Kun ei tässä maailmassa

tuu ulos eliel

nainen kaipaa miestä turvaksi, eikä elättäjäksi, niin mihin sitten?

15

69

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakkaus on kuollut
    • vili-

      Kyöstixin tapaan elätettäväksi.

      • Vooposka

        Eihän nyt Köpiä naiset tarvitse yhtään mihinkään!
        Just good for nothing =o7


    • Love matters..

      Onneksi maailma ei vielä ole niin huono etteikö nainen kaipaisi miestä tuomaan turvaa.

    • Seuraksi ja jakamaan elämänsä?

      • Ratikkakuski(kok.)

        Niin, mutta rahojani tai arvopapereitani EN JAKELE PE_KELE


      • Love is.. :)

        Niin myös tietysti, mutta se tunne on huikea että mies antaa rakkautta ja myös turvaa.


      • Love is.. :-)
        Love is.. :) kirjoitti:

        Niin myös tietysti, mutta se tunne on huikea että mies antaa rakkautta ja myös turvaa.

        Siis vastasin että tietysti myös seuraksi ja jakamaan elämänsä ja rahoilla ei ole sellaista painoarvoa kun nimenomaan on kyse just siitä tunteesta.


      • compus sui
        Love is.. :-) kirjoitti:

        Siis vastasin että tietysti myös seuraksi ja jakamaan elämänsä ja rahoilla ei ole sellaista painoarvoa kun nimenomaan on kyse just siitä tunteesta.

        Jos mies antaa muka turvaa, älkää naiset ruikuttako vaimonhakkaajista yhtään mitään.


      • Joo W*TTU:.!1%#?+
        Ratikkakuski(kok.) kirjoitti:

        Niin, mutta rahojani tai arvopapereitani EN JAKELE PE_KELE

        .

        Mun ARVOPAPERITODISTUKSIIN EI SITTE KOSKETA S-TANA

        Nimim. kommunistiille kenkää (kok)

        .


    • yssiksee merellä

      Kyllä mä ainakin tykkään edelleen enemmän tiimipelistä kuin yksin elämisestä.
      Kaikesta huolimatta. Totta, en tarvitse kenekään rahoja vaan hyvää ja turvallista seuraa.

      Miksi ihmiset menee yhteen vain tavasta ja rahasta ja sitten ne kärsii velkavankeudesta ja pomppivat vieraissa?

      Onko se ihan maho olla toiselle kaveri, rakas ja kumppani, eikä vain rahasampo- tai rahakuilu? Kukin tavallaan.

      On aika etsiä se, jonka kanssa juttu luistaa (terveesti). Ei mitää juomista buustaavaa Matti-Mervi comboa.

      '

      Uskon, että rakkaus elää vielä ....jossain. Hope so
      http://www.youtube.com/watch?v=SwFZbn75EcQ

      • compus sui

        Monikin viehättävä edustusrouva on pyydystänyt taloudelliseksi turvaksi rikkaan toimitusjohtajan, jolla on kiirettä, työstressiä, ja
        ahmii liikelounailla itsensä läskiksi kuorsaavaksi uniapnetikoksi
        ja läski likistää penisvaltimoa, eikä pippeli toimikaan enää:(

        Näille rouville on oma saittikin, josta etsivät kunnon rakastelijaa
        jota avustavat rahallakin nauttiakseen kunnon seksistä ja hyvästä keskuteluseurasta
        ai ai kokoomusrikkaat miehet, jospa tietäisitte, mitä ihanat kotirouvat tekevätkään minun ilokseni ;-)


      • giisseli
        compus sui kirjoitti:

        Monikin viehättävä edustusrouva on pyydystänyt taloudelliseksi turvaksi rikkaan toimitusjohtajan, jolla on kiirettä, työstressiä, ja
        ahmii liikelounailla itsensä läskiksi kuorsaavaksi uniapnetikoksi
        ja läski likistää penisvaltimoa, eikä pippeli toimikaan enää:(

        Näille rouville on oma saittikin, josta etsivät kunnon rakastelijaa
        jota avustavat rahallakin nauttiakseen kunnon seksistä ja hyvästä keskuteluseurasta
        ai ai kokoomusrikkaat miehet, jospa tietäisitte, mitä ihanat kotirouvat tekevätkään minun ilokseni ;-)

        . Ennenku alat kehua ittees enempää, niin muista, että nainen valitsee - aina- Valitessaan sut pieneen leikkiin hetkeksi, ei kyse ole sinun ilosta.:D


    • no niinku kumppaniksi,
      jakamaan ne elämän ilot ja surut ja kaikkee

      mur

    • Sussd

      Mies on mukava. Miehestä voi piirtää alastonkuvia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe