Mistä löytää seksiseuraa?

apua_vailla

Kertokaas nyt joku, että mistä löytyis seksiseuraa tämmöselle komealle 18-vuotiaalle hetero jätkälle. Iskuria ja seksitreffejä oon kokeillu, mutta tuloksetta..
Baareista ym.. en viitti ees lähtee yrittää.

25

1312

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies myöskin

      Itselläni on kans Iskurissa ja Seksitreffeissä ollut ilmoitukset, mutta vastauksia en saanut. Miesseuraa niistä tuntuis saavan, mutta niin puutteessa en sentään vielä ole, että sellaisiin sortuisin. Kysytään nyt näin, että mistä te puutteessa olevat tyttöset löydätte seksiseuranne?

      • nainen491

        Ensinnäkin sinulle apua_vailla niin miksi ihmessä et hae seksiseuraa baareista?? Juuri teidän ikäisethän siellä käy ja aivan varmasti löytyy seuraa jos olet kerran vielä komea! Ja Mies myöskin niin itse olen hakenut seksiseuraa Iskurista.


      • apua_vailla
        nainen491 kirjoitti:

        Ensinnäkin sinulle apua_vailla niin miksi ihmessä et hae seksiseuraa baareista?? Juuri teidän ikäisethän siellä käy ja aivan varmasti löytyy seuraa jos olet kerran vielä komea! Ja Mies myöskin niin itse olen hakenut seksiseuraa Iskurista.

        No kun oon vähän ujon puoleinen, enkä juo oikeestaan yhtään niin vähän hölmölt tuntus baarii mennä.. Entäs onks kukaan fb:n kautta yrittäny? Vaikka jotain tuntematonta pyytänyt kaveriks...


      • numbersss

        Mites kun siel seksitreffeis on jollain puhelinnumerot esillä, ja yhelle oon aatellu soittaa.. Niin uskaltaakohan niihin soittaa, jos ne onkin sitten jotain maksuulisii numeroit..


      • 43tretrtret
        numbersss kirjoitti:

        Mites kun siel seksitreffeis on jollain puhelinnumerot esillä, ja yhelle oon aatellu soittaa.. Niin uskaltaakohan niihin soittaa, jos ne onkin sitten jotain maksuulisii numeroit..

        Mun mielest seksitreffeis suurin osa naisista on maksullisia! Usein otsikkona on naisen nimi ja sitten missä kaupungissa on....tai jotain vastaavaa. Ihmettelen suuresti jos ne ei ole maksullisia.


      • Mies myöskin
        nainen491 kirjoitti:

        Ensinnäkin sinulle apua_vailla niin miksi ihmessä et hae seksiseuraa baareista?? Juuri teidän ikäisethän siellä käy ja aivan varmasti löytyy seuraa jos olet kerran vielä komea! Ja Mies myöskin niin itse olen hakenut seksiseuraa Iskurista.

        Okei...Nooh, siellä Iskurissakin on naisten markkinat, joten ehkäpä sielläkin menee niin, että kaikki halukkaat naiset saavat sekä sitten laadukkaimmat miehet. Itse en tainnut kuulostaa tarpeeksi laadukkaalta, vaikka oikeasti kookkaasta kalustanikin muistin mainita.

        Täytynee lähiaikoina yrittää Iskurista uudelleen. Ja lisäksi voisi baarissakin käydä pitkästä aikaa. Harmi vaan kun olen vähän huono menemään tekemään aloitteita. Melkein pitäisi naisen tulla tekemään aloite livenä, mutta sellaista tapahtuu vain fantasioissani :D


      • apua_vailla
        Mies myöskin kirjoitti:

        Okei...Nooh, siellä Iskurissakin on naisten markkinat, joten ehkäpä sielläkin menee niin, että kaikki halukkaat naiset saavat sekä sitten laadukkaimmat miehet. Itse en tainnut kuulostaa tarpeeksi laadukkaalta, vaikka oikeasti kookkaasta kalustanikin muistin mainita.

        Täytynee lähiaikoina yrittää Iskurista uudelleen. Ja lisäksi voisi baarissakin käydä pitkästä aikaa. Harmi vaan kun olen vähän huono menemään tekemään aloitteita. Melkein pitäisi naisen tulla tekemään aloite livenä, mutta sellaista tapahtuu vain fantasioissani :D

        Joo näinhän se on.. :D ehkä pitäis ihan kaveri mieles yrittää tutustuu johkuu kivaa naisee ja siitä sitten...


      • Mies myöskin
        apua_vailla kirjoitti:

        Joo näinhän se on.. :D ehkä pitäis ihan kaveri mieles yrittää tutustuu johkuu kivaa naisee ja siitä sitten...

        Siinä tapauksessa suosittelen sulle Suomi24 Treffejä. Ei ole edes vaikea löytää, ku tosta yläpalkista vaan klikkaat :) Siellä naiset pääasiassa enemmän tositarkoituksella, mutta osa on tyytyväisiä "friends with benefits" -tyyliseen järjestelyynkin ;) Nimimerkillä kokemusta on.


    • lifemocker

      olet mies - eli ei mistään.

      • Nainen 20 wee

        Aloittaja vaikuttaa nynnyltä.


      • apua_vailla
        Nainen 20 wee kirjoitti:

        Aloittaja vaikuttaa nynnyltä.

        kiitos


      • nynnyistä nynnyin

        Lifemocker on nynny.


    • 6+6

      Mistäs sitten lähemmäs 24-vuotias melkein kokematon jos ei nyt ruma mutta ei ehkä niin komeakaan ja ujo mies voi löytää seksiseuraa. Luulenpa että vastaus on ettei mistään. Maksullisista ehkä. Täytyy sanoa että masentaa koko tilanne ja pahasti.

    • Belladonna

      No hei...ei tämäkään tilanne kovin kadehdittava ole...Olen 40-vuotias naimisissa oleva nainen ja elän jatkuvassa puutteessa :) Siis mies ei anna tarpeeksi. Olen hyvännäköinen ja saan kyllä aina seuraa baarista halutessani. MUTTA en voi tehdä sitä kotikaupungissani (siis ottaa yhden yön seuraa), jotten jäisi kiinni.
      Olen yrittänyt oikeasti löytää hyvää, vakituista seksiseuraa fiksusta miehestä, mutta ei tunnu löytyvän. Toki omat kriteeritkin voivat olla liian korkealle asetettuja.
      Enkä voi baarissakaan kysellä, että alkaisitko leikkikalukseni ;)

      • ...

        Miten suhtaudut kokemattomaan mieheen tässä tarkoituksessa.


      • le_coq

        Mä voisin alkaa


      • Laita Belladonna viestiä et missäpäin


      • PO-mies

        Olen itse kohta 40 vee mies jolla on samat ongelmat. Olen tullut siihen kohtaan elämään että kohta alkaa alamäkiä ja seksiä saa omalta harvemmin ja harvemmin.
        Victoria Milan, Iskuri jne olen katellut mutta en ole tehnyt aloitteita, toistaiseksi. Tekee kyllä mieli kokeilla onneani siellä. Mistäs päin olet


    • 9+18

      Eikö Belladonnalle kelpaa melkein kokematon luonteeltaan fiksu nuorempi mies leikkikaluksi? Jos saan arvata niin olet tutustunut vain niihin pelimiehiin. Niiltä on turha fiksua käytöstä odottaa. Osaahan ne varmaan esittää hyvää tyyppiä mutta eivät oikeasti sitä ole.

      Ikävää kun ei naiset suostu antamaan edes mahdollisuutta hiljaisemmille miehille. Mulla on kyllä paljonkin ajatuksia mutta niitä ei vain saa helposti esille koska olen sen verran ujo luonteeltani. Mitä niillä ajatuksilla edes on väliä jos etsii vain hyvää seksiseuraa? Eikö silloin pääasia ole seksin harrastaminen eikä puhuminen? Luulen että tässä meni taas kerran mun mahdollisuuteni kun rehellisesti kerron minkälainen olen.

    • odottaa vain

      eipä niitä ole mahiksia hellille kilteille miehille...

    • Belladonna

      Etsin vakituista seuraa pääkaupunkiseudulta. Mutta valitettavasti en halua kokematonta kaveria tähän vaan mieluiten sellaisen, joka tietää mitä tekee ja miksi. Sen verran vähän aikaa kuitenkin käytettävissä, että tuo aika pitäisi saada käytettyä laadukkaasti. Lisäksi toivon, että mies osaisi keskustellakin. Tämä sen vuoksi, että toivoisin viettäväni miehen kanssa muutaman tunnin kerrallaan aikaa & useamman kerran rakastelua samana iltana, joten siinä ehtii myös keskustellakin. Miehen pitäisi olla noin 35-45 vuotias ja mielellään suht ok näköinen ja kroppainen. Tiedän, että vaatimukset ovat suhteelliset korkea, mutta itsekin olen aika tasokas pakkaus :D

      • tööttööt.

        Kyllä kokematonkin osaa nuolla pillua ja naida siinä missä joku muukin. Miehen kokemattomuushan ei tarkoita epäaktiivista seksielämää, vaan sitä tekopillua on nussittu jo 14vuotiaasta lähtien, joten oikaiseppas hieman käsityksiäs. Kokemattomasta miehestä voi kouluttaa täydellisen panokoneen juuri omaan makuun.


    • alkaa watuttaa

      Itse kyllästyin näihin ämmiin, kun on aina niin vaikeaa joka jumalattoman ikisessä asiassa.

      Milloin on liian nuori tai vanha..tai ties mitä.

      Joten pohdin, että pitäisikö aloittaa seksijutut miehen kanssa jota ei oikein tahtoisi, mutta hermot menee paineissaan ja oma käsi ei aina auta.

      • vehje kuuluu sinne

        Ja nimenomaan pesää sitä kaipaisi..


      • dfffdhfdhfdhd
        vehje kuuluu sinne kirjoitti:

        Ja nimenomaan pesää sitä kaipaisi..

        Reikä ku reikä...


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe