Kauniin naisen yksinäisyys

kaunis nainen

Täällä on paljon viestejä, joissa väitetään että kaunis nainen ei voi olla yksinäinen. Sori nyt vaan, mutta väärässä olette! Kaunis nainen saa varmasti seksiseuraa ja lyhyitä suhteita, mutta eihän sellaiset poista todellista yksinäisyyttä.

Kun puhutaan varsinaisten kaverien löytämisestä, kauneudesta on pelkkää haittaa. Useimmat muut naiset on kateellisia kauniille naiselle, joka saa miehiltä paljon huomiota ja jonka rinnalla he itse näyttävät arkisen rumilta. Kuulostaa varmaan tyhmältä, mutta asiaa on tutkittu ja totta se on, että kauniita naisia syrjitään tällä tavalla.

Kauniin naisen ei ole helppo löytää edes pysyvää kumppania. Uskokaa pois, että ympärillä pörräävät miehet tekee siitäkin vaikeampaa, ainakin jos on ujo eikä uskalla itse tehdä aloitteita! Ulkonäköön ihastuneet miehet ei aluksi huomaa tai välitä siitä, että pintaa syvemmältä en olekaan hänen tyyppiään. Mielenkiinto loppuu siihen, kun mies tajuaa että olen paljon muutakin kuin kaunis. Sitä paitsi moni mies ei lähesty helposti kaunista naista. Se johtuu kai osittain samankaltaisista itsetunto-ongelmista kuin naistenkin kohdalla, mutta osittain varmasti siitä, että tavalliset miehet ajattelee mahdollisuuksiaan olemattomiksi. Miten kaunis nainen voisi kiinnostua esim. tavallisen näköisestä nörtistä, kun sen ympärillä pyörii toinen toistaan parempikroppaisia komistuksia? En kuitenkaan tahdo löytää mitään tyhjäpäistä adonista vaan mukavan kumppanin, eikä ulkonäkö tai koulutus tms. ole mitenkään tärkeässä osassa.

Olen siis kaunis nainen ja silti, tai ehkä juuri siksi, yksinäinen. Tietäisitte vaan kuinka monta kertaa olen toivonut, että olisin ihan tavallisen näköinen. Ehkä silloin saisin edes yhden kaverin... ja ehkä olisin myös kateellinen kauniille naisille, kun kuvittelisin että niille kaikki on paljon helpompaa.

179

5438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+17

      Laita treffi-ilmoitus nettiin. Odota kunnes sopiva kumppani ottaa yhteyttä tai lähetä viestiä sellaisille. Lopeta itsesäälissä rypeminen.

      • kaunis nainen

        Mulla on deitti-ilmoitus netissä enkä ryve itsesäälissä. Viestini oli lähinnä vastaus kaikille niille, jotka täälläkin väittää ettei kaunis nainen voi olla oikeasti yksinäinen.


      • S24treffailija
        kaunis nainen kirjoitti:

        Mulla on deitti-ilmoitus netissä enkä ryve itsesäälissä. Viestini oli lähinnä vastaus kaikille niille, jotka täälläkin väittää ettei kaunis nainen voi olla oikeasti yksinäinen.

        Sitten vaan linkkiä tänne siitä sun treffiprofiilistas..? :D


      • 12+17
        kaunis nainen kirjoitti:

        Mulla on deitti-ilmoitus netissä enkä ryve itsesäälissä. Viestini oli lähinnä vastaus kaikille niille, jotka täälläkin väittää ettei kaunis nainen voi olla oikeasti yksinäinen.

        Et siis todennäköisesti ole enää kauaa yksinäinen. Voisit tehdä vielä toisen ilmoituksen pelkkää ystävähakua varten.


      • kaunotarminäkin
        kaunis nainen kirjoitti:

        Mulla on deitti-ilmoitus netissä enkä ryve itsesäälissä. Viestini oli lähinnä vastaus kaikille niille, jotka täälläkin väittää ettei kaunis nainen voi olla oikeasti yksinäinen.

        toi kauniin naisen avaus juttu on niin fuulaa ja soopaa kuin olla ja voi. Jos nainen on oikeasti kaunis, niin sen ei todellakaan tartte olla sekunttiakaan yksin jos ei halua. Kaunis nainen on se joukon ns. alfa-naaras,jonka seuraan muut tuppautuvat . Varsinkin miehet. Kauniille naiselle löytyy aina seuraa,joka muuta väittää niin yksinkertaisesti valehtelee. Tästä on maailma täynnä todisteita.
        Kaunis nainen on yksin VAIN jos itse haluaa olla yksin. Piste.


      • Totuus
        kaunotarminäkin kirjoitti:

        toi kauniin naisen avaus juttu on niin fuulaa ja soopaa kuin olla ja voi. Jos nainen on oikeasti kaunis, niin sen ei todellakaan tartte olla sekunttiakaan yksin jos ei halua. Kaunis nainen on se joukon ns. alfa-naaras,jonka seuraan muut tuppautuvat . Varsinkin miehet. Kauniille naiselle löytyy aina seuraa,joka muuta väittää niin yksinkertaisesti valehtelee. Tästä on maailma täynnä todisteita.
        Kaunis nainen on yksin VAIN jos itse haluaa olla yksin. Piste.

        Ei naisten keskuudessa ole mitään alfa-naaraita. Kauniita naisia kadehditaan niin paljon että muiden naisten luottamusta ja hyväksyntää on vaikea saada.


      • HAHmhaa.
        12+17 kirjoitti:

        Et siis todennäköisesti ole enää kauaa yksinäinen. Voisit tehdä vielä toisen ilmoituksen pelkkää ystävähakua varten.

        eiköhän sulla ole niitä ilmoituksia tuhansilla nikeilläsi jo pilvin pimein.


      • mummelijoiältään
        Totuus kirjoitti:

        Ei naisten keskuudessa ole mitään alfa-naaraita. Kauniita naisia kadehditaan niin paljon että muiden naisten luottamusta ja hyväksyntää on vaikea saada.

        Niin, se vaan on kummallista. Minua sanotaan kauniiksi, miehet sanoo niin!
        Saan myös samansuuntaista palautetta toisilta naisilta, mutta ikäluokkani naiset eivät ystävysty kanssani!? itseäni nuoremmat kylläkin, heillä kun ei ole sitä kadehtimisen aihetta. Nuoret miehet hakee seksiseuraa (fantasioitaan toteuttamaan kertasellaisella) oikeesti aikuiset miehet eivät uskalla lähestyä, kyräilevät vaan.
        Eli kyllä saa aikas yksin olla jos niin haluaa, mutta ei ole ihmisen hyvä olla yksi. Tosin en minä usko että niin kaunista naista/miestä on olemassakaan joka ei kaipaa lähelleen toista ihmistä ja etteikö löytyisi sitä toista puolikasta melkein jokaiselle,,,


      • Fakta ja piste!

        Kaunis nainen ei ole koskaan yksin. Fakta ja piste!

        kyse on vain omista kriteereistäsi.


      • 13+4
        kaunis nainen kirjoitti:

        Mulla on deitti-ilmoitus netissä enkä ryve itsesäälissä. Viestini oli lähinnä vastaus kaikille niille, jotka täälläkin väittää ettei kaunis nainen voi olla oikeasti yksinäinen.

        Tokihan kaunis nainen voi olla yksinäinen. Tyhmää olisi muuta väittää. Mutta ei se välttämättä kovin yleistä ole. Onko sulla muuten kuva deitt-ilmoituksessasi?


      • 13+4
        Fakta ja piste! kirjoitti:

        Kaunis nainen ei ole koskaan yksin. Fakta ja piste!

        kyse on vain omista kriteereistäsi.

        Eikö kaunis nainen sitten saisi pitää rimaa normaalia ylempänä esimerkiksi ulkonäön suhteen? Tietysti saa, ja se on vain luonnollista. Kaikilla meillä rima jossain menee.
        Kateellinen ihminen olet.

        Ja yksinäisyys on vähän muutakin kuin se, ettei elä parisuhteessa.


      • yksinäinen___nainen

        Kyllä, kaunis nainen voi olla hyvin yksinäinen. Osa on hyvin suosittuja ja saisi kenet vaan haluasisi, mutta ei sekään päde kaikkien kohdalla. Itse en ole millään tavalla luonteeltani pinnallinen, kriittinen tai ilkeä vaikka kauniiseen naiseen yleensä yhdistetään tämäntyyppiset piirteet. Minulla on ollut rankka lapsuus ja olen ollut nuorempana syrjinnän ja kiusaamisen kohteena. Olin kuin ruma ankan poikanen. Teini-iässä ulkonäköni muuttui ja minusta tuli vasta silloin hirveän kaunis. Tytöiltä alkoi tulla kommentteja ja kuulin aina kehuja myös miehiltä. Tosin nämä kehut tulivat joko minua muutamia vuosia vanhemmilta tytöiltä ja miehiltä taikka sitten pari vuotta nuoremmat En ikinä saanut omalta ikäluokaltani hyväksyntää. Siltikin kaikki ketkä sattuivat minua kehumaan kännipäissään tai ne ketkä kadehtivat minua eivät halunneet viettää kanssani aikaa eikä tutustua. Vain kaikkein rohkeimmat miehet uskalsivat lähestyä.( Juuri sellaiset jotka eivät halunneet mitään vakavaa) Kuulin kavereideni kautta kyllä useasti että joku poika oli kiinnostunut minusta, mutta koskaan he eivät uskaltaneet itse lähestyä. Taustani takia olin tietenkin hirveän ujo eli en uskaltanut myöskään itse tätä tehdä. Olen nyt 25-vuotias ja yhtäkään luotettavaa/hyvää kaveria en ole vieläkään saanut.. en edes hetkellisiä sellaisia. Niin monet illat itkin yksin kotona kun en tuntenut ihmisiä/mulla ei ollut kavereita ( ulkoisista piirteistäni huolimatta). Nyt joku ajattelee että en vain kelpuuta miehiä. Kaikki on vain liian korkeista odotuksistani kiinni. EI. Hyvin moni sanoo ettei ole itse pinnallinen vaikka he ovatkin , mutta olkaa kilttejä ja uskokaa minua en siis todella ole. Tiedän omasta kokemuksesta miltä tuntuu kun on se "ruma" "ei haluttu" jne. Siksi jopa samaistun useasti sellaisiin miehiin ja molempina kertoina kun olen seurustellut ( 2 kertaa) olen ollut miehen kanssa joka "ei ole yhtä hyvännäköinen kuin minä" ja tuttavani ovat ihmetelleet miksi koska saisin "paremman" (he kun näkevät luokittelun perustaksi kuuluvan ainostaan ulkonäkö). Silloin kun kuljen täysin ilma meikkiä minua saatetaan lähestyä helpommin. Siksi laitan vain harvoin hyvin vahvat meikit. On hirveän masentavaa kun ei voi korostaa omaa kauneuttaan niinkuin muut. Jos haluan tulla toimeen naisten kanssa en voi ikinä laittautua ja meikata liikaa. Mutta takaisin aiheeseen. Olen siis oikeasti kaunis niinkuin muiden näkökulmasta mutta siitä huolimatta minulla ei siis ole ketään naisystäviä miehestä puhumattakaan. Suurimman osan ajastani vietän yksin. Ainoastaan jossakin high school maailmassa ylimaallisesta kauneudesta olisi hyötyä. Anteeksi tekstini on hirveän rönsyilevää en edes itekään enää muista pointtiani muuten kuina että halusin yrittää saada teitä ymmärtämään että on olemassa myös hyvin kauniita naisia(puhun siis ulkoisesti kauniista) jotka ovat hyvin yksinäisiä ja masentuneita.


    • Joo joo, Aletaan me sitten tutustuu ja seurustelee jos kerran ulkonäöllä ei ole väliä ja jos se muka on vaikeeta löytää ketään. Tuskin sinä niin ujokaan ole ettet vois tavata.

      • i.dislike.you

        Et taida kelvata sille. Se etsii mukavaa miestä.


      • teyhdhdutru
        i.dislike.you kirjoitti:

        Et taida kelvata sille. Se etsii mukavaa miestä.

        Kyllä mun mielestä i.like.you on ihan mukavalta kundilta vaikuttanut...


      • feikki se on

        Ei se tainnut olla yksinäinen kun ei halua edes kaveriksi.


      • 00000007
        i.dislike.you kirjoitti:

        Et taida kelvata sille. Se etsii mukavaa miestä.

        Pahan pistit :D


    • rawraw

      Ai ei poistaisi seksiseura yksinäisyyttä. Harvemmin sitä vaan mennään ja pannaan vaan myös keskustallaan ja vietetään pidempi aika yhdessä. Eikä vain sisään ja ulos ja kiitos ja hyvästi.
      Lisäksi kun kaunis nainen saa seksiseuraa ja lyhyistä suhteita arvaa kuka osapuoli se on kuka aina nämä suhteet lopettaa? Olisiko kenties nainen?
      On kumminkin totta, että ne muutamat harvat kauniit naiset jotka ovat yksin varmasti potevat yksinäisyyttä enemmän kuin kukaan muu ihminen koska heidän on vielä vaikeampi löytää heille soveltuvaa suhdetta kun kuka tahansa ei kelpaa.

    • Toinen samanmoinen

      Ulkonäöllä, koulutuksella ym. ulkoisilla seikoilla ei ole väliä, mutta sisältö ratkaisee kaiken. Kuka tahansa ei kelpaa! Luonteen täytyy olla hyvä, sellainen josta itse tykkää. Kuuluisien kemioiden täytyy kohdata, jotta synkkaa ja molemmat tuntevat toisiinsa seksuaalista ja eroottista vetoa. Lisäksi tarvitaan jonkinlaista samanhenkisyyttä, sukulaissieluisuutta, jotta voidaan tuntea olevansa kaltaisessaan seurassa, ymmärretään toisiamme ja koetaan että meillä on jotakin yhteistä.

      Ihminen voi käydä treffeillä kymmenien eri henkilöiden kanssa ilman että kuvatunlaista henkilöä löytyy. Ja vaikka löytyisikin, suhde voi silti kariutua tai olla syntymättäkään siitä syystä, että hän ei kaikista näistä huolimatta ollut SE OIKEA. Ennen Sen Oikean tapaamista monesti kyllä ollaan ikään kuin harjoitussuhteissa joidenkin muiden sopivien henkilöiden kanssa, mutta nämäkin voivat jäädä syntymättä jos se ei vain kuulu elämän käsikirjoitukseen, kohtaloon!

      Eli vaikka nainen on ilman kumppania, hän ei todellakaan, KOSKAAN ota ketä tahansa vain jottei olisi yksin, toisin kuin ilmeisesti moni mies.

      • rere3434

        Ei miehetkään ketä tahansa ottaisi. Mutta esimerkiksi mies ei koe naisen työttömyyttä lähes koskaan esteeksi toisin kuin se on lähes jokaiselle naiselle (tutkittu) este. Aivan sama asia kuin, että mies haluaisi naiselta vain seksiä ja nainen vain mieheltä rahaa.


      • totuustorvi1
        rere3434 kirjoitti:

        Ei miehetkään ketä tahansa ottaisi. Mutta esimerkiksi mies ei koe naisen työttömyyttä lähes koskaan esteeksi toisin kuin se on lähes jokaiselle naiselle (tutkittu) este. Aivan sama asia kuin, että mies haluaisi naiselta vain seksiä ja nainen vain mieheltä rahaa.

        niin paljon laittaa haluamaan naista ystäväksi (kumppaniksi) jos raha ratkaisee. Työttömyys voi osua kenen tahansa kohdalle ja sittenkö nainen lähtee lapsien kanssa jos mies ei satu uutta työtä löytämään. Mieluummin työtön ennen kuin tapaa naisen ja vasta sitten työt niin tietää, että suhde on terveellisellä pohjalla.


      • eräs nainen

        Hyvin sanottu, pitää todella paikkansa.


    • tdrtd

      Tuo on aivan totta, että "tavavallinen" mies hyppää ohi kauniista naisista treffipalstoilla. Ainakin itse aina teen niin kun katson millaisia urheilullisia, pitkiä, paremmin tienaavia jne. miehiä on naisen vieraskirjaan kirjoittanut. En tiedä tekeekö kukaan muu:)

      • ujomies.

        Itsekkin skippaan ihan suosiolla ne kauniimmat ja keskityn enemmän perusnätteihin ja söpöihin naisiin.


      • ei-pantava könsikäs
        ujomies. kirjoitti:

        Itsekkin skippaan ihan suosiolla ne kauniimmat ja keskityn enemmän perusnätteihin ja söpöihin naisiin.

        Ei se ole mikään menetys, että skippaa "kauneimmat" naiset. En oikein ymmärrä tätä kauneuden ylistystä, taidan olla liian yksinkertainen. Itse "luokittelen" pariutumismielessä naiset vain kolmeen ryhmään: en panisi, panisin, panisin enemmän kuin mielelläni. Kaikki muu ulkonäköön liittyvä on hifistelyä. Ystävää/kaveria etsittäessä ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä.


      • sdjfslöjflödjf09
        ujomies. kirjoitti:

        Itsekkin skippaan ihan suosiolla ne kauniimmat ja keskityn enemmän perusnätteihin ja söpöihin naisiin.

        Samoin. Saavat tulla ensin heittämään flirtin (S24 treffit) mulle, niin sitten vien kyllä tilanteet siitä eteenpäin. Tosielämässäkin homma toimii periaatteessa niin, että nainen antaa jonkun hienovaraisen vinkin, jotta mies tietää, että voi lähestyä. Kaikki ei näitä viestejä tosin osaa lukea tai ovat liian ujoja jne.


      • Tekee... Itse katselen suosiolla ylipainosia ja pyöreitä, vaikken mitään järkevää osaakaan kirjoittaa.


      • Invisible boy
        strange.cyborg kirjoitti:

        Tekee... Itse katselen suosiolla ylipainosia ja pyöreitä, vaikken mitään järkevää osaakaan kirjoittaa.

        Suosiolla? Eihän pehmeät mimmit ole kakkoslaatua.


      • tavmies1

        kyllä tekee, ja jokainen järkevä tavismies tekee niin.


    • onko luonne hyvä jos ei juopottele joka viikonloppu, ei ole väkivaltainen, ei huorittele tai nimittele muutenkaan, käytös ei muutu humalassa, auttaa kotitöissä
      ei määräile toisen tekemisiä, antaa tilaa ja antaa tavata kavereita.

    • lollipoppi3

      Ihan samaa mieltä. Kauneus tuo mukanaan paljon negatiivista. Miehet kyllä pörrää ympärillä ja tyrkytttää seuraansa, mutta mitä seuraa? Seksiseuraa tai muuten vaan haluaa jonku koriste-esineen jota näytellä ylpeänä muille miehille. Mustasukkaisia miehiä, häiriintyneitä epätoivoisia miehiä. Kelpais ihan tavallinen älykäs mies. Itse olen älykäs ihminen. Kaipaan älyllistä keskustelua, älyllistä työtä aivoilleni. En käy ravintoloissa, koska en etsi mitään, en halua kuunnella tyhjiä kehuja. Saa vaittomanakin vieraiden naisten vihat päälleen jos uskaltaa jutella varatun miehen kanssa. Automaattisesti olet ylepä ja koppava, leuhka, vaikka kuinka mukava olisit, ystävällinen ja sosiaalinen. Työyhteisössä jäät automaattisesti ulkopuolelle. Toiset kokevat uhkana vaikka olisi koko ajan vain hiljaa. Lääkärissä, töissä, vapaa ajalla koko ajan joku kyttää. Tulee ole että antakaa mun olla rauhassa.
      Sitäpä ei saa täällä edes kirjoittaa että joo olen kaunis ja fiksu, heti olet leuhka. Olen tietysti siinä mielessä tyytyväinen, että näin on, mutta olen silti yksinäinen ja yksin. Olen hyväksikäytetty henkisesti ja rikki lyöty niin monta kertaa, ettei vaan enää jaksa huutaa HYVÄKSYKÄÄ MINUT TÄLLAISENA KUIN OLEN!!!!!!!

      • Top Angebot

        Ok. Hyväksyn kyllä. Mutta voisit jakaa viestin kappaleisiin silloin kun kirjoitat että olet älykäs...

        Joskus olisi kiva käsitellä näitä asioita livenä jotta voisi antaa oman näkemyksensä siitä miksi joutuu ulkopuolelle. Siihen kun ei vältämättä ole mitään erityistä syytä, seura johon hakeutuu voi vaan olla väärä.


      • söpö kundi
        Top Angebot kirjoitti:

        Ok. Hyväksyn kyllä. Mutta voisit jakaa viestin kappaleisiin silloin kun kirjoitat että olet älykäs...

        Joskus olisi kiva käsitellä näitä asioita livenä jotta voisi antaa oman näkemyksensä siitä miksi joutuu ulkopuolelle. Siihen kun ei vältämättä ole mitään erityistä syytä, seura johon hakeutuu voi vaan olla väärä.

        Kauniit naiset: Yllättävän moni mies ei koe olevansa teidän arvoisianne, juuri kauniin ulkokuorenne ansiosta. Sen takia teidän pitää aluksi antaa kiinnostavan oloiselle miehelle kunnolla vinkkiä, jopa mennä juttelemaan. Vähemmän kauniit kanssasisarenne pääsevät siinä mielessä helpommalla. Miehet uskaltavat mennä heille juttelemaan suoraan. Voi kun itekin saisin omakseni kauniin naisen - sellaista pitäisin kuin kukkaa kämmenellä..:)


      • huolimaton...
        söpö kundi kirjoitti:

        Kauniit naiset: Yllättävän moni mies ei koe olevansa teidän arvoisianne, juuri kauniin ulkokuorenne ansiosta. Sen takia teidän pitää aluksi antaa kiinnostavan oloiselle miehelle kunnolla vinkkiä, jopa mennä juttelemaan. Vähemmän kauniit kanssasisarenne pääsevät siinä mielessä helpommalla. Miehet uskaltavat mennä heille juttelemaan suoraan. Voi kun itekin saisin omakseni kauniin naisen - sellaista pitäisin kuin kukkaa kämmenellä..:)

        Hups, tämän piti tulla ap:n viestiin vastaukseksi, ei Top Angebotille :D


      • esa_62

        Eikö se ole normaalia että miehet pyörivät kauniiden naisten ympärillä, kyllä miehet pyörii yleensä kaikkien naisten ympärillä. Myös minä katselen mielelläni kaunista naista, eikö se ole normaalia. Totta on Suomi 24, on todella naiset täynnä itseään,eli eivät vastaa, jos kertoo itsestä karun totuuden. Minä en pidä itseäni älykkäänä, mielestäni olen pirun ruma, mutta ylpeä siitä, jos haluat jutella, löydät minut suomi24. Sanotaan näin ihmiset uskaltavat huutaa joukossa kunhan sävel on kaikilla sama. Ymmärrät varmaan viimeisen lauseen.


      • Beauty and The Beast
        esa_62 kirjoitti:

        Eikö se ole normaalia että miehet pyörivät kauniiden naisten ympärillä, kyllä miehet pyörii yleensä kaikkien naisten ympärillä. Myös minä katselen mielelläni kaunista naista, eikö se ole normaalia. Totta on Suomi 24, on todella naiset täynnä itseään,eli eivät vastaa, jos kertoo itsestä karun totuuden. Minä en pidä itseäni älykkäänä, mielestäni olen pirun ruma, mutta ylpeä siitä, jos haluat jutella, löydät minut suomi24. Sanotaan näin ihmiset uskaltavat huutaa joukossa kunhan sävel on kaikilla sama. Ymmärrät varmaan viimeisen lauseen.

        esa_62 olet ihan tavallinen suomalainen mies.


      • missdreamer
        Top Angebot kirjoitti:

        Ok. Hyväksyn kyllä. Mutta voisit jakaa viestin kappaleisiin silloin kun kirjoitat että olet älykäs...

        Joskus olisi kiva käsitellä näitä asioita livenä jotta voisi antaa oman näkemyksensä siitä miksi joutuu ulkopuolelle. Siihen kun ei vältämättä ole mitään erityistä syytä, seura johon hakeutuu voi vaan olla väärä.

        Top Angepot; kiinnostaisi tosiaan keskustella näistä asioista livenä. Tuntuu että tässäkin sekoitetaan yksinäisyys ja parisuhteen puuttuminen. Ei parisuhteen löytäminen välttämättä poista yksinäisyyttä, tai yksinäinen ihminen ei välttämättä edes etsi parisuhdetta.
        Tällaisina pitkinä pyhinä itse ainakin kaipaan kivaa porukkaa, jonka kanssa vois kokoontua, lähteä vaikka mökille, istua iltaa ja jutella, käydä hiihtämässä ja piknikillä, laittaa ruokaa yhdessä - ei ole elämän varrella sellaista porukkaa löytynyt.
        Onko vika minussa, ulkonäössäni vai luonteessani, vai olenko vain etsinyt seuraa vääristä paikoista?


      • 4+9
        söpö kundi kirjoitti:

        Kauniit naiset: Yllättävän moni mies ei koe olevansa teidän arvoisianne, juuri kauniin ulkokuorenne ansiosta. Sen takia teidän pitää aluksi antaa kiinnostavan oloiselle miehelle kunnolla vinkkiä, jopa mennä juttelemaan. Vähemmän kauniit kanssasisarenne pääsevät siinä mielessä helpommalla. Miehet uskaltavat mennä heille juttelemaan suoraan. Voi kun itekin saisin omakseni kauniin naisen - sellaista pitäisin kuin kukkaa kämmenellä..:)

        "Kauniit naiset: Yllättävän moni mies ei koe olevansa teidän arvoisianne, juuri kauniin ulkokuorenne ansiosta."

        Väärin. Tavallinen mies ei yritä iskeä, koska tietää, että kauniilla naisella riittää niin paljon vientiä, ettei hän jaksa edes kääntää päätään tavallisen miehen takia. Varmasti moni näistä "tavallisista" miehistä olisi kuitenkin sen kauniin naisen "arvoinen", riippuen tietysti siitä millä ominaisuuksilla toisen arvoisuutta voi edes määritellä. Ei parisuhteen toimivuus kuitenkaan ole pelkkä ulkonäkökysymys, vaikka toki silläkin on merkitystä etenkin tutustumisvaiheessa.


      • Gone, baby, gone

        Voisi olla minun kirjoittamani tuo viestisi, lollipoppi3! Särkynyt niin monesti juuri noista syistä. Joskus on tehnyt mieli mennä keskelle toria huutamaan: haloo, ettekö tajua, että täällä on persoona, äly ja sydän sisällä, eivätkö NE kiinnosta ketään?!
        Nyt en jaksa enää edes toivoa löytäväni ketään, olen luovuttanut.


    • a18plus6

      Luulenpa, jos mies ajattelee ettei ole tietyn naisen arvoinen, ei tuo nainen kovin herkästi tälle miehelle sytykään. Itsevarmuus kun vetoaa naisiin. Mikä sitten on se kuuluisa tavallinen mies, joka ei uskalla kauniille naiselle mennä juttelemaan?

      En tiedä, olenko minä tavallinen, mutta ei minua toisten ulkonäkö pelota. Sitä kun saa yhdenkin rohkaisevan merkin (katseen yms), niin siitä vain juttelemaan! Ei siitä henki lähde (ellei sitten mene jonkun testosteronia pullistelevan äijänkääryleen mielitiettyä kutittelemaan). Kannattaa hieman skannailla etukäteen ;)

    • Oon iskenyt kauniita naisia ja kirjoitellut niille suomi 24 treffeissä. ihan piruuttani siis todetakseni sen että kaunis nainen ei tavikselle vastaa eikä halua tavikseen edes tutustua. Tietää ainakin sen että kaunis nainen saa seuraa mut ne on niin ronkeleita ettei mikä tahansa kelpaa. Siksi kaunis nainen ei voi olla yksinäinen kuin omasta halusta.

      • a18plus6

        Eihän tuo nyt mikään tieteellinen todiste ole. Ainoa, mikä tuosta selviää on se, etteivät nämä (yksittäiset) naiset ole vastanneet _sinulle_. Ja kun viestien sisältökään ei selviä, et tiedä sitäkään, jättivätkö nämä naiset vastaamatta siksi, että a) viesti ei saanut heissä aikaan uteliaisuutta vaiko b) profiiisi ei aiheuttanut heissä uteliaisuutta.

        Ja toisaalta, olemmeko me yksinäiset miehet edes nk. taviksia? Jos "tavis" vastaa keskivertomiestä sosiaalisine suhteineen, onko yksinäinen mies "tavis"? Ainakaan minä en pidä itseäni taviksena. Ja niin, minullakin on profiili S24 treffeissä, ja kyllä ne naiset vastaa kun kirjoittaa heille viestin, joka herättää kiinnostusta!


      • huppu691

        "Oon iskenyt kauniita naisia ja kirjoitellut niille suomi 24 treffeissä. ihan piruuttani siis todetakseni sen että kaunis nainen ei tavikselle vastaa eikä halua tavikseen edes tutustua."

        Tuollainen teksti kertoo siitä, että joko olet huono ilmaisemaan itseäsi kirjallisesti (mikä on nettideittailun maailmassa pitkä miinus) tai sitten ajattelusi on kauniisti sanottuna hiukan yksinkertaista. Et meinaan ole todistanut mitään muuta kuin sen, että tietyt kauniina pitämäsi naiset ei ole vastannut niihin viesteihin, jotka kirjoitit heille ihan piruuttasi.


    • ei kukaan

      täyttä paskaa!!! kaunis nainen muka yksinäinen...
      ole oma itsesi, avoin, peruskohtelias äläkä tuomitse muita heti ulkonäön perusteella. kavereita löytyy. ihan sama oletko nainen vai mies kaunis vai et.

      itse en enää lähesty tuntemattomia tosi kauniita naisia. koska kokemus on osoittanut että usein pakit tulee ja vielä todella töykeästi. kellon kysyminen bussipysäkillä voidaan tulkita iskuyritykseksi... ulkomaalainen nainen antaa pakit lähes aina peruskohteliaasti. ja kun mies pysyy asialinjalla eikä ole törkeä myöskin juttelee.

      kauniita naisia on kavereina, eikä niillä ole mitään ongelmia. avoimia ja erilaiset ihmiset hyväksyviä. kavereita riittää.

    • asvban

      Kiva huomionhakualoitus. Olisit yhtä hyvin voinut kirjoittaa noihin kahteen muuhun, jotka ovat aktiivisia. No nyt näitä on kolme, kuka enää tietää, että mihin vastata.

    • ei kukaan

      siis jos minua tarkoitit, enpä noita muita edes huomannut.

    • as55333
    • kateus vie kalat..

      Joo kyllä se pitää paikkaansa,että kauniita syrjitään. Jokaikisessä
      paikassa ja sukupuoleen riippumatta. On perin hassua,mutta miehet
      myös kiusaa kauniita naisia usein tahallaan huutelemalla perään jotain ikävää
      ja juoruamalla. Liiasta kauneudesta on vaan haittaa.Yksinäisiä on paljon,
      mutta se ei meinaa ettei henkilö voi olla kaunis. Varsinkin jos laittauttuu
      vähän paremmin niin yksin jää. Miehet eikä naiset huoli.Olet heti
      koppava ja ylimielinen jos et puhu,toisaalta jos puhut paljon olet heti
      vamppi joka on iskemässä kaikkia.Ystäviä ei ole ja
      kumppaneita ei löydä kun ei ole kenen kanssa liikkua ulkona.
      ja muuten ei kaikki kauniit ihmiset ole pinnallisia se on vaan tekosyy
      inhota ,kyllä se on niin että ne rumat vasta pinnallisia onkin kun ei ihmisessä muuta näe kun ulkokuoren.Kyllä sitä toivoisi vaan tavallista mukavaa kumppania jonka kanssa synkkaa.

      • minäkin aina

        olen huomannut saman!


      • Invisible boy

        "...,kyllä se on niin että ne rumat vasta pinnallisia onkin kun ei ihmisessä muuta näe kun ulkokuoren."

        Kyllähän se ulkokuori pistää silmään, kun se on sellaiseksi haluttukin. Onko se vähemmän pinnallista, jos itse itsensä pynttää muiden näytille? Siksi toisekseen, kauniit, etsiessään miestä jonka kanssa synkkaa, aloittaa (ja lopettaa) etsinnät niistä paremman näköisistä yksilöistä, joten vaikka he etsivät sisältöä, he näkevät myös ulkokuoren.


    • tosi miehet harvassa

      Totta on! Kauniita naisia syrjitään tavallisessa elämässä, mutta julkkiksista en puhu mitään.
      Olen jo mummi ikäinen, mutta olen vieläkin huomattavan kaunis. Nuoruudessani sain kuulla, kuinka olen kaunotar kansainvälistä luokkaa, ja ihmettelyä, kuinka kauneuteni menee hukkaan tavallisessa elämässä.

      Toiset naiset ovat olleet todella kateellisia ja ilkeitä. Tosi vaikea löytää oikeita ystäviä.

      Miehet taas! Odotin tapaavani kunnon miehen elämänkumppanikseni, mutta minua ei uskaltanut lähestyä kukaan kunnon mies ja ympärilläni pyöri itsestään jotain luulevia tyhjänpäiväisiä rikkauksilla, ulkonäöllä tai joillain minulle mitään sanomattomilla arvoilla ylvästeleviä, ja useinkin varattuja miehiä. Itse olin tavattoman ujo, enkä uskaltanut siksi tehdä aloitteita miehille, jotka minua todella olisivat kiinnostaneet.

      Avioiduin aikanaan, jota sain kyllä katua. Minua petettiin, minulle valehdeltiin, minua vastaan manipuloitiin, minua väheksyttiin.
      Hirveä avioliitto, joka purkautui liiankin myöhään. Sen jälkeen jatkui sama ralli.
      Miehiä, jotka kuvittelivat itsestään liikoja, mutta ilman sisäistä sivistystä ja yleensä varattuja, joilla ei ollut uskollisuudesta vaimoaan kohtaan ei tietoakaan.
      Mitenkähän moni nainen kulkee ruusunpunaiset lasit silmillään kuvitellen, ettei mies edes vilkaise toisia naisia. Todellisuus on aivan toinen. Moni mies pyrki imartelemaan sanoen, ettei hän koskaan ole pettänyt vaimoaan, mutta minun kanssani hän kyllä sen tekisi jos vain suostuisin. En kyllä suostunut. Tahdoin vain oikean ja kunnollisen miehen, siis isoilla kirjaimilla MIEHEN, enkä mitään kukkoilevaa, niljakasta, yhden illan seikkailua etsivää nuljaketta.

      Parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa, olipa kaunis tai ei!

      • cutes

        Jaan kokemuksesi joiltain osin. Minun elämääni on hankaloittanut naisten kateus ja myös varattujen miesten tunkeutuminen valheidenkin avulla seuraani. Kaunis ulkonäkö voi todella olla paitsi siunaus myös kirous.


    • suusa1

      Olin hyvin yksinäinen nuori kaunis nainen. Heti noin 15 v. täytettyäni tyttökaverit häipyivät yksi toisensa jälkeen. Ja todella häipyivät, minua ei huolittu enää mihinkään, enkä silloin ymmärtänyt syytä, vasta nyt liki viisikymppisenä ymmärsin toisten tyttöjen kateuden. Miesystäviä on ollu ja avioliittokin - kaikkia suhteita varjosti miesten huono itsetunto, luulivat kai etteivät pysty minua pitämään ja kohtelivat siksi huonosti ja mustasukkaisesti - huorittelua olen saanut kuulla tai muuta tämänkaltaista epäluuloa - koskaan en ole edes harkinnut pettämistä suhteissani. Olen jo nuorena kyllästynyt kuulemaan miesten kehuja ulkonäöstäni koska koen sen niin että minun sisimpääni ei nähdä, olen vain "ulkonäköni". Ja kylläsynyt siihen tunteeseen kun mies jos toinenkin on vain halunnut näyttäytyä kanssani näyttääkseen muille miehille tai vielä katkerampaa näyttääkseen entiselle naiselleen. Koin myös nuorempana saavani huonoa palvelua ikäisiltäni NAISmyyjiltä, NAISkampaajilta, NAIStyötovereilta. Mutta aika viaton olen silloin ollut, sillä en ymmärtänyt mistä se johtui.

    • Kaunotar itsekin

      Allekirjoitan täysin alkuperäisen kirjoittajan tekstin. Minuakin on kadehdittu paljon kauneuteni takia, toisaalta olen myös hyötynyt siitä. Naiset yleensä aluksi vihaavat/ovat epävarmoja kanssasi, kunnes oppivat tuntemaan paremmin (ja tässä saa tehdä paljon työtä voittaakseen naiset kavereiksi) ja miehet taas pörräävät ympärillä joskus riesaksikin asti.

      Yksinäisyyttäkin olen välillä kokenut, koska sinut arvotetaan niin ulkonäön perusteella ja ns, adonikset, joita kauniin naisen on helppo saada, ovat usein epäluotettavia, joten suhteet eivät onnistu. Olen myös seurustellut rumempien/tavisten kanssa (joilla on ollut ihana luonne - ja sehän on ihmisessä kuitenkin tärkeintä, kauneus kun katoaa iän myötä), mutta näissä suhteissa on ollut se ongelma, että näille miehelle on tehnyt vaikeaa se, että sinua yrittävät jatkuvasti muut urokset iskeä.

      Työssäni joudun pitämään täysin matalaa profiilia - ei meikkiä, pukeutumaan vaatimattomasti ym. koska muut naiset ovat sinulle kateellisia ja pomot haluavat sänkyysi. Vaikka teen näin, en silti pysty peittämään kroppaani ja piirteitäni. Kuulostaa varmaan täysin tärähtäneeltä tämä touhu tavisten mielestä, mutta tätä on elämäni tällä hetkellä.

      Itse en arvota ihmisiä ulkonäön perusteella, vaan luonne ratkaisee. Sen olen oppinut kantapään kautta. Onneksi mulla on kuitenkin ihania läheisiä ja ystäviä, jotka eivät arvota mua ulkonäköni perusteella, vaan jotka hyväksyvät mut tällaisena kuin olen. He ovat pitäneet mun jalkani aina maan kamaralla ja korostaneet muita arvoja kuin ulkonäköä. He aina naureskelevatkin sitä mulle, kun kohdataan joku vieras ihminen ja hän sanoo heille, että onpas toi teidän tyttö kaunis - wau, niin että ai jaa, meille se on ihan tavallinen rakas tytär/ystävä, vaikka hänelle ulkonäköä onkin siunaantunut.

      Tsemppiä kuitenkin kaikille niin kauniille, rumille kuin taviksillekin, kaikki me ollaan kuitenkin hmisiä ja me voidaan löytää yhteistä jos annetaan toisillemme siihen mahdollisuus. Ja tuo kateus on täyttä energian haaskausta, en suosittele sitä kenellekään. Kyllä elämä haastaa meidät kaikki tässä elämässä ennemmin tai myöhemmin.

      • Yksinäinen harakka

        Osa naisista tosiaan osaa olla inhottavia ja selvästikin kateellisia muiden kauneudesta. Itse olen tuota kateutta kokenut eniten työpaikoilla. Vaatetustani on arvosteltu jopa pomolle asti (vaikka pukeudun tavallisesti ja en paljastavasti) ja vaatteitani on jopa piiloteltu entisellä työpaikalla.

        Itsekään en meikkaa töihin mennessä enää, heti kun laittaudun enemmän niin saan paskempaa kohtelua kanssasisarilta. Tosin nykyisessä työpaikassani naiset pukeutuvat kauniisti ja laittautuvat. Koulua kun vielä kävin, niin minulle tuntemattomat tytöt levittelivät minusta kaikkea paskaa, että olen huora ja lesbo, vaikken ollut edes koskaan seurustellut. Mitäpä muuta tuo olisi voinut olla kuin kateutta? Toki on paljon ihaniakin ihmisiä olemassa, myös naispuoleisia sellaisia.

        Mitä tuossa Suusa1 kirjoitti noista kassaneidoista ja kampaajista, niin se pitää pitkälle paikkaansa. Tuntuu että kauneusalan työntekijät ovat niitä pahimpia kadehtijoita juuri. Kerran kampaaja leikkasi hiuksistani 20cm, vaikka sovittiin vain 5cm ja hiukseni eivät tosiaankaan olleet huonovointiset.

        Kuvottavinta mitä tiedän ovat rivoja kommentteja laukovat vanhemmat miehet. Jos jonkinlaista ahdistelijaa saa pelätä! Joten miesten on turha luulla, että naiset olisivat innoissaan saamastaan huomiosta.


      • Invisible boy
        Yksinäinen harakka kirjoitti:

        Osa naisista tosiaan osaa olla inhottavia ja selvästikin kateellisia muiden kauneudesta. Itse olen tuota kateutta kokenut eniten työpaikoilla. Vaatetustani on arvosteltu jopa pomolle asti (vaikka pukeudun tavallisesti ja en paljastavasti) ja vaatteitani on jopa piiloteltu entisellä työpaikalla.

        Itsekään en meikkaa töihin mennessä enää, heti kun laittaudun enemmän niin saan paskempaa kohtelua kanssasisarilta. Tosin nykyisessä työpaikassani naiset pukeutuvat kauniisti ja laittautuvat. Koulua kun vielä kävin, niin minulle tuntemattomat tytöt levittelivät minusta kaikkea paskaa, että olen huora ja lesbo, vaikken ollut edes koskaan seurustellut. Mitäpä muuta tuo olisi voinut olla kuin kateutta? Toki on paljon ihaniakin ihmisiä olemassa, myös naispuoleisia sellaisia.

        Mitä tuossa Suusa1 kirjoitti noista kassaneidoista ja kampaajista, niin se pitää pitkälle paikkaansa. Tuntuu että kauneusalan työntekijät ovat niitä pahimpia kadehtijoita juuri. Kerran kampaaja leikkasi hiuksistani 20cm, vaikka sovittiin vain 5cm ja hiukseni eivät tosiaankaan olleet huonovointiset.

        Kuvottavinta mitä tiedän ovat rivoja kommentteja laukovat vanhemmat miehet. Jos jonkinlaista ahdistelijaa saa pelätä! Joten miesten on turha luulla, että naiset olisivat innoissaan saamastaan huomiosta.

        Kumpi niissä miehissä enemmän kuvottaa? Se, että laukovat rivoja kommentteja, vai se, että ovat vanhempia miehiä? Kuvottaisiko vastaavanlaiset nuoremmat miehet ja miksei?


      • yksinäinen harakka
        Invisible boy kirjoitti:

        Kumpi niissä miehissä enemmän kuvottaa? Se, että laukovat rivoja kommentteja, vai se, että ovat vanhempia miehiä? Kuvottaisiko vastaavanlaiset nuoremmat miehet ja miksei?

        No joo.. Kyllä myös nuorempien rivot kommentit kuvottavat, mutta ehkä vanhemmilta miehiltä osaa odottaa jo herrasmiesmäisempää käytöstä. Yleensä kuitenkin asialla ovat nimeomaan nuo vanhemman ikäluokan humalaiset miehet.. Voi myös olla että osittain siksi, että lapsena jouduin vanhemman ukon ahdistelemaksi..


      • EvolutionsMistake

        "Kyllä elämä haastaa meidät kaikki tässä elämässä ennemmin tai myöhemmin."

        No hei elämä haastaa nimenomaan sen ruman, koska hänen kohtalonsa on olla yksin. Rehellinen mies haluaa nimenomaan kauniin naisen ja on todella suuri tragedia jos mies joutuu tyytymään johonkin ei-kauniiseen. Sen takia maailmassa on niin paljon pahuutta kun kauniita naisia ei riitä. Ei ulkonäkökeskeisyydelle voi mitään. Se on koodattu miehen dna:han.

        Rumien ei todellakaan pitäisi haaskata aikaa kateuteen vaan rahan tekemiseen tai uhrata elämä vaikka tieteelle. Näinhän ne älykkäimmät tekeekin. Se ei silti poista sitä karmaisevaa faktaa, että ruman ihmisen kanssa ei aidosti kukaan halua olla. Se nyt vaan on karmaisevaa kun (varsinkin nainen) on ruma.
        Jumala teki virheen kun loi rumia ihmisiä.


      • ahdistus on ikuista
        EvolutionsMistake kirjoitti:

        "Kyllä elämä haastaa meidät kaikki tässä elämässä ennemmin tai myöhemmin."

        No hei elämä haastaa nimenomaan sen ruman, koska hänen kohtalonsa on olla yksin. Rehellinen mies haluaa nimenomaan kauniin naisen ja on todella suuri tragedia jos mies joutuu tyytymään johonkin ei-kauniiseen. Sen takia maailmassa on niin paljon pahuutta kun kauniita naisia ei riitä. Ei ulkonäkökeskeisyydelle voi mitään. Se on koodattu miehen dna:han.

        Rumien ei todellakaan pitäisi haaskata aikaa kateuteen vaan rahan tekemiseen tai uhrata elämä vaikka tieteelle. Näinhän ne älykkäimmät tekeekin. Se ei silti poista sitä karmaisevaa faktaa, että ruman ihmisen kanssa ei aidosti kukaan halua olla. Se nyt vaan on karmaisevaa kun (varsinkin nainen) on ruma.
        Jumala teki virheen kun loi rumia ihmisiä.

        "Jumala teki virheen kun loi rumia ihmisiä."

        Jos kaikki olisivat täsmälleen yhtä kauniita/komeita, niin sitten varmaan olisi joku muu yhtä karmea ahdistuksen aihe olemassa kuin oma ulkonäkö.


      • MayGodBlessTheUgly
        ahdistus on ikuista kirjoitti:

        "Jumala teki virheen kun loi rumia ihmisiä."

        Jos kaikki olisivat täsmälleen yhtä kauniita/komeita, niin sitten varmaan olisi joku muu yhtä karmea ahdistuksen aihe olemassa kuin oma ulkonäkö.

        Eikä olisi. Ei ole mitään rationaalista syytä ahdistua yhteiskunnassa, jossa on vain hyvännäköisiä ihmisiä. Väitän, että ulkonäkö on ainoa asia mikä merkitsee loppupeleissä. Kaiken pahan alku ja juuri on se, että ihminen tuntee ihmisen rumaksi.

        Sehän se miehen kikkelin pystyyn nostaa ihan oikeasti. Sen takia me ollaan olemassa, että sen verran kauniita naisia on joskus ollut, että mies on ollut kykeneväinen yhdyntään.

        Mitä tasa-arvoisempi yhteiskunta ja mitä enemmän kauniita naisia riittää miehille sitä paremmin yhteiskunta voi. Kaikki voivat toki olla hyvännäköisiä olematta samannäköisiä. Ihan mahdollista varmaan tulevaisuudessa muunnella geenejä sillä tavoin, että kaikki syntyvät hyvännäköisiksi. Tällöin olisi myös vähemmän kateutta.

        Ei ole mitään pahempaa kuin syntyä rumaksi naiseksi tai mieheksi. Se on pahin mahdollinen kohtalo minkä "Jumala" voi antaa. On ihmisarvoa alentavaa hengata ruman ihmisen kanssa. Se ivaa sitä kaikkea kauneutta, mitä Jumala on luonut.


    • Mies

      Minä olen valmis olemaan kaikkien kauniiden naisten ystävä. :)

    • Älkää sokaistuko

      Kauniiseen naiseen liittyy varmaan myös ennakkoasetelmia,kuten että kauneus on keinotekoista ja sillä on ratsastettu jo puolen kaupungin kerskailijat,Ruman saa kai itsekkin pitää?Kauniit ehostavat vain itseään öin ja päivin ja mies-kandidaatti saisi tehdä perheessä loput?Mies jäisi helpolla vast. sukulaiskanojen ja pntaliito liituraitojen varjoon?Kaunis nainen juuttuisi kävellessään pahemmin ihailijoihinsa kuin kuin tiheässä metsässä pääsisi lainkaan eteenpäin sukkahousujensa rikkoontumatta.Nokkavuus kauniilla on tunnettua jos se kohdistuu kummalle sukupuolelle hyvänsä.Ikääntyminen luo kyllä maanläheisyyttä maapallolla mille hyvänsä lajeille.Naiset voivat kyllä paremmin maassamme koska elävätkin paljon pidempään.Onko mies sitten palvonnut turhaan kaunotartaan koko ikänsä,koska hänen elinkaarensa on sammunut n.20 v. aijemmin kuin kuningarettarensa?Onhan eläinkunnassakin eläimiä jotka käyttävät hyväkseen muita eläimiä ja hyönteisissä samaa lajiaan?

    • voitko todistaa

      Minkä kauneuskilpailun raati on valinnut sinut kauniiksi?

      • a18plus6

        Ei siihen mitään raatia tarvita kauneutta tahi komeutta todistamaan. Kaikki me olemme kauniita, omalla tavallamme. On toki tiettyjä kriteereitä, joilla arvostellaan "yleisiä" ulkonäköseikkoja, mutta niin, ulkonäölleen ei ihminen (yleensä) mitään voi, joten pidän hyvin kyseenalaisena näitä "karjanjalostus" kilpailuja.


      • Königen

        Raateja ei tarvita, kanssaihmisten käytöksestä pystyy päättelemään kaiken tarvittavan. Itse olen myös hyvännäköinen nainen, naimisissa paikkakunnan kurkon kanssa. Kanssasiskoja tämä harmittaa kovasti.

        Norsunluutorni on monesti yksinäinen paikka. Ainoa ystäväni on nainen, joka on minua kauniimpi ja miehensä moninverroin rikkaampi kuin minun mieheni :)


      • egrbrhrr
        Königen kirjoitti:

        Raateja ei tarvita, kanssaihmisten käytöksestä pystyy päättelemään kaiken tarvittavan. Itse olen myös hyvännäköinen nainen, naimisissa paikkakunnan kurkon kanssa. Kanssasiskoja tämä harmittaa kovasti.

        Norsunluutorni on monesti yksinäinen paikka. Ainoa ystäväni on nainen, joka on minua kauniimpi ja miehensä moninverroin rikkaampi kuin minun mieheni :)

        Jotenkin jo tästä lyhyestä viestistä tuli luotaantyöntäviä viboja. Kyllä iloiset ja empaattiset ihmiset saavat ystäviä, vaikka naamataulu olisi kuinka kaunis.


      • kateuskortti
        egrbrhrr kirjoitti:

        Jotenkin jo tästä lyhyestä viestistä tuli luotaantyöntäviä viboja. Kyllä iloiset ja empaattiset ihmiset saavat ystäviä, vaikka naamataulu olisi kuinka kaunis.

        Narsistisesti häiriöisellä ihmisellä saattaa olla usein se perusteeton käsitys, että kaikki muut kadehtivat häntä (milloin mistäkin syystä) ja vain ja ainoastaan muiden kateuden tähden hän ei tule toimeen "kateellisten" kanssa.


      • Kateus syö sisältä
        kateuskortti kirjoitti:

        Narsistisesti häiriöisellä ihmisellä saattaa olla usein se perusteeton käsitys, että kaikki muut kadehtivat häntä (milloin mistäkin syystä) ja vain ja ainoastaan muiden kateuden tähden hän ei tule toimeen "kateellisten" kanssa.

        Täysin totta, yksi narsistin tunnusomaisimpia piirteitä on muiden jatkuva kadehtiminen, samaan aikaan narsistit itse kadehtii muita ihmisiä.


      • lyhyt oppimäärä
        Königen kirjoitti:

        Raateja ei tarvita, kanssaihmisten käytöksestä pystyy päättelemään kaiken tarvittavan. Itse olen myös hyvännäköinen nainen, naimisissa paikkakunnan kurkon kanssa. Kanssasiskoja tämä harmittaa kovasti.

        Norsunluutorni on monesti yksinäinen paikka. Ainoa ystäväni on nainen, joka on minua kauniimpi ja miehensä moninverroin rikkaampi kuin minun mieheni :)

        siinä koko tarinan ydin, lyhykäisyydessään.
        Ei kauniit fiksuja tarvi vaan rahamiehen. Katso jääkiekkoilijoita, ei niitä kouluviisaus päätä pakota. Ja naiset ku missejä.


    • jos minäkin

      Arvelen äskettäin tavanneeni juuri kaltaisen naisen. Hän on nätti, koulutettu ja sinkku. (ja hymyilee kauniisti...) Olin vain pari kertaa nähnyt hänet kauempaa. Oli vain sellainen ihminen joka vain sattuu silmään isommastakin joukosta ja jäi ainakin minulle mieleen. Katseeni saattoi ehkä viivähtää hänessä hiukan normaalia pitempään, ja luulen että hänkin sen huomasi. (en kuitenkaan tuijottanut, ainakaan omasta mielestäni...)
      Kerran taas sattumalta nähdessäni hänet rohkaisin mieleni, menin sen enempää miettimättä juttelemaan ja vaihdoimme muutaman kohteliaan sanan keskenämme. Vaikka emme oikeastaan edes tunnne toisiamme, niin hänkin on sen jälkeen nähdessämme tullut vaihtamaan muutaman sanan kanssani. (ja hymyillyt entistä kauniimmin !)
      Olen siis minäkin kuvitellut että hänelle on helpo valita kenet haluaa ja tuon näköisellä naisella ei voi olla ongelmia ja että ei edes voisi huomata minua. Kuinka siis voisin asiassa edetä. En edes osaa oidottaa mitään suhdetta tai muuta suurempaa, mutta haluaisin kuitenkin että voisin antaa sellaiselle edes tilaisuuden. Tai ainakin edes tutustua paremmin.
      ps. kai täällä palstoilla kaikki muuttuu v..tuiluksi muutamaa asiallista kommenttia lukuunottamatta. Pelkäksi pask..si ilman mitään taikasauvan heilautusta. Ei välitetä niistä...

      • pimpelipom2

        Eli sinäkin heität hanskat tiskiin, etkä edes ehdota lähempää tuttavuutta.... Ja vain siksi että nainen on kaunis?


    • Älä unta näe

      Jos äitis sanoo sua kauniiksi, niin ei se tarkoita, että sitä olet. Deitti-ilmoituksissakin kehutaan enemmän rumia kuin nättejä naisia, oikeasti kauniiden ei tarvitse edes moiseen sortua kun seuraa riittää muutenkin. Ja kyllä kaunis nainen voi syvällisempääkin seuraa löytää, mutta sinun tarinasi kuulostaa enemmän helpolta blondilta ja silloin pörrää jos jonkinlaista miestä..

      • Katsojat sokeita?

        Tämän ilmiön olen huomannut itsekin, täysin tavalliset ja jopa rumahkot naiset kehutaan netissä kauniiksi ja monilla muilla imartelevilla adjektiiveilla, miksi? On eri asia jos kehuu jotakin Facebookissa nätiksi, vaikka kaveriaan. Ne kehut ovat yleensä vilpittömiä ja tarkoituksella sanottuja, ei mitään epärealistisia lätinöitä.


      • tehokas mies
        Katsojat sokeita? kirjoitti:

        Tämän ilmiön olen huomannut itsekin, täysin tavalliset ja jopa rumahkot naiset kehutaan netissä kauniiksi ja monilla muilla imartelevilla adjektiiveilla, miksi? On eri asia jos kehuu jotakin Facebookissa nätiksi, vaikka kaveriaan. Ne kehut ovat yleensä vilpittömiä ja tarkoituksella sanottuja, ei mitään epärealistisia lätinöitä.

        Imartelu tepsii paremmin ulkonäöstään epävarmoihin. Imartelemalla saa pesää.


    • kumma juttu

      En tunne yhtään tavis naistakaan joka olis yksinäinen. Ja tunnen sentään aika paljon naisia. Miten joku kaunis nainen vois sitten olla yksinäinen muuten kuin olemalla nirso. Nainen saa aina seuraa jos vain haluaa.

    • kaikkea sitä kokee

      Ei kysymys ole nirsoilusta vaan siitä, ettei kohdalle ole sattunut miestä, joka säväyttää millään lailla.

      Aikoinaan yritin etsiä kumppania treffisivustoilta, mutta valitettavasti kokemukseni eivät olleet kovinkaan mukavia.

      Eräs mies lähetti minulle kuvansa sähköpostissa, ja itse lähetin hänelle oman kuvani, sillä silloin ei monellakaan ollut kuvia itse sivustoilla. Ja mitä oli seurauksena? Mies lähetti vastauksen, väittäen minua valehtelijaksi. Hän luuli, ettei kuva ollut minusta lainkaan. Kuva oli minusta itsestäni, mutta olin siinä todella kaunis. Mies ei voinut kuvitella sitä kirjoituskumppaninsa kuvaksi. Mitä lie sitten hakenut.

      Siihenpä päättyi tämä yritys tutustua mahdolliseen kumppaniin ja hyvä niin. Paljastui heti, ettei kannata etsiä seuraa treffipalstoilla. Valehtelijaksi nimitellään, vaikka olin täysin rehellinen. Ei kaveri edes suostunut uskomaan, ettei kuvani ollut kenenkään toisen.

    • Nyt on ihan ensin miehenä kysyttävä, kuka sinussa on määritellyt kauniiksi. Pitäne muistaa et sananlasku pitää paikkansa "kauneus on katsojan silmissä".
      Olen tanssitellu paljon kauniita naisia, joissa asuu itseminä ylimpänä siellä orrella.
      Toisaalta kaunis niin nainen kuin mies, jäävät helposti yksin koska sellainen katsotaan vaikeasti tavoiteltavaksi. Ihmiset vaan ovat niin sanotusti yksinkertaisia.

      Narsisti pääsee vaivattomammin kauniin naisen kaveriksi (sellaisen naisen, joka on yliminä). Narsismi kieppuu kuin kiljuva jalopeura kauniin ympärillä, osaa kehua ja lahjoa, johon nainen viimein "repsahtaa". Uhri on valmis ja siitä turahtaa ns lyhyt räjähdysmäinen suhde, ja uhri pettyy väsyen elämäänsä.
      Seksuaalisesti viisas mies ei kehuskele sinua tavatessaan, eikä ole missään nimessä netissä tavoiteltavissa, vaikka voi hän siellä keskustella kylläkin. Hän haluaa tapailla sinua vain ystävälliseti pitkäänkin,ennenkuin haluaa mihinkään sinun kanssasi. Hän ei narsistisesti sinua imartele, eikä edes saata olla kirjoituksesssi ns korkeassa ammatissa. Ns korkealle koutus ei välttämättä eikä useinkaan mikään sivistynyt uros.
      Toivon vilpittömästi että sua vastaan tepsuttais sellainen mies joka on sinun sieluun eikä pelkkään ulkokuoreen.......

    • olen huomannut

      Kauniit naiset on yleensä luonteeltaan vit.tumaisia ja ennakkoluuloisia tylyjä naisia jotka jotka pitävät itseään täydellisinä ihmisinä. Niille vaan ulkonäkö merkkaa ja sit arvostelevat muita selän takana.

    • kauneutta on monenla

      Taas huomaa,että monet kuvittelee,että pelkkä kauneus on joku
      suunnaton paratiisi ja tällaisella henkilöllä kaikki asiat on automaattisesti hyvin.
      Se ei pidä paikkaansa. Kauniit on niitä henkilöitä joita ihan oikeasti syrjitään
      esim.työelämässä pelkän ulkonäön vuoksi,ei auta vaikka olisit kuinka mukava.
      Se ei tee henkilöstä myöskään narsistia ,että toteaa
      muiden olevan kateellisia kun se tulee jopa ihan suoraan toisen suusta.
      Se ettei löydä kumppania on monen ihmisen ongelma,eikä sillä ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Tuskin kukaan täyspäinen voi hengata tyypin kanssa jonka kanssa ei ole mitään yhteistä? oli kaunis tai ei.Ennenpitkää
      luonteet vetää erilleen. Ulkonäköä painotetaan yhteiskunnassa liikaa ja unohdetaan se sisältö. Kaikki on kauniita kun sen niin ajattelee.
      Jonkun mielestä joku on kaunis ja toisen mielestä kys.tyyppi on ruma.
      Kuka sen sitten määrittelee? Jos luonteet kohtaa niin henkilö
      muuttuu tykkääjän silmissä kauniimmaksi.. että onneksi jokainen
      rupshtaa ajallaan ja ei tarvitse kärsiä enää =)

    • Kauneus on mysteeri

      Totta, monetkin ovat kauniita jos miettii mutta yleisesti kauniiksi määritellään ne jotka ovat kauneusihanteiden mukaisen näköisiä, kuten vaikkapa monet Hollywood-tähdet, missit ja mallit täyttää nämä kriteerit ulkonäöllään, tosin hekin vain vaivoin. Ramppaavat jatkuvasti kauneuskirirgisissa operaatioissa ja heidän ulkonäköään arvostellaan myös todella rankasti. Eikä kaikki todellakaan pidä kauniina esimerkiksi Angelina Jolieta, joten olet oikeassa. Kauneutta on aika vaikea määritellä, ihmisillä on siitä todella erilaiset näkemykset ja yleisesti muka kauniina pidettyjä olen kuullut sanottavan jopa rumaksi. Ihan julkkiksia myöten.

    • ex-konna

      Kauneus on katoavaista,mutta rumuus vaan lisääntyy!:)

    • täydellinen maailma

      Tehkää töitä niin teillä ei ole aikaa murehtia yksinäisyyttä.

      Jos koette elämänne merkityksettömäksi tehdessänne töitä tai ollessanne yksin, mitä toivoisitte kumppanilta? Aivan varmasti löytyy kainalo kauniille naiselle, mutta yleensä ne kauniit naiset kaipaavat mieheltä muutakin kuin pelkän kainalon. Naiset osaavat vaatia mieheltä työntekoa, mutta sitten kun mies tekee töitä niin ei ole aikaa treffeille. Jos mies on työtön niin tällainen mies ei kelpaa. Jos mies lupaa hankkia töitä niin tällainen mies vaikuttaa epäluotettavalta ihmiseltä koska ei mies voi taata sitä että hän varmuudella voisi saada töitä. Jos miehellä on töitä silloin kun hän menee treffeille niin naista ottaa päähän se että mies tekee liikaa töitä eikä ole aikaa naiselle.

      Aina löytyy jotain valittamisen aihetta. Odottakaa semmoset 50 vuotta niin olette haudassa eikä tarvitse enää valittaa mistään. Sen jälkeen ei ole enää merkitystä löysittekö täydellisen miehen tai saitteko lainkaan parisuhdetta. Kyllä nuo 50 vuotta yllättävän nopeasti menee, etenkin jos ei murehdi omaa yksinäisyyttä tai sitä että oma mies ei ole täydellinen.

    • kivaa on varmaankin

      Varmaan kiva vedättää. Otappa sormi pois sieltä minne valo ei paista ja mee peilin eteen oikeen voivottelemaan.

    • ruma nainen

      Helppo siel on huudella ku on hyvännäköinen, mites sitten suu pannaan jos olisitkin ruma. Sitten olisit ainakin 100% yksinäinen.

      • Adina...........

        Eikö kaunis nainen muka voi olla 100% yksinäinen? Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin "se oikea". Mitä jos vaikka kauniille naiselle tarkoitettu ja hänen rakastamansa mies kuolee tai jos kaunis nainen rakastuu ja rakkauden kohde haluaakin jonkun toisen kauniin tai vähemmän kauniin naisen? Miten kaunis nainen tällaisissa
        tilanteissa ilman kavereita olisi vähemmän yksin kuin "ruma" nainen?


    • Kaisa 52v

      Aloittajan kirjoitusta lukiessani tuli vain mieleen, etta miten se kauneus maaritellaan. Luulen, etta se mika on kenestakin kaunista on jokaisen oma mielipide. Aloittaja pitaa itseaan sataprosenttisesti kauniina, mutta jos julkaisisit oman kuvasi, saattaisit saada eriaviakin mielipiteita. Mista tiedat etta olet kaunis? Kauneutta on niin monenlaista. Ja usein siihen kauneuteen liitty negatiivisia luonteenpiirteita kuten turhamaisuus ja narsismi.

      Olen itsekin nainen ja ulkonakooni tyytyvainen. Olen mukiinmeneva, joskus kauniiksikin kutsuttu. En ota kehuja kuuleviin korviini, silla ajattelen etta tarkeinta on terveys ja se etta on hyva ihminen. Minusta omaa ulkonakoa ei kannata ottaa niin vakavasti missaan vaiheessa elamaa. Aika kuluu ja maan vetovoima voittaa ja kauniillakin alkaa vuosien kuluessa paikat roikkumaan.

      Minusta sinun tulisi lopettaa oman ulkonakosi ymparilla pyoriminen ja alkaa hakemaan sisaltoa elamaasi. Liity vaikka johonkin vapaaehtoistyohon tai ala opiskelemaan, unohda itsesi ja vasyta itsesi kunnolla, tee jotain toisten ihmisten hyvaksi - nain saat parempaa ajattelun aihetta ja kuka ties loydat jonkun kivan miehenkin harrastusten parista.

    • baddie1

      "Olen siis kaunis nainen ja silti, tai ehkä juuri siksi, yksinäinen. "

      tossahan se taitaa ollakin, varmaan sellanenkin kuka olis kiinnostunu muustakin ku ulkonäöstä kokee huonommuutta. tai pelkää et joku toinen vie kuitenki joten parempi lopettaa ennenku suhde syvenee liikaa. oli miten oli nainen joka sanoo olevansa kaunis..tarvii miestä mihin? vahvistamaan oletuksen tai tosiasian? vaikuttaa liian ulkonäkökeskeiseltä, kuten yleensäkin. sillä erotuksella että se ainakin tulee selväks eikä tarvi arpoa miten asia on.

    • YxiKaunis

      Taas. Minä en tiedä, olenko kaunis vai ruma. Miehet, joiden kanssa olen ollut, ovat kehuneet kauniiksi, mutta... jos se on vain heidän mielipide. Naiset taas, kaverit, ovat liian rehtejä ottamaan kantaa. Emme koskaan puhu sellaisesta asiasta. Olemme jokatapauksessa tasa-arvoisia.

      Yritän usein, vuosi vuoden jälkeen selvittää asiaa peilin kautta, mutta se pysyy vaiti. Ja inhottavasti peili eripäivinä sanoo toista ja sitten taas toista. Myös peilit vaihtelevat. No, olen tullut siihen tulokseen, että olen tavallisen näköinen, tosin hyvällä perustalla. Eli hiukan kosmetiikkaa ja sopivat vaatteet päälle, niin...

      Jotenkin huvittava keskustelu, mutta ei naurata enempiä, kun siinä luodaan kohtaloita. Tiedän, kuinka tärkeä ulkonäkö on. Toisaalta, onnea se ei takaa. Voi tapahtua mitä vain, olit sitten tavallinen, ruma tai kaunis. Ystäviä en sen mukaan valitse. Olemme todellakin samanarvoiset.

      No, taitaa olla yksi niitä harvoja kertoja elämässä, kun tästä asiasta "ääneen" mitään puhun. Nytkin nimettömänä ja kasvottomana. Mutta ajattelisin, että kauneus on paljolti uskonkysymys. Toki on objektiivista arviointia, ja tietyillä kriteereillä saa parhaat pisteet. Silti...

    • klaasolsson

      Minua häiritsee kun suhteista puhutaan monikossa.

      Juuri nämä mukamas "yksinäiset" ja "kauniit" naiset pitävät miehiä pelkkänä käyttötavarana, pysykää kaukana tälläisistä tapauksista ja nauttikaa elämästänne mielummin vaikka aidosti yksin.

    • mikään ei kelpaa

      Tosiasia on et kauniit naiset on nirsoja. Ja sellasta nirsoa naista ei voi sanoa yksinäiseksi koska ne sais kyllä miehen mut niille vaan ei kelpaa kuin joku komea ja rikas.

    • Miettikää asioita

      Outoa, minä tiedän monia tavisnaisia ja jopa rumia jotka ovat nirsoja. Ja monet kauniit naiset taas ovat rakastuneet ihan tavismieheen ja perustaneet näiden kanssa perheen. Ei se nirsous ole ulkonäöstä kiinni. Eikä kauniit välttämättä ole nirsoja, vaan heidänkin voi olla vaikea löytää luotettavaa miestä jonka kanssa seurustella vakavissaan. Seksiseuraa on kyllä tarjolla riittämiin mutta se ei ole sama kuin oikea ja aito ihmissuhde. Ei viitsitä aina yleistää jooko? Ihmisiä on monenlaisia. Ei sitä seurustelusuhdetta löydä kuin sormianapsauttamalla. Vai pitäisikö säälistä vain kelpuuttaa joku vaikkei siitä toisesta olisi aidosti kiinnostunut? Joillakin ihmisillä on korkea kynnys aloittaa parisuhde, se saatetaan virheellisesti tulkita nirsoutena. Joillakin menneisyyden painolasti ja edelliset huonot kokemukset miehistä saattavat tuoda pelkoa aloittaa uusi suhde. Myös huono itsetunto hankaloittaa elämää kaikinpuolin, sellaiset ihmiset yleensä pelkäävät etteivät kelpaa joten eivät uskalla aloittaa suhdetta kenenkään kanssa.

      • .................

        Olisikohan tosiaan niin, että komea mies on useimmiten pelimies? Olenkohan siis naisten mielestä epäilyttävä, koska näytän ihan hyvältä? Olen kyllä mielestäni tosi kiva tapaus, enkä ole ollut 31-vuotisen elämäni aikana kuin yhden naisen kanssa, eikä minua kiinnosta piirittää useita. Haluaisin vain yhden oman söpöläiseni, jonka kanssa tehdä kaikkea kivaa, mutta ei lapsia. :3


      • ....................
        ................. kirjoitti:

        Olisikohan tosiaan niin, että komea mies on useimmiten pelimies? Olenkohan siis naisten mielestä epäilyttävä, koska näytän ihan hyvältä? Olen kyllä mielestäni tosi kiva tapaus, enkä ole ollut 31-vuotisen elämäni aikana kuin yhden naisen kanssa, eikä minua kiinnosta piirittää useita. Haluaisin vain yhden oman söpöläiseni, jonka kanssa tehdä kaikkea kivaa, mutta ei lapsia. :3

        Kuulostat ihan unelmalta, koska en itsekään halua lapsia. Liian moni tapaamani mies haluaisi. Mutta, itse en ole koskaan tapaillut kuin tavismiehiä sekä rumia, koska yleensä jos komeampi lähestyy on ollut vain seksin perässä, enkä halua sellaista (vaikka olisi kuinka komea). Itseasiassa silloin kun joku komea mies on (vilpittömässä ei-seksimielessä) tullut juttelemaan ihan vaan ohimennen, olen pitänyt sitäkin aivan uskomattomana vaikka kyse olisikin pelkästä kivasta keskustelusta eikä treffikutsusta, jopa niin että mun on ensin ollut vaikeaa saada edes sanaa suustani.

        Ja en nyt ihan rumakaan ole, koska kroppa on oikein silmää miellyttävä (naama on kylläkin ehkä turhan vaatimaton).


      • Lyllerö

        Olen ruma nainen ja minusta tuli nirso nimenomaan rumuuteni takia. Yhden yön patjaksi kelpaan varmaan miehille, mutta haluaisin oikeasti luotettavan kumppanin vierelleni. Ulkonäköni vuoksi on haasteellista edes luoda kontaktia mieheen kuin mieheen, koska kaunis (tai edes nätimpi) nainen saa useinmiten kaiken huomion ja kerää potin. Ja valtaosa tuntemistani kauniista naisista ovat oikeasti mukavia, joten luonteesta ei jää kiinni heidän parisuhteet.

        Jos nauttisin irtoseksistä, niin tilanne olisi aivan toinen. Mutta tunnen itseni ja aamulla olisi morkkis. On myös oksettavaa huomata, kun baarissa mies kuvittelee minun antavan pesää vain siksi, että "sun ulkonäöllä ei kannattaisi olla noin nirso".

        Minä olisin riekaleina, jos olisin kelpuuttanut kenet tahansa miehen yksinäisyydessäni ja tyytyisin olemaan "välivaihe-kunnes-kauniimpi-nainen-löytyy"- nainen. Jos tämä tekee minusta nirson naisen, niin aivan sama; Sydän se on rumallakin naisella.


    • YxiKaunis

      "nirsoa naista ei voi sanoa yksinäiseksi"

      Olet oikeassa, ei voikaan sanoa yksinäiseksi. Tämä on valittu osa. Ei ole tilaa tällä hetkellä kenellekään, eikä aikaakaan.

      Toisaalta, aikaa on vaikka kuinka paljon. Tilaakin on. Vaan en nyt huoli ketään. En edes komeaa enkä rikasta.

      Odotan, että löydän sen oikean. Vielä löydän sen. Jonain päivänä sen löydän. Sitten en enää ole näin yksin.

      • 14+3

        Olen eri mieltä.
        Sinä itse valitset, mitä haluat uskoa.

        Yksinäisyys on ihan käsite itsessään, eikä siitä voi kiistellä sen mukaan onko parisuhdemarkkinoilla vai ei tai onko ystäviä vai ei.


    • sirmuli

      Samaa tekstiä myös täältä !!!!!!!!!!!!!!!

    • Kaunis myös

      Mikä siinä muuten on, että todella komealla miehellä on usein tavallinen nainen, joka on ns seinäruusu. Eikö kauniit ja komeat kuulu yhteen? Ja Ap, mulla on samanlainen ongelma. Miehet haluavat vain seksiä, ei muuta.

      -kaunis ja loukkaantunut

      • kaunis monella tapaa

        Lue ajatuksen kanssa mitä kirjoitit. Se komea mies näkee siinä sinun mielestä ns. seinäruusussa jotain muuta kaunista, ei pelkkää ulkokuorta. Myös naisen luonteella on väliä ja siinä tavallisen näköisessäkin naisessa voi olla jotain mitä ei jossain missityyppisessä naisessa ole. Kauneutta on monenlaista!

        Kamalaa pinnalista ajattelua taas.


    • Näin myös

      Mikä siinä muuten on, että todella kauniilla naisella on usein itseään vanhempi, kokenut, lihaksikas, treenattu, sosiaalinen, positiivinen ja menestynyt mies.

      Joko näin tai sinkkuus yhden illan jutut fuck buddyt.

      • Näin se on

        Kun mietin tuntemiani kauniita naisia niin heillä on kaikenlaisia kumppaneita. Osalla rumia, osalla taas taviksia, useimmilla tosin komeat miehet eli valitsevat tasoistaan seuraa.


    • lottamari<3

      Aloittaja kuuluu ns. elliittien joukkoon, onneksi heille on ihan oma treffipaikka nykyisin ja ovat poissa täältä meidän tavisten joukosta aiheuttamasta kateutta ja alemmuuskompleksia :D

      Mutta on se niin, että kun rakastuu niin sen toisen vaan näkee jotenkin niin täydellisenä, lihaksikkaana, positiivisena, menestyvänä ja itseään paljon parempana ja kokeneempana, joka vie jalat alta. Totuus kuitenkin on, että nuo kaikki piirteet on oman rakastuneen aivojemme endorfiilien tuottamaa harhaa, jotta syntyisi suhde, josta syntyisi intohimo, josta syntyisi, rakkaus ja kaikki lopulta päättyisi onnellisesti uuden elämän alkamiseen, jonka jälkeen molempien silmät aukenevat ja totuus kaikessa karmaisevaisuudessaan astuu ilkkuen esille...hähä,,taas sitä mentiin retkuun...ja kumpikin todellisuuden valossa näyttävät vanhoilta kulkukoirilta, joiden kaulassa kimaltelee paksu kultaketju, jossa lukee: KAHLITTU :)

    • yksinäinen.

      Nainen ei ole kaunis jos ei saa seuraa.

    • AitoPersoona

      Jännä miten naiset toteaa olevansa kauniita ja samalla haukkuvat muita rumiksi ja tavalliseksi jne.. On kyllä otsaa : D Mä sanoisin "teille" ns. KAUNIILLE, että jokainen saa ulkonäkönsä syntyessään ja sitä voi nykyisin vielä parannella tekojutuilla :) Kyllä te varmaan loistatte meidän maanmatosten joukossa:D OIKEASTI kauniin ihmisen tekee se, että miten hän kohtelee kanssa ihmisiään :) Ihan niinkin tavallisessa elämän tilanteessa kuin kaupassa : D Jos ei osaa käyttäytymistapoja kaupan kassalla niin siinä ei ns. Kauneus paljon auta....
      Minun kantava voima on hyväntahtoisuus ja olen myös hyvin aito ihmisenä. Olen sinut itseni kanssa. Olen 41 ja haaveilen itseäni nuoremmasta miehestä, perus duunarista jolla ehkä olisi prätkä kuten mulla:) En varmaan sellasta tän ikäisenä löydä, mutta se on yks mun elämän haaveista :p
      Ja mä en kaipaa miehen kanssa kalliista illallisesta tai etelän matkasta, riittää ihan leffa telkun ääressä tai kävelyretki luonnossa ;)
      P.s. nokkapystyssä kulkevat ihmiset eivät ole kauniita tai komeita, Wink Wink ;)

    • Kauniilla

      ihmisellä jo 17v-na pitäisi olla kaveri, rakkaus,,19-21v naimisiin.

    • Miten on?

      Kiinnostaisiko yksinäisiä/uusia kavereita ja ystäviä toivovia kauniita naisia kauniiden naisten miitti?
      Voisin järjestää tällaisen Helsingissä jos tarpeeksi kiinnostuneita löytyy.

      Kun meillä kauniilla naisilla on varmaan kaikilla kokemusta tavallisennäköisten naisten kateudesta ja ystävien löytämisen vaikeudesta, niin jos sitä kokeilisi tällä kertaa suoraan tutustua vain kauniisiin naisiin, josko tällaisilta ongelmilta vältyttäisiin. :)

    • en ymmärrä

      Kauneus yhdistettynä älykkyyteen on monella naisvaltaisella alalla vaarallista.

      Minäkin tein urani alkumetrit töitä paikassa jossa 99% työntekijöistä oli rumia lihavia ja yksinkertaisia naisia.

      Kun parin vuoden päästä osasin työni ja nousin firmassa älykön ja taitavan maineeseen se oli kohtalokasta.

      Nuo rumilukset tekivät vaikka mitä jotta saivat oloni tukalaksi. Tämä ei ole provo tai feikki vaan totisinta totta.. minua kohtaan alkoi ajojahti joka päätyi siihen, että sanoin itseni irti ja jäin toviksi kotiin miettimään tapahtuneita.

      Sen jälkeen etsin duunin jossa kiinnitin huomion naisten ulkonäköön ja pukeutimiseen (joo on pinnallista, mutta oli pakko jos mieliin töitä tehdä rauhassa)

      Jatkossa en edes tutustu rumiin naisiin, koska he kuitenkin ovat vain kateellisia ja miettivät rumissa päisään toisten tuhoamista.

    • dfad

      En usko että yksinäisyys on mistään yksittäisestä ominaisuudesta kiinni. Sosiaalisuus on sellainen että se opitaan jo perheessä. Joissakin perheissä ollaan sosiaalisempia kuin toisissa, ilmaistaan tunteita rakentavammin yms. mikä sitten näkyy lasten sosiaalisissa taidoissa tempperamentin ohella. Jos onnistuu lapsena saamaan ystäviä, niin tämä tutkimusten mukaan edesauttaa myöhemminkin psykososiaalista ja kognitiivista selviytymistä. Ystävyyden ja rakkaudenkin kehittymiseen vaikuttaa eniten attraktio, joka syntyy asenteiden, intressien ja ryhmäkuuluvuuden samankaltaisuudesta. Yksinäisyydelle altistavia tekijöitä on jo lapsuudessa alkanut emotionaalisen tuen puute ja kyvyttömyys luoda ja ylläpitää ystävyyssuhteita. Tämä altistaa jo itsessään koulukiusaamisellekin, koska heikommat ovat yleensä niitä joilta puuttuu sosiaalisia taitoja. Se että jää yksin on osaksi siten myös onnesta kiinni, koska kukaan ei voi päättää millaisessa ympäristössä sattuu kasvamaan ja miten ihmisen yksilöllisiin ominaisuuksiin suhtaudutaan. Ei kaikkea voi selittää yhdellä piirteellä, vaan yksinäisyyden kokemus yleensä on monien tekijöiden summa. Mutta veikkaisin että tempperamenttipiirteet kuten arkuus sekä sosiaalisten taitojen puute ennustavat paremmin yksinäisyyttä kuin mikään seksuaalinen viehätysvoima tai sen puute. Sinänsä en väitä, etteikö kauneuteen liittyisi aloittajan mainitsemia haasteita.

    • Gone, baby, gone

      Tämä on niin totta... Ja jos vielä sattuu olemaan älykäs ja monipuolisesti lahjakas, niin aina vaan vaikeammaksi menee. Loputtomiin ei älyäänkään voi piilottaa. Mieluummin luovuttaa ja tyytyy yksinäisyyteen, jotta saisi olla edes oma itsensä.

      • phyh.........

        naisen avaus juttu on niin fuulaa ja soopaa kuin olla ja voi.


    • 685677

      Lyön vetoa että aloittaja on korkeintaan tavis. Monet tavikset luulee olevansa kauniita. Ja tavis naiset on yhtä nirsoja kuin kauniit naiset. Jos olet ujo niin olet myös epävarma siitä oletko kaunis vai tavis etkä uskalla tutustua miehiin kun voitt saada siipeesi. Sepäs vasta sattuu kun saat pakit. Odotat siis sitä komeaa itsevarmaa miestä joka tekee aloitteen sun puolesta.

    • Mies-88

      Nimenomaan, olen kuullut miten monet tavisnaisetkin sanovat itseään kauniiksi. Olen ihan silmät pyöreinä tuijottanut ajatellen että "sinäkö muka kaunis? Oliko tuo olevinaan vitsi?". Oikeasti kauniit naiset eivät koskaan sano ääneen olevansa kauniita, heidän ei tarvitse koska saavat muutekin niin paljon kehuja ulkonäöstään ja huomiota miehiltä.

    • kaunis11

      "Sää oot muuten mukava, vaikka ootkin noin kaunis."
      Tämä kehu naiselta lämmitti enemmän kuin tuhat miesten kaunis kommenttia.

      • Mistä sitä tietää

        Mistä tiedät että olet oikeasti kaunis kuten tossa nimimerkissäsi lukee? Se että saa kehuja ulkonäöstään ei tarkoita sitä että olisi kaunis. Saahan monet taviksetkin kehuja vaikka kuinka paljon eivät he silti ole yleisesti ottaen kauniita kuten vaikka missit. Monet miehet tuppaa kehumaan naisia kauniiksi vain yhden asian toivossa.. Tiedätte kyllä minkä.


      • kaunis11
        Mistä sitä tietää kirjoitti:

        Mistä tiedät että olet oikeasti kaunis kuten tossa nimimerkissäsi lukee? Se että saa kehuja ulkonäöstään ei tarkoita sitä että olisi kaunis. Saahan monet taviksetkin kehuja vaikka kuinka paljon eivät he silti ole yleisesti ottaen kauniita kuten vaikka missit. Monet miehet tuppaa kehumaan naisia kauniiksi vain yhden asian toivossa.. Tiedätte kyllä minkä.

        "Monet miehet tuppaa kehumaan naisia kauniiksi vain yhden asian toivossa.. Tiedätte kyllä minkä. "

        Niitä pesänvonkaajia nyt pyörii niin paljon ympärillä, ettei niistä vain kannata välittää mitään. kun ei niistä eroonkaan pääse. Yritän silti olla ystävällinen, vaikka joskus hermoon ottaa ku jatkuvasti on joku tukkeutumassa siihen viereen kiinni. Ei hetken rauhaa. Miten sieltä niitä kivoja kilttejä taustalta bongaileee, kun känniääliöt pyörii näköesteenä.
        Ärsyttävimpiä on nää kähmijät, jotka kuvittelee, että niillä on joku oikeus puristella MUN persuksista yms.
        Voi ettäkö tekis mieli avarilla hivauttaa, mut enhän mä sellasta ku oon niin kiltti. Vilkaisen vain murhaavasti.


    • kaunis11

      No jotenkin olen näin kuvitellut asian olevan, kun mulle maksetaan tämän naamataulun esittelystä ihan oikeaa palkaa.
      Ihan kuule ehtoja euroja ja dollareita saan.
      Voinhan toki olla väärässä...

    • kaunis11

      Ja vieraat naiset nyt harvemmin kauniiksi kutsuu, jos ei oikeasti ole sitä.
      Kaverithan voi kehua, vaikka näin ei olisi.


      "..vaikka oot noin kaunis"

    • kaunis11

      Mä en tartte kaunis kehuja, ne saavat oloni vain vaivautuneeksi ja haluan vaihtaa puheenaihetta. En halua jauhaa siitä miesten kuin naistenkaan kanssa. Mieluiten ei keskustella ulkonäöstä ollenkaan, varsinkaan minun.
      Tulee niin epämukava olo kun ulkokuortani korostetaan. Toivoin aina, että ne hetket menee nopeasti ohi, että päästään puhumaan jostain muusta. Tiedän olevani se mikä olen. Välillä toivon, etten erottuisi niin paljoa joukosta. Vaikka miten meikitön on ja tukka sotkussa pompulalla.

      Ennemmin kuulen olevani mukava vastoin kaikkia ennakkoluuloja.

      • Miten on

        Olisiko mahdollista hähdä sinusta kuvaa että voisi sanoa oletko kaunis? Monet kun netissä väittää mitä vaan ja näkee itsensä hyvin eri tavalla kuin muut.


      • kaunis11
        Miten on kirjoitti:

        Olisiko mahdollista hähdä sinusta kuvaa että voisi sanoa oletko kaunis? Monet kun netissä väittää mitä vaan ja näkee itsensä hyvin eri tavalla kuin muut.

        Sä oot mut hyvinkin saattanut jo nähdä.
        En halua, että kukaan tunnistaa, enkä myöskään jaksa nähdä vaivaa, että kenenkään muun kuvaa itsenäni esittelisin.

        Kauneudesta on ollut toki hyötyä, saahan sillä laskut maksettua yms., mutta olen myös yksinäinen.
        Todellisia ystäviä ei ole. Ei ole koskaan ollut. Vain satunnaista pintakiitäjää ja hyväksikäyttäjää tai selkäänpuukottajaa.

        Nytkin olen lomalla ja vuokrasin ison mökin suuremmalle porukalle, mutta kukaan ei tullut. Ei vaikka lupasin maksaa kaiken matkoista lähtien. Nolottaa ihan, kun joutuu niin anelemaan.
        Täällä mä istun yksin isossa mökissä ja selaan jotain suomi24:n palstaa.(ei pahalla) Ei edes huvita ulos mennä vaikka aurinkokin paistaisi. Kyllä mä olen monet itkut itkenyt yksinäisyyttäni.

        Ei minulla ole koskaan ollut ystäviä naisista. Joku kumma siinä on, että aina katsovat pitkin nenänvartta.Näkevät vain kuoreni, eivätkä edes halua tuntea minua, vaikka kuin mukava olisin. Eivät kestä ulkomuotoa vaan takertuvat siihen.
        Ovat nimenomaan sanoneet, että kun vien aina huomion heistä.
        Baariinkin olen jättänyt meikkaamatta, ihan heidän takiaan, mutta siltikin vien sen huomion. Paperipussin laittaisin päähän, mutta kuulemma silloinklin veisin sen huomion.

        Oon koettanut etsiä ystäviä koirakentiltä, baareista, palstoilta yms.
        Se ei auta, vaikka juttu luistais sähköpostien muodossa.
        Sitten kun näkevät livenä niin seurani ei enää kiinnosta.
        Yksikin sanoi suoraan tuntevansa minut uhaksi parisuhdettansa kohtaa. Eli että olisin pian hänen miehensä viemässä... just..
        Koskaan en oo toisen omaa ottanut.

        Miehistähän seuraa saa milloin vain, mutta kun kaipaisin sitä naispuolista juttuseuraa ja ystäviä.


      • Lächeln :)
        kaunis11 kirjoitti:

        Sä oot mut hyvinkin saattanut jo nähdä.
        En halua, että kukaan tunnistaa, enkä myöskään jaksa nähdä vaivaa, että kenenkään muun kuvaa itsenäni esittelisin.

        Kauneudesta on ollut toki hyötyä, saahan sillä laskut maksettua yms., mutta olen myös yksinäinen.
        Todellisia ystäviä ei ole. Ei ole koskaan ollut. Vain satunnaista pintakiitäjää ja hyväksikäyttäjää tai selkäänpuukottajaa.

        Nytkin olen lomalla ja vuokrasin ison mökin suuremmalle porukalle, mutta kukaan ei tullut. Ei vaikka lupasin maksaa kaiken matkoista lähtien. Nolottaa ihan, kun joutuu niin anelemaan.
        Täällä mä istun yksin isossa mökissä ja selaan jotain suomi24:n palstaa.(ei pahalla) Ei edes huvita ulos mennä vaikka aurinkokin paistaisi. Kyllä mä olen monet itkut itkenyt yksinäisyyttäni.

        Ei minulla ole koskaan ollut ystäviä naisista. Joku kumma siinä on, että aina katsovat pitkin nenänvartta.Näkevät vain kuoreni, eivätkä edes halua tuntea minua, vaikka kuin mukava olisin. Eivät kestä ulkomuotoa vaan takertuvat siihen.
        Ovat nimenomaan sanoneet, että kun vien aina huomion heistä.
        Baariinkin olen jättänyt meikkaamatta, ihan heidän takiaan, mutta siltikin vien sen huomion. Paperipussin laittaisin päähän, mutta kuulemma silloinklin veisin sen huomion.

        Oon koettanut etsiä ystäviä koirakentiltä, baareista, palstoilta yms.
        Se ei auta, vaikka juttu luistais sähköpostien muodossa.
        Sitten kun näkevät livenä niin seurani ei enää kiinnosta.
        Yksikin sanoi suoraan tuntevansa minut uhaksi parisuhdettansa kohtaa. Eli että olisin pian hänen miehensä viemässä... just..
        Koskaan en oo toisen omaa ottanut.

        Miehistähän seuraa saa milloin vain, mutta kun kaipaisin sitä naispuolista juttuseuraa ja ystäviä.

        => Miehistähän seuraa saa milloin vain, mutta kun kaipaisin sitä naispuolista juttuseuraa ja ystäviä.

        Kyllähän tuosta tarinasta auttamisen halu syntyy, vaan en taida miehenä voida auttaa. Miesseuraa kun on monenlaista, ja jopa yksinäisyyspalstalla on henkilöitä jotka eivät erota himoa ja hyljätyksi tulemisen tunnetta. Joten jossitellaan. :)

        Ulkokuori voi johtaa joskus pahasti harhaan, ja jos sitä ei itse huomaa voi luulla että omassa persoonassa on jotakin vialla - ja se tuntuu pahalta. Toisaalta jos vika onkin jossakin muussa kuin siinä missä luulee on vaikeaa tehdä muutoksia.

        Ulkonäköön voi ihastua, mutta se voi myöskin aiheuttaa väärinkäsityksiä. Olenkin joskus huvittunut kun kauniiden kasvojen takaa kuulee vaikka murteen tai muutoin huomaa ettei persoona olekaan oletuksen mukaisesti koppava ja ylimielinen.


      • kaunis11
        Lächeln :) kirjoitti:

        => Miehistähän seuraa saa milloin vain, mutta kun kaipaisin sitä naispuolista juttuseuraa ja ystäviä.

        Kyllähän tuosta tarinasta auttamisen halu syntyy, vaan en taida miehenä voida auttaa. Miesseuraa kun on monenlaista, ja jopa yksinäisyyspalstalla on henkilöitä jotka eivät erota himoa ja hyljätyksi tulemisen tunnetta. Joten jossitellaan. :)

        Ulkokuori voi johtaa joskus pahasti harhaan, ja jos sitä ei itse huomaa voi luulla että omassa persoonassa on jotakin vialla - ja se tuntuu pahalta. Toisaalta jos vika onkin jossakin muussa kuin siinä missä luulee on vaikeaa tehdä muutoksia.

        Ulkonäköön voi ihastua, mutta se voi myöskin aiheuttaa väärinkäsityksiä. Olenkin joskus huvittunut kun kauniiden kasvojen takaa kuulee vaikka murteen tai muutoin huomaa ettei persoona olekaan oletuksen mukaisesti koppava ja ylimielinen.

        => Miehistähän seuraa saa milloin vain, mutta kun kaipaisin sitä naispuolista juttuseuraa ja ystäviä.

        En nyt tällä tarkoita, etteikö miesten seura kelpaa.
        Se nyt vaan on niin, että miehistä on 98%:lla on prioriteettinä päästä sänkyyni. Ei niitä oikeesti kiinnosta pätkääkään mitä mä hölötän.
        Esitetään kiinnostunutta ja yritetään olla mielinkielin.
        Ei mua sellainen seura kiinnosta.

        Olen minä usein pähkäillyt, että mikä vika minussa on.
        Puhunko liikaa, keskeytänkö, puhunko liian pinnallisesti vai kerronko liian avoimesti. Puhunko tyhmiä, ovatko mielipiteeni jyrkkiä, onko ulosantini huono, olenko tylsä, puhunko vain itsestäni, osaanko kuunnella.. Tiedä sitten kun en pääse hirveästi edes testaamaan. Harva nainen alkaa edes juttelemaan. Ehkä mä yritän liikaa, mut kun ei niitä kavereita oo ilmestynyt vaikka en ole koettanut kaveerata ketään.

        Vähän sama juttu, kun mies koittaa naista iskeä ja nainen kattoo pitkään et helv...kö toi tossa molottaa.
        Mä saan tuntee ihan saman katseen kun koetan jollekkin naiselle jutella. Ja mä en edes yritä niiden sänkyyn... :D

        Nuorempana kuvittelin, että minun täytyy olla jotenkin vammainen kun kaikki tytöt niin julmasti kiusasivat. Joku vikahan minussa on oltava. Kai mä olin niin ujo ja herkkä, että mua oli helppo kiusata.

        Ujo ja herkkä olen vieläkin sisimmässäni, vaikka kuorta on täytynyt kasvattaa.


      • Lächeln :)
        kaunis11 kirjoitti:

        => Miehistähän seuraa saa milloin vain, mutta kun kaipaisin sitä naispuolista juttuseuraa ja ystäviä.

        En nyt tällä tarkoita, etteikö miesten seura kelpaa.
        Se nyt vaan on niin, että miehistä on 98%:lla on prioriteettinä päästä sänkyyni. Ei niitä oikeesti kiinnosta pätkääkään mitä mä hölötän.
        Esitetään kiinnostunutta ja yritetään olla mielinkielin.
        Ei mua sellainen seura kiinnosta.

        Olen minä usein pähkäillyt, että mikä vika minussa on.
        Puhunko liikaa, keskeytänkö, puhunko liian pinnallisesti vai kerronko liian avoimesti. Puhunko tyhmiä, ovatko mielipiteeni jyrkkiä, onko ulosantini huono, olenko tylsä, puhunko vain itsestäni, osaanko kuunnella.. Tiedä sitten kun en pääse hirveästi edes testaamaan. Harva nainen alkaa edes juttelemaan. Ehkä mä yritän liikaa, mut kun ei niitä kavereita oo ilmestynyt vaikka en ole koettanut kaveerata ketään.

        Vähän sama juttu, kun mies koittaa naista iskeä ja nainen kattoo pitkään et helv...kö toi tossa molottaa.
        Mä saan tuntee ihan saman katseen kun koetan jollekkin naiselle jutella. Ja mä en edes yritä niiden sänkyyn... :D

        Nuorempana kuvittelin, että minun täytyy olla jotenkin vammainen kun kaikki tytöt niin julmasti kiusasivat. Joku vikahan minussa on oltava. Kai mä olin niin ujo ja herkkä, että mua oli helppo kiusata.

        Ujo ja herkkä olen vieläkin sisimmässäni, vaikka kuorta on täytynyt kasvattaa.

        => Olen minä usein pähkäillyt, että mikä vika minussa on.

        Niin minäkin. Toisaalta on merkkejä siitä että minua voitaisiin arvostaa hyvinkin paljon, toisaalta juuri kukaan ei hakeudu seuraani.

        Sitten taas se kaverin löytäminen, minulle riittäisi yksi hyvä ja joksikin aikaa sellainen onkin löytynyt. Mutta puhelimeni on hiljaa, kukaan ei erikseen halua minua seurakseen vaikka olen luotettava, kohtelias jne. Pari ihmistä on lyhyen ajan kuluessa ihmetelleet (jostakin syystä) enkö tosiaan suutu koskaan, eli sikäli pitäisi olla helposti lähestyttäväkin.

        Meillä on töissä (iso firma) joitakin kauniita tyttöjä. Kyllä minä heidät näen, mutta jolleivat he ole muualta muuttaneita ja yksinäisiä ja kysy/sano jotakin ei minun sovi työn puolestakaan heidän kanssaan jutella. Sänkyhommia en harrasta ilman parisuhdetta, kotikasvatus ja kohtalo on ohjannut niin.


      • ahjakshjashajs

        Nimenomaan. Jokainen nainen näyttää upealta hyvin meikattuna, joten turha kadehtia! Pahimpia kadehtijoita ovat juuri kaikenmaailman plösöt muijat, jotka eivät yhtään meikkaa saati laita itseään millään tavalla. Ilman meikkiä, tukka lyhyeksi kynittynä, tuulipuku päällä, vatsamakkarat hyllyen jokainen nainen näyttää karmealta! Kysymys kuuluu: Miksi teette itsestänne sellaisia?! Jokainen voi meikata, pukeutua nätisti ja laihduttaa ja olla näin kaunis ja upea nainen omalla tavallaan!

        Mutta ei! Näyttää siltä, että varsinkin moni suomalainen nainen valitsee mieluummin näyttää suorastaan niin rumalta kuin ikinä vain pystyy!
        Onko kyse huonosta itsetunnosta, kun kuvitellaan olevansa rumia vaikka ei olla ja kyse on vain laittautumisen puutteesta, laiskuudesta että ei viitsitä laittautua vai suojautumiskeinolta, millä linnunpelättimeltä näyttämällä karkoitetaan kaikki potentiaaliset ahdistelijat pois ja vältytään kauneudesta johtuvalta kateudelta ja kiusaamiselta, mitä siis itse aina harrastetaan kaikkia vähänkin kauniimpia kohtaan!


      • muistutukseksi
        ahjakshjashajs kirjoitti:

        Nimenomaan. Jokainen nainen näyttää upealta hyvin meikattuna, joten turha kadehtia! Pahimpia kadehtijoita ovat juuri kaikenmaailman plösöt muijat, jotka eivät yhtään meikkaa saati laita itseään millään tavalla. Ilman meikkiä, tukka lyhyeksi kynittynä, tuulipuku päällä, vatsamakkarat hyllyen jokainen nainen näyttää karmealta! Kysymys kuuluu: Miksi teette itsestänne sellaisia?! Jokainen voi meikata, pukeutua nätisti ja laihduttaa ja olla näin kaunis ja upea nainen omalla tavallaan!

        Mutta ei! Näyttää siltä, että varsinkin moni suomalainen nainen valitsee mieluummin näyttää suorastaan niin rumalta kuin ikinä vain pystyy!
        Onko kyse huonosta itsetunnosta, kun kuvitellaan olevansa rumia vaikka ei olla ja kyse on vain laittautumisen puutteesta, laiskuudesta että ei viitsitä laittautua vai suojautumiskeinolta, millä linnunpelättimeltä näyttämällä karkoitetaan kaikki potentiaaliset ahdistelijat pois ja vältytään kauneudesta johtuvalta kateudelta ja kiusaamiselta, mitä siis itse aina harrastetaan kaikkia vähänkin kauniimpia kohtaan!

        Linkin laitoin vain muistuttaakseni, että ne jotka sanovat olevansa muita kauniimpia, eivät ilman meikkiä ole sen ihmeempiä. Meikata ei ole pakko. Yleensä laitan vähintään meikkivoidetta, mutta lenkille ja jopa lähikauppaan saatan lähteä ilman meikkiä ja ilman ihmeempää tälläytymistä. Voi kamalaa! En ole ylipainoinen enkä kärsi aknesta, mutta voi ei sitä kassaneitiä joka meikitöntä kasvoani joutuu katsomaan. Noh, jos jotain ihmistä meikkamattomuuteni haittaa, voi kääntää katseensa muualle tai laittaa silmät kiinni jollei autolla tai polkupyörällä ole liikenteessä. :P

        En kiinnitä huomiota siihen miten tälläytyneenä tuolla kadulla ihmiset liikkuu. Kauniiksi minuakin on kehuttu, mutta ketään en rupea arvostelemaan sen perusteella miltä näyttää. Mites sitten jos jonakin päivänä vaik onnettomuudessa kasvot osittain palavat tmv. Sitä ei meikilläkään eikä kauneusleikkauksilla entiselleen korjata. Mites sitten liikkuu kaupungilla vai pitääkö tappaa itsensä?


      • ahjakshjashajs
        muistutukseksi kirjoitti:

        Linkin laitoin vain muistuttaakseni, että ne jotka sanovat olevansa muita kauniimpia, eivät ilman meikkiä ole sen ihmeempiä. Meikata ei ole pakko. Yleensä laitan vähintään meikkivoidetta, mutta lenkille ja jopa lähikauppaan saatan lähteä ilman meikkiä ja ilman ihmeempää tälläytymistä. Voi kamalaa! En ole ylipainoinen enkä kärsi aknesta, mutta voi ei sitä kassaneitiä joka meikitöntä kasvoani joutuu katsomaan. Noh, jos jotain ihmistä meikkamattomuuteni haittaa, voi kääntää katseensa muualle tai laittaa silmät kiinni jollei autolla tai polkupyörällä ole liikenteessä. :P

        En kiinnitä huomiota siihen miten tälläytyneenä tuolla kadulla ihmiset liikkuu. Kauniiksi minuakin on kehuttu, mutta ketään en rupea arvostelemaan sen perusteella miltä näyttää. Mites sitten jos jonakin päivänä vaik onnettomuudessa kasvot osittain palavat tmv. Sitä ei meikilläkään eikä kauneusleikkauksilla entiselleen korjata. Mites sitten liikkuu kaupungilla vai pitääkö tappaa itsensä?

        No kyllä toisilla on ilman meikkiäkin kauniimmat kasvonpiirteet kuin toisilla, kehon rakenteesta puhumattakaan! Mutta meikillä kyllä saa ihmeitä aikaan ja lähes kenestä tahansa loihdittua upean näköisen.

        En minäkään itseään laittautumattomia kanssasisaria nenänvartta alaspäin katso. Se menee kyllä ihan toisinpäin. Siksi heitin ilmaan kysymyksen, mikseivät kadehtimisen sijaan tee itsestään niin upeaa naista kuin pystyvät?


      • muistutukseksi
        ahjakshjashajs kirjoitti:

        No kyllä toisilla on ilman meikkiäkin kauniimmat kasvonpiirteet kuin toisilla, kehon rakenteesta puhumattakaan! Mutta meikillä kyllä saa ihmeitä aikaan ja lähes kenestä tahansa loihdittua upean näköisen.

        En minäkään itseään laittautumattomia kanssasisaria nenänvartta alaspäin katso. Se menee kyllä ihan toisinpäin. Siksi heitin ilmaan kysymyksen, mikseivät kadehtimisen sijaan tee itsestään niin upeaa naista kuin pystyvät?

        Kuulun heihin joilla on hyvät kasvonpiirteet, mutta en minä ajattele automaattisesti kun olen laittaitunut, että noniin, nyt nuo toiset katsovat pitkin nenänvartta. Tiesitkös miksi asiakaspalvelussa olevien kehoitetaan välttämään liikaa meikkaamista. Ei sen vuoksi, että he olisivat tavallisemman näköisiä vaan siksi, että heitä on helpompi lähestyä.

        Joillakin hyvännäköisillä on oikeasti siinä ajattelutavassaan se ongelma. Ei, että toiset eivät kateuden takia halua kaveraata. Kyllä hyvännäköisissäkin on mukavia ihmisiä, mutta esim. baarinvessassa saa joskus kuulla kanssasisarien kamalaa toisten arvostelua. Se, että ajatellaan olevansa muita kauniimpia sen vuoksi, että täyttää jotkut mallinmitat, on typerää. Joku 160cm pitkä, lyhyt hiuksinen nainen voi olla ihan yhtä kaunis.


      • muistutukseksi
        muistutukseksi kirjoitti:

        Kuulun heihin joilla on hyvät kasvonpiirteet, mutta en minä ajattele automaattisesti kun olen laittaitunut, että noniin, nyt nuo toiset katsovat pitkin nenänvartta. Tiesitkös miksi asiakaspalvelussa olevien kehoitetaan välttämään liikaa meikkaamista. Ei sen vuoksi, että he olisivat tavallisemman näköisiä vaan siksi, että heitä on helpompi lähestyä.

        Joillakin hyvännäköisillä on oikeasti siinä ajattelutavassaan se ongelma. Ei, että toiset eivät kateuden takia halua kaveraata. Kyllä hyvännäköisissäkin on mukavia ihmisiä, mutta esim. baarinvessassa saa joskus kuulla kanssasisarien kamalaa toisten arvostelua. Se, että ajatellaan olevansa muita kauniimpia sen vuoksi, että täyttää jotkut mallinmitat, on typerää. Joku 160cm pitkä, lyhyt hiuksinen nainen voi olla ihan yhtä kaunis.

        Niin ja toi sun eka viestisi tuossa jo kertoo, etten haluisi kaveraata sun kanssa näyttäisit sitten ihan miltä tahansa. Tuo lause varsinkin paljastaa susta jotain:

        "Pahimpia kadehtijoita ovat juuri kaikenmaailman plösöt muijat, jotka eivät yhtään meikkaa saati laita itseään millään tavalla"


      • ahjakshjashajs
        muistutukseksi kirjoitti:

        Niin ja toi sun eka viestisi tuossa jo kertoo, etten haluisi kaveraata sun kanssa näyttäisit sitten ihan miltä tahansa. Tuo lause varsinkin paljastaa susta jotain:

        "Pahimpia kadehtijoita ovat juuri kaikenmaailman plösöt muijat, jotka eivät yhtään meikkaa saati laita itseään millään tavalla"

        "Niin ja toi sun eka viestisi tuossa jo kertoo, etten haluisi kaveraata sun kanssa näyttäisit sitten ihan miltä tahansa. Tuo lause varsinkin paljastaa susta jotain:
        "Pahimpia kadehtijoita ovat juuri kaikenmaailman plösöt muijat, jotka eivät yhtään meikkaa saati laita itseään millään tavalla"


        Se lause ei paljasta musta yhtään mitään. Paitsi sen, että oman kokemukseni mukaan pahimpia kadehtijoita ja ilkeilijöitä ovat olleet enemmän tai vähemmän ylipainoiset muijat, jotka eivä muutenkaan viitsi yhtään laittautua.


        "Kuulun heihin joilla on hyvät kasvonpiirteet, mutta en minä ajattele automaattisesti kun olen laittaitunut, että noniin, nyt nuo toiset katsovat pitkin nenänvartta."

        Ilmeisesti kuulut sitten heihin, jotka ovat ihan sieviä, ihan nättejä, ihan kauniita. Semmoisia naapurintyttömäisellä tavalla ihan kauniita. Sellaisia ei koetakaan uhkaksi, vaan he kuuluvat niihin suosittuihin, jotka ovat lähes samantasoisia muiden kanssa ja siksi huolitaan porukoihin. Eivät monet huippumallitkaan mielestäni ole kovin kummoisen näköisiä, nimenomaan sellaisia ihan nättejä naapurintyttöjä, joilla tosin on linjat kunnossa, mutta naama ei jää edes mieleen.

        TODELLA kauniit naiset taas tietävät KOKEMUKSESTA, että laitettuina he AINA saavat MURHAAVIA katseita osakseen!
        Ehkä kuulut sitten laittamassasi linkissä suurimmaksi osaksi esiintyviin tavallisiin pallinaamoihin, joista niistäkin tosin saa ihan kauniin vahvasti meikattuina. Ainut oikeasti kaunis heistä oli tuo viimeinen, joka ei sitten tarvinnutkaan niin vahvaa meikkiä...


      • muistutukseksi
        ahjakshjashajs kirjoitti:

        "Niin ja toi sun eka viestisi tuossa jo kertoo, etten haluisi kaveraata sun kanssa näyttäisit sitten ihan miltä tahansa. Tuo lause varsinkin paljastaa susta jotain:
        "Pahimpia kadehtijoita ovat juuri kaikenmaailman plösöt muijat, jotka eivät yhtään meikkaa saati laita itseään millään tavalla"


        Se lause ei paljasta musta yhtään mitään. Paitsi sen, että oman kokemukseni mukaan pahimpia kadehtijoita ja ilkeilijöitä ovat olleet enemmän tai vähemmän ylipainoiset muijat, jotka eivä muutenkaan viitsi yhtään laittautua.


        "Kuulun heihin joilla on hyvät kasvonpiirteet, mutta en minä ajattele automaattisesti kun olen laittaitunut, että noniin, nyt nuo toiset katsovat pitkin nenänvartta."

        Ilmeisesti kuulut sitten heihin, jotka ovat ihan sieviä, ihan nättejä, ihan kauniita. Semmoisia naapurintyttömäisellä tavalla ihan kauniita. Sellaisia ei koetakaan uhkaksi, vaan he kuuluvat niihin suosittuihin, jotka ovat lähes samantasoisia muiden kanssa ja siksi huolitaan porukoihin. Eivät monet huippumallitkaan mielestäni ole kovin kummoisen näköisiä, nimenomaan sellaisia ihan nättejä naapurintyttöjä, joilla tosin on linjat kunnossa, mutta naama ei jää edes mieleen.

        TODELLA kauniit naiset taas tietävät KOKEMUKSESTA, että laitettuina he AINA saavat MURHAAVIA katseita osakseen!
        Ehkä kuulut sitten laittamassasi linkissä suurimmaksi osaksi esiintyviin tavallisiin pallinaamoihin, joista niistäkin tosin saa ihan kauniin vahvasti meikattuina. Ainut oikeasti kaunis heistä oli tuo viimeinen, joka ei sitten tarvinnutkaan niin vahvaa meikkiä...

        Ei voi kun nauraa tekstillesi. Paljastat itsestäsi aikalailla! Minä en hauku ketään pallinaamaksi etc. Ilman meikiäkin näytän hyvältä. Noh, tämä keskustelu jää tähän. Onneksi kaikki hyvännäköiset eivät ole pinnallisia, itseään täynnä olevia arvostelijoita. Jos olet yksinäinen, mieti vähä onko vika muka kauniissa ulkonäössäsi, olisiko ajatusmaailmasi vinksallaan.....


      • ahjakshjashajs
        muistutukseksi kirjoitti:

        Ei voi kun nauraa tekstillesi. Paljastat itsestäsi aikalailla! Minä en hauku ketään pallinaamaksi etc. Ilman meikiäkin näytän hyvältä. Noh, tämä keskustelu jää tähän. Onneksi kaikki hyvännäköiset eivät ole pinnallisia, itseään täynnä olevia arvostelijoita. Jos olet yksinäinen, mieti vähä onko vika muka kauniissa ulkonäössäsi, olisiko ajatusmaailmasi vinksallaan.....

        Itse täällä auot päätäsi, annoin vain samalla mitalla takaisin. Et kirjoitusteni perusteella voi päätellä luonteestani YHTÄÄN MITÄÄN. Sitäpaitsi en varsinaisesti ole yksinäinen, mutta olen kokenut kauneuden vuoksi syrjintää ja ilkeyttä.

        Ehkä kuulut näihin, joista Mies-88 kirjoitti:

        "Nimenomaan, olen kuullut miten monet tavisnaisetkin sanovat itseään kauniiksi. Olen ihan silmät pyöreinä tuijottanut ajatellen että "sinäkö muka kaunis? Oliko tuo olevinaan vitsi?"

        Kun riitaa haastaa, riitaa saa. Itse aloitit haukkumiseni. Sitäpaitsi jos ymmärtäisit lukemasi, käsittäisit etten haukkunut sinua pallinaamaksi. Minähän en mitenkään voi tietää, miltä näytät. Heitin vain ilmaan arvelun, että jos kerran et meikattunakaan saa osaksesi tavisnaisten kitkeriä katseita, saatat sitten ehkä kuulua linkissäsi esiintyviin tavispallinaamoihin, joista kyllä heistäkin vahvasti meikattuna saa upean näköisiä. Mitä ennen jopa kirjoitin näin:

        "Ilmeisesti kuulut sitten heihin, jotka ovat ihan sieviä, ihan nättejä, ihan kauniita. Semmoisia naapurintyttömäisellä tavalla ihan kauniita."

        Sitäpaitsi en haukkunut tavisnaisia rumiksi! Minähän päinvastoin sanoin, että hyvin laitettuina KAIKISTA naisista saa upean näköisiä, joten siinä mielessä kauniiden kadehtiminen on turhaa! Senkun vaan itse laittaa itsensäkin yhtä nätiksi!

        En myöskään ole "pinnallisesti arvostellut" ketään! Ainoastaan ihmettelin sitä, miksi nämä kauniiden kadehtijat jättävä itse laittautumatta ja näyttävät niin epänaisellisilta kuin suinkin. En siis haukkunut tai arvostellut ketään, ainoastaan totesin TOSIASIAN.
        Kyllä Kim Kardashiankin saisi itsensä rumaksi kynimällä tukkansa suomi-naistyyliin miesmäisen lyhyeksi ja liikkumalla rillit päässä ilman meikkiä tuulipuku päällä! Ei kyllä samaksi ihmiseksi enää tunnistaisi!
        Viestini perussanoma oli se, että JOKAINEN nainen ON kaunis hyvin laitettuna!
        En arvostele näitä mieluummin rumina liikkuvia naisia. He saavat olla sellaisia kuin haluavat ja asia ei kiinnosta minua enkä pidä heitä itseäni huonompina heidän ulkonäkönsä takia. Ainoastaan ihmettelen heidän valintaansa ja pohdiskelin syitä siihen, sillä vähällä vaivalla he saisivat itsestään todella kauniita!

        Kuten sanoin: "En minäkään itseään laittautumattomia kanssasisaria nenänvartta alaspäin katso. Se menee kyllä ihan toisinpäin. Siksi heitin ilmaan kysymyksen, mikseivät kadehtimisen sijaan tee itsestään niin upeaa naista kuin pystyvät?"

        Joten itse vain olet ilkeä, joka rupesi muita haukkumaan! Ja oman tyhmyytesi vain luetun ymmärtämättömyydelläsi osoitit! Blondi?
        Lue kunnolla ajatuksella ihmisten viestit läpi ja varmista, että olet VARMASTI oikein ymmärtänyt, mitä niissä sanotaan ennenkuin tulet tänne tai muuallekaan aukomaan päätäsi. Minäkään en jaksa jatkaa kanssasi vänkäämistä, tyhmän kanssa on turha puhua, kun ei se kumminkaan vastauksesta mitään ymmärrä... Kuten jo aikaisemmissa viesteissäsi olet osoittanut.


      • Sanonpahan vaan
        ahjakshjashajs kirjoitti:

        "Niin ja toi sun eka viestisi tuossa jo kertoo, etten haluisi kaveraata sun kanssa näyttäisit sitten ihan miltä tahansa. Tuo lause varsinkin paljastaa susta jotain:
        "Pahimpia kadehtijoita ovat juuri kaikenmaailman plösöt muijat, jotka eivät yhtään meikkaa saati laita itseään millään tavalla"


        Se lause ei paljasta musta yhtään mitään. Paitsi sen, että oman kokemukseni mukaan pahimpia kadehtijoita ja ilkeilijöitä ovat olleet enemmän tai vähemmän ylipainoiset muijat, jotka eivä muutenkaan viitsi yhtään laittautua.


        "Kuulun heihin joilla on hyvät kasvonpiirteet, mutta en minä ajattele automaattisesti kun olen laittaitunut, että noniin, nyt nuo toiset katsovat pitkin nenänvartta."

        Ilmeisesti kuulut sitten heihin, jotka ovat ihan sieviä, ihan nättejä, ihan kauniita. Semmoisia naapurintyttömäisellä tavalla ihan kauniita. Sellaisia ei koetakaan uhkaksi, vaan he kuuluvat niihin suosittuihin, jotka ovat lähes samantasoisia muiden kanssa ja siksi huolitaan porukoihin. Eivät monet huippumallitkaan mielestäni ole kovin kummoisen näköisiä, nimenomaan sellaisia ihan nättejä naapurintyttöjä, joilla tosin on linjat kunnossa, mutta naama ei jää edes mieleen.

        TODELLA kauniit naiset taas tietävät KOKEMUKSESTA, että laitettuina he AINA saavat MURHAAVIA katseita osakseen!
        Ehkä kuulut sitten laittamassasi linkissä suurimmaksi osaksi esiintyviin tavallisiin pallinaamoihin, joista niistäkin tosin saa ihan kauniin vahvasti meikattuina. Ainut oikeasti kaunis heistä oli tuo viimeinen, joka ei sitten tarvinnutkaan niin vahvaa meikkiä...

        Monet mallit naapurintyttöjä? Aikamoista ali-arvioimista sinulta.

        Tuo muuten paistaa teksteistäsi läpi aika vahvasti, vaikka jotkut "plösöt" muijat kadehtisivatkin (huom eivät kaikki automaattisesti) niin käytät heistä aika halveeraavaa nimitystä ja kyllä se kertoo ihmisestä aika paljon sekin miten puhuu muista ihmisistä.

        Palatakseni noihin malleihin niin nehän ovat juuri niitä hottiksia ja upean ja näyttävännäköisiä joita taatusti kadehditaan, ei siis lähelläkään samaistuttavia naapurintyttöjä vaan heidän vastakohta.

        Itse näen naapurintytön sievänä, nättinä tai söpönä eikä millään tavalla massasta erottuvana. Suomessa katsotaan pahasti kaikkia niitä ihmisiä, jotka poikkeavat muista jollakin tavalla.

        Onko se oma ulkonäkösi sitten mitä tasoa? Rivien välistä kun lukee niin pidät itseäsi jonain jumalaisena kaunottarena. Oletko vain sittenkin se perusnätti/ hyvännäköinen nainen jolla on 5cm pakkelikerros naamassa ja sen takia on saanut jonkin ihme egobuustin ja kuvittelee itsestään vähän liikoja?

        Tässä maassa on sinuakin kauniimpia jotka eivät tee ulkonäöstään mitään numeroa, joten älä suotta nosta itseäsi jalustalle.


      • ....................
        Sanonpahan vaan kirjoitti:

        Monet mallit naapurintyttöjä? Aikamoista ali-arvioimista sinulta.

        Tuo muuten paistaa teksteistäsi läpi aika vahvasti, vaikka jotkut "plösöt" muijat kadehtisivatkin (huom eivät kaikki automaattisesti) niin käytät heistä aika halveeraavaa nimitystä ja kyllä se kertoo ihmisestä aika paljon sekin miten puhuu muista ihmisistä.

        Palatakseni noihin malleihin niin nehän ovat juuri niitä hottiksia ja upean ja näyttävännäköisiä joita taatusti kadehditaan, ei siis lähelläkään samaistuttavia naapurintyttöjä vaan heidän vastakohta.

        Itse näen naapurintytön sievänä, nättinä tai söpönä eikä millään tavalla massasta erottuvana. Suomessa katsotaan pahasti kaikkia niitä ihmisiä, jotka poikkeavat muista jollakin tavalla.

        Onko se oma ulkonäkösi sitten mitä tasoa? Rivien välistä kun lukee niin pidät itseäsi jonain jumalaisena kaunottarena. Oletko vain sittenkin se perusnätti/ hyvännäköinen nainen jolla on 5cm pakkelikerros naamassa ja sen takia on saanut jonkin ihme egobuustin ja kuvittelee itsestään vähän liikoja?

        Tässä maassa on sinuakin kauniimpia jotka eivät tee ulkonäöstään mitään numeroa, joten älä suotta nosta itseäsi jalustalle.

        oikeastaan hyvä et telkkarista on näytetty näitä huippumallien hakuohjelmia, koska niissä näkyy kuinka tavallisen näköisiä mallit ovat ennenkuin ne meikataan ja stailataan.....


      • Invisible boy
        Sanonpahan vaan kirjoitti:

        Monet mallit naapurintyttöjä? Aikamoista ali-arvioimista sinulta.

        Tuo muuten paistaa teksteistäsi läpi aika vahvasti, vaikka jotkut "plösöt" muijat kadehtisivatkin (huom eivät kaikki automaattisesti) niin käytät heistä aika halveeraavaa nimitystä ja kyllä se kertoo ihmisestä aika paljon sekin miten puhuu muista ihmisistä.

        Palatakseni noihin malleihin niin nehän ovat juuri niitä hottiksia ja upean ja näyttävännäköisiä joita taatusti kadehditaan, ei siis lähelläkään samaistuttavia naapurintyttöjä vaan heidän vastakohta.

        Itse näen naapurintytön sievänä, nättinä tai söpönä eikä millään tavalla massasta erottuvana. Suomessa katsotaan pahasti kaikkia niitä ihmisiä, jotka poikkeavat muista jollakin tavalla.

        Onko se oma ulkonäkösi sitten mitä tasoa? Rivien välistä kun lukee niin pidät itseäsi jonain jumalaisena kaunottarena. Oletko vain sittenkin se perusnätti/ hyvännäköinen nainen jolla on 5cm pakkelikerros naamassa ja sen takia on saanut jonkin ihme egobuustin ja kuvittelee itsestään vähän liikoja?

        Tässä maassa on sinuakin kauniimpia jotka eivät tee ulkonäöstään mitään numeroa, joten älä suotta nosta itseäsi jalustalle.

        Mallit eivät ole mitään hyvännäköisiä, he ovat oudonnäköisiä, mutta kun nämä vietävissä olevat massat kuulevat sanan "huippumalli" ja näkevät hivenen pakkelia naamassa he luulevat, että kyseessä on oikeasti upea ilmestys. Katsos noilla malleilla on tietyt kriteerit, mitä ilman he eivät malleiksi pääsisi. Katsotaan, että on tarpeeksi pituutta ja että on oikeoppiset kasvinpiirteet ja ylväs nenä. Keskitytään siis niihin erillisiin osiin, että ne varmasti täyttävät ne mallinpiirteet ja unohdetaan se kokonaisuus. Tämän vuoksi niillä catwalkeilla esiintyy suoraan sanottuna melko karmean näköisiä otuksia, joiden opeteltu kolho ja pomppiva kävelytyyli vielä korostaa sitä hirveyttä.

        Naapurintytöillä on sitä todellista ulkonäköä, mikä monelta kauniiksi meikatulta puuttuu. Jälkimmäisiltä monesti puuttuu myös persoonallisuus ulkonäöstä ja he ovat lopulta samalta liukuhihnalta tulleita, kuin muutkin vastaavat. Malleilla taas on sitä persoonallisuutta, mutta heillä ei ole oikeasti sitä ulkonäköä, edes pakkelin kera.

        Tässä eräs suomalainen huippumalli, jonka ilmeisesti pitäisi olla kadehdittavan kaunis:
        http://static.iltalehti.fi/muoti/4006323_st.jpg

        Tässä toinen vastaavanlainen suomalainen "kaunotar":
        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/1024px_x_614_px_kuvat_uudet/2012/09/1487939.jpg

        Tässä taas eräs tunnettu munanlutkuttaja, joka on pakkelit naamalla kadehdittavamman näköinen, kuin edellämainitut, mutta ilman meikkiä, yllätys yllätys, ei yllä edes naapurintytön tasolle:
        http://s1.static.gotsmile.net/images/2011/12/30/jenna-jameson-with-and-without-makeup_13252403794.jpg

        Tässä taasen eräs tunnettu naapurintyttö, jonka ulkonäköä on haukuttu, mutta joka kumminkin pesee kaikki edellämainitut:
        http://userserve-ak.last.fm/serve/_/46227769/Johanna Tukiainen JOHANNA nuorena.jpg


      • Puuteriton
        .................... kirjoitti:

        oikeastaan hyvä et telkkarista on näytetty näitä huippumallien hakuohjelmia, koska niissä näkyy kuinka tavallisen näköisiä mallit ovat ennenkuin ne meikataan ja stailataan.....

        Kaikki, jotka pääsevät esiintymään TV:seen, meikataan ja puuteroidaan, niin miehet kuin naisetkin.


      • harteikas jätkä

        Pikkasen liikaa silmienympärillä meikkiä kaikilla.


      • hauskoja kommentteja
        ahjakshjashajs kirjoitti:

        Itse täällä auot päätäsi, annoin vain samalla mitalla takaisin. Et kirjoitusteni perusteella voi päätellä luonteestani YHTÄÄN MITÄÄN. Sitäpaitsi en varsinaisesti ole yksinäinen, mutta olen kokenut kauneuden vuoksi syrjintää ja ilkeyttä.

        Ehkä kuulut näihin, joista Mies-88 kirjoitti:

        "Nimenomaan, olen kuullut miten monet tavisnaisetkin sanovat itseään kauniiksi. Olen ihan silmät pyöreinä tuijottanut ajatellen että "sinäkö muka kaunis? Oliko tuo olevinaan vitsi?"

        Kun riitaa haastaa, riitaa saa. Itse aloitit haukkumiseni. Sitäpaitsi jos ymmärtäisit lukemasi, käsittäisit etten haukkunut sinua pallinaamaksi. Minähän en mitenkään voi tietää, miltä näytät. Heitin vain ilmaan arvelun, että jos kerran et meikattunakaan saa osaksesi tavisnaisten kitkeriä katseita, saatat sitten ehkä kuulua linkissäsi esiintyviin tavispallinaamoihin, joista kyllä heistäkin vahvasti meikattuna saa upean näköisiä. Mitä ennen jopa kirjoitin näin:

        "Ilmeisesti kuulut sitten heihin, jotka ovat ihan sieviä, ihan nättejä, ihan kauniita. Semmoisia naapurintyttömäisellä tavalla ihan kauniita."

        Sitäpaitsi en haukkunut tavisnaisia rumiksi! Minähän päinvastoin sanoin, että hyvin laitettuina KAIKISTA naisista saa upean näköisiä, joten siinä mielessä kauniiden kadehtiminen on turhaa! Senkun vaan itse laittaa itsensäkin yhtä nätiksi!

        En myöskään ole "pinnallisesti arvostellut" ketään! Ainoastaan ihmettelin sitä, miksi nämä kauniiden kadehtijat jättävä itse laittautumatta ja näyttävät niin epänaisellisilta kuin suinkin. En siis haukkunut tai arvostellut ketään, ainoastaan totesin TOSIASIAN.
        Kyllä Kim Kardashiankin saisi itsensä rumaksi kynimällä tukkansa suomi-naistyyliin miesmäisen lyhyeksi ja liikkumalla rillit päässä ilman meikkiä tuulipuku päällä! Ei kyllä samaksi ihmiseksi enää tunnistaisi!
        Viestini perussanoma oli se, että JOKAINEN nainen ON kaunis hyvin laitettuna!
        En arvostele näitä mieluummin rumina liikkuvia naisia. He saavat olla sellaisia kuin haluavat ja asia ei kiinnosta minua enkä pidä heitä itseäni huonompina heidän ulkonäkönsä takia. Ainoastaan ihmettelen heidän valintaansa ja pohdiskelin syitä siihen, sillä vähällä vaivalla he saisivat itsestään todella kauniita!

        Kuten sanoin: "En minäkään itseään laittautumattomia kanssasisaria nenänvartta alaspäin katso. Se menee kyllä ihan toisinpäin. Siksi heitin ilmaan kysymyksen, mikseivät kadehtimisen sijaan tee itsestään niin upeaa naista kuin pystyvät?"

        Joten itse vain olet ilkeä, joka rupesi muita haukkumaan! Ja oman tyhmyytesi vain luetun ymmärtämättömyydelläsi osoitit! Blondi?
        Lue kunnolla ajatuksella ihmisten viestit läpi ja varmista, että olet VARMASTI oikein ymmärtänyt, mitä niissä sanotaan ennenkuin tulet tänne tai muuallekaan aukomaan päätäsi. Minäkään en jaksa jatkaa kanssasi vänkäämistä, tyhmän kanssa on turha puhua, kun ei se kumminkaan vastauksesta mitään ymmärrä... Kuten jo aikaisemmissa viesteissäsi olet osoittanut.

        Ja tämä tyttö taiskin sitten suuttua ;-)))))))))


      • luonnon kaunis
        Invisible boy kirjoitti:

        Mallit eivät ole mitään hyvännäköisiä, he ovat oudonnäköisiä, mutta kun nämä vietävissä olevat massat kuulevat sanan "huippumalli" ja näkevät hivenen pakkelia naamassa he luulevat, että kyseessä on oikeasti upea ilmestys. Katsos noilla malleilla on tietyt kriteerit, mitä ilman he eivät malleiksi pääsisi. Katsotaan, että on tarpeeksi pituutta ja että on oikeoppiset kasvinpiirteet ja ylväs nenä. Keskitytään siis niihin erillisiin osiin, että ne varmasti täyttävät ne mallinpiirteet ja unohdetaan se kokonaisuus. Tämän vuoksi niillä catwalkeilla esiintyy suoraan sanottuna melko karmean näköisiä otuksia, joiden opeteltu kolho ja pomppiva kävelytyyli vielä korostaa sitä hirveyttä.

        Naapurintytöillä on sitä todellista ulkonäköä, mikä monelta kauniiksi meikatulta puuttuu. Jälkimmäisiltä monesti puuttuu myös persoonallisuus ulkonäöstä ja he ovat lopulta samalta liukuhihnalta tulleita, kuin muutkin vastaavat. Malleilla taas on sitä persoonallisuutta, mutta heillä ei ole oikeasti sitä ulkonäköä, edes pakkelin kera.

        Tässä eräs suomalainen huippumalli, jonka ilmeisesti pitäisi olla kadehdittavan kaunis:
        http://static.iltalehti.fi/muoti/4006323_st.jpg

        Tässä toinen vastaavanlainen suomalainen "kaunotar":
        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/1024px_x_614_px_kuvat_uudet/2012/09/1487939.jpg

        Tässä taas eräs tunnettu munanlutkuttaja, joka on pakkelit naamalla kadehdittavamman näköinen, kuin edellämainitut, mutta ilman meikkiä, yllätys yllätys, ei yllä edes naapurintytön tasolle:
        http://s1.static.gotsmile.net/images/2011/12/30/jenna-jameson-with-and-without-makeup_13252403794.jpg

        Tässä taasen eräs tunnettu naapurintyttö, jonka ulkonäköä on haukuttu, mutta joka kumminkin pesee kaikki edellämainitut:
        http://userserve-ak.last.fm/serve/_/46227769/Johanna Tukiainen JOHANNA nuorena.jpg

        Uskomatonta miten kaunis nainen Johanna oli nuorena, mutta meni botoksilla pilaamaan naamansa!


    • ulhhhhhhhhhhhh

      Kaunis tai hyvännäköinen ihminen on aina paremmassa asemassa kuin ruma samassa tilanteessa. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Toi että joku toivoo olevansa tavallisen näköinen vituttaa minua suunnattomasti. No jos joku on niin vitun tyhmä ettei osaa arvostaa oma ulkonäköään niin ei kai sille mitään voi.

      Hyvän näköinen on aina parempi juttu kuin huonon näköinen. On miljoonia tutkimuksia, piilo kamera mallisia testejä että hyvän näköinen saa enemmän huomiota, helpommin apua, pärjää paremmin työpaikka haastatteluissa, helpompi saada seuraa, helpompi saada mies tai nainen etc. Voihan niitä yksinäisiä hyvän näköisiä olla mutta menee heillä kuitenkin paremmin kuin jos olisivat rumia ja yksinäisiä.

    • Samaa mieltä

      Joo näin se vaan on ja saanko korjata sen verran että nimenomaan NAISEN elämässä sillä ulkonäöllä on väliä.

      Naisilta sitä odotetaan automaattisesti. Miehet voivat kompensoida ulkonäkövajeensa muilla ominaisuuksilla mutta nainen ei voi tehdä samaa.

      Toki se on katsojastakin kiinni mikä on se hyvännäköinen, siitä kun voi olla montaa mieltä. Ihmisillä on tästä asiasta erilaisia näkemyksiä.

      Ne henkilöt joita itse pidän hyvännäköisinä voivat olla jonkun toisen mielestä rumia.

      Näillä yleisesti ottaen hyvännäköisillä tarkoitetaan kai niitä jotka täyttävät ulkonäöllään nämä vallalla olevat kauneuskriteerit.

      Muut jäävät sen ulkopuolelle eivätkä miellytä kaikkia, tosin ei kyllä sellaista olekaan josta kaikki tykkäisivät.

      Sanotaanko niin että jollain tasolla pitää olla viehättävä että nuo mainitsemasi asiat toteutuvat.

      Harvat naisista ovat mitään missejä mutta nättejä on on aika paljon. Saattoi tämä tekstini kuulostaa melkoiselta saivartelulta, toivottavasti tästä jotain selvää sai.

    • asd231

      Voi kumpa olisinkin kaunis nainen, mutta piti mennä syntymään rumaksi mieheksi. Kauniilla naisella on paljon helpompaa, miehet tekevät aloitteita, ei tarvitse kuin torilla liikkua

    • näytön takaa teksti

      [miehet tekevät aloitteita, ei tarvitse kuin torilla liikkua]

      Minä en tietenkään tiedä, mutta oletan että nämä aloitteet eivät ole aina sellaisia että ne päättyisivät kosintaan tai oman nimensä esittelyyn. Siinä tullee haasteeksi erottaa hyväksikäyttäjät kunnon miehistä.

      Minä tein aloitteet aina tosissani, ja kosinta tuli tehtyä ajoissa jotta aikeet eivät jääneet epäselviksi.

    • huoh1

      Hei.
      Itsekin olen yksinäine ja kaipaisin ikistäni tai hieman vanhempaa/nuorempaa seuraa. Minulla on perhe mutta silti lapset jo aika isoja ja nyt sitä aikaa alkaa olemaan itselle jo. En tiedä olenko niin kaunis kuin ketjussa väitetään. Mutta kauniiksi on kehuttu. Olen 35v nainen. Jos joku haluaa jutella enempi niin sähköposti on [email protected] vailla.

    • Kukapa ei saisi?

      Moni teistä ns. kauniista sanoo että teitä on "kauniiksi kehuttu". Sekö on syy pitää itseään kauniina? Tiesittekö että lähestulkoon kaikkia naisia kehutaan kauniiksi, toisia enemmän, toisia vähemmän? Harvat naisista, ehkä about 5-15% naisista ovat objetiivisesti arvioituna kauniita, loput on vain tavallisia tai ihan nättejä. Kyllä sitä on tullut huomattua että kaikennäköisiä naisia kehutaan kauniiksi, kunhan ei ole ryhävalaan kokoinen tai suohirviön näköinen. Että ei kannata vielä muutamien elämänsä aikana saatujen kehujen perusteella tehdä mitään johtopäätöksiä. Lisään vielä että miehet tuppaa kehumaan naisia kauniiksi sen yhden asian toivossa, tiedätte kyllä minkä.

    • tavalliseksiNYTnyt

      Haluatko olla tavallisen näköinen? Kokeile rumennuskuuriamme ilmaiseksi:
      - Piirrä lisää kulmakarvoja, mieluiten yhteenkasvaneet sellaiset. Muu meikki ehdottomasti kielletty, ellet lisää myös viiksiä ja vähän parransänkeä.
      - Jätä tukka sekaisin, ei mitään muka-sekaisin-mutta-oikeasti-on-laitettu-tunti, vaan pesemättä ja rumasti.
      - Pue rumat vaatteet, jotka eivät imartele vartaloasi tai tuo mitään miellyttävää esille.
      - Huolehdi, että vaatteidesi värit eivät sovi ihosi, hiustesi tai silmiesi väreihin. Saat lisäpisteitä mauttomuudesta ja tyylivirheistä.
      - Peseydy joko liian rajuilla aineilla tai älä ollenkaan, jotta ihosi ja hiuksesi rumentuisivat hetkessä.
      - Lopeta hymyily ja liikunta, jottet vahingossa hehkuisi terveyttä.
      - Muista syödä epäterveellistä ja mahdollisimman prosessoitua ruokaa.
      Olepa hyvä. Näillä neuvoilla sinua ei kadehdita.

    • Tosijuttu

      Yksinäisyys aiheutuu luonteesta ja olosuhteista (esim. ei ole ketään jota tavata).

      Tässä ei ulkonäkö juuri merkitse.

    • 65656565

      JATKAMMEKO TÄMÄNKIN ITSESTÄÄN SELVÄN ASIAN JAUHAMISTA?

      • ToisetEriMieltä

        Täällä Suomi24-keskustelussa joidenkin mielestä tuo ei ole itsestään selvä asia.


    • Herätkää jo

      Niinpä! Kyllä on kummallista miten ei oletettavasti aikuiset ihmiset tiedosta tosiasioita, ovatko he liikaa yksin niin että mielikuvitus saa heistä vallan?

      • tosiasiathukassa

        Mitkä ne tosiasiat ovat?


    • Hra. Anonyymi

      No voi "sanonko mikä".... Olen itse Asperger-diagnosoitu, alle 170cm pitkä mies, jolla ei ole minkäänlaista sosiaalista pelisilmää ja olen kuitenkin ollut suhteissa jo 5 vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa, joten eiköhän siihen nähden hyvin monella naisten "julmuutta" ruikuttavalla 50-lukulaisia sukupuolirooleja kaipaavailla tapauksilla ole jotain opittavaa?

    • karua mutta totta

      Olin ennen aikalailla kaunis,hoikka,fiksu. Sain miehiltä liikaakin huomiota jopa väsymykseen asti,muut tulivat tästä kateelliseksi. Mua kiusattiin. En saanut ystäviä ja vietin kaiken aikani yksin tai jonkun miehen kanssa. Nyt olen niin henkisesti rikki että musta on tullut rumempi tavallisen näköinen ja vähän pyöreä nainen.
      Nyt kaikki on ihan mukavia..kas kummaa?en taida olla enää uhka?

    • karua mutta totta

      ainiin ja kauniilla naisilla näitä "pesän onkijoita riittää" sitä taas ei esiinny vastaavilla miehillä,kuten ei myöskään toisten miesten kateutta. Mies saa aina olla rauhassa oli millainen tahansa.

    • NainenOnNaiselleSusi

      Juu niin se on, naiset kadehtivat toisiaan. Etenkin kauniimpia kanssasisariaan. Suomalaiset on kyllä kateudessa omaa luokkaansa, olen saanut siitä osani ja tiedän miltä se tuntuu. Kateuden ja juorujen kohteena oleminen ei ole mukavaa, uskokaa minua!

    • kehujax

      Tuo on hyvin kirjoitettu.

    • NainenOnNaiselleSusi

      Kiitos :)

    • muistutus vaan

      Mutta kauniina itseään pitävien tulee myös muistaa se, että aina se syy ei välttämättä ole ulkonäössä, ei pidä automaattisesti ajatella, että muut ovat kateellisia ja siksi eivät halua ystävystyä.

    • Kyllästynykuulemaan

      Itseäni ärsyttää aivan suunnattomasti muiden kehumiseen ja kommentit siitä kuinka kaunis olen ja kuinka mahtava olen ihmisenä!!! Vaivaannun joka kerta ja pyydän ihmisiä olemaan hiljaa koska sen kuuleminen ahdistaa! Ahdistaa juuri siksi että vaikka olisi kuinka kaunis ja mahtava niin silti tässä maailmassa jää aina yksin!! Sitten alkaa tämä "En usko etteikö sinulle ottajia löydy!" Tai että "Ihan varmasti saisit miehen kuin miehen!". Ei ihminen joka on miten tahansa kaunis halua kuulla tuota ainaista samaa tarinaa vuodesta toiseen. Tahtoisi että nuo ei olisi sitä ainaista puhetta vaan joskus kävisi edes toteen. Tiedän olevani kaunis, mutta turha sitä on toitottaa niin kauan kun sitä miestä ei rinnalleni löydy. Kohta varmasti käy niinkuin yhdelle kommentoijista, joka kertoi että on alkanut muuttua tavallisemmaksi ja pyöreämmäksi. Sitäkö miehet sitten tahtovat?!

    • älä itke liisa

      "En usko etteikö sinulle ottajia löydy!" Tai että "Ihan varmasti saisit miehen kuin miehen!"."

      Odotat siis että miehet hyppii syliisi eikä sun tarvii tehdä mitään että löytäisit jonkun. Olet tyypillinen nainen joka on nirso pinnallinen. Montako aloitetta olet tehnyt tänä vuonna itse? Naiset haluu komean miehen joten sulle ei varmana mikään tavis kelpaa.

    • Kokemusta on

      En ikinä huolisi kaunista naista kumppanikseni. Siitä ei hyvää seuraa.

    • entäs jos on on ujo

      Kauniit naiset ei muuten ole välttämättä sen rohkeempia kuin muutkaan,joten
      jos on ujo ja kaunis ei uskalla tehdä alotteita! etenkin jos on jo ennestään
      saanut p**aa niskaan..

      • yksinäinen.

        On ihan sama onko nainen ujo vai ei kun naiset tekee aloitteen harvoin jos koskaan.


    • Ujo neitokainen

      Voi luoja, ihan kuin minun suusta nuo sanat! On kyllä kokemusta tuosta, ujo olen ollut aina ja se on vielä nyt 20-vuotiaanakin riesanani. Miten pääsisin siitä eroon? Miehet kyllä katselee minua tämän tästä mutta eivät uskalla tehdä elettäkään lähestyäkseen minua. En siis todellakaan ole mikään ylimeikattu bimbo joka kuvittelee että kaikki miehet pitävät minua kauniina ja että olen maailman napa, ehen. Joillakin kauniilla naisilla on aika huono asenne ja se on jo iso turn off kenelle tahansa. Läpimätää sisusta ei korjaa nätti pinta. Itse olen hyvin vaatimaton, suorastaan hiirulaismainen, pukeudun normaalisti, en juuri meikkaa ja käyttäydyn hillitysti mutta saan silti huomiota osakseni ja se on tällaiselle ujolle ihmiselle todella ahdistavaa :/

    • matriarkka

      kommentti tuonne jonnekin tässä keskustelussa..

      sehän on tietty alfanaaras, ken hallitsee kaikessa yksinäisyydessään. ja se ei ole kivaa. Ei matriaali- eikä patriaalikaan maalma meille palaa, joten eläkäämme sovusssa yhdessä...vaikka sitten suhteiden jälkeen isossa puutteessäkin...
      nyt alkaa olla jo niin kauan kaikesta, että jo höpertää ;=
      muna...kana vai mitä väliä

    • yksinäinen mies.

      Kaikki kauniit naiset harrastavat yhden illan suhteita, joten ei kiinnosta. Tavalliset ovat kivempia. Haluan kasvattaa luottamusta monta kuukautta ennen seksiä. Olen itse komea mies, joten tavalliset naiset ihastuvat minuun onneksi tosi helposti.

    • all my life

      Kauniit naiset nus.sivat komeita miehiä ja kauniit naiset myös itkee aina kun nen jätetään.

    • Muutamia kysymyksiä

      Kyllähän kauniita ihmisiä on toki, mutta on silti todellla kyseenalaista että joku anonyyminä ja kuvattomana sanoo itseään kauniiksi, se mikä on kaunista on ensinnäkin hyvin paljon makukysymys ja kiinni ihmisten henkilökohtaisista mieltymyksistä ja näkemyksistä. Toisekseen pitää olla objektiivisesti kaunis voidakseen sanoa itseään sellaiseksi, oma tai äidin mielipide ei päde tässä asiassa.

      Oletko aloittaja objektiivisesti kaunis eli sellainen jota suurin osa ihmisistä pitää kauniina vain vain muutamien mielestä? Oletko vähintää missi tai mallitasoa?

      Tuo mitä puhut kauniiden yksinäisyydestä niin mielestäni se on täyttä puppua. Olen huomannut että mitä kauniimpia tai komeampi joku on, sitä suositumpi hän on ja seuraa on tungokseksi asti. Kavereita ja sosiaalisia aktiviteetteja piisaa.

      Etkö halua kaveerata muiden kauniiden kanssa? Jospa tulisit heidän kanssaan juttuun, he tuskin kadehtisivat sinua. Kauniit naiset nimittäin on yleensä omissa porukoissaan muiden kaunottarien kanssa eikä suinkaan yksin. Oletko itse yrittänyt olla aktiivinen ja tutustua ihmisiin ilman ennakko-luuloja?

    • kra

      Tuohon voisi rinnastaa, että keskimääräistä älykkäämpi ihminen saattaa tuntea itsensä yksinäiseksi, oli sitten nainen tai mies.

    • Malena-parka!

      Katsokaa elokuva Malena. Siinä erittäin realistisesti kuvataan kauniin naisen elämää: Koko kylä menee hänestä sekaisin, hillittömät paskapuheet lähtevät liikkeelle vailla mitään todellisuuspohjaa, kaikki naiset vihaavat, kaikki miehet kuolaavat. Helvetin ahdistavaksi muuttuu. Voi katsoa Netflixissä.

      Elokuva voi tuntua yliampuvalta, mutta ei se ole. Noin se juuri menee!
      Miten kauniiseen naiseen suhtaudutaan ja mitä hänelle haluttaisiin tehdä. Elokuva on italialainen, joten tuliset italialaiset kyllä sekoilevat enemmän kuin me suomalaiset tekisimme, mutta samat tunteet ja asenteet ne täälläkin pinnan alla kytevät.

      Kykenin samaistumaan Malenaan aivan täysin. Noin se juuri menee. Ota trippi kauniin naisen elämään ja näe elokuvan keinoin mitä se oikeasti on!

    • hellu1914

      Olen ihan jees-näköinen, tosin jo 52 v. Tiedän tasan mitä meinaat ja muista aina! Kauneus ja älykkyys ei välttämättä kulje kaikkien ihmisten mielessä. Olen oppinut sen jo teini-iäjästä ulkoa. Tsemppiä sulle!

    • tyttönen

      Tunnen muutaman naisen jotka luulevat olevansa jotenkin ylijumalia ulkonäönsä takia. He eivät ole mitenkään erikoisen kauniita, mutta ihan nättejä (tosin luonne rumentaa ihmistä mun silmissä todella paljon).

      He jaksavat jauhaa kauneudestaan vaikka tuomiopäivään saakka. Se on erittäin rasittavaa ja entisiä ystäviähän nuokin ovat nykyään.

    • yksmies2

      Tiedän sen ihan omakohtaisesti että kaunista naista on vaikea lähestyä juuri tuon takia että itsellä on kuvitelma että miksi sellainen nainen minusta kiinnostuisi kun hänen ympärillä pyörii toinen toistaan komeampia miehiä. Nykymaailmassa se valitettavan usein on tottakin. Se että naiset etsii sitä hyvännäköistä miestä ja kaikki muu on toissijaista.

      Jos pitkästä aikaa toimivan parisuhteen löytäisin niin siitä olisin onnellinen. Se että naiseen pystyn luottamaan ei ole kiinni hänen ulkonäöstään. Kun on nainen joka haluaa olla kanssani niin sitten hän on ja vaikka saisi ulkopuolista huomiota niin pystyy sen sivuuttamaan sillä että kiva ja kiitos. Jokainen nainen löytää seksi seuraa jos sitä haluaa etsiä.

      Toinen kysymys naisille jotka olette saaneet ulkonäöstänne kehuja. Kelpaako oikeasti mies joka ei ole välttämättä mikään komistus, mutta hänessä on kaikkea muuta hyvää? Ja nimen omaan sellaisia asioita mitä itse arvostat. Olisitko valmis elämään parisuhteessa sellaisen miehen kanssa ilman että mielessä pyörisi se että ainahan muitakin jopa komeampia miehiä riittäisi?

    • Helinä

      Minä en ainakaan kulje koko ajan haku päällä. Olen parisuhteessa äärettömän luotettava ja sitoutuva. Minulla on takana hyvin pitkä parisuhde, jossa "pääsin" kokemaan niin henkistä, fyysistä kuin taloudellistakin väkivaltaa, joista henkinen näkyi voimakkaimmin ja oli jatkuvasti läsnä arjessa. Kun tästä suhteesta pääsin irti, olen joutunut tekemään paljon itsetutkiskelua.

      Olen ujo ja ihmissuhteissani arka ja hitaastilämpenevä. Ujostelen sanojani, en keksi puhuttavaa enkä hallitse small talkia. Keskustelutilanteet ahdistavat, mutta samalla kaipaan niin kovin ystäviä, kavereita, juttuseuraa. Tutussa seurassa olen kuin eri persoona - puhun paljon ja rennosti. Minulla oli ala-asteella muutama kaveri, mutta yläkoulussa jäin yksin, kun nämä kaverit menivät eri luokalle. Siitä se yksinäisyyden polku sitten pikkuhiljaa kasvoi kasvamistaan...

      Niillä muutamalla ystävällä pärjäsi jo pitkälle, mutta kun nekin ystävyyssuhteet vuosien mittaan hiipuivat ja uusia en osaa luoda, niin olo alkaa olla aika surkea. Olen alle 30-vuotias, nuorehko kaunis nainen, mutta olen niin kamalan yksin.

      Tapasin kerran erään ihmisen, joka muisti minut lukioajalta. Hän sanoi, että ei uskaltanut lähestyä minua, koska vaikutin vaikeastilähestyttävältä. Vaikka sisimmässäni koko ajan huudan tuskasta, kun olen niin yksin!? En ymmärrä, miksi annan itsestäni tällaisen kuvan. Kokevatko muutkin näin? Yritän olla ystävällinen ja vastaan kyllä jos jutellaan, mutta takeltelen kyllä sanoissani ja olen ujo ja se varmaankin kuuluu, sekö on ongelma?

      Minulle on niin naiset kuin miehetkin sanoneet, kuinka kamalan kaunis olen ja kuinka varmasti vientiä riittää jne. Pitkän suhteen jälkeen olen saanut kokea uuden parisuhteen ja minulta on jo monta kertaa kysytty, että "Entäs jos jossain vaiheessa huomaat, että voisit löytää paremmankin?"

      Voi että... Kun minulle riittää, että arvot kohtaavat ja arki toimii. Että suhteessa on lämpöä, rakkautta ja välittämistä. Ystävällisyyttä, toisensa huomioonottamista. Että toinen huolehtii itsestään ja terveydestään eli tarkoittaa sitä, että kaljamahaiset tupakoitsijat eivät minua kiihota, mutta peruskuntoinen jamppa riittää, en osaisi olla esim. kovan treenaajan kanssa, koska en itsekään treenaa ja tuntisin varmaankin itseni huonommaksi, jos en itsekin alkaisi treenata kovasti...

      Ystäviä en usko enää koskaan saavani. Ehkä jonkinlaisia kavereita, en tiedä. Tuttavia aina saa, kun ihmisten kautta uusiin ihmisiin tutustuu, mutta eivät ne ole mitään oikeita ihmissuhteita... Ei minulla ole tällä hetkellä yhtään ketään kaveria, ketä voisin pyytää esim. leffaan tai kahville.... :( En ymmärrä, kuinka muut saavat kavereita ja ystäviä niin helposti, mutta minä en, vaikka yritän olla ystävällinen ja kohtelias. En voi uskoa, että olisin sisältäni niin ruma, että siinä olisi ongelma? Sen verran paljon itsetutkistelua on tullut vuosien mittaan harrastettua...

      Kun minulla oli todella pitkät hiukset, jopa vieraat naiset ihastelivat niitä ääneen ja mietin, että kävikö siinä niin, että ne olivat liian nätit...? Lyhensin niitä pikkuhiljaa, mutta kasvatan taas takaisin koska en osaakaan olla lyhyellä tukalla. Luulevatko ihmiset minua ylpeäksi tai jotain? Minusta on kiva laittaa kevyt meikki, sen kummempaa pakkelointia ja laittautumista en harrasta. Tukkaakaan en oikein osaa laitella kuin hainhampaille tai poninhännälle.... Eli en edes pynttäydy.

      Voi tosiaan olla, että syy yksinäisyyteeni on jossain muussa kuin ulkonäössäni, mutta halusin vain sanoa, että kyllä, kauniskin voi olla yksinäinen... Ja olen ihan varma, että sisimmästänikin olen ihan tarpeeksi kaunis ja hyväntahtoinen ihminen...

      • Eipä muuta

        Kokemukseni (tiedän yhden hyvin ujon ja kauniin naisen) viittaa siihen, että kauneus ei ole siunaus, jos itsetunto on vaurioitunut. Altistuu enemmän kateudelle ja syyllistämiselle, ja tämä on vaarallista, jos puolustusmekanismit eivät toimi. Huomiokin, joka on yleensä positiivista (kauniista ihmisistä on helpompi pitää ensisilmäyksellä) voi tuntua kiusalliselta (kaikki eivät halua supermalleiksi...). Kauniita naisia eivät kaikki uskalla lähestyä, ja kun heikon itsetunnon omaava valitsee ensimmäisen, joka vähääkään miellyttää, kaipaa hyväksyntää, päätyy tällainen kaunotar helposti hyväksikäyttöä sisältävään traumaattiseen suhteeseen, joka vaurioittaa edelleen.

        Syy yksinäisyyteesi on ilmeisestikin (tiedät tämän tietysti itsekin) itsetunnossasi ja jossain määrin estyneessä persoonallisuudessa.

        https://www.tukinet.net/keskustelu/viesti.tmpl?grp=183;mid=53064

        Vika ei ole sinun. Tietenkään et ole "sisältäsi ruma"...

        "En ymmärrä, kuinka muut saavat kavereita ja ystäviä niin helposti, mutta minä en, vaikka yritän olla ystävällinen ja kohtelias."

        "Ja olen ihan varma, että sisimmästänikin olen ihan tarpeeksi kaunis ja hyväntahtoinen ihminen...

        Ehkä ongelma on juuri tuossa yrittämisessä? Olet liiaksi riippuvainen toisen hyväksynnän osoituksista etkä huomaa positiivisa merkkejä. Muista myös, että alakuloisen oloinen ihminen ei yleensä kutsu luokseen.

        " Luulevatko ihmiset minua ylpeäksi tai jotain?"

        Miksi olet niin kiinnostunut, pitävätkö ihmiset sinua ylpeänä? Ylpeähän saa olla, koppava ei. Vai oletko salaa ylpeä juuri liiallisesta vaatimattomuudestasi?

        Entä mikset usko voivasi saada ystäviä? Ihminen voi muuttua, mutta se tietysti vaatii töitä. Joskus, tai monesti, apuakin.

        Suosittelen miettimään myös tätä: onko miehesi sellainen, että se tarvitsee heikon ja huonon itsetunnon omaavan naisen tukeakseen omaa heikkoa itsetuntoaan?
        Haluaako miehesi, että pysyt aina heikkona itsenäsi, vai haluaako hän, että voimistut, tulet itsevarmemmaksi ja onnellisemmaksi, vai haluaako hän salaa pitääkin sinut henkisesti heikkona? Entä rakastatoko häntä, vai oletko vain pitääksesi yksinäisyyttä loitolla? Jos tämä on kuva suhteesta, en suosittele jatkamaan hetkeäkään.

        Sinussa on täysi potentiaali tulla todelliseksi itseksesi (kuten meissä kaikissa). Uusia ystäviä voi saada etenkin, kun alkaa kehittää itseään henkisesti ja harrastaa asioita, jotka tukevat tätä prosessia. Parisuhteessa pitäisi kasvaa yhdessä, ja sellainen suhde, jossa toinen osapuoli, mies tai nainen, estää toisen kasvua on aina epäterve.

        Mikä suhteesi laita on, sitä en voi tietää, mutta jos sinulla oli aiemmin tuollainen suhde, niin historiahan (tai sinun tapauksessi "herstory") usein toistaa itseään, ellei sen tekijä muutu.

        Ja pahoittelut jos vaikutti pätemiseltä. Ajatukset kumpusivat siis omasta itsetunnon kanssa painiskelustani. Jos tuossa oli sinusta jotain idistä, niin hyvä, jos ei, niin hyvä sittenkin, kun kaikki oli selvää muutenkin. :)


    • lmao

      "Miten kaunis nainen voisi kiinnostua esim. tavallisen näköisestä nörtistä, kun sen ympärillä pyörii toinen toistaan parempikroppaisia komistuksia? En kuitenkaan tahdo löytää mitään tyhjäpäistä adonista vaan mukavan kumppanin, eikä ulkonäkö tai koulutus tms. ole mitenkään tärkeässä osassa. "

      Ensin kysyt, että miten voisit kiinnostua tavallisen näköisestä, mutta sitten sanot, että ulkonäkö ei ole mitenkään tärkeässä osassa.

      • opetellaan lukemaan

        Irrotit tekstin asiayhteydestään, et malttanut sisäistää tekstiä kokonaan tai et muuten ymmärrä sisältöä. Hän ei kysy, miten hän voisi kiinnostua tavallisen näköisestä, vaan hän olettaa tavallisten miesten kokevan tuonsisältöistä epävarmuutta kaunista naista kohtaan.


    • ihmetystä

      Uskon tuon oikein hyvin. Kauniille ei tosiaankaan ole yhtään sen helpompaa löytää oikeasti kiinnostunutta ihmistä. Pinnan alle on vaikea nähdä, sinne kun niin harva edes katsoo. Vaikka syytä olisi. Itse en lähesty yhtään ketään naista. Se varmasti syy siihen miksi olen yksin. Mutta haluanko olla yksin, en. Kauniissa naisissa on yksi hyvä puoli, heidän sielunelämä on paljon kirkkaampaa ja tasapainoisempaa kuin heidän vastaavasti hiukan vähemmän kauniiden sisariensa elämä.
      Itsetunto on monesti kiinni ulkonäöstä.
      En haluaisi sinun toivovan olevan tavallisen näköinen, et olisi sinä enää.
      Olet hyvä juuri niinkuin olet. Sama käy kyllä jokaiselle.

      Olet yksinäinen nyt, mutta se ei tarkoita että olisit sitä aina.
      Yksi kerta voi riittää ja tapaat ihmisen mitä et odottanut näkeväsi ja kaikki muuttuu.
      Olet selvästi älykäs mikä on siis pelkkää plussaa minusta.
      Tuota kirjoitustasi lukiessa on oikeastaan aika vaikea uskoa että olet yksinäinen.

    • kiikirj

      Mielenkiintoinen kirjoitus.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe