Kurvikas nainen on kaunis...

Oka53

328

10379

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MissyG

      Kauniita ovat!

    • Pretty curves

      Jep. Noista kelpaisi naisten katsoa mallia.

      • amfgäweämwäe

        Vai pitäisi mallia katsoa noista akoista? Millähän helvetillä sitä saa itsellensä isot tissit? Kurvit kun tahtovat kertyä mahaan tai perseeseen. Luuletko että kuka tahansa voi saada kurvikkaan vartalon luonnon lahjana?


      • ndksv

        Yes, pitäneekin alkaa sitten ilmeisesti ottaa selvä silikonirinnoista ja -pyllyistä enemmän, not. Ei kaikilla ne rasvat vaan mene miesten toivomille alueille. Jos oikeasti kertyisikin suurin osa rintoihin ja pyllyyn niin mikäs siinä olis lihotessa 10kg :) Paitsi ehkä terveys kärsisi.

        No, onneksi minun kroppa onkin minun iloksi eikä kenenkään muun. Eniten arvostan sen toimivuutta ja liikunnallisuutta. Pitää iloita omista terveistä jaloista ja käsistä, eikä turhaa pohtia mitä muottia miehet sen haluavat olevan. Arvostan myös muita naisia, heidän kehojaan sellaisina kuin ovat. Kaikki on kauniita tavallaan!


    • lifemocker

      eihän noista toimi kun christine hendricks

    • Shirelee

      Lihaviahan noista suurin osa on.

    • oka53

      Täsäs onkurvia ja kauneutta

      http://www.plusmodelstoday.com/wp-content/uploads/2011/08/Barbara-B-17w8mh.jpg

      http://www.topbraziliandiets.com/2012/07/plus-size-models.html

      • lifemocker

        läski ei ole "kurvikas"


      • vvcxvcxvcx

      • sana-analysointia
        lifemocker kirjoitti:

        läski ei ole "kurvikas"

        Kurvikas tarkoittaa muodokkuutta eli vastakohtaisuutta. Selkeästi erottuva vyötärö/rinnat/lantio. Kurvikkaita voi löytyä kaikista kategorioista: hoikista, normaalipainosista ja ylipainoisista. Sen sijaan laiha ei voi olla kurvikas, koska selkeästi erottuvia muotoja ei ole (paitsi jos on käyty hakemassa silikonipallot kirurgilta). Samoin muodottomaksi tai pallomaiseksi lihonut ei enää ole muodokas sanan oikeassa merkityksessä.

        Tiivistettynä: suorakulmion/laudan vastakohta.


      • delfiini8

    • oka53
      • lifemocker

        niinpä, alarivi on vain puhdasta läskiä


      • häpeäää
        lifemocker kirjoitti:

        niinpä, alarivi on vain puhdasta läskiä

        Ei se kuule ainakaan profiilisi kuvan perusteella ole sinunkaan bebasi siitä timmeimmästä päästä! ikinä et naista saa tuolla turvalla jos kriteerit ovat tuolla tasolla! itse ainakin kadehdin noita herkullisia kurveja, joita naisella kuuluisikin olla ja itsellä ei mitään ole! bodaa itsesi sitten huippuun asti, niin voit avata jääräpäisen turpasi uudemman kerran!


      • vcvcxvcxvcxvcx

        Siinä oli olennainen sanottuna kuvan muodossa.


      • Luuton
        lifemocker kirjoitti:

        niinpä, alarivi on vain puhdasta läskiä

        Odotappa kun ikää tulee sinullekin lisää niin alat arvostamaan muutakin kuin luita!


      • kissie4
        lifemocker kirjoitti:

        niinpä, alarivi on vain puhdasta läskiä

        Siinä sentään oli läskinkin joukossa muotoja, sulla on vaa puhdasta läskiä ja vielä kritisoit, huhhuh, sulkisit jo suus, ei kukaa sua jaksa kuunnella -_-


    • CurvyAndiKnowIt

      Makuasia, mutta ah niin ihana aina kiistellä!! :P

      Toinen tykkää vanhasta, toinen nuoresta, yksi kelpuuttaa vain laihan ja joku haluaa tuhdin, on tukatonta, pitkätukkasta, silmälaseilla tai sokeana, MUTTA: aina löytyy joku, joka hänestä,minusta ja sinustakin tykkää.. :)

      ONNEKSI!

    • ....mutta liian painavana olo on terveysriski ja se periytyy lapsille ja lapsenlapsille.Liikasyöminen on myös riippuvuus,tapa jolla ratkotaan vaikeita asioita eli ei ratkota vaan SYÖDÄÄN.

      • kg + -

        >> Liikasyöminen on myös riippuvuus,tapa jolla ratkotaan vaikeita asioita eli ei ratkota vaan SYÖDÄÄN.

        Kyseessä on osatotuus. Osa ihmisistä geneeniperimästään johtuen tahtoo kerätä painoa herkemmin vaikka miten tasapainoisesti pyrkisi ruokailemaan.

        Sitten toisessä ääripäässä jollakin voi olla poikkeuksellisen epäterveet ruokailutavat ja syödä vaikka miten paljon ja pysyy hammastikkuna. Tällaisessa tapauksessa hoikkuus ei kuitenkaan ole terveyden merkki, sillä lautasella on myös terveys.

        Pääsääntöisesti, sairaudet poislukien, jokaisella on geeniperäinen ihannepaino josta ei tulisi liikaa poiketa kumpaankaan suuntaan, sillä se on vahingoksi terveydelle. Tästä aiheesta oli taannoin kiinnostava dokumentti.

        Sitten taasen keski-iästä alkaen hormoonitoiminnan muutoksien vuoksi liki kaikilla on taipumusta jonkin asteiseen "muodon muutoksen" hyvistäkin ruokailutotuumuksista ja liikunnasta huolimatta.

        Kaikille olisi hyödyllistä opetella terveelliset ruokailutavat ja osata tehdä oikeat valinnat jo kaupassa käydessään, osata valita oikein ja jättää epäterveelliset ruokatarvikkeet kaupan hyllyyn. Sitten kotiin palattuaan taasen olisi hyvä osata valmistaa ruoka tavalla. Niin ja sitä säännöllistä likuntaa unohtamatta.


    • tuhti kunniaan

      Hyvännäköisiä naisia ovat , ja hienoa että kunnot tissit ! Voi, olisinpa itse noin kurvikas , vaan en ole, tavallinen hernepussitissi!

      Itse naisena olen todellakin aina ihaillut tuhteja naisia! Miks helvatassa pitäis olla laiha ??

      • lifemocker

        koska läski ei ole kaunista


      • ----
        lifemocker kirjoitti:

        koska läski ei ole kaunista

        Nimenomaan! Ap:n postaama linkin kuville keksin kyllä montakin kuvaavaa sanaa. "Kaunis" ei ole ensimmäisen viiden sadan joukossa. Fy Fan!


      • lifemocker kirjoitti:

        koska läski ei ole kaunista

        Kauneus on katsojan silmässä. Se on todettu että makuasioista ei voi kiistellä. Toiset tykkää muhkummasta, niin miksei he sais rauhassa sitten tykätä siitä? Ja miksi pitää haukkua läskiksi jos se ei nyt satu omaa silmää miellyttämään? Itsellä ei ole tapana haukkua muita ihmisiä, jos ei näytä kivalta nii sitten voi aina katsoa muualle.

        Tuntuu vaan typerältä että noita naisia läskeiksi haukutaan, vaikka heillä kilot ovat kauniisti kerääntyneet oikeisiin paikkoihin eikä pitäisi olla suurempaa terveydellistä haittaa. Vyötärölihavuushan se vaarallista on. Kroppa heillä mukailee x-mallia, eikä o:ta. Minusta nuo naiset olivat vain pyöreitä tai ns. muhkuja. Lihavalla on mun mielestä jo reippaasti kolminumeroinen painolukema.


      • 20+2
        susitar_91 kirjoitti:

        Kauneus on katsojan silmässä. Se on todettu että makuasioista ei voi kiistellä. Toiset tykkää muhkummasta, niin miksei he sais rauhassa sitten tykätä siitä? Ja miksi pitää haukkua läskiksi jos se ei nyt satu omaa silmää miellyttämään? Itsellä ei ole tapana haukkua muita ihmisiä, jos ei näytä kivalta nii sitten voi aina katsoa muualle.

        Tuntuu vaan typerältä että noita naisia läskeiksi haukutaan, vaikka heillä kilot ovat kauniisti kerääntyneet oikeisiin paikkoihin eikä pitäisi olla suurempaa terveydellistä haittaa. Vyötärölihavuushan se vaarallista on. Kroppa heillä mukailee x-mallia, eikä o:ta. Minusta nuo naiset olivat vain pyöreitä tai ns. muhkuja. Lihavalla on mun mielestä jo reippaasti kolminumeroinen painolukema.

        Se nyt ei vaan ole niin, että sanojen merkityksiä voi muutella oman mielensä mukaan. Esim. lihavan määrittely koskemaan vain yli 100 kg painavia ihmisiä ei yksinkertaisesti käy päinsä. Läski on toki loukkaava termi, mutta ei se sitä itse asiaa muuta miksikään. Toiset haluavat käyttää loukkaavia termejä ja toiset olla poliittisesti korrekteja, mutta olennaista on se ymmärretäänkö sanoma kuten se on tarkoitettu.


      • Oka53
        susitar_91 kirjoitti:

        Kauneus on katsojan silmässä. Se on todettu että makuasioista ei voi kiistellä. Toiset tykkää muhkummasta, niin miksei he sais rauhassa sitten tykätä siitä? Ja miksi pitää haukkua läskiksi jos se ei nyt satu omaa silmää miellyttämään? Itsellä ei ole tapana haukkua muita ihmisiä, jos ei näytä kivalta nii sitten voi aina katsoa muualle.

        Tuntuu vaan typerältä että noita naisia läskeiksi haukutaan, vaikka heillä kilot ovat kauniisti kerääntyneet oikeisiin paikkoihin eikä pitäisi olla suurempaa terveydellistä haittaa. Vyötärölihavuushan se vaarallista on. Kroppa heillä mukailee x-mallia, eikä o:ta. Minusta nuo naiset olivat vain pyöreitä tai ns. muhkuja. Lihavalla on mun mielestä jo reippaasti kolminumeroinen painolukema.

        Juuri niin koska pelkät isot silikonirinnat ei tee naisesta kurvikasta.. Tässä on nainen jolla on mun mielestä juuri kaikki kohdallaan...

        http://media-cache-ec5.pinterest.com/upload/24066179229898678_WUJAmN7O.jpg


      • amisjunttiääliö
        lifemocker kirjoitti:

        koska läski ei ole kaunista

        Sinä sitten olet?


      • kärkikolmiomies
        lifemocker kirjoitti:

        koska läski ei ole kaunista

        Ja teillähän on sitten varaa sanoa noin??


      • kuntosali
        susitar_91 kirjoitti:

        Kauneus on katsojan silmässä. Se on todettu että makuasioista ei voi kiistellä. Toiset tykkää muhkummasta, niin miksei he sais rauhassa sitten tykätä siitä? Ja miksi pitää haukkua läskiksi jos se ei nyt satu omaa silmää miellyttämään? Itsellä ei ole tapana haukkua muita ihmisiä, jos ei näytä kivalta nii sitten voi aina katsoa muualle.

        Tuntuu vaan typerältä että noita naisia läskeiksi haukutaan, vaikka heillä kilot ovat kauniisti kerääntyneet oikeisiin paikkoihin eikä pitäisi olla suurempaa terveydellistä haittaa. Vyötärölihavuushan se vaarallista on. Kroppa heillä mukailee x-mallia, eikä o:ta. Minusta nuo naiset olivat vain pyöreitä tai ns. muhkuja. Lihavalla on mun mielestä jo reippaasti kolminumeroinen painolukema.

        Susitar_91, siellä taas yksi läski vinkuu ja tapansa mukaan puolustelee omaa läskiyttään.


    • Oka53

      Mun mielestä kurvikkat ja rehevät naiset on kauniita mutta en haukku laihoja rumiksi.. Minä vaan pidän naisellisista muodoista en poikamaisesta hoikkuudesta.Leveä lantiohan kertoo hedelmällisyydesta-

      http://www.modelmayhem.com/portfolio/pic/24263210

      http://www.modelmayhem.com/portfolio/pic/7712289

      http://www.modelmayhem.com/portfolio/pic/9606737

      • lifemocker

        mun mielestä noissa ei taas ole mitään kaunista


      • ****
        lifemocker kirjoitti:

        mun mielestä noissa ei taas ole mitään kaunista

        Aika surullista, jos ei pysty näkemään toisessa ihmisessä mitään kaunista. :(


      • lifemocker
        **** kirjoitti:

        Aika surullista, jos ei pysty näkemään toisessa ihmisessä mitään kaunista. :(

        läski on vain niiiin iso miinus


      • ,m,m,m
        lifemocker kirjoitti:

        läski on vain niiiin iso miinus

        Huonot käytöstavat vielä isompi... miinus siis


      • sori nyt vaan
        lifemocker kirjoitti:

        mun mielestä noissa ei taas ole mitään kaunista

        Tuolla naamalla en kauheasti arvostelisi ketään...


      • vvcxvcxvcx

        Ja mielestäsi ei ole loukkaavaa sanoa naisia poikamaisiksi?


      • Arvostelijako?
        sori nyt vaan kirjoitti:

        Tuolla naamalla en kauheasti arvostelisi ketään...

        Totta. En ymmärrä miten lifemocker voi muita haukkua rumaksi tms kun itse on noin helvetin oksettavan näköinen. Hänen pitäisi katsoa peiliin ja alkaa sitten vasta arvostelemaan muita.


      • N1967
        Arvostelijako? kirjoitti:

        Totta. En ymmärrä miten lifemocker voi muita haukkua rumaksi tms kun itse on noin helvetin oksettavan näköinen. Hänen pitäisi katsoa peiliin ja alkaa sitten vasta arvostelemaan muita.

        Hahhahhahahaaa lifemocker on niin säälittävä..


      • Kuirvitok
        lifemocker kirjoitti:

        läski on vain niiiin iso miinus

        Toinen ISO miinus on my little pony paita miehen päällä! Ja mä vaan en millään voi ymmärtää kaikkien idioottimaisuuksia, mut sinä lifemocker oot ainoo, ketä täällä haukkuu kaikkia ja kaikkea joka palstalla. Eli tulet luultavasti elämään yksin koko loppuelämäs tai sitten jonkun luurangon kanssa, joten onnea:)
        Nii ja ota huomioon, että kookas nainen pystyy laihduttamaan, mutta rumuutta ei voi muuttaa:D
        Onpas kiva nähdä palsta, missä on fiksujakin kommentteja:)


      • Puumat hot
        lifemocker kirjoitti:

        mun mielestä noissa ei taas ole mitään kaunista

        Savolaiset miehet ovat naisten suhteen kuin koirat eli haluavat kaluta pelkkiä luita.

        Kyllä naisessa täytyy olla hiukan myös silavaa, onhan sitä kalakukossakin !


      • dannieriel

    • Eräs mies

      Kiitokset hyvästä linkistä! Noi on todella hyvännäköisia ja -kokoisia naisia, todellakin luoja on suonut heille muotoja. Oikein silmä lepää.

      Keskimmäisen linkin takaa löytyvä daami kohottaa muutakin kuin kulmakarvoja, no puhumattakaan noista kahdesta muusta....... :-)

    • hyhhyhhyh

      sairasta!

      • Mies 29-v.

        Kyllä tuollaisissa naisissa silmä lepää.


      • curvyman

        Lisää näitä ihania naisia.


      • Hyvä ihminen

        Tuolla"Ja täällä niitä saa ihailla" osastolla oli kyllä monta kivan näköistä naarasta. Panisin...


      • Hyvä ihminnen
        Hyvä ihminen kirjoitti:

        Tuolla"Ja täällä niitä saa ihailla" osastolla oli kyllä monta kivan näköistä naarasta. Panisin...

        Ja jos joku vetää nyt fetissiherneen nenuun, niin a n t a a vetää. Komeita pakkauksia osa, vaikka laihempikin on oikein pop.
        Niin, olen tälläinen vähän empaattisempi uros, jos jotakin nyt ihmetyttää suvatsevaisuuteni laaja kirjo.


      • Hyvä ihminen
        Hyvä ihminnen kirjoitti:

        Ja jos joku vetää nyt fetissiherneen nenuun, niin a n t a a vetää. Komeita pakkauksia osa, vaikka laihempikin on oikein pop.
        Niin, olen tälläinen vähän empaattisempi uros, jos jotakin nyt ihmetyttää suvatsevaisuuteni laaja kirjo.

        Oho, tuli tupula ännät, mutta kukapa sitä olisi täydellinen.


    • lifemocker

      ^ eikö tullut jo selväksi että osa tykkää ja osa ei?

      • jokaiselle jotain

        Onhan niitä kakka- ja pissafetissejäkin, miksei jotkut voi tykätä sairaalloisen ylipainoisista naisistakin.

        Itseäni nuo lähinnä pelottavat.


      • 3+11

        Joo, tuli selväks että teikä ei tykkää. Pakkoko täällä sitten on roikkua? Hus hus.


    • .lvlöm

      Englanniksi nämä sinun ihannenaisesi olisivat "full-figured". "Curvy" olisi sitten jotain vähän erilaista. Suomessa ei taida olla hyvää käännöstä sanalle full-figured.

      • dfhgfj

        Ylipainoinen?


    • 96/75/94

      Mielestäni on jokseenkin hauska seurata tätä kyseistä ketjua, koska tunnistan itseni tuosta ap:n linkin takaa löytyvästä kuvasta. Mistä lähtien pitkä nainen on ollut läski tai lihava??! Itse olen 182cm pitkä ja tumma ja pehmeä. Painoa ei kuitenkaan ole 81 kiloa enempää ja olen täysin sopusuhtainen, mutta siis tietysti valtaväestön mielestä "läski". Kuntoilen kuitenkin useita kertoja viikossa ja pidän itsestäni huolta, ja vaikka kuinka yrittäisin niin en kiinteydy enempää näyttämättä sairaalta. En pääse D-kupin rinnoistani eroon vaikka kuinka laihduttaisin, eikä vyötäröni kutistu tuosta 75cm mihinkään ilman että luut paistaisivat. Mutta kyllä, yhteiskunnan mielestä olen läski ja elän epäterveellisesti.

      • uuuuujjjjjhhhhhh

        Suoli24:ssa esiintyvät jästipäät eivät oikein edusta koko yhteiskunnan mielipidettä.


      • 1+8

        Mittasikin kertovat sun 96/75/94 olevan perushoikka. Oothan pitkä ja siksi painat silti enemmän. Vain vyötärösi on hieman isompi tosi hoikkaan verrattuna. Lantio ja rinnanympärys vastaa missimittoja. Miehet eivät tuota ymmärrä painon kuullessaan. Hämmästyisivät kovasti, jos näkisivät sinut livessä. Monella missillä on lantio 90-94cm!


      • nainen21--
        1+8 kirjoitti:

        Mittasikin kertovat sun 96/75/94 olevan perushoikka. Oothan pitkä ja siksi painat silti enemmän. Vain vyötärösi on hieman isompi tosi hoikkaan verrattuna. Lantio ja rinnanympärys vastaa missimittoja. Miehet eivät tuota ymmärrä painon kuullessaan. Hämmästyisivät kovasti, jos näkisivät sinut livessä. Monella missillä on lantio 90-94cm!

        100-75-102 enkä ole muuta kuin kehuja saanut..


      • oka53
        nainen21-- kirjoitti:

        100-75-102 enkä ole muuta kuin kehuja saanut..

        Olet siis aikas kurvikas:)


      • ihailen

        Siskoseni, nätiltä kuulostat. Kumpa minullakin olisi kuvailemasi vartalo...


    • Oka53

      Sinä olet siis kaunis naisellinen nainen:) Sinunlaisista naisita ainakin minä pidän.

      • lifemocker

        kurvikas ja lihava ovat 2 ERI asiaa


      • äitees
        lifemocker kirjoitti:

        kurvikas ja lihava ovat 2 ERI asiaa

        Sinä et kurveja tunnista vaikka saisit omin käsin tunnustella.

        Sinähän et edes erota kenellä naisella on vyötärö ja sitä myöten lantion kaari.

        Sinun mielestäsi hyvän näköinen "nainen" on suoran pötkylävartalon omaava laiha laatikkomalli.


      • Oojohiljaa
        lifemocker kirjoitti:

        kurvikas ja lihava ovat 2 ERI asiaa

        Hyvä nimimerkki Lifemocker, myös nokkela sanailu ja rasittava jankutus ovat 2 ERI asiaa.


      • hehee...
        lifemocker kirjoitti:

        kurvikas ja lihava ovat 2 ERI asiaa

        Mikäs ihmeen fetissi se teikäläistä riivaa, kun väen vängällä pitää tässä nimenomaisessa ketjussa roikkua, ja kaikki linkitetyt kuvat läpikäydä???


      • naisen näkemys
        lifemocker kirjoitti:

        kurvikas ja lihava ovat 2 ERI asiaa

        täysin samaa mieltä ja mä olen nainen. Läski on läski ja kurvikas on kurvikas. Läskillä voi olla kurvia mutta se on silloin läski ja kurvikas. Toiset miehet vaan tykkää läskistä naisesta jolla on kurvia. Toiset normaali painoisesta jolla on kurvia. Toiset taas kurvittomasta ja langan laihasta.

        Itse olen normaali painoinen ja kurvikas. En kuitenkaaan mikään läski kasa tai anoreksian omaava tikkulaiha. vaan normaali painoinen tiimalasivartalo

        Jos mua sanottais täällä jonkun tuollaisen kurvikkaan lihavan näköiseksi niin avarilla vetäisin poskelle samantein ja loukkaantuisin. Mulle se olisi suuri loukkaus että joku kehtaa verrata mua lihavaan naiseen.


      • Hatuttaa Lifemocker
        lifemocker kirjoitti:

        kurvikas ja lihava ovat 2 ERI asiaa

        Olet todella säälittävä Lifemocker. Upeita naisia monissa kuvissa ja todellakin , miksi ihmeessä pilta täällä muiden terveet ilot .. Ja taidat olla omasta mielestäsi oikea Mahtisonni-Adonis.. No voin kertoa, että et ooo. Anna muiden nauttia kurveista ja mene itse muualle..vaikka ProAna sivuille..sieltä löytyy luuta &nahkaa..


      • Jaahasaasaat
        äitees kirjoitti:

        Sinä et kurveja tunnista vaikka saisit omin käsin tunnustella.

        Sinähän et edes erota kenellä naisella on vyötärö ja sitä myöten lantion kaari.

        Sinun mielestäsi hyvän näköinen "nainen" on suoran pötkylävartalon omaava laiha laatikkomalli.

        Normaalilla kauniilla kurvikkaalla naisella on ns. Tiimalasi vartalo noilla kuvien naisilla sitä ei ole koska niillä rasvan määrä täyttää sen.


      • niinuska1
        lifemocker kirjoitti:

        kurvikas ja lihava ovat 2 ERI asiaa

        lifemockerille ei kelpaa yksikään nainen, koska hän on homo.. ;)


      • woman 4
        lifemocker kirjoitti:

        kurvikas ja lihava ovat 2 ERI asiaa

        tää lifemocker on nii rasittava pelle :DDD tolle nauraa kaikki täällä.


    • 98u8j8j99j9j9j

      Onhan tässä threadissa muutama aika näpsäkkä linkki, mutta kyllä se on ruumiin malli mikä merkkaa. Eli se 8 menee o:n, l:n ja d:n tai p:n edelle.

    • On kyllä hyvännäköisiä naisia tässä ketjussa :)

      Mun silmä ainakin lepää heissä ja samaa mieltä oon et muotoja sekä pyöreyttä pitää naisessa olla. Mieluummin muutama kilo liikaa kuin liian vähän :)

      • ---------

        On sulla ihanteet. :D


    • oka53

      Niin on ja kurvikkaat, rehevät naiset on kauniitta:)

    • oka53
      • lifemocker

        eihän tuonne mahu sekaan! :D


      • prööööt
        lifemocker kirjoitti:

        eihän tuonne mahu sekaan! :D

        Sinulla ei ole pelkoa että pääsisitkään. Että sikäli huolesi on turha.


      • --------------

        Tää on kyllä aika vaikuttava. :D

        Ei tosin hyvällä tapaa, mut vaikuttava!


      • ;D ;D ;D
        lifemocker kirjoitti:

        eihän tuonne mahu sekaan! :D

        Eikö sulle jo kerran sanottu, että mene pois tästä ketjusta huutelemasta? Taitaa kumminkin ne kurvit kiinnostaa, kun pakko täällä kytätä. ;) Ja sitten esittää, ettei haluiskaan... kun ei kumminkaan sais...


      • lifemocker
        ;D ;D ;D kirjoitti:

        Eikö sulle jo kerran sanottu, että mene pois tästä ketjusta huutelemasta? Taitaa kumminkin ne kurvit kiinnostaa, kun pakko täällä kytätä. ;) Ja sitten esittää, ettei haluiskaan... kun ei kumminkaan sais...

        joo, varmasti poistun koko netistä ja heitän tietokoneenkin parvekkeelta alas kun joku sitä keksii ehdottaa... cmon


      • oojohiljaa
        lifemocker kirjoitti:

        joo, varmasti poistun koko netistä ja heitän tietokoneenkin parvekkeelta alas kun joku sitä keksii ehdottaa... cmon

        Ei sulle sitä ehdotettu, vaan sitä että menisit tästä ketjusta pois, jos et tykkää. Kaiken sanottavasi aiheesta olet selvästi jo sanonut, koska jankutat. Alota vaikka oma keskustelu, laita sinne vaikka tikku-ukoista kuvia. ;)


    • 14+5

      Namnam mitä tipuja! ;)))

      • ----------

        Ollaan emu -sarjassa


    • oka53
      • Eräs mies

        Wau mikä hottis, muotoseikat kohdallansa, kauniit kasvot ja seksikkään pitkät hiukset! Silmä oikein lepää, nam maistuis myös minullekin...:-)


      • Eräs mies kirjoitti:

        Wau mikä hottis, muotoseikat kohdallansa, kauniit kasvot ja seksikkään pitkät hiukset! Silmä oikein lepää, nam maistuis myös minullekin...:-)

        pakko myöntää näin naisena että maistuis kyllä mullekkin ;D


      • Eräs mies
        mis.sy kirjoitti:

        pakko myöntää näin naisena että maistuis kyllä mullekkin ;D

        Jep, mulla vähän sama vika. Kuitenkin, en viitsi kommentoida enempää mitä tällaisen naisen kanssa tekisin, koska se kuuluu tuonne seksi-palstan puolelle :-)


    • yttz1

      Suurin osa noista aloittajan postaamista kuvista oli hyviä, kurveja olla pitää. Muutama oli liian iso. Mutta noillakin on kertyny toi massa nimenomaan oikeisiin paikkoihin. Vatsa ei ole yhdelläkään iso. Ja leuan alle ei ole kertynyt mitään ihraa. Tosielämässä aika harvassa on ne naiset joilla tuo läski kerääntyy noi hyvin!

      Tuplaleukaa yms. helposti tulee varsinkin suomalaisille naisille.

    • fgnjew

      Miksi tuollaisia pullukoita kutsutaan kurvikkaiksi? Paljon kurvikkaampiahan hoikat naiset ovat. Se hoikka vatsa ja pyöreä pylly yhdistelmä tekee kurvikkaan muodon. Jos vatsa ei ole hoikka, niin eihän siinä silloin mitään kurvikasta ole. Pelkää tasaista läskiä.

    • Tiedetään jo..

      Älä tuu lannistaan tunnelmaa, teitä "oman filosofian" tyrkyttäjiä on sit paljon, kyllähän tuo kaikki tiedetään jo.. kurvikas on myös kauniimpi/soveliaampi nimitys pullukasta, life with that.. :)

    • oka53
    • teil on kyl pikkasen väärä käsitys siint mikä on kurvikas, noi on jo enemmänkii siin lihavan puolel:D eli kurvikas nainen on sellainen joka on laiha ja sil on muotoi ja sellanen pullukka jolla on muotoja :)

      täs on niit kurvikkait naisii

      http://skinnyvscurvy.com/dita-von-teese/dita-von-teese-promotes-wonderbra-line.html

      http://www.google.fi/imgres?q=beyonce knowles body&num=10&hl=fi&tbo=d&biw=1600&bih=799&tbm=isch&tbnid=KZgs7EoTc049KM:&imgrefurl=http://teamfetus.blogspot.com/2011/02/round-19-diane-kruger-v-beyonce-knowles.html&docid=myKJ-qrNhz0-KM&imgurl=http://1.bp.blogspot.com/-Sq9mzzSR-JY/TVmbN3rQbEI/AAAAAAAAADI/b0vPhxP8ur4/s1600/Beyonce.jpg&w=680&h=500&ei=wi-uUJi1F5CM4gT85IHoBA&zoom=1&iact=hc&vpx=887&vpy=153&dur=351&hovh=192&hovw=262&tx=98&ty=123&sig=104163125605163433852&sqi=2&page=1&tbnh=140&tbnw=184&start=0&ndsp=45&ved=1t:429,r:7,s:0,i:101

      http://www.google.fi/imgres?q=christina aguilera 2006&hl=fi&tbo=d&biw=1600&bih=799&tbm=isch&tbnid=y6XwLgwE_EDKzM:&imgrefurl=http://www.pestaola.gr/christina-aguilera-mtv-awards-2006/&docid=Z_wFZ0afYONF5M&imgurl=http://www.pestaola.gr/images/christina_aguilera_mtv_awards_2006_04.jpg&w=438&h=713&ei=VTCuUJiSC-jm4QScvoCQAw&zoom=1&iact=hc&vpx=221&vpy=66&dur=1165&hovh=287&hovw=176&tx=121&ty=213&sig=104163125605163433852&page=1&tbnh=145&tbnw=89&start=0&ndsp=51&ved=1t:429,r:40,s:0,i:204

      http://pcmlifestyle.com/2012/02/marilyn-monroe-still-has-the-best-beach-body-of-all-time/

      • siis EI SELLANEN PULLUKKA JOL ON MUOTOI:DD anteeks kirjoitusvirhe:D


      • ****
        liliht kirjoitti:

        siis EI SELLANEN PULLUKKA JOL ON MUOTOI:DD anteeks kirjoitusvirhe:D

        Ketä kiinnostaa?


      • vcxvcxvcx
        **** kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa?

        Minua ainakin huomattavasti enemmän kuin nuo valtaosissa linkkejä olevat pullukat, joita varmaan muutama nimimerkki tehtailee. Tuollaiset pullukat kun eivät ole kovin suuren osan ihanne.


      • MissyGads

        Hei, kurvit .... Kurvit on samat aloittajan ja ja edellisen linkeissä. Vartalon kaaret on kurveja. Toisilla naisilla kaaret ovat rasvattomampia, toisilla muoto saa lisäbuustia rasvasta. Joillain naisilla ei ole kurveja eikä rasvaa. Toisilla rasva hävittää kurvit.

        Mielestäni sekä rasvattomat että pyöreämmät kurvittaret ovat Kauniita! Ei kaikkien tarvitse olla samasta muotista ollakseen kauniita.


      • MissyGads kirjoitti:

        Hei, kurvit .... Kurvit on samat aloittajan ja ja edellisen linkeissä. Vartalon kaaret on kurveja. Toisilla naisilla kaaret ovat rasvattomampia, toisilla muoto saa lisäbuustia rasvasta. Joillain naisilla ei ole kurveja eikä rasvaa. Toisilla rasva hävittää kurvit.

        Mielestäni sekä rasvattomat että pyöreämmät kurvittaret ovat Kauniita! Ei kaikkien tarvitse olla samasta muotista ollakseen kauniita.

        "kurvikas nainen on oikeasti kurvikas-hoikka, koska kurvikkuuden lähtökohta on hoikka uuma. Siihen kun lisätään isot rinnat, leveä lantio, isohko pyöreä takapuoli, muodokkaat reidet ja kaareva selkä, saamme tulokseksi naisen, jolla on monenlaisia kurveja." mut noil ei oo hoikkaa uumaa sinne on kans keräytyn läskii tietenkii, noil on kans vartalon kaaret eli ne ei oo sellasii perus läskei. ne on enemmänkii isokokosii naisii joil on viel muodot tallel ettei oo ihan omenoit jo... :)
        noil naisil on kyl joku oma nimitys, hitto ku en muista sitä nyt :S


    • iip

      Laiha voi olla kurvikas, pyöreä voi olla kurvikas. Kurvikkuus viittaa vartalon muotoon (suhteessa kokonaisuuteen suuret rinnat ja takapuoli sekä kapea vyötärö), ei kokoon.

      • lönklpn

        Paitsi että pyöreällä ei ihan määritelmän mukaan voi olla kapeaa vyötäröä. Siksi sitä sanotaankin pyöreäksi. Kurvikkuus todella viittaa vartalon muotoon ja juurikin niin, että pyöreä muoto jää määritelmän ulkopuolelle. Tässä vaiheessa jokainen voi tehdä käsillään sen tunnetun kurvikkuutta kuvaavan eleen ja todeta tämän faktan myös visuaalisessa muodossa. Rinnoista kaarretaan jyrkästi sisäänpäin vyötärölle ja siitä taas ulos lanteille...


      • oka53

    • Kurvikas vai lihava

      Tarkoitat varmaan ylipainoinen nainen on kaunis. Ei niin kaunis kuin normaali painoinen kurvikas nainen.

    • pikku huomautus

      Hei noilla mahoilla ei voi kyllä kutsua kurvikkaiksi. On vain tissit ja tasapaksu loppuvartalo.

    • mievaan

      Tulipa paha olo. Läski ei ole kaunista.

    • Oka53

      Nyt kyllä viedään...
      Se on aivan sama mitä muut ovat mieltä näistä naisista, minusta tämä on kurvikas nainen.Mukava huomata että en ole ainut...
      Tämä on minun nais ihanne ja jokaisella on oikeus omaan ihanteeseensa.

      http://www.modelmayhem.com/portfolio/pic/7712289

    • Ihmiset tuntuvan (ainakin tässä ketjussa) lähes poikkeuksetta sekoittavan kurvikkuuden ja ylipainon.

      • oka53

      • 19+2
        oka53 kirjoitti:

        Kurvit ja ylipino? Mun mielestä kurvikas nainen on sellainen jolla on niin rinnanympärystä kuin leveä lantio sekä kapeampi vyätärö.
        Kuten tämä
        http://prettyplussize.tumblr.com/image/33736276478

        Missä se kapea vyötärö on? Vyötärö ei kulje siinä heti tissien alla rintalastan päällä. Koitapa arvata missä tuon kuvan naisen napa on niin huomaat, että sinun määritelmäsi mukaan napansa löytyy lanteilta.


      • Oka53
        19+2 kirjoitti:

        Missä se kapea vyötärö on? Vyötärö ei kulje siinä heti tissien alla rintalastan päällä. Koitapa arvata missä tuon kuvan naisen napa on niin huomaat, että sinun määritelmäsi mukaan napansa löytyy lanteilta.

        Tarkasti ottaen vyötärön ympärysmitta mitataan alimman kylkiluun ja lantion yläosan välisen alueen keskeltä.
        Niin ja missä se rintalasta on noin iso rintaisella?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Vyötärö–lantio-suhde

        Niin navan ylä puolelta... ja missä se napa sitten on

        http://prettyplussize.tumblr.com/tagged/lingerie/page/5


      • oka53 kirjoitti:

        Kurvit ja ylipino? Mun mielestä kurvikas nainen on sellainen jolla on niin rinnanympärystä kuin leveä lantio sekä kapeampi vyätärö.
        Kuten tämä
        http://prettyplussize.tumblr.com/image/33736276478

        Linkittämäsi kuvan nainen on ylipainoinen. Eikä siinä tietenkään mitään väärää ole ja jokainenhan saa tykätä mistä haluaa jne... Mutta ylipainoinen hän selvästi on.


      • 4+10
        Oka53 kirjoitti:

        Tarkasti ottaen vyötärön ympärysmitta mitataan alimman kylkiluun ja lantion yläosan välisen alueen keskeltä.
        Niin ja missä se rintalasta on noin iso rintaisella?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Vyötärö–lantio-suhde

        Niin navan ylä puolelta... ja missä se napa sitten on

        http://prettyplussize.tumblr.com/tagged/lingerie/page/5

        "Niin ja missä se rintalasta on noin iso rintaisella?"

        Niin meinaat että rintaluiden asema muuttuu tissien koon mukaan? Voin kertoa, että näin ei ole, vaan tuonkin luusto löytyy suunnilleen samalta kohdalta kuin kaikilla muillakin. Voit itse mennä vaikka peilin eteen kokeilemaan missä kova loppuu ja pehmyt alkaa. Asian helpottamista auttaa (jos et ole kovin lihava) kun vedät vatsan reilusti sisään. Tämä kuva antanee osviittaa: http://25.media.tumblr.com/tumblr_mb2mvf2yEL1qkvtoto1_1280.jpg

        Nyt vain pitäisi tosiaan selvittää missä se napa ja toisaalta se lantion yläosa on linkittämässäsi kuvassa. Tuolla naisella kun tuntuu se takapuoli alkavan heti selkäläskeistä eikä siitä vyötäröä löydykään.


      • TheOne kirjoitti:

        Linkittämäsi kuvan nainen on ylipainoinen. Eikä siinä tietenkään mitään väärää ole ja jokainenhan saa tykätä mistä haluaa jne... Mutta ylipainoinen hän selvästi on.

        Kyse ei varmaan ole siitä onko hän ylipainoinen vai ei. Selvästi on sitä en kiellä, mutta vähemmän kaunis? Ei. Tai vähemmän kurvikas.. ei.
        Kurvikkuus määräytyy nimenomaan sillä että vyötärö on selvästi kapeampi kuin lantio ja rintakehä.


      • Oka53
        mis.sy kirjoitti:

        Kyse ei varmaan ole siitä onko hän ylipainoinen vai ei. Selvästi on sitä en kiellä, mutta vähemmän kaunis? Ei. Tai vähemmän kurvikas.. ei.
        Kurvikkuus määräytyy nimenomaan sillä että vyötärö on selvästi kapeampi kuin lantio ja rintakehä.

        Niinpä ei puhta painosta vaan kurveista:)

        Muutama sentti navan yäläpuoleta löytyy vyötärö....

        http://prettyplussize.tumblr.com/image/20244746376


      • mis.sy kirjoitti:

        Kyse ei varmaan ole siitä onko hän ylipainoinen vai ei. Selvästi on sitä en kiellä, mutta vähemmän kaunis? Ei. Tai vähemmän kurvikas.. ei.
        Kurvikkuus määräytyy nimenomaan sillä että vyötärö on selvästi kapeampi kuin lantio ja rintakehä.

        Kurvikkuus ja selvä ylipaino kyllä ainakin mun silmissä sulkevat toisensa pois.
        Eikä se vyötärökään pääse oikeuksiinsa jos sitä ylimääräistä on reippaasti.
        Kauneus on sitten ihan toinen juttu. Mun silmissä ylipainoinen ei oikeastaan voi olla "kaunis", sanan varsinaisessa merkityksessä.
        "kaunis" on muutenkin sellainen termi jota aniharvoin pystyn yhdistämään ihmisiin.
        Mutta makuja on (onneksi) monia. ;)


      • TheOne kirjoitti:

        Kurvikkuus ja selvä ylipaino kyllä ainakin mun silmissä sulkevat toisensa pois.
        Eikä se vyötärökään pääse oikeuksiinsa jos sitä ylimääräistä on reippaasti.
        Kauneus on sitten ihan toinen juttu. Mun silmissä ylipainoinen ei oikeastaan voi olla "kaunis", sanan varsinaisessa merkityksessä.
        "kaunis" on muutenkin sellainen termi jota aniharvoin pystyn yhdistämään ihmisiin.
        Mutta makuja on (onneksi) monia. ;)

        Asiaa voin toki katsoa myös sinun kantiltasi, ja ymmärrän sinänsä pointtisi vaikka erimieltä olenkin, näin naisena tiedän mistä tuo kurvikkuus mitataan ja näin ollen olen sitä mieltä että ne eivät sulje toisiaan pois.
        Kauneus onneksi on roska katsojan silmissä, toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja joku vilkuilee isää.
        Jokainen meistä on viehättynyt tiettyyn ihmistyyppiin, onneksi makuja on niin monia :D Kelpaa tällainen taskuvenuskin jollekkin!


      • lifemocker
        4+10 kirjoitti:

        "Niin ja missä se rintalasta on noin iso rintaisella?"

        Niin meinaat että rintaluiden asema muuttuu tissien koon mukaan? Voin kertoa, että näin ei ole, vaan tuonkin luusto löytyy suunnilleen samalta kohdalta kuin kaikilla muillakin. Voit itse mennä vaikka peilin eteen kokeilemaan missä kova loppuu ja pehmyt alkaa. Asian helpottamista auttaa (jos et ole kovin lihava) kun vedät vatsan reilusti sisään. Tämä kuva antanee osviittaa: http://25.media.tumblr.com/tumblr_mb2mvf2yEL1qkvtoto1_1280.jpg

        Nyt vain pitäisi tosiaan selvittää missä se napa ja toisaalta se lantion yläosa on linkittämässäsi kuvassa. Tuolla naisella kun tuntuu se takapuoli alkavan heti selkäläskeistä eikä siitä vyötäröä löydykään.

        oho aika hyvät tissit laihuuteen nähden


      • lifemocker
        mis.sy kirjoitti:

        Asiaa voin toki katsoa myös sinun kantiltasi, ja ymmärrän sinänsä pointtisi vaikka erimieltä olenkin, näin naisena tiedän mistä tuo kurvikkuus mitataan ja näin ollen olen sitä mieltä että ne eivät sulje toisiaan pois.
        Kauneus onneksi on roska katsojan silmissä, toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja joku vilkuilee isää.
        Jokainen meistä on viehättynyt tiettyyn ihmistyyppiin, onneksi makuja on niin monia :D Kelpaa tällainen taskuvenuskin jollekkin!

        olen kyllä TheOnen kanssa samaa mieltä


      • mis.sy kirjoitti:

        Asiaa voin toki katsoa myös sinun kantiltasi, ja ymmärrän sinänsä pointtisi vaikka erimieltä olenkin, näin naisena tiedän mistä tuo kurvikkuus mitataan ja näin ollen olen sitä mieltä että ne eivät sulje toisiaan pois.
        Kauneus onneksi on roska katsojan silmissä, toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja joku vilkuilee isää.
        Jokainen meistä on viehättynyt tiettyyn ihmistyyppiin, onneksi makuja on niin monia :D Kelpaa tällainen taskuvenuskin jollekkin!

        "näin naisena tiedän mistä tuo kurvikkuus mitataan"

        -Ai sukupuoliko siihen vaikuttaakin ratkaisevasti..?! XD Nyt kyllä vitsin murjaisit. X)


      • pukuompelija
        TheOne kirjoitti:

        "näin naisena tiedän mistä tuo kurvikkuus mitataan"

        -Ai sukupuoliko siihen vaikuttaakin ratkaisevasti..?! XD Nyt kyllä vitsin murjaisit. X)

        No sun juttuja kun lukee niin et kyllä tiedä!


      • pukuompelija kirjoitti:

        No sun juttuja kun lukee niin et kyllä tiedä!

        Jo työni taki on meikäläisellä nämä kehon eri käsitteet varsin hyvin hallussa. Toisin kuten useimmilla täällä. ;)


      • *TäHti*
        TheOne kirjoitti:

        Jo työni taki on meikäläisellä nämä kehon eri käsitteet varsin hyvin hallussa. Toisin kuten useimmilla täällä. ;)

        hohhoijaa..menehän nyt jo peilisi ääreen ja raiskaa itseäsi silmilläsi..muista samalla huutaa:"Who´s your daddy", "kuka on hyvä poika"...

        voit ehkä omata maailman komeimman vartalon, mutta jos pään sisältä ei löydy muuta kuin sahajauhoa niin ketä kiinnostaa..?


      • *TäHti* kirjoitti:

        hohhoijaa..menehän nyt jo peilisi ääreen ja raiskaa itseäsi silmilläsi..muista samalla huutaa:"Who´s your daddy", "kuka on hyvä poika"...

        voit ehkä omata maailman komeimman vartalon, mutta jos pään sisältä ei löydy muuta kuin sahajauhoa niin ketä kiinnostaa..?

        Katkeruus on rumaa. ;)

        Kyllä sustakin vielä ihmisen näköisen saisi jos vaan pitäisit itsestäsi huolta. ;D


    • Oka53
      • No thanks

        Aika hevosenpuolikkaita.


    • Ella

      Mä ihastuin jo Oka53:een, olen kuviesi nainen....ihanaa,kun laitat näitä kuvia

      • Oka53

        Odotan tapamistasi:)


    • 15 v

      Kaunista naista löytyy jokaiselle sopivassa paketissa. Siis miksi me tappelemme täällä turhanpäiväisestä... ?

    • Oka53
    • Slim/normal!

      Olen huojentunut. En ole todellakaan nuin suuri nainen, vaan hoikka/normaali. Joskus vain tuntuu, että olen jotenkin lihava, vaikka se ei tietty pidä paikkansa.

      Eräs mies kuitenkin joka halasi minua sanoi, että "voi hitto että tykkään sun kurvista"
      Kun laitan mekon päälle näen kuinka kurvikas vartaloni minulla on, vaikka olen hoikka/normaali nainen.

      Kurvikkaalla ei välttämättä ole läskiä.

      Vartaloani on muokannut 2 raskautta. Nyt olen jo aikuinen nainen ja pidän huolta itsestäni, etten lihoisi. ;)

    • iiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      Löysällä läskillä ja kurvikkuudella ei ole keskenään mitään tekemistä.

    • Liian rehellineN

      En yleensä välitä reagoida tällaisiin keskusteluihin, mutta nyt on kyllä aivan pakko kysyä kun täällä herroja näkyy olevan suuri määrä, että millä kumman "putkilla" te uskotte itsellänne olevan varaa arvostella naisten ulkonäköä?:) Anteeksi vain, mutta väkisin tulee mieleeni, että teillä on ongelmia oman itsenne kanssa. Kun ihminen on sinut itsensä, oman persoonansa ja elämänsä kanssa, ei ole tarvetta arvostella kanssaihmisiä. Mielestäni mielipiteet omasta ihannenaisesta/-miehestä on ihan ok, mutta kun arvostelulinjalle lähdetään, niin ei voi kuin hymyillä.

      Mutta - tämä vain minun mielipiteeni, mukavaa joulun odotusta kaikille!

      • 18+15555555555555555

        No tottakai jokainen voi arvostella mitä tai ketä tahansa. Eikä se ole merkki huonosta itsetunnosta tai elämästä vaan kusipäisyydestä.


    • Dita von

      Toivottavasti eksytään ensi kesänä Oka53:N kanssa samalle uimarannalle ;)

      • Oka53

    • Oka53
    • vcxvcxvxcxxvcx

      Mielestäni kurvikkuuden edellytys ei ole suuret rinnat. Leveä lantio suhteessa kapeaan vyötäröön on mielestäni parhaimman näköistä. Hartiat sopivan kapeat ja sirot.

      • Dita von

        Oka53, tulen sun mukaan ;)


      • oka53
        Dita von kirjoitti:

        Oka53, tulen sun mukaan ;)

        No niin mennään:)


    • mr.shephard

      Täytyy kyllä olla samaa mieltä lifemockerin kanssa. Hirveitä ihrakasoja kaikki nuo tänne linkatut naiset. Yäk. Lihavuus ja kurvikkuus eivät ole sama asia, vaan ne ovat kaukana toisistaan.

    • oka53
    • oka53
    • oka53
    • oka53
    • oka53
    • plumpermen

      Kauniita naisia, vastaavat mun ihanteita:)

      • Silmä lepää!


    • oka53
    • oka53
    • laatua-arvostava

      lihavia narttuja

    • Hyvää joulua

      Hauska ketju ja muodokkaita naisia, kiitos oka53
      Vähän ovat liian tuhteja omaan makuuni ,mutta makunsa kullakin ja antaa kaikkien kukkien kukkia.

      Korostaisin lihaksen ja läskin eroa.
      Nainen jolla on kunnon reisi ja pakara lihakset on kiihottavampi kuin nainen jolla on
      silkkaa löysää ihraa ja tämä usein unohtuu. Sama se on hoikemmallakin ihmisellä
      Luun ympärillä oleva silkka ihra on ihan eriasia kuin terve kiinteä lihas.
      Naisella on yli 30% rasvaa lihaksessa normisti ja se on sekä pehmeää ja kaunista.
      Enkä malta olla sanomatta, Maku voi muutua iän myötä. Nuorena pidin selkeästi hoikista naisista ja nyt aikuisena vähän muodokkaammat ovat alkaneet viedä voiton. Ja ulkonäköön vain ihastutaan ja persoonaan rakastutaan.
      Vaikka nainen ei olisikaan ensisilmäyksellä kaunotar niin kun tutustuu ja huomaa toisen ihastuttavan persoonan niin se ulkonäkökin nousee kummasti.

    • xlkaunotar

      mä niin haluasin tuollaisen Miehen joka meikäläisistä tykkää ;)

      • tjtyj5

        Ei se muutama ylikilo nyt varmasti haittaa suurinta osaa miehistä sillä on sitä mahaa (näen vielä sentään kaluni) suurella osalla miehistäkin mutta jos olet järkyttävän sairaalloisen ylilihava harvempi mies kyllä kiinnostuu. Kyllä naisella pitäisi kuitenkin olla vielä vyötärö vaikka olisi vähän mahaakin ja "muodokas" takapuoli.


      • oka53

        Niin tykkäänkin isosti sinusta:)


    • oka53
    • urheileva mies

      Ei kiitos kun ei noin laardit kiihota. Muotoja saa olla, mutta ei silti tarvi näyttää millekään hylkeelle.

    • oka53
    • mies vaan
      • kurvikas nainen

        Hyvää uutta vuotta 2013 myös oka53:lle ja vähintään yhtä paljon pilkettä silmäkulmaan tänäkin vuonna :)


      • oka53

    • MÖLLI

      Hyi hele mitä läskejä...

    • RickyDick

      Miehet tuntee luonnostaan vetoa kurvikkaisiin naisiin, sillä he ovat hedelmällisempiä. Tässä keskustelussa ihannoidun kaltainen ylipaino taas tutkitusti laskee hedelmällisyyttä, lyhentää elinikää ja heikentää kuntoa. En todellakaan toivo että vaikka oma tytär ottaisi mallia tämän keskustelun "terveistä" ihanteista. Mitään tavoittelemisen arvoista tuollaisessa lihavuudessa ei ole. Haitallisia terveysvaikutuksia sen sijaan paljonkin.

      • Hyi läskiä

        Ööö... Missähän olisi tutkittu, että lihavat/kurvikkaat naiset ovat hedelmällisempiä? Sen sijaan on tutkittu, että pienemmillä rinnoilla on suurempi mahdollisuus imettää kuin suuremmilla.


    • ELOELO

      RickyDick puhuu kyllä asiaa!
      Kurvikas on TÄYSIN ERI ASIA kuin ylipainoinen, jota nuo kuvien naiset ovat. Voisin väittää, että vähemmistö pitää tuota seksikkäänä.
      Mutta onhan niitä fetissejä jos jonkinlaisia, myös fetissejä ylipainoisiin naisiin.

    • oka53

      :)

    • saijus

      Voi luoja, en tajua miks kaikkien täytyy tulla tänne tyrkyttään teoriaansa..
      mitä teitä haittaa jos oka53 ja monet miehet muut nyt pitääkin vähän "runsaammista" naisista, pitääkö siitä tulla heti sanomaan ja haukkumaan? lievästi ylipainoisia, runsaampia (ei kuitenkaan merkittävästi ylipainoisia kukaan ap.n linkittämistä naisista) ei siis saisi ihailla kun se luokitellaanko heti fetissiksi? ja ne on heti sairaita, noh mun mielestä noi kaikki näyttää kyllä terveiltä ja elämänhaluisilta, iloisilta naisilta..
      sitä ei voisi kaikista malleista sanoa.
      Sitä paitsi jotkut kuvan naisista ovat myös kurvikkaita..
      kapea vyötärö, leveä lantio ja isot rinnat eli oikeisiin kohtiin kilot tullut.

      Tässä oma suosikkini;

      http://pinterest.com/pin/24066179230508599/

      että repikää siitä ;)

      • oka53

      • lifemocker

        kyllä se on aika pieni sakki joka lihavista kiihottuu


      • vvvab

        Huippumallien on tarkoitus näyttää tympeiltä, kyllästyneiltä ja muka kohtalokkailta. Kyllä näistä Suomen Anttila-kuvastoista löytyy iloisia ja normaalipainoisia malleja. Runsaat naiset sen sijaan tietenkin näyttävät iloisilta, sillä ohjaaja kertoo heille että näyttäkää siltä että teillä on hyvä itsetunto ja räps, tuli kivat kuvat. Bisnestähän se vain on.


      • Ei muutu

        Läski on läski.


      • Kuviinhan
        lifemocker kirjoitti:

        kyllä se on aika pieni sakki joka lihavista kiihottuu

        sun on jatkossakin tyytyminen...sua ei huoli kukaan laiha , normaali tai lihava täysipäinen nainen..


    • ELOELO

      Kyllä nuo ovat lähes merkittävästi ylipainoisia ja photaria käytetty erittäin runsaasti.

    • oka53
    • panomies33

      Ei alkanut seisomaan

    • tahallaan kiusaa

      näiden kuvien linkittäjän täytyy olla joku lihava nainen tai itseään hauskaksi luuleva mies. Kuvissa olevat naiset kun ei yksinkertaisesti vaan edusta kurvikkaita naisia. Leveä perse tai isot tissit ei tee kenestäkään kurvikasta, silloin pitää käyttää jotain muuta termiä. Lapsellista on tu vielä, että oka itse linkittää kuvia tänne ja sitten itse toisella nimimerkillä sitten vastailee noihin jotain positiivista. Taas hyvää esimerkkiä kasvaville nuorille, rohkaistaan naisia olemaan entistä läskimpiä. Terveet elämäntavat ovat täysin outo käsite suurimmalle osalle ihmisitä

    • ELOELO

      Joku voi kyllä kiihottua ylipainoisista naisista, mutta on väärin väittää heitä kurvikkaiksi, kurvikas tarkoittaa jotain ihan muuta..
      Sanois sitten rehellisesti, että ylipainoiset naiset on kauniita tms.

      • Happy now?

        Ylipainoiset naiset on kauniita.


    • oka53
      • Kauneus on mielipideasia...terveys sen sijaan ei ole. Tuolla ylipainolla ei ole lähelläkään tervettä. Varsinkin kun ikää tulee neidolle lisää mittariin, ni sisäelimet ja nivelet kiittää..


    • ELOELO

      Et voi mistään tietää, kuinka terve hän on, pilkkua viilaten...
      Ylipainoinen joka tapauksessa. Itse en pidä kauniina sellaista.

    • oka53
    • --------------

      No jaa... aika fläsät setit. Sitä paitsi suomalaisista saa hakemalla hakea kapeavyötäröistä rehevyyttä, joten täkäläiset näyttävät parhaalta hoikkina.

      • m.i.k.k.e.

        Mä oon huomannu että vanhetessa oon alkanu kiinnostua kurvikkaammista naisellisista naisista ku vielä ollessani pari vuotta sitte kattelin vaan laiheliinien perään. Nyt amiksessa kattelee kurvikkaampia ja kaverit kattelee myös. parhaat pisteet saa leveä lantio ja muhkea peppu. niissä kyllä silmät lepää


      • ihmettelijä_28v
        m.i.k.k.e. kirjoitti:

        Mä oon huomannu että vanhetessa oon alkanu kiinnostua kurvikkaammista naisellisista naisista ku vielä ollessani pari vuotta sitte kattelin vaan laiheliinien perään. Nyt amiksessa kattelee kurvikkaampia ja kaverit kattelee myös. parhaat pisteet saa leveä lantio ja muhkea peppu. niissä kyllä silmät lepää

        ja ikää oli 19 v? :D vanhemmalla iällä muka :D :D


    • .............

      Siis mitä hittoa täällä plussaillaan okan viestejä? Ihan yhtä pinnallista omien mieltymyksien mukaisten naisten kuolaaminen on, oli se nainen sitten hoikka tai rehevä. Miksihän satoja reheviä naisia saa kuolata muttei yhtäkään hoikkaa? x) Oka vaikuttaa uskomattoman pinnalliselta, kun pasteilee tänne kymmeniä kuvia ihailemistaan naisista. Luulenpa, että pettäisi tyttöystäväänsä välittömästi tilaisuuden tullen jonkun toisen paremmalla tavalla rehevän kanssa.

    • oka53
    • Ihme-Eläin

      Koska rehevä, jos nyt tällä tarkoitetaan läskiä, nainen on ruma. Siksi mua ei haittaa, vaikka pari tyyppiä kuolaa niitä eikä minua, koska ne eivät ole minkäänlainen kolaus itsetunnolle :D

    • oka53
      • lifemocker

        eikös tuo ole jo lähempänä emakkoa..


      • jos ei kiinnosta...
        lifemocker kirjoitti:

        eikös tuo ole jo lähempänä emakkoa..

        lifemocker sanoi: "Länkyti länkyti."

        Älä jaksa.


    • Kurveja missään

      Läski on läski. Ei se muutu, että on puutteessa!
      Kyllä silloin kelpaa vaikka naisten polkupyörä, mutta itte en pysty
      hoikan jälkeen pulleaa laittamaan.Olen minä paksuja pannut,
      mutta siitä huolimatta. Kurvikas = normaalipainoinen.
      sen jälkeen tulee:
      -sporttinen
      -pieni
      -laiha
      -anorektikko

    • Ei läskiä kiitos

      Muotoja? Onko muodot yhtä kuin läski? Hoikka ja muodokas on seksikkäintä.

    • oka53
    • oka53
    • aku40

      Maistuis minullekkin.

    • aku39

      Kauniita naisia, juuri minun makuuni.

    • ..................
      • koiramies wuf wuf

        Oi kun on lutuisen näköinen koira. Koiraihanteet nykyään vain suosivat mainonnan takia laihoja koiria. Pyöreät koirat ovat parhaita.


    • YläMarko

      Hyi mitä possuja.

    • hjxjj
    • Mhtsp

      Siinä monta vaimo ehdokasta;)

      • thighman

        No vot mitä naisia. Nyt kyllä kolahti kohdalleen;)


    • oka53
      • hhxxhh

        Nam :)


      • mattijuhani_

        Tää on hauska ja samalla seksikäs.


    • hnrsthbtrhsbtgh

      ihan sairasta ihannoida merkittävästi ylipainoisia naisia...menee samaan sarjaan anorektisen vartalon ihailun kanssa. surullista.

      • yyyyyyyyyyyyyy1

        Meikäläinen ainakin pitää huolen ettei omat lapseni koskaan ole mitään anorektikoita, vaan löytyy sitä terveyttä pyöreyttä, sanoo neuvola ja terkkari mitä sanoo!


      • yyyyyyyyyyyyyy1 kirjoitti:

        Meikäläinen ainakin pitää huolen ettei omat lapseni koskaan ole mitään anorektikoita, vaan löytyy sitä terveyttä pyöreyttä, sanoo neuvola ja terkkari mitä sanoo!

        "sanoo neuvola ja terkkari mitä sanoo! "

        -Juu sinähän varmastikkin tiedät ko asian paaaaljon paremmin kuin alan ammattilaiset. XD


      • peppumiesxx

        Samaa A-luokka täälläkin. Kyllä silmä lepää.


    • sjhfjsfjj

      läskisti siis.

    • oka53
    • 32111111111111
    • oka53
    • peppumiesxx
      • Kaarim

        Uuhhh huva muija.


    • oka53
      • hhxxhh

        No tuohon minä lankeaisin.


    • oka53
      • Lumouduin

        Toi nainen on KAUNIS KAUNIS KAUNIS!!!!!


    • hhxxhh

      Hyvältä näyttää;)

    • oka53
    • Minun_
      • ton ku sais...

        Ihana nainen!


      • Tämä on

        Ihana, kaunis..... täydellinen nainen:)


      • kjh1978

        Nam mikä kissa:)


    • Wau mikä

      Nainen, pidän kovasti:)

    • oka53
      • qwertyuhg

        Kaunis nainen.


    • lifemocker
      • Hänellä on joku...

        Sanot että lataat aina faktoja etkä nimittele.... Mun mielelestä "läskittely" on nimittelyä.


    • voivoivoixx

      Niinpä niin, lapsi taas vauhdissa. Voisitko jättää nuo kaksi viimeistä sanaa pois niin voisin olla samaa mieltä..

    • 2-3 totuutta kiusaks

      Media ja kauneuskirurgia on nykypäivänä muokannut "aivottomien" ihmisten mielipiteitä normaalista ja kauniista naisvartalosta. Linkkien naisilla on hiukan ylimääräistä, mutta minusta he ovat erittäin kauniita.

      Nykyisin katkotaan kylkiluita, tungetaan silikonia pyllyyn, rintoihin, poskipäihin, huuliin, tehdään rasvaimuja ja jopa MUOTOILLAAN häpyhuulia nykypäivän kriteereihin sopivaksi.

      Kyllä luonnoliisen kauniita ja laihoja naisia vielä löytyy, mutta main stream mediassa suurin osa naisista on leikelty tai photoshopattu jollakin tavalla.
      Tällä tavalla nykypäivän nuoret miehet ja naiset (15-35v)on aivopesty ihannoimaan sellaista naista jota ei ilman plastikkakirurgiaa ole olemassa!

      Onneksi sentään eivät kaikki ole aivottomia.

      • "Linkkien naisilla on hiukan ylimääräistä, mutta minusta he ovat erittäin kauniita."

        -Useamman kymmenen kilon ylipaino ei ole mitään "hiukan ylimmäräistä". Sellaisella ylipainolla on erittäin merkittävät terveydelliset haittavaikutukset...jotka kumuloituvat kun ikää kertyy.

        Kauneus sen sijaan on puhtaasti mielipideasia..

        "Tällä tavalla nykypäivän nuoret miehet ja naiset (15-35v)on aivopesty ihannoimaan sellaista naista jota ei ilman plastikkakirurgiaa ole olemassa!"

        -Kummasti vaan tapaan näitä "fantasia"-ihmisiä silti päivittäin. Ja työkseni autan ihan perusjamppoja ja normipirkkoja saavuttamaan ne tavoitteet...ja ihan ilman kirurgin veistä..kunhan on vain valmis tekemään töitä asian eteen.


    • Ei fani

      Yhtään noin "rehevää" naista ei ole vielä ollut. Kannattaa myös miettiä miltä näyttää 10 vuoden kuluttua. Aika hyvin meikattu selluliitit pois ja mietittävä myös kuinka paljon hormoonit laimenevat tuossa massassa.

    • TheOtus

      Ahhh, läskifetissi-ketju. Ripotellaan mukaan vielä vähän "normaalien" ylipainoisten Suomi-naisten itsetunnon kohotusta ja harhaluuloja.

      Jooh, taidanpa poistua.

    • '''

      oka53 on nähnyt vaivaa kuvia etsiessään...

    • jaakko41_

      Hyviä linkkejä:)

    • keijok3

      Kisset koiria naiset huoria :Dd:D:DdD
      SPÖRÖLÖÖ SPURDOSPÄRDE VITTU TS AIKA ES:D

    • lkj-79

      Perhana mitä naisia, mahtavia:)

    • Kurvikas=Jlo,beyonce

      Kurvikkas nainen tarkoittaa miehelle esim. Beyoncen tyyppistä vartaloa, joka onkin siinä nyt pyörivässä vaatemainoksessa aika hot :P Nuo aloituspostin naiset taas ovat lähinnä ylipainoisia joilla kuitenkin rasvaa kertynyt oikeisiin paikkoihin niin ei niin pahalta näytä vielä.
      Ja itse miehenä kyllä sitä mieltä että mielummin vaikka hoikka ja pienet tissit ja pylly kuin 10-20kg ja muhkeampi, mielestäni naiset saisivat stressata vähemmän tisseistään ja etteivät ainakaan niiden pienenemisen pelossa jättäisi laihduttamatta mikäli tuntuu että aihetta olisi.

    • toommone
    • oka53
    • ei ihana nainen

      Meikäläisellä ei noita muotoja löydy vaikka kuinka kaivas. Tasapaksu pötkö on mun kropan malli, vähän niin kuin valaalla tai hylkeellä. Eipä tulis mieleenkään esitellä tällästä kroppaa julkisesti missään uimarannalla tai pukeutua uimapukuunkaan tai bikineihin, olis sen verran karseeta nähtävää itsekullekin. Nauttikaa te muut kesästä ja käykää rannoilla, mua sinne ei sais edes kirveellä uhkaamalla =(. Näin rumakasvoisen kannattaa suosiolla pysytellä poissa paikoista, joissa liikkuu paljon ihmisiä, toisten päivä menis täysin piloille, kun tälläsen hirviön/sotanorsun sattuis näkemään. Kunpa olisikin edes tuon näkönen kuin nuo naiset tuolla aloituksessa, ehkä sitten olisin kelvannut minäkin muille ihmisille.

    • jollain on hauskaa??

      Tämä ketju on tarkoitettu oikeasti provoksi. Joku on kaivamalla kaivanut ylipainoisten naisten kuvia ja sitten muka laittanut että nainen jolla on muotoja on kaunis. Kyseinen henkilö saa kiksit siitä, kun toiset sitten haukkuu kuvissa olleita naisia läskeiksi ja lihaviksi.

      • lkj1978

    • oiva runko

      Olen hoikka ja muodokas. BMI 18,5.

    • kurvikas=lihava

      Perussääntönä on parempi " kurvikas suomalainen nainen on http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html "

      Miksi?

      Suomalaisista naisista jo yli 50% on ylipainoisia painoindeksillä mitattuna. Tämän lisäksi lähellä painoindeksin ylärajaa olevat ovat jo miesten näkökulmasta keskiarvollisesti ei viehättäviä tankeroita.

      Laihuushäiriöstä Suomessa taas kärsii alle 1% ihmisistä.

      Kurvikkuus on haluttua ainoastaan, jos puhutaan oikeasti kurvikkaista naisista kuten vaikka tässä linkissä olevasta Laura Doresta painoindeksi 20 http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/ulkonako.html

      • Nyt kyllä vitisn....

        Hehe siinä vasta nainen kuvaa muokattu, en pidä.... paino indeksillä saa heitää..
        Suomalainen nainen on kaunis.
        Nuo rehevän muodokkaat naiset ovat paljon kauniimpia.


      • Laura Dore
        Nyt kyllä vitisn.... kirjoitti:

        Hehe siinä vasta nainen kuvaa muokattu, en pidä.... paino indeksillä saa heitää..
        Suomalainen nainen on kaunis.
        Nuo rehevän muodokkaat naiset ovat paljon kauniimpia.

        Laura Doren kroppa on niin hyvä, että sen voisi uskoa olevan muokattu kaikissa hänen kuvissa. Tietysti Laura Dore on rumempi kuin suomalainen ylipainoinen nainen.


    • reheviä
    • Ihmiset haloo?

      Mitä vitun väliä sillä on, onko kurvikas vai ei? Ei kaikki voi olla kurvikkaita. Kauniitahan noi kuvan naiset kyllä oli. Jotkut ihmiset on semmosia jotka väittää kurvikkaiksi vaikka ovat oikeasti ylipainoisia. Todellisuudessa ei oo vielä kurvikasta nähnytkään. Sitten ku ihminen kuolee, tuskin missään muistotilaisuudessa muistetaan että olipa hyvä perse tai olipa mehevät tissit. Se minkälainen ihminen oli luonteeltaan, sillä muistetaan, ulkonäkö on ihan toisarvoinen asia mulle tässä maailmassa. Toisessa maassa nähään nälkää ja toisessa kärsitään ylipainosta. Ja sitten täällä stressataan siitä että naisen pitää olla kurvikas, siellä missä nähään nälkää tuskin ajatellaan, että " Olisinpa kurvikas" siellä ajatellaan että kunpa saatais enempi ruokaa ja puhdasta vettä. Ja haudassa tuskinpa olemme enään niitä kauniita, viehättäviä, seksikkäitä ja kurvikkaita naisia, vaan olemme kuihtuneita luurankoja. Se on valitettavasti karu totuus.

    • MilouX

      En tiedä missä The One on töissä mutta joko kymmenen vuoden roikkuminen näillä palstoilla tai laittomat lisäaineet ovat alkaneet jo vaikuttaa aivotoimintaan. Kehotan häntä lukemaan muutakin kuin Suomi24 -palstaa:

      http://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/jama-lieva-ylipaino-ei-lisaa-kuolleisuutta/

      Jo nimimerkkisi The One ja pullistelija-profiilikuvasi antavat osviittaa narsistisesta persoonallisuushäiriöstä. Tässä on koko totuus -tyyppiset kirjoituksesi vain tukevat teoriaani.

      Kannattaa muiden huomioida, että se mitä täällä kirjoitetaan muka totuutena on vain yhden henkilön mielipide.

      The One ja hänen kommenttinsa vain vahvistavat käsitystäni siitä, että miksi en naisena koskaan osta fyssari-, pt- tai hierojapalveluita miespuoliselta henkilöltä. Haluan, että henkilö, joka minulle näitä palveluita maksua vastaan tarjoaa tekee sen neutraalisti. Minun ei tarvitse uhrata sekunttiakaan sille ajatuksella, että palveluja tarjoava henkilö ARVOSTELEE mielessään asiakkaan olevan laiska ja saamaton velttoilija, kun ei ole viimeisen päälle kunnossa.

      Katsos The One toisilla on elämässä ihan oikeasti muutakin ajateltavaa, kuin pelkkä kehonrakennus. Eikä laiskalla ja saamattomalla naisella ole kahta akateemista loppututkintoa, kolmea lasta ja 80 000€ vuosituloja. Ylipainoa hänellä voi olla mutta silti hän ei ole keski-ikään mennessä sairastunut kuin muutaman flunssan, nekin joskus vuosia sitten.

      Pahoittelut AP:lle, että tämä kirjoitus meni vähän aiheen vierestä. Mutta pakko oli kirjoittaa, jotta kaikki ylipainoiset naiset eivät ajattelisi ettei ole ihmisarvoa ja terveyskin on tuhoon tuomittu, jollei tavoittele täydellistä kehoa ja hoikkuusihannetta.

      Ai niin ja se unohtui vielä mainita, että minulla on ihana mies, joka rakastaa minua juuri tälläisena kuin olen. Yhdessä olemme olleet kohta 20 vuotta. Ei ole lievä ylipaino tai muodokkuuteni koskaan olleet viriilin seksielämämme este, pikemminkin päinvastoin.


      Hyvää kesää kaikille tasapuolisesti!

      • herranterttu

        Lainaus tuosta linkistä;

        "Jama-lehdessä (The Journal of the American Medical Association) eilen julkaistussa meta-analyysissa havaittiin, että kuolleisuusriski kasvaa vasta silloin, kun painoindeksi (BMI) on 35 tai suurempi. Matalimmillaan kuolleisuus on niiden ihmisten parissa, joiden BMI on 25–30."

        Eli siis
        175cm nainen, joka painaa 105kg on BMI vielä alle 35. -> kuolleisuusriski ei vielä ole kasvannut.
        175cm nainen, joka painaa 90kg on BMI alle 30 -> kuuluu matalimpaan kuolleisuusriskiryhmään.

        Ei noiden oka53:n postaamien naisten painoindeksi varmaan kauheasti ainakaan yli BMI 35 ole!

        Tämähän oli miellyttävä uutinen :)


      • oka53

        Kiitos Miloux:) Et kirjoita asian vierestä vaan juuri sitä mitä olen halunnut tuoda esille linkeillä. Sekä näkemyksen siitä että myös rehevä kurvikas nainen on kaunis ja että on miehiä jotka pitävät tällaisista naisista.
        Naiset ovat kauniita kiloihin ja ikään katsomatta.
        Terveys tuntuu olevan asia millä moni arvostelija perustelee näkemystään, aika harvalla on oikesti ammatillista tietämystä kirjoitusten perusteella.

        Hyvää kesää myös sinulle.


    • Ahajsjsisjsksjdjdbdjdjds
    • Hetero Sika
      • mcvkd

        Oikeasti Kim Kardashianin kurvit ovat yhtä kuin liian iso matalalla laahava perse ja paksuhkot lyhyet jalat ts persejalka.. Tosin vyötärö on hoikka joten siitä syntyy ehkä tuo tiimalasi efekti.


      • hhxxhh

        Monet aloituksen naiset ovat juuri sen näköisä kun tavallinen nainen on. Kannataa muuten odotta josko Kimi vaikka ottaisi jonkun tavis miehen täältä omakseen.
        Ja täytyy muistaa että vaikka nainen on yli 35 v niin hän on nainen ja jonkun ihanne. Toinen tykkää tyttäresä ja toinen äidistä, niin ja isoäidistä:)
        Mun ihanne naisia kulkee täällä suomessa paljon ja ne on ihan tavallisi naisia.


      • Hetero Sika
        mcvkd kirjoitti:

        Oikeasti Kim Kardashianin kurvit ovat yhtä kuin liian iso matalalla laahava perse ja paksuhkot lyhyet jalat ts persejalka.. Tosin vyötärö on hoikka joten siitä syntyy ehkä tuo tiimalasi efekti.

        No jaa.
        Uskomattoman hyvät luomurinnat, kapea vyötärö, leveä lantio, iso kiinteä peppu ja hoikka. Kauniit kasvot ja hiuksetkin.
        Onhan siinä katseltavaa.


    • lkj1978
    • fdsvcxfdsdfs

      Pysyisi lenkillä perässä ehkä puoli minuuttia. Ja tunturille kiivetessäkin taidettaisiin jäädä puoleen väliin. Vaihtoon menisi aika nopeasti jos noin tasottomaan naiseen jossain vaiheessa hairahtuisin.

      • lapinmies48_

        Mun vaimo on tuotaluokkaa ja tunturista tultiin.15 km kiilopään maisemissa reipasta menoa.. Viikko olotiin tunturissa rinkan kanssa. Taitaisit jäädä toiseksi


      • cvbftert
        lapinmies48_ kirjoitti:

        Mun vaimo on tuotaluokkaa ja tunturista tultiin.15 km kiilopään maisemissa reipasta menoa.. Viikko olotiin tunturissa rinkan kanssa. Taitaisit jäädä toiseksi

        15 km viikossa ei ole kovin paljon


      • fdsvcxfdsdfs
        cvbftert kirjoitti:

        15 km viikossa ei ole kovin paljon

        Yhtenä päivänä 15km.... koko viikon aikana 90km tunturissa:)


    • paksu-Pike

      Oka ja kumppanit ovat kuin auringonsäde myrskypilvessä. Muutenhan täällä pelkästään haukutaan pullukoita!

    • oksennan11

      siis hyi helv*** miten nää läskit rumat kuvat saa paljon tykkäyksiä? ainiin, suomihan on täynnä läskejä naisia joten eipä jää epäselväksi ketkä näistä kommenteista tykkää. yöks

    • hhxxhh
    • Jestas sentään
    • 10+8

      Osa linkitetyistä on tosiaan hyvännäköisiä kurveissaan. Eli ei roikkuvia reisiä, muhkuraista pyllyä tai isoa vatsaa. Jos "lihat" ovat suhteellisen kiinteät ja kauniisti erottuva vyötärö, sekä isoon kokoon sopivat suuret rinnat ja vielä kauniit kasvot, niin kyllä niistä aika moni mies viehättyy.
      Esimerkiksi oma kuntosalilla viihtyvä mieheni sanoo, että naisella pitää olla isohko pylly ja isot rinnat. Toki mitään isoa vatsaa hän ei ihaile ja sääret saisivat olla naiselliset yms.
      Käyn useamman kerran viikossa salilla itsekin. Kiinteyttä ja lihastakin siis on, mutta olen rintava, pylly/lantio selvästi erottuva ja vyötärö erottuu myös selvästi. BMI saattaa olla lievän ylipainon puolella, mutta toisaalta minulla on jaloissa, hartioissa ja käsissä aika isot lihaksetkin.
      Makuja on niin monenlaisia ja tämän ketjun aloittaja on laittanut nimenomaan OMASTA MIELESTÄÄN hyvännäköisten naisten kuvia esille.

    • Muodokas nainen on
    • lkj1978
      • Kis kis

        ;)


    • Kaunista katseltava

      Muodokas, rehevä nainen on kaunista katseltavaa ja niin mukava pidellä.
      Itse hakeudun 40 x-naisten seuraan.

    • oka53
    • oka53
    • hih2

      mitä mieltä olette Christine Hendricksistä? Itse olen melko samanmallinen mutta lyhyempi.

    • taju lähtisi
    • 20+1

      Ei ne nuo ylipainoiset samalta näytä luonnossa kun noissa kuvissa. Rasva ja selluliitti joka tekee ihon epätasaisen näköiseksi on poistettu kuvankäsittelyllä

    • Kysyn vaan?

      Miksi sanotaan lihavien olevan leppoisia?
      Tällä palstalla on samanlainen lynkkaus mentaliteetti kuin oli muualla sille komen lapsen äidille joka esitteli kiinteitä vatsalihaksia.
      Miksi lihavat ja rupsahtaneet haluavat eliminoida hoikat ja kauniit naiset kaikkialta? Mainoksista, mallinuket pitäisi vaihdettava lihavia miellyttäväksi pullukoiksi, miesten kauneusihannetta muutettava terveen ja hoikan ihannoinnista pullukkamaisen Justiinan ihannointiin.
      Tervettä ja kaunista ei saisi enää ihannoida, koska naisista on tullut laiskoja ja lihavia vetelehteviä pullukoita

      • oka53

      • isotonkauniita

      • husband55

      • Haluan riisua...

      • heijaheijavaan

        Höpiset. Eihän täällä hoikkia haluta eliminoida, vaan reheviä! Etkö osaa lukea? Lynkkaysmieliala on lihavia kohtaan, ja niitä jotka heistä pitävät. Pyöreistä ei saa pitää tai on ihan sairas fetisti. Yökötellään lihaville naisille ja mollataan kaikki siiderivalaiksi, mätisäkeiksi ym.

        Minä olen kai siihen vähäiseen poikkeusporukkaan kuuluva, joka tajuaa että yksi tykkää yhdenlaisesta ja toinen toisenlaisesta, kolmas vielä kolmannenlaisesta jne. Vaikka minä tykkään punapäistä, joku toinen tykkää blondeista. Minä tykkään sopivasti ylipainoisista, joku normaaleista, joku laihoista laudoista, joku oikein runsaan ylipainoisista. Harvemmin täällä näkee että pyöreämmistä tykkäävät mollaavat hoikista tykkääviä. Toisinpäin kyllä ja jatkuvasti. Miksi, olettko niin katkeria? Itse ette ilmeisesti kelpaa niille hoikille, ja sitten sapettaa kun ette kelpaa myöskään normaaleille tai pullukoille, vaikka pidätte heitä alempana kastina. En minä muuta syytä tähän valtavaan katkeruuteen keksi. Ellei sitten kyseessä ole kateelliset laiheliiniNAISET, jotka vain esitätte miehen suulla puhuvanne.


    • Kahvikupillinen
    • hhxxhh

      Kesä ja ihanat naiset ;)

    • isotonkauniita
    • kiitos miehet

      tämä oli piristävä ketju löytää tähän päivään 8)

    • N 22

      lifemocker paraskin arvostelemaan muita :D ei voi muutakun nauraa tolle sun kuvalle. hyi helevataaaa :DDDDDDDDDDD

    • nyt oli minun makuun

      katsoin aloittajan kuvat menin sanattomaksi siinä aitoja seksikkäitä naisia nyt on joku kivi kova löytyisikin tuollainen nainen vaimoksi

    • .........

      Ottamatta lainkaan kantaa ketjuun linkitettyihin kuviin, on huvittavaa todeta kuinka joillain ihmisillä on valtava tarve päästä "vetämään herne nenäänsä" ja esittämään paheksuntansa.

      Aloittaja olisi ehkä voinut nimetä ketjun toisin, jotta pahimmat mielensäpahoittajat olisivat ymmärtäneet olla avaamatta sitä. Jo ensimmäisistä linkitetyistä kuvista kävi kuitenkin hyvin selvästi ilmi millaisista kurveista tässä puhutaan. Kaikki eivät tykkää kaikesta ja kaikkien ei tarvitse tykätä kaikesta. Paheksuntansa voi ja saa myös ilmaista, samoin kun ihailunsa. Ei kuitenkaan voi kun ihmetellä sellaisen ihmisen ajatuksenjuoksua, joka avaa ja avaa ja avaa joka ainoan linkin, tietäen mitä tulee näkemään. Pakonomainen tarve vaatii avamaan kuvan, jonka tietää loukkaavan itseään. Kerta toisensa jälkeen hän jaksaa myös ilmaista oman järkytyksensä. Kastematokin oppii virheistään, kun se toistaa sen riittävän monta kertaa ... suomi24 palstan vakkarivalittajat eivät :D

      p.s. Tämän muoto on kurvikas http://www.knightmusicacademy.com/product/cordoba-classical-guitar-model-c5/ ... myöskin tämä on kurvikas http://www.best2music.fi/shop/cort-cr-50-bk-4626p.html ... monen mielestä toinen on kaunis ja toinen ruma, muoto on kuitenkin sama

    • <3<3<3<3<3<3<3<3
    • Ottakaapa mallia
    • Big butt is hot
    • Sporttinen jäbä

      Kurvit eivät tarkoita lihavaa. Nuo ovat minulle vähän liian "reheviä". Pidän tosin sekä laihoista että vähän kurvikkaimmista (huom. ei läskit) naisista. Tosin jos mies on itse vähän plösö niin tietysti tuntuu paremmalta olla samankokoisen kanssa. Mutta näin sporttisena miehenä vastailen juu :) Minusta Victorias Secretin mallit ovat upeimmat naiset =) Mielipiteitä on monia :)

    • katja76

      Mielestäni valitettavasti liian lihavia. Hyvä että itse pidät.

    • Mie pidän

      Kauniita kurvikkaita naisia....

    • pidänmuodoista

      Hauska ketju.....

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1282
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1227
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1106
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1076
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe