Ilmaisia nuotteja netistä...

doremi

Hei!
Tietääkö kukaan miltä nettisivuilta voisi ladata ilmaisia POP ja R`N`B musiikin nuotteja?
Itse tiedän w3m.fateback.com:in.. mutta muutkin olisivat tarpeen.
Kiitos!

125

87231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niii

      guitartabs.cc
      läytyy kitaratabulatuureja sekä perussoinnut. Paljon valittavaa.

    • ---jokunen---

      Oisko kellään tietoo, että mistä vois saada The Beatlesin Yesterday:n nuotit ilmaseks (siis netistä tulostettavat) ja Jörgen ja Torben Lundgrenin I will stay ???

      • iikori1

        Ultimate guitar tabs


    • evé

      Hei! Tietäskö kukaan että mistä löytäsin Pirates of the Caribbean 1. tunnus musiikin nuotit?
      kiitti!

      • juupsjoops

      • poro6
        juupsjoops kirjoitti:

        http://my-piano.blogspot.com/
        Tuolta sivulta löytyy myös paljon muitakin ilmaisia nuotteja.

        tuota sivua ei enää ole!


      • Jatta_:-)

        Itte löysin jostai oudolta sivulta. Laitat vaan Googlen Pirates of tue caribbean he's pirate niin sieltä aika alhaalta löydät. Ja kuvahaus jotai... :-)


      • Jatta_:-)

        Itte löysin jostai oudolta sivulta. Laitat vaan Googlen Pirates of tue caribbean he's pirate niin sieltä aika alhaalta löydät. Ja kuvahaus jotai... :-)


      • Hullupianisti
        poro6 kirjoitti:

        tuota sivua ei enää ole!

        Äh hitsiiiiit!! Etin pianolle nuotteja kappaleelle: Robin - Onnelinen mutta en löydä niin miiiiiiistään ja mul pitää olla ne viimestää kuukauden päästä.... Voisko joku auttaa????!!!


    • tiedän!!

      www.my-piano.blogspot.com sieltä pitäs löytyä aika paljon. :)

      • mä vaan

        HAH!!:b katoit vaa edelliseltä... älä varasta muilta ja esitä että sä tiesit ensin!!! Ploush..:ssss


      • hjuhgafg

        Miten nuo sivut, pitääkö siellä kirjautua sisään että saa nuotteja? vai miten? :D kun ei englanti ole mainio...


    • jeeennii

      miten nyt sielt sit muka löytää. ite kokeilin ja en löytänyt mitään.

      • ei toimi ei..

        Mulla sama juttu. Ku klikkasin laulua, niin se nakkas vaan jonku ''mainoksen''.. ´Öhömm..


      • DIXIIIII
        ei toimi ei.. kirjoitti:

        Mulla sama juttu. Ku klikkasin laulua, niin se nakkas vaan jonku ''mainoksen''.. ´Öhömm..

        Löytyiskö nuotteja Joulumaa-biisiin?


      • Hyvää uuttavuotta kaikille!
        DIXIIIII kirjoitti:

        Löytyiskö nuotteja Joulumaa-biisiin?

        Joo, siis oikeesti, onko kukaan muka jostain saanu ilasia nuotteja netistä.. Ku joka paikassa ne maksaa, ja sitte saa korkeintaan nähdä ensimmäisen sivun esim pianonuotista, ja siitäki puolet sensuroituna..

        Ihan oman kaupungin kirjaston nuottikirjoista olen itse tarvittavat nuottini tähän asti löytänyt..


      • tiicu
        Hyvää uuttavuotta kaikille! kirjoitti:

        Joo, siis oikeesti, onko kukaan muka jostain saanu ilasia nuotteja netistä.. Ku joka paikassa ne maksaa, ja sitte saa korkeintaan nähdä ensimmäisen sivun esim pianonuotista, ja siitäki puolet sensuroituna..

        Ihan oman kaupungin kirjaston nuottikirjoista olen itse tarvittavat nuottini tähän asti löytänyt..

        Katso pianottes.com
        On tosi hyvä sivusto, ite oon löytänyt melkein biisiin kun biisin nuotit. Ja saa tulostettua ilmaiseksi koko kappaleen...pelkkiä jenkkiläisiä biisejä tosin, ei siis suomalaisia =D


      • Henscu
        tiicu kirjoitti:

        Katso pianottes.com
        On tosi hyvä sivusto, ite oon löytänyt melkein biisiin kun biisin nuotit. Ja saa tulostettua ilmaiseksi koko kappaleen...pelkkiä jenkkiläisiä biisejä tosin, ei siis suomalaisia =D

        Tietääkö kukaan sivua, jossa olis suomalaisten bändien nuottteja? Tarvisin aika pian.:)


      • nuottejaaaa
        Henscu kirjoitti:

        Tietääkö kukaan sivua, jossa olis suomalaisten bändien nuottteja? Tarvisin aika pian.:)

        no eipä löytyny noista mtn ko koitin etsiä...

        suosittelen ihan toivelaulukirjoja. ite omistan ne kaikki.


      • ainaki täältä
        Hyvää uuttavuotta kaikille! kirjoitti:

        Joo, siis oikeesti, onko kukaan muka jostain saanu ilasia nuotteja netistä.. Ku joka paikassa ne maksaa, ja sitte saa korkeintaan nähdä ensimmäisen sivun esim pianonuotista, ja siitäki puolet sensuroituna..

        Ihan oman kaupungin kirjaston nuottikirjoista olen itse tarvittavat nuottini tähän asti löytänyt..

        oon löytäny nuotteja kirjottamalla googleen kapaleen nimen ja ettimällä siten sitte joittenki keskustelujen (kuten tääki) kautta. muutamat nuotit oon ilmaseks ladannu esim. geocities.com sivustolta.. muitaki löytyy mutta en tähän hätään niitä muista..
        ja ettimiseen tarvitaan vaan vähän vaivannäköä....


      • Riiikka`
        Hyvää uuttavuotta kaikille! kirjoitti:

        Joo, siis oikeesti, onko kukaan muka jostain saanu ilasia nuotteja netistä.. Ku joka paikassa ne maksaa, ja sitte saa korkeintaan nähdä ensimmäisen sivun esim pianonuotista, ja siitäki puolet sensuroituna..

        Ihan oman kaupungin kirjaston nuottikirjoista olen itse tarvittavat nuottini tähän asti löytänyt..

        http://www.gmajormusictheory.org/Freebies/Intermediate4.html


      • Salwatore
        Hyvää uuttavuotta kaikille! kirjoitti:

        Joo, siis oikeesti, onko kukaan muka jostain saanu ilasia nuotteja netistä.. Ku joka paikassa ne maksaa, ja sitte saa korkeintaan nähdä ensimmäisen sivun esim pianonuotista, ja siitäki puolet sensuroituna..

        Ihan oman kaupungin kirjaston nuottikirjoista olen itse tarvittavat nuottini tähän asti löytänyt..

        Mä oon löytäny jonkin laiset nuotit kappaleeseen Bella's Lullaby (Twilight) ja ihan ilimatteeks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Että kyl jotaa löytyy....


      • tyyppitäältäjostain
        Salwatore kirjoitti:

        Mä oon löytäny jonkin laiset nuotit kappaleeseen Bella's Lullaby (Twilight) ja ihan ilimatteeks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Että kyl jotaa löytyy....

        mistä löysit?


      • laulajapianisti :D
        DIXIIIII kirjoitti:

        Löytyiskö nuotteja Joulumaa-biisiin?

        lastenlaulukirjois on ainakin


    • FinnMagic
      • pöhpöhpöh

        tuolta chordie.comistahan ei löydy nuotteja vaan vain soinnutuksia kappaleisiin!:( Sointuja kyllä löytyy ihan kaikkiin kappaileisiin, vaikka kuinka monelta sivulta, mutta noita nuotteja iteki todella kaipaisin!


    • Green Day

      Mäkin oon nyt jo pitkään etsiny nuotteja.
      Green Dayn nuotteja oon etsiny netistä. Itelläni jo on se American Idiot nuottivihko, mutta etsin lähinnä nuotteja albumille 21st Century Breakdown.
      Sehän on aika uus, eli sille ei oo tehty vielä sellasta nuottivihkoa, niin ajattelin jos sen nuotit joku ois laittanu nettiin?
      Jos löytyy ykskin kappale siltä albumilta niin sanokaa toki.
      Mieluiten kappale "last night on earth".
      Pianonuotteja lähinnä tarkoitan, mutta mm. kitara-, ja muut nuotitkin käy mainiosti!
      Kiitos jo etukäteen vastaajille!

      • en löydä

        NUOTTEJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pianolle


      • ei millään pahalla

      • Joku

    • Google on paras. Ei mikään 911tabs.com tai mikään muu, ne toimivat todella harvoin, jos haluat tarkat nuotit. Senkus googletat artistin ja kappaleen nimellä. Muista kokeilla kaikkia mahdollisia (esim. "Ukko Nooa - Oli Hieno Mies tabs", ""Ukko Nooa - Oli Hieno Mies notes" jne.).

      • ?

        menee sinne free piano sheet music ni pitääkö ne jotenki ladata????


      • uujjeee

        moi, tiesätkö saako netistä ilmasii huilu nuotteja joululauluja esim... :9


      • JabaVaa
        uujjeee kirjoitti:

        moi, tiesätkö saako netistä ilmasii huilu nuotteja joululauluja esim... :9

        Ilmaisia nuotteja huilulle ja muillekin soittimille löytyy täältä (joululauluja klassisia hittibiisejä):
        http://www.orxter.com/shop

        Biisejä ei ole superpaljon, mutta nuotit ovat helppolukuisia, eikä mitään skannattua mössöä. Ei tarvitse edes kirjautua mihinkään...


      • öö..??

        onko ne ilmaisia??


    • nuottitietoinen ;)

      jos haluat tietää miltä sivulta voit löytää POP ja R'N'B musiikin nuotteja niin käväiseppäs wikipediassa ja kirjoita hakuun : POP ja R'N'B nuotit, sieltä tulee kaikki hakua vastaavat tiedot, myös ennen: www.nuottejenmaailma.com sivuilta on löytynyt nuotteja mutta en tiedä onko sivua enää olemassa, hyviä haku hetkiä sinulle ! (=

    • FIREPLAYZ

      OTSIKKO SEN KERTOO!!! TARVIIN PIAN!!!:O

    • tiktak minne vaan

      laittaisiko joku linkin tiktakin minne vaan biisin nuotit??????

    • BadRomanceLuuv

      Haluisin nuotteja pianolle, haluisin Lady GaGan Bad Romancen ♥
      Kiitos, ois kiva jos vois joku antaa mulle linkin. [ilmaseks!!!!]

      • Tyyppi2222

      • Tietämätön_
        Tyyppi2222 kirjoitti:

        http://www.pianofiles.com
        Vaatii kirjautumisen

        No siis kirjauduin mut en tajua mistä noita nuotteja saa??


      • Miten nii?

    • kakak

      mistä läytys jotai nuottei mitä vois soittaa pienol?

    • Nokkikselle nuotteja

      Minä tarttisin nokkahuilulle ilmaisia nuooteja! Help me! KIelellä ei ole väliä kaikki käy!!!

      • oulanka

        No niin olen yrittänyt etsiä Klaus Doldingering Ein Fall für zwei kappaleen nuotteja. Eikä löydy mistään. Jelppiäi oisin vailla..


      • 54

        googlaappa: free recorder sheet music , ym hauilla


      • kjkjh
        oulanka kirjoitti:

        No niin olen yrittänyt etsiä Klaus Doldingering Ein Fall für zwei kappaleen nuotteja. Eikä löydy mistään. Jelppiäi oisin vailla..

        Se on Doldinger, ei Doldingering. Auttaisiko?

        Hakukoneeseen kannattaa laittaa nuotit-sana saksaksi, voisi auttaa. En omasta sanakirjalinkistäni tuota löytänyt, tai siis sitä ei ollut.


    • tidiiiiiiiiiiiiiiiii

      Tietääkö kukaan mistä sais green dayn wake me up when september ends biisin piano nuotteja EI SOINTUJA VAAN NUOTTEJA MISSÄ ON NUOTTI VIIVAT JA NUOTIT!!!
      KIITOS:)

      • Green Day <3

    • minä vaa

      Amy Diamond - Another day piano nuotit ois iha jees =) mistä löytyis ?

    • pasisti88

      Kirjasto on täynnä nuotteja. Sinne siis joka iikka. Netistä niitä pahemmin löytää.

    • cheezez

      Hakukoneet on keksitty.
      Nuotit on englanniksi sheet music.
      Ilmainen on free.
      Lataus on download.
      Artistin nimi kannattaa myös sisällyttää hakuun.

      http://www.google.com

      Onko vielä jotain epäselvää.

    • Toivoton kitaristi

      heissan vaan! Yritin jo etsiä mutta kun ei oikein tahdo löytyä luotettavaa sivustoa josta löytyisi sekä englannin että suomen kielisiä nuotteja kitaraan ja sanat ois myös kivat siinä :) Helppiä pliis!!!!!!

    • pianistiwer

      mistä saan piano nuotit haloo helsinki-maailman toisella puolen kappaleen nuotit ilmaseks jostain netistä vastatkaaaaaaa

    • keselijä
      • joku

        entä pianolle, siitähän koko keskustelu alko


    • HJEEELPP??

      Moj! Olen kipeästi apua tarvitseva bändiläinen! Nimittäin, bändi olisi kasassa, kappale puuttuu. Erinin Popeda olisi hyvä, nuotteja vaan kaipailen. Jos joku tietää mistä löytyy suomalaisia pop lauluja, kertoisitteko minulle?? Kiitos!

    • nataliaa!!!!!!!!!!!!

      missään lapin kesä -biisin nuotteja tai sointuja&sanoja??

    • avuton11

      MISTÄ SAISI KAIKEN ILMAISEKSI??? KIIRE!!!

    • ilmaista
    • Hei raanndomiii

      Classpiano.com löydät miten jotain biisejä soitetaan, siellä ei siis ole nuotteja vaan näät miten soitetaan PIANOLLA.
      Löydät esim. Katy Perrya, Rihannaa, Justin Bieberiä, ja monia muita.

    • AnskuuBanskuu

      Oon etsiny Irinan Et huomaa - biisin nuotteja (siis pianolla) mut en löydä mistää..... Tietäiskö kukaa mistä löytyis?:)

    • kirjastoon, hop!

      Hits2010-kirjassa ainakin on Irinan Et huomaa, sattuu näköjään olemaan mulla just kirjaston lainassa. Eli tsekatkaa noita uudempiakin kappaleita kirjaston hausta (www.helmet.fi). Aika pian suositut kappaleet tulevat erilaisiin nuottikirjoihin, joissa sanat ja nuotit. Kirjastosta siis. Ilmaiseksi.

      • AnskuuBanskuu

        Kiitos kauheesti! Oon jo kauan halunnut oppia ton biisin... :)


    • eme2

      tarvitsen nuotit lauluun oikeesti ilmaiseksi netistä heti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Yks lapsi vaan

      Yks paikka on mistä löytää kanssa nuotteja pop-musiikkiin ja kaikkeen musiikkiin on Sheet Music Search

      • voitko?

        voitko kertoa mulle ? kiitos jo etukäteen:)


    • :) <3 pliis!

      Moi! voisiko joku antaa nuotteja mitkä on niinku esim.kirjoissa ja niin et olis helpompi lukee niitä :) ettei vaan jotain kirjain nuotteja :) pliis ja vastatkaa pian!

    • : (

      Tietääkö mistä saisi Pirates of the Caribbean 3:n One Dayn nuotit?

    • Mitä ihmettä? :/

      Miks mistää ei löy`y nuottei viulul? Joo, yrittelen nettiä käydä läpi mut ei sit millää löydy nuotteja VIULULLE... Kitaralle, pianolle jne. löytyis vaik kuinka, mut mist mie keksin ilmasii nuottei viulul..? :) Any help? (P.S. kappale jota etsisin ois Nightwishin -Walking in the air.. ) Kiitos jo valmiiks ( siis jos joku kehtaa vastata )

    • määävaaa

      mää tartteisin nuottei kahteen kappaleeseen pian !!! kappaleet peer gynt ja vuorenpeikkojen tanssi :))) (ilmaiseksi ja netistä mielellään !!!!!!!!!!!! :OOO ja kiitän etukäteen JOS joku ois nii kiva et kertoss !!!!!!!

    • Haluis soittaa!!
      • Mikä estää?

        http://imslp.org/wiki/

        Ei tänne tarvitse edes kirjautua ja valikoima on miljoona kertaa suurempi ja laadukkaampi.


    • damdamdumdum

      kertokaas mistä löytäis kitaranuotteja tollasiin perus pop-biiseihin jne..??

      • MarleenaM

        Peppulaarijutuille on oma palsta. Mikset mene sinne kyselemään?


    • trubatuuri

      kokeileppa meirmusic.

      • Eino Hura

        Peppulaarijutuille on oma palsta. Usko nyt jo.


    • tyyppitäältäjostain

      ei toiminu mikään noista tai sit en osaa käyttää niitä...

    • kakka

      Löytyiskö The Rasmus - Sail Away nuotit jossa olis kaikki melodiat ja soinnut?

      • pissssa

        http://www.digitalspy.co.uk/music/news/a268155/bob-geldof-beatles-remind-me-of-urine.html

        Bob Geldof on myöntänyt, että hän yhdistää Beatlesin virtsan hajuun.

        Laulaja paljasti, että hän oli järkyttynyt kun suuri joukko nuoria tyttöjä
        pissasi valtoimenaan päälleen Beatlesin konsertissa, johon osallistui vuonna
        1960, eikä voi enää muistaa bändiä ajattelematta tapahtumaa.

        Beatlesissa oli kyse oli naisista pilvessä. Se on vanha klisee, mutta esiintyjiä
        ei edes kuullut lavalla kaikelta huudolta," hän kertoi Q-lehdelle.

        "Muistan katsoneeni alas elokuvateatterin lattialle ja nähneeni pissapuroja
        käytävillä. Tytöt olivat kirjaimellisesti pissanneet päälleen...

        Joten se mihin eniten yhdistän tämän bändin, on tyttöjen virtsan haju.


    • MOIOIMOMOIMI

      antti tuisku - kahdestaa , mistä löytyis?

      • MOIOIMOMOIMI

        http://www.digitalspy.co.uk/music/news/a268155/bob-geldof-beatles-remind-me-of-urine.html

        Bob Geldof on myöntänyt, että hän yhdistää Beatlesin virtsan hajuun.

        Laulaja paljasti, että hän oli järkyttynyt kun suuri joukko nuoria tyttöjä
        pissasi valtoimenaan päälleen Beatlesin konsertissa, johon osallistui vuonna
        1960, eikä voi enää muistaa bändiä ajattelematta tapahtumaa.

        Beatlesissa oli kyse oli naisista pilvessä. Se on vanha klisee, mutta esiintyjiä
        ei edes kuullut lavalla kaikelta huudolta," hän kertoi Q-lehdelle.

        "Muistan katsoneeni alas elokuvateatterin lattialle ja nähneeni pissapuroja
        käytävillä. Tytöt olivat kirjaimellisesti pissanneet päälleen...

        Joten se mihin eniten yhdistän tämän bändin, on tyttöjen virtsan haju.


      • Joku

      • Joku
        Joku kirjoitti:

        En tiä löytyykö täältä, kannattaa kattoo

        http://www.e-concerthouse.com/kirjasto/nuottikirjasto
        Vaatii jonku laajennuksen,

        ja monille soittimille

        http://www.digitalspy.co.uk/music/news/a268155/bob-geldof-beatles-remind-me-of-urine.html

        Bob Geldof on myöntänyt, että hän yhdistää Beatlesin virtsan hajuun.

        Laulaja paljasti, että hän oli järkyttynyt kun suuri joukko nuoria tyttöjä
        pissasi valtoimenaan päälleen Beatlesin konsertissa, johon osallistui vuonna
        1960, eikä voi enää muistaa bändiä ajattelematta tapahtumaa.

        Beatlesissa oli kyse oli naisista pilvessä. Se on vanha klisee, mutta esiintyjiä
        ei edes kuullut lavalla kaikelta huudolta," hän kertoi Q-lehdelle.

        "Muistan katsoneeni alas elokuvateatterin lattialle ja nähneeni pissapuroja
        käytävillä. Tytöt olivat kirjaimellisesti pissanneet päälleen...

        Joten se mihin eniten yhdistän tämän bändin, on tyttöjen virtsan haju.


    • Kaakao-Jonne

      Hei tarvitsisin nopiasti nokkahuilu nuotteja sillä kohta on koe ja unohdin ottaa koululta ei oo nuotteja joten pitäisi saada niitä perus nuotteja aika äkkiä

    • MiNä

      Oisko kellään tietoo mistä sais Johanna Kurkelan Rakkauslaulu PIANONUOTTEJA?
      Oon ettiny kaikkialta, ei löytyny mistään



      HELP!

      • juunäi

        hits 10 kirjasta


      • valanne

        löytyy ainakin kirjasta nimeltään piano hitit suht uusi teos


    • heeeeeeee

      hddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

    • nuotteja??

      Moi! Tietäiskö kukaan että löytyykö netistä ILMAISIA nuotteja kitaralle,rummuille,bassolle,laululle Chisun sabotage biisiin. oltaisiin bändin kanssa lähdössä keikalle mutta harjoittelu ei suju ilman nuotteja!

      • s.ohvi

        mä oon ainki löytäny HUOM! englannin kielisii nuottei ku googlaat 8notes (on ollu paljon iloo silt sivustolt) :):):):)


    • etisjä

      oon painanu kaikkia teijä linkkei enkä oo mistään niist löytäny Laura Sippolan biisiä Kesäyö voisko joku kertoo mist sellasen löytäisin ku oon yrittäny ettii joka paikast :DD

    • Love-Dance♥

      Mä etsisin pianolle nuotteja tälle kyseiselle kappaleelle....
      Kate Miller - The Last Day on Earth
      Mut mä en löydä niit mistää, haluisin ne sellasena et ne vois tulostaa, tai et ne ois jossain kirjassa. Voisko joku ystävällisesti auttaa????

    • MULLA ON KIIRE ÄKKIÄ

      LÖYTÄISKÖ JOKU MULLE APINALAULUN NUOTTEJA PIANOLLE KAUHEE KIIRE AUTTAKKAA HALUISIN NUOTIT ÄKKIÄ !!!!! ALKUSANAT: On kongossa nuori gorilla.

      • MULLA OON KIIRE!!!!!

        PS.TAHDON ILMASIII


    • Huilun soittaja

      Mistä mahtaisi löytyä ilmaisia nuotteja? Tarvitsen vain perusnuotit. En ole löytänyt oikein mistään.... :( Nuotteja tarvitsisin huilun soittoon ja lauluun. Sellainen paikka olisi ihan paras mistä löytyisi ihan haulla vaikka Hurriganes- I will stay. Kertokaa jos tiedätte sellaisen paikan! :)

    • suomalaisii lauluja

      NOISSA MISSÄÄN EI OLE SUOMALAISIA ILMAISIA NUOTTEJA !

    • älä hättäile

      Mulla on n tuhat suomalaista kevyen musiikin nuottia. Laita toivelistasi ja osoitteesi osoitteella [email protected] , skannailen mitä mulla on.

      :)

      • älä hättäile

        Ohoh, näitähän luetaan ...

        no tulihan luvattua
        :)


    • Klarinet is My life

      Oisko Klarinetille Nuotteja? ja niitten pitää olla ilmasii

    • pippelikä

      http://www.digitalspy.co.uk/music/news/a268155/bob-geldof-beatles-remind-me-of-urine.html

      Bob Geldof on myöntänyt, että hän yhdistää Beatlesin virtsan hajuun.

      Laulaja paljasti, että hän oli järkyttynyt kun suuri joukko nuoria tyttöjä
      pissasi valtoimenaan päälleen Beatlesin konsertissa, johon osallistui vuonna
      1960, eikä voi enää muistaa bändiä ajattelematta tapahtumaa.

      Beatlesissa oli kyse oli naisista pilvessä. Se on vanha klisee, mutta esiintyjiä
      ei edes kuullut lavalla kaikelta huudolta," hän kertoi Q-lehdelle.

      "Muistan katsoneeni alas elokuvateatterin lattialle ja nähneeni pissapuroja
      käytävillä. Tytöt olivat kirjaimellisesti pissanneet päälleen...

      Joten se mihin eniten yhdistän tämän bändin, on tyttöjen virtsan haju.

    • Liisa

      Mistä löytyy pianolle nuotteja esim: Jonna tervomaa Rakkauden haudalla?

      • Nikki Sixx

        Oon itte huomannu että näis "suurissa toivelaulukirjoista" vois olla apua:) hommattii 3 ja huomasin et ai tääl on tääki!! Suosittelen ja sitten on lahden kirjasto musiikkiosasto, hyvin menee;):):):):):):):):) ja just ku kirjottaa et notes ja free. Löysin Metallican Nothing else mattersin ku kirjotin perään vaa free ja notes (on sellane paikka kun mysongbook.fi) :)


    • En jaksa enää ettiä

      Mää haluisin ilmatteeks Will.i.am:in This is love:n nuotit, mut ku kaikkialla ne maksaa ja, ku löytyy ilmatteeks joku sivu, nii sitä ei löydy sieltä...

    • GOOGLE

      GOOGLE-kuvahausta! :D Sieltä ainakin itse löysin eräät nuotit enkä ole laisinkaan varma löytyykö muitakin mutta kannattaa aina kokeilla. (:

    • isänne

      Lopettakaa koko räpellyksenne ja ähellyksenne ja jättäkää koko soittaminen korvakuulolta osaaville ja niille joilla on aidosti sävelkorvaa ja oppivat kappaleen suoraan kertakuulemalta radiosta (siis oikeilta radiokanavilta, eikä räkänokkien) ja osaavat päätellä mikähän sointu tähän kohtaan tulisi. Kaikki on niin olevinaan muusikkoa, mutta samaa mtv-paskaa suollatte myös te muka niin hevit, mutta kun kaikki on jo tehty. Pelkkiä matkijoita olette ja musiikkia ei ole joujou-lökäpöksypellen sanelu (sanelukone on vanha keksintö). Menkää juurille siis vain te, jotka olette aidosti lahjakkaita-mut voivat siirtyä postimerkkeilyyn. Juurillekin vain ne, jotka edes ymmärtävät mistä siinä on kyse-ei muuten löydy kooklettamalla! Ugh!

    • Saija :)

      Löytyykö mistään Jesse kaikuranta Vie mut kotiin nuotteja en läytdä niitä mistään Helppp

    • mopss

      Mops mistä löytäs nuotit lauluun : Mc Mane - Prinsessani ???:) siis ilmeseksi tietty;)

    • piano nuotit haluava

      heeeeeiii tiäiskö joku että saisko jostain robin biiseihin jostaan ilmaisia piano nuottela!? linkatkaaa jos tiiäättee jonkuu paikan :D

    • Joku jostain kaukaa

      Hei. Oisko kellään tietoo mistä löytäisin pirates of the garibianin tunnarien nuotot ilmaseks?

    • Pianotar

      Tietääks kukaan mistä sais Bryan Adms Here I'am biisin nuotit >-ilmaiseksi

    • Kaipailen nuotteja

      Oisiko kenelläkään tietoa nuoteista: You Raise Me Up? Ja mahdollisesti pianolle tai harmonikalle :) Kiitos :)

    • epumooi

      http://pianolicious.blogspot.fi/
      Tuolta löytyyy IHAN kaikki jenkkien hittibiisien ja klassisen musiikin nuotit! :)

    • musiikki

      Nyt on ihan hätätilanne tarvisin nuotit Mikael Gabriel; in Kipua, kappaleeseen!!

    • minä vaan
      • minä vaan

        Oon vaan käynyt kattelemassa en ole nuotteja itse tarvinnut mutta joku teistä voisi vaikka kokeilla. En siis tiedä miten se ihan kunnolla toimii mutta on siellä ohjeet sivu josta voitte katsoa


    • öhh

      haluisin joulumaan nokkis nuotit ilmaseks netistä

    • Kitaransoittaja01

      tietääkö joku mistä saisin soinnut biisiin nimeltä mikael gabriel - ykspuolista rakkautta ja mikael gabriel - kipua ?

      näillä olis kiire !!

    • Kaukonen

      Saakohan Suuri toivelaulukirja-sarjaa PDF-muodossa mistään?

    • tyttö

      Tietäiskö kukaa mistä saisi "caorietto"n nuotit???

    • Täällämiemietin

      Itekki oon ettiny Haloo Helsingin biisejä (nuotteja) netistä, mutta oon löytäny vaan sointuja :)

    • etsivä

      Mistä löytäisin i am sailing biisin pianonuotit?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe