Ikimuistoiset ensisuudelmat

Kissinggirl

Minkä ikäisenä tapahtui? Missä tapahtui? Näkikö kukaan, jos näki niin kuka?

26

1380

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pus<33333

      Tapahtui 12 vuotiaana ulkona puistossa, kun olin kahen jätkän ( toinen poikaystäväni, jonka kanssa olin vuoden ja kolme kuukautta yhdessä, joka sitten päättyi eroon jonka syynä oli toinen tyttö ... ) ja näki , poikaystävän paras kaveri . Suudelma oli silloin aika lyhyt ja kuiva mut hyvin se mieleen jäi :D

      • youngkisser-00

        Itelä ku oli 5-vuotias. Naapurin poika, (eka kertaa oltii sillo tavattu) alako juttelee ja lähin kaverin kaa sit sen keskustelun jäläkee jatkaa matkaa ja se juoksi mun perää, käänsi mut ja pussas suoraa suulle. "seukattii" sit seuraavat 3vuotta mut sit en enää nähny sitä sen jälkee ku täytettii 8vuotta. Oon nyt 13 ja oon pussannu 3poikaa :(


    • naamataulu

      Ensimmäinen ihastukseni ja ensimmäinen suudelmani

      Olin 13 vuotias ja kuudennella luokalla ala-asteella kun hormonit alkoivat hyrräämään. Asuimme perheeni kanssa pienessä kylässä maaseudulla ja koulussamme oli noin 50 oppilasta. Kävimme pari kertaa viikossa naapurikylän koululla englanninkielen tunneilla ja kohtasin siellä "maailman söpöimmän pojan". Naapurikoulun oppilaat kävivät vuorostaan meidän koululla aina joka toinen viikko.

      Olin erittäin ujo ja arka, enkä uskaltanut lähestyä häntä. Haaveilin ja katselin vain. Huomasin, että ihastukseni katseli myös minua, mutta hän oli myös ujo, eikä uskaltanut tulla juttelemaan minulle.

      Eräs sosiaalinen, suosittu ja kaunis uusi ystäväni naapurikylän koulusta auttoi minua. Hän oli hyvä kaveri tämän ihastukseni kanssa. Ystäväni järjesti kotibileet yhdessä ihastukseni kanssa ja keräsi koolle pienen porukan kouluistamme. Tanssimme ja pidimme hauskaa pitkälle iltaan! Emme vieläkään uskaltaneen ihastukseni kanssa kumpikaan tehdä aloitetta keskustelulle..

      Seuraavat bileet olivat paikkakuntamme nuorisoseuralla ja järjestäjinä toimivat seiskaluokkalaiset. Menimme bileisiin ystäväni kanssa ja ihastukseni saapui myös paikalle. Suunnittelin etukäteen, että tänään se tapahtuu; ensisuudelmani! Ihastukseni tuli hakemaan minut tanssimaan hitaita kanssaan ystäväni toimesta. Tanssimme ja olimme tiiviisti kiinni tosissamme, mutta emme uskaltaneet katsoa toisiamme silmiin. Ilta jatkui ja jatkui. Tanssimme koko illan, mutta ensisuudelmaan ei uskallettu.

      Uusi paras ystäväni tiesi paljon enemmän pojista. (Voi että se oli ihanaa ja jännittävää aikaa). Vanhemmille ei tietenkään kerrottu mitään tällaisista asioista. He luulivat, että koulussa välitunneilla pelasimme vain pelejä tai rakensimme lumilinnoja. Todellisuudessa suunnittelimme kotibileitä ja haaveilimme pojista.

      Eräänä päivänä koulun jälkeen ystäväni järjesti minut ja ihastukseni samaan aikaan yhden pimeän käytävän nurkkaan. Minä menin sinne käskystä odottelemaan ja ystäväni kävi hakemassa ihastukseni myös sinne. Kumpikaan ei tiennyt mistä on kysymys, mutta minulla oli miljoona perhosta vatsassa ja saatoin ehkä aavistaa, että jotain ihanaa tulee tapahtumaan.

      Ihastukseni saapui ja katseemme kohtasivat vihdoin kunnolla. Hän lähestyi minua ja katsoin ujosti hänen päälleen. Kosketin häntä varovaisesti käteen ja lähestyin vielä lisää. Pian huulemme kohtasivat ja suutelimme. Se tunne oli aivan käsittämätön. Vihdoinkin!

      Kuulimme pian askeleita käytävästä. Opettajamme huuteli ihastukseni nimeä ja pyysi pitämään kiirettä, koska heidän bussi oli lähdössä takaisin omalle koululle. Yritimme piilotella, mutta opettaja löysi meidät lopulta. Seisoimme vierekkäin pimeässä nurkassa, eikä kumpikaan saanut sanottua mitään. Opettaja vaikutti siltä, että ei aavistanut äskeistä tapahtumaa ja lähdimme kotiin.

      Kuulin myöhemmin ystävältäni, että opettajamme oli vanhenpien illassa ottanut puheeksi minut ja ihastukseni ja että olemme pussanneet koulussa. He lietsoivat sitä kuin se olisi jotenkin väärin ja paha asia. Minun vanhempani eivät saaneet kuulla, koska eivät olleet paikalla.

      Jatkoimme pussailua koulussa ja etsimme aina jonkun hyvän piilopaikan esim. bussipysäkkikatos koulun takana. Voi että se oli ihanaa aikaa.

      Tätä ihanaa aikaa kesti noin puoli vuotta. Ala-aste päättyi ja lähdimme kesälomalle, jonka jälkeen aloitimme uudessa koulussa paikkakuntamme keskustassa. Uusi koulu, uudet oppilaat. Ihastukseni ja minä ajauduimme pikkuhiljaa uusiin kuvioihin.

      Siinä oli minun tarinani ensimmäisestä suudelmasta.

      Kertokaa te muutkin! Nämä ovat niin ihania.

    • Erksutin95

      Itsehän sain ensisuudelmani tuossa lokakuun 21. Päivä viime vuoden puolella.

      Olimme juhlistamassa pian tulevia 17v synttäreitäni mökillä pienellä porukalla, mukana mjyös ihastukseni. Illan kuluessa yhdellä jos toisellakin oli jo hieman alkoholia veressä, kun joku tytöistä ehdotti pullonpyöritystä.

      Kaikki muut paikallaolijat olivat seurustelevia pareja joten tehtäviä oli hankala keksiä sinänsä. Mitä nyt pojat sai näitä: noni samu nuolase oskarin vatsaa. No homo.
      Jossain kohtaa pullo sitten osui ihastukseeni ja hän sai tehtävän. Eräs hyvä tyttö_ystäväni näki tässä tilaisuuden ja ehdotti suudelmaa minulle.

      Tyttöä piti hetki muiden maanitella sillä muut paikallaolijat olivat läheisimmät ystäväni ja he kaikki tiesivät homman nimen.

      Niin sitten lähes yllättäen tämä tyttö kääntyi ruskeat silmät suoraan omiani kohti tuijottaen, ja toi huulet lähemmäksi ja lähemmäksi... No, loput voi arvata.

      Sen illan ajan tunsin olevani maailman onnellisin ihminen.

      Juttumme kariutui piakkoin tuon illan jälkeen, mutta sen mansikanmakuisen suudelman muisto ei lähde koskaan huuliltani.

    • almost~in~love

      Sain ensisuudelmani 16v ku olin perheen kaa kreetalla matkalla.Suudelma tapahtu paikallisen komeen,mukavan miehen kanssa meren rantavedessä.Ahh oli ihanaa,paras suudelma vielä tähänkin pvään saakka(nyt oon 18).

    • tällaista

      Suutelin naista ensi kerran 24-vuotiaana järven kallioluodolla. Naisella oli bikinit päällä, ja olin ensin paljastanut hänen toisen rintansa ja sivellyt sitä. Hän hymyili silmät kiinni, ja silloin painoin huuleni hänen huulilleen. Kukaan ei nähnyt. Tämän jälkeen aloimme seurustella.

    • lidli on kiihkeä ;)

      itelläni ensisuudelma tapahtui sillon kun olin 13 Oltiin kaveriporukalla viettää iltaa läheisen koulun pihalla ja olihan sitä alkoholiakin mukana. Mukana oli siis 6 ihmistä joista puolet kumpaakin sukupuolta. Itse tunsin seurueesta vaan yhden tyypin joka oli hyvä kaverini. Siinä illan edetessä tutustuin yhtee näistä pojista ja sitten ku lähettii jossai kolmen jälkeen yöllä saattaa jätkiä lidlille no jo käveltiin käsi kädessä. Varsinainen ensi suudelma tapahtui siis lidlin pihassa ja kesti 5-10 minuuttia. Aika mukava ensi suudelmaks ;)

      • lislsple

        Oon nyt 15v ja mun ensi suudelma tapahtu k olin 10v kolmosella me tehtii näytelmää prinsessa ruususesta ja olin ruusunen siinä ja se ihana poikaa pussas Mua sit me ruvettii seukaa


    • 14v j oon jo pannu

      Tapahtui kun olin 12v ja olin kavereiden kanssa chatroulettee (vai mitenköhän se kirjotetaan? :D) Sitten siihen kuvaan tuli ihana tyttö, joka asui suomessa keljonkankaalla. Itse asuin samassa paikassa ja sovimme tapaamisen koulun pihassa. Sitten menimme molemmat tamaamis paikalle ja suutelimme. Nyt olen 14v ja olen saman tytön kanssa. Ollaan pantu jo kolmesti ;)!

      • kukanytei

        Kiitos tästä


    • 14v ja oon jo pannu

      Tapahtui kun olin 12v ja olin kavereiden kanssa chatroulettee (vai mitenköhän se kirjotetaan? :D) Sitten siihen kuvaan tuli ihana tyttö, joka asui suomessa keljonkankaalla. Itse asuin samassa paikassa ja sovimme tapaamisen koulun pihassa. Sitten menimme molemmat tapaamis paikalle ja suutelimme. Nyt olen 14v ja olen saman tytön kanssa. Ollaan pantu jo kolmesti ;)! Ihan pilluun vqqn! Kaksi kertaa kortsulla ja kerran ilmsn. Ensimmäisen kerran panin häntä suutelun jälkeen koulun pihassa ilman kortsua, toisen kerran isän pakussa, kun isä oli kaupassa, ja minä ja ihastukseni oltiin pakussa, kun isä kävi kaupassa. Hän kertoi kuinka hänellä voi mennä yli tunti, joten aloimme panemaan. Keksimme panna, kosta taskussani oli kortsu. Juuri kun olin saamassa orgasmin, isä avasi pakun takaluukun ja näki mitä teimme. Hän ei pitänyt siitä, ja ilmoitti ihastukseni isälle. Kolmas kerta oli niin, että menimme ostamaan kaupasta kortsuja ihastukseni kanssa, ja menimme samantien läheisen tien vierustaan, metsään.Kertokas muutkin oletteko pannut suutelun yhteydessä!

      • wwjvdjvhdvb

        On niin teinimäisesti kirjoitettu, et saattaa vaikka ollakin 14vee. Ja jos oletkin 45v peräkammarin poika, joka fantasioi, niin hyvin feikattu, ei paha lainkaan ;)


    • vilhuska

      Ensimmäisen kerran suutelin 8veenä poikaystävän kanssa mutta en muista sitä mutta 11w mun poikaystävä vaan sano et pussataan ja sitten me pussattiin ja sen kaverit näki mut ei sanonu mitään

    • herätyyys!!!!!!!!!

      ootte liian nuorii te 12-13 V tyypit haloo en ikinä aio pussaa mun poikkista huulille posket käy tai halaaminen ja muuten lähellä oleminen tarkotin ei ikinä tän ikäsenä sitku oon 18 v voin lähestyä toki ja halailla mutta en todellakaan rupea nuolemaan!

      • Ihmettelen...

        Mitäs pahaa siinä sun mielestä on? Pussailu,halailu yms käy ihan hyvin 10-14 ikäisenä mutta toisen seksuaalinen koskettelun ja seksin harrastaminen kannattaa jättää 17-20 vuotiaaksi.


    • ffdgg3

      olin 13 vuotias kun olin ala-asteella diskossa kun halusin sinne, no tanssisin aika monien tyttöjen kanssa kunnes tanssisin ihastukseni kanssa ja kuulin kaveriltani että hän oli myös ihastunut minuun, no tanssittiin 5 minuuttia kun kaikki 5-6 luokkalaiset huusivat: pussatkaa, pussatkaa ja siinä se ensisuudelma tuli ja oli ikimuistonen :) nykyään seurustellaan ja ollaan vieläkin yhdessä ja olen nyt 18, ja odotamme vauvaa jo

    • Trampoliinifani:3

      Olin sillo 13v ja poikaystäväni saman ikäinen. Oltii yhes oltu noin neljäkuukautta.
      Olin kavereitteni kanssa poikaystävän luona trampoliinilla. Hän istui minua vastapäätä. Kaverini lähtivät hakemaan juotavaa. Poikaystäväni tiesi että olin kokematon suutelija. Hän tuli minua lähemmäs ja olin sanomassa jotain mutta hän sanoi nopeasti: Älä....Haluunnäyttää sulle jotai. Sitte se laitto kätes minun niskaa ja suuteli minua. Sen jälkee hän kaato mut makaamaa siihe trampoliinil ja suuteli. Sitten sanoi: Suha piti ol kokemato? Sähä suutele hito hyvi. Sitten kaverimme tulivat. En ole varma tajusivatko he menoa.
      Olen yhä saman pojan kanssa yhdessä ja olen 19 vuotias. Rakastan häntä todella paljon

    • Ensisuudelma 11.w

      Hei!Olin itse 11 vuotta,kun koin ensisuudelmani.''Poikaystäväni'' ja hänen perheensä olivat meillä grillijuhlissa.Menimme todella myöhään nukkumaan.Nukuimme ''poikaystäväni'' kanssa alakerrassa.Kun olin vessassa pesemässä hampaitani ''poikaystäväni'' tuli myös vessaan.Olin juuri lopettanut hampaiden pesun.Sitten yhtäki hän suuteli minua kielisuudelmalla.Sittenhän me ihan villiinnyttiin ja teimme kielisuudelmia 2h30min.Se oli ihana kokemus ensisuudelmaksi.''Poikaystäväni'' äiti ja pikkusisko näkivät.Pikkusisko ei tajunnut mitään ja ''poikaystäväni äiti sai sätkyn.Tätä me jatkoimme muutamia päiviä.

    • 16+9

      Olin 15v kun sain ns. oikean ensisuudelman (en nyt halua laskea tähän ala-asteen pullonpyöritys-tehtäviä..).
      Olin tän ihanan pojan kanssa yhdellä mökillä, ja makoiltiin ulkona viltin päällä. Siksi yöksi oli ennustettu, että näkyy paljon tähdenlentoja, joten kateltiin niitä siinä.

      Jonkun ajan päästä se kysy, että "Onko sulla kylmä?" ja ku mä mutisin että vähän, nii se veti mut sen kainaloon makaamaan. Sitte ku sen käsi oli mun ympärillä, nii sen oli aika helppo nostaa mut sen päälle makoilemaan.

      Se katto taivaalle, ja sano että se näki tähdenlennon. Kysyin, että toivoko se jotain, ja se nyökkäs. Se laitto käden mun niskaan, tuli lähemmäs ja suudeltiin pehmeesti. Suudelman jälkeen se sano, että sen toive toteutu... :)

      Nojoo tiiän että kuulostaa tosi siirappiselta mutta silti..:D

    • true story brot

      mä menin kauppaa ja myyjä ahdisteli 20 senttisellä ja mä itkin sitte mä sanoin haa haa ja mä pussasin sitä 32 min sit mä ryöstin kaupan ja sossu sai mut kii ja sit mä pussasin sitä 1 sec

    • ...

      Lasketaanko äiti?

    • Wellous

      Ensimmäinen suudelma tapahtui yhdessä baarissa.
      Olin pitkään tuntenut yhden pojan ja jopa vähän ihastunut. Tavattiin jälleen pitkästä aikaan ja siinä me istuskeltiin vierekkäin.
      Yhtäkkiä käsi kietoi minut lähemmäs, toinen käsi käänsi pääni ja sitten sitä vain mentiin. Voi sitä tunnetta kun ihastus antaa vastakaikua! Vieläkin mahassa tuntuu se ihana tunne minkä tunsin silloin :)

    • KillerCat

      Olin 13.v olin mökillä poikaystäväni ja äitini kanssa. Katsoimme leffaa myöhään yöllä poikaystäväni kanssa, siinä kun halailimme niin molemmat halusivat pienen keskustelun jälkeen suukon. Oli todella mukava ja muistoihin painuva suukko :)
      Nyt olen 14.v

    • Turunen

      Wellous. Kannattaa käydä lääkärissä tarkistaa, meinaa voi olla vakavatki seuraukset kerta vieläki mahassa tuntuu.

    • örmörmör

      Jaa,
      Mielenkiintoinen aihe...
      Minkä ikäisenä tapahtui? - Ei ole tapahtunut.

    • rakastunut

      Ensimmäinen suudelmani tapahtui 12 vuotiaana. Tapahtui silloin 13 vuotiaan pojan kanssa. Muistan kuinka koulussamme oli bileet ja sinne tulivat illalla meidän viitos luokka ja heidän kuutos luokkansa. Siinä jotain rupateltiin ja juhlittiin riehakkaalla tunnelmalla kunnes juhlat loppuivat ja menimme jatkoille yöhön asti. Jatkoille saapuiva muutamia muitakin juhlijoita ja siinä jotain sekoiltiin kunnes ruvettiin leikkimään jotain. Jäimme poikaystäväni kanssa hetkeksi kahden kesken ja pidimme toisiamme kädestä kiinni kunnes halattiin ja hän otti lantioltani kiinni ja suuteli minua. Suudeltiin siinä koulun pihalla varmaan 15min kunnes muut tulivat paikalle ja huomasivat touhumme. Onneksi he oivat hieman sekaisin joten selvisimme pelkillä "ouuuu ne pussaa" ja "kohta on varmaan pullat uunissa" huudoilta ja pientä keskustelua syntyi seuraavina koulupäivinä. Ei jaksettu enään olla jatkoilla kun tunnelma alkoi mennä jo vähän yli rajojen (alkoholi ei liity mitenkään) joten lähdettiin poikaystäväni tyhjään kotiin ja jatkettiin siellä touhujamme. Se oli ihanaa aikaa. Olemme edelleen yhdessä ja todella onnellisia

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe