Löytyykö Mehtäpaarista vappaita emäntie

tumma mies

Löytyykö Mehtäpaarista vappaita emäntie, pittäisi löytyö ainaki kolome.

Nimittäin me tulemme kassastamaan paikan 8.12, tai 15.12 lauantaina. Olemme kolme kommeeta miestä Suomussalmelta, vappaita sellasia. Muutto Taivalkoskellekkaan ei ole pois suljettu asia, jos vastapuoli ei muuttou halua tänne. Ijältään olemme 48-55 vuot.

Onko siellä paikallislehteä, mihin vois laittaa ilmoituksen, että tietäisivät naiset tulla näytille ko. ajankohtana.

85

4178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaleppi1

      koska baarista löytää kunnollista ihmistä ne on valmiiksi kaluttu.

    • teljän neito

      Ei ne kuule Kaaleppi kaikki oo kaluttuja. Virkeitä ja liikkuvia ja itsestään huolehtivia naisia. Se Mehtäbaari on semmonen mukava kohtaamispaikka keskellä ei mitään. Kyllä kirkonkylän naisetki tulevat mielellään tapaamaan ikäistensä seuraa.

    • just joo

      Voi luoja.. :D

    • mie vaan

      Se on mukava kohtaamispaikka keskellä ei mittään. Siellä saapi olla ihan oma ittensä. Naisetkin ovat ihan naisia eikä mitään kaluttuja niinku kaupunkilaiset. Pysykää vaan siellä suomussalmella jos ei kelpaa.

      • mie vaan

        Ps. Supe on IHANA


      • läpsyttäjä
        mie vaan kirjoitti:

        Ps. Supe on IHANA

        Vai ihana, aina lääppimässä ukkomies ja taksat hurjia juomille. Joo, on siellä mukavaa tietenkin, mutta ne naiset on varattuja siellä ukkoineen tai sitten niin päissään, että ei tajua, kuka edes lääppii. Vessat on ollut usein käytössä, mmmmmm. Sitä paikallista suurin osa. Karaokelaitteet on OK. Tuntuu välillä, että siellä on kaikki yhteistä, sama onko naimisissa tai ei ja kyllä sitä saa, jos vain haluaa jotain saada, ainakin mehtäbaarista.


      • kalullinen3

        Suurin osa naisista on todella kaluttuja ja sen näköisiäkin, mutta tyrkyllä ovat.


      • KYPY
        mie vaan kirjoitti:

        Ps. Supe on IHANA

        NIINKUIN OLEN AINA SANONUT, SUPE ON IHANA,HYVÄ JA SYDÄMELLINEN IHMINEN. EI KIELLÄ
        ,. APUANSA KOSKAAN. JA MINÄ, JOKA MYÖSKIN HALAAN,YMMÄRRÄN SEN ETTÄ EI SE OLE LÄHENTELYÄ.


      • KYPY
        mie vaan kirjoitti:

        Ps. Supe on IHANA

        SUPE ON IHANA. OIKEA IHMINEN .OLEN JOUTUNUT SAIRASTAMaan ja vaikka koti on kAUPPAA VASTAPÄÄTÄ, EN OLE JAKSANUT KÄYDÄ KERTOMASSA, MTEN MÄTTÄÄ TERVE SUPE, KYPY SE TÄSSÄ


      • KYPY
        kalullinen3 kirjoitti:

        Suurin osa naisista on todella kaluttuja ja sen näköisiäkin, mutta tyrkyllä ovat.

        tuskinpa ovat--kaluttuja.. kitkeriä ovat, sanoi kettu pihljanmarjoistä, kato kun ei yltänyt .


    • Teljän Neito

      Voi teitä miehiä.Luulette että joku tahtoo tuommosia renttuja jotka juo vaan päivästä toiseen.On viikon ruokalista rinnuksilla ja öristään että pitäsi emäntä saaha. Ja se ei oo totta että siellä nyt niin tyrkyllä ollaan. Miehet on vaan niin yksinkertaisesti ihteäsä täynnä ja luulevat olevansa kukkulan laella josta voi jaella ohjeita että kuinka elämää eletään. Ja jos joku on saanut paineesa purettua niin olkoot onnellinen nautinnosta ja mitä tuota numeroa tekemään.Sehän himo hyrrää jokaisella joka vähänkään jalolleen pääsee. Yleensä ne ukkomiehet ne on pahimpia tarraajia ja vokottelijoita.Monta parisuhdetta kaatusi jos vaimot tietäisi kuinka heidän armas pelautuu. Ja Sulolle pisteitä että jaksaa örinäkansaa palvella ja on paikka jossa kokoontua pitämään hauskaa.

      • ällötys

        Kun ryökäle kuuluu samaa ukkoporukkaan, varattuihin ja aina lääppimässä.


    • juksijummarrä

      pieni on budjetti mutta suuret odotukset suomussalmelaisilla kun joutuvat ressukat mehtäkylästä naisia vonkaamaan....

      • ETTÄ JOO

        MUTTA AINAHAN SUOMUSSALEMELASET OVAT NAISIA TAIVALKOSKEN PUOLELTA VONGANEET EIVÄT ITÄKAIRAAN.VAAN MEHTÄKYLÄÄN. KAHTOKAAHAN NÄITÄ TYRÄ TAI MIIKÄ SE VAARA ÖN, NIITÄ NAISIA, ENPÄ OO LIKISATTUSEMPIA NÄHTY


    • ohikulkija 65

      Sehän on kateellisten panettelua.Ihmisiä ne on Mehtäkylän naisetkin ja jos ei omasta pitäjästä ole löytynyt niin sehän on selvää että lähetään naapuripitäjälle etsimään seuraa.

      • SE NAAPURIN TYTTÖ

        MITEN NIIN MEHTÄKYLÄN NAISET....KAIKKI NAISETHAN TÄÄLTÄ OVAT MUUTTANEET MUUALLE. TÄÄLLÄ ON VAIN FIKSUJA YKSIN- SYYSTÄ TAI TOSESTA- JÄÄNEITÄ VANHOJAPOIKIA .JA LESKIÄ. MYÖSKIN NAISLESKIÄ. NAAPURIKUNTIEN ILOLINNUTHAN TÄÄLLÄ KÄYVÄT MEHTÄKYLÄLÄISTEN MAINETTA PILAAMASSA..JA TÄMÄ KAALEPPI TUNTUU SAANEEN TARKALLEEN MEHTÄKYLÄN TYTTÖJEN ANTAMAN KOHTELUN OMAHYVÄISILLE ÖYKKÄREILLE.


    • juur4

      kyllähän sinne tyrkylle mennään, joskus käy flaksi. intohimoisia naisia baari pullollaan.

      • kiksit

        Mahtaa olla itseluottamus hukassa, kun ottaa heti tyrkyllä olevan.


      • KYPY

        MUTTA EIPÄ MEHTÄKYLÄLÄISIÄ


    • peräkylän_pehtoori

      No jos mamma on mukava lössykkä eikä ränkätä turhia ja juttu luistaa niin mikäpä siinä estää menemästä vaikka soitteleen makuuhuoneen masurkkaa

    • puolangan pimut

      Vieläkö ne on suomussalamen poijat mehtäkylässä kulussa? Ilimottakaapa niin myö puolangan pimut tullaan käymään ja.

    • mie vaan

      Olispa tosiaan mukava kuulla saiko ne suomussalmen pojat naisia mehtäkylästä. Eppäilempä suuresti.......

      • KYPY

        NIIN EPPÄILEN MINÄHI.SUOMUSSALAMELAISETHAN OVAT....


    • potky3

      voishan sinne mennä, mutta se vaalea kerjäläismies pummaaa kaljaa ja kinastelee tyttöystävänsä kanssa. mitenhän Juhannus menee Supen Baarissa

    • vapaa varattu

      ylleensä se ruoho on vihreämpää aijan toisella puolen! Tänne vaan ja ihan maalikyllään asti. Kirkolta niitä vasta kommeita naisia löytyy. Osa on varattuja, mutta sehän ei oo mikkää este, pieni hitaste vaan! Tervetulloa vaan naismetälle!

      • pulmukka

        ja taudit leviää kulona, hah-hah-haa


    • naapuri5

      VAI ETTÄ MOLLATAAN MEHTÄPAARIA....



      MINÄ ENTISENÄ MEHTÄKYLÄLÄISENÄ SANON, SINNE KANNATTAA MENNÄ JOS TAHTOO HAUSKAA PITÄÄ JA NÄHÄ OIKEITA IHMISIÄ. ILIMISTYYHÄN SINNE VÄLILLÄ PASKAA MUUALTA, MUTTA OIKEA MEHTÄKYLÄNENHÄ OHITTAA NE VAISTOMAISESTI. JA SUPE ON PARASTA MITÄ MEHTÄKYLÄLLE ON SAKUJEN KARKOTTAMISEN JÄLÄKEEN TAPAHTUNU.

    • Reissumies:)

      Antaako taivalkosken naiset pillua reissumiehelle? kerran kuukaudessa ajan sivu.
      Vastaukset tänne niin saan yhteystietoja. Voit olla vapaa tai varattu. Kaikki pyssyy kyllä salassaa.:)

    • Mehtäkana

      Ajelehan reissumies ohi vaan, täältä ei heru sulle mittään.

    • Reissumies:)

      Mehtäkanalle. Noo vittuillakseni kysyin. Kyllä sitä on herunut ja heruu. Erityisesti naimisissa olevat taivalkosken naiset ovat erityisen kiimaisia... mistähän lie johtunee...

    • Kalle kulli-kova

      Tänään klo 17-18.00 jos jumala suo saavun Taivalkosken pitäjään hotelliherkkoon. Viivyn siellä kaksi vuorokautta ja nyt!!! kaikki puutteessa olevat naiset!!! suunta herkkoon. Siellä on mies jonka vehkeissä on kokoa, kykyä ja näköä! Naisille vaatimukset:
      - yli 18v
      - terve alapää(mielellään myös yläpää)
      - bi henkisyys

      Muualla oven taakse kertynyt välillä jonoa mutta voin ottaa useamman kerralla.
      Ja ei kun nussimaan!

    • Vieno Huttunen

      No Kalle, kertykö jonoa oven taakse?

    • Kalle kulli-kova

      Jonoa kertyi mutta otin sisään kolmea kerralla niin ruuhkaa ei syntynyt.
      Kiitos tytöt:) nähdään taas

    • taivalkosketar

      Alkaisi pikkuhiljaa olla palstan seriffille hommia säilyttää edes jonkinlainen taso täällä. Naurettavia kesenkasvuisten höpötyksiä.

    • Metsästäjän tyttö

      Onkohan tänään porukkaa menossa mehtäkylän baariin, jos me naapurin tytöt tultais käymään?

      • nauttiva

        Kainuun rupusakkia liikkeellä, ei voi kuvitellakaan kapungin asukiksi.


      • naureskellen
        nauttiva kirjoitti:

        Kainuun rupusakkia liikkeellä, ei voi kuvitellakaan kapungin asukiksi.

        Voihan vitsi, että mehtäkylän miehet ovat vitsikkäitä, oon hihitelly tälle keskusteluporukalle. Osa on niin tosissaan ja osa heittää läppää. Toiset huonoa ja toiset vielä huonompaa...............huhhuh


      • Minäkin nauran
        naureskellen kirjoitti:

        Voihan vitsi, että mehtäkylän miehet ovat vitsikkäitä, oon hihitelly tälle keskusteluporukalle. Osa on niin tosissaan ja osa heittää läppää. Toiset huonoa ja toiset vielä huonompaa...............huhhuh

        teille vitun urpoille Taivalkoskelaisille:)


      • urvoton
        Minäkin nauran kirjoitti:

        teille vitun urpoille Taivalkoskelaisille:)

        Todellakin urpoja, sivistys hukassa


      • KYPY-TÄTI
        naureskellen kirjoitti:

        Voihan vitsi, että mehtäkylän miehet ovat vitsikkäitä, oon hihitelly tälle keskusteluporukalle. Osa on niin tosissaan ja osa heittää läppää. Toiset huonoa ja toiset vielä huonompaa...............huhhuh

        JA KUN MEHTÄKYLÄN MEHET OVAT EDELLENKIN MIEHIÄ.JOITA EI TÄSTÄ KUNNASTA LÖYDY. JA SINULLE HIHIHIIHII, ENTÄ JOS MENISIT SINNE, MISTÄ TULITKIN


      • POIKIEN SISKO
        naureskellen kirjoitti:

        Voihan vitsi, että mehtäkylän miehet ovat vitsikkäitä, oon hihitelly tälle keskusteluporukalle. Osa on niin tosissaan ja osa heittää läppää. Toiset huonoa ja toiset vielä huonompaa...............huhhuh

        KUULE, MEHTÄKYLÄN POJAT OVAT VITSIKKÄITÄ , OVAT OLLEET AINA JA OVAT HUORLLE HOHOTTANEE EIVÄT HIHITTÄNEET!


      • KYPY
        naureskellen kirjoitti:

        Voihan vitsi, että mehtäkylän miehet ovat vitsikkäitä, oon hihitelly tälle keskusteluporukalle. Osa on niin tosissaan ja osa heittää läppää. Toiset huonoa ja toiset vielä huonompaa...............huhhuh

        NO MIKSI SINÄ SITTEN ET MUUALLE MENNYT MIESTÄ ETSIMÄÄN?
        ET TAIDA KYMPIN DAAMI OLLA ITSEKÄÄN
        . MINÄ, ENTINEN MEHTÄKYLÄLÄINEN SANON, ETTÄ REHELLISMMÄT JA KOMEIMMAT JA VAATIMATTOMIMMAT MIEHET OLEN TAVANNUT KOTIKYLÄLLÄNI.
        JA MUUTAHI ON KIERRETTY KUIN TAHKOO...
        NIIN ETTÄ MENEPÄ VAIKKA JOLLEKIN LESTADIOLAIS KYLÄLLE, SIELLÄ SINULLE VOIS OLLA KYSYNTÄÄ


      • KYPY
        naureskellen kirjoitti:

        Voihan vitsi, että mehtäkylän miehet ovat vitsikkäitä, oon hihitelly tälle keskusteluporukalle. Osa on niin tosissaan ja osa heittää läppää. Toiset huonoa ja toiset vielä huonompaa...............huhhuh

        ENTÄ JOS MENISIT KOTIKYLÄLLESI HIHITTÄMÄÄN.......MKÄHÄN MAHAT OLLA....MUKA OLEVINAAN.....


    • : )

      Eipä tarttee kauan olla pois kotopaikaltaan "hesan kylillä" kun osaa jo sanoa ja kirjoittaa sanan " urpo / urpoja. Tämä sanahan jodattuu miehen nimestä jonka rahvaskansa on ottanut omakseen ilmaisemalla jostakin toisesta ihmisestä, asettaen hänen älynsä jotenkin heikommaksi kuin hänen lähiympärillään olevilla.
      Palatkaa hyvä kansa kotikontujen kaskenpolttajien maille ja eläkää ihmisiksi toisillenne.

      • urpotar

        Hehheh


    • pööt

      vieläkö vaale kerjäläinen kulkee baarssa.

      • pummin vihaaja

        Ai se jätkä käyrästä?


      • KYPY
        pummin vihaaja kirjoitti:

        Ai se jätkä käyrästä?

        ENPÄ TIIJÄ. ANNON SILLE AINAKI LÄHTÖÄ MEILTÄ.


    • Kalle kulli-kova

      Minnäi tuun mehtäpaariin. Tytöt kuulolla:)

      • LÖRPPÄKULLI

        VANHAT AKAT


    • ei tarvi kerätä

      Illala Metsäbaariin uutta vuotta vastaanottamaan! Ilmaista samppanjaa!!!

    • Metsästäjän tyttö

      Kuka sitä samppakaljaa tarjosi? Oliko paljon porukkaa, ite en valitettavasti päässyt paikalle.

      • kuulopuheita

        EIkö se sulo tarjoa sitä uudenvuoden kunniaksi. Tai sitten on suomussalmen miehet vikittelemässä naisia tarjoamalla shampanjaa.


    • pälli500

      mehtäkylän paarin lähellä asuvat varatut on antavaisia olleet aina..

      • munahaukka1

        Kaikki on yhteistä, kun baarille sattuu iltaa viettämään.


      • KYPY

        SIIS MEHTÄKYLÄN RIVITALON MIEHETKÖ .MUTTA ENPÄ TUNNE YHTÄÄN, EN HOMOA ENKÄ HUORAA JA MINÄHÄN KUITENKIN OLEN MEHTÄKYLÄLÄNEN JA KAUPAN VIERESSÄ IKÄNI ASUNUT, .MENKÄÄHÄN TE JOTKA ETTE MEILLE KELVANNEET ...SINNE MISTÄ OOTTE TULLEETKIN
        MKÄHÄN SINÄ KITUKALLE OIKEIN OOT...


      • KYPY

        NIIN,ETTÄ MITÄ, VASTAAPA,JOS USKALLAT, KYSYY KYPY, MEHTÄPAAARIA VASTAPÄÄTÄ ON MINUN KOTINI.


      • KYPY

        KETÄ SIINÄ LÄHELLÄ ASUU? ANTAVIA?
        VAIN YKSI VELJISTÄNI ASUU SIELLÄ. YKSIN. KAUPPAA VASTAPÄÄTÄ. YRITÄPPÄ SITÄ SELITTÄÄ HUORAKSI !
        KAIKKI TÄTINI OVAT KUOLLEET POIS , SERKKUNI JA SISKONI JA MINÄ MUUTTANEET MUUALLE, JOTKA SUUTARIN LAPSISTA OVAT JÄLJELLÄ,OVAT IÄT JA AJAT ASUNEET KYLÄLLÄ
        SISARENI, KAIKKI KOLME MENIMME KAKSKYMPPISENÄ NAIMISIIN JA MUUTIMME MUUALLE. SAMOIN SERKKUNI NAAPUREISSA.
        PUHUUKO SIELLÄ TAAS JOKU, JOKA ON SAANUT NAHKAT VANHALAN SUVUN TYTÖILTÄ ? SUUTAROILTA, VANHALOILTA TAI KAINULAISILTA !!!!!!!
        TUNTUUPA, ETTÄ OOT AINA JÄÄNY ILIMAN


      • KYPY

        JÄTKÄHÄN PUHUU PELKKÄÄ PASKAA. PAARIN LÄHELLÄKÄÄN KUN EI OLE YHTÄÄN NAISTA.......MUTTA, OLIHAN MEILLÄ RAMIN KANS MONENA KESÄNÄ YHTENEN SIKA! ETTÄ VOE SOATANA, OLLAANKO ME SYÖTY JUOPON RAISKAAMAA SIKAA !


    • KYPY

      ETTÄ KOMMEITA MIEHIÄ SUOMUSSALAMELTA. JOS OLITTE EES PUOLET SIITÄ ENONI OLIVAT, OLIS VOINUT AJATELLAKKI

      • KYPY

        MUTTA MINÄPÄ SEN SANON, ETTÄ OLEN TARPEEKSI SAANUT SIITÄ, ETTÄ ETTÄ EN SAA RAUHSSA NUKKUA KUN KOTIINI TULEN,MEHTÄ PAARI VEISAA VIIMEISEN VIRTENSÄ.OLEN AIKA TÄYNNÄ SITÄ HÄLINÄÄ, HULINAA JA RÄHJÄKKÄÄ MIKÄ SEURAA JOKA YÖ, KUN SIELLÄ VIIKONLOPPUSIN OLEN. RIITTÄÄ.


      • käpytikka
        KYPY kirjoitti:

        MUTTA MINÄPÄ SEN SANON, ETTÄ OLEN TARPEEKSI SAANUT SIITÄ, ETTÄ ETTÄ EN SAA RAUHSSA NUKKUA KUN KOTIINI TULEN,MEHTÄ PAARI VEISAA VIIMEISEN VIRTENSÄ.OLEN AIKA TÄYNNÄ SITÄ HÄLINÄÄ, HULINAA JA RÄHJÄKKÄÄ MIKÄ SEURAA JOKA YÖ, KUN SIELLÄ VIIKONLOPPUSIN OLEN. RIITTÄÄ.

        Mene muualle, äläkä valita. Hyvähän se on, että jotain ees yhdessä pikkukylässä
        on, vaikkakin baarin ja karaoken muodossa. Lomalaisillehan tämä on mahtavaa
        kellä on mökkejä siellä lähistöllä ja tuttujen näkemistä. Taidat olla erakkomainen luonteeltasi, joten muuta syvemmälle metsikköön, missä ei kuin linnut piereskelyt kuulu.


      • käpytikka myös
        KYPY kirjoitti:

        MUTTA MINÄPÄ SEN SANON, ETTÄ OLEN TARPEEKSI SAANUT SIITÄ, ETTÄ ETTÄ EN SAA RAUHSSA NUKKUA KUN KOTIINI TULEN,MEHTÄ PAARI VEISAA VIIMEISEN VIRTENSÄ.OLEN AIKA TÄYNNÄ SITÄ HÄLINÄÄ, HULINAA JA RÄHJÄKKÄÄ MIKÄ SEURAA JOKA YÖ, KUN SIELLÄ VIIKONLOPPUSIN OLEN. RIITTÄÄ.

        Älä tuu tänne viikonloppuisin, jos et kesästä nauti ja sulon antimista.


    • kaaleppi kuuleppa

      siellä se minäkin sain .kylällä kerran.

      • tappi19

        Kesällä vois saatella paikallisia sutturoita lähipuskaan ja tehä temput. Savolainen taikatemppu on vaivalloisempi tehä, kun suttura pitää viiä mökille. Sieltä se suttura olisi aamulla hävinnyt, kun heräisin.


    • Suolakurkku

      Kuka on se vaalea pitkätukkainen suomussalmelainen kultakurkku?

      • etkö tiedä

        MINÄ


      • aslakki
        etkö tiedä kirjoitti:

        MINÄ

        Hyphäätkö sie pöyälle tanssimhaan?


    • soundit

      tle vaan.

    • halattiin ja pussatt

      taivalkosken tynnyritien kultakurkkuko??

    • Päheet tontut

      Miten te jaksatte ruinata ja valittaa kaikesta, elämä on ihanaa. On pirun pakkasta ja nyt jouluna on syöty ja terästettyä glögiä juotu. On saatu pirusti lahjoja.... eipä ollu rahan puutetta ku satasen seteleillä persekkin pyyhittiin. :)

      Eikö teillä oo mitään elämää kellään?
      Onko siellä mehtäbaarissa mitään joulujuhlia? Me voitaisiin tässä lähteä vaikka lallattamaan teidän iloksenne joululauluja.

      • Ähä ähä

        Persseen pyyhinnästä sen verta, että minä pyyhkäsin viis-satasella näin joulun kunniaksi.


      • toiminta tonni
        Ähä ähä kirjoitti:

        Persseen pyyhinnästä sen verta, että minä pyyhkäsin viis-satasella näin joulun kunniaksi.

        Sinä nyt et ole niin isoa rahaa koskaan nähnytkään!


      • joulumuori1
        toiminta tonni kirjoitti:

        Sinä nyt et ole niin isoa rahaa koskaan nähnytkään!

        Mie pyyhin sormenpääll ja rahalle haisi


      • Perseen_pyyhki-
        Ähä ähä kirjoitti:

        Persseen pyyhinnästä sen verta, että minä pyyhkäsin viis-satasella näin joulun kunniaksi.

        misestä en tiedä muuta kuin että minulla ei ole satasia eikä viissatasia perseen pyyhkimiseen eikä sen puoleen oo vessapaperiakaan. Täytyy kuljeskella paskaperseisenä.


    • joopa joo

      poliisi on vienyt kortin kultakurkulta?

    • Saattaa_siellä

      joitakin wanhoja jäämiä olla.

      Mutta parasta käydä noutamassa Thamaasta parikymppinen tyttö emännäksi.

    • maissiako

      eiks siel mehtäkylässä ole jo pari thaimaalaista sutturaa asustella, kohtaha se on
      kylä täynnä, kun viidakkorumpu lähtee liikkeelle......................on varraa valita
      tappeluks asti

    • Kajjaanilaenen

      Kylläpä talvella ku kävästiin mehtäpaarissa, niin oli sen verran humalaista sakkia, ettei siellä viihtyny. Mitä ku eivät seisallaan pysyneet, kusta vessan lattioilla. Naisetki oli niin humalassa että näyttivät taluttavan autoon yhtäkin. Muutenkait ihan ok paikka

      • kusipöksy

        Sikatouhuaha siel ylleensä onkii, baarinomistajal vain rahan saanti, samaha se mistä ne tullee, terveysvirranomaisset pitäs tulla paikan piälle viikonloppusii,
        vähäks aikaa saapi paikan karanteenii.


      • näätämies

        Täällä keskustan paareissapa saattaa saaha semmosen tanssitytön valssille joka ottaa kalusta kiinni ja suattaapa jossae tilanteessa hypätä pöyvälle tanssimaanhi.
        Ja sitte voepi nähä vaekka paarinvetäjän lyövän paenie järijestysmiestensä kanssa nurkan takana, siellä pikkutakista tehhään liivit.


      • humpattaa

        Mitenkä lienee pittääkö ote kovassa valsin pyörteesä?


      • sinkutarhihi

        Jospa kalutyttö laittaa rouhehanskan siihen käteen jolla pitelee nopeissa tanssikappaleissa kavaljeeria noinkin kuumasta paikasta.


      • hortonomi

        Kuulin että sillon tytällä pihkaa kätessä nin saa paremman otteen


      • rupimuna

        On silt tytölt jottain tautiaki saatuna


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe