Tätini armoilla 2

Orjuus

Sain tiskattua ja palasin takaisin oluhuoneeseen. Tätini Riitta makasi raukena sohvalla poltellen savuketta. Hänellä oli vaatteet päällään, mutta hame oli noussut reittä ylös ja häne sukkanauhaliivinsä pilkahtivat esille. Avonaisen paidan välistä puskivat hänen rintansa esille. Mustat rintaliivit näkyivät hyvin. Dildo oli pöydällä pystyssä. Hän oli varmaan runkannut itsensä orgasmiin.
- Jahaa sait tiskattua. Ehditkö myös ajatella sitä mitä olin päättänyt.
Nyökkäsin myöntävästi.
-No hyvä. Hae minulle lasillinen viiniä ja pese sitten dildo puhtaaksi. Tule sitten tänne niin puhutaan asiat selväksi.
Hain viinin ja menin sitten pesemään tekomunaa. Nuuhkaisin sitä kylpyhuoneessa ja se tuoksui ihanalle pillulle. Kiimaiselle ihanalle pillulle. Mielessäni kävi, että olisinpa saanut olla dildon tilalla ja nussia kypsää tätiäni. Ehkä sekin aika vielä koittaa, ajattelin ja palasin olohuoneeseen. Riitta nousi istumaan ja käski minut istumaan vastapäätään tuolille.
-No niin. Sanon tämän sinulle vain yhden kerran. Kirjoitan sinulle ohjeet myöhemmin paperille. Ymmärrätkö?
Nyökkäsin ja vastasin hiljaa ymmärtäväni. Ajatukseni kävi aivan muualla. Katsoin Riittaa. Hän istui sohvalla rennosti jalka toisen jalan päällä. Hame oli noussut ylös ja paljasti hänen sukkanauhansa ja osan pakaraa. Riitta kumartui pöydälle ottamaan savuketta. Avonainen paita paljasti hänen rintaliivinsä ja niiden upean sisällön. Tuijotin ahnaasti suoraan hänen avonaista kaula-aukkoaan, enkä huomannut ollenkaan kun Riitta katsoi koko ajan minua. Hän sytytti savukkeen.
- Mitä sieltä näkyy. Kiinnostaako pikku runkkaria tädin upeat tissit?
Häkellyin. En saanut suustani sanaakaan.
- Hyvä, että kiinnostaa. Saatkin ajatella niitä usein, ehkä joskus nähdäkin ne vilauksella. Mutta sinullahan on "siveysvyö" päälläsi ja minulla on avain lukkoon, joten ole huoleti. Et sinä pääse kosteiden uniesi kanssa leikkimään mitään iljettävää leikkiä pippelilläsi.
Aivan. Minullahan oli tädin asettama "siveysvyö" päälläni ja se esti tehokkaasti kulliani edes jäykistymästä. Ja avain oli Riitalla. Ajatukseni harhailivat. Mitä Riitta oikein aikoi. No se selviäisi varmaan tuota pikaa.

- No niin. mennäänpä sitten itse asiaan. Kuten olin päättänyt sinä olet nyt minun palvelija. Sinä palvelet minua kuuliaisesti ja tottelet kaikkia käskyjäni, määräyksiäni ja toiveitani kyselemättä mitään. Vastaat aina minulle reippaasti ja puhuttelet minua Rouvaksi. Onko selvä?
On vastasin hetken empimisen jälkeen.
-Mikä unohtui?
Mietin aavistuksen ja korjasin, että on selvää Rouva.
- Hyvä, muistakin tämä aina. Sitten muihin asioihin. Nämä ovat sinun päivittäisiä rutiineja.
1. Aamuisin keität minulle kahvin ja asetan pöydälle aamiaisen. Sitten petaat vuoteeni.
2. Töistä tulet suoraan kotiin ja pukeudut heti "palvelijan" asuusi. Jos sinulla on ylitöitä tai töiden jälkeen menoja, niin pyydät edellisenä päivänä luvan saada jäädä myöhempään.
3. Kotona teet kaikki kotityöt kuten siivot, tiskaat, pyyhit pölyt. Kaiken kaikkiaan täällä pitää olla koko ajan siistiä.
4. Kylpyhuoneen pidät aina kiiltävänä ja hyvän tuoksuisena ja minun käytyä wc:ssä peset aina wc:n pöntön.
5. Kylpyhuoneessa on kaksi pyykkikoria. Toisessa on minun käytettyjä alusasuja. Peset ne käsin ja myöhemmin silität ne. Sitten asetat ne vaatekaappiini kauniisti. Sen verran olen kiltti sinulle, että saat nuuhkia alushousujani ennen kuin peset ne. Eikö olekin mukavaa. Sinullakin on jotain nautintoja.
Oletko ymmärtänyt nämä rutiini tehtäväsi ja velvollisuutesi?
Mietin taas hetken. Ilmeisesti liian pitkään. Riitta korotti ääntään.
- Kysyin oletko ymmärtänyt?

Kyllä olen Rouva, vastasin.
Riitta katsoi minua tuimasti.
- Muista minä en kahtakertaa käske tai kysy. Asiat on tultava selviksi yhdellä kertaa. Muista se.
Kyllä Rouva, vastasin reippaasti. Taisin olla pahasti koukussa kun alistuin tällaiseen.

- Nyt menet ja peset kylpyhuoneen. katsot samalla onko siellä pyykkiä. Jos on niin peset ne myös. Huomenna lähdemme ostoksille. Sinä tarvitset uusia asuja. Mutta nyt tuo minulle viiniä ja mene töihisi.
Kuuliaisesti toin viiniä ja menin sitten kylpyhuoneeseen. Katsoin pyykkikoria. Siellä oli vain muutamat alushousut ja rintaliivit. Laskin lavuaarin haaleaa vetta ja aloin pestä vaatteita. Tuijotin itseäni peilistä. Ei hitto Mitä tämä oli. Ei tämä voinut olla mahdollista. Minä naisten alusvaatteissa siveysvyö päälläni pesemässä tätini alusasuja. Ehkä se hieman kiihoittikin, mutta siveysvyö esti tehokaasti sellaiset ajatukset. Päädyin siihen, että ei tällainen voinut jatkua. Ainakaan pitkään.

Salamavalo välähti. Riitta oli ovella ja otti kuvan.
- Käänny hieman täänepäin niin saadaan kasvotkin hyvin näkyviin.
Säpsähdin ja katsoin muualle.
- Käännä pää täännepäin ja näytä iloista ilmettä. Jos vaikka joku tuttusi saisi kuvan meiliinsä, niin pitäähän sinun nauttää iloista ilmettä.
Joku tuttuni. Riitta oli ottanut aikaisemminkin minusta. Joku tuttu. Aikoiko hän lähetellä kuvia eteenpäin. Ei kai vaan.
- Älä pelkää. En minä näitä kenellekään näytä. En varsinkaan joskäyttäydyt niin kuin hyvän ja kuuliaisen palvelijan kuuluukin, mutta ainahan on sellainen mahdollisuus jos käytöksesi antaa aihetta ylimääräisiin kurinpidollisiin toimenpiteisiin. Voihan väitä jollekin esitelläkin. Teeppäs työsi nyt ripeästi. Sinulla on vielä muutakin ohjelmaa.
Ai niin tässä on vielä yhdet alushousuni. Ne taitavat olla hieman märät dildon käytön jälkeen. Saat nuuhkia ja nuolla niitä nyt, niin otetaan muutama hauska kuva.
Riitta antoi alushousunsa minulle. Katselin niitä. Käsissä ne tuntuivat märiltä.
- Nuuhki nyt niitä.
Riitalla oli kamera kädessään. Nostin alushousut nenälleni ja nuuhkaisin niitä. Samassa Riitta otti kuvat. Nuuhkin niitä lisää. Kiimaisen pillun tuoksu oli ihana. Riitta kuvasi koko ajan.
- Nuole niitä kunnolla.
Levitin pikkareita hieman ja nuolaisin kerran. Olin ennenkin tehnyt sitä, mutta en kameran edessä.
- Nuole kunnolla. Kuitenkin sinä pidät niiden mausta. Eikö niin?
Katsoin Riittaa ja vastasin että kyllä Rouva. Nuolin alushousuja ja Riitta otti kuvia naureskellen.
- Noin hyvä. Noin se meidän pikku runkkari nuolee kiimaisena tätinsä alushousuja. Taitaa olla kiihottava maku ja tuoksu. Eikö vaan. Ikävää, että pikku pippelisi on vankina ja et pääse leikkimään sen kanssa alushousejeni kiimaisten tuoksujen kera.
Katsoin Rittaa alistuneena. Olin nyt täysin hänen vallassa. Ei auttanut muu kuin totella häntä. Toivottavasti hän ei missään nimessä lähettäisi kuvia kenellekään.
- Pese nyt nekin puhtaaksi ja sitten kylpyhuone. Voit mennä sitten nukkumaan. Aamulla keität kahvin valmiiksi kymmeneksi. Sitten lähdemme ostoksille. Tarvitset uuden korsetin ja muitakin alusasuja. Meille tulee huomenna hauska päivä.
Riitta kääntyi ja meni olohuoneeseen. Minä jäin "rutiinitöihini" miettin tapahtunutta ja huomista päivää.

4

8626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi

      Tuleekohan Tädille hänen naistuttaviaan kylään, entä viekö Täti palvelijansa pukeutuneena kaupungille, vaikkapa kampaajalle?

      • Jaska

        Jännä tarina ,jatka ihmeessä ja kai joudut käyttämään niitä tädin käytettyjä pikkuhousuja jalassasi, minäkin joudun.


    • tädin kuolema

      Mä ainakin pätkisin tädin kilon palasiksi, tollasia huoria kukaan viitti hakkaamatta kattella!

      • toi äskeinen idiootti

        Tulipa kirjoteltua tyhmiä kommentteja kännissä. Anteeksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1265
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      91
      1170
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1092
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      980
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      877
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      761
    Aihe