Ilkka, 44v ja Niina, 18v, työpaikalla!

vähän rajumpi tarina

Niina, 18v, oli ikävästä kodista. Iskä häipyny kuvioista jo 15 vuotta aikaisemmin, äiti tykkää juopotella. Nyt Niina opiskeli viimeistä vuotta ravintola-alaa ja tekee pimeitä töitä yhdessä vähän hienommassa ravintolassa. Opintotuet pitäisi saada säilytettyä. Kotona odotti sitäpaitsi työtön raksamies, Jarno 22v, ja yhteinen 10 kuukauden ikäinen poikalapsi.
Niina oli kovasti treenannut pois raskauskilot kun tarjoilijana ei voi olla mikä pullukka tahansa. Muutenkin kroppa oli näyttävämmästä päästä, 171 pituutta, 68 painoa. Tummat pitkät hiukset ja c-kupin rinnat.
Niinan työvuoro oli päättymässä normaalisti puolenyön jälkeen. Keittiö oli siivottu ja viimeisimmät astiat oli tulossa tiskikoneesta. Keittiömestari ja ravintolan omistaja Ilkka, 44v, jutteli niitänäitä mutta homma meni pikkuhiljaa Niinan kannalta vähän kiusallisiin aiheisiin.
"Tiedätsä Niina...", aloitteli Ilkka. "Sulle on varmasti vaikeaa tehdä tätä pimeästi. Joku käräyttää niin sultahan menee opintotuet takautuvastu?". "Maailman tyhmin sanonta, mutta... niin. Elämä on. Ja sitäpaitsi kun ajat on mitä on niin aika moni luokkakaveri tekisi paljon että pääsisi minun asemaan", vastasi Niina.
Seuraavaksi Ilkka tarttui Niinaa lantiosta ja Niina oletti seisovansa tiellä jonkun kaapin edessä. "Tiedätsä..." aloitteli Ilkka samalla kun siirsi kädet Niinan vatsalle "... että mä vähän arvaan että sä tekisit aika paljon että saisit tän paikan säilytettyä itelläsi". Niina tunsi tässä vaiheessa Ilkan kovettuneen elimen ja meni järkytyksestä jäykäksi päästäen lautasen tipahtamaan lattialle. "Pikkulutka! Varovaisesti!", komensi Ilkka ja siirsi toisen kätensä Niinan rinnalle. "Sulla on ihanat rinnat... ilmeiseti imetät vielä ja selvästi oot treenannut muutenkin kun raskaukilot pois", kehui Ilkka Niinan kroppaa.
Tässä vaiheessa hommann nimi oli Niinalle jo selvä. "M-mulla on mies", hän sai kuiskattua järkyttävään sävyyn.
"Tiedätsä Niina... mä vähän arvaan et sä silti haluut tätä". Tässä vaiheessa Ilkan molemmat kädet hyväili Niinan rintoja.
"O-okei... mutta liukkaria ja kondomi", sanoi Niina anovaan äänensävyyn.
"Älä murehdi... hame alas ja pyllistä ton työpöydän päälle", komensi Ilkka kun kävi viereisestä konttorista hakemaan välineitään.
"M-mulla on limakalvot vähän arat vielä synnytyksen jälkeen... et varovasti ok?" anoi taas Niina.
"Pikkulutka vaiti! Pysy siinä! Mä aionkin peppua sun kanssa. Sulle lääkäri neuvonut synnytyksen jälkeen et voi harrastaa peppua sillä välin ku paikat palautuu joten tää ei oo sulle uutta", sanoi Ilkka määrätietoiseen sävyyn.
Niina järkyttyi taas. Mistä Ilkka hänen synnytyksestä yhtään mitään, eikä kukaan ole moista koskaan neuvonut. Niina olikin eräänlainen peppuneitsyt!
"Ei sit rajusti" meni Niinan viimeinen anomus kun Ilkan kortsun päällystämä ja liukastettu penis oli jo matkalla määränpäähänsä.
Ilkan sisääntulo sattui vähän, ja Niina äänteli sen mukaan. Kipu oli kuitenkin pian ohi.
Ilkka ei ollut lauennut yli vuorokauteen, joten alkoi pian saavuttaa huippunsa. Myös Niina huomasi tähän huohotuksesta. "F-ffffaaAAAAAAAAAA-aaah" huusi Ilkka ja vetäytyi pian Niinan suolesta ulos.
Niina yritti puhua jotain mutta Ilkka keskeytti. "Olisit voinut kieltäytyä ja oisin jättänyt tekemättä mutta suostuit". "T-työp..." aloitti taas Niina, mutta sai vastauksen "Oot hyvä työssäsi ja kun maksan palkan pimeästi niin oot mulle aika halpa. Et sä olisi ollut täältä mihinkään lähdössä. Mutta kiitos hoidosta, oot oikein herkku!".
"K-kiitos... entä nyt?" sai Niina kysyttyä nyt kun oli vähän rauhoittunut.
"Heti ekaks puet päällesi, sitten peset naamasi ja sitten heitän sut autolla kotiin" vastasi Ilkka rauhallisesti.
Niinan meikit oli aktin aikana pettänyt ja ne oli pestävä pois ennenkun meni ihmisten ilmoille.
"Miksi teet näin? Olet kuitenkin ihan hyväsydäminen tyyppi", aloitti Niina kun oli päässyt Ilkan autoon.
"En minä tiedä... fantasia... pomo ja alainen, alistaja ja alistettu. Mutta oon sitä mieltä et sä olisit edelleen voinut kieltäytyä ja vaikka työpaikka olisikin mennyt alta niin se ois ollut pieni asia jos et olisi halunnut".
Niina oli hiljaa.
"En minä sinua vahingoittanut. Tää on tällainen meidän sivujuttu", jatkoi Ilkka.
"Entä nyt?" kysyi Niina. "En tiedä... jatkat mulle työskentelyä ja jatketaan molemmat elämää normaalisti. Tiedätkö että mä luulen et loppupelissä tykkäsitkin siitä".
Niina hymähti vähän. Ilkan tyyli oli erilainen kun Jarnon, enemmän aikuisemman määrätietoinen.
"Ollaan perillä", sanoi Niina. "En halua sua ihan talon pihalle kun Jarno voi nähdä."
Seuraavaksi tapahtui jotain odottamatonta. Niina tarttui Jarnoa kädestä ja suuteli etusormea kevyesti.
"Huomenna normaalisti töissä ok?", hän vielä varmistui.
"Huomenna töissä", vahvisti Ilkka. "Moi!"
Niina vilkutti muttei muuten vastannut.

7

15510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • coolstorybro

      5/5

    • Kukkuu9

      Tähän on saatava jatkoa

    • zäk

      "Niina tarttui Jarnoa kädestä ja suuteli etusormea kevyesti".
      Jarno vaihtui sitten Ilkaksi. Ei muuten ihan ok novelli, mutta pikkujutut joskus vähän häiritsee, Noh toisaalta ymmärtäähän sen toki kun palolla kirjoittaa

      • zäk

        Ei kun siis Ilkka vaihtui Jarnoksi piti sanomani. Noh, menee sitä vipuun itse kukin, mutta muuten sama juttu


    • SEPPO[nrjiijii]

      Rahaa pelissä näköjään, kun ikäero on noin VITUN suuri. ps. ime munaa

    • eerika

      kyllä oon itekin imeny pomon kalua joskus nuoruusvuosien pikkujouluissa.en saanu ylennystä mutta kivaa taisi olla ja minä kännissä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe