unohtakaa nettitreffit

mikko

Siis kaikille miehille vaan tiedoksi, että älkää hakeko sitä seuraa netin kautta. Itse olen käynyt muutamilla treffeillä netin kautta, ja kaikki ovat olleet aika hirveitä demoneita, siis ulkonäöllisesti ainakin, baariin kun menee niin siellä upeet böönat käy yleensä kimppuun samantien... eli siis unohtakaa

30

8652

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikru

      Mikä niistä tapaamistasi naisista on tehnyt ulkonäöllisesti niin hirveitä? Pitäisikö olla missi, että kelpaisi? Tai pukeutua ja meikata päivätreffeille kuin baariin?

      • Hyi

        Ei netissä muuten mitään vikaa ole, mutta tuntuu että netin kautta tapaa kaikkein alinta pohjasakkaa jonka olemassaolosta ei muuten edes ole tietoinen. Tai tarkemmin sanottuna semmoista sakkia mitä ei normaalielämässä koskaan tapaisi tai näkisi.


      • Jaska
        Hyi kirjoitti:

        Ei netissä muuten mitään vikaa ole, mutta tuntuu että netin kautta tapaa kaikkein alinta pohjasakkaa jonka olemassaolosta ei muuten edes ole tietoinen. Tai tarkemmin sanottuna semmoista sakkia mitä ei normaalielämässä koskaan tapaisi tai näkisi.

        Morsioni tutustui minuun netin kautta. Ei hän muuten minua olisi tavannutkaan. Työpaikallenikaan hän ei pääse, koska se on vahvasti aidattu ja aseistettujen vartijoiden vartioima.

        Siitä sakasta en tosin osaa sanoa. Olen harvinaisen alani huippuammattilainen, tunnettu alan piirissä ympäri maailman. EU:n hommiinkin minut olisi haluttu, mutta enhän minä ulkomaille muuta.


    • net dates

      Joo aika tottahan tuo on, olen muutaman itsekin käynyt katsomassa mutta todellakin en olisi ollut missään tekemisissään heidän kanssaan jos ei olisi ollut tuota nettiä. Jotain outoa oli kummassakin tyypissä vaikkakin toisen kanssa tapailtiin useaan otteeseen ja oli ihan kivaakin välillä. Rehellisyyden nimissä tapailin häntä oikeastaan vaan sen takia kun oli kiva olla jonkun kanssa... ja miten selität kavereille, ystäville tai muille että "joo tää on mun tuleva vaimo/mies ja löysin sen netistä" no toisille toi on piece of cake.

    • Tyttö

      Katos vaan, päinvastaisia kokemuksia. Tapasin mieheni nettitreffeillä, aivan loistava, fiksu ja hyvännäköinen mies.

      Itse lähdin nettitreffeille koska se kuului asioihin joita olin päättänyt kerran elämässäni tehdä. Siis yhtä ainoata tyyppiä kävin tapaamassa ja heti napsahti. Baarista en jaksanut seuraa hakea koska kaikenmaailman iljetykset olivat kokoajan kimpussa ja haluamassa vain "sitä".

      Kyllä siellä ihan hyvän näköisiäkin ihmisiä on, te olette vain törmänneet vääriin ihmisiin. Lisäksi, tuo jännitettä tapaamiseen jos tietää, että henkisellä tasolla synkkaa ja ulkomuoto on arvoitus. Minä ainakin löysin edustuskelpoisen sieluntoverin.

      • Ihmettelijä

        Miksi sitten "roikut" vielä täällä, jos löysit jo yhden miehen itsellesi?


    • minna

      haethan itsekin netin kautta seuraa, joten jotain vikaa täytyy sinussakin olla!!!!!!!!!!

      • fakta

        Hirveitä xxl-naisia Suomi täynnä! Normaalikokoiset naiset olisivat tosi seksikäs ilmestys!


    • zap

      Tämähän menee niin kuin musiikissa... Jotkut kuuntelevat tyhjäpäistä pintapoppia, koska laulaja ja on niin ihanan seksikäs. Ja toiset taas arvostavat jotain hintelää hyypiötä, koska tämä osaa soittaa sielukkaasti pianosonaatteja yms. älykästä musiikkia.

      Ah kun pääsisikin treffeille sellaisen demonin kanssa, jolla on jotain omaperäistä sanottavaa.

    • leni

      Jos teillä on ollut kerran niin kauheita treffejä niin mitä te vielä täällä notkutte, menkää niihin keskikalja räkälöihin turvottakaa ittenne kekioluella niin senkin mestan böönat alkaa näyttään ihanilta. Tiedoksi vaan ne baarin böönat yleensä käy kimppuun sen vuoksi että niillä ei ole rahaa, ne odottaa sopivan yksinkertaista tyyppiä johon iskeä.

    • mies

      jos tytöllä ei ole itsetunto-ongelmia, masennusta, liikalihavuutta tms. niin jos tapaat hänet sätistä voit varautua siihen että iltansa viettää siellä sitten...

      • mikko

        Tuli käytyä tuolla chatissä, ihan vajaaälystä porukkaa koko chatti täynnä, mistään järkevästä kirjottelusta ei tietoakaan, hoitoa noille pitäis järkkää...

        No omapahan on asiansa, kukin taapertaa tyylillään...


      • Nainen
        mikko kirjoitti:

        Tuli käytyä tuolla chatissä, ihan vajaaälystä porukkaa koko chatti täynnä, mistään järkevästä kirjottelusta ei tietoakaan, hoitoa noille pitäis järkkää...

        No omapahan on asiansa, kukin taapertaa tyylillään...

        Hei kaikille! olen kuulkaa ihan tavallinen immeinen, kivan näköinen, fiksu, työssäkäyvä jne.jne. Olen seikkaillut netissä juuri siksi kun en halua mennä niihin kuppiloihin seuraa etsimään. Se on jo todettu, sieltä ei jää kuin paskaa kouraan.Siksi valitsin nettitreffit, tänään ekat, saas nähdä minkä ilmestyksen kohtaan.Ja jos on kauemmin tekstaillut toisen kans, niin tietää ihmisestä jo jotain. En todellakaan ota yhteyttä niihin jotka vihjailee ja ehdottelee suoraan seksiä.


      • tixa
        Nainen kirjoitti:

        Hei kaikille! olen kuulkaa ihan tavallinen immeinen, kivan näköinen, fiksu, työssäkäyvä jne.jne. Olen seikkaillut netissä juuri siksi kun en halua mennä niihin kuppiloihin seuraa etsimään. Se on jo todettu, sieltä ei jää kuin paskaa kouraan.Siksi valitsin nettitreffit, tänään ekat, saas nähdä minkä ilmestyksen kohtaan.Ja jos on kauemmin tekstaillut toisen kans, niin tietää ihmisestä jo jotain. En todellakaan ota yhteyttä niihin jotka vihjailee ja ehdottelee suoraan seksiä.

        heippa sinä normaali immeinen!
        sitten kun olet nettitreffeilläsi käynyt niin pistäppä ihmeessä kommenttia että kuinka kävi!!
        itse olen kanssa tekstaillut erittäin mukavan oloisen kaverin kanssa jo muutaman päivän ja tekis mieli tavata mutta kun ei oikein uskalla ottaa riskiä.Niistä kun ei ollenkaan tiedä mitä ne todellisuudessa on!!


      • Omansa löytänyt
        tixa kirjoitti:

        heippa sinä normaali immeinen!
        sitten kun olet nettitreffeilläsi käynyt niin pistäppä ihmeessä kommenttia että kuinka kävi!!
        itse olen kanssa tekstaillut erittäin mukavan oloisen kaverin kanssa jo muutaman päivän ja tekis mieli tavata mutta kun ei oikein uskalla ottaa riskiä.Niistä kun ei ollenkaan tiedä mitä ne todellisuudessa on!!

        Merkillinen paikka todellakin tämä chat. Suht "taviksena" ihmisenä olen törmännyt muutamiin ihmisiin (miehiin), joiden kanssa oikeasti juttu luistaa. Suurin osa on jollain lailla seksuaalispainotteisia, eli juttu jossain vaiheessa menee sitten seksin puolelle. No, eihän siinäkään mitään... nostaa vain hälytyskellot soimaan! Nämä ovat ehdotelleet vähintäänkin soittelemista. Mutta, onneksi minulla on vapaus valita. Ei voisi vähempää kiinnostaa... tavata henkilö, joka on netissä valmis kertomaan tuntemattomalle ihmiselle kaiken maailman seksijutuistaan ja haaveistaan ja samaan hengenvetoon ehdottaa tapaamista, suurin osa asettuu tähän kategoriaan.

        Mutta, yksi mies herätti heti kiinnostukseni juttelemalla aivan kaikesta, siis ihan tavallisista asioista. Hän onkin helmi kaikkien muiden joukossa! Meilailtiin lähes vuosi, ennenkuin vaihdettiin edes kuvia. Ja tyyppi osoittautui juuri sellaiseksi kuin oli kertonutkin. Sen jälkeen oli helppo päättää tapaamisesta. Kumpaakin jännitti aivan valtavasti... Tapaamiset jatkuu edelleen ja toinen on todellakin kaikkea sitä, mitä voit ihmisestä ajatella... ja ennenkaikkea, kaikkea sitä, mitä hän on kertonut olevansa! Ystävä/sielunkumppani löytyi täältä!


      • una
        tixa kirjoitti:

        heippa sinä normaali immeinen!
        sitten kun olet nettitreffeilläsi käynyt niin pistäppä ihmeessä kommenttia että kuinka kävi!!
        itse olen kanssa tekstaillut erittäin mukavan oloisen kaverin kanssa jo muutaman päivän ja tekis mieli tavata mutta kun ei oikein uskalla ottaa riskiä.Niistä kun ei ollenkaan tiedä mitä ne todellisuudessa on!!

        Minäkin otin, ja voin sanoa, että kannatti. En tiedä tuleeko jutusta pidemmän päälle mitään, mutta olen ainakin iloinen, että uskalsin. Ja huom, olemme molemmat ihan normaaleja ihmisiä.
        Et menetä mitään, tiedätpä ainakin, kannattaako kuluttaa enempää energiaa siihen mieheen.


      • lilli
        Nainen kirjoitti:

        Hei kaikille! olen kuulkaa ihan tavallinen immeinen, kivan näköinen, fiksu, työssäkäyvä jne.jne. Olen seikkaillut netissä juuri siksi kun en halua mennä niihin kuppiloihin seuraa etsimään. Se on jo todettu, sieltä ei jää kuin paskaa kouraan.Siksi valitsin nettitreffit, tänään ekat, saas nähdä minkä ilmestyksen kohtaan.Ja jos on kauemmin tekstaillut toisen kans, niin tietää ihmisestä jo jotain. En todellakaan ota yhteyttä niihin jotka vihjailee ja ehdottelee suoraan seksiä.

        kerro ihmeessä ...


    • Leena

      Et voi puhua kuin omasta puolestasi,tietenkään...
      Mietipä vähän,itse olet ilmeisestikin aika nuori..mutta entäpä miten luulet kaltaisteni naisten,kauniiden, mutta miehen petollisuuden takia yksinhuoltajiksi jääneiden,tapaavan vastakkaisen sukupuolen edustajia..etenkin kun kotona on pienet lapset..eikä alle 40v ole vielä ees vanha!
      Ja kun se baareissa istuminenkaan ei aina houkuttele,etenkin kun mieheltä haluaa muutakin kuin hengityksen joka haisee oluelta ja tupakalta.
      Ja joiden mielestä romantiikkaa on vain kirjojen sivuilla,ei tosi elämässä.
      Olen minäkin käynyt sokkotreffeillä,tuloksetta.Mutta se on vain johtunut siitä ettei kemiat ole kolahtaneet..ei mikään ole kaatunut vain ulkoiseen.
      Sisareni on aina sanonut että komeita miehiä aina löytyy,mutta jos mukavan löytää siitä kannattaa pitää kiinni...ulkonäöllä kun ei pitkälle mennä..muutakin suhteessa olla pitää.

      • mikko

        Ei ollut tarkoitus loukata ketään, sori vaan kun viesti otettiin noinkin vakavasti ;) Oikeastaan vaan ärsyttää kun noita ilmoituksia kirjottelee samat naiset kuukaudesta toiseen, kehuvat itsensä maasta taivaisiin ja vaativat vaikka mitä, sitten kun kohdataan (erittäin harvinaista), niin totuus onkin vähän toinen. Kyllä musta pitäisi pysyä totuudessa ja jos kuva vaaditaan, niin pitäisi sitten se omakin kuva puolestaan lähettää. Eihän ulkonäöllä olekaan suurta merkitystä varsinkaan kun suhteessa on jonkun aikaa elänyt, ja toisen on oppinut tuntemaan. Ja toi baarijuttu oli ihan vitsi... No niin, anteeksi vaan kaikille ;)


    • minä tavis

      siellä baarissa on sitä vientiä.. niin kuinka ihmeessä olet "sortunut" netti/sokkotreffeille ??

      Kokemukseni mukaa siellä baarissa vasta sitä törppöä porukkaa onkin ja
      ne kunnon helmitavikset jää
      niiden "ruusujen" varjoon !! vahinko

    • hee

      Olen ollut muutamia kertoja sokkotreffeillä netin kautta.Jokainen mies on soitellut ja tekstaillut perääni useita viikkoja ja ylistänyt ulkonäköäni ja olemustani,mutta ihan kaikille naisille vaan tiedoksi,ettei kannata hakea seuraa netin kautta: jokainen mies,jonka olen tätä kautta tavannut,on ollut pettymys.Joko he eivät ole puoleensavetäviä tai mikä vielä pahempaa -luulevat olevansa,niin kuin tämä alkuperäinen kirjoittaja tässä- vaikkeivät olekaan.

    • M 48

      Sillä ulkonäköongelmista pääsee. Ihan alussa riittävät strategiset luvut ikä, pituus ja paino. Tupakoiva keski-ikäinen näyttää 10 vuotta ikäistään vanhemmalta.

      Vanhentuneita kuvia tai kuvaa jostakusta toisesta ei kannata lähettää, sillä siitä jää varmasti kiinni.

      • mikko

        Siis eihän tämä nettihomma toimi ollenkaan... voihan sitä pyytää kuvan, mutta eipä sitä saa yleensäkään minkäänlaista kontaktia keneenkään, ihan hälliväliä-touhua...Ei kuulu mun maailmaan sellanen... Oon kirjotellu (enää en) kymmenien naisten kanssa ja kuviakin vaihtanut viime kuukausina ehkä 15:n kanssa jne. Normaalissa suhteessa olen elänyt 3 kertaa. En olisi uskonut että tämä nettihomma on näinkin typerää. Ainoa hyvä puoli tässä nettihommassa on että mahd. kontakti on valmiina, siis sillä tavalla, että jos joku esim. kadulla kattoo kivasti ja pitkään, niin siinä vaan menee hämilleen ja kaikki on ohi hetkessä, etkä näe sitä naista enää koskaan...


      • PiKkU kYmYsYs
        mikko kirjoitti:

        Siis eihän tämä nettihomma toimi ollenkaan... voihan sitä pyytää kuvan, mutta eipä sitä saa yleensäkään minkäänlaista kontaktia keneenkään, ihan hälliväliä-touhua...Ei kuulu mun maailmaan sellanen... Oon kirjotellu (enää en) kymmenien naisten kanssa ja kuviakin vaihtanut viime kuukausina ehkä 15:n kanssa jne. Normaalissa suhteessa olen elänyt 3 kertaa. En olisi uskonut että tämä nettihomma on näinkin typerää. Ainoa hyvä puoli tässä nettihommassa on että mahd. kontakti on valmiina, siis sillä tavalla, että jos joku esim. kadulla kattoo kivasti ja pitkään, niin siinä vaan menee hämilleen ja kaikki on ohi hetkessä, etkä näe sitä naista enää koskaan...

        Eiks sulle koskaan kukaan lähetä meilejä ihan muuten vaan?Onko kaikki ollu näitä nettituttuja?Eikö joukossa oo ketään muuta varteenotettavaa vaihtoehtoa?


    • Hyvännäköinen nainen

      En yhdy tohon, itse ole rekisteröitynyt sinne ja käynyt muutamilla treffeilläkin, miehet ovat olleet lähinnä se pettymys mulle. Kaikki komeaksi kuvailleet miehet laittavat ikivanhan valokuvan, mikä ei heitä edes muistuta, ja voihan herran pieksut millasia tolloja sieltä sitten tulee. Tiedän olevani hyvännäköinen ja sen olen myös etukäteen kertonutkin, mutta silti miehet ovat olleet ällistyneitä, kommentteja tullut tyyliin: olit liian vaatimaton kuvauksessasi, täydellisen upea

    • Satu

      Olen tavannut miesystäväni netin kautta. Olemme olleet yhdessä yli 1/2 vuotta. Olemme rakastuneita ja onnellisia!!!!!!!!!!!

    • kaunis30v

      Itse olen muutamilla treffeillä käynyt ja täytyy sanoa, että sokkotreffeille minua ei ainakaan enää saisi kirveelläkään. Miehestä voi saada hyvinkin positiivisen kuvan ulkonäköä myöten (eikö miehillä ole peiliä kotona tai minkäänlaista itsekritiikkiä??), mutta todellisuus on ihan toista.

      Oikein pistelee vihaksi sellaiset, jotka antavat ymmärtää olevansa fiksuja ja komeita ja ovatkin aivan täysiä juntteja.

      Ainoastaan silloin, kun olen nähnyt kuvan miehestä (ei vuosia vanhaa ja 20kg sitten), jotain osviittaa saa jo etukäteen ja voi sitten lopettaa epäkiinnostavien kanssa jutustelun jo alkuunsa.

      Koittakaa hyvät ihmiset ymmärtää, että valehtelulla ei pitkälle pötkitä, eikä liioin tuottamalla ihmisille vääriä mielikuvia itsestään. En jaksa uskoa että nämä kaikki oksettavat äijät todella omaisivat niin hyvän itsetunnon, että oikeasti kuvittelevat olevansa upeita uroksia. HYI!

      Netissä on myös komeita ja fiksuja ihmisiä, myös miehiä :)

      • kaunis30v.

        Ja se, että puhelimessa jutellessa toinen vaikuttaa hyvinkin kiinnostavalta, ei tarkoita sitä, että hän olisi sitä myös kasvotusten. Miehellä voi olla miellyttävä ääni ja hän voi olla kivaa juttuseuraa, mutta ulkoinen olemus ei kävele käsi kädessä puheiden kanssa.

        Ja ulkonäöstä sen verran: komeus/kauneus ei riitä, ellei muuten synkkaa tai aivot pelaa.


    • netti

      Samaa mieltä!

      Jotkut on siis tosiaan ihan muuta kuin itse ovat kuvailleet. Toisinaan tapaa muutamia kivoja nettitreffejä, ennenkuin huomaa, että niillä heittää päästä. Heillä on psyykehäiriöitä tai muuten sosiaalisia ongelmia vaikka muuten ulkonäöltä ok.

      En suosittele nettitreffejä!

    • voi

      Voipi sitä ensin sähköpostitella ja kysellä millanen kuvatus sieltä on tulossa.

      Ps. itse sinkut.netistä nykyisen vaimoni löysin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe