Tummaihoinen mies :)

nuorinainen1992

Olen tainnut ihastua erääseen todella komeaan tummaihoiseen nuoreen mieheen, jonka "tapasin" tässä jokin aika sitten. Tämä mies on komea, urheilullinen, pitkä, lihaksikas, kohtelias ja kaiken lisäksi vielä sosiaaliset taidotkin ovat oikein hyvässä kunnossa. Katseemme ovat pari kertaa kohdanneet ja pakko myöntää, että se saa minut väkisellä hymyilemään, kun sellainen komistus katselee. :) Lisäksi hänen "tumma" äänensä, tiedätte varmaan mitä tarkoitan, on jotain sellaista, joka saa jalat menemään alta melkein kokonaan. Lisäksi hän on ikäisekseen poikkeuksellisen "kypsän" oloinen. Ikää on ehkä vähän enemmän kuin minulla, ehkä 25 vuotta korkeintaan, mutta silti hän kykenee todella "korkeatasoiseen" keskusteluun. Suomalaisilla miehillä kun tuntuu jutut olevan 20-25-vuotiailla vain jossain lätkässä, jalkapallossa, autoissa, baariryyppäämisissä ja osalla jopa tietokonepeleissä. Tämä komistus taas on aivan eri luokkaansa ja paljon "aikuisempi" kuin suomalaiset nuoret miehet. Lisäksi hän puhuu englantia täydellisen sujuvasti ja suomeakin oikein hyvin.

Suomalainen mies ei jostain syystä ole koskaan oikein viehättänyt minua. En tiedä mistä se johtuu, mutta kun ei vain iske, niin ei vain iske. Minun on valitettavasti todettava, että Suomessa komeat miehet ovat harvassa ja sellaisia järisyttävän komeita miehiä, kuten tämä tumma komistus, en ole tavannut suomalaisissa miehissä ainuttakaan. Suomalaiset miehet, nuoretkin sellaiset jakaantuvat valitettavasti pääosin kahteen tyyppiin, joista kumpikaan ei oikein viehätä silmää: eli ovat joko lyhyitä ja laihoja narukäsiä tai sitten ovat lyhyitä ja niin ylipainoisia, että ovat yhtä leveitä kuin pitkiäkin.

Olisiko teillä mitään vinkkejä, miten tällainen vaalea, omasta mielestään ihan perusnätti, hoikka, suomalainen 20-vuotias nuori nainen saisi tuollaisen komean tumman miehen itsellensä? Emme ole vielä varsinaisesti jutelleet, mutta kyllähän tässä alkaisi itseä jo houkuttaa mennä juttusille, jos sieltä puolelta ei aloitetta tule. On niin upea mies kyseessä, että ei kertakaikkiaan haluttaisi vain jättää tällaista tilaisuutta käyttämättä. Vinkkejä kiitos. :)

59

3897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tjoo,

      jollei tämä oo provo, periaatteen miehellä lienee nasakka kommentti takataskussa.

      itse en viitsi nyt todeta mitään.

    • Jos imenkalvo

      On paikallaan niin tuskin on vaikeaakaan.

      • nuorinainen1992

        Onhan se neitsyys tallella ja siitä olen ylpeä, etten ole sitä kenellekkään suomalaiselle miehelle menettänyt. Nyt on kuitenkin tullut niin upea tumma komistus vastaan, että tämän miehen kanssa voisin mieluiten ollakkin.

        Mutta ei tässä sen suhteen ole kuitenkaan kiire mihinkään. Ensin voidaan edetä aivan rauhassa, ennen kiirettä mihinkään ja tutustua paremmin toisiimme.
        Ei saa hätiköidä, kun tuollaisia upeita miehiä tulee vastaan erittäin harvoin. :)


      • ........
        nuorinainen1992 kirjoitti:

        Onhan se neitsyys tallella ja siitä olen ylpeä, etten ole sitä kenellekkään suomalaiselle miehelle menettänyt. Nyt on kuitenkin tullut niin upea tumma komistus vastaan, että tämän miehen kanssa voisin mieluiten ollakkin.

        Mutta ei tässä sen suhteen ole kuitenkaan kiire mihinkään. Ensin voidaan edetä aivan rauhassa, ennen kiirettä mihinkään ja tutustua paremmin toisiimme.
        Ei saa hätiköidä, kun tuollaisia upeita miehiä tulee vastaan erittäin harvoin. :)

        Siellähän niitä lakuja on afrikka täynnä, vitun huora.


      • järkipuhetta
        nuorinainen1992 kirjoitti:

        Onhan se neitsyys tallella ja siitä olen ylpeä, etten ole sitä kenellekkään suomalaiselle miehelle menettänyt. Nyt on kuitenkin tullut niin upea tumma komistus vastaan, että tämän miehen kanssa voisin mieluiten ollakkin.

        Mutta ei tässä sen suhteen ole kuitenkaan kiire mihinkään. Ensin voidaan edetä aivan rauhassa, ennen kiirettä mihinkään ja tutustua paremmin toisiimme.
        Ei saa hätiköidä, kun tuollaisia upeita miehiä tulee vastaan erittäin harvoin. :)

        jos olet neitsyt ja haluat omistautua kunnon miehelle, ota yhteyttä periaatteen mieheen http://www.suomi24.fi/yhteisö/periaatteen.mies ja unohda tuo.


      • nuorinainen1992
        ........ kirjoitti:

        Siellähän niitä lakuja on afrikka täynnä, vitun huora.

        Juuri tuo on yksi niistä asioista, miksi suomalainen mies ei ole oikein koskaan kiinnostanut minua. Kielenkäyttö on kuin pahaisella murrosikäisellä. Naisten haukkuminen huoriksi ei taatusti vetoa naisiin ja se myös osoittaa sen, ettei mies kunnioita naista pätkääkään.

        Ulkomaalaiset miehet, varsinkin nuo tummat komistukset ovat kohteliaita naista kohtaan ja kohtelevat naisiansa hyvin.


      • .........
        nuorinainen1992 kirjoitti:

        Juuri tuo on yksi niistä asioista, miksi suomalainen mies ei ole oikein koskaan kiinnostanut minua. Kielenkäyttö on kuin pahaisella murrosikäisellä. Naisten haukkuminen huoriksi ei taatusti vetoa naisiin ja se myös osoittaa sen, ettei mies kunnioita naista pätkääkään.

        Ulkomaalaiset miehet, varsinkin nuo tummat komistukset ovat kohteliaita naista kohtaan ja kohtelevat naisiansa hyvin.

        Pitäisikö meidän muka koittaa vedota teihin, kun juoksette noiden lakujen perässä ?!
        Mikä helvetti sun päässäs on vialla ? Minun puolesta joudat häipyä helvettiin suomesta.


      • ystäväsi jostain
        nuorinainen1992 kirjoitti:

        Onhan se neitsyys tallella ja siitä olen ylpeä, etten ole sitä kenellekkään suomalaiselle miehelle menettänyt. Nyt on kuitenkin tullut niin upea tumma komistus vastaan, että tämän miehen kanssa voisin mieluiten ollakkin.

        Mutta ei tässä sen suhteen ole kuitenkaan kiire mihinkään. Ensin voidaan edetä aivan rauhassa, ennen kiirettä mihinkään ja tutustua paremmin toisiimme.
        Ei saa hätiköidä, kun tuollaisia upeita miehiä tulee vastaan erittäin harvoin. :)

        Onko neitseydellä jokin arvo? No, makuasia. Ulkoisiin asioihin olet kovasti mielesi kiinnittänyt. Ihonväri, muu komeus ja käytöstavat ovat kaikki ulkokuorta. Luultavasti näet sellaistakin mitä siinä ei ole, koska uneksit sen mieleiseksesi.

        Väittämäsi suomalaisisten miesten huonoista ominaisuuksista ja ulkomaalaisten hyvyydestä voit tarkistaa selaamalla nettiä ja katsoa naisen asemaa maailmalla eri maissa ja vaikkapa raiskausten lukumääriä asukasta kohden. Tosiasiat eivät puhu käsitystesi puolesta.

        Nuijia on kaikkialla, mutta et voi yleistää joidenkin olemusta koskemaan kaikkia.

        Etsi ihan hyvin mielin ulkomaalaisia, jos kiinnostaa. Siinä voi käydä hyvin tai voi käydä vähemmän hyvin, ihan kuin missä tahansa suhteessa. Turha kuitenkaan kuvitella, että ulkomaalaisuus olisi paremmaksi tekevä ominaisuus.

        Jos kaipaat realismia elämääsi, lue Alkuajatus nimistä kirjaa. Se auttaa näkemään asioita sellaisena kuin ne ovat.


      • ystäväsi jostain
        ......... kirjoitti:

        Pitäisikö meidän muka koittaa vedota teihin, kun juoksette noiden lakujen perässä ?!
        Mikä helvetti sun päässäs on vialla ? Minun puolesta joudat häipyä helvettiin suomesta.

        Et varmaan sitten itse koskaan katso kauniita ulkomaalaisia neitosia ihastellen?

        Jos katsot, olet omien sanojesi mukaan velvoitettu häipymään Suomesta, eikö vain?

        Ihan sama sinulle kenen perässä joku juoksee, jos se joku ei juokse sinun perässäsi, eikö?

        Kokisitko olosi paremmaksi, jos tyttö juoksee suomalaisen perässä, mutta ei ole sinusta kiinnostunut.

        Herää vähän, älä ot aniin vakavasti tätä maailmaa. Kyllä näitä karkkeja riittää kaikille, etenkin jos jaksaa sietää toisia.


      • ........
        ystäväsi jostain kirjoitti:

        Et varmaan sitten itse koskaan katso kauniita ulkomaalaisia neitosia ihastellen?

        Jos katsot, olet omien sanojesi mukaan velvoitettu häipymään Suomesta, eikö vain?

        Ihan sama sinulle kenen perässä joku juoksee, jos se joku ei juokse sinun perässäsi, eikö?

        Kokisitko olosi paremmaksi, jos tyttö juoksee suomalaisen perässä, mutta ei ole sinusta kiinnostunut.

        Herää vähän, älä ot aniin vakavasti tätä maailmaa. Kyllä näitä karkkeja riittää kaikille, etenkin jos jaksaa sietää toisia.

        "Et varmaan sitten itse koskaan katso kauniita ulkomaalaisia neitosia ihastellen?"
        En ole ikinä ihaillut tummaihoisia naisia, koska ne ei kiinnosta minua.


        "Kokisitko olosi paremmaksi, jos tyttö juoksee suomalaisen perässä, mutta ei ole sinusta kiinnostunut."
        Kyllä kokisin. Itse en tule koskaan saamaan naista mutta olen huolissani siitä, että miksi valkoiset naiset eivät ole kiinnostuneita oman rotunsa miehistä.


      • Maassamaantavalla
        ........ kirjoitti:

        Siellähän niitä lakuja on afrikka täynnä, vitun huora.

        minua yksinkertaisesti vituttaa tummaihoiset. Tulevat Suomeen, kun mitkäkin maanomistajat. Koittavat varastaa tupakoitani ja sen jälkeen vielä uhkailee tai koittaa väkisin ottaa. Sellanen mua ottaa ihan pirusti päähän. On kyllä hyviäkin yksilöitä. Eikö kuitenkin maassa tulisi käyttäytyä sen mukaisesti, miten käyttäydytään? Ei niin mitä tehdään ehkä heidän kotimaassa


      • täällätaas
        ........ kirjoitti:

        "Et varmaan sitten itse koskaan katso kauniita ulkomaalaisia neitosia ihastellen?"
        En ole ikinä ihaillut tummaihoisia naisia, koska ne ei kiinnosta minua.


        "Kokisitko olosi paremmaksi, jos tyttö juoksee suomalaisen perässä, mutta ei ole sinusta kiinnostunut."
        Kyllä kokisin. Itse en tule koskaan saamaan naista mutta olen huolissani siitä, että miksi valkoiset naiset eivät ole kiinnostuneita oman rotunsa miehistä.

        Taas tollanen masentunut suomipoika ja vähän on rasistiset puheetkin.. ei ihme että moni viisas nainen valitsee mieluusti ulkomaalaisen :) onhan ne komeempiakin.


      • järipuhe
        Maassamaantavalla kirjoitti:

        minua yksinkertaisesti vituttaa tummaihoiset. Tulevat Suomeen, kun mitkäkin maanomistajat. Koittavat varastaa tupakoitani ja sen jälkeen vielä uhkailee tai koittaa väkisin ottaa. Sellanen mua ottaa ihan pirusti päähän. On kyllä hyviäkin yksilöitä. Eikö kuitenkin maassa tulisi käyttäytyä sen mukaisesti, miten käyttäydytään? Ei niin mitä tehdään ehkä heidän kotimaassa

        Sun vitun ammän ei pitäisi haukkuu tummaihoisia hanki elämä


      • pate05
        ........ kirjoitti:

        "Et varmaan sitten itse koskaan katso kauniita ulkomaalaisia neitosia ihastellen?"
        En ole ikinä ihaillut tummaihoisia naisia, koska ne ei kiinnosta minua.


        "Kokisitko olosi paremmaksi, jos tyttö juoksee suomalaisen perässä, mutta ei ole sinusta kiinnostunut."
        Kyllä kokisin. Itse en tule koskaan saamaan naista mutta olen huolissani siitä, että miksi valkoiset naiset eivät ole kiinnostuneita oman rotunsa miehistä.

        jumalauta pelle. en ihmettele yhtää että et tu koskaa saamaa mitää tollasii puheit käyttää yläastepojat. ja mitä se suo liikuttaa kene perässä naiset juoksee. ja
        HANKI ELÄMÄ


      • It-DI

        Nyt järipuhe ja pate05 takaisin koulun penkille kirjoitustaitoa ja kielioppia petraamaan. Ei ole ihme että suomi on tippunut pisatestien kärjestä. Te tummat pojat ette kuuluu tietoyhteiskuntaan vaan savannille. Sinne teidän ominaisuudet on sopivat.


    • King Corvax

      Ensinnäkin: ole kauniimpi kasvoistasi ja muodokkaampi! Tummat miehet rakastavat isoa takamusta ja hoikkaa vyötäröä.

      Perusnätti, hoikka..... ainoa valttisi on vaaleus mutta älä luule liikoja: jos mies on niin komea kuin väität niin hänellä ei ole mitään etua siitä, että hän asettuisi aloilleen kenenkään yhden naisen kanssa.

      Ja hänen takiaan toivon että hän ymmärtää sen.

      Kuvaamallasi tavalla käyttäytyviä suomalaismiehiä (siis niitä jotka ei puhu urheilusta) muuten on myös olemassa paljon mutta ne mielletään juuri tuon mainitsemasi ulkonäön takia epämiehekkäiksi.

      Tämä kirjoitus on oiva osoitus siitä mitä normaali suomalaisnainen, ei mikään ihmeellisen nätti, nuori eikä paljoa elämässään saavuttanut nainen vaatii miehiltä.

    • I see

      Komistuksesi siis puhuu hyvin suomea ? Onko myös jo pysyvä oleskelulupa? Aika usein nämä afromiehet haluavat heti naimisiin ilman sen kummenpaa tutustumista ennen kuin alkuinnostus menee ohi, siis ihan kenen naisen kanssa tahansa kokoon tai ikään katsomatta, motiivina on saada oleskelupa perhesyiden perusteella ja täällä olemisen tarkoitus on vain saada rahaa, mutta sehän on ihan ymmärrettävää taustat huomioiden.

      • Pppaassskkkkuuu suom

        Ellei tääl ois ollu ulkomaalasii nii tääl ois Osattu vaa ripuloijja


      • .......
        Pppaassskkkkuuu suom kirjoitti:

        Ellei tääl ois ollu ulkomaalasii nii tääl ois Osattu vaa ripuloijja

        Turpa kiinni vitun lakupaska.


    • nuorinainen1992

      :)

      Täytyy myöntää, että jännitti hieman mennä tämän komistuksen juttusille, mutta olen ylpeä siitä, että sen tein. Kysyin häneltä kohteliaasti, että sopiiko pieni juttutuokio. Hänelle sopi. Sitten juttelimme niitä näitä. Saimme myös sovittua kahvilakäynnin ja menemmekin tässä lähiaikoina kahville.

      Hänen seurassaan on todella ihanaa olla, mutta minua kyllä jännitti ja hermostutti. Mahtoikohan hän huomata? No, tästä on hyvä edetä pikkuhiljaa eteenpäin. :)

    • SIIISS

      Kiitos tiedosta :-D

    • moikka.miten menee.

      • nuorinainen1992

        Aloittamani ketju on näköjään nostettu ylös.

        Kiitos kysymästä. Ihan hyvin menee. Ollaan tässä miehen kanssa tutustuttu aika hyvin. Aivan uskomaton ja ihana mies on kyllä kyseessä. Eteenpäin tässä ollaan kuitenkin jo pikkuhiljaa päästy. Ollaan jo paljon tututstuttu toisiimme ja ollaan jo ulkonakin ollessa kävelty käsi kädessä ja ollaan istuttu lähekkäin toistemme kanssa. Eiköhän sitä voi jo niin sanoa, että me seurustelemme.


    • JucciHunksOnHot

      Musta tummahkot (mulatit) on kuuminta hottia, kiinnittävät huomioni aina. Tsemppiä sulle lähestymiseen!

    • kaksviitone

      Et taida saada vastausta täältä. Me suomalaiset miehet ei pidetä siitä, että suomalaiset naiset kiinnostuvat ulkomaan tavarasta.

    • Mitäpä se rakkaus ihon väriin katsoo.

    • ;) !!!!!!!!!!!!!!

      viimeset 14 vuotta oon ollut tekemisissä ainoostaan mustien miesten kanssa.koskaan en ole ollut suomalaisen kanssa missään tekemisissä.aloittaja tiedän kyllä todellakin mistä puhut.suomi miehet ei mua kiinnosta tippaakaan.tällä hetkellä on vuorossa ghanalainen mies.somalit ja nigerialaiset on nähty ja koettu :)

    • 45jgg

      Aika noloa korostaa tuota tummuutta melkein joka lauseessa :D
      Kannattaa kokeilla sitä provoilua sitten ku on täysi-ikäinen.

    • uh ihana mamu

      Olen ihan samaa mieltä aloittajan kanssa,ulkomaalaiset miehet ah!
      Eikä tämä koske pelkästään ulkonäköä (tummanruskeat silmät, musta/ruskea iho, tumma karvoitus, muutenkin se eksotiikka ja erilaisuus) ja käytöstapoja (kypsät puheet, siisteys, ei heti hyppää sänkyyn vaan viitsii odottaa) verrattuna kotimaiseen tavaraan (ns. amisranet).
      Esimerkiksi viimeksi kokemani algerialainen nuorimies oli sängyssä paljon parempi kuin kukaan suomalainen koskaan ollut... Niin spontaani ja mielikuvituksellinen. Oikea mies, joka tietää mitä tahtoo ja saa minut tuntemaan itseni naiseksi. Rakastin myös sitä kun hän alkoi julkisesti hyväilemään minua puistossa istuessamme. Suomalaiset miehet, joiden kanssa olen ollut aika huonoja sängyssä eivät keksi mitään uutta... Ja aika epävarmoja, se tappaa tunnelman heti.
      Joten huudelkaa vaan, maahanmuuttajamiehet on paremmiksi todettu täälläkin niin olisiko osalla (varsinkin nuoremmilla!) suomimiehistä mietinnän paikka...

      • .......

        Hah :D No en kyllä viitsi maalata ihoani mustaksi jonkun suomihuoran takia.


      • mamupoju

        muista se etta mamu miehet ovat miehia. heillakin on tarpeita. kiva nahda etta mamukin voi saada pesaa suomalaiseltakin.


      • romantikko9

        Tyypillinen nykynainen arvot ovat jalkojen välissä. Samalla elämme maailmassa jossa rahan tuotto on korvannut perusarvot. Ei hyvi mee. Porukka katsoo mediaa niin paljon että siellä nähdyt ulkonäöt tuntuvat tutummilta. Sukupuolet vieraantuvat toisistaan kun ovat liian samanlaisia.


    • Halvan maukasta

      Hakaniemen markkinoilla tuli tänään nähtyä pari kotimaista, rumaa turvokkia mustien miestensä kanssa. Minun puolestani voivat pitää hyvänään.

    • Shark Mac

      Sakset vaan auki niin kyllä se siitä mutta kannattaa muistaa, että komeilla miehillä väristä riippumatta on AINA useita naisia ja etelän miehillä se on oikein kulttuurillisen kasvatuksenkin tulosta.

    • Zenana

      Miten te suomalaiset surkimus-miehet oikeen jaksatte tuota iänikuista narinaanne ja valivali-nalkutustanne? Miksette hyväksy tosiasoita, eli kun ette kelpaa naisille niin sitten ette kelpaa. Sillä sipuli. Onhan teille tarjolla juoppous ja itsemurha.

      • 4535353

        ..ja teillä elätettävä apina...tasapeli;-)


    • zeebra1981

      Anna mennä.

    • Hetero Sika

      Minua ei kiinnosta suomalaiset naiset kovinkaan paljoa ja ymmärrän kyllä oikein hyvin, miksei suomalaisia naisia välttämättä kiinnosta suomalaiset miehet.

      Suomalaiset ovat erikoinen yhdistelmä jäykkyyttä ja lapsellisuutta.
      Huumori ja kielenkäyttö on lapsellista, ollaan ujohkoja ja tunteista ei osata puhua kuten aikuiset, mutta siltikin lapsenomainen eläytyminen itseä kiinnostaviin asioihin on täysin mahdotonta ja kaikki eläytyminen tapahtuu kännissä.

      Minua ei suomalaisnaiset kiinnosta ja vastavuoroisesti on täysin oikeutettua olla suomalaisnainen, jota ei kiinnosta suomalaismiehet.
      Näissä afrikkalaismiehissä on vain joitakin ongelmia, kuten se, että heidän kulttuureissaan on mahdollista lyödä vaimoa, painostaa häntä seksiin, sylkeä häntä kohti, haukkua häntä huoraksi ja puhua hänestä basgaa selän takana.

      Emme mekään naisia kohtele edes välttävästi, mutta täällä ei sentään katsota lyömistä läpi sormien. Ovathan monet afrikkalaiset iloisempaa seuraa hauskoine juttuineen ja pitävät ulkonäöstään ja kunnostaan huolta, joten ehkä ottaisin sellaisen, mikäli olisin nainen.
      Monia afrikkalaisia kiinnostaa rikkaat, läskit ja valkoiset naiset, joten suomalaisnainen saattaa saada paljon itseään "paremman" afrikkalaismiehen.

      Varmaan aviomiestä kannattaisi kuitenkin hakea jostain Brittien, Saksan tai Sveitsin rikkailta alueilta, eikä Afrikasta tai Suomesta.

      • luulisin..

        luulisin kuitenkin, että valtaosasta suomihoroja mustassa ja afrikkalaisessa kiinnostaa lähinnä mulkun koko tai ainakin uskomus, että heillä on suuremmalla todennäköisyydellä suurempi kuin suomalaisilla.

        kulttuurit ovat erilaisia, mikä on syytä aina tällaisissa tapauksissa muistaa.


    • nuorinainen1992

      Ei se komistukseni olekaan enää komistus, kun se teki ruman tempun mulle. Se toi luokseni kolme muuta mustaihoista ja pakottivat minut ryhmähommiin. Nyt on paikat kipeänä edestä ja takaa.

      • perfect.

        tarttuikohan samalla myös HIV, hepatiitti, sankkeri, joku muu tai useampi?


      • nuorinainen1992

        Älkää uskoko! Tuo viesti ei ole minun kirjoittamani. Joku teki niin halpamaisen tempun, että kirjoitti tuon viestin samalla nimimerkillä. Minä olen oikea nuorinainen1992. Taisi ilmeisesti olla jokin kateellinen suomalainen mies, joka tuon viestin kirjoitti.

        Totuus on se, että minä ja afrikkalainen mieheni olemme yhdessä ja meillä menee nykyisin erinomaisen hyvin. Olemme tutustuneet kunnolla toisiimme ja tehneet kaikkea mukavaa yhdessä. Kesälläkin kävimme kahdestaan yhteisellä matkalla ihan täällä Suomessa ja meillä oli todella mukavaa. Eiköhän me joskus käydä jossain kauempanakin, mies varmaan haluaa käydä Afrikassa. Mutta sitä ennen nautimme toisistamme ja arjestamme täällä Suomessa, mieskin on puhunut, että haluaa jäädä tänne Suomeen asumaan. Uskon vakaasti, että kihlat tässä on varmaankin lähiaikoina tulossa, niin hyvin meillä menee. Aivan ihanan, romanttisen, uskomattoman miehen olen minä löytänyt, on vielä niin todella, todella komeakin.


      • 911 never forget :D
        nuorinainen1992 kirjoitti:

        Älkää uskoko! Tuo viesti ei ole minun kirjoittamani. Joku teki niin halpamaisen tempun, että kirjoitti tuon viestin samalla nimimerkillä. Minä olen oikea nuorinainen1992. Taisi ilmeisesti olla jokin kateellinen suomalainen mies, joka tuon viestin kirjoitti.

        Totuus on se, että minä ja afrikkalainen mieheni olemme yhdessä ja meillä menee nykyisin erinomaisen hyvin. Olemme tutustuneet kunnolla toisiimme ja tehneet kaikkea mukavaa yhdessä. Kesälläkin kävimme kahdestaan yhteisellä matkalla ihan täällä Suomessa ja meillä oli todella mukavaa. Eiköhän me joskus käydä jossain kauempanakin, mies varmaan haluaa käydä Afrikassa. Mutta sitä ennen nautimme toisistamme ja arjestamme täällä Suomessa, mieskin on puhunut, että haluaa jäädä tänne Suomeen asumaan. Uskon vakaasti, että kihlat tässä on varmaankin lähiaikoina tulossa, niin hyvin meillä menee. Aivan ihanan, romanttisen, uskomattoman miehen olen minä löytänyt, on vielä niin todella, todella komeakin.

        Pakottiko muslimimiehesi kirjoittamaan tämän viestin 11.9.? Entä miksi kehuit suomimatkustuksellanne, täällähän näkee suomalaisia miehiä... :-(


    • Ei ollu läppä

      Munan pituus 18,5. Thats it

    • ole onnellinen

      tutustuitko häneen tottakai olet ulkomaalaisten kanssa jos olet heistä kiinnostunut miksi olisit suomi miehen kanssa jos et ole kiinnostunut heistä ei vastenmielisten kanssa pidä olla vaan niiden kanssa joista pitää

    • Troltroltrollallaa

      Älä ruoki trollia.

    • 23 + 6

      " mutta silti hän kykenee todella "korkeatasoiseen" keskusteluun."

      :D

    • Ärsyttttäääääää

      En tiiä miks luin taas tällasta paskaa ku vihaseks tästä vaa tulee ku asuu tällasessa junttilandiassa just tän takia en usko et olisin ikinä suomalaisen miehen kaa jos miehen kaa erotaan ku ootte niin uskomattoman sivistymättömiä.

      Terv suomalainen nainen 21v parisuhteessa ghanalaisen miehen kanssa 4 vuotta ja esikoinen tulossa kesäkuussa

      • Piirisi?

        Kyllä fiksuja Suomalaisia löytyy korkeakoulutetuista. Duunarit ovat osaksi juntteja.


    • gfbkkiijh

      Nuorinainen1992, jos näät tämän viestin niin voitko vastata että miten teillä nykyisin menee? Oletteko vielä yhdessä? Kiinnostaisi tietää. :)

    • nuorinainen1992

      No se tapahtui mitä vähän olin pelännytkin. Afrikkalainen mieheni tai ex-mieheni erosi minusta heti, kun sai oleskeluluvan. Haukkui minua läskiksi lähtiessään ja nauroi.

      • Jagdpanther

        Hee Hee :P


      • nuorinainen1992
        Jagdpanther kirjoitti:

        Hee Hee :P

        Eipä ole minun kirjoittamani tuo ylläoleva viesti.

        Minulla ja miehelläni menee hyvin. Kesälomani aikana kävimme mieheni kotimaassa Afrikassa. Siellä oli todella kaunista, lämmintä ja aurinkoista. Tutustuin myös mieheni perheeseen, sukulaisiin ja hänen ystäviinsä. Mukavia ja ystävällisiä ovat kaikki.

        Mieheni on todella ihana ja romanttinen mies. Tässä yhtenäkin päivänä hän oli siivonnut kotimme ja laittanut meille molemmille ruokaa, kun minä tulin töistä. Oli ihanaa, kun raskaan työpäivän jälkeen joku oli järjestänyt mukavan yllätyksen ja huomioinut toisen. Osoittaa toisesta välittämistä ja rakastamista.
        Hän on sekä ahkera töissään että kotona. Todella ihanan miehen olen löytänyt.


    • xenomania

      Kerros nyt jo mistä maasta tämä unelmien poikamies on kotoisin?

    • Jaskapaskanen

      No mites nyt 😝

      • Heippasulle_

        No semmone sä oothän, ei voi sille mitää. Leikit vaa,päässä sul ainaki ei oo kaikki kunnossa!!!


      • Jaskapaskanen

        Anteeks mitä?


    • 1701

      ...ja ulkomailla näitä tummia ihania miehiä on enemmän. Riittää varmasti kaikille. Täälä Suomessa ei ole tarjolla kuin suomalaista miestä.

      Ja sama tietystinaisten kanssa.

    • 13I0

      Olet tummana tainnut syntyä valkoihoisen kehoon.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe