Play-kauppa ja sovellukset ei toimi..

Ip

Miksi näin, vaikka netti toimii? Puhelin on käytetty kiinni, ja akkuakin pois. Play-kauppaan yritettäessä tulee vain että "ei yhteyttä" Yritä uudelleen.

39

10696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minullakin on joskus tullut kyseinen ilmoitus. Kun olen yrittänyt uudelleen montakertaa niin yleensä Play kauppa lähtee toimimana normaalisti.

      • onnistui!

        Minulla ainakin tuo Play kauppa (GooglePlay) toimii ilman mitään piuhaa. Siellä on omat android sovellukset ja ne ohjelmat, jotka puhelimessani on. Sieltä näkyy mikä on päivitettävä. Kun sieltä klikkaa, että päivitä, Play ilmoittaa, että odota hetki niin asennetaan puhelimeesi. Ja puhelimeen tulee latauksen kuvake.
        Samoin tapahtuu jos haluan ladata jotain uutta. Sitten sekin ohjelma tulee näkyviin niihin omiin android sovelluksiin. Jostain kumman syystä en pääse Kiesillä Samsung Appsiin, tai siis mitään sieltä lataamaan. Tuohon GooglePlayhin täytyy tietysti kirjautua!


      • sinisilmä

        montako kertaa jouduit tekemään sen mä joudun aika monesti mutta ei auttannut


      • sinisilmä
        onnistui! kirjoitti:

        Minulla ainakin tuo Play kauppa (GooglePlay) toimii ilman mitään piuhaa. Siellä on omat android sovellukset ja ne ohjelmat, jotka puhelimessani on. Sieltä näkyy mikä on päivitettävä. Kun sieltä klikkaa, että päivitä, Play ilmoittaa, että odota hetki niin asennetaan puhelimeesi. Ja puhelimeen tulee latauksen kuvake.
        Samoin tapahtuu jos haluan ladata jotain uutta. Sitten sekin ohjelma tulee näkyviin niihin omiin android sovelluksiin. Jostain kumman syystä en pääse Kiesillä Samsung Appsiin, tai siis mitään sieltä lataamaan. Tuohon GooglePlayhin täytyy tietysti kirjautua!

        miten google playhin kirjaudutaan


      • sinisilmä kirjoitti:

        miten google playhin kirjaudutaan

        Tarkoitatko kännykän Google Playta vai tietokoneen selaimen?


      • sinisilmä
        vapunen kirjoitti:

        Tarkoitatko kännykän Google Playta vai tietokoneen selaimen?

        Kännykän google playtä


      • alkupala1
        sinisilmä kirjoitti:

        miten google playhin kirjaudutaan

        Sitähän minäkin ihmettelen... :D Tai siis se kirjautuu minulla itsestään sinne, mutta lataa pelejä, jotka eivät toimi :O ! Voisiko joku auttaa tämän asian kanssa kun en itse mitään osaa tehdä :D


      • peppiii1

        Minä en pääse play kaupan sisälle


      • Samuhartikainen
        peppiii1 kirjoitti:

        Minä en pääse play kaupan sisälle

        Minulla on sama juttu ja youtube kaan ei toimi...


    • ip

      Äsh, tää ei toimi vaikka muutaman minuutin naputtelis tuota virheilmotusta. Myöskään whatsappit ja muut ei toimi. Mitä sitä oikein vois koettaa tehdä?

    • Yksi keino olisi poistaa Play kaupan päivitykset puhelimen sovellustenhallinta kohdasta.

      Jos se ei auta niin kannattaa kokeilla tehdasasetusten palauttamista.

      • pois automaatti

        En oikein ymmärrä miten voi päivitys olla erilainen. Minulla on Samsung tabletti ja Gio puhelin. Tabletissa oli automaattinen päivitys päällä ja YouTube:
        ssa luki, että päivitys onnistui. Vaan kun menin sinne, Youtube ilmoitti, että anteeksi yhteys on katkennut, yritä uudelleen. Aina se tuli. Menin sitten johonkin (mikä lie ollut) jossa luki, että poistetaanko päivityksen asennus, Poistin sen ja jo alkoi YouTube toimimaan. Kun taas Giossa päivitys meni ihan hienosti läpi. Poistin tabletista automaattisen päivityksen. En muista sainko tuohon tablettiin päivityksen, kikkailin niin kauan, mutta kuitenkin se toimii nyt! Giossa ei koskaan ole automaattista ollutkaan.


      • mikä on väärin?
        pois automaatti kirjoitti:

        En oikein ymmärrä miten voi päivitys olla erilainen. Minulla on Samsung tabletti ja Gio puhelin. Tabletissa oli automaattinen päivitys päällä ja YouTube:
        ssa luki, että päivitys onnistui. Vaan kun menin sinne, Youtube ilmoitti, että anteeksi yhteys on katkennut, yritä uudelleen. Aina se tuli. Menin sitten johonkin (mikä lie ollut) jossa luki, että poistetaanko päivityksen asennus, Poistin sen ja jo alkoi YouTube toimimaan. Kun taas Giossa päivitys meni ihan hienosti läpi. Poistin tabletista automaattisen päivityksen. En muista sainko tuohon tablettiin päivityksen, kikkailin niin kauan, mutta kuitenkin se toimii nyt! Giossa ei koskaan ole automaattista ollutkaan.

        Taas tuli tuohon tablettiin YouTube päivitys. Latasin sen ja ihan sama teksti tuli, joten taas poistin sen päivityksen. Jossain siinä luki, että voit käyttää tehdasversiota. Mikä ihme tuossa pöivityksessä oikein on, kun Gioon se onnistui ihan hienosti, mutta tablettiin ei.


      • ei ole wlania
        mikä on väärin? kirjoitti:

        Taas tuli tuohon tablettiin YouTube päivitys. Latasin sen ja ihan sama teksti tuli, joten taas poistin sen päivityksen. Jossain siinä luki, että voit käyttää tehdasversiota. Mikä ihme tuossa pöivityksessä oikein on, kun Gioon se onnistui ihan hienosti, mutta tablettiin ei.

        Vastaanpa itse. Youtuben päivitys määrittelee oletukseksi Wi-Fi:n. Löysin vahingossa ja muutin sen"muut verkot" tai jotain sinne päin. Ei se Giokaan toiminut, vaikka päivitys onnistui. Ei avannut. Siinä oli sama juttu, muutin pois Wlanin ja heti toimi.
        Käykääpä katsomassa noita asetuksia, te, joilla YouTuben päivitys ei onnistu!


    • ip

      Koetin tuota ensimmäistä vaihtoehtoa, ei auttanut. Tuo tehdasasetusten palauttaminen vähän hirvittää, jääkö siihen puhelimeen enään mitään? Ei kai se poista numeroita ja viestejäkin?

      • asetus

        Tehdasasetusten palauttaminen poistaa kaiken lukuunottamatta sim- kortille tallennettuja tiedostoja. Minulla ei wifiin suostunut yhdistämään, ja tehdasasetusten palauttaminen auttoi. Vähän kyllä harmitti, kun piti kirjautua uudestaan google- play kauppaan enkä muistanut salasanaani...


      • ip

        Tehdasasetusten palauttaminen auttoi. Kiitos vapunen avusta!


      • jeppe123-

        Mistä ne tehdasasetukset saa


    • Ole hyvä!

      • RCBEST12

        Vapune mun play kauppa ei toimi siihem tulee ei yhteyttä yritä uudelleen
        Miten tehdasasetukse palautetaan saininko jo tain vinkkia:-)


    • nettinero

      mulla on samsung galaxy gio eikä siinä ole play kauppaa miten siihen saa play kaupan.

    • Itse sain sen odottamalla jonkinaikaa välillä käynnistäen Android Markettia.

    • nettinero

      ok!

    • kovis2

      ette osaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mie kerron ladatkaa se en sin puhelimeen ja sit avaatte sen JOS SE EI AUKEE NII ON PASKAPUHELIN

    • apujaa!:)

      moi! sain ehkä kaks kuukautta sitten samsung galaxy s 3. Play kauppa toimi normaalisti mut nyt on ruennu viikko sitten että ei aukase sitä kun painaa siitä niin se vaa vilahtaa ja lähtee pois. En yhtään tiiä mitä voisin tehä tälle, osaisko joku neuvoo?:)

    • Kokeile ottaa akku vähäksi aikaa pois ja laita se sen jälkeen takaisin.

      • moi:)

        Haluaisin pitää pelit ja tälläset...ne toimii wlanilla mutta omallla netillä ja en haluaisi palauttaa tehdas asetuksia kun menisi kaikki:((


    • And

      Moi! Tarkista, onko laite oikeassa ajassa. Itsellä auttoi, kun asetti päivämäärän ja kellonajan oikeaksi, sen jälkeen Play-kauppa alkoi taas toimia.

    • apuaa

      Hei, tiedättekö miksi Cocoppa tai muutkaan Play Storen ladatuista sovelluksista eivät toimi Huawein Tabletilla?

    • Luultavasti yhteensopivuus ongelma

    • puh

      miten mennään tehda asetuksiin en tiedä???

      • puh

        tietääkö joku???


      • Riippuu mallista.


      • oijoijoijoijoijoijkoi
        vapunen kirjoitti:

        Riippuu mallista.

        Onkokenelkäätietää että mikä on vikana kun en pääse Samsung galaksien tai 4:la play-kauppaan. Siihen tulee vain että tapahtui virhe, yritä uudelleen


      • jep3146
        oijoijoijoijoijoijkoi kirjoitti:

        Onkokenelkäätietää että mikä on vikana kun en pääse Samsung galaksien tai 4:la play-kauppaan. Siihen tulee vain että tapahtui virhe, yritä uudelleen

        Mulla i toimi s3


    • Toimiiko nettiyhteys siinä?

      Kokeile

      - Puhelimen uudelleen käynnistämistä
      - Play kauppa sovelluksen tietojen poistoa sovellustenhallinnasta

    • apuaa

      Jos on s3 mini miten tehdasasetuksiin mennään

    • Anonyymi

      Tämä ei ole tullut mieleen uutiset 🎆 ja kun ei ole uusi asia joka uusi U JA JA TOINEN ON ON JA JA TOINEN JA TOINENKIN EI U II JA TOINEN ON ON JA JA TOINEN ON ON 🎆

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe