Onkohan poliisi tajunnut etsiä vastausta täältä?

Sherlock Reinikainen

Tietääköhän poliisi, että kuumimmat vinkit ja kikat löytyy perinteisesti täältä Suoli24:n idioottiarmeijan kirjoituksista?

Laittakaa nyt äkkiä niille vinkkiä, että hopi hopi tänne kansakunnan vessanseinälle lukemaan hyviä ohjeita tyyliin "onkohan poliisi tajunnut etsiä Arttua lähimaastosta/savupiipusta/lumikasasta"?

Shelliltä ovat varmaan käyneet kysymässä, mutta lähimaastosta eivät takuulla ole vielä hoksanneet etsiä. Vapepan pojat puolestaan etsivät Arttua Vilenin Sulon huoltoasemalta, mutta eivät tiedä, että kyseinen huoltsikka purettiin jo yli20 v. sitten.

20

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • John Wayne

      Älä nyt viitti ... ei ne poliisit ole yli-ihmisiä. Eikä täällä kirjoittavat ole idiootteja. Itseasiassa poliisi lukee näitä keskusteluja.

      • Uatson

        Upsansaa Reinikainen!


    • sul on virhe

      TÄÄ ON SUOMI 24.

      MISTÄ SULLE SUOLI TULEE MIELEEN VAI TEKEEKÖ SUOLTA MIELI?

    • Voi kuule

      Kyllä ne näitä lukee.
      Nämä keskustelu palstat ja fecebuukit ja yyytuubit.
      Ja kuinka monta on kiinni otettu näidenkin sivujen kautta ja rikoksesta tuomittu.
      Ihmetellä täytyy että tämän päivän nuoret on niin pässejä että kuvaavat rikoksensa ja laittavat ne nimillää ja tunnuksillaa nettiin ja naamoja ja kuvia itsestää ja kavereista.
      Joku laulaa aina kun asemalle haetaan kuulusteluihin.
      Joten älä huoli kyllä ne näitä lukee.

    • Tri Watson

      Joo varmasti lukee. Sen takia vissiin ne etsinnätkin keskeytettiin, kun kaikki poliisit ja Vapepan miehet tuli tänne lukeen näitä hölmöjen spekulaatioita.

    • 11 lastenlasta

      käy niin sääliksi vanhempia ja sisaruksia monta kyyneltä olen vuodattanut heidän puolesta,voi pieni poika miten moni kaipaa sinua ,jos minä olisin taikuri taikoisin sinut takaisin joulua odottamaan.mut pelkään kyllä et keväällä löytyy kun lumet sulaa. ja mikä tää ukkeli nim.diktaattori kirjoittelee hänellä on taatusti jotain tietoa.uhmakas mies yrittänyt saada kiinni kun oli postilaatikoita nähnyt lasten potkivan.

    • äimänkäki

      what??? missäs tää nim.diktaattorin kirjoitus

    • 11lastenlasta

      jollakin sivulla kirjoitti ja oli useampikin koita katsoa tänpäivän kirjoituksia sieltä löytyy.

    • dikitaattori

      Se nimimerkkini on dik_i_taattori ja aloittamani ketju on tuo "Metsäkylän ilkivaltatapaukset".

      Tietoa on kun kerran ollaan Arttua oltu etsimässäkin. Jos meinaat että katoamisillalta on tietoa niin valittaen täytyy todeta että olin tuohon aikaan Tampereella.

    • 11lastenlasta

      no et ollut kun nimenomaan olit näitä lapsia kytänny ja olit yrittänyt tavoittaa,mut epäonnistuit.olit aivan varmaan kotonasi esitä alibi poliisille muuten rinki pienenee.

    • dikitaattori

      Kyllähän minä silloin 2.11. olin Metsäkylässä kun tuo ilkivalta tapahtui. Iltakävellyllä varmaan pitää sitten pitää silmät ja korvat kiinni jos se kerran on kyttäystä.

    • löllökkä

      Täälä on paljon aineistoa ja toivon että poliisit ehtis tutustuun.

      • Sherlock Reinikainen

        Joo, täällä on todella paljon tosi kovan luokan aineistoa. Tosin tiedolla ei poliisi tee mitään, mutta psykiatreja saattaisi kiinnostaa tietää, mitä kirjoittajien päässä oikein liikkuu.


    • .....

      On siinäkin neropatilla elämä.


      Poliisin tarvitsemia tietoja keskustelijat harvoin kuvittelevat jakavansa. Enemmän myötäelämistä.

      Sun kannattaa Reinikainen varata aika-vaikutat ahdistuneelta.

    • skrämmy

      Lähdin "suosikkipaikka" oletuksesta, tosin FB:ssä mainitsin.
      Tiedä sitten kuinka usein ky. lumiluolassa käynyt ja kuinka moni tiesi Artun innostuneen kyseisestä lumiluolasta. Tai kuinka moni tiesi ky. lumiluolan olemassaolosta.

      • Vitunidiootti.

        Mistä olet keksinyt että paikalla olisi joku talvisodan aikana kaivettu lumiluola?

        Itse oletan että Arttu oli juuri vasta kaivamassa luolaansa josta tulikin hänen hautansa.


      • skrämmy
        Vitunidiootti. kirjoitti:

        Mistä olet keksinyt että paikalla olisi joku talvisodan aikana kaivettu lumiluola?

        Itse oletan että Arttu oli juuri vasta kaivamassa luolaansa josta tulikin hänen hautansa.

        Eikö se silloin ollut suosikkipaikka?


    • columba

      tämä serlokki on idiootti

      • Miss Marple taas

        Sherlokki on yksi harvoja järjissään olevia tällä laudalla.


    • sinipönttö

      Halluko poliisi totuutta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1746
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1367
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1272
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1240
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1233
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1136
    7. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      11
      1127
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      590
      1094
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1014
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      934
    Aihe