pillun koko

veke

onko muita ,joita kiihottaa mahdollisimman iso pillu ja kertokaa naiset kuinka isoja pilluja teillä on.

80

34960

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tussukka

      Millaisilla kriteereillä,Veke,sen voisi mielestäsi määritellä? Näin naisihmisenä kiinnostais tietää..kuten myös sen,että voiko pimppi olla liian löysä?

      • Kaava

        Pinta-ala siinäkin on. Kokeile mitata vaikka pituus ja syvyys kyllähän se jo suunnan antaa.Luulisin ,että tääläkin onko matematiikan ihmisiä jotka voisivat määritellä tämän tarkasti. Olisi kyllä hienoa kuulla naistenkin puhuvan avoimesti mitoistaan. Vaginan koostaan ylipäätään. Eihän siinä mitään hävettävää voi olla ja naiset ovat varmasti koko asiassa paljon miehiä rehdimpiä.


      • joku tyyppi

        Itselläni on n.18cm pitkä ja aika paksu penis.Yllättävän usein on sattunut kohdalle nainen jonka "riemureikä" ei yksinkertaisesti pysty puristamaan ja stimuloimaan penistäni riittävästi.Ja olen kuullut miten muutamat näistä naisista peräänkuuluttaa isoa vehjettä.Se kun on kuulemma niin ihanan tuntunen.Hah.Jos pesä on väljä ja lihaskunto sielläkin heikko,on varmaan pakko saada vaikka pesäpallomailaa jotta se tuntuisi miltään.
        Mutta se on tullut jo tälläkin palstalla selväksi ettei naisissa ole ikinä eikä koskaan yhtään mitään vikaa.Vain miehet ovat huonoja.Varsinkin kun naisilta kysytään!
        Menisitte naiset edes joskus itseenne ja katsoisitte peilistä missä on vikaa.


      • veke

        ei voi olla liian löysä,leveys on helppoa kun katsoo kuinka iso esine sinne mahtuu ja mittaa sen pituus samalla tavoin.ps.iso on ihana.


      • Josku
        joku tyyppi kirjoitti:

        Itselläni on n.18cm pitkä ja aika paksu penis.Yllättävän usein on sattunut kohdalle nainen jonka "riemureikä" ei yksinkertaisesti pysty puristamaan ja stimuloimaan penistäni riittävästi.Ja olen kuullut miten muutamat näistä naisista peräänkuuluttaa isoa vehjettä.Se kun on kuulemma niin ihanan tuntunen.Hah.Jos pesä on väljä ja lihaskunto sielläkin heikko,on varmaan pakko saada vaikka pesäpallomailaa jotta se tuntuisi miltään.
        Mutta se on tullut jo tälläkin palstalla selväksi ettei naisissa ole ikinä eikä koskaan yhtään mitään vikaa.Vain miehet ovat huonoja.Varsinkin kun naisilta kysytään!
        Menisitte naiset edes joskus itseenne ja katsoisitte peilistä missä on vikaa.

        Pistelet menemään liian kovaa. Se ei ole urheilusuoritus.


      • kerttu
        joku tyyppi kirjoitti:

        Itselläni on n.18cm pitkä ja aika paksu penis.Yllättävän usein on sattunut kohdalle nainen jonka "riemureikä" ei yksinkertaisesti pysty puristamaan ja stimuloimaan penistäni riittävästi.Ja olen kuullut miten muutamat näistä naisista peräänkuuluttaa isoa vehjettä.Se kun on kuulemma niin ihanan tuntunen.Hah.Jos pesä on väljä ja lihaskunto sielläkin heikko,on varmaan pakko saada vaikka pesäpallomailaa jotta se tuntuisi miltään.
        Mutta se on tullut jo tälläkin palstalla selväksi ettei naisissa ole ikinä eikä koskaan yhtään mitään vikaa.Vain miehet ovat huonoja.Varsinkin kun naisilta kysytään!
        Menisitte naiset edes joskus itseenne ja katsoisitte peilistä missä on vikaa.

        todellisuudessa pallisi on 14-15 cm


      • Tytsy21
        joku tyyppi kirjoitti:

        Itselläni on n.18cm pitkä ja aika paksu penis.Yllättävän usein on sattunut kohdalle nainen jonka "riemureikä" ei yksinkertaisesti pysty puristamaan ja stimuloimaan penistäni riittävästi.Ja olen kuullut miten muutamat näistä naisista peräänkuuluttaa isoa vehjettä.Se kun on kuulemma niin ihanan tuntunen.Hah.Jos pesä on väljä ja lihaskunto sielläkin heikko,on varmaan pakko saada vaikka pesäpallomailaa jotta se tuntuisi miltään.
        Mutta se on tullut jo tälläkin palstalla selväksi ettei naisissa ole ikinä eikä koskaan yhtään mitään vikaa.Vain miehet ovat huonoja.Varsinkin kun naisilta kysytään!
        Menisitte naiset edes joskus itseenne ja katsoisitte peilistä missä on vikaa.

        Ihan totta!
        Itse olen treenannut yli 10 vuotta pillulihaksiani ja saan "plopsautettua" viinirypäleen lennossa ulos:) Poikaystäväni leikkii tätä mielellään:D Ja seksi on ihanaa kun saa puristettua pillun ihan tiukaksi. Tähän mennessä kaikki miehet kehunut ihanan tiukaksi, muutama oli jopa sitä mieltä, että tiukin mitä ovat saaneet.
        Miten tähän päästään?
        Masturboi joka päivä orgasmiin saakka n. 3-10 kertaa päivässä.


      • Anonyymi
        joku tyyppi kirjoitti:

        Itselläni on n.18cm pitkä ja aika paksu penis.Yllättävän usein on sattunut kohdalle nainen jonka "riemureikä" ei yksinkertaisesti pysty puristamaan ja stimuloimaan penistäni riittävästi.Ja olen kuullut miten muutamat näistä naisista peräänkuuluttaa isoa vehjettä.Se kun on kuulemma niin ihanan tuntunen.Hah.Jos pesä on väljä ja lihaskunto sielläkin heikko,on varmaan pakko saada vaikka pesäpallomailaa jotta se tuntuisi miltään.
        Mutta se on tullut jo tälläkin palstalla selväksi ettei naisissa ole ikinä eikä koskaan yhtään mitään vikaa.Vain miehet ovat huonoja.Varsinkin kun naisilta kysytään!
        Menisitte naiset edes joskus itseenne ja katsoisitte peilistä missä on vikaa.

        Samankokoinen eikä ole koskaan ollut kenenkaan kanssa valitusta, että olisi
        liian "väljä". Jos siltä tuntuu niin miehessä on vika


      • Anonyymi
        kerttu kirjoitti:

        todellisuudessa pallisi on 14-15 cm

        vittu jos on 14-15 PALLIT nii on se melakin kolkytä senttiä


      • Anonyymi
        Tytsy21 kirjoitti:

        Ihan totta!
        Itse olen treenannut yli 10 vuotta pillulihaksiani ja saan "plopsautettua" viinirypäleen lennossa ulos:) Poikaystäväni leikkii tätä mielellään:D Ja seksi on ihanaa kun saa puristettua pillun ihan tiukaksi. Tähän mennessä kaikki miehet kehunut ihanan tiukaksi, muutama oli jopa sitä mieltä, että tiukin mitä ovat saaneet.
        Miten tähän päästään?
        Masturboi joka päivä orgasmiin saakka n. 3-10 kertaa päivässä.

        miten olet elossa


    • Kirvesmies

      Muijallani on sopiva. Kiristää hyvin ja tekee hyvää.

    • koko

      Joo kyllä ne naiset penistä täälä osaa vaatia ja olla vailla ,mutta kun kyse on vaginan koosta niin ne vaikenee kuin koirat.
      Eikä uskalla myöntää. mittojaan. Minä vihaan löysää lihaa.
      Ja kokeilkaa nyt vaikka mitata syvyys,pituus ja leveys kyllä niissä jo varmasti eroja tulee rankasti.
      Kumminkin epäilen ettei naiset moista tee. Pitää alentavana ja pelkäävät huomaavansa kuuluvansa iso monttuihin ja sitte valehtelee sen tiukemmaksi saaden outoa mielihyvää.

      • ertert

        "Mä vihaan löysää lihaa" Onpa sullakin toi elämä rankkaa


      • täältä pesee

        höh toihan nyt on ihan typerää. milläs lähdet mittaamaan, viivottimellako?

        juu'u. vagina laajenee kiihotuksen mukaan pituussuunnassa ja samanaikasesti "tiukkenee" leveyssuunnassa.

        ootkos ikinä ajatellu että et kenties kiihota naistasi tarpeeksi???

        sitäpaitsi mitäs teet tiukallakaan pillulla JOS EI SITÄ OSAA KÄYTTÄÄ??? (siis tarkotan että se nainen ei osaa käyttää)

        nussitko mielummin tiukkaa lahnaa ku väljempää kikkailijaa?


    • Tehkää nämä kaikki

      Miten olis mukaan myös Pituus,paino ja rintojen koko ja tietenkin vaginan mitat niin saadaan huomata ettei siinäkään ole mitään logiikkaa kuten ei miehilläkään eli ei se tarkoita jos on iso jalka ,että on iso muna tjps

      • panoboy

        voin sanoa, että kapeanillkkaisilla naisilla on pieni ja kireä pillu. Paksujalkaiset ovat yleensä tosi horoja!


      • veke
        panoboy kirjoitti:

        voin sanoa, että kapeanillkkaisilla naisilla on pieni ja kireä pillu. Paksujalkaiset ovat yleensä tosi horoja!

        no kumpi on parempi pieni vai iso


      • Iita
        panoboy kirjoitti:

        voin sanoa, että kapeanillkkaisilla naisilla on pieni ja kireä pillu. Paksujalkaiset ovat yleensä tosi horoja!

        paikkaansa tuo väite!!No, ei voi yleistää!


      • Panties

        Kyllä olis kiva leikkiä ison pillun kanssa,kyllä minulle kelpais.


    • Kirevesmies

      30cm jellysauva meni kahvaa myöten. Eli kai se venyy jos on tarvetta.

      • Sahamies

        Hei kirves mies miten olis luonnollinen mittaus? eihän penistäkään mitatessa kyrpää revitä apinan raivolla ja työnnetä viivoitinta mutkalle häpyluuta vasten.


      • kauhu
        Sahamies kirjoitti:

        Hei kirves mies miten olis luonnollinen mittaus? eihän penistäkään mitatessa kyrpää revitä apinan raivolla ja työnnetä viivoitinta mutkalle häpyluuta vasten.

        Voi vittu, mitä juttuja..kiitti remakoista nauruista!!!
        Vaginan mittausta..ei helevetti.. :D:D:D


      • Pillutohtori
        kauhu kirjoitti:

        Voi vittu, mitä juttuja..kiitti remakoista nauruista!!!
        Vaginan mittausta..ei helevetti.. :D:D:D

        Äläs nyt kuule naura, tää on ihan tosi juttu. Joskus nimittäin kohdalle sattuu sellaista tavaraa, joka tuntuu samalta kuin ämpärissä huljuttelisi. Siinä on nauru kaukana, vaikka paksuutta ja pituutta on vähintään keskimarvon verran.

        Pinta-alaan perustuva määrittely johtanee epätarkkaan tulokseen, koska venymisen aiheuttamaa tilavuusmuutosta on vaikea vakioida. Napakassa pillussa on lihakset hyvässä kunnossa = venymistä kompensoidaan lihassupistuksella, ja jossain määrin hän pillun kunto korreloi myös naisen liikunnallisuuteen (empiirinen havainto).


      • tipu
        Pillutohtori kirjoitti:

        Äläs nyt kuule naura, tää on ihan tosi juttu. Joskus nimittäin kohdalle sattuu sellaista tavaraa, joka tuntuu samalta kuin ämpärissä huljuttelisi. Siinä on nauru kaukana, vaikka paksuutta ja pituutta on vähintään keskimarvon verran.

        Pinta-alaan perustuva määrittely johtanee epätarkkaan tulokseen, koska venymisen aiheuttamaa tilavuusmuutosta on vaikea vakioida. Napakassa pillussa on lihakset hyvässä kunnossa = venymistä kompensoidaan lihassupistuksella, ja jossain määrin hän pillun kunto korreloi myös naisen liikunnallisuuteen (empiirinen havainto).

        Saanen huomauttaa herra asiantuntijalle, että naisen vagina kiihottuessaan turpoaa ja kostuu. Turvotus saa pillun kuin pillun tuntumaan "tiukalle" ja kiihottavalle. Se, että sinulla on kokemuksia "väljistä" kertoo vain todennäköisestä kyvyttömyydestäsi saada naista kiihottumaan tarpeeksi. Suosittelisin keskittymään oman kokosi kehumisen sijasta naisen saloihin, niin voisi sinullakin joskus lykästää. Oikeastaan et taida mikään tohtori ollakaan, korkeintaan kandi .


    • m52

      Vaginan kokoa ihmettelevät voisivat kysyä äidiltä, onko neuvolakortti tallella. Siinä on mainittu pään ympärysmitta syntymän jälkeen. Yleensä se on siinä 30 - 40 senttiä. Joten kyllä siinä pimpsassa tarvittaessa ulottuvuuksia on. Emätin eli vagina joustaa uskomattoman paljon, mutta erogeenista aluetta siitä on vain uloin kolmannes (noin likimain). Kiihottuneessa tilassa emättimen takaosa on laajentunut vastaanottamaan siemensyöksyn. Uskoakseni peräseinän koputtelu ei ole saanut koskaan ketään naista laukeamaan.

      Väljältä tuntuvaa pimppiä voi panoasennoilla aikalailla tiivistää, vaatiipi vaan kokemusta ja parisuhdetta. Yhdenyön tiimellyksissä ei kumppanin anatomiaan oikein ehdi paneutua.

      • Ei ne uskalla

        Hiljaa ja niitä tuloksia tänne nyt! Kyllä se on niin ,että naiset vaan välttelee koko mittausta.


    • kokematon

      Tähän kokoon liittyen kysymys! Olen aloittanut seksielämän vasta myöhemmällä iällä. Olen ollut yhdynnässä noin 10 kertaa. Mua huolettaakin nyt, voiko tussustani tietää kokemattomuuteni. Olen juuri tutustunut mieheen, jolla on aika suuri vehje. En voi ikäni puolesta tunnustaa etten ole kokeneempi. Mua pelottaakin nyt, että mies huomaa sen jos me päädymme sänkyyn. Väljeneenkö se tussu oikeesti paljonkin jos on harrastanut esim jo vuosia seksiä? Vai voiko sitä huomata? Tietty mua pelottaa sekin että mahtuuko se sitten sisään? Mä en tiedä näistä tiukkuus jutuista yhtään mitään, sekin oli uutta että joillakin on tiukempi kuin toisilla. Kertokaa ja valistakaa mua. En voi kysyä näistä keneltäkään.

      • Angel

        Olisi kiva tietää mistä johtuu keskiaikainen uskomus, että paikat venyy naisilla käytössä?Eihän se kullikaan lyhene käytössä, ainakaan en ole tavannut miestä joka olisi kokenut sellaista.
        Totuus on että iän myötä muutoksia tulee, muttei mitään kovin suuria.


      • Vesku

        Asiahan on päinvastoin, kun jotain paikkaa aktiivisesti käyttää, niin ei se siitä huonone, päinvastoin. Minulla ja vaimollani on kolme lasta, syntyessään 4,3-4,7 kg ja niin aktiivinen seksi elämä kun se tässä elämäntilanteessa on mahdollista. Eikä se pimppi miksikään ämpäriksi ole muuttunut, puristusta löytyy olosuhteet huomioon ottaen Kiitettävästi ja joissakin asennoissa se "pohjakin" tulee vastaan, eikä minun naiseni siitä ainakaan mitään nautintoa saa..


      • kokemus ei kasvata

        Olen 30v nainen ja aloitin itse seksielämän 16-vuotiaana. Voin kertoa, että kokemus ei todellakaan kasvata pillun kokoa (mistä ihmeestä tuollaista saatte päähänne?) kuten se ei pienennä kalunkaan kokoa :) Itse omistan tiukan pillun (yksi sormi riittää kun kösin tyydytetään ja seinämät ottavat kiinni), enkä ole mikään kovin urheilullinen, vaan harrastan liikuntaa satunnaisesti. Joten eivät ne takamuksen ylimääräiset läskit kerro, että onko pillu tiukka vai löysä, eikä koko ole iästä kiinni vaan rakenteesta. Ja vielä : en ole koskaan jumpannut millään geishakuulilla tms.


      • kokemus ei
        kokemus ei kasvata kirjoitti:

        Olen 30v nainen ja aloitin itse seksielämän 16-vuotiaana. Voin kertoa, että kokemus ei todellakaan kasvata pillun kokoa (mistä ihmeestä tuollaista saatte päähänne?) kuten se ei pienennä kalunkaan kokoa :) Itse omistan tiukan pillun (yksi sormi riittää kun kösin tyydytetään ja seinämät ottavat kiinni), enkä ole mikään kovin urheilullinen, vaan harrastan liikuntaa satunnaisesti. Joten eivät ne takamuksen ylimääräiset läskit kerro, että onko pillu tiukka vai löysä, eikä koko ole iästä kiinni vaan rakenteesta. Ja vielä : en ole koskaan jumpannut millään geishakuulilla tms.

        pieni korjaus kauneusvirheeseen, siis kösin=käsin :)


      • testattua
        Angel kirjoitti:

        Olisi kiva tietää mistä johtuu keskiaikainen uskomus, että paikat venyy naisilla käytössä?Eihän se kullikaan lyhene käytössä, ainakaan en ole tavannut miestä joka olisi kokenut sellaista.
        Totuus on että iän myötä muutoksia tulee, muttei mitään kovin suuria.

        Kyllä naisten paikat muuttaa muotoaan...
        Runsas lihominen jostain syystä tekee myös reiän veltoksi... ET sipsipussit esiin vaan.,..


    • N40

      Voi Veke darling mittaus on äärettömän hankalaa. Mihin vetää raja? Siihen kun sattuu? No siinä tapauksessä mun vagina on alle 15cm pitkä ja ympärysmitta vaihtelee. Tiedätkö kun laittaa yhdenkin sormen sisään, alkaa vagina puristaa sitä? Ei halua luopua kun kerrankin saa ;)Kuten edellisistä on käynyt ilmi vagina on todella joustavaa materiaalia. Kaksi lasta synnyttäneenä en niin isoa kohtaakaan, joka ei sisään mahtuisi, toisaalta taas keskikokoinen tuo sen parhaimman nautinnon.

      Ja pohjakosketus on parasta!

      Mä olen aikuinen nainen, enkä ollenkaan feministi. En kuitenkaan tykkää jutuista jossa haukutaan naisia. Luulisi miesten jo tietävän, että NAISET VAAN ON OLEVINAAN TIETÄVINÄNSÄ KAIKEN. Se kuuluu yhtä olennaisesti naiseuteen kun vagina.

      Toivon kaikille oikein muhevia vaginoita ;)))))

      • N40

        Vauvan päänympärys tuskin kertoo maksimimittaa. Siinähän yleensä leikataan välilihaa tai revetään. Ettei se pillu ihan mitä tahansa kestä!


      • veke

        ei se mittaus niin vaikeaa ole.esim.vaimooni mahtuu pullo jonka halkaisija on 14cm ja pituutta sinne menee silloin 25cm.eikä se silloin vielä satu vaan tuottaa nautintoa.


      • pekka
        veke kirjoitti:

        ei se mittaus niin vaikeaa ole.esim.vaimooni mahtuu pullo jonka halkaisija on 14cm ja pituutta sinne menee silloin 25cm.eikä se silloin vielä satu vaan tuottaa nautintoa.

        ei tollasta horopillua olekkaa.


      • sari
        pekka kirjoitti:

        ei tollasta horopillua olekkaa.

        ei tuo vielä mikään hoho ole itselläni on suunnilleen samanlainen.


      • Jee
        sari kirjoitti:

        ei tuo vielä mikään hoho ole itselläni on suunnilleen samanlainen.

        Siis mukavasti uppoaa pulikka, jonka halkaisija on 14 cm... eli ympärysmitta noin 44 cm. On sulla aika kaivo jalkojen välissä...;^)


      • sari
        Jee kirjoitti:

        Siis mukavasti uppoaa pulikka, jonka halkaisija on 14 cm... eli ympärysmitta noin 44 cm. On sulla aika kaivo jalkojen välissä...;^)

        ei 14cm vielä paljon ole,katso netistä niin siellä myydään 22cm halkaisijaltaan olevia sauvoja.ei niitä myytäis jos kukaan ei niitä käyttäis,muut ei vaan kehtaa tunnustaa,että nauttivat pillun venyttelystä ja täyteeen tunkkemisesta.


      • sari
        Jee kirjoitti:

        Siis mukavasti uppoaa pulikka, jonka halkaisija on 14 cm... eli ympärysmitta noin 44 cm. On sulla aika kaivo jalkojen välissä...;^)

        on niitä myytävänä 22cm halkaisijaltaan olevia sauvojakin,ei niitä myytäis jos ei kukaan niitä käyttäis.muut ei vaan kehtaa tunnustaa että nauttivat pillun venyttelystä ja täyteen tunkemisesta.


      • jee
        sari kirjoitti:

        on niitä myytävänä 22cm halkaisijaltaan olevia sauvojakin,ei niitä myytäis jos ei kukaan niitä käyttäis.muut ei vaan kehtaa tunnustaa että nauttivat pillun venyttelystä ja täyteen tunkemisesta.

        Ei niitä jättidildoja ole tarkoitettu sisään työnnettäviksi. Ne ovat fantasiointia ja hupailua varten. Aina tietenkin löytyy joltain sitä extreme-henkeä, mutta ne ovat poikkeustapauksia ja lähinnä säälittäviä.


    • mies34

      Jokainen nainen on niin erilainen anatomialtaan että ette edes naiset usko sitä jos mietitte meidän miesten välineitä. Suomalaiset Tekniikan maailmaa lukevana kansana haluavat kaikki asiat mittatulokseksi ja arvioitavaksi, mutta sanotaan nyt tästä naisten kokoasiasta seuraavat asiat: naisella voi olla ja onkin aina iso jos mietitään synnytystä miten iso sieltä pitää mahtua tulemaan, mutta se onko se seksuaalisesti oikea mittaustapa onkin eri asia. Pimppi voi tuntua eri asennossa erilaiselta, jos se kiihottuneena on vaikkapa takaapäin "iso" niin eestä se voikin olla juuri parhain ja tiukin. Itse en viitsi vehjettäni mitata, joten jos seksi sujuu ja on nautinnollista niin enpä usko että naistenkaan kannattaa kiinnittää omaan kokoasiaan huomiota.

    • blah

      tähän kyselyyn ette tule naisilta saamaan vastauksia, koska tässä foorumissa ei todellisuudessa pahemmin naisia pyöri.

      ja ne loput naiset vaikenevat jo edellä mainituista syistä.

      • Tiina

        he eivät ymmärrä, että naisilla on hiukan vaikeampaa mitata pillun pituus ja leveys. Kun taas miehet voivat vaan ottaa mittanauhan käteen ja mitata itseltään. Naisilla voi vaikka 3cm tehdä jo paksuudeltaan kipeää, mutta sitten taas on voinyt ihan hyvin synnyttää vauvan, eli venytystä on tapahtunut. Miten nyt tuossa tilanteessa sitten paksuuden voi mitata...?
        Jos on esim 3cm paksuinen dildo mikä mahtuu, mutta 6cm ei, niin mistä tietää että missä menee se raja, jos ei muita dildoja ole tai jotain muuta millä voisi paksuuden mitata.


      • Insinööri
        Tiina kirjoitti:

        he eivät ymmärrä, että naisilla on hiukan vaikeampaa mitata pillun pituus ja leveys. Kun taas miehet voivat vaan ottaa mittanauhan käteen ja mitata itseltään. Naisilla voi vaikka 3cm tehdä jo paksuudeltaan kipeää, mutta sitten taas on voinyt ihan hyvin synnyttää vauvan, eli venytystä on tapahtunut. Miten nyt tuossa tilanteessa sitten paksuuden voi mitata...?
        Jos on esim 3cm paksuinen dildo mikä mahtuu, mutta 6cm ei, niin mistä tietää että missä menee se raja, jos ei muita dildoja ole tai jotain muuta millä voisi paksuuden mitata.

        No hitto. Mitatkaa vaikka ilmapallolla ja puutarhaletkulla. Pistäkää ilmapallo huulille ja puutarhaletkulla vettä palloon. Sitten kun alkaa pallo ahdistamaan niin laskette vedet pallosta mittalasiin.

        Kannattaa toki varoa ettei pallon ja seinämien väliin jää ilmaa joka ei pääse pörähtämään ulos (veritulppariski).

        Vastaavasti miehet voivat mitata vehkeittensä koon täyttämällä olut tuopin piripintaan. Laittaa juhlakunnossa olevan vehkeen tuoppiin ja katsoo paljonko jää vettä jäljelle. Taas yksin kertaista matematiikkaa.

        Että tämmöistä.
        Eikun millilitra tuloksia jakoon ! :-)


      • Xee
        Insinööri kirjoitti:

        No hitto. Mitatkaa vaikka ilmapallolla ja puutarhaletkulla. Pistäkää ilmapallo huulille ja puutarhaletkulla vettä palloon. Sitten kun alkaa pallo ahdistamaan niin laskette vedet pallosta mittalasiin.

        Kannattaa toki varoa ettei pallon ja seinämien väliin jää ilmaa joka ei pääse pörähtämään ulos (veritulppariski).

        Vastaavasti miehet voivat mitata vehkeittensä koon täyttämällä olut tuopin piripintaan. Laittaa juhlakunnossa olevan vehkeen tuoppiin ja katsoo paljonko jää vettä jäljelle. Taas yksin kertaista matematiikkaa.

        Että tämmöistä.
        Eikun millilitra tuloksia jakoon ! :-)

        ihan vaan tiedoksi, että ehkäpä naisten vastauksia ei tule siksi,että nainen ymmärtää,että mittaaminen kovin exaktisti on aika mahdotonta.Nainen on tehty venymään vaikka minkä kokoiselle välineelle/mittavälineelle ja vastaavadti kiristymään tarvittaessa.Miten muuten luulisitte,että normaalikokoinen mukula sopii syntymään?
        Voiko olla noin vaikeeta käsittää,että tällasella mittatehtävällä ei kovin paljon järkeä ole ja jos mittausen toteuttaa, se on vähän sinne ja päin.
        Huvittavaa kyllä lukea noita erilaisia mittailuehdotuksia.Siitäpä taas vaan näkee,että pojille on niin kamalan vaikeeta ymmärtää mistä naisessa tosiaan on kyse..


      • Satu
        Xee kirjoitti:

        ihan vaan tiedoksi, että ehkäpä naisten vastauksia ei tule siksi,että nainen ymmärtää,että mittaaminen kovin exaktisti on aika mahdotonta.Nainen on tehty venymään vaikka minkä kokoiselle välineelle/mittavälineelle ja vastaavadti kiristymään tarvittaessa.Miten muuten luulisitte,että normaalikokoinen mukula sopii syntymään?
        Voiko olla noin vaikeeta käsittää,että tällasella mittatehtävällä ei kovin paljon järkeä ole ja jos mittausen toteuttaa, se on vähän sinne ja päin.
        Huvittavaa kyllä lukea noita erilaisia mittailuehdotuksia.Siitäpä taas vaan näkee,että pojille on niin kamalan vaikeeta ymmärtää mistä naisessa tosiaan on kyse..

        jos normaalikokoinen lapsi on syntyessään vaikka 50 cm pitkä ja painaa 3.5 kiloa niin oletatteko,että melkein kelle tahansa ton kokosen synnyttämään pystyvälle(siis kuka tahansa) pitäis löytyä ton kokonen kalu????????

        Jee kun on taas viksuja ukkoja palstalla..


      • Iso taikka pieni
        Satu kirjoitti:

        jos normaalikokoinen lapsi on syntyessään vaikka 50 cm pitkä ja painaa 3.5 kiloa niin oletatteko,että melkein kelle tahansa ton kokosen synnyttämään pystyvälle(siis kuka tahansa) pitäis löytyä ton kokonen kalu????????

        Jee kun on taas viksuja ukkoja palstalla..

        Jos vaimo joskus tuntuu löysälle niin hän laittaa muutama (2-3) sormea samalla sisään, ja kappas vaan taas on tiukkaa.
        Eli pienellä vaivalla saa löysänkin tiukemmaksi.
        Testatkaa itse !


      • Pieni nainen
        Iso taikka pieni kirjoitti:

        Jos vaimo joskus tuntuu löysälle niin hän laittaa muutama (2-3) sormea samalla sisään, ja kappas vaan taas on tiukkaa.
        Eli pienellä vaivalla saa löysänkin tiukemmaksi.
        Testatkaa itse !

        Lääkäripalstan löytämieni tieteellisten tutkimusten mukaan naisen emätin on keskimäärin lepotilassa 5-15 cm pitkä. Se kuinka paljon emätin venyy kiihottuessa leveys tai pituus suunnassa on yksilöllistä.
        Itselläni emätin on lepotilassa n.6cm pitkä ja kiihottuessa n.10-13 cm. Leveys on lepotilassa n. 0.5cm -1cm ja kiihottuessa n2-4cm.
        Koen että minulla on ns. sanotut pienet paikat vaikka sovinkin tutkimusten keskiarvoon. Pienuuteni on aiheuttanut välillä kränää mieheni kanssa. En ole synnyttänyt vaikka olen jo yli kolmenkymmenen.

        Myös naisen lantionpohja lihaksilla on suuri vaikutus tiukkuuteen mutta ei pituuteen. Lantiopojha lihasten vahvuuteen vaikuttaa kyseisten lihasten jumppaaminen mutta yllätys yllätys, myös perintötekijät sekä ikä.
        Ja nämä edellä mainitut tekijät taasen vaikuttavat siihen kuinka paljon synnytys vaikuttaa paikkoihin.


    • Jusanen

      Kiinostaa toki! Koska minulla oli syntessäni kaksoispenis!! Ei kumpikaan kovin pitkiä mutta ovat aina vierekkäin,,,, niillä on kuitenkin tutu hyvin toimeen pikkupillujen kera!!!

      JUSA

    • On vaan niinkin..

      Tuota noin.. Lasten teko varmasti suurentaa paikkoja, mutta..
      Minulla on sellaisia kokemuksia, että lapsettomallakin saattaa olla löysä ja ison oloinen vagina. Ja taas toisaalta kolmekin lasta pyöräyttänyt voi tuntua ihan yhtä timmiltä kuin ennen lapsiakin.

      Mutta oikeasti ja ihan yhtä varmasti kuin on eri kokoisia kaluja, niin on eri kokoisia pimppejäkin. Ihmettelen suuresti miksi tästä ei puhuta samoin kuin peniksen koosta. Koolla on oikeasti väliä myös toisin päin.

      Kokemuksia ja ikää sen verran, että uskoisin (lue tiedän) tietäväni mitä kirjoitan.

      • jussijalankulkija007

        No onhan sillä naisenkin koolla väliä... Jos tuntuu samalta kuin vesisankoon työntelisi, niin ei se paljon kiihota... :( Tai tietysti, jos on sen sankon kokoinen kalu...
        Mitä keskivertomiehellä ei ole... :(


    • jumppaaja76

      12cm pituutta ja yksi sormi mahtuu voimalla työntäen sisään. Yhden alakautta synnyttänyt.

      • MitatKohdilleen

        OIkea Suomi-pillu , jos ympärys sormella on vielä 11cm päästään palstalla velloneeseen Suomi keskimittaan peniksien osalta. Siinä tiukassa kolossa pysyy se eniten myyty kondomikin ahtaastai kiinni seinämissä, koska muuten todennälöisesti luiskataisi pois paikoiltaan :)


      • askolta.kuullut
        MitatKohdilleen kirjoitti:

        OIkea Suomi-pillu , jos ympärys sormella on vielä 11cm päästään palstalla velloneeseen Suomi keskimittaan peniksien osalta. Siinä tiukassa kolossa pysyy se eniten myyty kondomikin ahtaastai kiinni seinämissä, koska muuten todennälöisesti luiskataisi pois paikoiltaan :)

        Oululaiset saa kuulemma pimpukkansa muiden piukkojen suomineitojen tasolle vain kyykypaskalla.


      • jumppaa.rauhassa

        Jumppaajalla erikoinen värkki: ulospäin pusketaan n.35cm kersan pää, mutta sisäänpäin mennessä saa voimalla survoa 3.5m sormea sisään.
        Kirjoittaja ei varmaan itse tajua miten dorkalta kuulostaa.


      • keskimittaa
        jumppaa.rauhassa kirjoitti:

        Jumppaajalla erikoinen värkki: ulospäin pusketaan n.35cm kersan pää, mutta sisäänpäin mennessä saa voimalla survoa 3.5m sormea sisään.
        Kirjoittaja ei varmaan itse tajua miten dorkalta kuulostaa.

        Keskity sinä muurari hinkkaamaan sitä pikkupilliäsiä ja jätä anatomia niille jotka siitä jotain tajuavat. Heh! Askohan saa synnytyksen kuulostamaan joltain rennolta toiminnalta.


    • On pilluissa eroja, olen ollut yli kymmenen naisen kanssa sängyssä. Kaikilla kyllä tuntuu yhdelläkin sormella pillunseinämät, eli ei mitään niin lödeä olekaan, että vain "tyhjää" tuntuisi. Sen sijaan, toisilla kun pillu tuntuu napakalta ja lihaksikkaalta, toisilla taas on kuin jauhelihaa. Joillain sinne uppoaa vaan lisää ja lisää täytettä. Isoin pillu oli eräällä 4 lasta synnyttäneellä, jolle oisin saanut tungettua 2 nyrkkiä ilman kipua, mut en kehdannut. Häntä sai fistattua aivan tuosta noin vain, aika hurjaa ja tuhmaa, omalla tavallaan kiihottavaakin.
      Sit taas tiukin oli sellainen, jolla yhtä sormeakin puristi. Mut hänellekin meni 4 sormea aika helposti hellästi, hitaasti ja liukkarin kanssa ja nautti eikä sattunut. Tiukkakin venyy, mut toki eron huomaa tiukan ja löysän välillä.
      Sit taas lihaskunto ja tiukkuus eivät aina korreloi. Usein kyllä; mitä paremmassa kunnossa lantionpohjanlihakset, sen tiukempi tuntuma. Mut on ollut myös tiukkoja, joilla ei silti puristus tunnu paljon yhtään kun lihaskunto on niin huono. Ovat ns. luonnostaan tiukkoja, mut eivät ole vaivautuneet treenaamaan. Ja sit toisaalta on ollut myös jokunen isopilluinen, mut orgasmissa puristus tuntuu selvästi. Kuitenkaan vertaistani en ole vielä kohdannut, jolla kahtakin sormea sattuu orgasmin aikana kun puristaa :) Mut enpä tiedä, onko Suomessa edes muita niin tavoitteellisesti treenaavia kuin minä, jotka treenais painoilla vaginal weight liftingiä. Jota kyllä suosittelen kaikille :)

      Mutta kaikki pillut on ihania ja omalla tavallaan kiihottavia. Jos on iso pillu, on kiihottavaa esim. fistata tai vaikka tuplapenetroida kahdella peniksellä pilluun. Sit taas tiukempi pillu on ihana, kun yhdellä sormellakin tulee hyviä orkkuja.

      Ei muuten pidä paikkaansa, mitä joku sanoi, että emättimessä olis tuntoa vain suuaukolla. Ainakin treenanneena tuntoa on ihan kaikkialla emättimessä, toki tuntoherkkyys vaihtelee. Todella tuntoherkkää aluetta on kohdunsuu, josta tulee myös vahvoja orgasmeja kun sitä oikealla tavalla stimuloi. Juuri sopivan kokoinen penis osuu kohdunsuulle ihanasti siten, ettei satu, vaan painaa just sopivan verran, niin että tulee vahvoja orgasmeja.

      • oulun.thaihieroja

        Naistahan sinä hädin tuskin lukutaitoinen surkea sairaseläkeläinen et ole sen yhtä surkea ämmäsi lähdettyä nähnytkään.


    • jörttikoo

      Naislla isoja ja pieniä kuten miehilläkin vaikka naisen koosta ei voi puha. Mikskähän?

      • oulunläskimaha

        Opetteles muuri edes anatomian alkeet. Pillu venyy ja paukkuu.


    • Haluisin heti tulla naimaan jos isopilluinen nainen pyytäisi.

    • Liukas

      Olis ihanaa saada isoa...pus

    • Isopillunen saat minulta

    • liukas

      0505372207 soita?

    • Transtäti

      Minulla oli onni olla suhteessa isopilluisen naisen kanssa muutama vuosi.Kaikki alkoi kun asuimme samassa talossa ja tämä leskirouva otti aurinkoa palleatuetut liivit päällään ja kun olin pihalla hän nosti tissinsä kaiteen yli,liiveissään.Minä kun tykkään isoista naisista,niin aina jysähti seisomaan.Kerran sitten hän pyysi minua pumppaamaan pyörän rengasta ja kysäisi että kukahan pumppaisi häntäkin.Siitä sitten päiväkahville ja hän oli tosiaan suuritissinen ja persevä samaan aikaan.Vaikka minulla on kalun koko paksuhko,meni sisään kuin tyhjää vain.Mutta sitten hän keihästi pillunsa metvurstitankoon ja pyysi työntämään toiseen reikään.Nyt tuntui hyvältä ja olihan se kiihottavaa kun kuvitteli toisenkin kyrvän samaan aikaan jyystämään.Minusta oli mahtavaa kun sain sylin täyteen suurta persettä kun painoin takaapäin ja hänen tissinsä ulottuivat sängyn pintaan asti kun työntelin.Kun hän sai orgasmin ja minulla oli hänen suuri perseensä käsissäni tunsin saavani jotain suurta aikaiseksi.Kokeilin kättäkin hänen sisäänsä ja minusta oli kiihottavaa olla 69 asennossa käsi rannetta myötem naisen sisällä. Olisipa vieläkin tuollainen nainen käytössä ja saisin vielä jakaa hänet toisen miehen kanssa ja nauttia alapuolella ohjaten toisen kalua suureen pilluun,ja vielä kun saisi nähdä alapuolelta miten toisen kalu nytkähtelisi pillussa ja kun se vetäytyisi spermat holahtaisivat kasvoilleni siellä alapuolella.

      • Ransusetä

        Mä tapasin uimarannalla tänään iso pilluisen naisen. Katselin jo miten hemmetin iso kamelin varvas naisella oli kävellessään. Lapset ja eväs kori olivat käsissä, mutta suuri kokis puollo oli sullottu kylki puoli edellä pilluun siten että pysyi kävellessäkin kyydissä mukana. Ajattelin kulli kovana tuota on saatava tänään.
        Meninkin kohta kalun pehmetessä mutten antanut pienentyä vaan tiukoissa nuoruus ajan uikkareissa työnsin lantiota eteenpäin, että sokea Reettakin olisi nähnyt kullini pullotuksen kysyettäni iso pilluiselta rouvalta onko vieressä tilaa?

        Rouva meni heti ansaan ja huuliaan huomaamattaan nuolien nyökytteli kernaasti vaan tule poika tuohon viereen. Eikä arvannut tuijottaneensa jo täysi mittaista tuppi kulliani. :)

        Siinä kohta laitettiinkin jo rasvaa naisen kroppaan ja samalla hieroin isoja pillun huulia ja ihmettelin miten kämmenen kokoinen reikä oli pillu viivan kohdalla.
        Kysyinkin kainosti onko niin nättiä, että sannko vähän kurkata. Rouva sanoi kurkkaa vaan kun lapsetkin ovat uimassa.
        Kullini alkoi sojottamaan hetkessä uikkareiden välistä, kun työnsin päättäväisesti otsaani rouvan pillun huulien väliin ja sainkin kivuttomasti rasvauksen johdosta pääni nenääni myöten pillun sisälle. Nainen voihki kun liikuttelin korviani ja kulmakarvojani pillun sisällä. Nainen ähkäisi matalalla äänellä ja samalla itsellänikin ruikki kuin pienestä ruiskusta mälliä hiekalle.

        Lapset tulivatkin kohta uimasta ja ihmettelivät miten olimme saaneet niin sitkeän hiekkalinnan tehtyä ettei se hajonnut edes potkimalla. Kyllä siinä meillä oli rouvan kanssa hauskaa..


      • Someaktivisti

        Repesin XD

        Aivan huikea kokemus.


      • kutensanotaan
        Someaktivisti kirjoitti:

        Repesin XD

        Aivan huikea kokemus.

        Hulluilla on halvat huvit.


    • oulunhehtaarivalas

      Möhömaha kaivoi näköjään esiin vanhoja klassikoitaan, teksteistä päätellen Askon psykoosi ei ole lieventynyt.

    • kirsti86

      Sormen ympärys 11cm. Yksi sormi menee sisään. En ole synnyttänyt.

    • Hannjahha656

      Olen käyttänyt jo useamman vuoden kasvuhormoonia ja klitoris on iso ja kiihottuu vähän liiankin herkästi. Muistuttaa vähän pikkupojan kullia. Mut tuntuu taivaalliselta ku mies nuolee ja imee sitä niinku kyrpää

    • käsinytparempi

      Aiemmin iso kostea pillu oli ihana, mutta naiseni synnytyksen jälkeen ei saa 20cm pitkän /16cm ympäryksen kaluun tuntoa muuten kuin yläreunaa vasten hangatessa, että se siitä ilosta sitten.

    • Kyllä kun savonlinnan suunnilta löytäis iso pilluisen naisen jonka kanssa nautiskella aina.

    • näinkuullut

      Oulussa on kaikilla isot vitut erään lihavan psykoottisen yli keskimitan omaavan takia.

      • Asko.the.fat

        Pillun keskimitta syvyydessä on 15 cm. Betonibunkkerin lähellä olevasta ärrästä ostama iltis kertoi.


    • Mulla on kyllä löysä kone, muttei se ole miehiä pahemmin haitannut. Nostan polvet korviin niin tila muuttuu ahtaammaksi miehen jyystää. ;) Hyvältä on aina tuntunut!

    • Anonyymi

      Pikkutytöillä on pillu ja pikkupojilla on pippeli.

      Naisilla on vittu ja miehillä on kyrpä.

      Näin se menee.

      • Anonyymi

        Oli mikö oli mutta se kyrvän pituus ei naisessa meinaa yhtään mitään jollei ole paksuuta tarpeeksi!
        Jokainen nainen on kertonu että pituus ei auta jollei vehje ole riittävän paksu,eikä se johdu mistään emättimen koosta,itse tiukkuus taas on jokaisen oma asia miten sen tuntee.
        Jopa oma vaimoni tykkää paksusta vaikkei ole mitenkään liikoja ikäsekseen nainu,että kaikki on kovin suhteellista!


    • Anonyymi

      Saiskin isoa vittua ,tykkäisin kyllä

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe