Salosen leipomo

saima

Mitä mieltä olette ko. leipomon tuotteista?
Ostin leivonnaiskassin markkinoilta ja nehän ovat täysin rusinoita kaikki. Siis jokainen tuote oli kuiva ja täynnä rusinoita. Kamalia.

24

8113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirjo

      Minä tykkään rusinapullista, ne ovat ihania.Olisit saanut ilman rusinoitakin jos olisit pyytänyt. Uskon.

      • Ola

        ovat todella ihme littanoita. Lopetin jo vuosia sitten niiden ostamisen. Halvoista värkeistä tulee huonoa kamaa.


    • Räkä

      Nuoruusvuosien porissa oli Salosen torin myyntikärryssä poistettu mainostekstistä e-kirjain ja nimi oli siis Salosen lipomo. Koko slogan kuulosti "Suussa sulavaa Salosen lipomaa"

      Ostin tyttömunkkeja muutama vuosi sitten ja maistuivat pikkuisen huonommilta kuin Säkylän sotkun vastaavat. Lähinnä sokeria oli liikaa ja sekin hieman imeltynyt!

      • kokemusta omaava

        siis törkeetä verrata jonku? Salosen kamalia munkkeja sotkun rasvakasoihin,samaa kakkaa molemmat!!


    • Simo

      kuin muualla. Halvalla pitäis tehdä ja saada hyvää.

    • Paula

      Missä on Salosen ihana patonki?
      Kauhukseni huomasin, että Keravan Prisma joka ainoana lähitienoilla on sitä myynyt, on potkinut Salosen ulos ja Fazerin tuotteet ovat jyränneet..

      Harvoin saa sellaista koostumusta ja terveellinenkin, ei valkoinen.
      Valitsin Prisman viikonloppuostoksiin usein vain tämän patongin vuoksi.

    • hyvä hyvä hyvä....

      Lisää pikku leipomoita.
      Alkaa jo pikkuhiljaa kyllästyttään isojen markettien,
      ylikansallisten leipomoiden leivät.
      Voi että mitä puppua.
      hienoa että on Salosen leipomo

      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä. Lisäksi, näillä palstoilla ei koskaan tiedä kuka kehuu omiaan tai haukkuu kilpailijoita.


    • dfghujikol

      Kyseisen leipomon tuotteita olen boikotoinut jo useamman vuoden ihan periaatteesta.

      • Ålhyl

        Turun Salosen perheleipomo Vähä-heikkiläntie vai Porin kielokatu?


    • pullapoijaat

      Voilla leivottua ja rusinat ok. Olen tykännyt . . . pullassa pitää olla oikeaa voita.

    • politikko

      no kerrankin voit poimia rusinat pullasta oikein olan takaa
      ole onnellinen

    • Anonyymi

      Ostin markkinoilta ja hyvää ovat! Lisää voita ja rusinoita niin tykkään! Tänään meni töissä kahvin kanssa yks kanelikristallipitko! Kaupoista ei pullaa tahdo enää löytyä!

      • Anonyymi

        Mä sain pimppiä siellä!


    • Anonyymi

      Ostin karjalanpiirakoita torilta löikassiin väitti laktooksittomiksi.tarkastin kotona olivat vähälatoosittomia.onneksi huomasin .huijausta.

      • Anonyymi

        Mä piarasin vähäklatsoosittomasti, ei tullu eres iso tahra pöksyihi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä piarasin vähäklatsoosittomasti, ei tullu eres iso tahra pöksyihi

        Siis klatsoosisottoma mää tarkotin


      • Anonyymi

        Raskasta lukea


    • Anonyymi

      Onko Porissa ainuttakaan leipomoa joka ei kuuluisi mihinkään lahkouskomafiaan.? Amerikkaa asutettaessa eurooppalaisilla niin eikös Sisilian mafia aloittanut leipomoista?

    • Anonyymi

      80-luvulla Salosen leipomon omistajien poika(?) ajeli leipomon kuorma-autolla korttelirallia Käppärässä. Välillä pysähtyi parkkiin Sirkankadun ja Kalevanpuiston kulmaan missä ennen liikekeskusta oli pitkä autotalli. Leipomo sijaitsi Kielokadulla.

      Muistaako kukaan?

      • Anonyymi

        mää kyllä muistan
        oliko sen kuorkkurin nimi Vanaja ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mää kyllä muistan
        oliko sen kuorkkurin nimi Vanaja ?

        Volvon kuorma-autolla ajeli. Valkoinen, sininen raita kyljessä. Ihmettelen miten ajelua siedettiin keskellä Käppärää.


    • Anonyymi

      Kaipaan teidän mansikkaldivoksia, onko niitä myynnissä jossain Turun seudulla

      • Anonyymi

        Mansikkadildoleivoksia. Uummmm.... porilainen tykkää ;)))


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe