Teinihintti Robin

robin, hay, day

Saanko kysyä, että miksi ette hauku Robinia?
Siis ei mitään, että "se on niin hyvä!!!!!!!"
Vaan ihan oikeesti. Mitä hyvää siin jätkäs on?
Melkein kaikki tytöt kuolaa sen perään ym sillä on oikeesti ihan paska lauluääni !!
Joo, mitäsitte? Antaa sen nyt vielä ainakin "nauttia" ku sillä on noin paska ääni.

En oo mikää Robin fani, mut silti vituttaa tommone jatkuva kehuminen.
Ootteko te oikeesti vaa nii tyhmii idioottei?
kehuminen tekee teistä vaa säälittävän.
Ja kaiken lisäks turhaa kulutatte elämäänne sillä et kehutte jotai ei lahjakasta laulajaa esim hyväks, vaikka ei ole hyvä.
Hankkikaa ny helvetti elämä, ettei noin säälittävälle tasolle tarvii laskee.
Tykkäät siitä tai et, mut ei vittu tartte jokasta asiaa kertoo, varsinkaan jos se ei oo totta!! Joten koittakaa ny jo aikustua ja viisastua että ees pärjäisitte täs elämäs.

96

1500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskaa5

      poika suomen persereijästä tul tänne keikalle niin puole keskustaa suljettiin ja kylillä pyöri sekasin olevavia 13v lissuja.

      • timorrau

        niin ja edelleen painelee menemään 2015 Suomen kovimmilla levymyynneillä ja keikkamenestyksillään. Jossain varmaan vika on vai olisko valittajissa?


    • tottuus

      Kaikki Robin-vihaajat ovat katellisia sille. Taidatte mielummin kuunnella epävireisen Pirjoirmelin krapulalauluja, ku laadukasta ja ammattimaista musaa

      • ei robinia enää

        Itse asiassa kuuntelen paljon parempaa musiikkia mitä kukaan teistä Robin faneista ei ole koskaan edes kuullut kun kuuntelette vain sitä Robinianne.


      • trololololo2
        ei robinia enää kirjoitti:

        Itse asiassa kuuntelen paljon parempaa musiikkia mitä kukaan teistä Robin faneista ei ole koskaan edes kuullut kun kuuntelette vain sitä Robinianne.

        omia johto päätelmiä :D tämä on aika lapsellistas nostaa haloo robinista., millä perusteella ei ole muka kuullut muuta musiikkia :D ja sitä paitsi omg mitä välii te varmaan siihen kuolette että robinil on fanei vittu iha sama rajottakaa vähän


      • kiesus sentään...

        Kukin tykätköön mistä tykkää. Makuasioista ei voi
        kiistellä, tai no voi mutta tyhmää semmoinen. En silti tajuu kyllä että mikä siinä Robin "SuomenBieberissä" niin erikoista on.
        Kaverilla on kyllä jos totta puhutaan niin keskinkertainen ääni, mutta siihen se jääkin.
        Ja oli pakko tarttua tähän kommenttiin
        kysyäkseni;

        Voitko hyvällä omallatunnolla laskea epävireiseks pirjoirmelindarrahuorauslaulannaksi mm. Elvis Presleyn, Freddy Mercuryn, Elton Johnin, Beatlesit
        jne.? Toivon että et, mut oma päätökses toveri.. :/


      • Vieras ihminen

        Ai sille YKK Robinille vai?Kukapa olisi.


      • NeljäätoistaYnnätääYsiin

        Jokainen tykätköön mistä haluaa, sen saa silti tuoda esille että miksi joku tykkää paskasta.

        Ja ei Robinin musaa oo kyllä mitenkään ammattimaista kun semmosta tehotonta massapaskaa.


    • ei robinia enää

      Itse asiassa kuuntelen paljon ammattimaisempaa musiikkia. (ei julkaise 2 albumia vuodessa joissa vain 2 laulua on tehty ite.) teistä Robin faneista kukaan ei ole koskaan edes kuullut niitä oikeesti hyviä lauluja kun kuuntelette vain sitä Robinianne.

      • jaalapsellisuus

        se on sinun mielipiteesi. mielestäni laulajaa ei voi vihata sen takia että sillä on fanei jotka pitää siitä, miksi tyypit ei saa pitää siitä mistä pitävät, oppikaa hyväksymään erilaisuus ja omat mielipiteet. ärsyttää vain se että kaikki haukkuu robinia lapsellisesti ja millä perusteella ammattimaisempaa. robin on sitä paitsi vielä pikkkupoika niin ei ihme että tee mtn maailman kuulu hyvii biisejäs;"3 ei sitä tarvii sanoo homoksi ja luuletteko että homous on niin maailman kaatava asiakaan... ._. taidat olla itse vielä päiväkoti ikäinen kun lapsellista touhuu o teil kaikil robin vihaajil XD


    • girll_

      Millä oikeudella te haukutte tavallista poikaa? sehän vaan tekee sen unelmaa eli laulaa ja jonain päivänä siitä tulee varmasti jotain suurta, minusta se ainakin on ihan hyvä ja osaa laulaa kun ei noi suomalaiset niin hyviä laulajia ole edes. En ole mikään suuri fani mutta kyllä sitä mielellään tykkää kuunnella ja onhan se söpökin :) te jotka haukutte sitä olette vaan kateellisia koska se saa mainetta ja tyttöjä toisin kun eräät kukaan ei huomaa teitä tavallisia ihmisiä ollenkaan, älkää haukkuko robinia syyttä kun eihän se teille ole mitään pahaa tehnyt.. Tiedoks vaan ei kaikki ole niitä lissuja jotka diggaa robinista jopa mun mutsi joka on 54v tykkää kuunnella sitä :D en ole sitten 13 v kakara vaan ihan nuori nainen..

      • asdadawfawawg

        ihmiset vihaa, koska musiikki on itseilmaisua, ja jos sitä tehdään vain rahan takia, se on hirveätä raiskausta. pitäisi rikoksesksi leimata musiikin rahastus.


      • EIieieie

        Ei se muuta pahaa oo tehny muutaku raiskannu mun korvat.


      • tosimies6
        asdadawfawawg kirjoitti:

        ihmiset vihaa, koska musiikki on itseilmaisua, ja jos sitä tehdään vain rahan takia, se on hirveätä raiskausta. pitäisi rikoksesksi leimata musiikin rahastus.

        jos olet noi älyttömän tyhmä että luulet että muusikot toivovat ettei musiikkia myytäisi yhtään ja kukaan ei ostaisi sitä. Saatanan taliaivo yritä ymmärtää että POP musiikki on kaupallista niin kuin elokuvat ja muukin taide. Luuletko että jokin kova hevi bändi ei ole kaupallinen??? herää jo.


      • tosimies6 kirjoitti:

        jos olet noi älyttömän tyhmä että luulet että muusikot toivovat ettei musiikkia myytäisi yhtään ja kukaan ei ostaisi sitä. Saatanan taliaivo yritä ymmärtää että POP musiikki on kaupallista niin kuin elokuvat ja muukin taide. Luuletko että jokin kova hevi bändi ei ole kaupallinen??? herää jo.

        "jos olet noi älyttömän tyhmä että luulet että muusikot toivovat ettei musiikkia myytäisi yhtään ja kukaan ei ostaisi sitä."

        Eiköhän jokainen toivo, että omat levyt ja keikat myyvät ja saavat suosiota. Eri asia on se, että tehdäänkö sitä musiikkia rahasta vai rakkaudesta. Ts. onko prioriteetti tienaamisessa vai itsensä ilmaisussa. Perus poppibiisejä voi vähänkään säveltämisestä jotain tajuava tehdä useita päivässä. Näihin ei kannatakaan turhaan panostaa sen enempää aikaa, koska niiden tarkoitus on vain tuottaa mahdollisimman paljon rahaa lyhyessä ajassa, jonka jälkeen on vuorossa uusi samankaltainen biisi.

        Itse ainakin arvostan sellaisia muusikoita, jotka tekevät musiikkia intohimosta ja haluavat kehittää omaperäisiä juttuja kappaleisiinsa eivätkä tavoittele suosiota tai rahaa, vaan antavat niiden tulla jos ovat tullakseen. Pääpainon pitäisi olla musiikissa eikä suosion tavoittelussa.


      • jaaaaa
        asdadawfawawg kirjoitti:

        ihmiset vihaa, koska musiikki on itseilmaisua, ja jos sitä tehdään vain rahan takia, se on hirveätä raiskausta. pitäisi rikoksesksi leimata musiikin rahastus.

        lapsellista touhua... ei toi ees oo mkn oikee syy haukkua tyyppiä. mitä se on tehny sulle..., et voi inhota ilman syytä ::D:D:D ootte niin naurettavii ;D


      • paska5
        mulku kirjoitti:

        "jos olet noi älyttömän tyhmä että luulet että muusikot toivovat ettei musiikkia myytäisi yhtään ja kukaan ei ostaisi sitä."

        Eiköhän jokainen toivo, että omat levyt ja keikat myyvät ja saavat suosiota. Eri asia on se, että tehdäänkö sitä musiikkia rahasta vai rakkaudesta. Ts. onko prioriteetti tienaamisessa vai itsensä ilmaisussa. Perus poppibiisejä voi vähänkään säveltämisestä jotain tajuava tehdä useita päivässä. Näihin ei kannatakaan turhaan panostaa sen enempää aikaa, koska niiden tarkoitus on vain tuottaa mahdollisimman paljon rahaa lyhyessä ajassa, jonka jälkeen on vuorossa uusi samankaltainen biisi.

        Itse ainakin arvostan sellaisia muusikoita, jotka tekevät musiikkia intohimosta ja haluavat kehittää omaperäisiä juttuja kappaleisiinsa eivätkä tavoittele suosiota tai rahaa, vaan antavat niiden tulla jos ovat tullakseen. Pääpainon pitäisi olla musiikissa eikä suosion tavoittelussa.

        homo


      • tsuppaso
        mulku kirjoitti:

        "jos olet noi älyttömän tyhmä että luulet että muusikot toivovat ettei musiikkia myytäisi yhtään ja kukaan ei ostaisi sitä."

        Eiköhän jokainen toivo, että omat levyt ja keikat myyvät ja saavat suosiota. Eri asia on se, että tehdäänkö sitä musiikkia rahasta vai rakkaudesta. Ts. onko prioriteetti tienaamisessa vai itsensä ilmaisussa. Perus poppibiisejä voi vähänkään säveltämisestä jotain tajuava tehdä useita päivässä. Näihin ei kannatakaan turhaan panostaa sen enempää aikaa, koska niiden tarkoitus on vain tuottaa mahdollisimman paljon rahaa lyhyessä ajassa, jonka jälkeen on vuorossa uusi samankaltainen biisi.

        Itse ainakin arvostan sellaisia muusikoita, jotka tekevät musiikkia intohimosta ja haluavat kehittää omaperäisiä juttuja kappaleisiinsa eivätkä tavoittele suosiota tai rahaa, vaan antavat niiden tulla jos ovat tullakseen. Pääpainon pitäisi olla musiikissa eikä suosion tavoittelussa.

        Mistä kukaan voi tietää mitkä motiivit Robinilla on tehdä musaa. Nyt jo 4 vuotta tahkonut ja jengiä joka paikassa pilvin pimein.


    • mooooooooooooooooo

      Vihaan Robinia aivan avoimesti, eikä syynä ole kateus. Törkeä massatuote. Eniten mua ärsyttää ne harottavat kulmakarvat ja sillä on tosi iso pää jotenkin ja en vaan tykkää yhtään D:: Anteeksi niille, jotka siitä tykkää. Kunhan mainitsin mielipiteeni.

      • mooooo1

        oppikaa hyväksymään erilaisuus :)


    • 12122121

      Massatuoteko? Ei ainakaan meillä täällä Suomessa kovin montaa vastaavaa artistia ole, ainakaan julkisuudessa.

    • näin on närhen munat

      Näin jo nuoruuden ohittaneena voin sanoa, että kyllä suurin syy on kateus. Nuoripoika kokee toisen nuoren pojan uhkana - jos ei tietoisesti, niin alitajuntaisesti - koska menestyy ja saa huomiota oman ikäisiltä tytöiltä. Lisäksi tuon ikäiset pojat eivät voi avoimesti tunnustaa, vaikka pitäisivät Robinin musiikista, koska muut "jengin" jäsenet "vihaavat" sitä.
      Rohkenen kuitenkin väittää, että aika moni poika kuuntelee salaa Robinia tai ainakin haluaisi kuunnella. Kavereiden paine ja kasvojen menetys heidän silmissä saa pojan valehtelemaan.

      • Doggie00

        Niin ja miks Robinista olis tullu kuuluisa, ellei siksi että se osaa laulaa? Sen taidot huomattiin ja se nousi julkisuuteen. Ja sitten sanoit että tytöt kuolaa sen perään. Ahaa...kateellisuutta ilmassa. Ja tuskinpa sinä itse osaisit laulaa paremmin kuin Robin.


      • kyl osaan
        Doggie00 kirjoitti:

        Niin ja miks Robinista olis tullu kuuluisa, ellei siksi että se osaa laulaa? Sen taidot huomattiin ja se nousi julkisuuteen. Ja sitten sanoit että tytöt kuolaa sen perään. Ahaa...kateellisuutta ilmassa. Ja tuskinpa sinä itse osaisit laulaa paremmin kuin Robin.

        Kyl osaan laulaa paremmin kuin Robin.


      • Doggie00
        kyl osaan kirjoitti:

        Kyl osaan laulaa paremmin kuin Robin.

        Hehehe...


      • Va Va Voom
        Doggie00 kirjoitti:

        Hehehe...

        robin on robin, sille ei voi mitään, mutta oma kirja, elokuva ja aikakauslehti on jo vähän paskaa! Tuuliki on semmone tusinatuote, että huhhuh! Joulukonsertissa se onneks osas laulaa 1/5 sävelistä oikein. Voin itseasiassa sanoa, että laulan paremmin kuin tuuli, olen harrastanut neljä vuotta kuoroa, ja harrastan yhä. Sekä aito nimeni on tuuli, uskokaa tai älkää! Kaverit laulaa aina salaisuuksia, kun kävelen ohi! Eli laulan ja nimeni on tuuli, en vaan ole julkisuuden rahan perässä juokseva apina -toistaiseksi :)


      • tosimies6
        kyl osaan kirjoitti:

        Kyl osaan laulaa paremmin kuin Robin.

        Siitä vaan videoita youtubeen ja näyttämään taitoja, sieltä Robinkin on bongattu.


      • saipo22
        Va Va Voom kirjoitti:

        robin on robin, sille ei voi mitään, mutta oma kirja, elokuva ja aikakauslehti on jo vähän paskaa! Tuuliki on semmone tusinatuote, että huhhuh! Joulukonsertissa se onneks osas laulaa 1/5 sävelistä oikein. Voin itseasiassa sanoa, että laulan paremmin kuin tuuli, olen harrastanut neljä vuotta kuoroa, ja harrastan yhä. Sekä aito nimeni on tuuli, uskokaa tai älkää! Kaverit laulaa aina salaisuuksia, kun kävelen ohi! Eli laulan ja nimeni on tuuli, en vaan ole julkisuuden rahan perässä juokseva apina -toistaiseksi :)

        Robin myynyt vuonna 2012 yli 200 000kpl levyä eli lui tuossa että oli Suomen eniten myynyt artisti. Jokainen on ihan itse ostanut levyn pakottamatta. Se on melko lahjomaton mittari. Jos artisti olisi "paska" ei näin suuri määrä ostaisi levyjä ja kävisi keikoilla. Kirjoittaja ei varmasti ole nähnyt Robinia keikalla livenä joka on melko vakuuttavaa katsottavaa ja kuunneltavaa. Lopuksi ihan jotta suhteet on oikeat Cheek on myynyt koko taiteilija uransa aikana 150 000kpl levyä eli 50 000 levyä vähemmän kuin Robin koko vuoden aikana. Cheek on minusta todella hyvä ja kaikki kunnia hänelle, mutta niin on myös Robin ottaen vielä huomioon hänen ikänsä 14v ja kaikki miten hän on selvinnyt tästä kaikesta. Ihmettelen suuresti ja nostan hattua nuorelle artistin alulle ja tsemppiä tulevaan.


      • Robin kateus?Ei mulla.

        Mitäs jos on tyttö ja vihaa sitä?Onko sekin kateutta, Juu ei.Kyllä nuo Robin fanit vähä ärsyttää mutta jos sitä ei vedetä yli Nii mikäs siinä.>.


      • utsikians

        Vihata saa mutta jos on Suomen eniten myyvä artisti joku varmaan taitaa digata kovastikin. Levymyynti ja streamaukset on aika hyvä mittari tähäm


    • Röbin Hööd

      Voouuuu Vooouuuu Mä heitin röntsaid öllieen.......röntsaid öllieen.

      • Va Va Voom

        voi miten taitavaa, olen iloinen saavutuksestasi! Ja Robinhan sanoi, ettei itse osaa frontside ollieta!


    • homo3

      vitun homo..............

    • litistynyt

      Aika epäreilua tuollainen yletön mollaaminen. Itsekään en suuremmin perusta, mutta ihan ok laulaja kyseessä nyt kumminkin. Haukutteko noin lapsellisesti kaikkia laulajia, jotka eivät nimenomaan teidän omaa musiikkimakuanne miellytä?

      Yrittäkää vähän ajatella, miltä muista tuntuu. Ei sinustakaan varmaan olisi kivaa, jos lempilaulajaasi jatkuvasti haukuttaisiin joka paikassa.

    • truedat

      robin kuluu samaan kastiin kuin tuuli ja justin bieber eli teinilissu laulajiin, ps helarit raiskaavat ihmisten korvat

      • homorobin

        Saatn se robini vie kaikki tytöt kukaan ei tykää tavallisist pojista. Haistakoon pitkän ja pyöreän p- askan


      • tosihetero
        homorobin kirjoitti:

        Saatn se robini vie kaikki tytöt kukaan ei tykää tavallisist pojista. Haistakoon pitkän ja pyöreän p- askan

        Tämän "homorobin" nimimerkkiin minusta koko keskustelun voi päättää ja todeta että niinpä niin. Robin on ehkä juuri siksi niin suosittu, koska se on juuri niin tavallinen. Robin ei todellakaan esitä mitään erikoista tähteä ja uskon että se on juuri se vaaran paikka pojille huomata että se on yksi meistä ja onnistunut hienosti siinä mitä tekee. Että niinpä niin vaan ei voi kuin nauraa näitä kolleja... Ihan muuten vinkki kaikille jotka haluavat saada mimmejä helposti. Menkää Robinin keikalle ja fanittakaa oikein kunnolla. Uskon että poistut todella kauniin tytön kanssa ulos keikan jälkeen. Ihan vaan vinkkinä...


    • Perustelu

      Tuotaaaaaaaa.. Millä PERUSTEILLA te haukutte Robinia homoksi? :D
      Ei oo ainakaan mun mielestä tullu missään ilmi, että hän olisi homo.
      Joten..perustelu?


      Ei mitään: "Ku se on helari! tai " se näyttää siltä"
      :D

      • Emotyttö_01

        Ei kaikki tytöt kuolaa Robinin perään. En ole Robin-fani, mutten myöskään vihaa Robinia. Kuuntelen sitä musaa mistä tykkään.


    • Dr.Eerklund

      Vittu Rammstein on kunno bändi. Robinin ja Justiina Piipertäjän hinttipaska musiikki on korvaraiskausta. Tohtori Eerklund kuittaa.

      • Rock on

        Heil rammstein


    • hahh97

      on se robin hyvää ryyppymusaa, mut siihen se sit jääki ;D

    • Kyllästynyt POIKIIN!

      Mä voin suoraa sanoo et mä oon 15v tyttö, kuuntelen robinia,tuulia ja justin bieberiä.. Mut ei oo mitää oikeutta mennä haukkumaa jos vaikka on se "paska" laulu ääni.. Te kaikki jotka "vihaatte" robinia ootte vaan kateellisia sille koska ette itse osaa laulaa yhtä hyvin kun se.. Mut ei sillä mikää huono ääni ookkaa vaikka kaikki te väitätte että on.. Ja onkos sillä väliä jos "kaikki" tytöt kuolaa sen perään? Ite käyn sen keikoilla ja mulla on sen julisteita ym.. Ei siinä oo mitää väärää.. Mut koittakaa aikuistua hyvät ihmiset..

    • Zara =)

      Mun mielestä Robin on ihan hyvä.
      Kaikilla on tietysti omat mielipiteensä. Ja jokaisella on myös oma musiikkimaku. Jotkut rakastaa Robinia ja toiset ei voi sietää sitä. Toisen musamakua ei voi vähätellä, koska jokainen tykkää jostain, mitä joku toinen inhoaa.
      Ei oo kuitenkaan kovin reilua haukkua Robinia. Joten jos ette tykkää sen musiikista, voitte pitää sen omana tietonanne! Kiitos! =)

    • joo-o4

      mite joku ees voi vihata noin paljon jtn laulajaa...., ja miks täst nostetaan näin suuri haloo ._. sehän on vaan ihminen ja oppikaa hyväksymään erilaisuus

    • Wtf Robin

      Robin saa paljon pillua

    • 354534543

      En tajua. Mitä se teitä haittaa jos jotkut kuuntelee sellaista musiikkia mikä on teidän mielestä täyttä paskaa? Ei tarvitse valittaa jossain suomikaksnelosessa jos joku asia on teistä niin kamalaa tyyliin ”yhyy vittu vihaan mun elämää omg omg joku vitun robin ootte säälittäviä kun vittu oikeesti paska vittu yhyy”, se vasta onkin säälittävää. Tehkää niitä asioita mistä itse pidätte ja mitkä tunnette omiksenne, on ihan turhaa vetää itkupotkuraivareita jonkun robinin takia. Vaikka se robinin musa ei todellakaan vedä vertoja sille ns. oikealle musiikille niin ei se silti tee siitä mitään ”teinihinttiä”. Oksettaa tollanen ajattelutapa.

      • ilkeää naurua

        Kyl koko robin touhu on jo menny yli. Kaikki lissut fanittaa sitä vaa siks et se muka o "söpö". Kaikki sen biisit o samanlaisia. Ei siin oo mittää ihmeellistä oikeesti


      • $uz$iette
        ilkeää naurua kirjoitti:

        Kyl koko robin touhu on jo menny yli. Kaikki lissut fanittaa sitä vaa siks et se muka o "söpö". Kaikki sen biisit o samanlaisia. Ei siin oo mittää ihmeellistä oikeesti

        No joo munki mielestä on menny vähä yli.. Ropinista tehään lyijykyniä, kumeja, pyyheliinoja, jotain laukkuja, elokuva ja kirja!! Eihän sen äänessä oo kauheesti vikaa mutta se sen musa on vähän.. Emmätiiä. Mä en vaa tykkää siitä. Mutta jokasen oma asia mitä kuuntelee ja mistä tykkää. Sanoinpahan vaan, että toi touhu alkaa mennä vähän yli jo.


      • niih3
        ilkeää naurua kirjoitti:

        Kyl koko robin touhu on jo menny yli. Kaikki lissut fanittaa sitä vaa siks et se muka o "söpö". Kaikki sen biisit o samanlaisia. Ei siin oo mittää ihmeellistä oikeesti

        mitä väliä? ei oo niin karseeta. ja voit sanoo niille lissuilles että turpa kiinni jos niin ärsyttää. koita kestää, toi on pieni vaiva, ei siihen kuole.


    • musiikkia kiitos
      • grafitacer

        Tiedoksi vain, Robinilla on ollut jo äänenmurros.


    • ErNuGirl4ever

      Äh ei vitut taas tällanen...

      Mut w.e... Itte pidän Robinia suuresti yliarvostettuna! Ja se ei todellakaan väännä niitä kaikkia biisejä itte... Vaikka osa faneista niin olettaakin. (harvat teinisensaatiot tekee kaiken itte...)

      Ja te jotka oikeesti puolustatte idolianne "ootte vaan kateellisia" tai "kasvakaa vittu" tyyliin, niin piste piste piste...
      ----> JOS ootte sitä mieltä että se Robsku nyt on niin paras, niin mikä siinä on, että jos kaikki saa kerran kuunnella mitä huvittaa ja ihkuttaa mitä huvittaa, niin kyllä sitävastoin ihminen saa myös VIHATA mitä huvittaa. Eli kenenköhän pitäisi aikuistua ja hyväksyä, että ei ne kaikki välttämättä tunne samoin kuin sinä.
      Ja korkeintaan joku oja-örde-es-jonne haukkuu robinii siks että on kade ^^

      Ja aloittaja... Miks ihmiset ei voi fanittaa, mitä huvittaa?! :3 Mutta kyllä massafanitus "koska_besuni_jenna_kuuntelee,niin_kuuntelempa_mäki" on täyttä bullshittiä... Oma mieli?

      • mr penis @ baari

        Robbari on todellaki Vitun hyvää dokaus musaaa !!!!


      • :)):):):)

        no ei sitä silti tarvitsisi alkaa haukkumaan homoksi tai vastaavaksi, sese tässä kaikkia ärsyttää!


    • GloydOrangeboar

      Jaaha... Tämä palsta on ollut pelkkää Robin-aiheista sanasotaa vanhojen viisikymppisten juoppojen ja Robin-fanien välillä. Voisitteko te nyt ystävällisesti vain lopettaa tämän sanasodan. Maailmassa on nälänhätää ja ihmiset tappavat toisiaan ja te vain haukutte jotain teinitähteä. Noille vanhuksille jotka haukkuvat Robinia niin voin sanoa että lakatkaa ostamasta kaljaa sossusta saamillanne rahoilla ja vaihtakaa trollausammattinne johonkin järkevämpään ja tuottavampaan. Ja myöskään fanit eivät ole syyttömiä. Koko ajan tulevat tänne meluamaan Robinista ja siitä kuinka se on niin hirveän cool artisti. Jos haluatte vauhkota Robinista niin kysykää Suomi24sen ylläpidolta että voisiko se tehdä teille vauhkoajille oman teinitähtipalstan. Ja vielä sanon yhden asian teille trollaaville juopoille niin että ymmärrätte sen : "P*skan tekeminen ei koskaan lopu maailmasta sillä että muutama vanhus valittaa siitä liki maailmalla tuntemattomalla foorumilla." Eli tarkoitan sitä että ei se huono musiikki (tai teille p*ska) lopu sillä että te valitatte koko ajan täällä. Ja vaikka Robin lähtisi tällä punaisella sekunnilla estradilta ja huomenna enää kukaan ei tuntisi sitä tai sen musiikkia niin kuitenkin tulee joku toinen teidän mielestänne p*ska laulaja. En ole itse mikään Robin-fani mutta sanon vain teille että tuo mitä te nyt teette on järjetöntä. Tänne pitäisi hankkia kunnon palstavahdit poistamaan tällaiset taistelukeskustelut, voin tehdä teille yhden taistelukeskustelun jossa voitte vauhkota niin paljon kuin huvittaa ! Ja nyt ! Lopettakaa tämä turha vauhkoaminen yhdestä teinitähdestä !

      Saatoin vaikuttaa joissain kohdissa joko kukkahattutädiltä tai liian agressiiviselta mutten ole kumpaakaan, olen vain kyllästynyt touhunne ja voitte miinustaa kommenttini ihan rauhassa, asia ei sillä toiseksi muutu.

    • fgvfd

      tällä jätkällähän ei oo ees kainalokarvoja :DD yhessä haastattelussa näky ku se nosti käden ylös ja muutenki iha helari

      • plöö

        se sheivannu -.-


    • vaas1

      Kauhea älämölö siitä ,että Robin on paska.... Robinilla on autotune.

    • jätkä98

      joku vois mennä ja hakata robinin munat aivan paskaks... paitsi että eihän sillä oo niitä :DD ei varmaan kasva karvatkaan.

      • sanoinvaa

        Kaikki lissut on sillee:" Iiiiiih!! Vähäks Robin on siis ihQ!!♥♥♥♥♥♥♥OMG!!!!^.^♥♥♥" Se on joidenki mielestä vaa komee ni se on ainut syy miks ne ees kuuntelee sitä. Jos joku 160cm/70kg silmälasi päinen pullukka laulais 1000kertaa paremmin ku Robin ni kukaa ei ees kattois siihen päin. Nykyää kaikkien mielestä on tarkeetä mille ihmine näyttää eikä miten se laulaa...


    • trolleriina

      Fanitatteko muka Lazy Townin Robin Rähmää ?!?!?!?

    • SnobiRobin

      Robin on vaan hemmoteltu teinipentu jolle on hankittu kaikki mitä herra on vaan ikinä halunnu, mukaanlukien pop-laulajan ura. Sen biisit tehää tietokoneella.

    • jusses

      Naiset ovat vaan niin vitun typeriä etteivät niitä kiinnosta miltä artistin musiikki kuulostaa vaan näyttääkö laulaja hyvältä vai ei. Ei pojatkaan kuuntele mitään vitun Nicki Minajia vain siksi koska sillä on iso perse. -_-

    • jassu5

      mä kuuntelen robinia,justin bieberiä,one directonia jne. ja syy on yksnkertasesti lauluääni ja biisit on hyviä onhan ne aika hottiksia ;)

      • heti!... kiitos.

        Sun pitäs tappaa ittes.


    • Pilluhaukka-69

      räppää siitä

    • hermanni

      Maki kolehmaiselle se kunnia pitää antaa ku tehny robinin sanotukset saatana

      • slaema

        Maki ei ole tehnyt yhtään Robinin sanoitusta. Lukaseppa levyn tekijätiedoista ennen kuin avaudut.


    • faktori

      hermannille tiedoksi ettei Maki Kolehmainen ei ole tehnyt ainuttakaan sanoitusta Robinin biiseihin vaan on toiminut Robinin tuottajana yhdessä Jimi Constantinen kanssa. Katseleppa uuden boomkah levyn tekijätietoja, niin huomaat ja voit ehkä havahtua asioista. Netissä huutelu on lapsellista varsinkin kun ei ole faktatietoa ja tietoja löytää aika pienellä vaivalla jos viitsii hakea. Nolointa on huutelu jossa on vielä itse väärässä ja tekee siinä enemmän itsensä typeräksi.

    • saillaus

      Näitä on vain näin jälkeenpäin ihan parasta lukea kun kaikki täällä on avautunut Robinista 3 vuotta sitten. Nyt viimeistään naurattaa oikein kunnolla kun jätkä on valloittanut koko Suomen ja taas vuonna 2014 suomen eniten myynyt artisti. Vetänyt Stadikalla keikan lähes 30 000 katsojalle yms yms. Hauska nähdä että haukkuminen ei lannista vaan pistää tekemään lisää töitä. Hyvä Robin ja iloista mieltä tuleviin koitoksiin.

    • äläoletyhmäjooko

      robinilla ei oo hyvä eikä huono ääni. se on täysin mielipidekysymys, ei faktatietoja. ite en kyllä robinia siedä yhtään mut en kyllä ymmärrä miks haukkua pitäs

    • pelle.tyttö

      paska aihe koska kaikilla omat mielipiteet. sille ei voi mitään...

    • Miettikää

      Tiiättekö mitä teinilissut. Robin ei oo tehny yhtään omaa kappaletta, jokaiseen on otettu sävel jostain suositusta kappaleesta

      • sitlama

        Väärin. Lukaseppa levyjen tekijätietoja ennen kuin avaudut netissä asioista joista sinulla ei ole faktoja.


    • Love-in-Chains

      Antaa Robinin yrittää.

    • punkkarityttö

      En jaksanu lukee kommentteja mjt oon ite sitä mieltä et robin täyttä paskaa! En tykkää aen musasta enkä haluu mennä massan mukana. Miust tuntuu et robin on joissai paikois srllane juttu et sen suosimine on muotia ja toisaal sen vihaaminw on muotia :D vittu täyttä paskaa muutenki kaikki soolo laulajat vai miks niit sanotaa :D bändit on parhaita etenki munk ja metal \m/

      • punkkarityttö

        Enkä jaksanu kattoo kirjotus virheitä et kärsikä nyt sit vittu


    • MMZGames

      No poppi ei ihan aina mulle uppoo , joten robinin ekat biisit ei olleet kovin hyviä ottaen huomioon että Robin oli todella nuori vielä silloin. sitten kun boombox albumi tuli oli meno vähän parempaa. Ja 16 oli puolestaan aivan mahtava albumi , suoraan sanoen jumalainen. viimeisin biisi ''sua varten'' ei sitten uponnu. HUOM! oon Poika

    • 2634theag43

      mää tykkään sen musiikista ja se saa vitusti pikku pinppiä:-))

    • Hankielämää

      Kaikilla on oma maku musiikin suhteen ja myös omat mielipiteet ihmisten ulkonäöstä ym. Turha vihaaminen tarkoittaa sitä yleensä ettei itse ole onnellinen elämänsä kanssa ja uskon että se olet juuri sinä kenen pitäisi "hankkia elämä" jos elämääsi kuuluu toisten ihmisten vihaaminen, haukkuminen ja kommentoiminen niin se yleensä takoittaa juuri sitä ettet ole onnellinen elämääsi joten voisit harkita vaikka aloittaa jonkun kunnon harrastuksen tai muuta vastaavaa kun että pistät turhaan energiaasi vihaamaan ihmisiä ilman kunnollista syytä.En itsekkään henkilökohtaisesti pidä erikoisina robinin lauluja mutta pidän häntä ihan perus suloisena poikana mutta en kuitenkaan pistä aikaani toisten ihmiste haukkumiseen vaikka en heistä välttämättä pitäisi. Jos yhä olet sivustoilla olisit niin toivottovasti tästä on apua ja pääset turhasta vihasta ihmisiä kohtaan! :)

      • eZkids

        Vastasit noin helvetillisellä kirjakielellä, että olet provosoitunut ihan vittuna :D. Nyt sinä, joka yrität olla fiksu kaveri niin menes pois internetistä, riko koneesi, modeemisi ja mene ulos. Kyllä robinia saa vihata. Täyttä paskaa se on.


    • Teeth

      Panisin sitä Robinia ilo mielin pojan suusta

    • perseennussiapoika

      Nussisin myös oikein kunnolla sen kanssa jos vois runkkaan sen kuville ^o^

    • Robinlover

      Vetäisin myös sitä oikein kunnolla toivottavasti kukaan ei nää näitä kommentteja XD

    • jfkkgkgjxjxkcl

      Haluaisin Robinilta suihin oton että imis mun munaa oikein kunnon blowjob XD

    • dddddddddfdddff

      Robin sopis hyvin porno tähdeksi XD

    • nykyajanmusiikki

      siis ei hän sitä voi sanoa musiiksi mitä se laulaa nii ku ei nykykään osata tehä musiikkia
      jos otatte ja kuuntelette vaikka niitä sanoja niin ne on täyttä shaibaa joten voin melko rehellisesti sanoo ettei yhtään hyvää kipaletta oo tehty sit vuoden 95 ite oon 15v

      • nykyajanmusiikki

        joten menkää ja kuunelkaa oikeet musiikkia ettekä tällästä ei sitä voi sanoa musiikiksi


    • Hesalainen12v

      En ite oikein kuuntele robinia ennen olin "fani" mutta enää ei se ei oikein tee hyviä biisejä,mun mielestä ihmiset saa tykätä mist haluu !

    • tislam

      Robin on tämän hetkisistä artisteista yksi vetovoimaisimpia. Robin vetää tuhatpäisiä keikkoja ihan huikeella energialla aivan mahtavan taustabändinsä kanssa. Kannattaa käydä joskus keikalla niin ajatusmaailma muuttu melkoisesti. Robin ei enää ole lapsitähti vaan raudanluja esiintyjä ja muusikko. Nykyään lähes kaikki artistit haluaa tehdä yhteistyötä hänen kanssaan joka kertoo omaa kieltään asioista. Nostan hattua seurattuani kaverin työskentelyä keikoilla joissa olen ollut työskentelemässä.

    • jlkhugyuh

      Koska en saa jotain perverssejä kiksejä siitä, että haukun ihmisiä

    • En tykkää yhtään Robinista! kuuntelen mieluiten Klamydiaa!!

    • EinäinLapset

      Tän keskustelun alottanu tyyppi nii haluisin tietää sun iän ja sitte henkisen iän :)

    • RobinHater

      Jep, robin, täyttä paskaa. Nimeä ei voi kirjoittaa edes isolla, nimittäin se on mitätön. Turhaan puolustatte robinia. Rahan takia hän sitä tekee. Kaikki luulee, että robin osaa laulaa mutta halooo!! Autotune, herrajumala 2k15 ja jotkut ei tajuu autotunee. Robin is thee cancer of world. Ja vihaajat ei oo kateellisia?

    • aurinkooo

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe