t-solulymfooma

2+7

löytyykö ketään t-solulymfoomaa sairastavaa? paraniko tai kuoliko kukaan? tänään sain tietää, että äidilläni on t-solulymfooma. minua pelottaa ja koitin googlettaa, mutta en vaan saanut 100% selville.

10

3593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nikittäää

      nostan sillä minäkin haluan tietää. sain tietää joulukuussa tai tammikuussa että äitilläni on t-solulymfoomaa.

    • s.p.t-solulymfooma

      Mulla on ollut yli 4-vuotta t-solulymfooma. Sytostaatit menee vielä ja luulen, että menee vielä pitkään. Aloitettiin viime marraskuussa. Sitä ennen hoidettiin kortisonilla. Mulla hitaasti etenevä, mutta tiedän, että t-solulymfoomia on monenlaisia. Joten varmaa ennustetta en voi tietää. Toivottavasti äidilläsi on sellainen syöpä, josta hän paranee pian. Yleensä lymfoomat ovat helposti voitettavia syöpiä. Voimia!.

      • stink1

        Moikka! Minä sairastuin vuonna 2009 t-solulymfoomaan. Nyt olen neljä vuotta ollut terve, kaikki kontrollit puhtaat. Mulla oli aggressiivinen lymfooma, olin 29- vuotias kun sairastuin. Hoidot ovat todella rankat. Jos haluat tietää lisää niin kysy ihmeessä.Toivotaan että hoidot puree sun äitiin.


      • Fox70
        stink1 kirjoitti:

        Moikka! Minä sairastuin vuonna 2009 t-solulymfoomaan. Nyt olen neljä vuotta ollut terve, kaikki kontrollit puhtaat. Mulla oli aggressiivinen lymfooma, olin 29- vuotias kun sairastuin. Hoidot ovat todella rankat. Jos haluat tietää lisää niin kysy ihmeessä.Toivotaan että hoidot puree sun äitiin.

        Missä sinua hoidettiin? Tyttärellämme on ko tauti, ja ollut HYKS:n hoidossa 2002 lähtien! T-soluksi diagnosoitiin vasta 2012, sitä ennen oli iho-sargoidosi!


      • Letshope
        stink1 kirjoitti:

        Moikka! Minä sairastuin vuonna 2009 t-solulymfoomaan. Nyt olen neljä vuotta ollut terve, kaikki kontrollit puhtaat. Mulla oli aggressiivinen lymfooma, olin 29- vuotias kun sairastuin. Hoidot ovat todella rankat. Jos haluat tietää lisää niin kysy ihmeessä.Toivotaan että hoidot puree sun äitiin.

        Minulla todettiin juuri t-solulymfooma ja hoidot aloitetaan syöpäklinikalla 21.9.17.Mahtaako tässä olla mitään toivoa paranemisesta vai koituuko tämä kuolemaksi. Tauti on lähinnä todettu olevan ohutsuolessa eikä niinkään imusolmukkeissa.Diagnoosi oli kuitenkin imusolmukesyöpä.Voisiko joku antaa hoitokokemuksia kyseisestä t-solulymfoomasta.


      • Letshope

        Olen muuten 61-vuotias mies.


    • t-soluinen

      Lapsellani oli t-solulymfooma ja hänen hoidot kestivät reilu kaksi vuotta. Hän voi nyt hyvin, käymme kontrolleissa säännöllisesti. T-solulymfooma on usein aggressiivinen, ainakin lapsilla.

    • T-soluONpahin

      Isälläni oli T-solulymfooma, n. kaksivuotta meni hoidoissa kunnes todettiin ettei mitään ollut tehtävissä..

    • kartsu56

      itselläni todettiin t-solun lymfooma agressiivinen
      olen 56v mies
      hoitoja takana 4 kertaa

    • Anonyymi

      Mieheni kuoli lokakuussa ihon t-solulymfoomaan. Tutkittiin vuosia noin lähemmäs neljäkymmentä vuotta eikä saatu iho oireista selvyyttä. Eläkkeelle jäätyään tauti yltyi imusoluihin ja iho lähti jaloista ranteet mätäni. Sai kaikki hoidot ilmeisesti liian myöhään. Puolitoista vuotta eläkkeellä oli tuskallista. Menehtyi 65 vuotiaana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1634
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1472
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1325
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1304
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe