Pirjon makuparkki

Mahtaako olla mistään kotosin, ei ilmeisesti asiakkaita kun pitäny Sotkamolehteen sivun mainos ängetä.

Ainakin lounas oli mauton, mutta ruisleipä oli erinomaista! Kumma vain että kokilla ei ollut kokin vaatteita keittiössä...
Ilmianna
Jaa

11 Vastausta

Eipä tuolla viitsi useasti käydä, ruoka maistui, mutta en tiedä sitten miksi illalla peräpää lauloi kokoajan..
Ilmianna
Jaa
Hyvää ja maukkaita on olleet ostokset mitä Pirjon makuparkista olen ostanut, Kiitos Pirjolle ja muulle henkilökunnalle.
Ilmianna
Jaa
Itsekkin olen ollut suht tyytyväinen Makuparkkiin. En kyllä muista oliko kokilla kokin asua, mutta jospa sillä oli. Ruisleipä taitaa olla tuon puljun kuuluisuus, onhan se hyvää, mutta pistää mahan vetelälle.

Aina Sotkamon reissulla ollaan Makuparkissa poikettu.
Ilmianna
Jaa
Joo, ei tuo niin kummoista sapuskata ollunna. Käyn ennemmin vaikka Messissä tai Herkku Sepillä kuin tuolla lounaalla. Ainoa plussa oli hyvä palvelu.
Ilmianna
Jaa
Hyvää ruokaa oli ja kun ollaan tilattu kakku, syötyä on tullu , hyvä palvelu / isot annokset...-ja em. kokkia en meinaa syyä- elä siekään!
Ilmianna
Jaa
Makuparkissa on hyvää ruokaa ja todella hyvä asiakaspalvelu! Nykyään hyvä asiakaspalvelu on aika harvinaista, ikävä kyllä.

Suosittelen Makuparkkia muillekin! :)
Ilmianna
Jaa
En nyt sanoisi, että hyvä asiakaspalvelu on harvassa ainakaan Sotkamossa. Murusesta, Pajakasta, Saastamoisesen kenkäkaupasta ja tiimarissa on aina niin hyvä palvelu että! Pirjon makuparkissa en toista kertaa käy, ruoka oli mauton ja kuiva.
Ilmianna
Jaa
Joo ei todellakaan ole asiakaspalvelutaidot Sotkamossa kateissa, Sotkamohan on matkailupitäjä! Taitaa tuo "tyytyväinen asiakas" olla makupuljun omaa väkeä. on se niin helppo täällä nimettömänä kirjoittaa ja minä yhdyn "palvelupelaa" nimimerkin sanoihin.
Ilmianna
Jaa
Vellihousut Älkää valittako..Täällä on Just näitä helvetin valittajia.pitäs vissiin näitä välittäjiä leipoa kunnolla.
Makuparkissa on todella hyvät sapuskan!!
t.Savonmies
Ilmianna
Jaa
Jospa minäkin pistän lusikkani tähän kirjoitteu soppaan. Olen Kuhmosta ja joka kerta matkan varrella tuosta Makuparkista vien ruuat ja muut syötävät joko Kajaniin tai Kuhmoon....ikinä en ole saanut huonoa tai vanhaa jos en itse ole halunnut ostaa yön yli nukkunutta leipää. Sillä tuo yön yli nukkunut ei pieretä niin paljoa kuin aivan tuore. Kun tuon leivään syönti ei jää siihen yhteen tai kahteen palaan vaan sitä pitää syödä vähintään se puoli leipää siksi että on niin pirun hyvää....Mitä nyt paveluun tulee niin missään Sotkamon liikkeessä en saa parempaa pavelua kuin heillä
Mitä kokin vaatteisiin tulee niin ei ne vaatteet sitä kokkia tee . Oli se sitten emäntä , isäntä tai joku muu.... Siis lämmin kiitos yrittäjä perheelle että jaksatte palvella ja ruokkiaa meitä.
Meitä kädettömiä jotka eivät osaa tai kehtaa valmistaa muuta kuin paskan puhumista.
Tsemppiä Pirjo ja Markku :)
Ilmianna
Jaa
Entäpä riesan makumutteri?
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Pirjon makuparkki

Mahtaako olla mistään kotosin, ei ilmeisesti asiakkaita kun pitäny Sotkamolehteen sivun mainos ängetä.

Ainakin lounas oli mauton, mutta ruisleipä oli erinomaista! Kumma vain että kokilla ei ollut kokin vaatteita keittiössä...

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta