Alakerran valittajat

YläkerranHirviöPerhe

Olemme vasta muuttaneet aivan mahtavaan kerrostalo neliöön kaupungin kiivaimpaan sykkeeseen. Asunto sijaitsee kolmannessa kerroksessa, joten meillä on naapureita joka seinän/katon ja lattian alla. Itse olemme nelihenkinen perhe jossa kaksi lasta 2 ja 5 vuotiaat. Omasta mielestämme vietämme ihan normi perhe elämää johon kuuluu lasten kanssa leikkimistä ja normaali arkea. Emme juokse kapakoissa, emme omista järjettömiä boomblaster stereoita, sekä kaveripiirimme on todella suppea ja hekin asuvat toisessa kaupungissa... Mutta mutta, alakerrassa asuu pienessä yksiössä nuoripariskunta jotka ovat ottaneet elämän tehtäväksi jokapäiväisen viestittelyn meiltä kuuluvista äänistä. Milloin lapset juoksee ja hyppii??? Kännykän värinä hälytys kuulemma häiritsee (sen olen jo joutunut poistamaan päältä).. Harjanvartta tulee jatkuvasti lattiaan kun lapset innnostuu leikkimään. Lisäksi ovat valittaneet isännöitsijälle??? Siis mitä helvettiä??? Joudunko oikeasti kieltämään leikki-ikäisiä lapsia leikkimästä kotona?? Olen kyllä vanhempaa valistanut, ja kieltänyt juoksemasta sisätiloissa, mutta mites tämä nuorempi kun ei oikein vielä ymmärrä?? Olen ollut juttusilla naapurin kanssa ja ilmoittanut että tämän hiljempaa emme voi oikeasti asua, mutta kirjoittelu vaan jatkuu ja on minun mielestä tungettelevaa ja meitä häiritsevää. Voinko siis tehdä hänestä ilmoituksen jonnekkin naapurikiusaamisesta, vai annanko tollaisten lapsivihaajien vain olla?? Olen tiedostellut muiltakin naapureilta aiheutammeko heille häiriöö mutta vastaus ollut kaikilla sama, että kyllähän se askeltaminen ja juoksentelu heille kuuluu mutta se on normaalia kerrostalossa asuessa. Eikä meiltä tulevat äänet kuulu kuin "normi" aikaan 8-2100 välillä.

8

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yxvaaNn

      Kandee asian vaan olla. Meillä oli samanlaisia valittajia ex asunnossa, ja meno meni aika älyttömäksi kun ruvettiin ottamaan joka asiaan kantaa. Loppupeleissä sun alakertalaisethan ei voi mitään koko asialle, koska häiriö ei aiheudu hiljaisuus ajan sisällä, sekä ei normaalista elämisen äänistä voi ainakaan häätöä saada. Repesin kyllä totaalisesti tuolle kännykän värinä häiritsee :D Minä en ainakaan vaihtaisi puhelimen asetuksia naapurin takia.

    • Kerrostalosta pois

      Joudut oikeasti muuttamaan omakotitaloon tai vähintääkin rivitaloon kerrostalot eivät ole lapsiperheiden asuntoja ! Aiheutat lapsiesi hoidossa kerrostalossa itsellesi huomattavasti enemmän vaivaa ja toisille häiriötä.

      • yxvaaNn

        :D Heh ollaan varmaan sitten kaikki asuttu lapsena omakotitaloissa :D Ja varmasti on ollu vaikeeta niillä äideillä jotka on lapsensa kerrostaloissa kasvattanut, voi siis minunkin äiti kultaa kun joutui minut kerrostalossa kasvattamaan. Ja anteeksi näin jälkeenpäin lapsuuteni naapureille kun olen leikeilläni teille häiriötä tuottanut :D


      • Kerrostalosta pois
        yxvaaNn kirjoitti:

        :D Heh ollaan varmaan sitten kaikki asuttu lapsena omakotitaloissa :D Ja varmasti on ollu vaikeeta niillä äideillä jotka on lapsensa kerrostaloissa kasvattanut, voi siis minunkin äiti kultaa kun joutui minut kerrostalossa kasvattamaan. Ja anteeksi näin jälkeenpäin lapsuuteni naapureille kun olen leikeilläni teille häiriötä tuottanut :D

        Äidit ketkä ovat ikuisesti lapsiaan kerrostalossa roudanneet eivät tiedä helpommasta ja häiriöttömämästä vaihtoehdosta. Onneksi nykyään lapsien kanssa asuminen kerrostalossa on monille väliaikaista.


    • Rak. Mest.

      Kännykän meteli häiritsee? Asutte ilmeisesti aivan uudessa talossa? Niissähän kaikki kuuluu läpi, kävely, laulu, pierut, värinähälytys, jopa sydämenlyönnit kuuluvat ohuiden rakenteiden läpi.

    • YläkerranHirviöPerhe

      Joo kaikillahan on varaa muuttaa omakotitaloon/rivariin..?? Saati että siinä olisi jotakin järkeä meidän kannalta. Emme omista autoa, ja emme sitä todellakaan tarvitse kun molempien koulut sijaitsee tässä keskustan tuntumassa. Ja eihän meillä opiskelija perheenä ole varallisuutta muutta vähän väliä pelkästään naapureiden takia jos eivät lapsiperheistä satu tykkäämään. Ja Rak. Mest. asumme 1930 rakennetussa talossa.

    • 879+´¨'

      No se alakerran pariskuntahan häiriköi teitä ihan selkeästi. Jos he itse eivät usko mitään niin sitten yhteys isännöitsijään.

    • Jay85_

      Oon nyt kaksi tuntia kuunnellut naapurin värinähälytystä, en tiedä pitääkö se puhelintaan patterin päällä, mutta alkaa raastaa hermoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe