Olen paska ihminen

Paska ihminen

Olen kaikessa huono enkä osaa mitään. Minulla on "peukalo keskellä kämmentä" ja vaikka osaisinkin jotain, niin olen todella hidas. Esim. tämän viestin kirjoittaminen on todella vaikeaa.

Sosiaaliset taitonikin ovat ihan surkeat ja tämän takia muut ihmiset eivät viihdy seurassani (muutkin syyt tosin vaikuttavat tähän) enkä minä viihdy muiden seurassa.

Olen myös todella tyhmä ja hidasälyinen ja huonomuistinen. En muista monia tärkeitä asioita (muistan kuitenkin monia hyödyttömiä asioita), vaikka olenkin nuori enkä mikään dementoitunut vanhus.

Harrastan liikuntaa melko paljon, mutta kuntoni on silti aika huono. Eikä ulkonäössänikään ole hirveästi hurraamista.

En siis pysty elämään normaalia elämää koskaan. Enkä varmaan valmistu ikinä tai saa työpaikkaa tai tyttöystävää.

Eli mitä minun kannattaisi tehdä?

19

3975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tinkaelina

      Hyvä mies(?), hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. Negatiivinen sisäinen puhe pitää lopettaa. Aloita päiväsi katsomalla peiliin, hymyilemällä, ja sanomalla lempeällä äänellä: Olen hyvä tyyppi ja löydän vielä paikkani tässä elämässä.

      Jos sinusta tuntuu ettei kukaan rakasta sinua, voin kertoa että on yksi joka rakastaa : Jumala.

      • SateenYksinäinenJuova

        Mä en pysty katsomaan peiliin ja hymyilemään, paitsi jos pakotan itseni siihen, ja oli hymy minkälainen tahansa, se näyttää niin teennäiseltä ja epäuskottavalta. En voi sanoa olevani kaunis ilman, että mieleni huomaa sen valheeksi, enkä tunne sen olevan totta.

        Jumala "hömpötys" ei toimi mulla, en usko Jumalaan enkä muutenkaan välitä koko hepusta.


      • Anonyymi

        Ota lasillinen vichyä, odota , pieraise. Odota taas ja pierse

        Tämän toistat viidesti niin voit lähteä pupiin kakaolle8.


    • 14+9

      Unohda vanha elämäsi, mitä väliä vaikka olisitkin hidas ? Sinulla on sentään kaikki raajat tallessa (?) Itseltäni puuttuu oikea käsi ja sen pois amputoiminen toi mukanaan vakavan masennuksen, josta olen toipunu mielestäni hyvin. Sinulla ei ole vakavaa sairautta kuten aivokasvainta tai et ole halvaantunut(?) Nauti elämästä kerran vaan täällä eletään, muista että sinuakin varten on olemassa juuri se henkilö joka rakastaa sinua, ja joka on täällä sinua varten, joka sulkee silmänsä illalla ja avaa ne aamulla siksi että voisi joskus kohdata sinut. Rakasta itseäsi ja rakasta muita ! Yritä elää joka päivä niinkuin se olisi viimeisesi ja ole rohkea !

      • Botti2

        Muu on ihan hyvää puhetta, mutta turha väittää että jokaiselle on joku. Se ei aina mene kuin elokuvissa ja aika moni jää yksin. Jotkut omasta tahdosta ja jotkut ei uskalla tehdä asialle mitään.


    • ,,,,,,

      Kyllä näitä löytyy jotka vakuuttelevat huonoutta.
      Hitaasti hyvä tulee, ajatellen aivan kaunis.
      Sosiaaliset taidot, joo , kauhea kilpailu paikasta auringossa ja lopulta nämä kaikessa pätevät jäävät yksin.
      Mistä tiedät ovatko muistamasi asiat hyödyttömiä?

    • Et oo paska

      Mulla sama, oon ihan paska... viiltelin paljon ja itsaria meinasin, mutta mua autto se että laitoin kaikkee lappuja seinille jossa luki esim: kukaan ei ole täydellinen, Elät vain kerran, olet hieno ihminen, joku rakastaa sinua, olet vielä nuori... yms... Ja kyllä jokaselle joku rakastettu löytyy :)

    • Itsetunto kohdalleen

      Ainakin hyvin olet osannut kirjoittaa, joten et ole paskamainen ihan joka jutussa =D

      Sulla on vaan huono itsetunto ja et osaa nähdä hyviä puoliasi. En millään usko, että olet tuollainen mitä kuvailet. Onko sinulla positiivisesti kannustavia ihmisiä ympärilläsi? Mene ja hae ammattiapua! Sinusta tulee vielä vaikka mitä, kunhan saat itsetuntosi kohdalleen? Älä vertaile, hyväksy itsesi juuri sellaisena kuin olet!!

    • Kohtalontoveri1

      Voin lohduttaa sinua että et ole todellakaan ainoa. mei kaikki olemme yhtä tärkeitä ja erilaisuushan on vain rikkaus. Älä turhaan mieti tuota. Minä ainakin hyväksyn sinut sellaisena kuin olet!

    • mcod

      olenko surkea kun jouksin puoli kuupperissa 750 olenko ihan surkea?

    • mato4

      Mä olen mato ei musta oo mihinkää mä meen komeroon ja kuihdun lopullisesti

    • oot.varmaan.parempi

      En usko että oot ihan noin huono kuin kuvaat aloittaja.

    • Sinullaon

      tasan 2 vaihtoehtoa. Hyväksy kurjuutesi sellaisena kuin se on ja kärvistele siinä lopun ikääsi (joka voi itsemurhan myötä jäädä lyhyeksi) Tai sitten otat itseäsi niskasta kiinni ja aloitat systemaattisen itsesi kehittämisen tilanteen muuttamiseksi.

    • Olen.tyhmä

      Minäkin olen paskiainen vaikka vain huono sosiaalisuus käy minuun.

    • henkinenlaiskuus

      On niiiiiiiiiiiiiiin paljon helpompaa valittaa ja ruoskia itseään henkisesti kuin tehdä asialle jotain. Henkinen laiskuus on super helppoa.

      Tiedät kirjoituksesi perusteella missä olet "huono", ts. mihin haluat parannusta.
      Miksi et hanki infoa mitä voit tehdä asian hyväksi ? Kirjoituksessasi ei ollut mitään vikaa. Jos se kestää kauan, kirjoittele enemmän - totuttuasi siihen se sujuu helpommin!
      Osaat käyttää nettiä, se on aarrearkku infon suhteen (kun käyttää sitä valitsevasti).

      Kuinka moneen kymmeneen työpaikkaan olet jo hakenut?
      Kuinka monen työnantajan haastatteluihin olet viitsinyt vaivautua menemään?
      Kuinka monen työnantajan juttusille olet vain kävellyt suoraan tarjoamaan apuasi!
      Kuinka moneen maatilan isännälle (he huutavat apuvoimia!!!!!!!!!) olet tarjoutunut avuksi?
      Kuinka moneen ravintolaan olet tarjoutunut tiskaajaksi tai tarjoilijaksi?
      Kuinka monelle rakennukselle olet tarjoutunut naulankantajaksi?
      Kuinka monelle vanhukselle olet tarjonnut siivous, kaupankäynti yms. apuasi?

      Jos vain viitsit tehdä töitä, sitä on enemmän tarjolla kuin hakijoita! Tehdessäsi mitä tahaansa hyödyllistä konkreettisesti, jäättää vähemmän aikaa piestä itseäsi henkisesti!

      Mutta onhan se niin helppoa vain valittaa ja syöstä itsensä täydelliseen apatiaan, haukkua itseä ja muita siinä sivussa.

    • jeemiäs25

      haluan kakata

    • Anonyymi

      Tai amppu itse ase pois kuin viha itse

    • Anonyymi

      Sama

    • Anonyymi

      Olet tod.näköisesti lääkäri ? Eihän nuo nykyään osaa muuta kuin toistensa tyrimisiä puolustella . Samalla vaivalla voisivat hoitaa potilaitaan asiallisesti !

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe