rakentajainfo.com VAROKAA

VAROKAA

rakentajainfo.com lähettää laskuja, vaikka ei olla tilattu mitään.
HI-Vision oy on yrittänyt kusettaa toistamiseen, v**** mikä firma.

21

11329

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole tilattu, ei.

      Sama Herrasniemi siellä taas Kuopiosta huseeraa. RemonttiSuomi.fi lähetti täysin vastaavan laskun. YTJ:stä löytyi yhteys samoihin porukoihin sinne Pupu, vai mikä se jäniseläimenpolku taas olikaan. Eihän tämä varmaankaan ole se yritys joka tulouttaa maksut jonnekkin veroparatiisiin vai oliko se Espanjan aurinkorannikolle?

    • Huijarit

      Toimii myös Scanria nimellä. Muka puhelu nauhoitettu vaan eipä löytyny nauhaa kun aloin kysellä!

      • när

        näin kävi myös minulle, lähetin ensimmäisen laskun takaisin ko. firmaan ja kirjoitin, siihen selvällä suomenkielellä, että en ole tilannut mitään enkä halua heidän palveluaan...................tuli huomautuslasku HETI maksettava tai menee INTRUM JUSTITIA:lle perintään, tähän vastasin sähköpostilla etten ollut tilannut mitään ja hauaisin kuunella puh.nauhoitteen, johon vastasivat: soita asiakaspalveluumme ja pyydä kuunnella nauhoite.........ei kuitenkaan onnistunut.....nyt tuli lasku em.perintätoimistosta joka on maksettava yli 20 eur. suurempana kuin eka lasku.
        Voi V: ttu mikä firma............
        Varokaa sanomasta puh. mitään ts. sulje puhelin heti jos ko. firmasta soitetaan


      • helv

        Mulle tuli myös lasku kahdessa erässä, koitin soittaa annettuun puh numeroon mutta eihän sinne millään pääse. Laitoin s.postiakin muutaman kerran, vaan tuli bumerangina takaisin. Lopuksi lähetin heidän osoitteeseensa kirjeen, jossa kerroin asiastani. Eivät mitenkään reagoineet tähän, jos heillä edes on osoitetta. Nyt tuli huomautus lasku ja siinä uhkaavat perintätoimistolla. En oikein tiedä mitä pitäis tehdä, mut ehkä kuluttajasuojaan otan yhteyttä. Mielestäni olen kieltänyt puhelinkeskustelussa ottavani heidän palvelua. Vaikka olisin vastanut mitä tahansa, täytyy olla mahdollisuus sopimuksen purkaamiseen. Vaan kun tähän firmaan ei saa yhteyttä.


    • Riitainen_juttu

      Miksikä te itkette täällä ettekä toimi.
      Perintään ei ryhdytä jos saatava on riitainen.
      Minun tapa on informoida perintätöistoa jo ennakkoon jos uhataan perinnällä.
      Ilmoitan heti etteä asia on riitainen eikä kannata lähetellä perintäkirjeitä.

      Kun saatava on riitainen se pitää vahvistaa oikeusasteissa, jolloin käydään läpi saatavaan johtaneet asiat (tarjous, sopiminen, yms.).
      kyllä nämä huijarit tietävät että he ovat heikoilla oikeudessa joten pelottelevat perintätöimiston avulla ja tyhmät luulevat että luottotiedot menee.

      Eli riitaisesta saatavasta ei mene luottotiedot ja riitainen saatava vahvistetaan aina oikeusasteissa.

      Ainoita perintäkelpoisia laskuja ovat verot, vakuutukset, sakot, yms. ja sekä oikeusasteissa vahvistetut saatavat.

      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta🙏


    • Huijarien

      Niin ja myös Firmanetti, HV-Net, HV-Yritystieto, Pohjolan Yritysoppaat, joiden takana on Ilkka Johannes Niemi ja Sirpa Anneli Rättö. Näillä on sormet pelissä monessa infosivustoissa, joista lähettää aiheettomia laskuja yrittäjille. Koko ajan tekevät uuden firman vanhan tilalle. Perustivat juuri Mainos-Savo Oy -nimisen firman.

      • Taistelua

        Juuri tupsahti lasku tuolta Mainos-Savo Oy:stä vaikka mitään ei ole otettu... Taas taistellaan joku tovi


      • Anonyymi
        Taistelua kirjoitti:

        Juuri tupsahti lasku tuolta Mainos-Savo Oy:stä vaikka mitään ei ole otettu... Taas taistellaan joku tovi

        Mainos-Savo Oy:stä tuli aiheeton lasku. Otin yhteyttä laskulla olevaan sähköpostiin, että palvelua ei ole tilattu ja sain pahoittelut ja luvan hävittää laskun. Meni ilman taisteluja, mutta silti ihmettelen, miten tuollainen toiminta saa jatkua vuodesta toiseen?


    • Anonyymi

      Täällä kans miehen yritykselle satelee laskuja vaikkei kukaan ole soittanutkaan, mutta silti uusi kauppapäivä laskussa. Nyt loppuu meidän kusetus ja alkaa rahat säästymään. Minä olen saanut asiat onneksi hoidettua sähköpostin välityksellä kyseisten laskujen kanssa ja jatkossa olemme tosi tarkkoina mitä tulee. Sama kauppamies näyttää laskuilla olevan. Yritystieto ja hv-net ainakin on meille lähetellyt. Tsemppiä kaikille asian kanssa taisteleville!!!

    • Anonyymi

      Hi-vision on huijari firma. Ei mitään häpyä firman perustajalla. Olin yhden työpäivän töissä ja sain tarpeekseen siitä touhusta. Myydään sontaa josta ostaja ei mitenkään hyödy.

    • Anonyymi

      Oy scanria ab kusettaja lähettää laskuja rakentajainfo.fi nimellä vaikkei mitään ole ostettu muutakuin vastattu puhelimeen.
      perivät lex-perintä toimiston kautta laskuja, tämä perintätoimisto on saman omistuksen alla.

      • Anonyymi

        Näin yrittivät minullekkin tehdä tässä syksyllä. Uhkaus viranomaistoimilla riitti laskun perumiseen.


    • Anonyymi

      Eikö henkilökohtainen käynti kyseessä firmassa olisi asiaa.face To face.?

    • Anonyymi

      Täällä sama juttu…lisäksi vielä Telehaku yritystietojanta. Kaikilla sama y-tunnus. Täytynee ottaa viranomaisiin yhteyttä, jos eivät lähetä hyvityslaskua😡

    • Anonyymi

      Sama meno jatkuu ja joka vuosi erinimellä. 2022 /Mainos- Savo oy /Pohjolan yritysoppaat / Rakentaminen2023.

      Aiheettomia laskuja tulee kerran vuodessa.

      • Anonyymi

        Mainos-Savo Oy:ltä (2839628-9) (Yritystieto)tuli meillekin aiheeton lasku vaikka mitään ei ole tilattu.


    • Anonyymi

      Minulle on tullut henkilön Janne Karppinen myymänä nyt 4 eri toimijalta lasku samasta palvelusta jotka kaikki olen reklamoinut aiheettomana ja kysynyt todisteeksi nauhoitettua. Ei ole nauhoitetta tullut ei.....nyt harkitsen petos syytettä kyseistä henkilöä/firmaa kohtaan.

    • Anonyymi

      SAMAA MIELTÄ. SUURI HUIJAUS!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Minä olen ottanut yhteyttä nyt tahoon jonka toimesta asiaan ja tähän Scanrian tapaan toimia tullaan puuttumaan.Neuvon nyt teitä kaikkia yrittäjiä että tuollaisiin hakupalveluihin ei missään nimessä kannata ottaa mitään kantaa.Yrittäjät kyllä pärjäävät ja puskaradio on paras mainos kun työt tehdään sovitusti.Savoon taitaa jo toimittajat olla matkalla....kuulemme toivottavasti pikapuolin ...

    • Anonyymi

      Tuo on kyllä syvältä sieltä, niin kuin yrittäjällä ei oisi muita murheita ja kiireitä. Tllästä skeidaa joutuu säätää minne voi laittaa laskun ? Kysyn vaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      83
      3597
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      569
      3363
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3179
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2122
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2011
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1565
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1321
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1312
    Aihe