Neumannin uusi järkky single, sanat menee jotenkin näin...

hahah hahahha

"Olen tässä sun Ritari Ässä, nettitikkuja sydämessä, en elä toivossa, asun sun makuuhuoneessa, Facebookissa".

Voihan räkä mitä tekstiä...

47

2291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kai totta tuo?

      Oletan että tuo lyriikka oli sun (kirjoittajan) hassu vitsi.

    • Eero Väkäleuka
      • varmasti

        Joku Kolehmaisen Maki aivan varmasti vetänyt taas naureskellen pienen biisin pojille.


      • Helinin Bosse vaan

        - ei pystynyt kuuntelemaan loppuun, vaikka yritin kaksi kertaa. sori oon väärää kohderyhmää vaan varmaan

        - olis käyttäny autotunea tai jotain. mutta miks mulle tulee semmonen olo että ollaan kakalla eikä löydetä säveltä ja on darra ja tupakka putoo kädestä ja vähän jännittää eikä vekkulan lattiaan voi luottaa.

        - onko toi "väärä numero" kappaleen huipennus? en siis tiedä koska en ole kuunnellut loppuun

        - tärkein asia: mikä ihmeen feisbuuk? sitä ei sanota niin. perustaisinko mä nyt tän kappaleen väärin lausutulle sosiaalisen median nimelle? Bo Helin-langat laulaa ja taivaalla loistaa who?


      • Helinin Bosse vaan kirjoitti:

        - ei pystynyt kuuntelemaan loppuun, vaikka yritin kaksi kertaa. sori oon väärää kohderyhmää vaan varmaan

        - olis käyttäny autotunea tai jotain. mutta miks mulle tulee semmonen olo että ollaan kakalla eikä löydetä säveltä ja on darra ja tupakka putoo kädestä ja vähän jännittää eikä vekkulan lattiaan voi luottaa.

        - onko toi "väärä numero" kappaleen huipennus? en siis tiedä koska en ole kuunnellut loppuun

        - tärkein asia: mikä ihmeen feisbuuk? sitä ei sanota niin. perustaisinko mä nyt tän kappaleen väärin lausutulle sosiaalisen median nimelle? Bo Helin-langat laulaa ja taivaalla loistaa who?

        En pystynyt minäkään, varmaan vetoaa paremmin teineihin.


    • 33333

      Onko tuohon biisin tehnyt sanat joku 12 vuotias?

      • no onkos tullut?????

        Martta ja Neuman kahden lahjakkaan artistin tuote!Nauttikaa ja jos ei riitä niin näin joulua odotteluun sopii hyvin Sala joulu huippu biisi toiselta artistilta!


      • Eero Väkäleuka
        no onkos tullut????? kirjoitti:

        Martta ja Neuman kahden lahjakkaan artistin tuote!Nauttikaa ja jos ei riitä niin näin joulua odotteluun sopii hyvin Sala joulu huippu biisi toiselta artistilta!

        Juu "NAMSKIS" on tasan yhtä "lahjakas," HAHAHAHAHHAHAH!!!! :-D


    • valtionselittäjä

      Sehän tippui hevosen selästä, mikä selittää tapauksen. Sitä "lauluääntä" en vieläkään ymmärrä näin monen vuoden jälkeen. Sellainen varmaan syntyy kun ajaa mopolla junaratapölkkyjen päällä kilometrikaupalla perässä kulkevaa junaa pakoon.

      • Anonyymi

        Se ääni oli kyllä jotain kummallista narinaa.


    • rojaltit peliin

      Voipi olla, että tuokin laulu tallennetaan ja ikuistetaan kansallisaarteena maamme arkistoon, kuten Makin ja Kurren "Kuuden vuoden kuuliaisuus"-kappale. Ei paljoa tarvitse ihmetellä, miksi meillä menee nykyään niin huonosti ja Nokian kurssikin on vajonnut alas. Neumannille se olisi vaan kunniaksi ja ilmaista mainosta, että joku lataisi laittomasti hänen kappaleensa netissä.

      • kurakorva

        Todella järkyttävä biisi. Tekisin itse yhtä huonon kännipäissäni, mutta halvemmalla.


    • pakko mikä pakko

      Kuuntelin sen biisin ja jouduin puhkaisemaan korvani. Toivottavasti Neumanni ei tee musiikkivideota, koska joudun sokaisemaan itseni. Kuurosokeana ei ole kiva elellä.

    • eräs epätietoinen

      Miten se dingo voi yht´äkkiä olla kulkukissa. Eikö dingo ole villikoira? Olen todella hämmästynyt.

      • siffari

        Hyvää päivää,
        minkä biisin teitte taas.
        Pyydän, älkää tehkö muistoistani vankilaa.
        Menneiden henki nukkuu pitkään aamulla.
        Menneiden hengellä ei voi ratsastaa.

        Jokainen aamu, jokainen ilta
        deletoin biisis mun sivustoilta.
        Pääni jo sulaa klikkauksilta,
        jokainen aamu, jokainen ilta.

        Huono on biisi, jonka heittelit syliin taas.
        Huono on myynti, laittomasti vain ladataan.
        Levyn pahvi on musta, nipa on vielä kahvilla.
        Sataa ulkona lunta, se saa dingon näyttämään vanhalta.

        Jokainen aamu, jokainen ilta
        deletoin biisis mun sivustoilta.
        Pääni jo sulaa klikkauksilta,
        jokainen aamu, jokainen ilta.

        Sävelen löytää, huomaa, se onkin joku muu.
        Studioaika jo illaksi lakastuu.

        Jokainen aamu, jokainen ilta
        deletoin biisis mun sivustoilta.
        Pääni jo sulaa klikkauksilta,
        jokainen aamu, jokainen ilta.


    • möly

      Hauskat sanat :-)

    • loistava lyriikka

      "Olen tässä
      sun Ritari Ässä."

      ( Starttaan Kitt-auton,
      ellen olisi niin mauton )

    • Juhuhuhuhuhuhuuuu666

      Juuuuuuuuuuuuuuu........

    • Juhuhuhuhuuu666

      Juuuuuuu.........

    • Dgdgsfafsffsafsfsf

      Vittu mitä paaaaaaskaaaa......

      • sairasvääns

        Itsehän tätä paskaa tänne syöllät.


    • NipanFani

      Soittaako juuri paluun tehnyt alkuperäinen Dingo tätäkin hittisingleä kesän kuumilla festarikeikoilla? Suosio on varmasti huimaa tasoa ja ylittää jopa ne 1980-luvun hulluimmat vuodet.

      Neumann on tehnyt tasaisen varmaan tahtiin hittibiisejä jo neljällä vuosikymmenellä eikä loppua näy! Go, Nipa!

      • fanisihitit

        Sun on mentävä kuuntelemaan.


      • NipanFani
        fanisihitit kirjoitti:

        Sun on mentävä kuuntelemaan.

        Kuulin, että kaikki Dingon paluukeikat myytiin loppuun heti ensimmäisenä päivänä kun liput tulivat myyntiin. Eli keikoille olisi kyllä tuhansittain ja taas tuhansittain väkeä tulossa, mutta vain innokkaimmat fanit ehtivät saada liput. Onneksi kaikki keikat kuvataan multivideo-3D-HD tekniikalla ja niistä julkaistaan fanien riemuksi sekä Blu-Ray että Ultra-HD boxi.


      • keksiparempia
        NipanFani kirjoitti:

        Kuulin, että kaikki Dingon paluukeikat myytiin loppuun heti ensimmäisenä päivänä kun liput tulivat myyntiin. Eli keikoille olisi kyllä tuhansittain ja taas tuhansittain väkeä tulossa, mutta vain innokkaimmat fanit ehtivät saada liput. Onneksi kaikki keikat kuvataan multivideo-3D-HD tekniikalla ja niistä julkaistaan fanien riemuksi sekä Blu-Ray että Ultra-HD boxi.

        Ei pidä paikkaansa sun väitteesi.


      • NipanFani
        keksiparempia kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa sun väitteesi.

        Kyllä pitää paikkansa. Minulle ainoa tapa nähdä keikat on ostaa Blu-Ray tai Ultra-HD boxi sitten kun ne ilmestyvät joulumarkkinoille loppuvuonna joskus marraskuun puolivälin tienoilla.

        Dingon jäsenten ei olisi todellakaan tarvinnut tehdä paluuta rahan takia. Neumannkin ui rahassa. Dingo tienasi 1980-luvulla levymyynnillä, keikoilla ja fanituotteilla kymmeniä miljoonia markkoja. Hän sijoitti rahat viisaasti ja asuu nykyään pääasiassa Monacossa ihan Lewis Hamiltonin ja Novak Djokovicin naapurissa. Näistä kolmesta Neumannin lukaali on kaikkein hienoin, sillä hän sai sen, koska Monacon Ruhtinas on kova Dingo-fani ja tahtoi antaa Neumannille mahdollisuuden asua eliittipaikalla.

        Olet vaan kateellinen Dingon menestykselle.


    • surkeita-sanoituksia

      Nyt alkaa oleen saman tasoista kuraa kuin Popedan lihaa ja perunaa rallatus.

      • NipanFani

        Miten niin? Olet vaan kateellinen Neumannin lahjakkuudelle!


      • kopioimalla-maineeseen

      • NipanFani

    • DingoVaiLammas

      Vittu, Neumann ja Dingo ovat vanhentunut paskaa. Neumannin laulu on epävireistä lampaan määkinää.

    • LehmänPaukku

      Ihan kohtuullinen biisi, mutta lehmän pieruakin kuuntelisi ennemmin eli ei mikään huipputeos.............!!! HAHAAHAHAHHAHAA

    • Aikahyvinvalunut

      Olin kolme vuotta sitten juhannusaattona hetken erään pienen kyläkuppilan tuntumassa. Oli pitkä työpäivä takana sekä edessä, että paljon ei viinaksilla ole nyt havaintooni osuutta. Aaton esiintyjäksi paikkaan oli ilmoitettu tämä Nieminen, ja hän esiintyikin siellä ehkä vajaan tunnin ajan. Väkeä oli paikalla muutama kymmenen aikuista ja joitain alaikäisiä vanhempiensa seurassa ja valvonnassa. En käynyt kuppilan alueella asti, mutta lähistöllä ja kuulin Niemisen jollottavan muutaman Dingon menestysaikojen kappaleen. Muistelen että kuppila myi tilaisuuteen lippuja ehkä vitosella. Paikan pitäjä saattoi saada lipputuloja max noin 200 Euroa, mitäköhän hän maksoi esiintyjälle? Aika alas oli tuolloin Nieminen valunut kun Juhannusaattona kelpasi todennäköisesti lähes mahapalkalla pienen kyläpahasen pieneen kuppilaan esiintymään!

      • NipanFani

        Nipalla ei ole pikkurahasta puutetta. Kaikilla Dingon jätkillä on komeat huvilat Monacossa ja ajavat Ferrarilla tai Porschella.


    • Dingdingding

      Dingo? Järkyttävää kuraa!!!

      • Sgafsfdgdgfafaf

        Se on sitä totta tosiaan!


    • HUIVITESIINN

      Elton John tekee vielä hitin ?

    • KakekoLaulaa

      Elämää, vain elämää. Tehkää vielä yksi kausi ja ottakaa Nipa mukaan.

      Kuka vittu laulaa Facebookissa siellä?? Kake Randelinko???

      Ei vittu.....

    • Dgdfsfagdgsgagg

      Karjalasta kajahtaa juuuuu....

    • MitäMieltäNipasta

      Onko Nipa Suomen paras laulaja?

      • Lammasvibra

        Ihan paska määkijä se on, vibra kuin lampaalla siitoksissa.


    • Anonyymi

      Tuota noin... juu

    • Anonyymi

      Vieläkö "facebookissa" soi ahkerasti radiossa?

      • Anonyymi

        hahahahhaa! :-)


    • Anonyymi

      facebookissa hehehehee........

      • Anonyymi

        vitunmoista träshiä saaatana.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vitunmoista träshiä saaatana.....

        hahahahahaha....


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe