Autokatsastus

sumutettu

Selvis mulle että autokatsastus Veikkarissa kuuluukin samaan konserniin kuin A-katsastus.

http://www.a-katsastus.com/A-Katsastus-konserni/Sivut/Konsernirakenne.aspx

jatkossa vien sitten rahani pienelle yrittäjälle.
Tuntuu se ainakin paremmalta kuin tukea monikansallista yhtymää.

10

2007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hinta edullinen

      Onhan toi asia tiedossa ollut jo kauan, useita vuosia.

    • A-katsastus se onkin

      Ihmisten huijausta tuo on, ei mitään muuta. Eihän A-katsastus muuta osaakkaan kun pissittää, myös verottajaa.
      Miten voi olla mahdollista, että Suomessa A-katsastus saa huíjata ihmisiä nimellä "Yksityiset K-asemat" ? Veikkari Hyvinkää ja Mattila Riihimäkin on sama kuin veisit autosi veroja kiertävään A-katsastukseen joiden töistä ei jää Suomeen paljonkaan euroja.

      • Yksityisessä

        Jos katsastusaika sattuu loma-aikaan ja on asiaa Joensuuhun niin siellä kannattaa katsastuttaa. Vajaa kolmekymppiä.
        Itse katsastutan aina tiisselini vuosihuollon yhteydessä. Se huoltovirma jossa on halvat hinnat hoitaa päästömittaukset kaupantekijäisiksi. Ja katsatuksen samasa talossa olevassa yksityisessä.


    • eisumuja

      kävin city-katsastuksessa ja ilman jonoa ja hyvä meininki...

      • Citykatsastus hyvä

        Juu citykatsastus Hyvinkäällä ja Riihimäellä on ihan hyvä paikka. Täysin kotimainen yritys ja työntekijöitä riittävästi niin isoja jonoja ei synny. Kun käy tuolla niin veroeurot jää myös tänne kotosuomeen. Hyvä meininki tosiaan ja katsastus sujui hyvin:)


      • TuomasT
        Citykatsastus hyvä kirjoitti:

        Juu citykatsastus Hyvinkäällä ja Riihimäellä on ihan hyvä paikka. Täysin kotimainen yritys ja työntekijöitä riittävästi niin isoja jonoja ei synny. Kun käy tuolla niin veroeurot jää myös tänne kotosuomeen. Hyvä meininki tosiaan ja katsastus sujui hyvin:)

        Itse yrittäjänä teen valintani juuri sen mukaan, mikä on kotimaiselle yrittäjälle eduksi kilpailtaessa isoja kansainvälisessä omistuksessa olevia ketjuja vastaan. Vaikka asun itse Helsingissä, niin ajan ihan mieluusti muutaman kymmenen kilometriä, jotta voin tukea pääkaupunkiseudun kehyskuntien liike-elämää ja kotimaista, melko pientä firmaa. Täytyy kokeilla se Espoon piste seuraavaksi. En tiedä onko CityKatsastus halvempi tai onko mikään sen paremmin kuin isojenkaan firmojen konttoreilla, mutta ei mitään valittamistakaan ollut, hommat hoitui ihan tavalliseen tapaan. Toivottavasti Citykatsastuksen kaverit eivät jossain vaiheessa myy ketjuaan ulkomaille, koska kotimaisuus on selkeä kilpailuetu!


      • Arkistosta
        TuomasT kirjoitti:

        Itse yrittäjänä teen valintani juuri sen mukaan, mikä on kotimaiselle yrittäjälle eduksi kilpailtaessa isoja kansainvälisessä omistuksessa olevia ketjuja vastaan. Vaikka asun itse Helsingissä, niin ajan ihan mieluusti muutaman kymmenen kilometriä, jotta voin tukea pääkaupunkiseudun kehyskuntien liike-elämää ja kotimaista, melko pientä firmaa. Täytyy kokeilla se Espoon piste seuraavaksi. En tiedä onko CityKatsastus halvempi tai onko mikään sen paremmin kuin isojenkaan firmojen konttoreilla, mutta ei mitään valittamistakaan ollut, hommat hoitui ihan tavalliseen tapaan. Toivottavasti Citykatsastuksen kaverit eivät jossain vaiheessa myy ketjuaan ulkomaille, koska kotimaisuus on selkeä kilpailuetu!

        Kylläpä vaivan näit etysiessäsi 1,5 vanhan jutun esiin, vain tuon toteamiseksi.


    • toissa vuonna ei mennut katsastus läpi kun takaiskunvaimentimet eivät menneet katsastuksesta läpi, no ostin uudet ja maksoivat melkein 500€, vein uudestaan ja sama juttu, kaveri väitti että en ollut vaihtanut, katsottiin alle ja kas kummaa, ihan uudet iskarit, no sitten kaveri väitti että ne on väärin asennettu, kas kummaa ei ollut, sattui vaa olemaan kesärenkaat ja takakontti tyhjä, katsastusmies maksatti minulla iskarit turhaan.
      Nyt kävin katsastuksessa niin muuta vikaa ei löytynyt mutta takarenkaiden kantavuus jäi 40 kg alle, 6 vuotta on menny katsastuksesta läpi.
      Jos haluatte pilkuntarkkaa katsastusta ja melkovarman hylkäyksesn niin tämä on oikea asema.

      • hoyris

        Minulla oli auton rekisteröintikatsastus joka jäi kiinni puuttuvasta pyöränkulmien säätöjen todistuksesta. Tuli hylky ja jälkitarkastukseen näyttö. Auto oli muuten ok kunnossa. Kävin rengasliikkeessä myöhemmin, en siis samalla viikolla, ottamassa raportin ja toiveikkaana että nyt tulee leima ja pääsee suunnitellulle mökkireissulle.
        Menin A-katsastukseen Hyvinkäälle missä rekisteröintikatsastus oli aloitettu. Kyseistä katsastuksen aloittanutta miestä ei sillä viikolla ollut kuitenkaan paikalla ja muut paikalla olevat (2 nuorta katsuria) eivät osanneet tehdä rekisteröintikatsastusta. No eipä silti, eihän sieltä saanut eräänä päivänä siirtokilpiäkään kun ei ollut osaamista/valtuuksia =).

        Naisvirkailija tiskin takana tokaisi, että katsastuksen voi hoitaa loppuun nykyään missä haluaa. Helpottuneena menin Citykatsastukseen jossa ilmoitettiin heti, ettei rekisteröintikatsastusta voi suorittaa loppuun kuin siinä nimenomaisessa konttorissa. Veikkarin katsastus on kuitenkin A-katsastuksen tytäryritys joten ajoin vielä sinne, josko kyseinen katsastusmies olisi vaikka siellä sen viikon (välillä kun tuuraavat ilmeisesti toisiaan). Siellä ei ollut edes mahdollisuutta rekisteröintikatsastukseen ja paikalla oleva katsastusmies kertoi esimiehensäkin olevan lomalla Ivalossa. Hyvinkäällä ei siis koko viikolla mahdollisuutta rekisteröintikatsastuksen loppuun suorittamiseen ja lomareissu meini mönkään.
        Kiitos A-katsastukselle sekä virkailijalle joka ajelutti turhaan pitkin Hyvinkäätä.


    • A-KatsastusHyvinkää

      Huh huh, mikä asiakaspalvelu! Miss Piggyn näköinen ja oloinen elähtänyt nauta tylytti tunteella siirtolupaa hakiessani. Jo tervehtiessä huomasi että on niitä tapauksia, joiden elämässä mukavat päivät ovat yhden käden sormilla laskettavissa. En voi suositella kyseistä konttoria kenellekään. Tähän saakka olen luullut, että Nummelan A-Katsastuksen konttorin mehmä oli tyly...
      ...no oli ihan päivänsäde tähän mammaan verrattuna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe