sanajahti koodit

sanajahtaajaböllö

Menee hermo kun jotku idiootit koodaa tossa pelissä enkä pärjää nii haluun kans tietää ne! Että jos joku nyt vois kertoa niitä tänne kiitos!

122

34960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanajahti

      helppoa koodata!!

      • sanajahti.. :)

        miten muka voi koodata.. en mie pärjää noille vastuksille mitenkää se on kauheen vaikeeta.. :00 ? ne saa jotaii 120 ja mie n.10-40. :D se on kauheen vaikeeta ees saaha 20pistettä.


      • P3773R1

        miten


    • neitikaikkitietävä;)

      ahhaha voi jeesus mä kuolen näille vastauksille kun toinen tosissaan etsiskelee koodeja sanajahtiin... :Dd
      Joka tapauksessa voisit tosissaan opetella pelaamaan niin eiköhän se pistesija rupee nousee :)

      • Niukka

        Sanajahtiin on tullut niin paljon mainoksia , että peli on pilalla. Ja sitten niitä mainoksia ei saa kunnolla poistettua. Siis pilattu on kiva peli.


    • Lv33

      Eikös siinä mee koko pelin idea jos huijaa jo itseäänkin? Jos ei pärjää niin ei pärjää, mut mieti miltä tuntuis olla nainen ku on aina semmonen tunne! Nyt lopetatte sen koodien metsästämisen ja rupeette pelaa jotai mikä sopii tyhmemmillekki

    • HOOÄMMÄ

      itsekkin tarttisin ne koodit. ANNIONBOSS menee koht muute ohi..

    • sry typot.

      Siihen todella on koodi jolla saa pisimmän sanan näkyviin. Kun naputtaa vasemmassa yläkulmassa olevaa kameran kuvaa noin 4sek ennen pelin aloittamista. Kaveri huomasi vahingossa kun yritti ottaa kuvaa kun oli ensimmäisenä

    • sry typot.

      Ja mielestäni toimii vain androidin vanhemmissa käyttiksissä

    • Haters gonna hate.

      Eihän tuo sen kummempi ole, kuin väsää C :lla parserin, johon lykkäät sanalistan ja sanajahdin kulloisenkin ruudukon ja se antaa sopivat sanat sieltä listasta. Nähty on, että toimii. Itse saatte koodin pykätä :)

      • assembler1

        on homojen hommaa


      • DexDecoder

        Aika aloittelijamaista... Itse reverse engineerasin koko sanajahti.apk:n ja atm protokolla vaikuttaa muuten selkeältä, mutta siellä on vielä 1 parametri, jota en tiedä. "tid", luku oli ensimmäisellä kerralla suuri (Luulin ajaksi, joka on laskettu sekunteina vuodesta 1970) mutta seuraavalla kerralla pienempi. Lienee joku tarkistusluku, joten pitää selailla decompiledia sorsaa ^^


    • Nybbeli

      Painat rastia just ku se vaihtuu 6sekkaa ja sit HETI takasi pelii... Toimii vaa androideilla.

      • Nybbä

        Tai siis selvennyksenä vielä... Pelin lopussa ku on enää 6sec aikaa ni äkkiä pois ja takasi ni pitäs tulla se seuraavan pelin sanat siihe näkyvii


      • jassookaverit
        Nybbä kirjoitti:

        Tai siis selvennyksenä vielä... Pelin lopussa ku on enää 6sec aikaa ni äkkiä pois ja takasi ni pitäs tulla se seuraavan pelin sanat siihe näkyvii

        Häää?! Mitä vittua te ny sekoilette? Siis mää en tosiaan mitään koodeja jaksa enää käyttää, menee pelistä nimenomaan se kaikki into. Pelakkaa kavereitten kanssa, nii kaikki pääsee varmasti listoille ja takuulla löydätte paljon enemmän sanoja. Jos teillä on kavereita, eikä peli oo vieny teidän sosiaalista elämää:D.
        No, siis nii just toi, joka toimii androidilla, toi kuva hommeli. Mää ainakin aina rämpytin sitä sillee, että se kännykkä lagaa. Se ei aina toimi. Sitten on se, että laittakaa äänet vaikka puhelimee... Se helpottaa. Sitten, kun jahti näyttää ne sanat, mitä et saanu ja mikä oli pisin sana jne, niin sekuntti enne, kun se vaihtuu siihen listoille, niin kuuluu semmonen suhahdus. Painakaa just sillon sitä punasta X, joka on siellä ylhäällä. Saatte ne kaikki sanat valikoitua. Toi toimi ainaki mulla hyvin.


      • moii
        Nybbä kirjoitti:

        Tai siis selvennyksenä vielä... Pelin lopussa ku on enää 6sec aikaa ni äkkiä pois ja takasi ni pitäs tulla se seuraavan pelin sanat siihe näkyvii

        mut pitääkö tossa olla se pro juttu


    • Metalfusion
      • emmasd

        latasin tuon puhelimeen, mutta miten saan sen nyt siihen peliin?(:


      • fatboyjalopenos
        emmasd kirjoitti:

        latasin tuon puhelimeen, mutta miten saan sen nyt siihen peliin?(:

        Voi vitulla päähän


      • jahtaajatestaaja

        Vaikuttaa hyvältä, mutta;
        - luulee, että 'S' on 'O'.
        - hankala käyttää (eikö olis helpompi vaa täyttää ite noi ruudut eikä siirrellä kuvia koko ajan).
        - Bugaa 'SEARCH WORDS' nappi. Ei löydä mitään.


      • jahtaajatestaaja
        jahtaajatestaaja kirjoitti:

        Vaikuttaa hyvältä, mutta;
        - luulee, että 'S' on 'O'.
        - hankala käyttää (eikö olis helpompi vaa täyttää ite noi ruudut eikä siirrellä kuvia koko ajan).
        - Bugaa 'SEARCH WORDS' nappi. Ei löydä mitään.

        Löyty SEARCH WORDS -ongelma. Se löytää kyllä sanat mut toi valkone ruutu mihi ne sanat pitäis tulla bugaa eikä siihe ilmesty niitä ollenkaa.
        Olisko lisäksi mahdollista tehdä versio, jossa saa ite kirjottaa noi kirjaimet toho ruutuu eikä ottaa kuvaa.


      • Metalfusion
        jahtaajatestaaja kirjoitti:

        Löyty SEARCH WORDS -ongelma. Se löytää kyllä sanat mut toi valkone ruutu mihi ne sanat pitäis tulla bugaa eikä siihe ilmesty niitä ollenkaa.
        Olisko lisäksi mahdollista tehdä versio, jossa saa ite kirjottaa noi kirjaimet toho ruutuu eikä ottaa kuvaa.

        Kiintoisaa, laitappa mailia sieltä instructions.pdf löytyvään osoitteeseen niin katotaan missä vika.


      • fgfdh

        mulla noi punaset kirjaimet on eri aina ku mitä siinä kuvassa on ? mitä tehdä?


      • sanajahtihack2017

        Löytyykö Sanajahtaajaa enään?


    • Milksuu

      Mitä on piilotetut sanat?! :oo

    • joskus pelannut

      Nääh, lopettakaa tuo koodiohjelmien käyttö ja opetelkaa pelaamaan rehellisesti tai kavereiden kanssa (kevyttä huijausta sekin, mutta pelaamisen hauskuus moninkertaistuu eli huijaus sallittakoon:), ainoa oikea tapa kokea mitä on voitto. Onhan se tietty hienoa, että jollakin on taito ja into tollanen ohjelma väsätä.

    • Minuziki

      Mistä löydän sijoituksista ottamani kuvat?

    • Azigalaboo

      Mihkä Vittuun ne kameran otokset menee ku otan sanajahdis kuvaa???!!!!

      • Jokupöllö

        No tietenki galleriaan


    • katjassa

      Tässä suomalaisia sanoja, jotka eivät kelpaa Sanajahtiin:

      aapa
      ahkio
      alta
      aoli
      eko
      esi
      etno
      hara
      hitu
      iisi
      iki
      joiku
      kemu
      kesivä
      kilta
      kippo
      koni
      kusi
      köli
      laaki
      lataa
      leili
      likka
      luisu
      lunni
      löyhä
      mekka
      naara
      neli
      nila
      oaasi
      paussi
      penä
      pivo
      rai
      ropo
      sakki
      silla
      suka
      säilä
      sälli
      tain
      tanu
      tenu
      tikas
      tuura

      ja tässä käsittämättömia sanoja, jotka se hyväksyy???

      afta
      henna
      iätä
      jooli
      leväkkö
      luoko
      oas
      ojikko
      parikki
      per
      semi
      siskous
      ylite
      visu
      sake
      tsätätä

      • Kikkelikakkeli

        Henna tarkoittaa väriä JA nimeä


      • sandeboss

        Eikös afta ole aivan normaali sana? Kipeä 'rakkula' suun sisällä.


      • verbal

        Tieteellinen ei kelpaa


      • kuitti
        verbal kirjoitti:

        Tieteellinen ei kelpaa

        Nukutella ei kelpaa


    • Herrrrrrmo menee

      Samaa oon kironnu itekin :) Menee aikaa kun yrittää monta kertaa ihan selvää sanaa ehottaan ni ei.. -_- Ja sit joku tsätätä. Miksei kans tsiisus tai tsoukki :D

      • ghhjgh

        Ffbhgh


    • kyllävaaaan

      sori dude, afta on suomenkielinen sana :) googlaappa vaikka!

    • Tietäjä iän ikuinen

      Ei saatana kuinka tyhmiä ihmisiä pitää olla että ei osaa yksinkertaisia suomenkielisiä sanoja kuten ojikko tai sake. Miks tällasia ihmisiä oikeesti on olemassa? Pitäs oikeesti lähettää tollaset kiinaan

      • kertokaa koodeja

        Kertokaa nyt niit koodeja


    • miten koodata?

      Kertokaahan nyt niit koodeja

    • kakkahousu2

      jaahas, mulla tulee tossa SEARCH WORDS klikatessa että no word found ja päläpälä... vaikka mulla tuo sanajahdin sanat ja kuva siinä?

      • kakkahousu2

        nyt hoksasin, mutta nyt ku se antaa niitä sanoja sinne ''etsi sanoja '' kohtaan niin tuossa vähänaikaa sitten oli esim pisin 8 kirjaiminen ja se löys pisimmän joka oli 5 kijraiminen joka oli antaa, ja siinä kierroksella ei ollut yhtäkään A- kirjainta


    • kakkahousu2

      jep tolta fhjgj mikä nimi olikaan, niin mullakin nuo punaset kirjaimet ihan erit mitä kierroksella..

      • kertokaa!!!!!!!!

        Voisitta kertoa koodea


    • sanajahtaaja

      Oot oikiassa .mutta tiian yhen koodin .mutta kaikki var.maan tietaa etta taa koodi on helpponakki . sitte ku on enaa 4sekunttia aikaa niin rupea painamaan sita kameran kuvvaa siella vasemmassa yla kulmassa. onko selva?????

      • kakkahousu2

        ei mulla ainakaan toimi.tuo kuva juttu, vaikka kuinka rämppään sitä kuvaa niin alkaa normaalisti se kierros. haiskahtaa vähän paskapuheelta ;)


      • sanajahtaaja
        kakkahousu2 kirjoitti:

        ei mulla ainakaan toimi.tuo kuva juttu, vaikka kuinka rämppään sitä kuvaa niin alkaa normaalisti se kierros. haiskahtaa vähän paskapuheelta ;)

        Mika puhelin?


      • kakkahousu3
        sanajahtaaja kirjoitti:

        Mika puhelin?

        samsung galaxy s2


      • sanajahtaaja
        kakkahousu3 kirjoitti:

        samsung galaxy s2

        Mulla on samsung galagsy y. Kiintoisaa jospa sinä et vain osaa naputtaa


      • kakkahousu2
        sanajahtaaja kirjoitti:

        Mulla on samsung galagsy y. Kiintoisaa jospa sinä et vain osaa naputtaa

        miten sen voi väärin napauttaa :o oon yrittäny kaikkia konsteja ja rämpänny 4sekunnissa varmaan 20kuvaa. pitäskö se pisin sana siellä kuvissa näkyä vai hahmottuuko se pisin sana siinä kirjaimissa vai lukeeko se pisin jossai siinä?


      • sanajahtaaja
        kakkahousu2 kirjoitti:

        miten sen voi väärin napauttaa :o oon yrittäny kaikkia konsteja ja rämpänny 4sekunnissa varmaan 20kuvaa. pitäskö se pisin sana siellä kuvissa näkyä vai hahmottuuko se pisin sana siinä kirjaimissa vai lukeeko se pisin jossai siinä?

        Hmm... Sen pitäis olla siinä ku ettii niitä sanoja.


      • sanajahtaaja
        sanajahtaaja kirjoitti:

        Hmm... Sen pitäis olla siinä ku ettii niitä sanoja.

        Huomaat sen kyllä


      • sanajahtaaja
        sanajahtaaja kirjoitti:

        Huomaat sen kyllä

        Siis ookko nää saanu peli kieltoa kun et vastaa?


      • eeviz1
        kakkahousu2 kirjoitti:

        miten sen voi väärin napauttaa :o oon yrittäny kaikkia konsteja ja rämpänny 4sekunnissa varmaan 20kuvaa. pitäskö se pisin sana siellä kuvissa näkyä vai hahmottuuko se pisin sana siinä kirjaimissa vai lukeeko se pisin jossai siinä?

        se ei toimi uusissa android käyttöjärjestelmissä


      • jokupöllö
        kakkahousu3 kirjoitti:

        samsung galaxy s2

        Mullaki ennen oli samsung galaxy y ja tuo kameran naputus juttu toimi. Ostin samsung galaxy s2:sen ja ei enää toimi...


    • kakkahousu2

      pelikieltoa? en oo koskaan kyllä kuullut että vanhemmat antaa 20 vuotiaalle lapselleen pelikieltoa :( enkä mä nyt kyllä ikäväkyllä täällä koskaan melkeen käy, siis tietokoneella.. ja mitäs tuohon viestiin nyt olis pitäny vastaa? mut jooh asiaan.. en saa vieläkään tuota toimimaan.

    • ponni on ass

      Voi helvata, niin tyypillistä nykynuorten ittensähuijaamista, kaikki mulle ja heti.
      Minä olen ilman huijailuja käynyt kolmenkymmenenparhaan joukossa ja onpa voitontunme eri kuin helpon maailma konsteilla.

      • sanajahtaaja

        Ekkö voi olla kehuilematta itseäsi???


      • sanajahtaaja

        Ite oon saanu pisteitä157että revi siitä


      • ponnionass
        sanajahtaaja kirjoitti:

        Ite oon saanu pisteitä157että revi siitä

        Hienoa.


      • kakkahousu2
        ponnionass kirjoitti:

        Hienoa.

        éi oo kovin vaikeaa saada top 100:sta top 20:neen. monesti ollu top 20 joukossa ja kerran jopa top 4. ja en oo koskaan koodaillu, mutta ihmetyttää vaan tuo ''kuva'' juttu mikä todennäkösesti on ihan paskapuhetta :)


      • sanajahtaaja
        kakkahousu2 kirjoitti:

        éi oo kovin vaikeaa saada top 100:sta top 20:neen. monesti ollu top 20 joukossa ja kerran jopa top 4. ja en oo koskaan koodaillu, mutta ihmetyttää vaan tuo ''kuva'' juttu mikä todennäkösesti on ihan paskapuhetta :)

        tietääkö kukkaan täällä semmosta peliä ku bike race?


      • Jössessentään
        sanajahtaaja kirjoitti:

        Ite oon saanu pisteitä157että revi siitä

        Minä jopa 158 (oma ennätys). ilman huijauksia kun en osaa, silti sijoitus oli 17
        parempia sijoituksia saa kun maksimi pisteet ovat 100 kieppeillä. paras sijoitus on 4. (yli 1000 pelaajaa.)


    • kakkahousu2

      liittyikö tuo jollain tavalla tähän ''sanajahti koodit'' osioon? :)

    • Masipissakissa&sas69

      Te kaikki ootte väärässä! Tuo ei toimi tuo kuvajuttu. Mutta mulla on yksi koodi mikä oikeasti toimii.

      Tarvitset 2aplen laitetta joissa on sanajahti.

      Lukitset toisen laitteen täten aika pysähtyy.
      Kun pidät toisen päällä näät tulokset ja otat screenshotin sitten alat latoa ne sanat siihen lukittuun versioon. TOIMII

    • qwetsdd

      Miten se lukitaan?

      • Nasipissakissa ja passit

        Painat kännyn tai pädin päältä oikealta ylhäältä nappulaa


    • mitäs vittua

      Mitä helvetin järkeä pelata kyseistä peliä kusettamalla, siitähän menee into minuutissa kun ei ole lainkaan haastetta... ei helvetti...

      • hmph

        joo, kiitos tästä keskustelusta. Arvasin jo kauan sitten pelaavani koneita vastaan. Hävetkää kaikki. Ei sen väliä, minua ei haittaa, jos kone osaa paremmin. Mutta se harmittaa, että pelin ns. oikeat sanat on koodannut joku suomea osaamaton henkilö, joskus inessiivi taivutusmuodossa oleva sana kelpaa, useimmiten ei. mikä logiikka siinä on? En ymmärrä. Inessiivi on taivutusmuoto, eikä sen pitäsi kelvata, tai kaikkien pitäisi kelvat siis talossa autossa sukassa kirjassa ... Ja sitten on näitä sanoja: heinikkö ja heinikko - molemmat pitäisi kelvata, mutta pelin koodannut henkilö tuntee vain ö- version. Lisäksi useita yleisiä sanoja puuttuu, vaikka koni... (kehno hevonen) yllä joku listasi paljon sanoja, joihin en ota kantaa. usein tulee esiin sanoja, jotka eivät mielestäni ole oikein. Voisiko niitä edes päivittää? En osaa täydellisesti suomea, mutta koneelle olisi helppo päivittää tietokantaan edes oikeita sanoja, ja poistaa vääriä.


      • Sanoja sanoja
        hmph kirjoitti:

        joo, kiitos tästä keskustelusta. Arvasin jo kauan sitten pelaavani koneita vastaan. Hävetkää kaikki. Ei sen väliä, minua ei haittaa, jos kone osaa paremmin. Mutta se harmittaa, että pelin ns. oikeat sanat on koodannut joku suomea osaamaton henkilö, joskus inessiivi taivutusmuodossa oleva sana kelpaa, useimmiten ei. mikä logiikka siinä on? En ymmärrä. Inessiivi on taivutusmuoto, eikä sen pitäsi kelvata, tai kaikkien pitäisi kelvat siis talossa autossa sukassa kirjassa ... Ja sitten on näitä sanoja: heinikkö ja heinikko - molemmat pitäisi kelvata, mutta pelin koodannut henkilö tuntee vain ö- version. Lisäksi useita yleisiä sanoja puuttuu, vaikka koni... (kehno hevonen) yllä joku listasi paljon sanoja, joihin en ota kantaa. usein tulee esiin sanoja, jotka eivät mielestäni ole oikein. Voisiko niitä edes päivittää? En osaa täydellisesti suomea, mutta koneelle olisi helppo päivittää tietokantaan edes oikeita sanoja, ja poistaa vääriä.

        Yks hemmetin tyhmä kysymys...
        Mä laitan ja laitan sanoja ja ei tu pisteitä!!!!!
        Ja ihan niitä sanoja mitä ohjema näytää pelin loputtua.
        Mistä keleestä niitä pisteitä tuleeee?


      • sanasto2
        hmph kirjoitti:

        joo, kiitos tästä keskustelusta. Arvasin jo kauan sitten pelaavani koneita vastaan. Hävetkää kaikki. Ei sen väliä, minua ei haittaa, jos kone osaa paremmin. Mutta se harmittaa, että pelin ns. oikeat sanat on koodannut joku suomea osaamaton henkilö, joskus inessiivi taivutusmuodossa oleva sana kelpaa, useimmiten ei. mikä logiikka siinä on? En ymmärrä. Inessiivi on taivutusmuoto, eikä sen pitäsi kelvata, tai kaikkien pitäisi kelvat siis talossa autossa sukassa kirjassa ... Ja sitten on näitä sanoja: heinikkö ja heinikko - molemmat pitäisi kelvata, mutta pelin koodannut henkilö tuntee vain ö- version. Lisäksi useita yleisiä sanoja puuttuu, vaikka koni... (kehno hevonen) yllä joku listasi paljon sanoja, joihin en ota kantaa. usein tulee esiin sanoja, jotka eivät mielestäni ole oikein. Voisiko niitä edes päivittää? En osaa täydellisesti suomea, mutta koneelle olisi helppo päivittää tietokantaan edes oikeita sanoja, ja poistaa vääriä.

        Mukavaa lukea tästäkin merkityksettömästä, mutta koukuttavasta pelistä vähän fikusumpikin kannanotto :-)

        Oli kurjaa huomata pienen pelipaussin jälkeen, että Sanajahtiin oli lisätty kolmikirjaimisia sanoja, joilla ei ole mitään tekemistä suomen kielen kanssa (luk, tää...). Ilmeisesti sanastoa rakenteleva taho ei ole tullut tutstuneeksi oikeaan suomen kieleen, saati sitten kielitoimiston palveluihin.

        Jos joku näitä koodeilla ratkaisee, tehköön niin - niinhän se aina on ollut, ettei voi kauhalla ammentaa, jos on lusikalla annettu. Hyvinhän niitä vastaan sitten näyttää pärjäävän meillä 10-vuotiaskin.


    • miki4

      miten saa super biken bike racessa ilmaseks samsungiin?

      • MOPPI SEPPO

        sillee et kysyt iskältäs et voiksä ostaa mulle super biken niin varmaan suostuu eikä maksa sulle mitään




        XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDD


    • aanduu

      Pöllö

    • Vaimonipelaa

      Oli muuten pisin sana tänään "Vituttaa" yhdessä ruudukossa. Ja tarkoitan siis että se kelpasi sanajahdille.

      • Vaimonipelaa

        siis v-i=t-u=t-t=a-a


    • sanoja sanoja

      minä taas! oikeesti miten omat saavutetut pisteet saa näkymään siihen peliin?

    • Jokusana

      Mun mielestä niissä koodeissa ei oo mtn järkee. Menee vaan pelin into. Olen ollut kerran top 2 ilman koodeja. Älkää iniskö, jos ette osaa pelata.

      Ps. Aika outoa, että sanajahdissa ei käy sana "penis". :D

      • Macoz13

        Joi, tosissaa kannattaa opettella pelaa jos pää ei kestä, ite olin 2kk sit ihan käsi kehittynyt hyvin;)


      • jokupöllö

        Totta se on että koodit on ihan älyttömiä! Ennen käytin koodia mutta kun älysin kuinka tylsää olla aina eka vaikka ei oikeesti olis nii lopetin koodin käytön. Oon monesti ollu ensimmäinen siinä pelissä ilman koodia ! Sanajahdissa mun nimi on sanajahti10 :-)


      • ööh?

        Käypäs...


      • sinä penis

        Käypäs


    • Maijju17
    • Kosketan näyttöäni

      Olenpa huomannut, että Sanajahdissa huiputetaan oikein urakalla. Ai että, miten hyvä mieli minulle tuli tämän keskusteluketjun luettuani. Pystyn siis päihittämään hirveän määrän epärehellisesti pelaavia puupäitä, siis todellakin ilman minkäänlaisia kepulikonsteja. Ja mikä parempaa, kaikki saavuttamani ykkössijat maistuvat entistäkin taivaallisimmilta...aaahhh! :D Ja jestas, minkä tyydytyksen saan kuvittelemalla nämä pölkkypäät pelaamassa sököä, tietysti korttien kuvapuolet ylöspäin... Piirtävät varmaan sakkilautaankin reitit etukäteen tussilla...ahhahahahhahhhaaaa!

    • vieras3

      Rehellisellä pelillä kolmonen tänään. Ja melkeen aina sentäs alle sadan.

    • siipuluma

      Kertokaa puusilimälle tasojen merkitys? Tuleeko jotain etuja vai osaako sanat paremmin tasolla 40? :)

      Maksaako nimen laittaminen?

    • assembler1

      asenna sovellus uudestaan ja laita nimimerkiksi "h4nkk1k443l4m4xxx", jossa toi xxx on oma älykkyysosamäärä (siihen ei ehkä tarvita kolmea numeroa mutta siinäki voi huijata) niin johan alkaa pisteitä kertyä. TOIMII!

      • jes1

        Haha :D


    • jepsis1

      Huoh teijän koodien kans... Jos viitsii harjoitella niin pärjää ilmankin! Ite oon ollu useasti ensimmäisenä ja noin 500 kertaa top 10:) ja siihen ei koodeja oo tarvittu:D

      • reizka1

        Otin kuvaruutukaappauksen eräästäkin pelistä ja siinä lopputuloksessa oli sanoja, joita ei voi edes kirjoittaa sormea näytöstä nostamatta. Siis: jossain on tuon pelin säännöt, mutta missä?

        Siis: sormea liu'utetaan kirjaimelta toiselle, voivat sijaita vierekkäin tai kulmittain, näin olen ymmärtänyt. Miten siis on mahdollista saada sana, jossa näin ei ole?


    • nuubs

      Älkää nyt kertoko täällä mitää koodeja näille kymmenvuotiaille..en käytä koodeja vaikka tiedän yhden mitä ei olla mainittu ja hyvä jos ei mainitakkaan.

      • pettynyt

        No sitten sinun ei tarvii tänne tulla mäkättämään jos ei ole päteviä vastauksia vaan pelkkää päänaukomista


    • Amenemhet
    • Sanamahti

      Kukahan "maisteri" lienee tuon sanajahdin sanaston laatinut :)

    • annionkosullaelämä

      Annilla ei taida olla elämää...

      • mestarip.

        Jos sä oot toi nikki, niin sain tänään muhevat naurut :D


    • Jebajebou

      Sanajahti hyväksyy toisinaan ihan typeriä sanoja ja jättää hyväksymättä oikeita sanoja, mikä kylläkin turhauttaa pelissä. Ellet ole pro pelaaja, viimeiset 10 sekuntia saat vain katsella ohi menevää aikaa, toisaalta hyvä kikka saada ihmiset maksamaan pelistä. Itsellekkin pelistä alkaa kohta pikkuhiljaa muodostua pakkomielle, mutta maksamaan siitä en rupea.

      Ja mikä tuo ihme koodi juttu oli? Siinähän menee kokonaan pelin "hohto"? Onneksi itseä ei pipo päätä kiristä ja osaa olla pisteiltä "vähän huonompikin".

      • olkaahyvä

        http://sana.qctus.com/


        siinäpäs teille, kun laitatte ruudukon kirjaimet tuohon neliöön ja painatte "find" niin se löytää kaikki sanat per kierros.


      • bööpelaaja
        olkaahyvä kirjoitti:

        http://sana.qctus.com/


        siinäpäs teille, kun laitatte ruudukon kirjaimet tuohon neliöön ja painatte "find" niin se löytää kaikki sanat per kierros.

        Se on huijausta, jos ei itse kirjoita omaa huijauskoodia!
        Oon kyllä kerran voittanut ilmankin koodia, eli ei kaikki huijaa...


      • muujoku
        olkaahyvä kirjoitti:

        http://sana.qctus.com/


        siinäpäs teille, kun laitatte ruudukon kirjaimet tuohon neliöön ja painatte "find" niin se löytää kaikki sanat per kierros.

        http://ratkaisu.xyz/
        Vielä parempi, ei vaadi edes kirjaimien syöttöä.


    • ANNIONBOSS

      Ootte oikeesti ihan pellajä! Itekkää en pärjää koko pelis, mut i dont care.. Mulle toi on vaa ajan viete, eikä kyse elämäst ja kuolemast! Huijaatte vaa itteänne ku kusetatte koodienne kans.

      • kikisisisizuuzzu

        hyvä ANNI! vain me fiksut pärjäämme ilman vilppiä. ps.ei sua kii saa,mut peräs tullaan. .....zu


      • Yks fani

        Onks sä Annionboss lopettanut koko pelaamisen?? kaivataan takaisin! tylsää pelata ilman Annia...


    • Ei se ihan terävin k

      Mutta kertokaahan miten noi värikoodit menee? Kun näytetään löydetyt sanat, niin osa on punaisella, osa oranssilla jne. Mitä se tarkoittaa?

    • Tsingis-fani

      Joo ei näytä kukaan koodaaja montaa kertaa jaksavat huijata itseään... Sitt siellä on nää Salisalsat, Pikkupäällikkö yms. hörhöt jotka katkoo modernista virrat jos ei mee peli putkeen ettei rating putoo. Tsingis on pelaajien aatelia, fanitan :) myös onnistunein nimimerkki :)

    • sanajahtia

      kuka pelaa teidän mielestä sanajahtia paljon noilla kärkisijoilla?,munmielestä siellä on nykyään aina joku masipissakissa tai ripuliahven? :)

      • masipissakissa

        masipissakissa on kyllä aina siellä


      • myös kärkipääs

        mokkomasteri ja tanelihooo


      • Böö
        myös kärkipääs kirjoitti:

        mokkomasteri ja tanelihooo

        Jos pelaa 24/7 niin mikä ettei


    • H4ISULI

      Opetelkaa pelaamaan idealistista

    • SanajahtiHack

      Sanajahdin hacksaaminen on helppoa. 1. Androidisi pitää olla rootattu että tämä toimii. (voit tarkistaa onko se rootattu lataamalla root checkerin google play kaupasta). 2. Lataa Game Hacker. 3. Käynnistä se. 4. Mene sanajahtiin. 5. Etsi 1 sana. 6. Merkitse sama määrä pisteitä game hackeriin. 7. Paina search. 8. Sitten paina modify ja laita 999999999! Valmis

    • Typeräpeli

      Typerä peli kaiken kaikkiaan! Laskuri ei toimi tai ei anna tähtiä, vaan sivuuttaa uuteen peliin, vaik oot voittanut monta sataa tähteä. Pyh! Lopetan tän pelaamisen.

    • HaistaKaavittu2017

      Olisi syytä saada jotain tolkkua pelin hyväksymiin sanoihin. Joitakin sanoja se hyväksyy ties minä taivutuksina ja jotain murresanoja myös, mutta paljon ihan oikeita suomen kielen sanoja jää hyväksymättä. Siinä kun ihmettelee että kirjoitatko väärin ja kirjoitat uudestaan niin menee aikaa hukkaan.

    • Anonyymi

      Toimiiko teillä sanajahti😁

      • Anonyymi

        ei toimi, nyt ainakin pari päivää punaisena


    • Anonyymi

      En ymmärrä mitä pitää tehdä jotta saisin pelata 10 sekuntia pitempää. Pitääkö minun maksaa jotain...?????

      • Anonyymi

        Hyväksyy mainokset, jotka on toteutettu tooosi ärsyttävästi. Sun pitää aina aktiivisesti sulkea mainos, ettet missaa seuraavaa peliä. Mainoksen sulkeminen on tehty pelaamista vaikeammaksi, niin että usein seuraava peli ei toimi.
        Tänään koko perkeleen jahti ei toiminut. Ja aikaisempiin totean, että joukossa on huonoja sanoja, eikä hyväksy edes kaikkia top 100.000 sanoja (Kotus). Oon ollut usein ykkösenä ilmankin koodia, useimmiten top 20%:ssa. Ja joo, oon addiktoitunut tuohon surkeasti koodattuun ja toteutettuun peliin. Ne on ne muut addiktit, joita on kiva yrittää voittaa. Koodinkin tein joskus, mutta oli umpitylsää voittaa sen avulla, enkä oo käyttänyt vuosiin. Nimimerkki on Player...


    • Anonyymi

      Miksi Sanajahtiin ei pääse? Ollut jo pari päivää pois

    • Anonyymi

      Miksi ei käy: tii, toti, satsi, rupi, kili, taiga, kenkku, utu, rokki, koija, pummi, seikki, säle, molla, kantri, kamu, roso, uusio, kiikku, tuiki, nekka, nekku jne.?

    • Anonyymi

      Snajhti ei ole taas toiminut moneen päivään, vaihdan peliä🤔mainostajat eivät tykkää ehkä...

    • Anonyymi

      Wordament on paljon hauskempi kuin Sanajahti, joka ei enää edes toimi. Ei häiritseviä mainoksia.

      Valitse "multiplayer", "Suomi".
      Kaikki sijamuodot ja päätteet käyvät.
      Jos kirjaimissa ei näy pisteitä, peli antaa 13 pistettä joka sanasta, oli se lyhyt tai pitkä. Microsoftin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe