Eiks iso nainen ole kaunis?

Mielestäni nykytrendin mukaiset luuranko tytöt joiden rinnatki on jätetty kirjahyllylle ei todellakaan ole kaunis näky!!! En tarkoita että kiloja pitäisi olla 300 mutta olisi mukavaa että saisi naisesta edes hiukan otetta......

9

280

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyyyyylläää

      I agree!

      Mun tyttöystävä on 170 cm ja 70 kg (ainakin viimeks sanoi näin) - korkkareissa (ja ilman) aikas kiva näky. Hänellä on aika isot rinnat ja isohko peppu myös. Vyötärö on silti kivan kapea. Ei nätimpää oo. :) Tykkään sen pehmeestä masusta ja reisistä, ei haittaa yhtään :D Naisessa saa olla pehmeetä!

      Yleensäkin tykkään kurvikkaista tytöistä enemmän kuin laihoista. Mut se on tietty vaan mun mielipide.

      Jotenkin vaan oon tässä vuosien aikana huomannut, että useat kurvikkaat tytöt osaa nauttia elämästä enemmän kuin laihat, ja ne on jotenkin.. emt, "rennompia". Ennen nykystä tyttistä seurustelin aika laihan tytön kanssa, hän oli oikein nätti ja kiva ja näin, mutta kauhee stressi päällä aina siitä jos oli paino noussut jouluna 300 grammaa ja sai raivarit aina välillä jos ei ehtinyt sillä viikolla neljättä kertaa salille... Ja jotenkin... Kun oisin vienyt pihvi-illalliselle tytön, niin kyseli että saako siellä salaattia..... Halooo...?? :D

      Joten joo, mä tykkään siis naisista jotka nauttii elämästään ja joilla on kurveja.

      • "Kun oisin vienyt pihvi-illalliselle tytön, niin kyseli että saako siellä salaattia"

        -Eli siinä oli ilmeisesti mielestäsi jotain vikaa ettei halunnut tukkia aineenvaihduntaansa punaisella lihalla..?!

        Yhteenvetona, siis elämästä ei voi nauttia jos pitää itsensä kunnossa vaan kaikkien on pakko tehdä kuten sinun nauttiakseen siitä, vai..?!

        Juupa juu... X)


    • tuopponen

      Isot naiset on kauniita mutta se ei ole kaunista että puhuu rumasti niistä jotka ei muistuta omaa ihannetta

    • "olisi mukavaa että saisi naisesta edes hiukan otetta...... "

      -Ihmetyttää hieman tuo jo kliseeksi muodostunut lause.
      Itse on tullut vuosien saatossa tapailtua naisia laidasta laitaan: hoikempaa, paksumpaa, lyhyempää, pidempää... Ja kyllä poikkeuksetta on JOKAISESTA aina saanut "otteen". ;)
      Eli kuinka pirun anorektinen pitää olla, että "ei saa otetta"?!

    • ja taas näitä

      Just just. Taas joku läski avautuu. Mikä siinä on ettette näe muuta kuin itsenne kaltaisia, ja jos on normaalipainoinen = luuranko ? Kuitenkin on tutkittu, että c-kuppi on miesten mieleen, ihan miehillä tutkittu, niin mihin niitä ennenaikojaan roikkuvia tissejä tarvitsee ?

    • parempi näin

      Tissit rupee roikkkuu, jos on ylipainoo. T. entinen ylipainoinen, jolla tissit eivät enää roiku :)

    • vcxvcxvcxx

      Ei sinun tarvitse huolehtia. Ei tässä maassa sotanorsuista ole pulaa.

      • Äitin pikkupuppe

        Ja tämän kirjoitti Petteri 160 cm ja 50 kiloa. Kengän koko 36 ja Äo hieman vähemmän.


      • vcxvcxvxcvxc
        Äitin pikkupuppe kirjoitti:

        Ja tämän kirjoitti Petteri 160 cm ja 50 kiloa. Kengän koko 36 ja Äo hieman vähemmän.

        Älä päästä puppeasi koneelle jos viesteissäsi ei ole sen johdosta mitään sisältöä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe