onko ray onnenpottien voittajista tietoo?

onnenpotteja hakuses

Eli tämä kortilla kolikkopelien pelaaminen, kun oma kortti on rekisteröity rayn onnenasiakkaaksi. Ja aina kun pelaat niin joka kierros on mahdollisuus voittaa 10 tai 1000 euron onnenpotti. Itse rekisteröin electronini pari kk sitten, enkä ollut tähän päivään mennessä voittanut taikka kuullut kenenkään voittavan edmainittuja onnenpotteja ja mietinkin mahtaako niitä kukaan voittaa ja kuin usein. Lisäksi mieltä on askarruttanut, että vaikka missään ei niin sanota, niin mahtaakohan tuo tulla kyseeseen ainoastaan max panoksella pelattaessa. No tänään tuli itsellä "meriaiheisestapelistä" pelatessa erikoista välkehdintää kuvaruudulle ja sain tuon 10e onnenpotin. Panos oli max. Onko kokemuksia/ kuultua tietoa, voiko saada pienemmälläkin panoksella ja onko tonnia jymähtänyt minnee?

18

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei juma....

      Ei yhtään vastausta viikkoon... Taitaa olla onnenpotit "lottotodennäkösyyksissä"

    • copypaste1

      Kopioin naapuriketjusta.
      Tuttu Täyspotin työntekijä kertoi että ko. 1000 € potin todennäköisyys on 1/1 000 000 per 0,20c panos. Eli perus-RAY, keskimäärin 200 000 € saa pelata ennen kuin osuu 1000 € potti. 10 € potti varmaan samassa suhteessa.

      • Jotakin tuollaista..

        ..saattoi arvatakin.


      • adsfdasfdasfzxvc

        huhhuh, nyt on kyllä juutalaiset suhteet vedetty. Toki kiva että tällainen on olemassa, mutta kyllä tuo on mun mielestä aivan kohtuuttoman pieni todennäkösyys suhteutettuna voiton määrään.


    • hevosenkenkä63

      vaajakosken abc:lta irtos kerran 50 euroo kulta-jaskasta.. siinä onnen pottia kerrakseen

    • hevonkavio4

      noita porkkanoita saa vain tosi harva

    • Repe221

      No onhan se 1000€ parempi kun ei mitään...miksi te täällä valitatte, rekisteröimättömällä kolikkopelaajalla on tasan sama todennäköisyys voittaa onnenpotti kuin lottoamatta jättäneellä voittaa lotosta. Jos rehellisiä ollaan, tuollaisia 1000€ voittoja on liki mahdoton kerätä automaateista tavallisilla voitoilla.

      Mulla sattui aika makea homma täyspotissa eilen...todennäköisesti tuplasin suurimman summan mitä pelisalien huurre-kenosta voi tuplata...pelasin 1,20€ panoksella, tuli 2/5 osumaa ja samalla sitruunapalat täyteen. Bonuspelissä tuli 3 luukun avaus, josta löytyi 6€, 6€ ja 2,40€, yhteensä voittoja tuli 15,60€... 31,20...62,40...124,80...249,60...499,20! Yritin laskeskella että mikä tuon todennäköisyys on, niin jo tuo että pitää löytää bonuspelistä molemmat suurimmista summista on kovin epätodennäköinen. Veikkaampa etten tule koskaan enää uudelleen tuota tuplaamaan vaikka pelaisin joka päivä 10 tuntia.

      • hihihihiiiii

        hihihihiiiii setä laskee vaan soposiaan aivan rauhassa ihihihihiiii


      • adsfdasdasf31432zx

        niinno sehän nyt riippuu täysin siitä tuo todennäköisyys miten kysymys esitetään. Jos haluat todennäköisyyden koko tapahtumaketjulle eli siis että ensin 2/5, sitten bonari, sitten 6,6,2.4 ja 5x tuplaus oikeen niin kyllä saat aika monta nollaa heittää pilkun oikealle puolelle.

        Mutta tuossa nyt mennään jo vähän kaaosteorian puolelle :p


    • hente002

      Tänään tuli 1000 euron onnenpotti takana pelaavalle vanhemmalle miehelle Jyväskylän palokan täyspotissa.. Totesi vaan et: mikähän v***u tämä sitten on. Totesin että: onneks olkoon.

      • :-PPP

        ..."Totesi vaan et: mikähän v***u tämä sitten on. .."

        olisit sanonut no että sehän se juuri onkin....eli varmaan panet sen......takaisin koneeseen...


    • Paskatvoitot

      Enpä ole kenenkään kuullut voittavan. Taitaa olla paskanjauhantaa koko potti.

      • hyvätsäkä

        mulle lätkähti 1000 euron onnenpotti.pelasin 5 eurolla ja ihan ajankuluksi 20 cent panoksella..ehkä toi tollanen osuu vaan kerran elämässä.oli ihan kiva kun tilitä viimiset hilut menossa..en uskonut ennen kuin parin kolmen päivän päästä tili näytti että tonni tuli..kannattais varmaan alkaa lottoomaan ;)


    • Pikkukylänonnenpotti

      Tänään pari tuntia sitten irtosi 5000€ onnenpotti euron panoksella. Rahat jo tilillä. Eli kyllä ne löytyy, ja en todellakaan ole ahkera pelaaja

      • huijarifirma

        täyttä potaskaa, henkilökunta valitsee voittajat ja niin lähtee taas sukulaisille ja ystäville potit. En pelaa Veikkauksen pelejä koska pidän niitä huijauspeleinä, ei rahapeleinä.


      • pikkukylänonnenpotti
        huijarifirma kirjoitti:

        täyttä potaskaa, henkilökunta valitsee voittajat ja niin lähtee taas sukulaisille ja ystäville potit. En pelaa Veikkauksen pelejä koska pidän niitä huijauspeleinä, ei rahapeleinä.

        en tiedä jos minulla on sitten sukua henkilökunnasta. mutta voitinhan sen kuitenkin. valokuvia tänne en saa, mutta on puhelimessa ne. onnellinen olen tottakai, ei minäkään ikinä uskonut että tämmöistä tulisi


      • potaskaaa
        pikkukylänonnenpotti kirjoitti:

        en tiedä jos minulla on sitten sukua henkilökunnasta. mutta voitinhan sen kuitenkin. valokuvia tänne en saa, mutta on puhelimessa ne. onnellinen olen tottakai, ei minäkään ikinä uskonut että tämmöistä tulisi

        no just joo puhut potaskaa


      • Pikkukylänonnenpotti
        potaskaaa kirjoitti:

        no just joo puhut potaskaa

        Ei se mua haittaa vaikka et usko...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe