Millainen paikka Mulligans?

finkkufani92

Finlanders on siel ensi viikolla ja kysyisin että mikä meno siel yleensä on esim kun finkutkin siel on? Onko paikka suosittu? Ja onko siel paljon känniläisiä? Olis kiva tietää kun oon menossa

46

1136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anssianselmi

      Hielle haisevapaikka täynnä epätoivoisa yh-äitejä ja kuluneita pubi-ruusuja.

      • pubiruusuKouvola

        Mutta varma saanti jos ei ole liian ronkeli.


    • Mitä saisi olla?

      Hyvä paikka, kaikki hajevat sieltä samaa asiaa. Onnistumisvarmuus on 100%

      • Saamaton

        Mie jäin ilman, jouduin räpläämään rukkaseen.


      • tumpelo..87

        Aivan oikein...pilua saa takuu varmasti...harmi että löysää,kompostille haisevaa. Pää asia pillun saanti!!=)


      • Höpöhöpö. Ei sieltä "p**llua" saa takuuvarmasti kukaan. En ole pariin vuoteen köynyt kun on on suhteessa....Aikanaan kövin, ja ykeensä tulin yksin pois. Kerran tuttu toisesta baarista antoi, ja se olikin hurjaa menoa se....JOS saada haluatte, Spedeen!


    • Annickki

      Siellä on paljon kuselta haisevia vanhuksia. Jos letka-jenkka ja vanhojen-muistelu kiinnosta ni mukaan vaan!

      • tumpelo..87

        pillu se on lihavakin pillu...tärkeintä kunhan saa!! vaimoksi älä läski pillua ota...


    • hetero tyttö

      Useita kertoja vuosien varrella kyseisessä paikassa käyneenä petyin viime viikonloppuna pahasti. Hetero tyttönä sain seurakseni naishenkilön jonka suuntaus oli ilmiselvästi sama sukupuoli. Torjunnasta ja kielloista huolimatta käytös oli päällekäyvä. Liekkö Mulligans saanut uudet kantikset mut heterotyttö jättää kyllä tulevaisuudessa paikan väliin tai ottaa miespuolisen seuralaisen mukaan, ns. turvamieheksi....toivottavasti tämän blondi löytää sen oikean vaikka sitten kyseisestä paikasta....

      • heteropoika

        Kiitti kun otat minut mukaan. :) Olen mielellään sun ns. turvana. Mutta eihän meidän sinne Mulliin enään tarvitse mennä.

        Mennään ennemmin vaikka sun luo. :)


    • vai rommikolaa

      Tenat nurkkaan ja mulliin!

      ylivuotista hajuvettä puoli pulloa kaulaan ja tilaamaan kossuvissyä tiskille. Sitä se nykyään on.

    • Miekii sain

      Tarttu sellanen ihan hyvän näköinen vaalea vanhempi rouva hihaa kiinni.
      Tuli itse hakemaan tanssiin. rupesi samantien ehdottelemaan ja kourimaan,siirteli kättäni kanikallensa.
      Ei oikein silloin vielä napannut ilta oli nuori ja olis ollut parempaakin tarjolla.
      Mutta eipä sitten jäännyt kuitenkaan kuin tämä.
      Mutta oli ihan hyvät kyydit ja kaikki temput osas joten ei voi valittaa.
      Mutta kyllä siellä taloudessa joku mieskin asui. Kun aamulla ympärilleni vilkuilin.
      En tosin äijää nähnyt.Oneksi.
      Mutta ei tainnut täti olla ensimäistä kertaa vierasta kyydissä.

    • Laatua elämään

      No paikkahan on Kouvolalaisten kehto. Siellä käy kaikki, säälittävää touhua siellä noin muuten on. Seuraa löytää helposti kumpakin sukupuoli

      • tumpelo87

        totta pillua saa sitä haluava loistavaa!!


      • helppohomma
        tumpelo87 kirjoitti:

        totta pillua saa sitä haluava loistavaa!!

        pillunsaanti on helppoa!
        tarviit vaan hymyillä, harteikas mies ja pallit pelaa!
        hauskat miehet saa aina!


      • isokyrrrrrrpä
        helppohomma kirjoitti:

        pillunsaanti on helppoa!
        tarviit vaan hymyillä, harteikas mies ja pallit pelaa!
        hauskat miehet saa aina!

        liiku, syö ja opettele olemaan sosiaalinen mutta järkevä, äläkä jännitä, vaan ole oma ittesi. sitte baariin ja kohta jo karvat kutittaa sun kieltä.
        tytöistä on jännää kun mies vähän kokeilee rajoja..nam nam!


      • Dllsksdkdksk

        Joha sä sanoit että ei voi liikkua ku se on hinttibodareille.

        Tuoma psykoosissa. Voivoi.


    • käynjoskus

      No huono lattia, houno ääni ja tavallinen merkki kouvolaisille - kukaan ei osaa tanssia. Ensiks naiset tanssivat odottamassa kun miehet juovat riittävästi että voisivat rohkeampi laittaa lattialle juomistanne sekä lasin sirpaleita. Silloin naiset jo ovat täys humalaiset kuin siat. Ja yleensä ne kaikki usein katoavat että pestä lattiaa. Semmonen sirkus on Mullis.

    • farttaaja

      minä tanssin sielä aina kakat housussa, ripulitanssi on minun vakio!

      www.kakkaapyllyssä.fi
      www.kakkanismi.fi

    • Milfejä

      Saako helposti milfiä? Ikää 30 itsellä.

      • tumpelo87

        Hyvä paikka saa pillua pyytämättäkin...aika lihavaa, käy jos ei liian nirso pillulle....!!:)


    • tääontäysapina

      "Saako helposti milfiä? Ikää 30 itsellä."

      olipa spede viesti.
      Ikää sulla 30 itsellä?
      mitä sitten?
      ei sun ikää kukaa kysele.
      ei ihmekään kun et muijia saa kun oot spede.
      ja mikä vittu on milf.

    • näilläpärjätään

      asiaa puhut.
      huomaa jo tuon speden viestin perusteella mikä se ajatusmaailma on.
      kun pillua otetaan niin ei kysellä mitään vaan toimitaan miehekkäästi!

      ja näillä pärjää, sanoi pena, maailman paras grilli.

      • tumpelo..87

        aivan oikein..pillun työnnytään,sen jälkeen kysellään lopputulosta!!=)


    • tumpelo..87

      Siellä on jämikimmät kalut jotka löytyy aina loppuillasta minun suusta!!=)

      • tumpelo..87

        sinä itse löysä pillu et enää muista miltä muna edes näyttää!!=) piti taas poistaa energiaa mullissa...pillut mällitetty, vaikka löysää roikkuvaa riippuvaa pillua olikin...=)


      • tumpelo..87

        Suu suppuun valetumpelo tai nyrkkini laulaa!!=) oikea tumpelo eli minä ei läskipilluihin koske!! Lihavat kullit kelpaa ainoastaan kullimestarille=) olen mullin suikkarikuningas!!=)


      • tumpelo..87

        Pillun minä aukaissen ja orin siemenet sisään laukaisen soturin voimalla!!=) laihduta pillusi virossa!!!!


    • Tumpelo..87

      AmaTööri mamman pojat vikisee...minä saan mullista pillua aina!!=)

    • yökerho

      Se on yökerhö.

      • Tumpelo....87

        Josta pillua saa joka tosimies aina...=) vaikka onkin löysää,punertavaa pillua tarjolla!!=)


      • Tumpelo....87

        Taidat vedättää, veskissä tyhjentet muita miehiä posket lommoilla


    • tumpelo....87

      matkija mamman poika nokka umpeen!! työnnyn pilluihin sinä miesten peräreikiin!!=)

    • tumpelo....87

      tänään on meno mitä mahtavin mullin miestenveskissä. kontallaan odottelen uusia tulijoita. pillut jää kuten tavallista väliin, oikeat miehet hoitaa ne.

    • tumpelo....87

      minä itse olen oikea mies ja mullin naiset ratsastavat minulla kuin lehmitytöt!! tissit heiluu ja pillu lätisee...pillu saisi tosin olla tiukempaa...tärkeintä saanti!!!=)

      • tumpelo....87

        Tahtoo tuo pillun saanti aina jäädä tosi heikoille, niin joutuu alistumaan noille voikkaan leveäselkäisille, vahvastitatuoidulle linnakundeille. Ja sitten se on menoa iltapäivästä alkaen. Siinä pillu olisi vain tiellä kun karjut röhkii keskenään. Tälläistä on keisarin elämä täällä valkealan absilla. Paska haisee, mutta balalaikka soi.


      • Passiivinenpunamies

        Pese kalsaris niin et löyhkää ja ittes


      • jataaskuusaanmäelle

        Paskoiko Tuomo taas housuun?


    • tumpelo..87

      vai valenimellä kirjoittva mamman poika antautui miesten joukko naitavaksi!! onneksi minä itse kesytän pillut...=)

    • oksettisuudella

      Pese hampaat sun hengitys haisee saastaiselta.

    • tumpelo..87

      Minä mammanpoika olen ihan sekaisin, kirjoittelen mitä sattuu ja välillä luulen olevani jokin pillukeisari mullissa. Totuus on karumpi, kantapaikassani valkealan absilla imuttelen noita suonikkaita veitikoita. Eivät pese noita vehkeitään ja sen takia hengitys saattaa haiskahtaa

    • tumpelo....87

      mamman poika ei uskalla kohdata nyrkkiäni...täällä matkii ja vikisee kateellisena!!! ei ole naista kouvolassa joka ei olisi viettynyt charmiini...!!=)

    • Tumpelo..87

      Mullin yän jälkeen viestilaatikko täynnä rakkauskirjeitä mullin naisilta!!=) saisi olla vain tiukempaa nuorempaa pillua...=)

    • Tumpelo..87

      Jos ei käy flaksi valkealan absilla niin täällä odottelen illalla kiihkeänä kivaa herraseuraa. Pillut on jo unohtettu, ne kun on niin väljiä

    • tumpelo..87

      Valetumpelo mamma poika yrittää saada minut huonoon valoon yrittää väittää että pilluista tykkään.. ainoa oikea tumpelo eli minä imen kouvolan suonikkaimmat kullit aidolla homokeisarin jämäkkyydellä!!=) valemamero saa nyrkistä kun kohdataan ei raukka uskalla tulla mulliin amarillossa vaan piipittää!!=)

    • tumpelo..87

      amarillon homopoika homoilee!!! ei yllätä! minä kaadan naiset sänkyyn ja nain heitä miehen otteilla...=)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe