Kokemuksia Aldente

*__*

Onko hyvä hammaslääkäri.

10

4509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käynyt siellä

      on , voit mennä !

    • ?????

      Kuka on ?

    • ei ole

      siellä menettää kaikki hampaansa jos sinne menee. mulla valitettavasti nyt kyseisessä paikassa käynnin jälkeen tuli tekohampaat.

      • Matti-mies

        Tais tulla tekohampaat kun et oo hoitanu hampaitas, idiootti. Syytä lääkäriä kun diagnosoi vian ja hoitaa, hahha.


    • paikkaukset rakoilee

      Onneksi en ole vielä mennyt. Olisi mukava, jos voisitte suositella jotain hammaslääkäriä, vaikka Raisiosta.

    • vieras korea

      Aldenten pitäjä on erittäin kaksi naamainen henkilö,kun itse kävin siellä kaksi vuotta ,eräs asia ratkasi lähtöni hänen kannaltaan, kun hän ei halunnut olla hoitaa hampaitani . Hän alkoi haukkumaan ja vituilemaan sopivan kierosti ,kun rouvalla itsellä on paljon ennaluuloja ja kuvitelmia ,mitä hän pitää totuutena eli sen sanon jos teet jotain eri tavalla asioita , jossakin kohdassa saat, vähitellen haukkumista osaksesi jotta et tulisi vastaan otolle

    • Turkulainen11

      En tiedä mitä vieras korea olet vetänyt, mutta ainakaan Suomea et näytä osaavan yhdyssanojen tai selkeiden lauseiden osalta: eihän tosta saa edes selvää mitä yrität viestiä. Kenties kamapäissään ollut.

      Mutta asiaan! Olen ollut hänen asiakkaanaan pitkään ja paras hammaslääkäri mitä on tullut vastaan. Kunnallisen puolen voi unohtaa, koska siellä ne töhöt ei muuta saa aikaan kun ylimääräistä kipua ja vahinkoa. Tuolla Aldentessä ollut huomattavasti kivuttomampia hoitoja ja hammaslääkäri on antanut selkeitä ohjeita miten pitää huolta hampaistaan, jottei tarvitsisi olla koko ajan lääkärissä niitä korjailemassa. Hommahan on selvä, että jos hammaslääkärissä tehdään pitkiä ikäviä toimenpiteitä niin vika on tapahtunut jo kauan sitten omassa hampaiden huollossa. Sen opin itsekin kun aloin ottamaan näistä neuvoista oppia ja langannut ja pessyt hampaita ahkerammin. Toki jossei kritiikkiä kestä omasta suunhoidostaan niin voi käydä poistattamassa ne JO mädäntyneet hampaat vuosittain.

    • KetjunAloittaja

      KIITOS, tämä tieto tuli 5 vuotta myöhässä. Hampaani ovat jo hoidettu.

    • Anonyymi

      Jos kyseessä on Aldente Maskussa (jossain Etelä-Suomessa on saman niminen), lienee aika päivittää tämä ketju. Olen nyt kaksi kertaa käynyt ja voin kertoa, että olen erittäin tyytyväinen palveluun. Tässähän vaihtui omistaja joku aika sitten ja tämä uusi nuori porukka on todella ystävällistä ja asiantuntevaa. Voin kyllä suositella lämpimästi.

    • Anonyymi

      Täytyy kompata edellistä. Kesäasukkaana äkillisisen kovan säryn iskiessä googlasin kokemuksia Maskun hammaslääkäreistä. Tänne sain ajan sovittua ja hyvin meni:) Kiitokset Juusolle juhannuksen pelastamisesta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1265
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      91
      1170
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1092
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      980
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      877
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      761
    Aihe