pikkuipanat pois

mörmör

En voi sille mitään että pistää ärsyttämään nuo pikkupenskat joita pyörii tuossa kisassa ja ihmiset äänestää kun se on niin herttasta kun pikku tyttö tai poika tekee joitan, taidoista viis, kuhan tekee.

Eilinenkin runonlausuja ja supertytöt olivat kyllä aika hohhoijaa esityksiä ei olis jaksanut katsoa loppuun asti.

12

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petteri Punakuono

      Kyllä, samaa mieltä. Talentin taso on surkea. Juurikin tämä lasten esiinmarssi. Ohjelmaan on ilman muuta saatava alaikäraja.
      En voi ymmärtää että esim. runonlausujapoika oli muka parempi kuin erittäin taitava taikuri. Tai Supertytöt taitavampia kuin tämä ulkomaalaisista koostuva miesryhmä.
      On myös tuomareiden ammattitaidottomuutta päästää jatkoon näitä pikkulapsia.
      Todelliset talentit löytyvät kyllä kokenemmista.
      Surkeaa kertakaikkiaan.

    • Keskinkertaista

      Olen samaa mieltä. Lasten esitykset olivat ihan hyviä lasten esityksiksi, mutta samantasoista runonlausuntaa ja laulantaa kuulee usein koulun kevätjuhlissa. Varsinkin mini-Elvikseen olin pettynyt. Lauluääni ei mikään erityinen, liikehdintä ei onnistunut. Symppis kaveri tosin, mutta tässä kai haettiin lahjakkuutta, ei hyvän toverin palkinnon saajaa. Supertytöistä kyllä pidin, koska tanssiohjelma oli aika hyvin kasattu. Mutta joo, lapsille pitäisi saada oma Talent-sarja, esim. alle 14-vuotiaille.

      Todelliset vau-efektin aiheuttavat esitykset taitavat tältä kaudelta puuttua. Taikuri ja virolainen tanssiryhmä olivat sieltä paremmasta päästä, mutta karsiutuivat heti, mikä on kyllä huutava vääryys.

      • Kyllästynyt narinaan

        voi hyvät hyssykät kaikki valittavat ihmiset. Ensinnäkin Talentissa voi kilpailla ihan millä vaan lahjakkuudella. Toiseksi, miksi laulu,laulunteko,tanssi ja lasten runonlausunta ei ole Talent lajeja? Hä? Ja miksi aikuisia hyviä oli alunpitäen niin vähän ja miksi aikuiset eivät aktiivisemmin äänestä ylipäätään???
        Inhottavaa tää alituinen valitus täälä milloin mistäkin kilpaillijaryhmästä.
        Missä ovat aikuiset kilpailijat joita oikeasti voisi äänestää ja miksei niitä harvoja hyviä kuten esim taikuri kukaan ei äänestänyt??? Ihan samaa kitinää poliittisissa vaaleissa. Ei ne hyvät pääse läpi kun porukat ei äänestä, valittaa vaan eikä tee mitään asialle itse saatika sitten että itse osaisivat jotain. Arrgghh!!!!


    • kv +skv

      Tänä vuonna taidettiin välttyä pikku-Tenhoilta ja -Mirandoilta, joiden vibraattohuutolaulu on karmeaa kuultavaa ja sitten aina se loppukaneetti putoamisen jälkeen: "Te kuulette musta vielä!". Varmaan, mutta millä estraadilla, se ei ole ihan selvää.

      Tosiaan, kersat pois Talentista takaisin Tenavatähteen! Siellä oli sentään joku kontrolli siitä, mitä lasten sopii esittää.

    • ikärajako?

      Pitäisi sitten olla erikseen lasten talent. Siis sun mielestä pitää laittaa ikäraja? Olisiko se 15v vai? Usa:ssa voitti muutama sitten tyttö talentin ja ei ollut paljoa ikää. Tais olla 11v. Aivan huikea ääni. Pitää kai alkaa kaivaa esiin...

    • mursu3

      Niin hyvähän se on kerätä säälipisteitä tuomareita ja kansalta ettei häntä vaan kiusata tai sitten lirkuttelemalla naistuomarille..

    • ei talenttia

      Aika paljon samaa mieltä edellisten kanssa. Liikaa pääsee jatkoon söpöjä pikkulapsia, Marialle lirkuttelijoita tai säälipisteiden kerääjiä (ketä kiusataan koulussa, kenellä on isä kuollut). Mistä sen tietää, mitä kovia kokemuksia ja taustoja muillakin kilpailijoilla on, eivät vaan niitä puhu. Ja kaikki eivät ole samanlaisia adhd-tapauksia kuin tämä pikku-elvis joka pääsi jatkoon todellakin vain persoonansa, ei osaaminensa avulla.

      • Zru

        Kyllä ihmettelen suuresti miksi Roni Aydin ei päässyt jatkoon. Hän oli eka finalisteista ehdottomasti taitavin, vaikka oli vain 12 vee. Niinkö se vaikutti ihonväri äänestämiseen? Todella sääli. :-( en katsonu i livenä ohjelmaa, harmi. Olis pitäny olla kyllä itse näköjään äänestämässä. Tsemppiä Ronille ja jatka tanssimista. Olit tosta setistä paras ehdottomasti. :-)


      • Käyttäkää järkeä
        Zru kirjoitti:

        Kyllä ihmettelen suuresti miksi Roni Aydin ei päässyt jatkoon. Hän oli eka finalisteista ehdottomasti taitavin, vaikka oli vain 12 vee. Niinkö se vaikutti ihonväri äänestämiseen? Todella sääli. :-( en katsonu i livenä ohjelmaa, harmi. Olis pitäny olla kyllä itse näköjään äänestämässä. Tsemppiä Ronille ja jatka tanssimista. Olit tosta setistä paras ehdottomasti. :-)

        Sama mieltä kanssasi.
        Kertokaa minulle kun en itse ymmärrä: mitä hyvää on tuossa päiväkotiikäisessä runonlausujassa? Itse en jaksaisi kuunella noita lurituksia ollenkaan, mutta ihmiset vaan äänestää hänet jatkoon. Entäpä kumman meinaatte äänestää voittoon tämän runonlausujan vaiko robottipojan, jos kerran tämmöiset on suuren yleisön mieleen?
        Kumpikaan ei ole mielestäni ansainnut voittoa sen vuoksi että on pieni ja söpö, esitykset eivät ole kovin kaksisia.


      • mä vaan
        Käyttäkää järkeä kirjoitti:

        Sama mieltä kanssasi.
        Kertokaa minulle kun en itse ymmärrä: mitä hyvää on tuossa päiväkotiikäisessä runonlausujassa? Itse en jaksaisi kuunella noita lurituksia ollenkaan, mutta ihmiset vaan äänestää hänet jatkoon. Entäpä kumman meinaatte äänestää voittoon tämän runonlausujan vaiko robottipojan, jos kerran tämmöiset on suuren yleisön mieleen?
        Kumpikaan ei ole mielestäni ansainnut voittoa sen vuoksi että on pieni ja söpö, esitykset eivät ole kovin kaksisia.

        no kuule mitäs jos äänestäisit ihan itse sitä josta ehkä pidät jos nyt mistään...ei se auta täälä ihmetellä passiivisena vaan ottaa kantaa äänestämällä!


    • ei pikku lapsia -.-

      Täältä löytyy järkevää porukkaa!! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe