Johanna Kurkela on naispuolinen Tuomas H.

oevoevoevoe

http://areena.yle.fi/radio/1743470

on intiaanin sielu ja joulurakkautta. On Lumiukko-ohjelman yltiöpäistä hehkuttamista ja Disney-ihannointia. On rakkautta hevimusiikkiin ja elokuvamusiikkiin. Suosikkielokuvatkin joidenkin haastattelujen mukaan lähes yks yhteen Holopaisen kanssa. Onko tuolla naisella loppupeleissä mitään omaa, vai voiko juuri olla tuossa määrin sielunkumppani?

137

8059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luigi casco

      "Onko tuolla naisella loppupeleissä mitään omaa, vai voiko juuri olla tuossa määrin sielunkumppani?"
      Ilmeisesti suosittu ja hyvä laulaja, tykkäämisistä viis.

    • Mitä ihmettä, täällä

      taas sorkitaan toisten henkilökohtaisia suhdeasioita, jotka ei pätkääkään kuulu ulkopuolisille. Hanki oma seurustelukumppani.

      • ap.

        Minulla kyllä on, se ei siltikään estä ihmettelemästä. Kyllähän varmasti sinäkin olet joskus pohtinut tuttujen, puolituttujen ja tuntemattomien suhdeasioita, eli turhaa tuollainen tekopyhyys.

        Hyvännäköinen parisko ovat, mutta pistää vaan liikaa silmään ja korvaan miten Kurkelan mielenkiinnonkohteet ja ilmaisu ovat muuttunut Holopaismaiseen suuntaan.

        Tai voihan se olla hyvä harjoitella, kun naimisiin joskus menevät.


      • Joskus nuorempana
        ap. kirjoitti:

        Minulla kyllä on, se ei siltikään estä ihmettelemästä. Kyllähän varmasti sinäkin olet joskus pohtinut tuttujen, puolituttujen ja tuntemattomien suhdeasioita, eli turhaa tuollainen tekopyhyys.

        Hyvännäköinen parisko ovat, mutta pistää vaan liikaa silmään ja korvaan miten Kurkelan mielenkiinnonkohteet ja ilmaisu ovat muuttunut Holopaismaiseen suuntaan.

        Tai voihan se olla hyvä harjoitella, kun naimisiin joskus menevät.

        on juteltu kavereitten kanssa noista julkkistenkin suhdeasioista, vaikkakin tuttujen suhteet kiinnostivat enemmän...

        Iän karttuessa on tullut kyllä huomattua, etteivät parisuhteet aina ole todellisuudessa sitä mitä ulospäin näytetään - edes ystävien tai sukulaisten liitot. Kannattaakin olla aina rehellisesti vain oma aito itsensä eikä olla olevinaan kiinnostunut jostakin pelkästään miellyttääkseen toista.

        Parisuhteelle on kyllä yleensä hyväksi, että on useita yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Mutta mehän emme tiedä mitkä asiat Johannaa ja Tuomasta oikeasti pitävät yhdessä...Toivottavasti ovat onnellisia ja saavat toisiltaan innostusta myös musiikkiinsa.


      • ap.
        Joskus nuorempana kirjoitti:

        on juteltu kavereitten kanssa noista julkkistenkin suhdeasioista, vaikkakin tuttujen suhteet kiinnostivat enemmän...

        Iän karttuessa on tullut kyllä huomattua, etteivät parisuhteet aina ole todellisuudessa sitä mitä ulospäin näytetään - edes ystävien tai sukulaisten liitot. Kannattaakin olla aina rehellisesti vain oma aito itsensä eikä olla olevinaan kiinnostunut jostakin pelkästään miellyttääkseen toista.

        Parisuhteelle on kyllä yleensä hyväksi, että on useita yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Mutta mehän emme tiedä mitkä asiat Johannaa ja Tuomasta oikeasti pitävät yhdessä...Toivottavasti ovat onnellisia ja saavat toisiltaan innostusta myös musiikkiinsa.

        Totta tuo, ainakin Holopainen tuntuu inspiroituneen. tuskin myöskään sattumalta elokuvassa Thomasin vaimo oli punatukkainen. Myös Johannan musiikillinen maailma on muuttunut maalailevammaksi, mikä on mielestäni parempi suunta hänelle.


    • Lady666

      Tekee Tuomakselle ja hänen luovuudelle ihan hyvää että kuvioissa pyörii joku nainen. Ja uskon kyllä että ovat edes jonkun verran sielunkumppaneita vaikka kyllä minunkin korvaan välillä särähtää tuo Johannan ns. Tuomaksen matkiminen. Ovat kyllä pariskuntana kuin päivänsäde ja menninkäinen

      • Ha ha!

        "...että kuvioissa pyörii joku nainen." Aivan, Floorhan ei ole sellainen! :D


    • Positiivinen Johanna

      Minäkin kuuntelin Johanna Kurkelan haastattelun ja tulin hyvälle tuulelle. Hänestä välittyi paljon positiivisia tunteita ja ajatuksia: luottamus elämään, kiitollisuus elämälle, elämän ymmärtäminen matkana ja yhteisöllisyyden, jota Johanna kutsui "pieni talo preerialla" -ilmapiiriksi, arvostaminen.
      Mistä lie ketjun aloittaja ymmärtänyt, että haastattelussa on "Lumiukko-ohjelman yltiöpäistä hehkuttamista", Johannahan vain mainitsi Lumiukko-ohjelman yhtenä asiana muiden jouluun liittyvien asioiden joukossa, kuten kynttilöiden vieminen haudalle, runsaasti täytettä sisältävät joulutortut, joululaulut, joulun lämmin tunnelma yleensäkin. Lisäksi Johanna kertoi tykkäävänsä neulomisesta ja lahjojen laittamisesta.
      "Disney-ihannointia ja rakkautta hevimusiikkiin ja elokuvamusiikkiin" en myöskään kuullut haastattelusta, eihän niitä edes mainittu.
      Intiaanin sieluaan Johanna selitti levottomilla jaloillaan = vaeltamishalullaan ja sillä, ellä haluaisi kaikki tavaransa mahtuvan yhteen isoon matkalaukkuun.
      Kyllä tämä Johanna Kurkela on aivan oma persoonansa eikä Tuomas Holopaisen muotoilema, vaikkakin hän on joissakin suhteissa samankaltainen Tuomaksen kanssa

      • ap.

        En puhunut pelkästään tästä haastattelusta, vaan myös monesta muusta viime vuoden aikana tulleesta haastattelusta :D Tämän annoin vaan esimerkkinä, kun en jaksanut kaikkia erikseen tänne listata.

        Hänen ilmaisunsa ja mielenkiinnon kohteensa ovat selkeästi muuttuneet viime vuosien aikana verrattuna aiempiin haastatteluun. Toki hän on aina ollut hyveellinen ja viaton julkisuuskuvaltaan, enkä myöskään sano sitä, että ihmisen pitäisi pysyä aina samana ja koskaan ei saisi muuttua eikä myöskään ottaa vaikutteita rakkaimmaltaan. Siitä huolimatta itselläni pistää pahasti korvaan, kuinka Tuomaskopio hänestä on tullutkaan, ja tuntuu, että hän oikein alleviivaa niitä asioita, jotka tiedetään liitettävän Tuomakseen: lumiukko, disney, intiaanisielu (tuomas selittänyt asian lähes samoilla sanoilla), hevi, elokuvamusiikki ja niin edelleen.


      • slava1
        ap. kirjoitti:

        En puhunut pelkästään tästä haastattelusta, vaan myös monesta muusta viime vuoden aikana tulleesta haastattelusta :D Tämän annoin vaan esimerkkinä, kun en jaksanut kaikkia erikseen tänne listata.

        Hänen ilmaisunsa ja mielenkiinnon kohteensa ovat selkeästi muuttuneet viime vuosien aikana verrattuna aiempiin haastatteluun. Toki hän on aina ollut hyveellinen ja viaton julkisuuskuvaltaan, enkä myöskään sano sitä, että ihmisen pitäisi pysyä aina samana ja koskaan ei saisi muuttua eikä myöskään ottaa vaikutteita rakkaimmaltaan. Siitä huolimatta itselläni pistää pahasti korvaan, kuinka Tuomaskopio hänestä on tullutkaan, ja tuntuu, että hän oikein alleviivaa niitä asioita, jotka tiedetään liitettävän Tuomakseen: lumiukko, disney, intiaanisielu (tuomas selittänyt asian lähes samoilla sanoilla), hevi, elokuvamusiikki ja niin edelleen.

        http://www.youtube.com/watch?v=WCh89Y6Dxjs


      • ..merlyn

    • Johanna ja Tuomas

      Minulla on ollut samantyyppisiä mieltymyksiä kuin Tuomas Holopaisella ja hänestä riippumatta. Jo kauan ennen kuin minusta tuli Nightwish-fani, tykkäsin hevistä ja elokuvamusiikista. Olen myös tykännyt katsoa Lumiukon telkkarista jouluisin hyvin monta vuotta. Aku Ankoistakin olen tykännyt, niitä ei meille enää tule, mutta luen aina Akuja kun käsiini saan, esim. hammaslääkärin odotushuoneessa. Muuttojen yhteydessä olen toivonut, että jospa minulla olisi vieläkin vain yksi matkalaukku tavaroita. Nämähän ovat sellaisia asioita, joista moni ihminen pitää tai haaveilee.
      Ihmisen persoonallisuus koostuu hyvin monista asioista. Sen perusteella että jotkut ihmiset pitävät tietyn genren musiikista tai tietyistä kirjoista tai elokuvista ymv, ei voi päätellä, millaisia he ovat persoonallisuudeltaan, esim. miten avoin tai ystävällinen tai huumorintajuinen tai antelias tai optimistinen tai kunnianhimoinen tai ahkera jne henkilö on. Jos Tuomas on opettanut Johannan pitämään esim. Disneystä, hevistä ja pesäpallosta, se ei muuta Johannan persoonallisuutta.

      • Lady666

        By the way... Nyt kun tämä Tuomaksen ja Johannan pariduhde on "julkinen salaisuus" niin minkä takia Johannalta kysellään aina tästä asiasta mutta Tuomakselta ei? En ole mikään heitä kahta jahtaava stalkkeri. Enkä ota nokkiini vaikka minua alettaisikin haukkua.


      • Nosy lady
        Lady666 kirjoitti:

        By the way... Nyt kun tämä Tuomaksen ja Johannan pariduhde on "julkinen salaisuus" niin minkä takia Johannalta kysellään aina tästä asiasta mutta Tuomakselta ei? En ole mikään heitä kahta jahtaava stalkkeri. Enkä ota nokkiini vaikka minua alettaisikin haukkua.

        Toimittajat eivät ilmeisesti uskalla kysyä Tuomakselta asiasta mitään. Tuomas on nääs sellainen mörrökölli :-D.

        Tai sitten "välikäsi" on jo haastatteluja sopiessaan ilmoittanut, että parisuhdeasiat ovat "off-limits".

        Onhan Tuomas itse joissain haastatteluissa todennut, ettei ymmärrä yksityiselämäänsä kohdistuvaa uteliaisuutta ja sellaisia ihmisiä, joita kiinnostaa kuka kenenkin kanssa on. (Pata kattilaa soimaa, Tuomas hyvä!) Sellaisen kommentin jälkeen pitää toimittajan olla aika härski, että kehtaa suoraan kysyä lähistöllä norkoilevasta elämänkumppanista... :-D


    • Tri Outolempi

      Ap:lle:
      Olen aikoinaan kiinnittänyt huomiota ihan samaan asiaan, kun Johanna alkoi nostaa esille omina juttuinaan juurikin niitä samoja mieltymyksenkohteita, persoonallisuudenpiirteitä ja elämänasennetta kuin mitä Tuomaksella on. En voinut välttyä millään siltä tunteelta ja kysymykseltä, että mitä se tyttö nyt oikein yrittää todistella ja kenelle. Ihan siitä riippumatta, kuinka Tuomaksen kanssa samankaltainen persoona Johanna aidosti on.

      Sikäli kuin mihinkään sielunkumppanin käsitteeseen ylipäänsä uskoo, niin ei se mihinkään "identtisiin kaksospersoonallisuuksiin" perustu (jälleensyntymään uskovissa uskonnoissa), vaikka se samanmieliseksi "sukulaissieluudeksi" länsimaisissa romanttisia parisuhteita käsittelevissä keskusteluissa yleensä typistyykin.

      Minulle on ihan yhdentekevää, mistä Johanna oikeasti tykkää ja onko hän Tuomaksen "kaksossielu" vaiko eikö. Johannasta saa kyllä oikein herttaisen ihmisen vaikutelman ja kuvan. Valitettavasti minulle vain tulee hänestä vahvasti sellainen tunne, että kyseessä on nimenomaan annettu vaikutelma ja kuva, esitys, ei aito ihminen omana teeskentelemättömänä itsenään.

      Minulle ihmisten aitous on tärkeä asia ja ehkä siksi minulle on kehittynyt varsin hyvä "tutka" ihmisten suhteen. Johannan suhteen valitettavasti "feikkitutkani" hälyttää. Voi se toki hälyttää siksikin, että esiintyessään julkisuudessa Johanna on aina esiintyjän roolissa. Hän on myös omaksunut yhä enenevässä määrin "lapsenomaisen" esitystavan niin laulamisessa kuin puheessaankin ja se ei "lässyttävyydessään" oikein vetoa minuun. Voi siis häiritä "tutkaa" sekin :-D. Muuten en tunnista itsessäni mitään asennevammaa Johannaa kohtaan. (Eihän minulla ole mitään syytä suhtautua häneen negatiivisesti.)

      Oli miten oli, Johannan itsensä kannalta toivon, että hän pystyy olemaan parisuhteessa Tuomaksen kanssa omana itsenään eikä koe, että hänen pitää täyttää jonkun todellisen tai kuvitellun "täydellisen rakkauden" ominaisuudet. On hirveän surullista ja raskasta, jos joutuu esittämään jotakuta muuta (edes tietämättä ketä esittää), vaikka roolin vetäminen olisi oma valinta.

      PS. Minäkään en ole mikään stalkkeri eikä minua Johannan ja Tuomaksen parisuhde sinänsä kiinnosta. Sellainen elämän ihmettelijä ja havainnoitsija kuitenkin olen, että joskus aina huomaan jääväni jostakin itseni kannalta ihan yhdentekevästä asiasta (ja itselleni yhdentekevistä ihmisistä) pohtimaan, mikähän se totuus tässäkin asiassa on. ;-) Elämän oppitunteja kai nämäkin pohdinnat, tavallaan :-).

      Juu, ja minuakin saatte parjata ihan rauhassa :-D. Asiat ovat niin kuin ovat ihan siitä riippumatta siitä, mitä mieltä minä niistä olen tai mitä mieltä te olette minusta tai minun käsityksistäni niistä. :-D

    • Whatnot1

      Huvittaa jotenkin, kun Johannalta aina kautta rantain udellaan jotain tuohon suhteeseen liittyvää ja sitten vastailee todella ympäripyöreästi. Jossain haastattelussa kyseltiin, että onko se nyt "elämä kuljettanut" Kiteelle ja Johanna siihen jotain että elämä on matka, on kiva muuttaa uusiin paikkoihin jne. Eilen oli radio Aallon dj-vieraana, ja kun oli valinnut yhden Brother Firetriben biisin (Empun sivuprojektibändi) niin kyseltiiin että tunteeko soittajat henkilökohtaisesti. Tuomakselta ei tosiaan taideta niin paljon kysellä, ehkä tuon luokan artistilla on enemmän varaa sanella mihin haluaa vastata. Varmaan olisi silti helpompaa todeta, että kyllä ovat suhteessa mutta eivät halua kommentoida asiaa enempää. Mitenköhän mahtavat toimia sitten, jos joskus menevät naimisiin tai hankkivat lapsia?

      • Lady666

        Veikkaan että muksujen tai naimisiin menon aikaan sitten myöntää Tuomaskin kierrellen ja kaarrellen tämän suhteen. :) Tai jossakin vaiheessa Johannan painostamana. Jotenkin tuntuu että Johanna haluaisi kovasti jo julkistaa yhdessä olon.. Vaikka olisihan se hienoa että Tuomas jonkun naisen viimein tunnustaisi tyttöystäväkseen/kihlatukseen/vaimokseen.


      • My Opinion
        Lady666 kirjoitti:

        Veikkaan että muksujen tai naimisiin menon aikaan sitten myöntää Tuomaskin kierrellen ja kaarrellen tämän suhteen. :) Tai jossakin vaiheessa Johannan painostamana. Jotenkin tuntuu että Johanna haluaisi kovasti jo julkistaa yhdessä olon.. Vaikka olisihan se hienoa että Tuomas jonkun naisen viimein tunnustaisi tyttöystäväkseen/kihlatukseen/vaimokseen.

        Minun mielestäni hän tunnustaa Johannan puolisokseen jo sillä, että Johanna on yksi Song of Myself -laulun lopussa lausuvista Nightwishin lähipiiriläisistä.


      • Whatnot1
        My Opinion kirjoitti:

        Minun mielestäni hän tunnustaa Johannan puolisokseen jo sillä, että Johanna on yksi Song of Myself -laulun lopussa lausuvista Nightwishin lähipiiriläisistä.

        Totta, tuo on kyllä hyvin Tuomasmainen tapa. Mutta Johannaltahan oli tuostakin jotain kysytty, eikä silti ollut suoraan myöntänyt että he seurustelevat.


      • Hittiä ja huttua
        My Opinion kirjoitti:

        Minun mielestäni hän tunnustaa Johannan puolisokseen jo sillä, että Johanna on yksi Song of Myself -laulun lopussa lausuvista Nightwishin lähipiiriläisistä.

        On kyllä hyvin Tuomasmaista tuoda asioita esille biisiensä kautta. Koska Johanna Kurkelasta ja Tuomaksesta on juoruttu jo niin pitkään, oli tietysti helppo ymmärtää tämä "vihje" Song of Myselfin toteutuksessa "oikein".

        Mutta periaatteessa tuollainen vihjailu on aika kaksiteräistä. Yhtä lailla voisi ajatella, että siinä, että Indican Jonsu oli Erämaan viimeisen vierailevana laulajana, oli jokin yksityiselämään liittyvä vihje :-D. Ehkä olikin, ehkä ei...

        Entäs sitten ne Tuomaksen aiemmat levyjen kiitoksiin laittamat kiitossanat tietyille tytöille/naisille. Century Childin kiitokset ovat ehkä suorapuheisimmat mitä sitä ennen ja sen jälkeen on nähty kun niissä kiitetään (mm.) Cristinaa (for everything unconditional and true) ja Ninaa (for giving me all the reason).

        Tuostahan voisi hätäisempi päätellä vaikka mitä "tunnustuksia" vai mitä? ;-) Ilmeisesti aikoinaan kukaan ei kuitenkaan alkanut epäillä kumpaankaan daamia Tuomaksen puolisoksi (tai tyttöystäväksi). Olisiko ehkä ollut aihetta, siihen en ota kantaa, vanhoja juttuja eikä se nyt ole se olennainen pointtini.

        Eli jos ymmärrät mitä tarkoitan, niin yritän tässä kovasti sanoa, että tuollaisessa vihjailemisessa on sellainen pulma, että "kaiken" voi tulkita vihjeeksi jostakin, jos niin haluaa... Esim. Imaginaerum-elokuvassa Tuomaksen vaimon hautakivessä näytti vaimon nimenä olevan Ava Whitman. Nimi Ava viittaa Evaan joka taas voi viitata vaikka mihin (mukaan lukien NW:n biisiin ja sen nimihenkilöön...) :-D.

        Eli kun Tuomas on kerran valinnut tarkoituksellisen biiseillä ym. vihjailemisen linjan (mm. yksityiselämänsä suhteen), hän tavallaan saa juuri sitä mitä tilaa, kun biisien ym. materiaalin aineisto herättää spekulaatioita.

        Toivottavasti Tuomas ei sentään kokonaan perusta romanttista kommunikaatiotaan biisien vihjailujen varaan. ;-) Niiden biisien perusteella kun on helppo kehitellä vaikka minkälaisia mustasukkaisuusdraamoja, jos sattuu olemaan kovin hyvällä mielikuvituksella varustettu parempi puolisko ja suhde ei ole muuten kovin vakaalla pohjalla...


      • utelias urpo...
        Whatnot1 kirjoitti:

        Totta, tuo on kyllä hyvin Tuomasmainen tapa. Mutta Johannaltahan oli tuostakin jotain kysytty, eikä silti ollut suoraan myöntänyt että he seurustelevat.

        eks tää Kurkela ole ollut enen naimisissakin onks siitä ollut missään juttua


    • eijuorulehti

      Kyllä viime syksynä Keskisuomalainen kirjoitti Holopaisesta jutun jossa oli moikkaamassa sukulaistaan Äänekoskella. Siinä mainittiin myös että mukana oli elämänkumppani Johanna Kurkela.

      • älykääpiönepääly

        Mitä itse olen miettinyt niin vaikka Johanna vaikuttaa aidolta ja sydämmelliseltä ja 'henkiseltä' ihmiseltä, niin miksi se ei niinkuin jotenkin kosketa?? Olen sitä miettinyt kun häntä olen esim. telkussa nähnyt ja nytkin joulun aikana katsoin dokumenttia hänen levynsä tekemisestä ja vaikka kuinka silmät sädehtien kertoi ajatuksistaan, niin jotenkin en ollut niissä sisällä ja jäi vähän ontto olo.
        En tiedä mistä johtuupi. Ehkä siitä, että olen käsittänyt että Johanna on ollut 'uskossa' tai vastaavaa ja sitten yht'äkkiä hän onkin joku hevityttö...jotenkin ne ei kulje käsikädessä, mutta not my business.
        Ehkä tämä on joku 'kaunotar ja menninkäinen'-juttu jota en tajua, eikä minun pidä sitä pohtia eikä tajutakkaan...?


      • Olet niin oikeassa
        älykääpiönepääly kirjoitti:

        Mitä itse olen miettinyt niin vaikka Johanna vaikuttaa aidolta ja sydämmelliseltä ja 'henkiseltä' ihmiseltä, niin miksi se ei niinkuin jotenkin kosketa?? Olen sitä miettinyt kun häntä olen esim. telkussa nähnyt ja nytkin joulun aikana katsoin dokumenttia hänen levynsä tekemisestä ja vaikka kuinka silmät sädehtien kertoi ajatuksistaan, niin jotenkin en ollut niissä sisällä ja jäi vähän ontto olo.
        En tiedä mistä johtuupi. Ehkä siitä, että olen käsittänyt että Johanna on ollut 'uskossa' tai vastaavaa ja sitten yht'äkkiä hän onkin joku hevityttö...jotenkin ne ei kulje käsikädessä, mutta not my business.
        Ehkä tämä on joku 'kaunotar ja menninkäinen'-juttu jota en tajua, eikä minun pidä sitä pohtia eikä tajutakkaan...?

        sanoessasi, että "eikä minun pidä sitä pohtia eikä tajutakkaan".

        Tämä ketju on kuin jokin marttakerhon kokous, puikot kilisevät ja leuat lonksuvat kun mammat juoruavat...


    • 5 + 15
      • Julkisuuden kirot

        Olisiko mahdollista, että seurustelu Tuomaksen kanssa on lisännyt median ja suuren yleisön kiinnostusta hänen yksityisasioitaan kohtaan siinä määrin, että stressi on aiheuttanut ruokahalun vähenemistä...


      • Lady666
        Julkisuuden kirot kirjoitti:

        Olisiko mahdollista, että seurustelu Tuomaksen kanssa on lisännyt median ja suuren yleisön kiinnostusta hänen yksityisasioitaan kohtaan siinä määrin, että stressi on aiheuttanut ruokahalun vähenemistä...

        Tai sitten työtahti on kiristynyt ja syöminen vain unohtuu kiireen alle.


    • anneligiovanni

      Hei Olen italialainen, ja olen fani Nightwish, ja tuli kysyä tietoja, jotka ystäväni antoi minulle, mutta en löydä mistään internetissä, joten halusin kysyä teiltä suoraan, hän ilmoitti minulle, että lehdet sanovat että Johanna Kurkela, sanoi, että romanssi Tuomas oli valhetta, ja on poikaystävä, joka ei ole Tuomas, laulaja puhuu myös "osoittaa" on mukana.

    • hirvee falsetti

      Ihan paska ääni, vaihdan kanavaa joka ikinen kerta, kun tuo harakka rupeaa piipittämään radiossa. Ei oo ihmisillä minkäänlaista musiikkimakua, kun tollaisesta pitävät. Mä ainakin voin pahoin.

      • Taitaa harmittaa

        sinua kuitenkin enemmän se, että Johanna on Holopaisen naisystävä...


      • anneligiovannii
        Taitaa harmittaa kirjoitti:

        sinua kuitenkin enemmän se, että Johanna on Holopaisen naisystävä...

        he ovat ystäviä vai ei?


      • Johanna asuu
        anneligiovannii kirjoitti:

        he ovat ystäviä vai ei?

        Tuomaksen kanssa samassa osoitteessa Kiteellä.


      • Anneligiovannii
        Johanna asuu kirjoitti:

        Tuomaksen kanssa samassa osoitteessa Kiteellä.

        kyllä ​​mutta lähteet kertovat minulle, että hän rem toisen poikaystävä ja hän kielsi suhde Tuomas, tiedän, että hän asuu Kiteellä, mutta se ei tarkoita sitä on ja Tuomas. Hän sanoi, että luonaan?


      • Mikä lehti
        Anneligiovannii kirjoitti:

        kyllä ​​mutta lähteet kertovat minulle, että hän rem toisen poikaystävä ja hän kielsi suhde Tuomas, tiedän, että hän asuu Kiteellä, mutta se ei tarkoita sitä on ja Tuomas. Hän sanoi, että luonaan?

        ja milloin on julkaissut tuollaisen haastattelun? Kysy ystävältäsi. Yleinen käsitys täällä on, että Johanna ja Tuomas ovat avoliitossa eli rakastavainen pari, joka asuu yhdessä. JOS tilanne on äskettäin muuttunut, niin se ei taida olla vielä kovin hyvin tiedossa.


      • diudaudiudaudiudau
        Anneligiovannii kirjoitti:

        kyllä ​​mutta lähteet kertovat minulle, että hän rem toisen poikaystävä ja hän kielsi suhde Tuomas, tiedän, että hän asuu Kiteellä, mutta se ei tarkoita sitä on ja Tuomas. Hän sanoi, että luonaan?

        Ei ole julkaistu sellaista haastattelua, jossa Johanna kieltäisi suhteensa Tuomakseen. Tuomas ja Johanna ovat avoliitossa ja hyvin onnellisia. Asuvat samassa osoitteessakin ja se on todettu jo suomalaisissa lehdissä useaan kertaan.


      • Anneligiovannii.
        diudaudiudaudiudau kirjoitti:

        Ei ole julkaistu sellaista haastattelua, jossa Johanna kieltäisi suhteensa Tuomakseen. Tuomas ja Johanna ovat avoliitossa ja hyvin onnellisia. Asuvat samassa osoitteessakin ja se on todettu jo suomalaisissa lehdissä useaan kertaan.

        Kiitos. Pyydän ystäväni, kyllä, mutta en löytänyt haastattelussa hän sanoo hän vain haluaa laulaa ja keskittyä siihen, kysymyksen otsikossa sanotaan, että on epäilemättä ansioita.Kiitos. Näin myös haastattelussa hän sanoo, että hän asuu Kiteellä, mutta sanoo, että se johtuu luonteesta ja haluavat olla oikeus kävellä, voit valaista minua tässä?


    • Johanna interview
      • Anneligiovanni..

        precisely, she was asked, and the title of the question says that "doubts are without merit," she says wanna sing and focus on it (see right to my understanding) that is nothing interests you most.but you're right not confirmed, but my question is: no person in the world mantén a relationship for over 4 years without saying anything, how long will it last?I know that tuomas is reserved, but it seems unreasonable to do so.


      • the two
        Anneligiovanni.. kirjoitti:

        precisely, she was asked, and the title of the question says that "doubts are without merit," she says wanna sing and focus on it (see right to my understanding) that is nothing interests you most.but you're right not confirmed, but my question is: no person in the world mantén a relationship for over 4 years without saying anything, how long will it last?I know that tuomas is reserved, but it seems unreasonable to do so.

        It seems :) But who knows? Maybe they just don't want to open their private life to public? it is their right, they don't want to destroy their quite forest-life or so. and the other nightwish-members don't say anything about their families as well, they only said a couple of words about the children. Tuomas is rather strange :) He is and he was and Johanna seems to play his rules, for now anyway.


    • Friends1

      Oh, friends, has anyone heard or seen that Johanna seems to be pregnant? Any rumours? Or is it only an illusion or the wrong light?

    • diudaudiudaudiu

      Johanna has wear loose dresses lately, so she might be pregnant ;)

      • Now and here

        Thank you :))


      • Oh dear...

        Don't start to spread rumours if you're not quite sure.

        Onpas tämäkin foorumi... otsikkona Keskustele Nightwishin musiikista ja täällä pähkäillään bändin ulkopuolisen henkilön mahdollista raskautta englannin kielellä. :D


      • Lady666

        Jos on totta niin onnellinen olen heidän puolesta. Kuitenkaan en oikein usko. Olisihan se huomattu jo ja joku seiskaankin ilmottanut ajat sitten.


    • diudaudiuddaudiu

      Turusen ja Aneten raskaudet pysyivät piilossa hyvinkin. Mistä sitä tietää, jos Kurkelakin olisi onnistunut omansa piilottamaan :D mutta joo, en itsekään usko, että on raskaana. Kunhan huvikseni sen sanoin, niin saa nuon ulkomaanhysteerikot vähän draamaa elämäänsä

    • Lady666

      Kävin EMMA-ehdokkaita katsomassa ja ovat sekä Nightwish että Johanna Kurkela ehdokkaina kategorioissa. Sattuvatkohan Tuomas ja Johanna ilmaantumaan paikalle yhdessä? Olisi kiva saada lisää yhteiskuvia. :) En ole mikään stalkkeri vaan aidosti onnellinen näiden kahden puolesta. Ja jos joku alkaa haukkumaan niin se ei minun persettä kutita.

    • börje74

      kuka tää vosu oikeen on.en oo kuullu......

    • NSAR 1314

      "börje74"
      Ethän sä kuule mitään kun olet vielä kännissä..

    • 9+5

      Ei ole - haluaa vain miellyttää ja onnistunut saamaan itselleen varman elättäjän. Vielä kunhan lapsi tulee niin Johanna voi ryhtyä kotiäidiksi.

      Ei ole suurta rakkautta. Se suurin rakkaus on jäänyt piiloon.

    • Manky13

      Voin kertoa lähteistä, tuomas se on yksin , Pitkästä aikaa. Johanna on vain ystävä. Aikana kiertueen Brasiliassa vuonna 2012, hän päivätty Brasilian, kuten Ewo puhui muutaman vuoden Tuomas ja Johanna (imee yhteensä hän on suhteessa vasempaan käsivarteen)Thomas, em 2011, disse a uma rádio mexicana não havia ou esposa ou namorado ou namorada.Vain koska he asuvat samassa kaupungissa? on valokuvia yhdessä ja äiti Tuomas? Ne ovat jo puhuneet? puhua, mikä on totta, ae sanoa he eivät kommentoi yksityiselämään, koska kukaan kysyy.
      kiitos

      • Jäi ihan pikkuisen

        epäselväksi, että kummallako on suhde vasempaan käsivarteen? Onhan se ehkä vähän yksinäistä, mutta meidän pitäisi yrittää suhtautua ymmärtäväisesti. Tuomas ei tiettävästi kuitenkaan ole kenenkään äiti...
        25


    • Kunhan sanon

      Jouni Hynynen kommentoi kysyttäessä Kotiteollisuuden Ruusut & Risut- palstalla tuohon romanssijuoruun v. 2009 sen olevan täyttä paskaa & sanoi Tuomaksen olevan suhteessa omaan vasempaan käteensä ... Kysyjä asiaa kysyi, koska oli nähnyt Kurkelan suutelemassa pitkään & hartaasti tuntemattomaksi jääneen miehen kanssa Lahden Urheilutalon konserttinsa jälkeen Lokakuussa 2009 ... Tuomas oli silloin jo Suomen rajojen ulkopuolella .. Kuukautta aiemminhan Kurkela oli ollut Tuomaksen vanhempien seurassa Hartwallilla eikä käytöksensä saanut mairittelevia kommentteja silminnäkijöiltä .. Kovasti oli yrittänyt jutella Tuomaksen vanhempien kanssa, mutta nämä eivät olleet innoissaan eivätkä veisanneet riemuvirttä ... Jatkobileissä oli silminnäkijöiden mukaan käyttäytynyt erittäin mustasukkaisesti & omistushaluisesti Tuomasta kohtaan mm. estänyt erästä Tuomaksen naispuolista journalistiystävää menemästä juttelemaan Tuomaksen kanssa & olipa tuo väkisin yrittänyt tyrkyttää lisää ilolientä vaikka toinen oli jo ilmoittanut olevansa ihan tarpeeksi humalassa ... Yhtä matkaa olivat lähteneet ... Kurkelan entiset ystävät ovat luonnehtineet arvon neiti iskelmälaulajaa narsistista persoonallisuushäiriötä sairastavaksi sosiopaatiksi & patologiseksi valehtelijaksi, jolla paha miellyttämisenhalu & läheisriippuvuus ... Tuo Tuomaksen matkiminen & lähestulkoon puudelimainen seuraaminen kielii kyllä ihan jostain muusta kuin Pyhän Hengen voimalla parantumisesta, kuten neiti iskelmälaulaja itse jossain julisti ... Taisi unohtua kotiseuturakkauskin, jonka perusteli Lumijoelle muuton syyksi, kun opinnot Forssassa päättyivät & oli Hämeenlinnasta mahdollisuus muuttaa pois, vaikka ainakin noihin aikoihin siellä taisi joku rikas maatalon isäntä sillä kierroksessa olla ... Song of myself- biisiin sai tosiaankin bändi valita runonlausujaksi itselleen tärkeitä ihmisiä, kuten esim vanhempia, puolisoita, parhaita ystäviä ym. Näin Tuomas itse kertoi eräässä Nightwish- forumillekin linkitetyssä englanninkielisessä haastattelussa ... Se, että Kurkela muutti Kiteelle, ei automaattisesti tarkoita, että olisivat muuta kuin hyviä ystäviä ... Eivät välttämättä edes asu samassa taloudessa ... 95% keltaisen lehdistön kirjoituksista on silkkaa paskaa, jopa toimittajien itsensä hatusta vetämää soopaa, jota kirjoitetaan, jotta saataisiin ihmiset kiinnostumaan & lehti myymään ... Eiköhän tähänkin asiaan ennenpitkää tule se virallinen totuus, jonka asianomaiset itse kertovat ...

      • 6+10

        uskon kyllä sinua, kun tiedän itsekin jotain siitä mitä kulissien takana on tapahtunut. en usko hetkeäkään johannan rakastavan tuomasta aidosti.


    • Syväkurkku taas

      asialla... ellei suorastaan syväkurpitsa XD Käsittämätön hinku mustamaalaamiseen jollakin. Ja mitä jostain vuoden 2009 jutuista, varsinkaan läpänheittäjä Hynysen? Entäs entisten YSTÄVIEN sanomisia muka, umpikateellisia tuttavia todennäköisemmin. Eikä ihme, jos ovat ENTISIÄ.

    • Kunhan sanon

      Kaikilla ei ole mitään mielenkiintoa mustamaalata saati levitellä valheita koska jokainen meistä ennenpitkää tulee vastaamaan teoistaan ihan itse, halusi tai ei ... Voit vapaasti elää minun puolestani siinä uskossa, että kyse mustamaalaamisesta, kateudesta yms. mikäli se sinun eloasi & oloasi helpottaa .. Minuakin saat haukkua mielinmäärin, mikäli tunnet sillä jotain voittavasi tai saavuttavasi ... " Kyllähän sika syytä keksii, kun ei kuolla halua. "

    • Sikako kuoli

      Hahaa, muistan lukeneeni tuon Hynysen vastauksen, kun joku psyko kysyi englanniksi, onko Tuomaksella tyttöystävä. "He only has a relationship with his left arm" , kuului vastaus (tai jotain sinnepäin). Kyllä täytyy olla kovat tuskat toisilla, mitään ei voi jättää pimentoon. Lääkitystä ja terapiaa suositellaan.

      Kukas nyt kuolla haluaisi? Sikakaan... Luulenpa, että siellä sinun viimeisellä tuomiollasi joudut vastaamaan aika moneen kysymykseen sinäkin ;D

    • Kunhan sanon

      Minä en ole tehnyt mitään, minkä edessä en kykenisi seisomaan selkä suorana. Miten lie sinun laitasi ? Kysyjä kysyi kysymyksen koskien romanssijuorua eräiden kohtausten silminnäkijän ominaisuudessa & Hynynen vastasi: " It' total shit ! He is in a relationship with his left arm ! " Ei se Hynynenkään aina vitsaile ... vaikkei uskois ... Aivan kuten eivät kaikki ihmiset kärsi tarpeesta tuottaa toisille mielipahaa ja/tai vahinkoa mustamaalaamisella, valheiden levittelyllä jne. aivan kuten kaikki eivät myöskään kärsi kateudesta yms. Niin kauan, kun asianosaiset eivät itse kommentoi, me emme tiedä totuutta tästäkään asiasta ... He kun ovat ainoita, jotka tietävät asioiden todellisen laidan ... Me muut voimme vain spekuloida sekä esittää omia näkemyksiämme, joka ei välttämättä ole sama asia kuin totuus ... Se ainoa oikea totuus tulee kyllä aikanaan julki, kun kummatkin katsovat aiheelliseksi sen kertoa ... Voit jatkaa ylimielistä rääpimistäsi ylemmyydentunteessasi aivan vapaasti ... solvata ... pilkata ... Itsestäsi vain siinä kerrot ... ja sinä itsehän olet ns. " käyntikorttisi " ... Minä olen kertonut vain sen, mitä silminnäkijät sekä jommankumman joskus tunteneet ovat sanoneet ... Ei tarvetta valehdella eikä mustamaalata enkä kärsi kateudesta ... kumpikaan kun ei tyyppiäni ... ja pidätän toki itselläni oikeuden spekulointiin erinäisten asioiden pohjalta ... :)

    • Juorukelloille

      Voi tätä teeskentelyn tasoa! henkilöllä ei muka ole halua mustamaalaamiseen, vaikka pitkät pätkät kirjoittaa pelkkää negatiivista asiaa Kurkelasta. Kukahan se patologinen valehtelija on?
      Minulla ei ole mitään sisäpiiritietoja kenenkään vieraan ihmisen yksityiselämästä. Terve järki kuitenkin sanoo, että tietääkseen tarkkaan jonkun ihmisen asiat hänen kanssaan pitää olla pitempään ja jatkuvasti tekemisissä. Hynynen ei varmasti ole ollut niin paljoa Holopaisen kanssa tekemisissä, että olisi saanut hänen kaikki yksityisasiansa tietoonsa. Lisäksi vielä tämä Hynynen on pääosin humalassa esiintyvä ja puhuva hölösuu, joka puhuu mitä sylki suuhun tuo. Lieneekö viina jo hänen aivojaankin vaurioittanut?
      Nightwishin miehistä sekä Tuomas että Emppu ovat pitäneet matalaa profiilia seurustelukumppaneidensa suhteen ja heillä on täysi oikeus pitää yksityiselämänsä omana tietonaan.

    • Kunhan sanon

      ... Minä kerron vain sen, mitä itse olen lukenut ... En muuta ... Joiltain osin ihmettelen, spekuloin, kuten muutkin ... Mehän emme edes tiedä, seurustelevatko todella vai ovatko vain hyviä ystäviä, onhan kumpikin pitänyt suunsa visusti supussa eikä meillä näin ollen ole kuin median olettamukset sekä meidän omamme ... Miellyttämisenhalusta, jopa narsismista sekä sosiopatiasta kärsivä ihminen käyttäytyy juuri noin: mielistelee, kaikesta samalla aaltopituudella, apinoi, seuraa vaikka samaan kaupunkiin jne. kun hänelle on siitä etua ja hyötyä ... Ei mitään aitoa ... Minua voi kuka tahansa tuiki tuntematon solvata ihan millä nimellä haluaa ja ihan mistä syystä haluaa ... Soisin toki kuitenkin, että nämä kykenisivät myös kohtaamaan kasvotusten, omana itsenään, omalla nimellään ja keskustelemaan ... Taitaa olla toiveunta ... Tuntuu, että tässä näiden mahdollisessa seurustelussa sekä yhteisasumisessa eriävät mielipiteet yms. ei ole sallittua ... Jos julkeat lausua joko omasi tai jonkun toisen havaintoon tai kommentointiin perustellusti eriävän mielipiteen tai spekuloida toisin ... tulet kivitetyksi ... Ihmettelen ... ja siinähän ihmettelen ... Jouni Hynynen on Tuomaksen hyvä ystävä ja varmasti viettänyt hänen kanssaan aivan tarpeeksi aikaa ollakseen paremmin perillä Tuomaksen asioista kuin yksikään meistä tai edes media, joka kirjoittaa mitä haluaa ja milloin mihinkäkin juttunsa perustaen ...

      • "Kunhan sanot"

        Onko ihan pakko tulla julkisuuteen sanomaan kaikkea ikävää, mitä on lukenut/kuullut muilta kuin itse asianosaisilta ja joitten motivaatiota ei tiedä? Mikä on sinun motivaatiosi? Miksi tunnet tarvetta jatkaa juttua? Et mitenkään voi tietää millainen ihminen joku sinulle henkilökohtaisesti tuntematon ihminen luonteeltaan oikeasti on, millainen hän on sisimmässään, ei edes ystävät ja lähiomaiset tiedä toisistaan kaikkea.

        Ja huomaa, itsekin täällä levittelet solvauksia nimettömänä.


      • --------00000

        Kunhan sanon nimimerkille.
        Kyllä sinä nimettömänä haukut sekä Kurkelaa että Holopaista. Sinä esität Holopaisen tollona, joka ei erota aitoa ystävää teeskentelijästä. En sitten millään usko, että Holopainen on niin tyhmä ihminen, että häntä voi joku nainen vetää retkuun vuosien ajan.


      • Raatorehellinen
        --------00000 kirjoitti:

        Kunhan sanon nimimerkille.
        Kyllä sinä nimettömänä haukut sekä Kurkelaa että Holopaista. Sinä esität Holopaisen tollona, joka ei erota aitoa ystävää teeskentelijästä. En sitten millään usko, että Holopainen on niin tyhmä ihminen, että häntä voi joku nainen vetää retkuun vuosien ajan.

        Minä en ole tuo aiempi kommentoija, mutta en malta olla kommentoimatta tätä...

        Minä tunnen aika monenlaisia ihmisiä ja minä koen Johannan menevän herttaisten teeskentelijöiden ja "sirkuttajien" sarjaan. Sellaisten ihmisten kanssa on ihan kiva olla pintapuolisesti tekemisissä, mutta mikään syvällisempi kanssakäyminen ei ole palkitsevaa, koska ei voi koskaan olla varma siitä, mitä he aidosti ajattelevat ja kokevat. Näin siis minä koen.

        Mitä Tuomakseen tulee, en minäkään usko, että hän on mikään tollo. Minusta pitkä (jotakuinkin onnellinen?) suhde Johannaan kertoo Tuomaksesta lähinnä sen, ettei hän ole ihan sellainen ihminen eikä arvosta sellaisia asioita ja ihmisiä kuin hän antaa julkisuudessa ymmärtää.

        Minä en Johannan kaltaisen naisen kanssa pystyisi seurustelemaan vuosikausia saati elämään yhdessä, mutta Tuomas pystyy. Mutta minä olenkin eri maata kuin Tuomas. Minun on helppo olla oma itseni seurassa kuin seurassa ja minä pystyn olemaan varsin rehellinen itselleni, myös omien negatiivisten tunteideni ja motiivieni suhteen, siinä määrin kuin se nyt ylipäänsä on mahdollista. Minä aidosti arvostan suoria ja aitoja ihmisiä, vaikka heidän seurassaan tulee enemmän haastetuksi kuin mielistelijöiden piirissä. Minusta on myös parempi, että asioista puhutaan suoraan eikä hyssytellä, vaikka se olisi epämiellyttävää ja tekisi kipeää.

        Tuomas taas kestää todella huonosti konflikteja ja "suoraan sanomista", mikä on näkynyt monella tapaa julkisuuteenkin asti. Hänen on myös tietyllä tapaa vaikeaa olla itsensä kanssa, syistä, joita en lähde tässä spekuloimaan. Lisäksi Tuomas on lapsuudenperheessään tottunut tietynlaiseen "hyssyttelyyn", Nortian suvun perua jopa "sievistelyyn" (mitä voi olla vaikea uskoa, jollei tunne taustoja ja ihmisiä). Tätä taustaa vasten selittyy osin se, että Johannan omaksuma tyylilaji iski häneen kuin kuuma veitsi voihin ;-). (Miehet hakevat rakastetuistaan tiedostamattaan samoja piirteitä kuin äidistään.)

        Minun puolestani Tuomas saa toki viettää vaikka loppuelämänsä Johannan kanssa, it's his life, not mine. Lähinnä vain naurattaa se julkisuuden tapa tehdä julkkisten suhteista "vuosisadan rakkaustarinoita", vaikkei niissä yhtään sen suurempia tunteita ole pelissä kuin taviksillaan. Usein julkkissuhteissa on paljon raadollisemmat asetelmat kuin tavallisten ihmisten kesken...

        Mitäs se Rhett sanoikaan Scarletille Tuulen viemän lopussa.... Frankly my dear, I don't give a damn.


    • Cianra

      kotiteollisuuden facebook-sivuilla oli kuva, jossa oli sekä tuomas että johanna joten se siitä arvailusta...

      • todisteita kaivetaan

        Nii mutta pussasko ne?


      • Karjalanmäntyä
        todisteita kaivetaan kirjoitti:

        Nii mutta pussasko ne?

        No ei ne nyt juuri siinä kuvassa pussaa, mutta kyllä ainakin minä vähemmälläkin uskon, ja olen uskonut jo vuosikausia, että Tuomas ja Johanna ovat pari.

        Uteliaat voivat muuten tyydyttää uteliaisuuttaan siellä Kotiteollisuuden FB-sivujen kuvaosiossa enemmänkin, osa niistä sisäkuvista on otettu Tuomaksen (ja nyt siis myös Johannan) kotoa. Aika "päin mäntyä" sisustettu, kirjaimellisesti, mutta eipä minun tarvitse siellä asustellakaan :-D. (Joo, ei tulisi meikäläisen ja Tuomaan romanssista mitään kun ei poitsun komia hirsilinna ole miun maun mukkaan sitten yhtään :-D. Niin että ei tarvitse Johannan pelätä, että ihan joka eukko sinne hirsilinnan emännäksi olisi tyrkyllä...)


    • ei kateutta

      Onpa ilahduttavaa, että ihmiset täällä ovat tyytyväisiä taviselämäänsä eivätkä kadehdi Holopaista ja Kurkelaa.
      Minäkin vietän taviselämää enkä ole kateellinen kummallekaan. Siitä huolimatta, ottaisin ilomielin Holopaisen mielikuvituksen, luovuuden ja lahjakkuuden, vaikka luovuuden kääntöpuolena saisin jotakin eksentrisiä piirteitä luonteeseeni. Ja hirsilinnassa, ei-makuani miellyttävien huonekalujen keskellä, asuisin mieluummin vaikka loppuelämäni pienen kerrostaloasuntoni sijasta. Ja Kurkelan solakkaan vartaloon ja nättiin naamaan vaihtaisin vielä ruumiinikin, vaikka minusta siinä yhteydessä tulisi luonteeltani epäitsenäisempi (tosin en ole vakuuttunut Kurkelan epäitsenäisyydestä, kun en häntä lähemmin tunne).

      • Espan Enkelikö?

        Tämähän oli hauska kommentti: "Ja hirsilinnassa, ei-makuani miellyttävien huonekalujen keskellä, asuisin mieluummin vaikka loppuelämäni pienen kerrostaloasuntoni sijasta." :-D

        Taisit epäillä kommenttini vilpittömyyttä, kun totesin, ettei Tuomaksen huusholli minua oikein miellytä. :-D Noo, siittä vaan. Ehkä se on se talon isäntä, joka miellyttää vielä vähemmän kuin saunahuvilamainen hirsitalomeininki, meinaan noin miehenä, ryyppääkin liikaa ollaakseen minun mieleeni, säveltäjänä heppu on toki taitava. Mutta en minä miestä ammatillisen taitavuuden ja varallisuuden perusteella valitsekaan, olen kai liiaksi apinanaaras ollakseni sillä tapaa laskelmoiva. Eläimellistä vetovoimaa sen olla pitää! Tai jotain sinne päin :-D.

        Mutta ihan aikuisten oikeasti, onko se niin vaikea uskoa, ettei joku kaipaa jonnekin Kiteen korpeen omakotitaloon asustelemaan ja miehen tuloilla tyhjää toimittamaan (eihän Kiteellä olisi edes duunia meikäläiselle). Jos komeista kämpistä pitää haaveilla, haaveilen mieluummin hienosta jugendhuvilasta vaikka Helsingin Kulosaaressa. Tai uusgoottilaisesta arvoasunnosta Bulevardilla, Eirassa, Krunikassa tai Töölössä. Aah!

        Jaa mutta nythän mä hokasin, että Ville Valohan asuu romanttisessa Engelin kivitornissa Munkkiniemessä... Siellä minäkin voisin asua, Villen maailmankiertueen ajan ;-)... Vaikkei sekään mesta taida olla ihan miun maun mukkaan sisustettu. Voih!

        Makunsa kullakin, niin miehissä kuin mestoissakin.


      • mutta ei?
        Espan Enkelikö? kirjoitti:

        Tämähän oli hauska kommentti: "Ja hirsilinnassa, ei-makuani miellyttävien huonekalujen keskellä, asuisin mieluummin vaikka loppuelämäni pienen kerrostaloasuntoni sijasta." :-D

        Taisit epäillä kommenttini vilpittömyyttä, kun totesin, ettei Tuomaksen huusholli minua oikein miellytä. :-D Noo, siittä vaan. Ehkä se on se talon isäntä, joka miellyttää vielä vähemmän kuin saunahuvilamainen hirsitalomeininki, meinaan noin miehenä, ryyppääkin liikaa ollaakseen minun mieleeni, säveltäjänä heppu on toki taitava. Mutta en minä miestä ammatillisen taitavuuden ja varallisuuden perusteella valitsekaan, olen kai liiaksi apinanaaras ollakseni sillä tapaa laskelmoiva. Eläimellistä vetovoimaa sen olla pitää! Tai jotain sinne päin :-D.

        Mutta ihan aikuisten oikeasti, onko se niin vaikea uskoa, ettei joku kaipaa jonnekin Kiteen korpeen omakotitaloon asustelemaan ja miehen tuloilla tyhjää toimittamaan (eihän Kiteellä olisi edes duunia meikäläiselle). Jos komeista kämpistä pitää haaveilla, haaveilen mieluummin hienosta jugendhuvilasta vaikka Helsingin Kulosaaressa. Tai uusgoottilaisesta arvoasunnosta Bulevardilla, Eirassa, Krunikassa tai Töölössä. Aah!

        Jaa mutta nythän mä hokasin, että Ville Valohan asuu romanttisessa Engelin kivitornissa Munkkiniemessä... Siellä minäkin voisin asua, Villen maailmankiertueen ajan ;-)... Vaikkei sekään mesta taida olla ihan miun maun mukkaan sisustettu. Voih!

        Makunsa kullakin, niin miehissä kuin mestoissakin.

        tsekkailin noita kuvia Kotiteollisuuden albumista ja ihmetytti se miten keittiön laatoitus on hutiloiden ja ihan pieleen tehty - luulisi nyt Holopaisella olleen varaa palkata ammattilaisia?


      • Nyt tekis jo mieli
        mutta ei? kirjoitti:

        tsekkailin noita kuvia Kotiteollisuuden albumista ja ihmetytti se miten keittiön laatoitus on hutiloiden ja ihan pieleen tehty - luulisi nyt Holopaisella olleen varaa palkata ammattilaisia?

        huutaa niin kuin James Potkukelkka muinoin Pulttibois-sketsisarjassa eli
        APUVA!!!! Siis älkää nyt pliiiiis sentään suurennuslasin kanssa syynätkö joka ikistä virhettä... Eikö tosiaan ole mitään parempaa tekemistä?


      • 8+14
        Nyt tekis jo mieli kirjoitti:

        huutaa niin kuin James Potkukelkka muinoin Pulttibois-sketsisarjassa eli
        APUVA!!!! Siis älkää nyt pliiiiis sentään suurennuslasin kanssa syynätkö joka ikistä virhettä... Eikö tosiaan ole mitään parempaa tekemistä?

        no pisti vaan heti silmään kun oli laattojen saumaus tehty todella huonosti. jokainen kiinnittää huomiota aina niihin itseään lähinnä oleviin juttuihin ja mulle se on mm. sisustus ja remontointi.


      • sisustaja kans
        8+14 kirjoitti:

        no pisti vaan heti silmään kun oli laattojen saumaus tehty todella huonosti. jokainen kiinnittää huomiota aina niihin itseään lähinnä oleviin juttuihin ja mulle se on mm. sisustus ja remontointi.

        En tiedä Holopaisen linnakkeessa olevista sisustuksellisita asioista mitään, mutta ymmärrän näkökohtasi hyvinkin. Itellä kaveri tuli "vähän" jeesaamaan ja laatoitti ja saumasi vessan seinät ja lattian. Pakko on alkaa kaapimaan saumauksia veke ja tehdä uusiksi. Hävettää suorastaan mennä istunnolle, kun katselee p askaa jälkeä.
        Aion muuten tehdä homman ite, enkä aio todellakaan syyttää huonolaatuista saumauslaastia. Joo...nää on tosi tärkeitä asioita. Jokainen ottakoon opiksi :)


      • Juu tärkeetä on
        8+14 kirjoitti:

        no pisti vaan heti silmään kun oli laattojen saumaus tehty todella huonosti. jokainen kiinnittää huomiota aina niihin itseään lähinnä oleviin juttuihin ja mulle se on mm. sisustus ja remontointi.

        Kyllä se laattojen epäammattimainen saumaus tietysti voi vaikuttaa paljonkin Nightwishin musiikkiin, kun Tuomas on taas tilanteessa, jossa ketuttaa niin peijakkaasti, mutta ei vaan pysty sanomaan suoraan päin naamaa remonttireiskalle, että teitpä paskaa työtä...


      • Home sweet home?
        mutta ei? kirjoitti:

        tsekkailin noita kuvia Kotiteollisuuden albumista ja ihmetytti se miten keittiön laatoitus on hutiloiden ja ihan pieleen tehty - luulisi nyt Holopaisella olleen varaa palkata ammattilaisia?

        Lisää uteliaisuuttaan Tuomaksen kodin sisustuksen suhteen voi tyydyttää esim. Kotiteollisuuden vuoden 2010 studiopäiväkirjan kuvituksen:
        http://kotiteollisuus.com/en/proosa/studiopaeivaekirjat/studio-2010/61-proosa/studiopaeivaekirjat/678-studio-2010-osa-3

        Tämä tuoli voisi olla Mr. Lordinkin makuun:
        http://kotiteollisuus.com/images/stories/kir/kir102/kir102-20.jpg

        Myös NW:n omilla kotisivuilla on kuvia Tuomaksen kämpiltä, Imaginaerumin rumpusessioiden äänityksistä:
        http://www.nightwish.com/gallery/thumbnails.php?album=202

        Kuinkahan hyvin mahtaa uni tulla silmään Manaaja-teemaisessa makuukammarissa... ;-) (Jos se nyt enää on sellainen ;-).)

        Minua itseäni ei asunnon sisämateriaalina runsas käsittelemättömän tai lakatun puun käyttö viehätä ollenkaan. Minusta on suorastaan ahdistavaa, jos joka puolella on puupanelointia kattoa myöten. Katselinkin ihan äimän käkenä vähän aikaa sitten Pientä pintaremonttia -ohjelmaa, jossa eräs pariskunta oli sisustanut koko kaksikerroksisen omakotitalonsa lakatuilla puupaneeleilla (ei siis edes maalatuilla), lähes kaikki pinnat olivat oksaista puuta. Huh, huh. Ei ihme, että taloa piti stailata houkuttelevampaan myyntikuntoon.

        Vaan mitä Tuomaksen kämppään tulee, pääasia tietenkin on se, että hän itse (ja nyttemmin myös Johanna) viihtyy kodissaan. Eihän hänen talonsa nyt mikään arkkitehtuurin ja sisustustaiteen helmi tarvitse ollakaan ;-).


      • Makunsa kullakin
        Home sweet home? kirjoitti:

        Lisää uteliaisuuttaan Tuomaksen kodin sisustuksen suhteen voi tyydyttää esim. Kotiteollisuuden vuoden 2010 studiopäiväkirjan kuvituksen:
        http://kotiteollisuus.com/en/proosa/studiopaeivaekirjat/studio-2010/61-proosa/studiopaeivaekirjat/678-studio-2010-osa-3

        Tämä tuoli voisi olla Mr. Lordinkin makuun:
        http://kotiteollisuus.com/images/stories/kir/kir102/kir102-20.jpg

        Myös NW:n omilla kotisivuilla on kuvia Tuomaksen kämpiltä, Imaginaerumin rumpusessioiden äänityksistä:
        http://www.nightwish.com/gallery/thumbnails.php?album=202

        Kuinkahan hyvin mahtaa uni tulla silmään Manaaja-teemaisessa makuukammarissa... ;-) (Jos se nyt enää on sellainen ;-).)

        Minua itseäni ei asunnon sisämateriaalina runsas käsittelemättömän tai lakatun puun käyttö viehätä ollenkaan. Minusta on suorastaan ahdistavaa, jos joka puolella on puupanelointia kattoa myöten. Katselinkin ihan äimän käkenä vähän aikaa sitten Pientä pintaremonttia -ohjelmaa, jossa eräs pariskunta oli sisustanut koko kaksikerroksisen omakotitalonsa lakatuilla puupaneeleilla (ei siis edes maalatuilla), lähes kaikki pinnat olivat oksaista puuta. Huh, huh. Ei ihme, että taloa piti stailata houkuttelevampaan myyntikuntoon.

        Vaan mitä Tuomaksen kämppään tulee, pääasia tietenkin on se, että hän itse (ja nyttemmin myös Johanna) viihtyy kodissaan. Eihän hänen talonsa nyt mikään arkkitehtuurin ja sisustustaiteen helmi tarvitse ollakaan ;-).

        ja kukin tosiaan viihtyy kodissaan, kun se on sisustettu sen oman maun mukaan. Asunnossani on puolipanelointi, mielestäni maalaamaton puu on lämpimän ja luonnollisen tuntuinen sisustusmateriaali, mutta eihän kaikki tykkää siitä samassa määrin. Ei silti ole mitenkään mukavaa, että arvostelet noin kriittisesti toisten sisustusmieltymyksiä. Tuomas on viettänyt paljon aikaa luonnon keskellä, niinpä hänen materiaalivalintansa ei ole mitenkään yllättävä.


    • Maa kutsuu

      juorukelloja ja "inkvisiittoreita", joilla on tainnut suorastaan vaahto pursuta suusta, sieraimista ja korvistakin kirjoittaessaan tänne "syväanalyysiä" parista julkisuuden henkilöstä... Syökäähän vaan mämmiä ja maalatkaa munianne.

      Nightwishin keikkatauon aikana on näköjään jutun aiheet vähissä.

    • manky3

      on se totta?he vahvistivat?On uutisia Facebookissa,he vahvistivat...On linkki, noin haastattelu!

    • Kiviä taskussa?

      Kuulostaisi laulaja Kurkela olevan onnensa kukkuloilla. Muusikko Holopainen voisi vaikka siiten sille soololevylleen värkätä jotain uutta hienovaraista tunnelmaa? Vai onko sittenkin liikaa kiviä taskussa (LOL)?

    • Whatnot1

      Tuli mieleen, että mahtaakohan Johanna kuinka hyvin elättää itsensä musiikillaan? Levymyynnistä kun nykyään ei taida pelkästään Suomen kokoisessa maassa ihan hirveitä summia saada, ja Johanna ei kuitenkaan mitään hirveän paljon tunnu keikkailevan. Muuta ammattia hänellä ei kuitenkaan käsittääkseni ole kuin musiikki. Eipä silti, eihän sen kauheasti tarvitse tienata kun kumppani tienaa senkin edestä. Eikä siinä tietenkään mitään pahaa ole, että paremmin tienaava elättää myös toista. Tietysti laittaa Johannan vähän haavoittuvaiseen asemaan, mikäli omilla tuloilla ei pitkälle pötkitä.

      • suomessa tienaaminen

        no, onneksi kaikki ihmiset perheineen, lapsineen ja koteineen on lain mukaan samassa asemassa, hankkipa nyt mies tai vaimo enemmän tai vähemmän ja SE ON JOKAISEN PERHEEN, OLIPA NYT VAIKKA HOMOPERHE TAI ANYWAY NOTHING, muusikko tai avopuolisot tai mitä vaan, päätäntä vallassa miten homma etenee kumpi maksaa tai kumpi huolehtii muuten vain!!! tyhmää spekulointia tuo varakkuus yms. Tässä maailmasa kyllä nähdään kaikenlainen kirjo ihan ilman tällaista tyhmää käden vääntöä jonkin suhteesta. Se on harvinaista jos joku löytää oikeasti rakkauden ja se heille suotakoon. Eläkee immeiset omaa elämää.


    • menejatiedä

      Juu, hieman samaa miettinyt että tosin vähän keikkailee. Jos se johtuu siitä 'läheisriippuvuudesta' ettei voi lähteä keikkareissuille ;) Agrologi taitaa olla koulutukseltaan, mutta tuskin niitäkään töitä tekeepi.

      • Menen ja tiedän

        Vanhoista Johannan haastatteluista minulle on jäänyt se kuva, että agrologiksi kouluttautuminen jäi Johannalta kesken. Eli ei taida olla muuta tutkintoa kuin ylioppilastutkinto hänelläkään. Eli siinä asiassa ovat Tuomaksen kanssa tasa-arvoisia ;-).

        Musiikilla ei kovin moni nykyään pääse rikastumaan. Kyllä saa Tuomas kiittää onnetarta, vaikka toki omilla lahjoilla ja työnteolla tietty osuus on ollutkin. Vaan on musiikin alalla kovin moni asia sattuman varassa ja onnen kauppaa, on monia työteliäitä ja lahjakkaita musiikintekijöitä ja säveltäjiä, jotka eivät koskaan yllä kaupalliseen menestykseen, vaikka itse musiikki upeaa olisikin.


    • Voiskohan

      mitenkään lukita jo tätä aihetta? Johanna ei juuri herätä kiinnostusta muutoin kuin tiukoissa nahkaasuissaan. Puhumattakaan miten kukin miljonääri asustelee ja kenen kanssa. Ennen sentään kiinnosti musiikki ja siitä puhuttiin. Siispä ennen olikin kaikki paljon paremmin ja kiinnostavampaa, epäilemättä näin olikin.

    • eivoivieläkään

      mutta jos se musiikki on huonoa niin ei jää muuta kuin ne nahka-asut.tai oikeasti mitä niiden alla on.

    • 001

      Pyydän jo valmiiksi anteeksi koska joku kuitenkin loukkaantuu,
      mutta en tiedä voiko Johanna olla naispuoleinen Tuomas, sillä Tuomas ei vaikuta ihan niin pinnalliselta, vaikka en todellakaan olisi tätä Johannastakaan uskonut. Luonnonlapsonen on nimittäin käynyt hiljattain kauneusleikkauksessa. Nenästä on tehty sirompi ja huuliin laitettu täytettä. Alkaa luonnollisuus olla hänestä aika kaukana. En voi kun nauraa, vaikka toisaalta kyllä säälittää.

      • pliis pliis me

        Mikä v..ttuu näit naisia oiken nykyään vaivaa. Huonoe itsetuntoa kaikki täynnä.
        Ketä "äijää" oikeasti kiinnostaa ainutkaan botoxilla täytetty barbi. Ei ketään tosi miestä ainakaan. Kaunis Johanna on muutenkin, tosi kaunis onkin. Vaikkakin taitaa olla aika bimbo sittenkin.

        Ei Johannasta enää. Ei jaksa ei jaksa ......


      • Whatnot1

        Mistäs tiedät, että Johanna on kauneusleikkauksessa käynyt?


      • Silmät suurina

        Jaa-a, itse en uskalla lähteä ottamaan kantaa julkisuuden henkilöiden kauneuskirurgian käyttöön tai käyttämättömyyteen, mutta kun katsoo Johannan kuvia hänen uransa alkuajoilta ja nykyään, niin kyllähän hänen ulkonäkönsä on aika paljon muuttunut. Itse olen kiinnittänyt huomiota etenkin siihen, miten erilaiselta Johannan silmien seutu näyttää nykyään. Hänen nuoruudenkuvissaan silmät näyttävät pienemmiltä ja luomet raskaammilta. Ja kun luonnon lakien mukaan silmäluomet iän myötä alkavat laskea eivätkä kohota, niin... Toki silmistä saatavaan vaikutelmaan voi meikillä vaikuttaa, mutta ei meikilläkään ihan mitä vain saa aikaiseksi.

        Tässä Johanna vuodelta 2006:
        http://otavafiles.fi/plaza/s/f/vanhat/71334.jpg
        Toinen vanha kuva uran alkuajoilta:
        http://www.kaikuentertainment.fi/uploads/images/images/artistpictures/kurkela/johannaKurkela_kuva1.jpg

        Johanna vuosimallia 2007:
        http://dome.fi/musiikki/haastattelut/johanna-kurkela-on-kaihoisa-pohdiskelija
        http://www.kirkkojakaupunki.fi/arkisto/kulttuuri-ja-media/5780/79b2da63287ca5c543e76b9bb074396d8e3522fd/@@images/2634c79c-17db-46da-9507-d2f4e273cda0.jpeg
        http://www.skaba.fi/johannakurkela

        Ja lopuksi Johanna kevään 2013 iskelmägaalassa:
        http://www.voice.fi/files/sbsphoto/content_x560/p17j50cbep1q011e2e1sd3g411suf6.jpg

        Kieltämättä Johanna näyttää nykyään kasvoiltaan vielä kauniimmalta kuin uransa alussa, johtuu sitten mistä hyvänsä. Hius- ja laulutyyli taas ei ole minusta mennyt parempaan suuntaan, mutta eipä minun mielipiteelläni mitään väliä olekaan :-D.

        Kaikkea hyvää Johannalle valitsemallaan tiellä :-).


      • Silmät suurina
        Silmät suurina kirjoitti:

        Jaa-a, itse en uskalla lähteä ottamaan kantaa julkisuuden henkilöiden kauneuskirurgian käyttöön tai käyttämättömyyteen, mutta kun katsoo Johannan kuvia hänen uransa alkuajoilta ja nykyään, niin kyllähän hänen ulkonäkönsä on aika paljon muuttunut. Itse olen kiinnittänyt huomiota etenkin siihen, miten erilaiselta Johannan silmien seutu näyttää nykyään. Hänen nuoruudenkuvissaan silmät näyttävät pienemmiltä ja luomet raskaammilta. Ja kun luonnon lakien mukaan silmäluomet iän myötä alkavat laskea eivätkä kohota, niin... Toki silmistä saatavaan vaikutelmaan voi meikillä vaikuttaa, mutta ei meikilläkään ihan mitä vain saa aikaiseksi.

        Tässä Johanna vuodelta 2006:
        http://otavafiles.fi/plaza/s/f/vanhat/71334.jpg
        Toinen vanha kuva uran alkuajoilta:
        http://www.kaikuentertainment.fi/uploads/images/images/artistpictures/kurkela/johannaKurkela_kuva1.jpg

        Johanna vuosimallia 2007:
        http://dome.fi/musiikki/haastattelut/johanna-kurkela-on-kaihoisa-pohdiskelija
        http://www.kirkkojakaupunki.fi/arkisto/kulttuuri-ja-media/5780/79b2da63287ca5c543e76b9bb074396d8e3522fd/@@images/2634c79c-17db-46da-9507-d2f4e273cda0.jpeg
        http://www.skaba.fi/johannakurkela

        Ja lopuksi Johanna kevään 2013 iskelmägaalassa:
        http://www.voice.fi/files/sbsphoto/content_x560/p17j50cbep1q011e2e1sd3g411suf6.jpg

        Kieltämättä Johanna näyttää nykyään kasvoiltaan vielä kauniimmalta kuin uransa alussa, johtuu sitten mistä hyvänsä. Hius- ja laulutyyli taas ei ole minusta mennyt parempaan suuntaan, mutta eipä minun mielipiteelläni mitään väliä olekaan :-D.

        Kaikkea hyvää Johannalle valitsemallaan tiellä :-).

        Rupesi muuten naurattamaan omassa kommentissani yksi kohta, kun puhuin Johannan "nuoruudenkuvista" :-D. Eihän hän todellakaan ole vanha vieläkään! Johanna vain oli niin kovin nuori, alle kaksikymppinen, kun hän aloitti laulajanuransa.


      • 001

      • Mrs. Magnifier
        001 kirjoitti:

        https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151105314336881&set=pb.43247981880.-2207520000.1373620594.&type=3&theater

        Näkeehän sen näistä kuvista jo. En tiedä jääkö botoksista huuliin jotain pistojälkiä mutta noita pusuhuulia on jotenkin ainakin sörkitty.

        https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151075548411881&set=pb.43247981880.-2207520000.1373620670.&type=3&theater

        Nenässä sama homma.

        Kyllä nyt olet tehnyt kärpäsestä härkäsen.

        Ja miksi ihmeessä täällä on näin pitkä ketju henkilöstä, joka ei ole Nightwishin jäsen? Hupaisaa.


      • Luomusimmut ja suu
        001 kirjoitti:

        https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151105314336881&set=pb.43247981880.-2207520000.1373620594.&type=3&theater

        Näkeehän sen näistä kuvista jo. En tiedä jääkö botoksista huuliin jotain pistojälkiä mutta noita pusuhuulia on jotenkin ainakin sörkitty.

        https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151075548411881&set=pb.43247981880.-2207520000.1373620670.&type=3&theater

        Nenässä sama homma.

        Noitten Facebook-kuvien perusteella näyttää kyllä siltä, että silmäluomiakin on leikattu ja sillä tavalla saatu silmät kauniimmin esiin ja katse avarammaksi.

        No, ei siinä mitään, kyllä minä Johannalle suuret silmät ja täyteläiset huulet suon, minulla ne on ihan luontoäidin antamana. Voihan se vanhuusiällä olla silmäluomien kohotusleikkaus joskus itselläkin edessä, joten parempi olla liikoja paheksumatta senkään puolesta :-D...


      • Virtahepo olohuonees
        Mrs. Magnifier kirjoitti:

        Kyllä nyt olet tehnyt kärpäsestä härkäsen.

        Ja miksi ihmeessä täällä on näin pitkä ketju henkilöstä, joka ei ole Nightwishin jäsen? Hupaisaa.

        En ole tuo aiempi kommentoija, mutta päästänpä nyt kissan pussista ja sanon ääneen sen, mikä tässä Johannan habituksen muokkauksessa oikein pistää silmään.

        On "hieman" ristiriitaista, että henkilö, joka korostaa olevansa "luonnonlapsi" ja antaa sen kuvan, että henkiset arvot, sisäinen maailma ja tasapaino ovat tärkeämpiä kuin pinnalliset ja materiaaliset arvot, on sitten kuitenkin kokenut tarpeelliseksi muokata sekä ulkonäköään että puhe- ja laulutapaansa keinotekoisesti lapsenomaisemmaksi.

        Kun tämä "lapsinaiseksi" muuttumisen ajankohta vielä sattuu yksiin sen ajan kanssa, kun Johannalla on ollut suhde Tuomaksen kanssa, niin tuleehan siinä mieleen yhtä ja toista, vaikkei ehkä pitäisi. (Tiedän, asia ei minulle kuulu.)

        Yhtä lailla on "hieman" ristiriitaista sekin, että Tuomas aikoinaan julkisuudessa hehkutti etsivänsä "tavallista luonnonkaunista naapurintyttöä", mutta niinpä elämänkumppaniksi "sattui" sitten lopulta valikoitumaan kotimainen iskelmätähti, jonka ulkonäkö ja esiintyminen muuttuu aina vain vähemmän luomuksi, mitä pitempään hän on Tuomaksen kanssa kimpassa.

        Mikä lie siis syytä ja mikä seurausta... Ja onko toinen pinnallisempi toista?

        Surullinen mielihän tässä tulee, kun rupeaa asiaa enemmän ajattelemaan, oli kyse sitten Johannan epävarmuudesta tai jostakin muusta epäsuhdasta suhteessa. (Poistun siis ajattelemaan mukavampia asioita.)


      • Sudenmorsian
        Luomusimmut ja suu kirjoitti:

        Noitten Facebook-kuvien perusteella näyttää kyllä siltä, että silmäluomiakin on leikattu ja sillä tavalla saatu silmät kauniimmin esiin ja katse avarammaksi.

        No, ei siinä mitään, kyllä minä Johannalle suuret silmät ja täyteläiset huulet suon, minulla ne on ihan luontoäidin antamana. Voihan se vanhuusiällä olla silmäluomien kohotusleikkaus joskus itselläkin edessä, joten parempi olla liikoja paheksumatta senkään puolesta :-D...

        Noi kuvat on otettu eri kuvakulmista. Oon ite ollu Johannan fani vuodesta 2009, oon käyny keikoilla siitä lähtien, ja voin sanoa että oon sen verran monta kertaa livenä nähny että huomaisin jos Johanna olis jossain leikkauksessa käynyt ja muutenkin teille kaikille jotka väitätte Johanna teeskentelevän niin voin sanoa että se on ihan täyttä paskaa. Johanna on valehtelemaat hyväsydämisin ihminen jonka tiedän. Johanna kunnioittaa ainakin fanejaan kunnolla. Ja se että se ois Tuomaksen takia ruvennu lapsenomaiseks, ni varmaan te sen oikeesti tiedätte. Teillä ei selvästikkään oo muuta tekemistä kun arvostella toisia ihmisiä, lieneekö kateutta, huonoa oloa tai itsetuntoa. Johanna on todella ihana ihminen, joka ei ansaitse tämmöstä paskaa. Kiitos, olen puhunut.


    • Veistä ja filleriä

      Kauneuskirurgia ja lievemmät kuin kirurgiset toimenpiteet ulkonäön parantamiseksi ovat nykyaikaa, ja niitä käyttävissä ihmisissä ei sinällään ole mitään nauramista tai säälittelemistä. Jos esim. huuliin laitetaan vähäsen täytettä, tulos on yleensä hyvännäköinen. Jostain syystä joille kuille järkevä täytemäärä huuliin ei riitä, ja lopputulos voi todella näyttää kamalalta (esim. Tuksun Iines-ankka -huulet). Samoin rintojen suurentamisessa jotkut menevät mielettömyyksiin. Näistä Nightwishin entisistä laulajista Tarja ja Anette eivät minun silmissäni näytä luomutuotteilta, eikä heidän tarvitsekaan. Luulen, että he ovat laitattaneet täyteaineita ryppyjensä poistamiseksi, ja mikäs siinä. Sileänaamainen nainen näyttää paremalta kuin ryppynaama.

      • Kyllä näkyy

        Tarjalla kyllä nykyään jo rypyt näkyy poskissa ainakin ja muutenkin minusta kummatkin näyttävät luonnollisista, Anette on niin tukevassa kunnossa ettei rypyt näy lihavasta naamasta ja Tarjan kuvat on aina viimesen päälle photoshopattuja....


      • Kontrollifriikki
        Kyllä näkyy kirjoitti:

        Tarjalla kyllä nykyään jo rypyt näkyy poskissa ainakin ja muutenkin minusta kummatkin näyttävät luonnollisista, Anette on niin tukevassa kunnossa ettei rypyt näy lihavasta naamasta ja Tarjan kuvat on aina viimesen päälle photoshopattuja....

        http://web.stagram.com/p/494851013311481354_286282832

        Kyllä tää aika luomulta näyttää juonteineen...

        Anette ei ole tukevassa kunnossa ollut sitten Nightwish-aikojensa, ei edes raskaana ollessaan. En tiedä mitä ne sille syöttivät kiertueilla.


      • Kuvakulmat
        Kontrollifriikki kirjoitti:

        http://web.stagram.com/p/494851013311481354_286282832

        Kyllä tää aika luomulta näyttää juonteineen...

        Anette ei ole tukevassa kunnossa ollut sitten Nightwish-aikojensa, ei edes raskaana ollessaan. En tiedä mitä ne sille syöttivät kiertueilla.

        Ei se Anette Nightwishin aikanakaan näyttänyt tukevalta niissä itse ottamissaan kuvissa.


    • Dr Sygerö

      "En tiedä mitä ne sille syöttivät kiertueilla."
      Stressi, unenpuute ja epäsäännöllinen syöminen, tästä se lähtee. Tuskin Anette on painanut edes 60 kiloa, hänen kavoissaan näkyi vaan tuo kova keikkaelämä joka ei sopinut hänelle.

    • Festari-tyttö

      Sotkamon Sykkeessä oli Holopainen vanhempineen lavan reunalla katsomassa Kurkelan esitystä. Johannakin esiintyessään vilkuili hymyillen heitä kohti. Söpöä!

    • uuu

      Hei,

      itse ajattelen, että tässä puhutaan toisaalta parisuhteesta, minkä verran kannattaa olla yhteistä ja ei kannata olla. Toisaalta puhutaan eri kulttuurituotteista, kulttuurituotteiden kuluttamista ja tyylillajeista ja eri kulttuurituotteiden hyödyntämisestä eri ikävaiheissa elämänkaaren aikana.

      Ajattelen Johanna tyylivalintaa, tietyn ikäisen, enkä yhtään vähättele musiikin harrastamisena tai työn tekemisenä, työuran luomisena. Voihan sitä niinkin luoda, että sitoo sielunsa kirkassilmäisyyteen joka ihmettelee kuin tarinan tai sadun keiju, tietysti voihan se alkaa tuntua jossain vaiheessa vähän liian yksipuoliseltakin, että ihmettelee kaikkea ympärillään ihan kuin uutena asiana. Sillä tavallakin voi säilyttää kiinnostuksen elämään. Varmaan Johanna hyödyntää myös työssään tummempiakin sävyjä, mutta haluaa olla profiloitunut tietyllä tapaa. Silleen kai sitä uraa luodaan musiikin ja kulttuurin tai muulla työalalla , että otetaan vähän sieltä, tuolta ja täältä. Ja sitten verkostoidutaan muiden kanssa.Ja otetaan ehkä julkisuus ns. haltuun. Siinä sopassa on media ja kuluttajat.

      Tosta Disney-tyylilajista - joo, okei, disney on nokkelaa ja varmaan ruokkii mielikuvitusta tietyllä tavalla visuaalisesti jne. ja elokuvat jne., Siellä on kulttuurisia merkkejä siitä hyvä-paha asetelmasta jne. Näitä näkee myös teatterissa. Toisaalta ajattelen , että pelkkä Disney-tyylilajina pikkuoravineen, on vähän liian intohimotonta tai oikeastaan se pyrkii peittämään ennakkoluuloja, erimielisyyttä ja montaa kaikkea sellaista elämään ja yhteiskuntaan kuuluvaa näkökulmaa. Ajattele nyt, jos koko ajan parisuhteessa esim. keikistelisi ja veikistelisi. Kuka sitä kestäisi? ajatellaan vaikka jossain tiimityössä. Milloin keikistelijä ja veikistelijä keskittyy, paneutuu tai ottaa vakavasti tai on syrjäytyneen puolella?

      Disneyssä ei ole paljoa sellaista säröä, elämän makua, jota itse arvostan. Hetkellisesti voin kuluttaa Disneyä. Voihan ne disney-kulttuurituotteen tunteet herättää iloista ja hersyvääkin, jotain tapahtumisen tunnetta, mutta kukaan ei jaksa koko ajan sellainen olla. Disney on peliä ja leikkiä tavallaan.

    • pohdintavainen

      Disneyn antama naiskuvahan on mitä hirvein. Tai helppohan sellaisen naisen kanssa on olla, joka on imenyt vaikutteensa disney-piirretyistä: tärkein ominaisuus olla kaunis, kiltti, viaton, kodin hengetär, miehen armoilla ja pikkusievä. Mulan taitaa olla melkeinpä ainoita klassisia disney-"prinsessoja", joka on edes hetkittäin subjekti, eikä pelkkä objekti.

      Toki tuo voi olla vain julkisuuskuva ja oikeasti Johannasta löytyy syvyyttäkin. Nyt antanut itsestään aika pintapuolisen ihmisen kuvan, jonka elämä on yhtä taikatalvea, hämmästystä ja kummastusta. Tosin saman kuvan saa Holopaisesta

      • aikuisten oikeesti?

        Kuka muka imisi itseensä pelkästään Disneyn piirrettyjen naiskuvaa? Kyllä aikuisuuteen mennessä ehtii saada vaikutteita moneltakin taholta, jopa ihan elävästä elämästä. Sitä paitsi Aku Ankka -lehden naishahmothan ovat melkoisen itsevarmoja ja aikaansaavia tyyppejä, karrikoituja kyllä, mutta sehän kuuluu sarjakuvan luonteeseen.

        Julkisuuskuvan pintapuolisuus on kyllä ihan katsojan silmissä, riippuen siitä mitä mediaa ja minkä verran seuraa. Tämä kyseessä oleva pariskunta tekee paljon muutakin kuin hämmästelee taikatalvea. Jos nyt Roope-projektin satumaisemat ovatkin tapetilla, niin tuskin he silti ovat ykskaks muuttuneet keijukaiseksi ja menninkäiseksi. Tämä on vain yksi vaihe työelämää.

        Lopuksi hieman poimintoja Tuomaksen haastattelusta ylellä 31.1.2014:

        "Kiteeläiset kunnioittavat Tuomaksen ja Johannan yksityisyyttä

        Tuomas Holopaiselle koti on paikka, jonne ei ole naistenlehtiä tai muutakaan mediaa päästetty... Privaattielämän haluaa pitää privaattina. Kyllähän meillä Johannan kanssa on sama osoite, mutta me ollaan sovittu, että julkisuudessa ei asiasta puhuta sen enempää. Toivottavasti myös ihmiset ymmärtävät sen."


      • päläpäläpläää
        aikuisten oikeesti? kirjoitti:

        Kuka muka imisi itseensä pelkästään Disneyn piirrettyjen naiskuvaa? Kyllä aikuisuuteen mennessä ehtii saada vaikutteita moneltakin taholta, jopa ihan elävästä elämästä. Sitä paitsi Aku Ankka -lehden naishahmothan ovat melkoisen itsevarmoja ja aikaansaavia tyyppejä, karrikoituja kyllä, mutta sehän kuuluu sarjakuvan luonteeseen.

        Julkisuuskuvan pintapuolisuus on kyllä ihan katsojan silmissä, riippuen siitä mitä mediaa ja minkä verran seuraa. Tämä kyseessä oleva pariskunta tekee paljon muutakin kuin hämmästelee taikatalvea. Jos nyt Roope-projektin satumaisemat ovatkin tapetilla, niin tuskin he silti ovat ykskaks muuttuneet keijukaiseksi ja menninkäiseksi. Tämä on vain yksi vaihe työelämää.

        Lopuksi hieman poimintoja Tuomaksen haastattelusta ylellä 31.1.2014:

        "Kiteeläiset kunnioittavat Tuomaksen ja Johannan yksityisyyttä

        Tuomas Holopaiselle koti on paikka, jonne ei ole naistenlehtiä tai muutakaan mediaa päästetty... Privaattielämän haluaa pitää privaattina. Kyllähän meillä Johannan kanssa on sama osoite, mutta me ollaan sovittu, että julkisuudessa ei asiasta puhuta sen enempää. Toivottavasti myös ihmiset ymmärtävät sen."

        En tainnut puhuakaan siitä, että Kurkela olisi ammentanut naiskuvansa disneystä ;) vaan ylipäätänsä. Nykynuorten vääristynyt naiskuva lähtee lapsuudesta ja siitä, mitä populaarikulttuuri heille suoltaa.

        Ja sanoin, että Johannassa on varmasti paljon enemmänkin kuin julkisuuskuva antaa ymmärtää. Ehkä joku näkee julkisuuskuvankin syvällisenä, minusta Se on vain sanahelinää puettuna wannabemystisiin sanoihin ja sisällöttömään mussitukseen. Hänen musiikillinen osaamisensakaan ei vielä vakuuta. Viulua osaa soittaa, laulajana yksipuolinen ja artikulointi heikentynyt aikaisemmasta. Ääni todella kaunis, mutta nykyinen ässävika tekee sen, etten jaksa uusimpia biisejä kuunnella.

        Olen myös huomannut sen, että nykyään vaikutteissaan korostaa heviä ja sanoo olevansa omalla tavallaan rock. Aikana ennen tuomasta ei puhunut hevimusiikista mitään (nykyään siis sanoo, että nuoruudessa ollut hevityttö)


      • minulle kelpaa hyvin
        päläpäläpläää kirjoitti:

        En tainnut puhuakaan siitä, että Kurkela olisi ammentanut naiskuvansa disneystä ;) vaan ylipäätänsä. Nykynuorten vääristynyt naiskuva lähtee lapsuudesta ja siitä, mitä populaarikulttuuri heille suoltaa.

        Ja sanoin, että Johannassa on varmasti paljon enemmänkin kuin julkisuuskuva antaa ymmärtää. Ehkä joku näkee julkisuuskuvankin syvällisenä, minusta Se on vain sanahelinää puettuna wannabemystisiin sanoihin ja sisällöttömään mussitukseen. Hänen musiikillinen osaamisensakaan ei vielä vakuuta. Viulua osaa soittaa, laulajana yksipuolinen ja artikulointi heikentynyt aikaisemmasta. Ääni todella kaunis, mutta nykyinen ässävika tekee sen, etten jaksa uusimpia biisejä kuunnella.

        Olen myös huomannut sen, että nykyään vaikutteissaan korostaa heviä ja sanoo olevansa omalla tavallaan rock. Aikana ennen tuomasta ei puhunut hevimusiikista mitään (nykyään siis sanoo, että nuoruudessa ollut hevityttö)

        En tunne lähemmin Johanna Kurkelan laulatuotantoa, mutta uutukaisessa A Lifetime Of Adveture -sinkussa en kuule mitään ässävikaa. Hän lausuu niin tavallisen kuin muutkin englannin s-äänteet ihan kunnolla. Joitakin sanojen loppukonsonantteja ei kuulu kunnolla, mutta youtube-äänenlaatu ei ole mitään priiimaa. Mielestäni tämä sinkku Tuomas Holopaisen tulevalta Scrooge-albumilta on hyvä ja kaunis kappale niin sävellyksen kuin laulamisen suhteen.


      • ässäilyä
        minulle kelpaa hyvin kirjoitti:

        En tunne lähemmin Johanna Kurkelan laulatuotantoa, mutta uutukaisessa A Lifetime Of Adveture -sinkussa en kuule mitään ässävikaa. Hän lausuu niin tavallisen kuin muutkin englannin s-äänteet ihan kunnolla. Joitakin sanojen loppukonsonantteja ei kuulu kunnolla, mutta youtube-äänenlaatu ei ole mitään priiimaa. Mielestäni tämä sinkku Tuomas Holopaisen tulevalta Scrooge-albumilta on hyvä ja kaunis kappale niin sävellyksen kuin laulamisen suhteen.

        Ei se tuossa kappaleessa niin kuulunutkaan, mutta kahdessa uusimmassa soololevyssään osassa biiseissä hyvinkin selvästi. Tuntuu tarkoituksenmukaiselta, kun kaikissa kappaleissa ei tuota kuulu. En tiedä millaista tulkintaa tässä haetaan sitten, ehkä juurikin sitä lapsuuden viattomuutta kun "lässytetään"? Uransa alussa vastaavaa ei kuulunut missään kipaleissa

        Kaunis on kyllä ääni ja sopii tiettyihin kappaleisiin loistavasti, kuten tähän roope-biisiin.


    • Nightwish 4ever

      Sehän vituttaa joitain kun eivät kerro elämästään - SIITÄ PITÄÄ KERTOA!
      Johanna on tyhmä läheisriippuvainen pissis ja Tuomas rahan ahne pyrkyri - tämän olen lukenut vuosien varrella tältä foorumilta.

      • niin sekasin

        Niin ja olet varmasti lukenut myös siitä , että rahasta puhuminen on coolia, samoin kuin naisten(roska)lehdet. Kuten kaikki mahdolliset kielioppivirheet, niitäkin on kiva bongailla. Tarot-korteista ennustaminenkin tuntuu onnistuvan. Vaatetus- ja lavahuojunta on jo hieman korkeampaa filosofiaa.
        Mutta musiikista ei saa PUHUA, siitä nääs voi korkeintaan vienosti kuiskutella. Ymmärräthän veikkoseni. On alkanut juorutätien vallankumous. Uusi aika on ajanut ohitse orginaalin hevimiehen. Paluuta aikaan vehreiden niittyjen(ihana sana)ei enää ole.


    • kova ala

      Kauneusleikkaukset ovat arkipäiväistyneet. En itsekään malttaisi olla muokkaamatta ulkonäköäni, jos olisin esiintyvä artisti. Tässä suhteessa ymmärrän Johannaa kyllä, vaikka kaunis oli luomunakin.

    • luomufani1

      En usko, että muutos Johannan silmissä on mahdollista ilman kirurgin veistä.

      • musafani

        'A Lifetime of Adventure' kuulostaa enkelimäisen kauniilta Johannan laulamana olivat hänen silmänsä sitten vaikka nurinpäin päässä.


      • hyvänmusanfani
        musafani kirjoitti:

        'A Lifetime of Adventure' kuulostaa enkelimäisen kauniilta Johannan laulamana olivat hänen silmänsä sitten vaikka nurinpäin päässä.

        Ja näyttää myös enkelimäisen kauniilta. Kauniita naisia molemmat.


      • nicci7777
        hyvänmusanfani kirjoitti:

        Ja näyttää myös enkelimäisen kauniilta. Kauniita naisia molemmat.

        Jaa.a.....


    • satumaailma

      Luonnon parissa viihtyvänä ja sen raadollisuuteen törmänneenä surun kyynelten keskellä tuttavani sanoi ettei 'luonto ole mikään Disneyland'.

    • On the road again

      Kuinkahan tämä satusuhde kestää tulevat kiertueet, vai lähteekö Jossu rundille mukaan? Mitä tiellä tapahtuu, se tielle jää..

      • jebajep

        Voidaan sitten seiskasta lukea mitä tapahtuu. Sitä odotellessa...


      • tarkka silmä

        Johannan fb-sivulle(fani-sivu ei official) ladatuista kuvista huomaa hieman pyöristyneen vatsan seudun. Jospa on pikku-Holopainen tulollaan;-)


    • höpöpöhö

      Onko Tuomas se kuuluisa häntämies, joka nylkyttää kaikkea kahdella jalalla liikkuvaa ?

      • mievaaaan

        Tuomas on uskollinen ja ihana ihminen, joka haluaa Johannalle pelkkää hyvää


    • tietäjöinen

      Kesälaps taitaa olla tuloillaan?

      • Jebajep

        Mistäs niin päättelet? Tosin olen kyllä itsekkin Johannan facebook-kuvista huomannut, että vatsanseutu hieman pullottaa.


    • eitippatapa
    • idiot

      Voi hyvä luoja mitä paskanjauhantaa...alla ensiksi linkki Johannan kuviin ja niitä katsomalla voi todeta ettei naista ole leikelty,piste.

      https://www.google.fi/search?q=johanna kurkela&biw=1092&bih=532&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=adjjVMCqKMr7UMD4gYgK&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ

      ja sitten linkki lehtiuutisen kautta kuuluisuutta niittäneen meikkitaiteilijan blogisivustolle, katsokaa ja hämmästykää mitä kaikkea 16 -vuotias POIKA osaa meikeillä tehdä omalle naamalleen!!

      http://jerzubloggaa.blogspot.fi/2015/02/vapise-mega-paula-tassa-tulee-jere.html

      ..että eiköhän vaan tukehduta siihen kateuteen ja jätetään pariskunta rauhaan..

    • kikkihiirinen

      Koskahan vietetään disney-häitä?

      • Jebajep

        Eiköhän Seiska tai Iltalehti meille siitä ilmoita, kun aika on. Veikkaanpa,että ensin saadaan vauva-uutisia.


    • NoelNoelnoel

      Kas, Johanna julkaisee ensi jouluksi joululevyn John Two-Hawksin kanssa. Ja lähtevät kiertueellekin. Taitaa tulla tänä vuonna kaksi levyä koska uusi soololevykin on tekeillä. No kyllä kelpaa:)

      • joulukeikkaapukkaa

        http://www.johntwohawks.com/events.html
        Tossa olis niitä keikkapäivämääriä. Mutta perskeles, eihän niiltä mitään levyä ole tulossa. Keikkoja vaan, ja vähän liian pitkä matka lähteä katsomaan. Tulispa edes youtubeen jotain videonpätkää..


      • haltija

        Ei sitä Suomessa enää joululauluja lurautella kun keijupöly kuljettaa. Ihana kun ihmiset ja "keijutkin" saa kokeilla siipiään. Onnea ja menestystä!


    • Nihtwishkävikylässä

      Onko Tuomas H pulassa?

      • JebaJep

        Avaatkos hiukan taustoja? Miten pulassa?


    • tietäjäinen

      Uusimman levyn Alpenglow taitaa olla kirjoitettu Johannasta, Tuomashan myös sanoi sen olevan levyn henkilökohtaisin tekstiltään :)
      Once upon a time a song was heard
      Giving birth to a child of earth and verse

      Together we slay another fright
      Every Jubjub bird, spooks of the past
      Close your eyes and take a peek
      The truth is easy to see

      We were here
      Roaming on the endless prairie
      Writing an endless story
      Building a Walden of our own
      We were here
      Grieving the saddened faces
      Conquering the darkest places
      Time to rest now and to finish the show
      And become the Music, one with alpenglow

      Hand in hand guiding me into light
      You, the fairytale guise in blue and white

      You are my path my home my star
      A beautiful tale within the tale
      And when the dust needs to move on
      I will tuck us in on a bed of snow
      Painting white, silencing the valley we built
      Together we’ll sleep
      Devoured by Life

      • luulenkanssa

        tämä sävellys muistuttaa muutenkin kovasti Roope tekelettä. Heräsi ajatus, että jäikö Tuomaksella Roope osio päälle.


      • JebaJep

        Mielestäni nuo sanat kyllä kielivät onnellisuudesta. Tulkintani mukaan Tuomas kertoo, kuinka on ihanaa seikkailla jonkun (tässä tapauksessa JohKu:n) kanssa yhdessä. Jotenkin tulee myös mieleen, että parisuhteen suurin hekumallisuus on jo vähän laantunut ja nyt vain eletään sitä arkea yhdessä.

        Menipä syvälliseksi, mistäs minä heidän suhdetta tiedän, kuin lehtien lööpeistä mutta siitä huolimatta.


    • JebaJep
    • Epäuskoinen

      Tuolla toisella palstalla olivat varmoja, että Kurkela on paksuna.

      • Hypecr

        No menkää nyt sitten ihmeessä Nurmeksen kirkkoon toteamaan asia omin silmin, jos ei Joensuun lippuja ole jo hankittuna ;)


    • Plääh436

      Hirmuinen hulina on ollut tällä palstalla jokunen vuosi sitten. Ja vieläpä täysin bändin ulkopuolisesta henkilöstä. Mitä lie kuuluu pariskunnalle nykyään. Tämänkin keskustelun epäilijät ovat joutuneet syömään sanansa.

      • normaaliapuuhaa

        Niinhän ne luuserit yleensä joutuu...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe