Hyvä hakukone?

google vaihtoon

Mikä olisi hyvä hakukone jos ei halua Googlea käyttää?

25

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6

      DuckDuckGo

    • Jahuuu

      esim.. Altavista, tai Yahoo.
      Googlella on kylläkin laajin hakupalvelu.

    • dfggdgfdgg

      Mikä hakukoneessa on sinulle tärkeää, miksi et halua Googlea käyttää? Ilman näitä perustietoja kaikki on vain arvauksia

      • fuckgoogle

        Miksi KUKAAN haluaisi käyttää Googlea kun se kerää kaikki mahdolliset tiedot käyttäjästä?!


      • juwsber
        fuckgoogle kirjoitti:

        Miksi KUKAAN haluaisi käyttää Googlea kun se kerää kaikki mahdolliset tiedot käyttäjästä?!

        Vitun idiootti, painu vittuun.


    • Google taitaa olla paras ja laajin hakukone tällähetkellä. Itse olen käyttänyt sitä aina.

      • fghfghfh

        Oliko tuo vastaus aloittajalle?


    • dewdewdew

      Bing on ihan ehdoton Windows-käyttäjälle.

      • Ei bingiä

        Bing on vaan ihan pas-ka, verrattuna Googleen.


    • Bing.

    • google vaihtoon

      Kuinka paljon tuo Bing kerää käyttäjien tietoja?


      • pååöäåpä

        Jos bingiä ja Windowsia käytät päivittäin niin microsoft tietää lähes kaiken. Mietippä ihan ite haluasitko minun tietävän kaiken toimintasi? Sama jos asennat jonku vakoiluohjelman esim Flamen ja minä saisin urkkia kaiken, hyväksytkö?


    • vaikkapa.
    • Höh....

      Mitä sitten vaikka ne tallentaa IP-osoitteen, eihän ne tiedä että kelle se kuuluu.

      • vaikkapa.

      • yksityisyys nollassa

        No, monihan käyttää Gmailia omalla nimellään. IP selviää. IP:n voi yhdistää tiettyyn nimeen, ikävää jos sinulla sattuu olemaan harvinaisempi nimi. Google haut samasta ip:stä. Omaa nimeä googlataan eniten. VirusTotalinkin Google osti. Google näkee mitä tiedostoja virusskannataan mistäkin ip:stä. Googlemapsistä haet useimmin reittiohjeet omalta kotioveltasi määränpäähän, lähtöosoite toistuu jatkuvasti samasta ip:stä, nyt Google tietää jo tarkan osoitteesikin. Jne.

        Googlen hakutulokset ovat viime vuosina menneet paljon alkuaikoja paskemmiksi. Kun etsii vaikkapa kolmea hakusanaa käyttäen, nykyään tulee hakutuloksiin kaikkea paskaa missä esiintyy vain yksi hakusana annetusta kolmesta. Ja vaikka katsoisi "osumasivun" google cache-version, niin ei sielläkään niitä puuttuvia hakusanoja tunnu löytyvän juuri koskaan.

        Valitettavasti Bing ja muut ovat vielä paljon huonompia kuin Googlen haku.


    • google vaihtoon

      Kiitos f.e.dzerzhinsky tuosta suomenkielisestä linkistä!

    • ss.s.s.s..
    • .BING.
      • älä viiti kehua

        vitun paska


      • mattikookle

        ota käyttöön google.ca, eitule turvallisuuslitanioita


    • riippuu.käyttixestä

      Bing on paras Windowsilla, Yahoo puolestaan Linuxilla.

      • KokemuksenÄäni

        Jos aikoo löytää jotain suomalaisesta sisällöstä, niin eipä Googlen voittanutta.


    • fggffddd

      Olen kokeillut kaikki, ainoa mikä hakee hyvin on Google.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe