Miten Instagram käyttäjätunnuksen voi poistaa?

gneof

Kukaan kaveri ei osannut neuvoa joten auttakaa.

24

21053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heidiiiie
    • alkup. !

      hei kiitti paljon! poistaminen onnistu!

    • Koija

      Miten voi poistaa instagramin?

    • Kaikkitietävä

      Jos haluat poistaa käyttäjätilisi, avaa Instagram verkossa:
      Siirry instagram.com-osoitteeseen ja kirjaudu sisään käyttäjätiliisi
      Klikkaa sivun oikeassa yläkulmassa olevaa käyttäjänimeäsi tai profiilikuvaasi
      Valitse avattavasta valikosta Muokkaa profiilia
      Valitse oikeassa alakulmassa Haluaisin poistaa käyttäjätilini

    • Kaikkitietävä

      Tuo toimi ainakin minulla. :)

      • auttakkaa,apua tarvitaan

        Hei!

        Minulla oli instagram jonka salasanan unohdin. En ollut yhdistänyt sitä facebookiin.
        Enkä muista minkä sähköpostin laitoin siihen kun en uskaltanut oikeaa laittaa.
        Haluaisin poistaa tilin mutta en osaa tehdä sitä..kirjoitan käyttäjänimeni ja salasanan
        Joka on yleensä ollut minulla mutta en pääse sisälle. Osaisiko joku auttaa asiassa?
        Pystyykö instagrammin perustajaan ottaa jollaintapaa yhteyttä? Haluan nimittäin poistaa
        Käyttäjäni!!!


      • Apua tarvitseva!!!!
        auttakkaa,apua tarvitaan kirjoitti:

        Hei!

        Minulla oli instagram jonka salasanan unohdin. En ollut yhdistänyt sitä facebookiin.
        Enkä muista minkä sähköpostin laitoin siihen kun en uskaltanut oikeaa laittaa.
        Haluaisin poistaa tilin mutta en osaa tehdä sitä..kirjoitan käyttäjänimeni ja salasanan
        Joka on yleensä ollut minulla mutta en pääse sisälle. Osaisiko joku auttaa asiassa?
        Pystyykö instagrammin perustajaan ottaa jollaintapaa yhteyttä? Haluan nimittäin poistaa
        Käyttäjäni!!!

        Morjes! Tarvis apuu ku en muista salasanaa instaan mut mä muistan mun käyttäjä nimen ja sähköpostin. Nii että autakko mua?


      • ontyhmä
        auttakkaa,apua tarvitaan kirjoitti:

        Hei!

        Minulla oli instagram jonka salasanan unohdin. En ollut yhdistänyt sitä facebookiin.
        Enkä muista minkä sähköpostin laitoin siihen kun en uskaltanut oikeaa laittaa.
        Haluaisin poistaa tilin mutta en osaa tehdä sitä..kirjoitan käyttäjänimeni ja salasanan
        Joka on yleensä ollut minulla mutta en pääse sisälle. Osaisiko joku auttaa asiassa?
        Pystyykö instagrammin perustajaan ottaa jollaintapaa yhteyttä? Haluan nimittäin poistaa
        Käyttäjäni!!!

        Mulla ihan sama, en tiiä mitä teen, ku sie tilil on mun kuvii enkä voi poistaa niit eikä se oo yksityinen... Mul on jo uus ig tili mut se vanha häiritsee mua! Auttakaa!!


      • Anonyymi
        auttakkaa,apua tarvitaan kirjoitti:

        Hei!

        Minulla oli instagram jonka salasanan unohdin. En ollut yhdistänyt sitä facebookiin.
        Enkä muista minkä sähköpostin laitoin siihen kun en uskaltanut oikeaa laittaa.
        Haluaisin poistaa tilin mutta en osaa tehdä sitä..kirjoitan käyttäjänimeni ja salasanan
        Joka on yleensä ollut minulla mutta en pääse sisälle. Osaisiko joku auttaa asiassa?
        Pystyykö instagrammin perustajaan ottaa jollaintapaa yhteyttä? Haluan nimittäin poistaa
        Käyttäjäni!!!

        Hei, minulla sama ongelma😅


    • kiitos2

      sain poistettua kiitti kaikkitietävä

    • instagramin poisto??

      mä en tiiä miten voi poistaa instagrammin koska se on ihan huono : (

      • höh : (

        okei mäkään en tiedä : ( :(


    • Löysin aikaisemmista ketjun viesteistä seuraavaan ohjeen, sitä voisi kokeilla:

      "Jos haluat poistaa käyttäjätilisi, avaa Instagram verkossa:
      Siirry instagram.com-osoitteeseen ja kirjaudu sisään käyttäjätiliisi
      Klikkaa sivun oikeassa yläkulmassa olevaa käyttäjänimeäsi tai profiilikuvaasi
      Valitse avattavasta valikosta Muokkaa profiilia
      Valitse oikeassa alakulmassa Haluaisin poistaa käyttäjätilini"

      Jos ei muista tunnuksia niin klikkaa "unohditko kirjautumistietosi"

      Mia@TeleFinlandPartio
      http://bit.ly/1vbqb53

      • nunnuli

        selvä on


    • nunnuli

      Niin auttakaaaaa. Mua on jo pilkattu ku meijän koululainen kysy et onko mulla insta gram niin mä sanoin et on sit ne alko nauraa ku me oltiin sillon kevät retkellä niin ne oli takana linkassa ja me oltiin melkeen perällä. Luulin et ne naurais mun kuvalle tai siitä ku mä seuraan robinia

    • V.K

      Voitteko jelppaa vähän mul on Sony puhelin ja en osaa poistaa ig tiliäni

    • Anna_priva04

      Haluaisin poistaa instgamini

      • Matso20op

        No poista


    • Heeelppppp

      Moi!
      Mä haluisin poistaa mun tilin ja kun kokeilen laittaa : muokkaa profiilia tai nimeä ei tule:haluan poistaa käyttäjätilini😓onko neuvoja miten saan sen poistettua?
      Ja toiseksi: tein toisen tilin ja vaikka laitan oikeen salasanan se ei toimi😿Auttakaa minua!!

    • Matso20op

      Poista instagram

    • Anonyymi

      Tarviin apua!

      haluun poistaa yhen mun käyttäjän mut en pysty koska en muista salasanaa. vaikka pääsisinki sisälle jonku facebookin kautta niin en edelleenkään pysty POISTAMAAN käyttäjää…

      • Anonyymi

        Sitä ei voi poistaa.. salasanat pitäisi olla itsellä tallessa


    • Anonyymi

      Joku trolli kyselee minkä tahansa youtube-videon kommenteissa.

    • Anonyymi

      Sen kun kerran olet niille antanut niin siellä on ja pysyy. Näin sanoi jo se entinen ilotalon lepratautinen asiakaskin kun värkki jäikin sisälle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe