toimiiko ps2 pelit wiillä?

ps2+wii??

Juu eli toimiiko ps2 pelit wiillä?

14

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkkimerkkki32112312

      Tottakai toimii!! Oishan se aika tyhmää jos ei toimis -.- Niih Sonyn pelit Nintendo laitteella TOTTAKAI toimii!!! -_________-

    • 7xtucivjkbln

      toimiiko Vic-20 pelit PS3:lla? Tungin Vicin pelikasetin PS3:n levyasemaan mutta peli ei ole latautunut vielä, tiedän että näillä oli pitkä latausaika mutta mahtaisikohan peli latautua jo ensi viikkoon mennessä? Load erroria ei ole ainakaan ruudulle vielä tullut.

    • loldrofl

      HAHAHAHAHAH lol sony ps2 pelit wiille hahah

    • -.-

      No ei tietenkään toimi!!!

      • Win! I aint starvin

        So... Many... Feeders!... Food unlimited! TROLLING IS ALIVE! GROFL


    • ._.

      Miksei mun nintendo DS peli toimi mun ps3?? ._.

    • Järki päähä!

      No, eiks sen luulis olevan sanomattakin selvää että Sonyn pelit ei toimi Nintendon laitteessa -.-

      • pelaan???

        Se toimii.. olis se ny tyhmää jos ei vois pelata saatanan jonne.. -_-


    • AAAHAHAHAHA

      Voi vittu, ihan niinku kunnolla repesin aloittajan kysymykseen XD

    • Pelkkä WII ;D

      Koittakaa ymmärtää kaikki että ps2 pelit toimii Wiillä, ja myös PC pelit ehkä toimii! en oo kokeillu PC pelei mut kaveri sano et toimis.

    • Wii Wii Wii!!!!!!

      Nii mul on Wii ja oon pelannu sil PC ja ps2 ja ps3 pelejä!!!!!!!!!!

      • softman

        Minä kokeilin ja mun videokasettia voi katsoa xbox360:sellä.


    • PeeÄsPeeOnhyväKonsol

      Mun PeeÄsPeellä voi kattoa VeeHooÄssiä!

    • Lifem0ck3r

      Juu kyl toimii. Oon pelannu gta:ita. God of war pelejä, metal gear solid pelei ja lukemattomia muita ps2 klassikkopelejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe