Etsitään valokuvaaja häihin

Häät olisi ensi vuoden kesääkuussa.
Etsimme valokuvaajaa pääkaupunkiseudulle joka kuvaisi vihki- ja juhlatilaisuuden sekä ottaisi muotokuvia ennen tai kirkon jälkeen.

Harrastevalokuvaajat ja freelancerit laittakaa viestiä.

31

3600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Svea_

      Minullakin olisi kuvaaja hakusessa ensi kesän elokuulle. Tarjouksia saa lähettää osoitteeseen: [email protected]

    • tuomaslindroos.com
    • Tämä on ihana

      PAkko on mainostaa. Ystävälläni oli häissä kuvaamassa tämä kokoonpano. Aivan loistavia ja laadukkaita kuvia ja ihania kuvaajia.

      http://www.valoisaphotography.fi

      • bigmacci

        ap. etsi harrastelijoita eli ruokapalkalla kuvaavia


      • ei laadun tae
        bigmacci kirjoitti:

        ap. etsi harrastelijoita eli ruokapalkalla kuvaavia

        joskus tavalliset kuvat on hauskoja ja juuri oikealla hetkellä napattuja.


    • lulusöiyrjöä

      mun pupu osaa kuvata. hyvä pupu.

      mun koirani lulu taas syö oksennusta. huono koira

      mun kissa on miuku. mulla ei oo kissaa. tyhmä kissa

      mun isillä on auto. jee isillä on auto

      mun sisko hytkyy. jee makkaraako se syö


      mulla on koira jonka nimi on lulu tää on totta en oo hullu enkä alle kymmenen uskokaa ISÄ USKOTKO MINUA

    • Valokuvaajat.fi

      Täältä voit tilata yhteydenoton useammalta sopivalta kokeneelta valokuvaajalta ja kätevästi yhdellä lomakkeella ilman sitoutumisen riskiä: http://www.valokuvaajat.fi

    • valokuvaaja1

      Hei!

      Onko jo kuvaajaa löytynyt?

    • lumi20

      Minä suosittelisin tätä: www.sakarimakela.com. Ainakin ystäväni sai viime kesän häistään aivan ihania kuvia! Ja muutenkin hirmuisen rento ja välitön kuvaaja :)

    • image34

      Hei!

      Mikäli et vielä löytänyt hääkuvaajaa, laittaisitko s-postiosoitteen, johon voin ottaa yhteyttä.

      Terveisin taitava ja vastuuntuntoinen valokuvauksen opiskelija

      • elinan56

      • elinan56
        elinan56 kirjoitti:

        http://www.annimariakauhanen.com/index.html

        Kaveri kehui. Kannattaa kysellä. Ei ollut mikään huippumallit, mutta hyvä tyyppi

        Hahaa, siis huippukallis (siis kirotusvirhe mun edellisessä)


    • Opiskelija

      Täällä olisi yksi innokas valokuvausta opiskeleva ja kokemusta hakeva opiskelija ! :)

      Asun Kuopiossa. Käyn Joensuussa, Polvijärvellä ja Ilomantsissa aika usein
      Myös Hämeenlinnassa ja pääkaupunkiseudulla silloin tällöin.
      Olen toki valmis matkustamaan muuallekin!

      Ottakaa yhteyttä!

      [email protected]

    • mammu791

      Viime vuonna ystäväni häissä oli ihana kuvaaja, tänä vuonna nainen kuvaa omat hääni :O) Portfolio löytyy käsittääkseni täältä http://mesimulated.com/.
      Ei ole varsinaisesti hääkuvaaja, vaan kuvaa paljon muuta työkseen. Mutta rento ja mukava ihminen, ja ne kuvat oli ihania!

    • nikohphoto

      Jos tyylikäs, laadukas ja teidän näköinen dokumentaarinen hääkuvaus kiinnostaa ni silloin oikea osoite on www.nikohanninen.com



      On hyvä muistaa että se on suuri päivä, ja on vain yksi mahdollisuus taltioida se.

    • tietäjä-taitaja

      osta kaverille kamera ja pyydä opiskeleen kuvauksen taito. En suosittele näitä palstalla spämmäreitä.

    • Valokuvaajat.fi

      Monet väittävät, että turha maksaa valokuvauksesta, sillä kaverikin osaa ottaa kuvia. Asia kuitenkin harvemmin on niin yksinkertaista ja todellinen ammattitaito karttuu vasta vuosien kokemuksella.

      Häät ovat useimmiten vain kerran elämässä, joten maksuvalmiuden tulisi vastata tilaisuuden ainutkertaisuutta.

      Asiakkaat eivät myöskään aina ymmärrä, että jos haluat saada hienon, käytännöllisen ja mukavan lopputuloksen, jota on kiva katsella (parhaat kuvat, kuvakäsittelyt ja albumit), niin aikaa työn hiomiseen menee vielä lukuisia tunteja itse kuvauksen jälkeenkin.

      Näistä laatueroista myös hintaero useimmiten syntyy.

      Jos haluat kokeneen valokuvaajan häihin niin suosittelen katsomaan http://www.valokuvaajat.fi

    • näin meillä

      säästä valokuvauksessa ja tilaa paikalle häävideokuvaaja.

    • sirniophotography

      Aloitteleva yrittäjä jolla kuitenkin vuosien kuvauskokemus. Minut saa edullisesti kuvaamaan. Asun oulussa mutta matkustelu ei ongelma.

      sirniophotography (at) gmail.com

      ps. Verkkosivut vasta kehitteillä.

    • Pro Kuvaaja

      Olen Amattivalokuvaaja jos tarvitse hyvän tyylikästä ja laadukasta edullisesti! Ota yhteyttä [email protected].
      Saat lisää info mailin kautta.

    • Hääkuvaus ouluun

      Hei!
      Etsin edullista (opiskelija-nuoren parin budjetilla) valokuvaajaa siskoni häihin Ouluun heinäkuun 2014 lopulle.

      Jos kiinnostuit, laita sähköpostia itsestäsi ja hinnoistasi osoitteeseen [email protected]

      Kiitos!

    • Morsmaikku

      Hei, meidän häihimme pitopalvelun ja kuvaajan otimme tuolta: juhlajakuva.fi
      Kannattaa katsoa, molemmat jos ottaa saa vielä kuvaajan palveluista alennusta, en nyt muista paljonko mutta anyway. :) Toimivat muistaakseni koko uudella maalla enkä ainakaan minä pettynyt, ruoka oli hyvää ja kuvaaja sai tunnelman vangittua kuviimme. Eikä ole hinnalla pilattu!

    • katri3

      Kuvat ovat tärkein muisto päivästä!! Meillä ainakin kävi niin että osa päivän tapahtumista jäi unholaan, jännityksen vuoksi ja vaadut valokuvat olivat oikea aarre. Ohessa meidän häiden kuvaaja http://susannahynynen.fi/, olimme hyvin tyytyväisiä kuviin ja hintaan.

    • EEriksson

      Hei,

      Tarjoan monipuolisesti valokuvauspalveluja eri elämän tilaisuuksiin. Toimin pääasiallisesti pääkaupupunkiseudulla liikkuvan studioni avulla. Nettisivuiltani löydät lisää tietoa palvelutarjonnastani. www.ekuvaaja.fi

      Tervetuloa!

    • E.H

      Moikka!

      Tartteetko kuvaajaa häihin, mutta mielummin edullisen.
      Tässäpä tämä kaiken hyvän lisäks! On energinen ,idearikas sekä oma-aloitteinen, ei jää nurkkiin seisoskelemaan ja ideoita kokoajan syntyy. Pitkään harrastanut valokuvausta erillaisissa juhlissa, tapahtumissa, kisoissa. On ottanut, muotokuvia, tapahtumakuvia, toimintakuvia. Joten monelta alalta kokemusta riittää. Joukkoon iloiseen kuuluu kaksi kuvaajaa, joten kuvia tulee joka kulmasta. Etelä-Karjala ja Pohjois-Karjala on suunnat, millä tää porukka liikkuu enimmilteen.

      Kiinnostuitko?
      Käy kurkkii kuvia ja kysäse tarjousta! :)

      https://www.facebook.com/EmminKuvatJaOtokset

    • sstaticphoto

      Etsitkö valokuvaajaa häihin, urheilutapahtumiin tai vaikka kotijuhliin? Valokuvauksen opiskelija etsii kesälle ja syksylle kuvausprojekteja ennen ulkomaille töihin lähtöä. Kokemusta löytyy häistä, urheilu- ja hevostapahtumista, rippijuhlista, studiokuvauksesta ja perusmuotokuvista spontaaneihin potretteihin.

      Toimin Keski-Suomen alueella ja studiomahdollisuus löytyy. Käytössäni on asianmukainen ammattikalusto sekä valtavasti ideoita ja reipasta mieltä :-)

      OPISKELIJAHINTAAN!

      [email protected] // http://facebook.com/sstaticphoto

    • Hääät

      Hei!

      Etsimme edullista valokuvaajaa (esim. valokuvausta opiskeleva) kuvaamaan häitämme Naantaliin 2.7.2016. Olemme ainakin suunnitelleet, että potrettikuvat ottaa ammattilainen, niin tarvitsimme jonkun kuvaamaan ainakin juhlat ja mahdollisesti vihkitilaisuus. Mahdollisia tarjouksia voi laittaa osoitteeseen [email protected]

    • 17häät

      Hei!
      Etsin edullinen valokuvaaja. Meillä häät tulossa 17.2.2017 ja haluamme joku kuvaaja joka voi ottaa kuvia vihkimisessä ja juhlapaikassa. Se kestää vain ehkä 2 tuntia. Jos kiinnostaa lähettää viestiä minulle.
      [email protected]

      opiskelija voi olla
      Kiitos

    • suvikaroliina

      Heippa! Jos joku vielä tarvitsee valokuvaajaa, täällä minun kuviani www.suvikaroliina.com/weddings ja sähköpostia voi laittaa tänne [email protected] :)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Heippa,

      Oma ehdoton suosikkini kuvaajan sivut löytyvät osoitteesta http://mette.kaikko.info. Erittäin joustava ja ammattitaitoinen kuvaaja, kannattaa pyytää tarjous.

      -Ikionnellinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe