Justin Bieber

J.B 4ever

Oon 14v tyttö ja laitoin tästä aiheesta keskustelun koska haluan kysyä, miksi te POJAT haukutte justinia homoks ja tällee.
Kai tiesitte, että justin laulaa ylipäätään tytöistä ja muutenkin seurustelee selenan kanssa.
Taitaa olla, että haukutte sitä sen takii et ootte kateellisia sen ulkonäölle ja sille, että tytöt tykkää siitä. Kasvakaa vähä.
Mikä teillä on JBtä vastaa

140

1814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dhnovriun

      jaa miks me ei tykätä kimittäjä1 henkilöstä :D mieti rauhassa vain :DD

      • J.B 4ever

        Kysyinki sen takii justii :D oot vaa kateelline


      • Anonyymi

        penikka


    • bitchplz

      me ei olla kateellisia sen ulkonäöllä. meiän (tai osan) ei tarvitse olla katellisia jos pari 14v teiniä on iha kiimassa siihe. se ärsyttää koska sen musiikki tyyli on perseesä. se käyttäytyy ärsyttävästi ja laulaa samalla lailla.

      • J.B 4ever

        Pari 14v teiniä? Voivoi. Mite käyttäytyy ärsyttävästi, se on musiikkialan huipulla nii pitäähä sitä vähä ny olla tähti :D


      • belieber_

        ''musiikkityyli on perseestä. se käyttäytyy ärsyttävästi '' poju tiiet kai et on olemassa ''mielipiteitä'' ja et todellakaa taida tietää mite se käyttäytyy. oote tainnu viel vähä jäädä sinne 2010 ''baby'' musavideoo kii. mut kaikki ei voi tykätä kaikest.


      • sdfgthyuik8

        Hei haloo! Justin ei oo syvältä, mut omapa on mielipiteenne. Kyllä pojatkin sen musiikists voi tykätä, mut suurin osa pojista ei pidä siitä, ja sen takia kaikki muutkin '' vihaa '' sen musiikkia koska ei ne voi sanoo et tykkää siitä. Pojat esittää kovia vaa.


    • 14v poika

      Hmm... Justinilla on n.50 000 000 tykkääjää Facebookissa, puhumattakaan Twitteristä. Pakko vielä todeta, että Believe akustinen levy tulee tammikuussa. :)

      • J.B 4ever

        Nonii, onha täällä joitai täysjärkisiä ihmisiäki :D


      • 14v poika
        J.B 4ever kirjoitti:

        Nonii, onha täällä joitai täysjärkisiä ihmisiäki :D

        Hah :d hah :D


    • 16v poika

      I love J.B!

    • 14v poika

      Mitkä on sun 3 lempibiisiä?

      • J.B 4ever

        Beauty and a beat, as long as you love me ja mistletoe :p


      • 14v poika
        J.B 4ever kirjoitti:

        Beauty and a beat, as long as you love me ja mistletoe :p

        As long as you love me, Mistletoe ja Beaty and a Beat on munki lemppareita :d. Tykkään kans aika paljo Eenie Meeniestä ja All around the worldista... no joo onha niitä.


      • paska trolli

        Derp song, Spiderpig ja Muna pilluun ah ah


      • Anonyymi

        moi


    • 16v poika

      Mun on boyfriend, never say never, as long as you love me, baby, beaty and a beat... kaikki on hyvii!

    • J.B 4ever

      Sit sen hiukset on nii ihanat

      • ei ole kateutta

        Me ei pidetä justin bieberistä koska se on häpeäksi miehille. Se pukeutuu tiukkohin vaatteisiin, laittaa tukkaansa monta tuntia ja aken kruunasi se kn selvisi että se söi pillereitä äänenmurrosta vastaan. Siis ärsyttävän neitimäinen kten kaikki hintit. Voisit saman tien kysyä miksi me ei pidetä hinteistä. Vastaus on molempiin koska ne ei ole hyvä esimerkki miehisyydelle. Ja vinkki Justinille että paras lääke siihen sen äänenmurroksen kumoamiseen on kastraatio. Niin miespuolisille ooppera laulajillekkin tehtiin 1800-luvulla ja vatmasti pysy ääni kimeänä loppu elämän.


      • niinmutta...
        ei ole kateutta kirjoitti:

        Me ei pidetä justin bieberistä koska se on häpeäksi miehille. Se pukeutuu tiukkohin vaatteisiin, laittaa tukkaansa monta tuntia ja aken kruunasi se kn selvisi että se söi pillereitä äänenmurrosta vastaan. Siis ärsyttävän neitimäinen kten kaikki hintit. Voisit saman tien kysyä miksi me ei pidetä hinteistä. Vastaus on molempiin koska ne ei ole hyvä esimerkki miehisyydelle. Ja vinkki Justinille että paras lääke siihen sen äänenmurroksen kumoamiseen on kastraatio. Niin miespuolisille ooppera laulajillekkin tehtiin 1800-luvulla ja vatmasti pysy ääni kimeänä loppu elämän.

        Mut myönnä pois et se saa enemmän pesää ku kukaa meistä...


      • Pikku vinkki
        ei ole kateutta kirjoitti:

        Me ei pidetä justin bieberistä koska se on häpeäksi miehille. Se pukeutuu tiukkohin vaatteisiin, laittaa tukkaansa monta tuntia ja aken kruunasi se kn selvisi että se söi pillereitä äänenmurrosta vastaan. Siis ärsyttävän neitimäinen kten kaikki hintit. Voisit saman tien kysyä miksi me ei pidetä hinteistä. Vastaus on molempiin koska ne ei ole hyvä esimerkki miehisyydelle. Ja vinkki Justinille että paras lääke siihen sen äänenmurroksen kumoamiseen on kastraatio. Niin miespuolisille ooppera laulajillekkin tehtiin 1800-luvulla ja vatmasti pysy ääni kimeänä loppu elämän.

        Btw tiukat vaatteet on nuorilla muotia. Esim farkut.


      • Pikku vinkki sullekin
        Pikku vinkki kirjoitti:

        Btw tiukat vaatteet on nuorilla muotia. Esim farkut.

        Ne OLI muotia! Ei enää, jos et ole sattunut näkemään esim. Loreenin esiintymis-asua!


      • bieberswaggie
        ei ole kateutta kirjoitti:

        Me ei pidetä justin bieberistä koska se on häpeäksi miehille. Se pukeutuu tiukkohin vaatteisiin, laittaa tukkaansa monta tuntia ja aken kruunasi se kn selvisi että se söi pillereitä äänenmurrosta vastaan. Siis ärsyttävän neitimäinen kten kaikki hintit. Voisit saman tien kysyä miksi me ei pidetä hinteistä. Vastaus on molempiin koska ne ei ole hyvä esimerkki miehisyydelle. Ja vinkki Justinille että paras lääke siihen sen äänenmurroksen kumoamiseen on kastraatio. Niin miespuolisille ooppera laulajillekkin tehtiin 1800-luvulla ja vatmasti pysy ääni kimeänä loppu elämän.

        Joo tiiän vähän vaan vanha tää aihe mut se tunne ku sä sanot et se pukeutuu tiukkoihin vaatteisiin ja näitä öö anteeks mut ootko nähny justini housut?:D se laitta sen hiuksia sen 5min. ja it een oo kuullu tota äänenmurros hommaa...


    • I laav Justin!!!!!!!!!!!

      Kerranki joku samanlainen!!!!!!! Mä vihaan meijän kaikkia luokkalaisii (paitsi mun bffffffff) just sen takia. Oon kauheen herkkä Justinia koskevien asioiden kannalta, joten tekis mieli lyödä niitä sille jännästi suoraa päin näköö! Onko sulla ikinä sellanen olo?

      • J.B 4ever

        Nonii :D munki suurin osa luokasta dissaa sitä :D


    • janne .

      Eikös täältä Suomi24 löydy vielä musiikkipalstaa?:o Kun pitää nuorten rakkauspalstal tulla biiberist keskusteleen

      • J.B 4ever

        Kiitos kun jaoit tuon.
        Vaikutti elämääni suuresti.

        Rakastan justinia nii sehä kuuluu rakkaus palstalle :D


    • J.Bja_R.P_on_paskoja

      Vittu sanon minä!!! Justin Bieber on nii vitun homo että ei sitä voi kuunnella. Laulaa jotain vitun Baby laulujansa... Semmonen saatanan helari siellä piipittää... BABY BABY Saatanan paska kappale... Tytöt hän on tommosten nuorten "pop tähtien" perään... Robin on vittu ihan samanlainen yrittä siellä jotain frontside ollieitaa laulaa SAATANA kuka vittu kuunetelee Justinia tai Robinia ?

      • samaa mieltä

        olet oikeassa. Joku vitun justin piipertejä tai robini kimittää jtn niin heti hirvee määrä tyttöjä ihan "siis ihan ihg i


      • Hyi robin

        Nojoo robin on kyl aika nolo ja sillee, mut jb on hyvä


      • Buuurn
        samaa mieltä kirjoitti:

        olet oikeassa. Joku vitun justin piipertejä tai robini kimittää jtn niin heti hirvee määrä tyttöjä ihan "siis ihan ihg i

        Todennäköisesti justinilla on alempi ääni ku sulla.


      • kerro?
        Buuurn kirjoitti:

        Todennäköisesti justinilla on alempi ääni ku sulla.

        Voiko muka jollakin muulla kuin robinilla olla alempi ääni kuin piiperillä?


      • Palsternakka
        samaa mieltä kirjoitti:

        olet oikeassa. Joku vitun justin piipertejä tai robini kimittää jtn niin heti hirvee määrä tyttöjä ihan "siis ihan ihg i

        Eikö tää kuuluis jo johonki musiikki/sodat palstalle?


      • 14 v tyttö :3
        samaa mieltä kirjoitti:

        olet oikeassa. Joku vitun justin piipertejä tai robini kimittää jtn niin heti hirvee määrä tyttöjä ihan "siis ihan ihg i

        En kuuntele Justinia enkä Robinia. Enkä ymmärrä niit ihmisiä, ketkä oikeesti omistaa koko elämän yhdelle laulajalle, joka ei ees piittaa omista faneistaan. Mut toisaalta nekin on vaan ihmisiä, joilla on oma elämä enkö siten ala niitä täs haukkuu iha pystyyn.
        Oon kuullu, et Justin ois sylkeny sen kirkuvan tyttöfanijoukon päälle ja pistäny vastaa jepareille.. Teinitytöt, kasvakaa.. On sitä muutaki elämää ku joku helvetin Bieberi..


      • nanaaaa
        14 v tyttö :3 kirjoitti:

        En kuuntele Justinia enkä Robinia. Enkä ymmärrä niit ihmisiä, ketkä oikeesti omistaa koko elämän yhdelle laulajalle, joka ei ees piittaa omista faneistaan. Mut toisaalta nekin on vaan ihmisiä, joilla on oma elämä enkö siten ala niitä täs haukkuu iha pystyyn.
        Oon kuullu, et Justin ois sylkeny sen kirkuvan tyttöfanijoukon päälle ja pistäny vastaa jepareille.. Teinitytöt, kasvakaa.. On sitä muutaki elämää ku joku helvetin Bieberi..

        ekakski....RAKASTAN IHAN HULLUNA JUSTINII!!!!!...... joo elikkä toi sylkeminen ei ny oo mikää paras juttu mut toi jeparille vastaan pistäminen,kuka ei oo tehy sellasta!?Ja joo ei vaan välitäfaneistaan...Muuten vaan muistatteko sen pikkutytön jolla oli aivo syöpä ja justin meni tapaamaan sitä ja sano sitä ms.bieberiks <3 ja otti sen lavalleja itki telkkarissa kun siit puhuttiin ja se tekee muutenki ihan hulluna fani tapaamisii...Ja pojat jos tienaisitte miljoonia teijän äänellä niin eiks kannattais käyttää pillereitä ääneen ettei laulaminen vaikene ja kuulosta ihan hirveeltä????!??!!?Kaikki näkee kauaskin sen et ootte kateellisii kun tytöt tykkää siitä ihan sairaana se on komee ja sillä on kiva ääni.Oikeesti jos jonku pitäisi kasvaa niieitten.JOTEN HAUKKUKAA VAIKKA SEURAAVAKS JOTAIN 10V POIKAA KOSKA SI EIOO ÄÄNENMURROST.ja meijänkin luokka on täynnä semmosii kunnon dissaajii.Ees omat frendit ei pysty olla dissaamat.Tekis mieli vetää oikeest päin näköö


    • homo justin

      voi saatanan läski mikä vitun ongelma se on sulle et jotkut ei tykkää bieberist? osa pitää siit osa ei ,get over it. Haters gonna hate -.-

      • 14v tyttis

        Sehä tässä varmaa ärsyttää ku ei osaa kertoo miks ei tykkää. Pitää puhuu paskaa ku ei oo pokkaa sanoo et se vie kaikki tytöt ja on kateelline sille.


      • homo justin
        14v tyttis kirjoitti:

        Sehä tässä varmaa ärsyttää ku ei osaa kertoo miks ei tykkää. Pitää puhuu paskaa ku ei oo pokkaa sanoo et se vie kaikki tytöt ja on kateelline sille.

        Niin no kaikil eri syyt mut suurin osa ei todellakaa oo ''kateelline'' sille ite en vaa tykää sen musa tyylist ja koko justinist


      • 14v tyttis
        homo justin kirjoitti:

        Niin no kaikil eri syyt mut suurin osa ei todellakaa oo ''kateelline'' sille ite en vaa tykää sen musa tyylist ja koko justinist

        Ai suurin osa ei oo? Voivoi..

        Ja mite se on homo


      • homo justin
        14v tyttis kirjoitti:

        Ai suurin osa ei oo? Voivoi..

        Ja mite se on homo

        no ei se oo homo mut pointti on se et mitä se sua haittaa jos porukka haukkuu homoks tai ei pidä siitä :DD


      • JeiPii
        14v tyttis kirjoitti:

        Sehä tässä varmaa ärsyttää ku ei osaa kertoo miks ei tykkää. Pitää puhuu paskaa ku ei oo pokkaa sanoo et se vie kaikki tytöt ja on kateelline sille.

        Ehkä se on niin mutta mitä saatanan siunaamaa merkitystä sillä on että siitä ei joku tykkää!!! Sitäpaitsi se vaan rikastuu sillä että siitä ei tykätä!


      • sienillä on tunteet
        14v tyttis kirjoitti:

        Sehä tässä varmaa ärsyttää ku ei osaa kertoo miks ei tykkää. Pitää puhuu paskaa ku ei oo pokkaa sanoo et se vie kaikki tytöt ja on kateelline sille.

        Epäilenpä,että vie kaikki. On nimittäin julkisuuden henkilö ja sen lisäks yli 18 vuotta nii luulis ny ettei se iha jokaista vie


    • ...

      On se homo. Ja ei kukaa oikeesti tykkää sen musasta kaikki kakarat käy iha kiimasena vaa siihe ku se on muka '' komee'' ja esittää et tykkää siit.

      • äö-öy

        Minusta Justin on oikeesti tosi söpön näköne ja on sillä hyvä lauluäänikin mut en mä tykkää sen musiikista. Kaverit on Belieberejä mut mä en. Musta on naurettavaa käyttää homoa yleispätevänä haukkumasanana kenestä tahansa josta ei tykkää jostain täysin satunnaisesta syystä. Et tää ny on yhen 13 vuotiaan neitosen mielipide. All around the world on kyl hyvä :)


      • Hahahaha.mun mies

        Ok. Dissaajat, miks tuutte lukemaan tätä, jos vihaatte mun tulevaa miestä (lol) ? Kertokaapahan?


      • Tuleva miehes on seppo
        Hahahaha.mun mies kirjoitti:

        Ok. Dissaajat, miks tuutte lukemaan tätä, jos vihaatte mun tulevaa miestä (lol) ? Kertokaapahan?

        Todellakin lol! Olet seksuaalisuuden portaalla kaksi eli julkkisihastuksissa, miten kuvittelet eteneväsi avioliittoon??


    • 11+1=12

      En pidä Justin Bieberin musiikista, ja se ei tarkota, että olen kateellinen hänelle. Ihmiset haukkuu sitä homoksi hänen tyttömäisen äänen, ja muutenki tyttömäisyyden takia. Mulla ei ole mitään Bieberiä vastaan.

      Sitten ne 10-15v fanitytöt... Teillä ei tarvi alkaa vittuilemaan aina, kun sanoo jotain sitä vastaan! Se on aivan helvetin rasittavaa! Olisko kiva, jos mä kuuntelen jotain paskaa, ja te ette pidä siitä niin mä alan huutamaan ja vittuilemaan heti vastaan? Minun puolesta saatte ''rakastaa'' ja fanitella sitä ihan niin paljon ku haluatte, mutta jättäkää minut tuon Bieber sekoilun ulkopuolelle.

      Hyvät joulut kaikille.

      • Joo'o

        Aika tyttömäinen ääni sillä nyt.


      • spurdo..

        Totta. Siis heti kun nämä niin kutsutut "belieberit" vai keitä helvetti ovatkin, niin ovat kyllä välillä nii helvetin tyhmää sakkia että myötähäpeää pursuu joka reiästä esim... https://www.youtube.com/watch?v=eeOhNFiibfI tämä siis mitä vittua likat jo pillutmärkänä huutaa vaik video ei oo alkanu ja video toistetaa joku 10x ja vielki huudetaa nii helevetin hysteerisesti siis mitä vittua oikeesti??? ja ohan se justin aika neiti ku mul oli 12v enemmän lihaksii ku sillä nyt... vaikka sillä kaiken maailmat erikoisvalmentajat onkin :DD


      • Se on semmone juttu
        spurdo.. kirjoitti:

        Totta. Siis heti kun nämä niin kutsutut "belieberit" vai keitä helvetti ovatkin, niin ovat kyllä välillä nii helvetin tyhmää sakkia että myötähäpeää pursuu joka reiästä esim... https://www.youtube.com/watch?v=eeOhNFiibfI tämä siis mitä vittua likat jo pillutmärkänä huutaa vaik video ei oo alkanu ja video toistetaa joku 10x ja vielki huudetaa nii helevetin hysteerisesti siis mitä vittua oikeesti??? ja ohan se justin aika neiti ku mul oli 12v enemmän lihaksii ku sillä nyt... vaikka sillä kaiken maailmat erikoisvalmentajat onkin :DD

        siin sulle lihaksii:DDD http://www.stara.fi/2012/11/01/justin-bieber-esittelee-lihaksiaan/


      • 5fpd on paras
        Se on semmone juttu kirjoitti:

        siin sulle lihaksii:DDD http://www.stara.fi/2012/11/01/justin-bieber-esittelee-lihaksiaan/

        Noistako kateelliset, mun käsi on kun ton jalka (pelkkää lihasta). Tekis tollane riuku ees töitä, ite teen viikonloput ja lomat mettä töitä (tehny siit asti ku olin 12) siks et saan rahaa. Toi ei oo tehny mitää fyysistä työtä ku pidelly mikkii ja hyppiny lavalla. En haluu tollasii hiuksii vaan lyhyen skini siilin. En tollasii vaattei vaan maiharit löysähköt farkut ja lentäjien nahkatakin. Näytän joltai rikolliselt ku oon 187 pitkä, ylävartalo ku olis steroidei popsinu. Arpi jakaa mun oikeet silmäkulmaa joka tuli ku moottorisahan ketju puri oksaan vaakasuoraan ja teräketjun palane viil sen auki. En haluu olla julkkis, en haluu kiljuvii 10-12 vuotiai kiljuu mun ikkunan alle. En kuulostaa hyttyselle. Vaan haluun jatkaa metsätöitä. Kuunnella kotiteollisuutta ja käydä metäs kävelemässä.


      • hahaha
        spurdo.. kirjoitti:

        Totta. Siis heti kun nämä niin kutsutut "belieberit" vai keitä helvetti ovatkin, niin ovat kyllä välillä nii helvetin tyhmää sakkia että myötähäpeää pursuu joka reiästä esim... https://www.youtube.com/watch?v=eeOhNFiibfI tämä siis mitä vittua likat jo pillutmärkänä huutaa vaik video ei oo alkanu ja video toistetaa joku 10x ja vielki huudetaa nii helevetin hysteerisesti siis mitä vittua oikeesti??? ja ohan se justin aika neiti ku mul oli 12v enemmän lihaksii ku sillä nyt... vaikka sillä kaiken maailmat erikoisvalmentajat onkin :DD

        vittu että säälittävää yleistää porukkaa tolleen. Ja laita toki kuva, jos kerta oot nii varma niistä lihaksistas


      • heikkohermoset

        Tai ehkä nämä yleistäjät kuvittelevat muiden ymmärtävän sen, että vaikka he kirjoittavat niin, että jokin väite muka koskisi kaikkia, niin eivät he sitä kuitenkaan niin tarkoita. Itsestäni on paljon typerämpää nämä ihmiset, jotka tulevat valittamaan yleistämisestä. Jos nyt esimerkkinä otetaan tilanne, missä joku sanoo toiselle että "kaikki pojat tykkää autoista ja tytöt nukeista pieninä", niin ei se kuitenkaan tarkoita että joka ainoan ihmisen kohdalla on näin ollut. Sen luulisi ymmärtävän ilmankin, että tarvitsee erikseen aina mainita... Joka tapauksessa tälläinenkin yleiskäsitys on olemassa jostain syystä, eikä se varmasti ole aiheetta syntynyt.


    • Belieber(;

      Todennäkösesti niillä on jotain ongelmia. Huomion hakuu toi tollane dissaamine, sanompaha vaa iha suoraa. Ja tyttömäinen ääni? No oli aijemmin erilainen, mut se on muuttunukki. ;)

      • Samaa mielt

        Niimpä.


    • -.--.--.-

      Joku fiksu on tänne kirjottanu et jb saa enemmän pesää kun muut. missä välissä? se on jossain kiertueella koko ajan... ja jos ei ni se tekee uutta levyy... Joten missä välissä se saa pesää???

      • Nobody knows

        Arvaappa onko jb neitsyt? Nobody knows


    • mäyrä

      Omasta mielestäni Justinin musiikkityyli on surkea. Toiset tykkää toiset ei.

    • Parassss

      Jb on parasss

    • I <3 JB

      I

      • pari syyt

        no rehellisii asioit miks e arvosta sitä....1. Belieberit o vtn noloi kosk ne sanoo et se on täydellinen vaik ei oo nähny tyylii ikin saati puhunu 2. No iha mun oma mielipide se on paskaa must se musa ku oom hevari.... 3. Sen musiikki on musiikillisesti yksinkertast ja jotai simppeleit sointukuvioit 4. Se ku kaikki tytöt hehkuttaa sitä KOKO AJAN eik tajuu et ketää poikaa ei kiinnosta.. Ja täs ei ollu tarkotus loukata ny ketää, nää oli mun mielipiteit


      • pari syyt

        no rehellisii asioit miks e arvosta sitä....1. Belieberit o vtn noloi kosk ne sanoo et se on täydellinen vaik ei oo nähny tyylii ikin saati puhunu 2. No iha mun oma mielipide se on paskaa must se musa ku oom hevari.... 3. Sen musiikki on musiikillisesti yksinkertast ja jotai simppeleit sointukuvioit 4. Se ku kaikki tytöt hehkuttaa sitä KOKO AJAN eik tajuu et ketää poikaa ei kiinnosta.. Ja täs ei ollu tarkotus loukata ny ketää, nää oli mun mielipiteit


      • Miehen malli

        eli I love James Bond?


    • xdjust

      no oletpas sä todellinen belieberi ku se raukkaparka ei oo seurustellu selenan kanssa varmaa 3 kuukautee.. xddd

      • .......

        Urpo ne on nähty yhessä pussailemassa ja tällee nii ne on yhessä


    • mm.. justin

      Pikku vinkki justin ei ole hintti..

    • voi jumalauta!

      kuuleppa 14v tyttö parka joka oot tollaseen alentunu. jos luulet et kukaa olis kateellinen sille vätykselle ni unohda koko juttu. kaikkii ärsyttää mm. se sen huomionhakuisuus niinku "kattokaa nyt perkele kun mä panen selenaa täällä rannalla" jne jne... ja just se sen musiikkityyli ja sen helvetin ärsyttävä ääni niis biiseissä vetää ihon kananlihalle...

      ja btw, naiset ei voi olla homoi tai hinttei...

      • learn to respect

        oot säälittävä :)


    • Tyttöjkl

      Ehkä maailman lapsellisin asia haukkua ihmistä homoksi koska se sattuu olemaa poika joka tykkää laulaa. Vielä lapsellisempaa on ruveta väittelemää siitä onko joku homo vai hetero, vaikka ei edes oikeasti periaatteessa tunne koko ihmistä. Mun mielestä tosi lapsellista niiltä jotka haukkuu bieberiä mutta MYÖS bieberin faneilta (mitä lien beliebereitä olivatkaa) Tää on vaa oikeesti nii helvetin lapsellista.

      • hmm...

        Oonpitkään miettiny just tätä! Mitä se haittaa jos Justin Biber haluu käyttää lahjojaan ja laulaa, toteuttaa unelmansa? Eli jos on pahaa sanottavaa ni turpa tukkoon. En kyll myöskään jaksa Justinin innokaimii faneja jotka saa shokkikohtauksen jos Justinill on nuha :D etsemmoset terveiset:

        Vihaa jas vihaat
        Ralasta jos rakastat,
        Mutta älä käy toisen hermoon!


    • gtbtnbt

      Niin mua ei vittu kinosta mitä mieltä siitä ootte se o iha sama mulle mua kiinnostaa se että miks täällä o hirvee sota sen takia

    • homot jb fanit

      vittu justin bieber on iha homo piipittäjä ja vittu me ei olla kateellisii sille paskapää homolle joka antaa munaa jolleki vitun 14v tytöille justin bieber on iha homo ja ihan vitun ruma haistakaa kaikki tytöt jo saatana vittu! saatana vittu servasin vittu teidät kaikki lesbot ! :D troll

      • säälittäväääääääääää

        nimimerkki ''homot jb fanit'' paljos on ikää? Painu kasvaa sinne kohtuun vielä.


      • oot säälittävä

        hahahaha vitu helari mee juomaan es :D vai eiks oo rahaa? Justin voi varmaa lainata sulle ku sillei oo rahasta pula ;)


    • alkuasukas123123

      Niin, oot aivan oikeessa. Ei se homo ole ei. Se on lesbo kerran Selenan kanssa seurustelee.

      • sgdfgzdfg

        Justinilla ku tuntuu olevan rahaa nii paljo että vois sillä perseensäkin pyyhkiä joten se varmaan mielellään ostaa sulle lasit jottai opit erottaan naisen miehestä :)


    • ****+****=********

      Mieti, että mä haukun, vaikk oon tyttö, koska se on homo-lesbo. Eli justina pippeli on sen nimi!

      • hmm...

        Mist ollaan saatu päähän et tytöt tykkää? Hey, antakaa sen toteuttaa unelmansa? Jos sull olis lahjoi varmaan jakaisit ne. En tajuu niitä jotka jaksaa piipitää homoista. Siis haloo! Rajaa... Oon muuten tyttö enkä justin fani. Mua ei oikee laulajat kiinnosta


      • Tinakenkätyttö_

        Hyi helvetti vaa luuserit & idiootit tykkää jostai justiina piipertäjä-kimittäjäst sääliks käy niitä joil ei oo ees sen vertaa musiikkikorvaa et ei kuuntelis sitä :'DDD


      • tota öö

        joo mitähän vittuaaa? :DDD


    • Hyi teitä

      Tässä yksi syy; justin bieber kuten 1D ja suurin osa nykymusiikista jumaloi seksiä ja ulkonäköä. Jos se olis joku lihava nörtti ei sillä sitä 50 000 000 tykkääjää olis. Vai väitätkö muka? Se ulkonäkö siinä on, ei se pelkkä ääni ratkaise mitään. Tässä yksi syy.

      • 15V tyttö

        Justin on ihan ok :) Mulla ei oo mitään sitä vastaan, ihmettelen itekki miks sitä haukutaan homoks ja hintiks.. jos poikien mielestä se on epämiehekäs ym ym nii pitäkää mölyt siel mahassanne. Jos mä en siitä tykkäis nii emmä silti tykyttäis paskaa, et kaikille olis selvä mun mielipide. Nykyajan nuoriso on just tollasta ku jostai ei tykätä se pitää haukkuu ihan maan alle. Ketään ei oo täydellinen ja jossei tykkää tai haukkuu Justinii nii ei sillon välttis oo kateellinen. Tietty kaikil on omat mielipiteet mut mua ärsyttää itekki ku te jotkut istutte päivät pitkät koneella ja arvostelette kaikkee mistä ette tykkää. Parhaimmillaa solvaatte , mut onneks täält maan päält löytyy niitä lempeitä ja ystävällisii ihmisii! :)


      • turpaperse
        15V tyttö kirjoitti:

        Justin on ihan ok :) Mulla ei oo mitään sitä vastaan, ihmettelen itekki miks sitä haukutaan homoks ja hintiks.. jos poikien mielestä se on epämiehekäs ym ym nii pitäkää mölyt siel mahassanne. Jos mä en siitä tykkäis nii emmä silti tykyttäis paskaa, et kaikille olis selvä mun mielipide. Nykyajan nuoriso on just tollasta ku jostai ei tykätä se pitää haukkuu ihan maan alle. Ketään ei oo täydellinen ja jossei tykkää tai haukkuu Justinii nii ei sillon välttis oo kateellinen. Tietty kaikil on omat mielipiteet mut mua ärsyttää itekki ku te jotkut istutte päivät pitkät koneella ja arvostelette kaikkee mistä ette tykkää. Parhaimmillaa solvaatte , mut onneks täält maan päält löytyy niitä lempeitä ja ystävällisii ihmisii! :)

        Joillekki taitaa olla epäselvää mitä tarkottaa homo, hintti ja pari muuta sanaa.

        (Noita kirosanojakin vois myös vähentää)

        Homo on jos tykkää / pussaa saman sukupuolen ihmisestä. Epäselvää? Nykyää noit sanoi käytetää haukkuma sanoina. ''Robin on paska kimittäjä joka inisee vitusti se on homo'' miltä kuulostaa?
        Aika pentuja ootte jossette tiiä et haukkumasanoina vois käyttää ees vähä fiksumpia sanoja. Kute (aika lapselline joo) kakkapää. En tiiä mitä oikee sanoisin sen sillee selvästi. Vaikka se ei teitä kiinnostaiskaan. Säälittävii ootte jotkut ku käytätte ihmisestä josta ette tykkää homo sanaa... KAIKKI IHMISET ON ERILAISIA, EIKÖ SITÄ VOI HYVÄKSYÄ?


      • 8v poika jola omt milip.
        turpaperse kirjoitti:

        Joillekki taitaa olla epäselvää mitä tarkottaa homo, hintti ja pari muuta sanaa.

        (Noita kirosanojakin vois myös vähentää)

        Homo on jos tykkää / pussaa saman sukupuolen ihmisestä. Epäselvää? Nykyää noit sanoi käytetää haukkuma sanoina. ''Robin on paska kimittäjä joka inisee vitusti se on homo'' miltä kuulostaa?
        Aika pentuja ootte jossette tiiä et haukkumasanoina vois käyttää ees vähä fiksumpia sanoja. Kute (aika lapselline joo) kakkapää. En tiiä mitä oikee sanoisin sen sillee selvästi. Vaikka se ei teitä kiinnostaiskaan. Säälittävii ootte jotkut ku käytätte ihmisestä josta ette tykkää homo sanaa... KAIKKI IHMISET ON ERILAISIA, EIKÖ SITÄ VOI HYVÄKSYÄ?

        lol teile mä o on paras. mä eehk dissaan moniii ihmisiii muuut hei mäjustin on homo. justin on homo inisijä onko vaike ymärtää? on pentuteijä mielest mut mu näppäiymistö on rikki et ihna tieoks. haistaka oaska kokko koknkka paska ja painukaa pilluune. es on htyvää


      • -.-
        8v poika jola omt milip. kirjoitti:

        lol teile mä o on paras. mä eehk dissaan moniii ihmisiii muuut hei mäjustin on homo. justin on homo inisijä onko vaike ymärtää? on pentuteijä mielest mut mu näppäiymistö on rikki et ihna tieoks. haistaka oaska kokko koknkka paska ja painukaa pilluune. es on htyvää

        Vittu jotkut tykkää Justinista, jotkut ei. Ite ainaki tykkään. Ootteko ite söpömpii, parempii laulaa yms..!?
        Jos vihaa sitä ni sit pitää turpansa kiinni. Ei tarvii tulla jokasee Bieberiin liityvää asiaa kommaa heti jtn "vittu mikä saatanan homo!!"
        tottakai siis saa oman mielipiteen asiast sanoo, mut hei jotain rajaa toho touhuu.
        Miettikääs jos itte olisitte laulajia ja kaikki haukkuis homoks ?? Älkää pilatko fanien iloo. Menkää lavalle vetää vaikka Beauty and a beat. Ei hirveen helppoo.. Nii ja se mikää homo ole! Seurustelee/tykkää tytöistä. Hankkikaa aivot.. -.-


      • lolooooool
        -.- kirjoitti:

        Vittu jotkut tykkää Justinista, jotkut ei. Ite ainaki tykkään. Ootteko ite söpömpii, parempii laulaa yms..!?
        Jos vihaa sitä ni sit pitää turpansa kiinni. Ei tarvii tulla jokasee Bieberiin liityvää asiaa kommaa heti jtn "vittu mikä saatanan homo!!"
        tottakai siis saa oman mielipiteen asiast sanoo, mut hei jotain rajaa toho touhuu.
        Miettikääs jos itte olisitte laulajia ja kaikki haukkuis homoks ?? Älkää pilatko fanien iloo. Menkää lavalle vetää vaikka Beauty and a beat. Ei hirveen helppoo.. Nii ja se mikää homo ole! Seurustelee/tykkää tytöistä. Hankkikaa aivot.. -.-

        Mä mietin iha hirveesti että miten ihmeessä moni meijän koulun poika dissaa sitä mut sit kummiski leikkaa samallaiset hiukset ku sil ha hytäilee sen biisei sitku kysyy pidäksäki justinist ni sit ne on sille no en vitussa.. xD


      • Ei todellakaan saa
        -.- kirjoitti:

        Vittu jotkut tykkää Justinista, jotkut ei. Ite ainaki tykkään. Ootteko ite söpömpii, parempii laulaa yms..!?
        Jos vihaa sitä ni sit pitää turpansa kiinni. Ei tarvii tulla jokasee Bieberiin liityvää asiaa kommaa heti jtn "vittu mikä saatanan homo!!"
        tottakai siis saa oman mielipiteen asiast sanoo, mut hei jotain rajaa toho touhuu.
        Miettikääs jos itte olisitte laulajia ja kaikki haukkuis homoks ?? Älkää pilatko fanien iloo. Menkää lavalle vetää vaikka Beauty and a beat. Ei hirveen helppoo.. Nii ja se mikää homo ole! Seurustelee/tykkää tytöistä. Hankkikaa aivot.. -.-

        No ei todellakaan saa kertoo omaa mielipidettään kun heti semmonen kasa bimboja väittää vastaan että turpa kiinni se on ihana xddddldls mä rakastaan sitä!


      • 1+1-2=?
        -.- kirjoitti:

        Vittu jotkut tykkää Justinista, jotkut ei. Ite ainaki tykkään. Ootteko ite söpömpii, parempii laulaa yms..!?
        Jos vihaa sitä ni sit pitää turpansa kiinni. Ei tarvii tulla jokasee Bieberiin liityvää asiaa kommaa heti jtn "vittu mikä saatanan homo!!"
        tottakai siis saa oman mielipiteen asiast sanoo, mut hei jotain rajaa toho touhuu.
        Miettikääs jos itte olisitte laulajia ja kaikki haukkuis homoks ?? Älkää pilatko fanien iloo. Menkää lavalle vetää vaikka Beauty and a beat. Ei hirveen helppoo.. Nii ja se mikää homo ole! Seurustelee/tykkää tytöistä. Hankkikaa aivot.. -.-

        http://m.youtube.com/watch?v=60bu00IhXlQ menköö bieber laulaa ton vähä vaikeempi. Siinäkö vasta servaus annetaa sil 5 vuot aikaa harjotella nii ei vittu sillonkaa onnistu. Ja hei kui sanot et ei saa haukkuu jos ite kysyitte mielipidettä. Ammu, hautaa ja vaikene!


    • Poika. 12

      Aikuistukaa nyt vähän haukkujat. Vaikka hyvä minun on puhua 12v... Mut silti homoks haukkuminen mmitä järkee??? Justin Bieber ei ole homo!!!

    • kakkapökäle2122

      justiina piipertäjällä ei oo pippelii mut selenal on kikkeli ja selena panee justiinaa perseeseeen sit sen selenan muna tulee iha kakkasseks ku se rössää sen röörit nii sit se paskoo ja selan sanoo PASKAA ja syö kaiken lol

      • jaaha ..

        Vittu sullaki taas joku ongelma !?
        Mee sinne mistä tulitki .. -.-


    • kingblackdragon

      yksinkertasesti justin on hintin näkönen (naamsta) siin se varmaan on... (se naama on ihan helvetin ruma) (true story) :D

      • elsqu1234

        Katotaanko saatana ?! ulkonäkö ei oo ainase kaikista tärkein ! ja meijän mieestä justin on kaikki maailman pojista ja miehistä komein !


    • JUSTINNNNN

      Älkää dissatko justiniiiiiiii

    • neveergonnagetit
    • ____________________

      On se Justin Majava (Biever) ihan ok. Ei siin oo mikään mua vastaan.

      • ____________________

        Beaver (Biever) :)


    • Lololollolollooooolo

      Lol

    • No siks

      No se käyttää huumeita jaa sen fanit viiltele sen takii käsiään!!!!!!!!!

    • jbsucks
    • Älä ole nazi ole ihminen

      No voi vittu teitä! Valitatte ku kerrttii just meijä mielipide jota TE ITE KYSYITTE SAATANA! Ja miks te kukoaja kiljutte kouluis ja muual, kuuntelette joistai perkeleen kännyköistä sitä täysil (joka btw raiskaa sitä viel enemmä perseesee) ja rupeette suunnilee nazeiks ku me sanotaa mielipiteemme, no joo kyllähä noi olis pitäny perustella vähä paremmi ku vaa sanoo et se on homo. Mut oikeesti hankkikaa ELÄMÄ.

    • Homo se on

      Jb on homo

    • Hyi teitä

      Jos sitä saa kehua niin miksei sit haukkua? Ei tossa ole mitään järkeä! Ihan yhtä 'pentuja' te IIIK JUSTIN ON IHANA tytöt ja pojat ootte kuin kaikki mitkä haukkuu. Suomi on vapaa maa idiootit

    • We hate her

      Everybody hates justin

    • RobinitarJustiina

      Tommia ei kiinnosta.

    • Bomberbuum

      Mikä #%!/ teillä on Justinii vastaan??????

    • elsqu1234

      EI VITTU TEIJÄN POIKIEN KANSSA PAIUKAA KAIKKI HELVETTIIN ! Justin on tytöille niitten elämä ja te kateelliset paskat sanotte et justin on homo se on tosi hauskaa koska teidät tyttöystävät/ihastukset rakastaa sitä enemmänkö teitä et haistakaa paska koko vihaajasakki! jokaisella on tottakai oma mielipiteensä mutta onhan teilläkin oma musiikki maku mitä vittua sitte jos me fanitetaan justinia te varmaa fanitatte jotai skrillexiä joka on monen tytön mielestä täys paska.. kaikille on tullu jo se selväks et te jotku vihaatte justinia joten painukaa te helvettiin me tiietäänjo teijän mielipiteet !!!!!!

      • Hyi teitä

        Ite kysyitte! Saatanan yleistäjä. Tässä kysyttiin ''miedän mielipidettä' ja kun sen kertoo pitää olla turpa kiinni OOKOO


    • samurai_pegasus_99

      No voisitteko te kakarat olla niin ystävällisiä että lopettaisitte sen Bieberin dissaamisen ja palaisitte sinne hiekkalaatikolle. Miltä teistä tuntuisi jos joku tyttölauma tulisi dissaamaan jotain Cheekiä tai jotain vastaavaa mitä teidän ikäiset
      kakarat kuuntelevat. Ei se Bieber lakkaa laulamasta vaikka jotkut pojat täältä takapajula-Suomesta haukkuisivatkin h*moksi. Pyydän poistattamaan tämän palstan koska niin asiaton. Eikä tätä muutenkaan jaksa että Bieberiä fanittavat tytöt eli "belieberit" sotivat koko ajan dissaavia eli "pikkutrollaajia" vastaan. Vaikken itse kuuntele Bieberiä niin en hauku h*moksi jollain nuortenpalstoilla toisin kuin ensimmäiset pyöreät täyttäneet tylsistyneet kakarat !

    • samurai_pegasus_99

      Ja olen itsekin 13-vuotias poika eli täysi kakara mutta eräitä paljon kypsempi kakara !

      • Emotyttö_01

        Useimmat vihaavat Justin Bieveriä siksi, koska eivät pidä Justinin tekemästä musasta. Ja onhan Justin Bieberillä kieltämättä korkea ääni.
        Mutta kaikillahan on oma musamakunsa, joten miksi dissata? En kuuntele Justin Bieberiä enkä vihaakkaan. Vihaajien ei tarvitse haukkua itse Justinia, koska se loukkaa ja on muutenkin tosi törkeää. Eihän kukaan voi periaatteessa äänelleen mitään, ja jos Justin Bieber haluaa ottaa lääkkeitä äänenmurrosta vastaa, niin siitä vaan, sehän on hänen oma päätöksensä! ;) Ja se, että haukutte häntä, on tavallaan kiusaamista. On naurettavaa, että monet ihmiset vastustavat kiusaamista, mutta heidän mielestään on silti oikein, että Justinia saa haukkua. Hän on myös ihminen, jolla on tunteet.
        Ja niille jotka rakastaa Justin Bieberiä; me kaikki emme tykkää samasta musiikista kuin te, joten hyväksykää se, jos emme ole "Beliebereitä". Kaikilla on edelleen oma musamakunsa, eikä sitä tarvitse toisen vuoksi muuttaa. Ja olkaa hyvä ja lopettakaa näiden palstojen tekeminen, koska vihaaminen ei lopu, vaikka haukkuisittekin vihaajat lyttyyn :P

        Niin, ja edelliselle kommaajalle; miksi peität sanasta "homo" aina yhden kirjaimen? Homo ei ole kirosana vaan seksuaalinen suuntaus. Ja homoudessa ei muuten ole mitään hävettävää, olemme kaikki yhtä arvokkaita! ;) Joten onhan tuokin silleen tavallaan vähän loukkaavaa homoja kohtaan.
        En ylipäätään ymmärrä, miksi kaukki "haukkuvat" toista homoksi :( Homoudessa ei oel mitään pahaa, joten ei sitä Justin Bieberiäkään tarvitsisi siksi kutsua, koska hän ei ole homo.

        Ja noille, jotka väittävät, että KAIKKIEN tyttöystävät/ihastukset rakastavat Justin Bieberiä, haluan sanoa, että minä en rakasta Justinia ollenkaan ;)


      • Tällästä tänään
        Emotyttö_01 kirjoitti:

        Useimmat vihaavat Justin Bieveriä siksi, koska eivät pidä Justinin tekemästä musasta. Ja onhan Justin Bieberillä kieltämättä korkea ääni.
        Mutta kaikillahan on oma musamakunsa, joten miksi dissata? En kuuntele Justin Bieberiä enkä vihaakkaan. Vihaajien ei tarvitse haukkua itse Justinia, koska se loukkaa ja on muutenkin tosi törkeää. Eihän kukaan voi periaatteessa äänelleen mitään, ja jos Justin Bieber haluaa ottaa lääkkeitä äänenmurrosta vastaa, niin siitä vaan, sehän on hänen oma päätöksensä! ;) Ja se, että haukutte häntä, on tavallaan kiusaamista. On naurettavaa, että monet ihmiset vastustavat kiusaamista, mutta heidän mielestään on silti oikein, että Justinia saa haukkua. Hän on myös ihminen, jolla on tunteet.
        Ja niille jotka rakastaa Justin Bieberiä; me kaikki emme tykkää samasta musiikista kuin te, joten hyväksykää se, jos emme ole "Beliebereitä". Kaikilla on edelleen oma musamakunsa, eikä sitä tarvitse toisen vuoksi muuttaa. Ja olkaa hyvä ja lopettakaa näiden palstojen tekeminen, koska vihaaminen ei lopu, vaikka haukkuisittekin vihaajat lyttyyn :P

        Niin, ja edelliselle kommaajalle; miksi peität sanasta "homo" aina yhden kirjaimen? Homo ei ole kirosana vaan seksuaalinen suuntaus. Ja homoudessa ei muuten ole mitään hävettävää, olemme kaikki yhtä arvokkaita! ;) Joten onhan tuokin silleen tavallaan vähän loukkaavaa homoja kohtaan.
        En ylipäätään ymmärrä, miksi kaukki "haukkuvat" toista homoksi :( Homoudessa ei oel mitään pahaa, joten ei sitä Justin Bieberiäkään tarvitsisi siksi kutsua, koska hän ei ole homo.

        Ja noille, jotka väittävät, että KAIKKIEN tyttöystävät/ihastukset rakastavat Justin Bieberiä, haluan sanoa, että minä en rakasta Justinia ollenkaan ;)

        Joo-o, suurimmaksi osaksi ihan asiallista kamaa, mutta ehkä hieman huvittavakin tuo vuodatus (älä loukkaannu ;)).

        Mutta kirosanateoria kusee. Helvetti on paikka. Saatana ja perkele (yleensä sama henkilö) helvetin asukas/hallitsija. Että tässä muutama vastaväite.


    • Respect others

      Tää koko vitun keskustelu on niin säälittävä. Voin vaan nauraa teille. Kaikki tykkää eri asioista ja siitä on turha tulla tänne mitään soppaa keittään. Jos et tykkää Justinin musiikista niin okei. Mutta et kyllä voi kovin paskaksi haukkua tai homoksi sanoa. Onko teillä lyödä yhtään faktoja oikeesti pöytää? Justinilla on maailman myydyin albumi hallussa. Kertokaa ku pääsette ite siihen asemaan. Ootan innolla. Menkää helarit juomaan es ja antakaa toisten kuunnella mitä ne haluu :) Tämmönen kateellisten paskanjauhaminen on niin vitun lapsellista. Perustelkaa etes nii kuulostatte ees vähä viisaammilta.

    • Piiperijutin

      Piiperi on tytön kokoinen vaikka on miehen ikäinen. Kaverilla ei ole hauista eikä lihasta nimeksikään. Tyrön ääni ja käyttää kaikenmaailman homovitkuttimia yllään. Ainoota miehekästä siinä on se auto joka sil on eli aventador. Muuten jos vaikka vertaa miehekkäisiin nyrkkeilijöihin tms kunnon urheilijamiehiin niin aikamoinen pikkuhoro toi piiperi on..niinkuin sanotaan:"nyrkillä tapettava";)).miehen pitää olla miehekäs eikä tollanen jolla ei ole lihaksia vaan luuta ja nahkaa vaan. Ootteko nähny kaverin ilman paitaa..hyi hvetti!

    • Entykkäämistään

      Tykkään artisteista jotka eivät ole täynnä itseään. Bieber ainakin uutisoinnin jälkeen ei ole ollut missään positiivisessä valossa. Ärsyttävä penikka
      Jokaisella tosin oma musamaku :P mutta turhaa yleistää, että kaikki vihais tai rakastais biiberii.
      Säälittävää tämmönen keskustelu , ei mitään "tasoa" eikä tämä johda mihinkään. Teinit vaan valittaa ja jakaa omia mielipiteitänsä netin syvyyteen, joita lukee vaan hardcore bieber fanit tai bieber vihaajat..

    • Fantsuu!!!

      Justin Pierijä on fantsu. Tuhnut tuoksu keikallakin ja biisit oli ihanii!

    • Norsun vittu

      Beiber on rahasampo joka jostain kumman syystä kiinnostaa näitä nuoria spermaviemäreitä. Valta ja kuuluisuus on tissieläimille nannaa. Rahasta tässä on kysymys. EI MUSIIKISTA

      • Justin haters..

        Justin piipittäjä on paskapää!!! Ja paskasta tehty!


      • ei helvetti
        Justin haters.. kirjoitti:

        Justin piipittäjä on paskapää!!! Ja paskasta tehty!

        Tuokaa popparit 8) ei helvetti kui ihmine voi säälii noitte joittenki kommentteja ! " paskapää piipittäjä" taidat olla joku 11v jonne joka ei tajuu musiikki maailmasta mitään , puhumattakaan julkisuudesta. Tottakai , justin pukeutuu huolellisesti ja hyvin. HALOO se on maailman suosituin mies laulaja. Se on tyyli ikoni! Kuvitteletteko että se laittaa verkkarit ja pitää samaa hupparia viikon?! Niinkuin te jotkut jotka ei paskaakaan välitä mitä pukee päälleen. Ettei ois kateudesta nyt kyse.. Saatteko huomioo kaveripiirissä kun haukutte sitä? Ehkä pokien kesken saatte mut tyttöjen silmis ootte niiin luusereita kun olla ja voi.. Uskokaa pois.. Justin on kaikkea muuta kuin paskaa , se on pelastanut olemuksellaan ja sanoillaan monen nuoren päivän / elämän ja saanut miljoonat miljoonat itkemään ilosta , lahjoittanut hyväntekeväisyyteen , se kohtelee fanejaan paremmin kuin kukaan julkkis maailmassa. Se tienaa ansionsa mukaan , se on ansainnut sen. Ei ole ansainnut paskaa niskaansa inhottavilta jonneilta jotka ei tajua MITÄÄN. Menkää leikkimään ja kasvakaa aikuisiksi. Kenestäkään ei tarvitse rakastaa, mutta arvostusta pitäis löytyy tollaista ihmistä vastaan joka on uhrannut koko nuoruudensa julkisuuden , fanien , keikkojen kanssa. Ja tulee vielä koko elämänsä. Justin ansaitsee taukoa, onhan hänkin ihminen! Nyt tyst vihaajat olette aivan perseestä. Olen puhunut.


    • VenVidVic

      "Taitaa olla, että haukutte sitä sen takii et ootte kateellisia sen ulkonäölle ja sille, että tytöt tykkää siitä. Kasvakaa vähä."

      Miksi kukaan olisi kateellinen jonkun sellaisen ulkonäöstä joka on erittäin homon näköinen. :D Eikä siitäkään olla kateellisia että tytöt tykkää siitä, sillä yksi minun naisenvalintakriteeri on että se tykkää oikeasta musiikista eikä mistään vitun biiberistä.

      • Iltasanomat

        Kanadalainen teinipop artisti, Justin Bieber tuli ulos kaapista. Lue järkyttävä uutinen linkistä http://adf.ly/PtuOn muistakaa jakaa tätä Facebookissa, twitterissa ja muissa sosiaalisen median palvelussa.

        Yst. Terv. Iltasanomat


    • wdw3

      Justin beeber ei ole edes oikea kunnon lulaja. Ei siitä vois olla yhtään kateellinen. Keksin pari kenestä vois olla vaikka ne on jo kuollut.

    • Ei hyvä Luoja

      ....

    • Vaihteeks

      Justin Biber?....No nyt kun otit puheeks.....Ei vois vähempää kiinnostaa joku random Just aikuinen Kimeellä äänellä laulava....Poika. Noh Otetaampas tää nyt aiheeks eli:....Miks kukaan ei voi ajatella realistisesti?...Siis...Faktahan on se että Justin Biber ei oo homo eikä lesbo koska se On Poika Ja Hetero Koska Sillä on tyttöystävä. Tähän väliin en Välitä Mistään "Se on Lesbo koska se on tyttö" Kommenteista. Ja Koko Asiahan Nimen Omaan ei ole Justin Biber vastaan Haterit Vaan BELIBERIT vastaan Haterit. Justin Biber Ei anna Vittuakaan sille mitä Siitä ajatellaan Kunhan sillä on Nitä Faneja jotka tuottaa sille Rahaa elämän pitimeks. Toinen Asia jonka kuulin oli että Justin Biber ei anna rahaa Isovanhempiansa sairaala kuluihin edes avuksi...Siksi häntä sanotaankin Itsekkääksi. NO tuo aihe käsiteltiin joten kuten tässä joten seuraavaan.
      Haterit: He vihaavat Justin Biberin rasittavaa luonnetta laulaa Ainoastaan tytöille...Itseänikin rasittaa "vanha" laulu jossa kuulu lause "I wanna be your boyfriend" Eka reaktio voipi hyvin olla "HYI HOMO!" Joka On sekä että säälittävää että Lapsellista ruveta Julkaisemaan sitä Millä lie sivustoille vaan ärsyttääkseen Kutsuttuija Beliibereitä

      Beliberit: Vaikea miettiä kUmmat ovat rasittavimpia Haterit vai Beliberit....Noh oma kantan on Beliberit,. Belibereiden "perustelut" Hatereita vastaan Ovat Typeriä...."Ootte vaan kateellisia sille kun se on Hotimpi ja kuuluisampi ku sä" Noh.....Nyt kun otit puheeks "kuuluisuudesta" Niin.....Tässä tapauksessa sillä on enemmän "huonoa Kuuluisuutta" Kateellinenko? salli minun nauraa...Miksi edes haluaisin olla Vihattu laulaja? Toinen: "Vihaat koska tyttöystäväsi Haluaa häntä enemmän kun sinua".....Ei tietenkään halua! Älä ole typerä ja lapsellinen...Tyttöystäväni ihailee Ja Kuolaa JUstin Biberin perään mutta Justin Biber on IHASTUS hänelle...ei rakkauden kohde joka minä olen. Toivon että tämän kommentin johdosta Haterit ja Beliberit edes yrrittävät antaa mietittyjä ja Hyvä Perustelua Sana harkassan toisia vastaan :) "HYVÄÄ KESÄÄ"

    • belieber?

      Ite kuuntelen justin bieberiä vaikka olen 21 vuotias mies ja enkä ole homo. Olen alkanu kuuntelemaan silloin kun justinin ääni muuttui vähän matalammaksi. Joku voisi pitää outona kun kuuntelen bieberiä.

    • Belieber_forever

      Ite oon belieber, mut sori nyt vaan, että on aika noloo nyt syyttää poikia kaikesta... Onhan haloo bieber vihaajia tyttöjäkin olemassa... Ja mul on monta poika kaveria jotka diggaa Justinista. Etkä arvosta muiden mielipidettä... Justin ei oo kaiken keskipiste mitä kaikkien pitää palvoo. Ja mä kirjotin tän komentin siks, että roskaat tän keskustelupalsts paikan tommosella, typerällä valittamisella

    • Belieber ♥

      Mun mielestä Justin on just ihana. Sen biisit on aivan ihania ja se on iha älyttmän söpö.
      Mut en tajuu sitä miks sitä pitää tulla tänne yleisesti haukkuu, seki on vaa ihminen. Kaikilla on tietty omat mielipiteensä.
      Mut JB on paras ♥
      I Love You Justin ♥

    • belieber2

      Justin bieber on maailman suurin luuseriiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!! XDDD ja belieberit ootte samaa roskasakkia, ihan oikeesti justin bieber on pelkkä pentu joka on tyhmä kuin retardin aasin kassit!!!! että jos ois 100 luotia mitkä saisin käyttää keneen tahaansa, niin käyttäisin ne kaikki justiniin, ihan vaan varmuuden vuoksi. Kasvakaa aukuisiksi ja hyväksykää se, että justin on keskenkasvuinen pelle swag kakara.

    • Will.i.am

      No minä en vihaa sitä minä vaa on näääääh en välitä tost Biberist kuunnelkaa mieluiten Will.i.am:mia hän on paljo parempi

    • BELIEBER FOREVER<31

      Grown up bitches. Miettikää vähä hatersit mitä puhutte mun JB:stä

    • se käyttää huumeita

      Justin tekee samat virheet kuin kaikki laulajat. Vetää huumeita ja vastaavaa. Miksei fanit ajattele sitä että niiden ihailun kohde käyttää kannabista ja vastaavaa. Tolla menolla sille käy niin kuin Elvikselle ja kurt kobainille aika pian. Karu totuus.

    • JBpoismusiikkialalta28

      Tykkäätkö vielä näin 2015 vuonna? Ja kun se bieber sai sen palkinnon nii sen golleegat vaa buuas sille ja jon bon jovi haukku sen pystyy oon hater sen luonteen herneaivojen machoilun ja itsekkyyden takia PISTE. sen ne juliste jb boyfriendit on aika noloja ainaki ne mis se makaa jossai sohvalla xD

    • juorutkulkevat

      Miksi Bieberiä haukutaan? Selvään kysymykseen selvä vastaus.
      Hän saa sen aikaan itse. Häntä seuranneet (ja moni muukin) tietävät, että tasaisin väliajoin lehdissä on otsikoita, milloin seksin ostamista, milloin kananmunien heittelyä päin naapuritaloja jne. Ei siinä tarvitse juurikaan keksiä haukuttavaa.
      Selenasta en ole yhtä paljon kuullut vastaavia törkeyksiä. Jos on järkevä, niin jätti Bieberin kun sai tarpeekseen skandaaleista.
      PS. Kuten muidenkin julkkisten kohdalla, suurin osa dissaajista on myös aika matalalla älykkyystasolla.

    • Eisaatanamikäaihe

      Ehkä jbtä haukutaan koska se käyttää huumeita ja siitä on tulossa semmone maansa myyny julkkis niinku 80-90luvuilla oli monia. Olen tyttö, ja sanon, että jb on jonnejen kingi :DD

    • kulta_kavio

      oikeesti! justin on ihan tosi lahjakas ja ihan tosi hyvä laulamaan! miks kukaan ei voi oikeesti ikinä ymmärtää!! se on niin lahjakas. se opetti ite ittensä soittamaan kaikkii soittimii ja sen ääni on ihan taivaallinen joten jos ette tykkää siitä ni ei tarvi mainita ja jankuttaa siitä joka paikassa se voi vaikka ihan hyvin loukata jotain.

    • Anonyymi

      koska se teki pewdiepiestä disstrakin

    • Anonyymi

      Hyvänen aika, että joku on nostanut vanhan aiheen pintaan....

      Oon 37 v. mies ja tämä on ainoa lukemani viesti jossa Justin Bieber yhdistetäänb homouteen jollain lailla.

      Naistenmies niin sanotusti. On saanut pesää jos keneltä mimmiltä. Seurusteli joskus Selena Gomezin kanssa ja munasi pettämällä ja sitten alkoi kirjoittaa kappaleita itkien Selenan kanssa. Ei saanut takaisin vaikka kiehnäsi jopa sairaalassa hänen tukenaan. Nyt otti jonkun lohdutushoron vaimoksi.

      Hetero se on, saman lailla kuin minä.

      En ole mikään fani, mutten vihaa häntä mitenkään.

      Hän on ollut hakannut joitain naapureita ja paparazzeja. Niitten väitteiden täytyy olla totta, koska jotkut sanovat saaneensa häneltä turpiinsa. Miksi joku valehtilisi siitä? Itse en myöntäisi vaikka minulle tapahtuisi niin. Sanoisin ennemmin vaikka saaneeni köniini partiolaistytöltä, siinä olisi enemmän kunniaa.

      Jotkut tahot ovat kutsuneet Justinia tytöksi, toisaalta aika ruma se on kauniimman sukupuolen edustajaksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2884
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      536
      2733
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1885
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1867
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1758
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      302
      1698
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1352
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      62
      1163
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1144
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe