Telemarkkinointi Poppanen

Työtön.

Onko kyseisestä firmasta millaisia kokemuksia. Luvataan 1000e takuupalkka. Jotenkin vain olen oppinut että näissä on joitakin porsaanreikiä?

93

5924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+6

      Olen kulkenut firman ohitse ja vaikuttaa hieman huijaukselta, eli suhtaudu varauksella ja lue paperisi hyvin.

    • Työtön.

      Cash&Care on se mitä kannattaa Imatralla kiertää kaukaa.. Mutta Tästä firmasta ei ole kyllä mitään kuultu?

    • Työtön.

      Näin arvelinkin

    • Tem ei toimi

      E-Karjala on ihan seis
      Ei ole rehellistä palkka-työtä tarjolla.

      Ei ole työvoimakoulutusta tarjolla
      Massa-Työttömyys vaan jyllää !

      Hyvinvointivaltiossa on Leipäjonot......!!!!!

    • poppanenkunniaan

      Poppanen ei ole kusetusfirma! Mediapex sen sijaan on. Kavereiden omistuksessa, rehellisiä ihmisiä ovat.

    • Myyjä

      Poppasella pitkään ollut ja olen edelleen, siellä lupaukset pidetään ja hyvä ilmapiiri muutenkin, itse olen imatralla ja jotain kertonee sekin että meillä toimisto täynnä. Ei siis todellakaan kusetusta!

      • 21gegge

        Taijat olla sellanen romaani


    • minä

      Hyvä palkka ja porukka! Sinne vaan kaikki ketkä myyntityössä viihtyvät.

      • voi1

        Tunnen yrityksen vastuullisuutta! Vastuullisuus kokemukseni mukaan Kiitettävä!


    • Tyytyväinen työnteki

      Homma toimii Poppasella. Tuhat euroo kuussa pitää paikkansa. Talo täynnä ja porukka pysyy. Toinen vuoro pitää laittaa kun lisää porukka tulee.

      T Ilkka Peltonen 0466639135

      • Totuuden kokenut

        Takuupalkasta pidätetään 10% tulevia perustuksia varten. Rehellistä faktuurista tietoa omista peruutuksista ei saa. Eli Cash&Care Oy vetää välistä itselleen myyjän palkasta siivun. Toisena 1000€:n takuupalkka on kusetusta. Työhaastattelussa (Lpr) puhuttiin 35:stä viikkotunnista ja palkka tuolloin 800€/kk-80€. Toimisto Lappeenrannassa oli ruma ja pieni. Toimistopäällikkö sympaattinen nainen, joka oli selvästi pääpomon pompoteltavissa (kuulemieni puhelinkeskustelujen perusteella, joita TP puhui haastattelun aikana Ida Leinon kanssa). Päällimmäisenä ajatuksena yrityksestä jäi, että miten voikaan Suomessa toimia noin epärehellisesti toimiva yritys (TP katsoi kieroon, kun vakuutteli, että 2380€:n ansioihin pääsee helposti).Toisena: Toimisto ainakin Lappeenrannassa on kuin sikala tai minkkitarha. Sisustus halpaa, joitain nuhjuisia lehtien välistä sattumanvaraisesti seinille liimattuja julisteita. Vanhat kannettavat tietokoneet, jossa jollain myyjällä oli vika, kun olin haastattelussa. Karsinat, josta soitetaan olivat kauheat ja kaatumisvaarassa olevan näköiset. Sitten siellä oli vielä jokin "urheilijapoika/pallonheittäjä", jonka hikisiä vaatteita roikku siellä täällä ympäri toimistoa. Ei tuollainen ole vakavasti otettava työpaikka, vaan jätekeräys/pakolaisten, vastaanottokeskus tai hoitamaton eläintarha.


      • rin1
        Totuuden kokenut kirjoitti:

        Takuupalkasta pidätetään 10% tulevia perustuksia varten. Rehellistä faktuurista tietoa omista peruutuksista ei saa. Eli Cash&Care Oy vetää välistä itselleen myyjän palkasta siivun. Toisena 1000€:n takuupalkka on kusetusta. Työhaastattelussa (Lpr) puhuttiin 35:stä viikkotunnista ja palkka tuolloin 800€/kk-80€. Toimisto Lappeenrannassa oli ruma ja pieni. Toimistopäällikkö sympaattinen nainen, joka oli selvästi pääpomon pompoteltavissa (kuulemieni puhelinkeskustelujen perusteella, joita TP puhui haastattelun aikana Ida Leinon kanssa). Päällimmäisenä ajatuksena yrityksestä jäi, että miten voikaan Suomessa toimia noin epärehellisesti toimiva yritys (TP katsoi kieroon, kun vakuutteli, että 2380€:n ansioihin pääsee helposti).Toisena: Toimisto ainakin Lappeenrannassa on kuin sikala tai minkkitarha. Sisustus halpaa, joitain nuhjuisia lehtien välistä sattumanvaraisesti seinille liimattuja julisteita. Vanhat kannettavat tietokoneet, jossa jollain myyjällä oli vika, kun olin haastattelussa. Karsinat, josta soitetaan olivat kauheat ja kaatumisvaarassa olevan näköiset. Sitten siellä oli vielä jokin "urheilijapoika/pallonheittäjä", jonka hikisiä vaatteita roikku siellä täällä ympäri toimistoa. Ei tuollainen ole vakavasti otettava työpaikka, vaan jätekeräys/pakolaisten, vastaanottokeskus tai hoitamaton eläintarha.

        Nurinhan tuo meni


      • 009000
        Totuuden kokenut kirjoitti:

        Takuupalkasta pidätetään 10% tulevia perustuksia varten. Rehellistä faktuurista tietoa omista peruutuksista ei saa. Eli Cash&Care Oy vetää välistä itselleen myyjän palkasta siivun. Toisena 1000€:n takuupalkka on kusetusta. Työhaastattelussa (Lpr) puhuttiin 35:stä viikkotunnista ja palkka tuolloin 800€/kk-80€. Toimisto Lappeenrannassa oli ruma ja pieni. Toimistopäällikkö sympaattinen nainen, joka oli selvästi pääpomon pompoteltavissa (kuulemieni puhelinkeskustelujen perusteella, joita TP puhui haastattelun aikana Ida Leinon kanssa). Päällimmäisenä ajatuksena yrityksestä jäi, että miten voikaan Suomessa toimia noin epärehellisesti toimiva yritys (TP katsoi kieroon, kun vakuutteli, että 2380€:n ansioihin pääsee helposti).Toisena: Toimisto ainakin Lappeenrannassa on kuin sikala tai minkkitarha. Sisustus halpaa, joitain nuhjuisia lehtien välistä sattumanvaraisesti seinille liimattuja julisteita. Vanhat kannettavat tietokoneet, jossa jollain myyjällä oli vika, kun olin haastattelussa. Karsinat, josta soitetaan olivat kauheat ja kaatumisvaarassa olevan näköiset. Sitten siellä oli vielä jokin "urheilijapoika/pallonheittäjä", jonka hikisiä vaatteita roikku siellä täällä ympäri toimistoa. Ei tuollainen ole vakavasti otettava työpaikka, vaan jätekeräys/pakolaisten, vastaanottokeskus tai hoitamaton eläintarha.

        Miten liittyy tuohon poppaseen?


    • ksisuyeereireu

      Johan sinä saat sopasta 2600€/kk.kuka hullu menee röihin maksaa vielä veroja, että loiset eli poliisit elvistelee kylillä.

    • myyntijohtaja3

      Itse töissä ollut Telemarkkinointi Poppasella yrityksen perustuksesta asti. Yleensä telemarkkinointipuolen yrityksissä myyjät vaihtuu kuukausittain koska töissä ei viihdytä tai palkassa kusetetaan. Poppasella on edelleen töissä alkuperäisistä työntekijöistä suurin osa. Yritys perustuu myyntineuvottelijoiden hyvään työilmapiiriin ja siihen että missään asiassa ei kuseteta. Poppasella vaan ei myyjät vaihdu, koulutukset ja muut hoidetaan hyvin, autetaan myyntineuvottelijaa tekemään mahdollisimman kovan kuukausimyynnin. ei pelkästään yrityksen vuoksi vaan myös ajatellen että työntekijä saa nostettua mahdollisimman ison tilin. eilen parhaan myynnin tehneen työntekijän tuntipalkaksi tuli 34euroa. Hyvin maksetaan, ajallaan maksetaan ja mahdollisuudet myös palkkaennakkoon. Meillä on myös peruutusturva. Eli jos peruutuksia tulee yli tietyn prosentin niin prosentin ylittäneitä ei vähennetä palkasta.

      Tulkaa rohkeasti kokeilemaan niin saatte huomata täysin erilaisen telemarkkinointi alan yrityksen.

      Olen puhunut.

      • Hörlur

        Jos sinun pitäisi kirjoittamalla leipäsi ansaita, niin kuolo korjaisi muutamassa kuukaudessa. Puhetyöläisenä katuoveluus ja röyhkeys usein tuo tulosta. Eikä kirjoitusvirheistä tarvitse välittää.


    • kokon

      Cash&Care Oy oli todellinen huijausfirma ja kirjoitan kokemuksesta. Nykyisin tämän entisen yrityksen osaomistaja Karetalla töissä. Olen kuullut, että Poppanen olisi luotettava yritys joka tosiaan maksaa palkat. Suosittelen.

    • +++++++++++

      Maksaa palkat??????????? Tai sitten ei. Milloin miltäkin tuntuu.

    • höhelö

      Höh

    • TROLLI!!!!!

      MAINOS

    • Cannot Care

      Poppasen ollessa toiminimi on toiminta väkisinkin rehellisempää kuin surullisen kuuluisalla C&C:llä. Jälkimmäinen harjoitti huijausta myös autokorjaamotoiminnan puitteissa, joka ilmeisesti jatkuu edelleen uuden firman kautta.
      Uusi Y-tunnus, vanhat kujeet.

      • MitäKummaa

        Poppasen toiminnasta en tiedä mitään, mutta mikä mielestäsi tekee toiminimi yrityksen rehellisemmäksi kuin Oy:n?

        Itse kyllä miellummin olisin töissä Oy:ssä, ei yleensä ole kaikki ihan yhden ihmisen varassa (toiminimi on aina yhden omistama yritys). Mitä sitten jos tämä yhden "kortin" varassa olevassa firmassa tälle omistajalle sattuu jotain?

        Osakeyhtiössä on hallitus, jossa yleensä on useampi päättävä henkilö ja hommat jatkuu vaikka hallituksen pj, olisi syystä tai toisesta pois pelistä.

        En ota siis kantaa siihen onko Poppanen luotettava vai ei, minulla ei siitä ole kokemusta. En kuitenkaan ihan hyväksy perustelua, että Poppanen on rehellinen koska on toiminimi.


    • Hyvä

      Täyttä valetta, hyväpalkkanen työ ja hyvät edut.

    • laulurastas

      Hop! Ollut Poppasella töissä, ja olen samaa mieltä, hyvä, inspiroiva työilmapiiri. En saanut paljon myyntiä joten pelkkä takuupalkka oli aika pieni. Sellainen kuitenkin on - joissakin telemarkkinointi-mestoissa ei ole mitään takuupalkkaa. Jos on kova myymään, niin ei varmasti ongelmaa. Siitähän telemarkkinoinninssa on siis kyse, myymisestä. Kyllä ainakin siihen sain tosi hyvän koulutuksen omalta lähi-esimieheltä, sen jälkeen kaikki itsestä kiinni.

    • pasas

      Upea kaunis nainen

    • alalla itsekin

      Ei kai tuo nykyään enää niin harvinaista ole että telemarkkinointi-firmoissakin on työntekijöillä takuupalkka. Tiedän monta firmaa jotka maksavat n. 1500 euroa takuupalkan, ilman mitään "ketunhäntiä". Eri asia on tietenkin se jos myyjä tekee nollatulosta, että kuinka pitkään tuota takuupalkkaa tällöin pääsee nauttimaan..

    • staalin

      Aika outoa tuo kirjoittelu puolesta ja vastaan. Kaikkihan nuo yritykset ovat epärehellisiä. Milloin eläkemaksut rastissä, milloin veronkiertoa, palkat jätetään maksamatta, Nää on tällaisia päiväperhosia liihottelevat jonkin aikaa ja sitten vaihtavat nimeä ja taas liihotellaan jonkin aikaa

    • Voi hellanlettas

      "Kaikki yritykset ovat epärehellisiä"
      "Tuo kiertää veroja ja muita maksuja"

      Sitten te reppanat mietitte miksi teille ei löydy töitä mistään?

      • jokuvaan2

        Mistä kuulit että Poppanen kiertää veroja?


    • yhteinen roisto

      Kylillä liikkuu juttuja näistä huijaus firmoista. Tiedä onko lie totta mutta ei savua ilman tulta. On tuo Poppanen verottajan seurannassa kai sieltä jotain löytyy. Mutta kuinka sitten muut veronkiertäjät. On arvioitu että vain 8 % jää kiinni. Mitä tää harmaa talous sitten maksaa yhteiskunnalle.

    • kerros vielä

      Vielä, kun kerrot miten voit pimeästi vetää rahaa lehtimyynnillä niin hyvä.
      Kaikki raha liikkuu sähköisenä...

    • pitkäaikaistyötön

      Mahtaakohan veronkierto olla kovinkin yleistä näissä puhelinmyyntifirmoissa?

    • näinkö on?

      Kertokaa nyt perkele miten niitä veroja voidaan kiertää jos minultakin (kotimyyjä olen) vaaditaan verovelkatodistus monta kertaa vuodessa ja kaikki rahat tulee sähköisenä tilille. Euronkin nostosta pitää löytyä kuitti!

      Tämä palsta on täynnä luusereita jotka eivät osaa myydä eivätkä edes YMMÄRRÄ miten veroja kierretään.

      Onko tämä todellakin ainoa myyntityöhön liittyvä palsta koko Suomessa?

    • huiputkaanko

      Kylläpäs lehtihuijarit älähti kun totuuksia kerrotaan.

    • umnij

      Tyhmät ovat lehtimyyjinä kun eivät edes osaa kiertää veroja.

    • niin se vaan on

      Se koira älähti, jonka kalikka kalahti

    • Tasavaltalainen

      Jättäkää rauhaan nuo lehtmyyjät ja virmat. Rehellisiä työssäkäyviä ihmisiä ovat ja kyllä noidenkin verotuloilla saadaan hyvää Imatralle

    • juikoloo

      Vaihtanu nimensä Poppaset oy.

    • Aaajjj

      Voi hyvää päivää taas näiden viestien taso. Mene ja koe itse, ennen kuin huutelet asiasta, jota et tunne alkuunkaan. Mikä siinä on, että aina uskotaan näitä "kuulin, että..." -juttuja? Eihän puhelinmyynti se unelmaduuni itsellenikään ole enkä alalla tule elämänuraani luomaan, mutta toistaiseksi viihdyn työpaikallani hyvin ja palkkaa saan täysin asiaankuuluvasti.

    • tämäyritys

      onko vielä toiminnassa?

    • Vootoi

      Hei. Kyllä tuntuu tyhmiäkin olevan maisemissa.
      Tunnen Poppaset Oy myös henkilökohtaisella tasolla.
      Tiedän hyvin vastuullisella tasolla yrityksen toimivan
      erittäin vastuullisesti. T; Voi

      • MieVaaTääl

        Tähän voin yhtyä itsekkin. En oo työskennellyt firmassa koska oma työpaikka eri alalla. Tunnen Poppaset Oyn omistajan henkilökohtaisesti enemmän kuin erittäin hyvin ja luotettavampaa ihmistä ei tasan tarkkaan löydy maan päältä. Nähnyt minkä työn hän on tehnyt yrityksen eteen ja se on jos hatun noston paikka. Telemarkkinoinnista en juuri mitään tiedä mutta uskollan silti sanoa että Poppaset Oy on varmasti Suomen rehellisin ja luotettavin telemarkkinointi yritys!


    • extyö

      Tampereen poppasilla uhkaillaan vaan potkuilla ja pidetään yllä ahistunutta ilmapiiriä!

      • soittoniekk-11

        Tiedetään mutta niin ei ole aina ollut. Jos ala kiinnostaa jokaiselle löytyy kyl oma mieleinen paikka.


    • vootoi

      Tulee selkeä käsitys tietyistä mielipiteistä ettei ymmärrys kaikilla riitä.
      1. Täytyy työnantajalle pystyä osoittamaan käytännössä, että tuottaa tulosta työnantajalle.
      2. Olette työmarkkinoide edunvalvonnan uhreja jossa opetetan vaatimuksia mutta ei tervettä järkeä.
      3. Populistit ovat tehneet aina tuhoa niille jotka eivät ymmärrä.

    • kiitollinen

      Poppanen pitää puheensa. Sitä ei usein valitettavasti telem alalla näe.

    • cityduunari

      Poppasista en osaa sanoa mitään kun en tunne yritystä, mutta muualla olen huomannut että joukossa on aina joku joka vaikuttaa tai ainakin yrittää vaikuttaa negatiivisesti ilmapiiriin. Jos yrityksen vastuuhenkilö on okei, ei kannata antaa jonkun työntekijän terrorisoida ilmapiiriä.

    • Joodeoo

      En usko että turhaan potkuilla uhkaillaan tässä firmassa. Tällä alalla asiat vaan menee niin että se on tulos tai ulos.

    • Ärsyyntynyt

      Hei itse olin kesän töissä ja kyllähän he maksoivat 1000 e takuupalkan mutta siihen meillä kuului myös puhelin ja sitä ei sitten annettu!! Ja työtodistusta turha kysyä ei saa!! Painostavat paljon kokoajan uhkaavat erottaa VAIKKA saat hyvin myytyä!! Kyllä sielä hetken ainakin on!!

    • isä84

      Poppaset Oy nimi vaihtui alkuvuodesta, kun se yritys siirtyi toiminimestä osakeyhtiöksi. Luulisi sen ymmärtävän kun Oy ilmestynyt nimen perään. Terveisin entinen työntekijä.

    • moiiiiii

      Tampereella Poppasilla ollut kanssa ja siellä potkuilla uhataan jatkuvasti vaikka myynti käy.. Mutta palkan maksoi kyllä

      • visrii

        Olen ollut Poppasilla tosin hyvin lyhyen ajan, Tampereella esimies vähän erikoinen, alkuun antoi "määräykset" jotka tällaiselle konkarille ja ikä ihmiselle jo tuttuja. ! Hieman epäkohtelias, en tykänny, jos huono päivä kohdisti sen työntekijöihin! Varmasti muuten hyvä firma mutta esimiehen pitää tietää tehtävänsä/työpaineet...
        Ei mulla muuta...


    • bcc

      Tampereen toimiston esimies on todella epämääräinen ja toiminta muutenkin epäilyttävää.

    • hjuiolköpo

      menikö poppaset nurin

    • bcc

      Kohta menee.

    • vootoi

      Käsittääkseni laajenee.

    • maijapoppane

      ilkka tietää

      • molonvilaus

        tai on tietävinään


      • juutilraumansillankaide

        paitsi ettei ilkka ole maipop enää töissä


      • kukkaistutuksenvesi

        eikä mee


    • poppamiesss

      poppamies

    • nakotin

      poppasta perseeseen

    • mörötin

      imatra kyläs ei rehellistä firmaa ookkaa

      • liippana

        ei kaikkii ilkan juttui kannata uskoo.max 2%totta


    • mörötin

      antakaa ilkan olla.ilkalla on ihan omat jutut

    • lallatin

      kyllä poppanen pojistaan pellejä tekee

      • huti

        pili pyllyyn ja jallua myymään


    • nakkenak

      jiihaa ilkka

    • tokka

      juhuu jahuu ilkka

    • nakotin

      paskaa

    • volo

      ilkkaa vai ilkka pyllyyn

    • valmari

      imatralaiset haisee vanhalle siemennesteelle

    • ritantei

      laski ilkka laulellen vesiä

    • tyytyty

      hyvää pimeetä imatra tulee kesä ka teillekin

    • reretyu

      tytyt6tytytyy

    • isokone

      haiskaa vehkeelle

    • kiimaton

      onko imatran paskan syy ilkan vai poppasen vai yhteiskuntako imatran ankeuden syy häh

    • piivipoi

      opeteikaa runkut lukee älkääkä syyttäkö urpoudestanne ilkkaa tai poppasta

      • penaaliinn

        kyrsikää toisianne


      • imekääkinkyrsää

        poppasta pyllyyn ja ilkkaa myös


    • piikutiinute

      poppanen älähtaa kun liha siihen sujahtaa vai mitä se nyt oli

    • kiilikin

      ota ppoppii suuhun tai istumalihakseen ja ilkalt myös

    • peenisluu

      imatralle jää vain ankeus.poppanen ja ilkka ai niin ja paska.kuitti

    • visvatonsyylä

      imatra the shit,poppanen the shit

    • iilimato

      imatra=hiivasieni

    • piikutiinute

      ilkalla ilkalla aikas suuri vekotin.enkä mie puhu autosta

    • pilinvittu

      tehkää köyhät töitä ja antakaa poppasen ja ilunki tehdä

    • megamela

      kimppa ilun ja poppiksen kans kiinnostaa

    • piiluunkokuulii

      hyvää joulua imatra

    • Anonyymi

      Jotkut saa palkkansa jotkut ei

      • Anonyymi

        Työttömät elkää millään epätoivon hetkellä menkö poppaselle töihin.. Puhutaan niin "hyvästä työilmapiiristä" ja siitä kuinka upeesti tehään kauppaa.. Ja siitä kui mahtavasti saa toimistolla työskennellä ja ite ajat päättää.. Ihan valhetta kaikki.. Palkasta puhumattakaan. Sitten ku ei pomoa pärstä enää miellytä/etkä suostu pomon laittomiin palkanalennuksiin, ni ei muuta ku kengänkuva perseelle ja karenssit työkkäristä. Jos firma viittävaille konkassa, ni ei varmaan kannata palkata uusia hyväuskosia töihin.Edellisiltäki työntekijöiltä kuulemma palkkoja vielä saamatta. Pysykää siis kaukana kyseisestä puljusta...


      • Anonyymi

        Et siis tehnyt sovitusti kauppoja ja sait "palkanalennuksen"?


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe