huijari levy-yhtiö New Generation Music Oy

sivustaseuraaja-90

Olen seurannut vierestä kyseisen "levy-yhtiön" toimintaa ja en ymmärrä kuinka kyseinen firma saa edes toimia. Pezhman ja Jan haalivat Deejay puolelle soittajia ja sitten ei ole tarjota keikkaa, maksaa palkkoja, täyttää lupauksia ja jne. Jos artisti haluaa lähteä pois kun hommat eivät pelaa niin sitte alkaa uhkaileminen, viestien tulva puhelimeen ja aikovat haastaa oikeuteen artisteja. Mielestäni tämä on sairasta toimintaa heiltä mitä olen sivusta seurannut vuoden verran. Haukkuvat muita firmoja ja mustamaalaavat oman etunsa saamiseksi.
Kauan tällainen firma saa toimia ennenkuin tähän puututaan?
Onko kieroilu tämän yrityksen tavaramerkki?

27

3771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivustaseuraaja-90

      Pezhman oli varastanu Lahden Tivolissa viinaa White Party kiertueella.

      Toivottavasti kukaan ei mene hänelle töihin ja kirjoita niitä hulluilla ehdoilla olevia sopimuksia.
      Nurin sais mennä koko yritys!

    • töttöröö

      Ovat myös teettäneet 10-vuotiailla futispojilla töitä ja jättäneet 400 euron siivouspalkkion maksamatta. Törkeätä ja osin jopa huvittavaa, ettei noin tolkuttoman hienosti menestyvät herrat pysty maksamaan 400 euron palkkausta sovitun mukaisesti.

    • Ahmadi Maleh kameli
      • Dick

        Voittaja ei todennäköisesti tuu näkemään noita 10000€ :D


      • Jooseppi666
        Dick kirjoitti:

        Voittaja ei todennäköisesti tuu näkemään noita 10000€ :D

        Siltä vähän haiskahtaa...


    • RitvaP64

      Onko näin?

      • hairy back

        MIkä tämä pesulayrittäjä Pezman on ???

        Onko hän sen yhden entisen missin poikakaveri vai mikä hän on miehiään?


    • purkkiparsa

      Suomen Hulluimmat Kusettajat ovat taas liikenteessä!! Ei televisiolevitystä, ei 10.000€, kiertuepaikkojen peruuntumisia. Olin kahdessa kiertueen paikassa mukana ja ei se kyllä isolta kuvausryhmältä näyttänyt!!

    • Peshmer

      Kuvausryhmä oli varmaan niin pieni koska ne ei löydä niin monta tyhmää kameramiestä, jotka tulisivat heille töihin :D

    • MattiMeikäläinen2013

      Olin mukaana kuvaamassa noin 7-8 päivää BodyCamp jutussa.. NGM on mulle velkaa yli 800€ En oo nähny niistä penniäkään.. Jos jollain muualla on samanlainen kohtalo, ota yhteyttä. Vois laittaa yhteen tiimi ja mennä noiden huijarien luo ja pakottaa niitä maksamaan prkl!

    • Mä en tajuu enää

      EI JUMALAUTA!!
      Miten tollanen mies pystyy avaamaan jotain klubia vielä Keskelle Helsinkiä?
      Kuka uskoo hänen puheita ja tekoja jotka ovat olleet noin konkurssikypsiä?

      Järki hoi, älä jätä!!

    • jepjep6

      En toivo että kukaan menee Pezhmannille enään töihin sillä NGM on huijariyritys. Piste. Näin se vaan on.

    • velkoja1

      komiaa kusetusta, trattaa ja velkomustuomiota pukkaa ihan huolella

    • Asiastatietävä

      Kukaan, siis KUKAAN ei ole saanut palkkoja Suomen hulluimmat bilettäjät-sarjan tuotannosta. Kaikkien palkat on luvattu maksaa finaalin jälkeen jonka piti olla alunperin 4.5. Yllättäen tämäkin peruuntui eikä finaalia ole edelleenkään tiedossa. Aika monta penniä on siis herra Petzmanilla maksettavana :)

    • Asiastatietävä

      Kukaan, siis KUKAAN ei ole saanut palkkoja Suomen hulluimmat bilettäjät-sarjan tuotannosta. Kaikkien palkat on luvattu maksaa finaalin jälkeen jonka piti olla alunperin 4.5. Yllättäen tämäkin peruuntui eikä finaalia ole edelleenkään tiedossa. Aika monta penniä siis on herra Petzmanilla maksettavana!!!!

    • PezhmanHuijari

      Olen Petskun tuttu.. ja olen hyvin tietoinen näistä asioista!! Petsku ei ole maksanut palkkoja "Suomen Hulluimmat Bilettäjät"-tuotannolle ja on heille velkee isoja summia (puhutaan tonneista). Petsku väittää, että ei ole rahaa, mutta silti on varaa matkustella maasta maahan koko ajan ja juuri osti myös koirankin espanjasta. (voi koira raukkaa sääliksi käy) Petsku on Suomeksi sanottuna HUIJARI!! Viivi Pumpasen siivellä pääsi julkisuuteen ja nyt on sössimässä senkin. ONNEKSI!

      Tärkeimmän asian haluan kuinkin sanoa näin Petskun tuttuna. Petsku on sanonut minulle jo kisan alussa, että hän on valinnut "Suomen Hulluimmat Bilettääjät"- kisalle jo voittajan. Voittajaksi hän valitsi Kristian Tammisen eli "Romeon".

      Minusta toi on tosi väärin, että muut kilpailijat ei saa mahdollisuutta vaan voittaja valitaan heti. Petskuhan on myös palkannut tämän "Romeon" white nikkiin töihin.. Se kertoo jo paljon, Romeota suositaan eniten siis!

      Vaikka Petsku on mun tuttu, niin halusin sanoa tämän asian koko kansalle sen takia koska tää on VÄÄRIN ja kerron siksi koska koko NGM ja Suomen Hulluimmat Bilettäjät on ollut HUIJAUSTA !!!!!!! Petsku on ajatellut vain rahaa. Nyt kun hän on saanut sitä niin hän matkustaa kaikki rahat ystävänsä Ville Lumioksan kanssa, joka on myös tämän kaiken takana! Yhdessä he huijaavat rahaa kansalta!

      Kiitos ja Anteeksi! Toivottavasti nämä miehet menevät vankilaan istumaan ja miettimään tekosijaan!

      • Arvattavissa!!

        Täytyypä vihjasta Iltalehteä, Seiskaa ja muutakin mediaa!!
        Tiesittekö, että White Nikki joka on Petskun niin sanotussa omistuksessa on täysin valmis konkurssiin. Halvalla tehty läävä jonka tarkoitus on vaan tuoda nopeasti rahaa paksuun lasku nippuun. Mutta ei käy sääliksi. Oksettaa tollaset ihmiset!! Jätesäkkiin ja maahan!!


    • Ali Hassan (Sheikki)

      Ehkä joku kebab-paikka olisi helpommin hallittavissa oleva bisnes?
      Saattas vaan kebab olla jotain ihan muuta kuin mitä sen pitäisi olla.

    • jeje1

      Ihan mielenkiinnosta kysyisin et onks täl petsmanilla muita rafloi ku toi open bar?

      • Petsku

        Shotti baari


    • Smartisti

      Meilläkin Osuuskunta Smartistilla on saamisia, joiden perintäkulutkin ovat jo toistasataa euroa. Perittävää hoitaa käyttämämme laskutusfirma Trust Kapital.
      Ei taida koskaan tulla sieltä mitään, mutta periaatteesta emme unohda näitä saamisia, koska tällaiset kusipäät pitää saada vastuuseen tekemistään.

    • hrrtts

      "Ehkä joku kebab-paikka olisi helpommin hallittavissa oleva bisnes?
      Saattas vaan kebab olla jotain ihan muuta kuin mitä sen pitäisi olla"

      Eikös se pyörittänyt faijansa kanssa sellaistakin aikansa? Mainosti vielä lehdessä olevansa oikein ravintoloitsija, hahhah!!

    • portestoimaan

      New Generation Music Oy Finland
      Espoo

      Y-tunnus: 2424909-7

      Protestit
      21.01.2016 - 4035€ (Rr Promotion Oy)
      01.10.2015 - 372€ (Lindorff Oy)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe