S3 ei lataudu.

Sastava

Missä voi olla vika kun puhelin ei lähde latautumaan vaikka liitetään laturiin?
Onko jotain kotikonsteja vai pitääkö viedä huoltoon?
Ennen lataudu hyvin mutta eräänä päivä lopettti lataamisen. Missä vika?

65

22168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmista että puhelimen usb johtu on hyvin kiinni laturiss aja toinen pää puhelimessa. Kokeile myös puhelimen uudelleen käynnistämistä.

      • softaerror

        samsungin perusvikoja varsinkin tableteissa yleistä lataamattomuus


    • Paha haju..

      Olisko laturi poks..

    • Litiunion

      Siis laite on pimeenä?

      Nyky akuissa on sellainen ongelma, koskien kaikkia merkkejä!
      Jos sen jännite jostain syytä pääsee kovin mattalalle, sen suojaus estää sen normaalin lataamisen ja se herää henkiin kun on parituntia laturissa kiinni itsestään

      Tällaisen tilanteen voi luoda, kun esin lämpimässä puhuu tai pelaa akun tyhjäksi, sit ulkona kylmässä taskussa ja sit laturiin, niin eipäs tapahdukkaan mitään!
      Vasta herätelatauksen kautta kun jännite on noussut, se aloitaa normaalin lataamisen.

      • the 080

        kyse ei ole tyhjästä akusta eli se on siis vika


    • Sastava

      Akku ei ole tyhjä. Ei lähde latamaan vaikka kokeilee eri latureita. Eikä mitään apua vaikka liittää tietokoneeseen. :/

      • gkoyg

        kokeile virtapois latausta


    • Silloin kannattaa kokeilla akun irroitusta ja takaisin laittamista. Jos sekään ei auta niin kannattaa viedä se huoltoon.

    • SGS3

      Itellä on sama ongelma s3:sessa. Ei lataa vaikka vaihtaa laturia. Missä mahtaa olla vika ?

      • Sherlock1

        Vika?


      • myös lataamattoman om.
        Sherlock1 kirjoitti:

        Vika?

        vika on meissä itsessämme kun ostamme näitä korean romuja


      • kerrotko?
        myös lataamattoman om. kirjoitti:

        vika on meissä itsessämme kun ostamme näitä korean romuja

        No milläs merkillä noita maanantaikappaleita ei ole ollenkaan?


    • Jos se ei lataa uudelleen käynnistyksen jälkeen niin huoltoon vaan.

    • jsjshhsj

      Mulla sama. Huollossa vaihdettiin piirillevy ja nyt toimii

      • I9305

        Sama juttu minun S3 4G:n kanssa. Piirikortti vaihdettiin ja taas toimii. Tuntuu olevan tyyppivika näissä. Puhelin vasta, vajaa puolivuotta vanha. Elisan kautta huoltoon, kesti näin joulunalla tasan viikon, vaikka elisalla peloittelivat 2-3 viikon huoltoajalla.
        Tutuilla ollut samoja vikoja tuon latauksen kanssa paljon. Eli ei mene aivan maanantai tekeleen piikkiin.


      • köyhä1234

        paljonko maksaa korjaus


    • samsung

      minulla sama ongelma. puhelin ollut vasta n 6kk käytössä ja nyt jo paskana.

    • kyllästynyt

      mulla myös sama ongelma s3 sen kanssa. Lataa mutta toodella hitaasti ja heti jos käyttää ni akku menee tyhjille :(

      • s34g

        Oli juuri nuo samat ongelmat oli, viimein lopetti latauksen kokonaan ja huollossa vaihtoivat tuon piirilevyn jossa se usb liitin on.


      • RaiseriRisto
        s34g kirjoitti:

        Oli juuri nuo samat ongelmat oli, viimein lopetti latauksen kokonaan ja huollossa vaihtoivat tuon piirilevyn jossa se usb liitin on.

        Paljonko maksoi korjaus?


    • Aika jännä. Itselläni ei ollut noita ongelma vaan jatkuva uudelleen käynnistys joka sekin korjaantui huollossa.

    • lankapuhelin

      Täällä myös galaxy s3 ja alle vuoden vanha, ehkä n. 10kk. Viimeaikoina akku alkoi kulumaan päivä päivältä nopeammin vaikka ei välilä olis käyttänyt mitään sovelluksia. Nyt sitten akku ei lataudu lähes ollenkaan. Eilen esim. 4h laturissa kiinni ja 10% akkua latautunut. Tämän jälkeen yön 8h latauksessa ja 63% ladannut kun aiemmin koko akku täyttynyt.

      Tänään huoltoon.. On se kumma kun mikään ei kestä. Iphone 5:ssa virtanappi painui pohjaan ikuisiksi ajoiksi vuoden käytön jälkeen..

    • Android 4.3 päivitys aiheutti akun nopeaan kulutusta monella.

    • Niin se jossa oli pelkästään P kirjain. Piirilevyn vaihto meni takuuseen joten tarkemmasta hinnasta ei itselläni ole tietoa.

    • Isosiskollani samoja ongelmia samalla puhelimella. Vietiin huoltoo ja latasi taas!

      • gäläxi

        Mun s3 ei suostu enää lataamaan. Takuu on loppu. Onko kellään tietoa paljon se piirilevyn vaihto maksaa? Vai kannattaako ostaa uus puhelin...


      • Eodjd

        Mulla on ollut noin 6kk Samsung A3. On ollut nuita lataus ongelmia monta kertaa ja noin 4 kertaa viety huoltoon. Eipä oo vikaa löytyny, mutta yleensä se on ladannu kun on oottanu päivän tai pari. Nyt mulla ei taaskaan lataa ja ollu noin 3 päivää laturissa... (ja oon välillä irrottanutkin laturista)


      • jepjep1991

        Täällä myös sama ongelma samsung A3. Puoli vuotta vanha puhelin ja kaksi kertaa jo huollossa ollut. Ei lataa akkua vaikka usealla laturilla yrittänyt.


      • Aatukarjalainen
        Eodjd kirjoitti:

        Mulla on ollut noin 6kk Samsung A3. On ollut nuita lataus ongelmia monta kertaa ja noin 4 kertaa viety huoltoon. Eipä oo vikaa löytyny, mutta yleensä se on ladannu kun on oottanu päivän tai pari. Nyt mulla ei taaskaan lataa ja ollu noin 3 päivää laturissa... (ja oon välillä irrottanutkin laturista)

        Mulla aivan sama ongelma että ei lataa vaikka näyttää ylhäällä että on kytketty laturiin, vika poistuu itsestääm parin päivän aikana mutta en ole vielä huollosaa käyttänyt. Monta kertaa on toistunut.


      • 2016puhelinn
        Eodjd kirjoitti:

        Mulla on ollut noin 6kk Samsung A3. On ollut nuita lataus ongelmia monta kertaa ja noin 4 kertaa viety huoltoon. Eipä oo vikaa löytyny, mutta yleensä se on ladannu kun on oottanu päivän tai pari. Nyt mulla ei taaskaan lataa ja ollu noin 3 päivää laturissa... (ja oon välillä irrottanutkin laturista)

        Mulla täällä ihan sama! On parhaimmillaan ollut laturissa vajaan viikon, sitten alkaa latautumaan. Tälläkin hetkellä laturissa. Huollossa on ollut, mutta ei auta! Mullaki A3 2016


    • Voi maksaa yli 100 euroa.

      • gäläxi

        Hehe... sain itse korjattua. Vähän nolo ongelma oli, taskunöyhtää oli pakkaantunut usb-porttiin :D joka kerta kun ladannut pakkaantunut vaan enemmän ja enemmän kunnes eilen kontaktipinnat oli kokonaan hautautuneet. Hakaneulalla ja puhaltamalla putsasin ja nyt lataa taas.


    • USB-tyyppivika

      Lähes varmasti USB-portti sökönä, aika tavallista. Portti ei sinällään netissä ostettuna maksa just mitään.

      Jos osaa itse korjata ja juottokolvi pysyy käpälässä, niin Guuglettamaan "Samsung Galaxy S3 Charging Port Replacement"

      Muuten huoltoon, ei luulis maksavan maltaita. Lähinnä työ tuossa voi maksaa.

    • eitiedäei

      Mulla on samaa vikaa. Takuuta on joten jos vien huoltoon ja vaihtavat sen piirilevyn niin pitääkö kuvat sun muut varmuuskopioida johonkin? Häipyvätkö tuon vaihdon jälkeen minnekkään tai tapahtuuko yleensäkkää mitään? Muuta kuin että se lataus alkaa pelaamaan? : P

    • Kannattaa varmuuskopioida esimerkiksi tietokoneelle sillä ne voivat hävitä huollossa.

      • Ja ennen huoltoon viemistä

        - Kannattaa ottaa sim ja muistikortti pois
        - Palauttaa puhelin tehdasasetuksille koska muuten sinne jää omia tietoja. ( Jos mahdollista).


    • SAMSUNG MINI HUOLTOO

      vein samsung S3 minin huoltoon ja huollosta sanottiin että tekninen vika ja ei mene takuuseen, se mihi laitetaa lataus piuha niin oli varmaa rikki, kun ei mennyt enää kunnolla sisälle, ja ku soitin huoltoon nii väittivät että vika on siinä että on sähköne näyttö ( muutama naarmu löyty) ja lasin vaihto oisi maksanu 115 € ja pitäs sitte muka vika korjaantua. Onko tää teijä mielestä kusetusta vai onko tää totta? :D

    • Pitäisi mennä takuuseen jos vika ei ole käyttäjän tekemä.

    • samsungit

      Sama ongelma, joulukuussa sain S3'n. Jos pistän lataukseen, ei tule heti punaista valoa, piippausta tai akun kohtaan sitä sähkökuviota, vasta n. 40 sekunnin kuluttua. Sama myös toisinpäin - jos otan puhelimen pois latauksesta, punainen valo palaa edelleen, ei pidä piippausta sekä sähkökuvio on edelleen akun kohdassa. Sekä yön jälkeen akkua on joku 70%.
      Voi perkelé.

    • nore1

      PASKA! Ostin uuden akunkin että jos olis siitä, eiiii ei lataa. ei varppii mee takuusee ku kastunu puhelin. kannattaako viiä huoltoon, en halua maksaa yli 50e kun ssillä saa jo uuden puhelimen !

    • jööööö

      Mulla s3 mini n.7kk vanha. Jos yön laturissa (puhelin päällä),aamulla ottaa laturin pois,kysyy pin koodia,sammuu,lähtee päälle,kysyy pin koodia,sit toimii. Jos laittaa autolaturiin,ei lataa muutakuin: puhelin sammuksiin,akku pois ja takas,sit rupee lataamaan. Monesti näyttää salaman kuvaaa akussa vaikka ei ole edes laturissa! onkohan akku sökö?

    • Taitaa olla tai itse puhelin.

    • Ei lataudu

      Mulla Samsung Galaxy S4 4G eikä lataa usb johdon kanssa. Näyttää kyllä merkkiä että lataisi mutta eipä lataa. Suoralla laturilla ilman usb:johtoja lataa kyllä. Missä mahtaa olla vika? Takuuseen?

    • Siis tietokoneen kautta?

    • voihangalaxy

      Minulla Samsung Galaxy S3, vuoden vanha. Alkuperäinen akku kesti noin vuoden, sitten alkoi ongelmat. Akku tyhjeni yön aikana vaikka ei ollut käytössä, eikä suostunut latautumaan vaikka koitin eri latureitakin. Hankin uuden akun (tarvike), latautui kerran 100%, nyt lataus jämähtää 84% kohdalle. Latausvalo kyllä palaa. Ei auta yrittääkö ladata tietokoneesta tai seinästä. Vielä kokeilen auttaako lataus virta katkaistuna. Jos ei apua, niin kai se on vietävä räplätin lääkäriin.

    • voihangalaxy

      Nyt lähti Samsung Galaxy S3 takuuhuoltoon. Pari viikkoa on reissulla ja toivottavasti tulee kuntoon.

    • Itse jouduin viemään S3 pari kertaa takuuhuoltoon tosin eri syystä kuin sinulla jotta kaatuilu korjaantui.

    • köyhtynyt_opiskelija

      Tutulta kuulostaa. Oma S3 Mini reilun vuoden vanha ja yhtäkkiä alkoi akusta teho hiipumaan. Melkein heti tämän jälkeen alkoi itsestään sammuilemaan vaikka akkua oli yli puolet jäljellä. Uudelleen käynnistämisen jälkeen akku oli tyhjä.

      Viikon verran puhelimen kanssa jaksoin säätää.. akku piti ladata 4krt. päivässä ja välillä sammuili. Sitten lopulta alkoi tekemään sitä, että ei tunnista laturia ollenkaan. Näyttää latausmerkkiä vaikka ei ole laturissa ja toisinaan ei lataudu ollenkaan vaikka laturi on kytkettynä.

      Tällä hetkellä tilanne on se että uudellakaan akulla kännkkä ei lataa enää ollenkaan. Eniten tässä v*tuttaa se, että kännykkään on vaihdettu kuukausi sitten uusi näyttö (ei valtuutetun huollon kautta) ja kännykkä ei siiskään mene enää takuuseen ja olen jo upottanut siihen kohta rahaa yhtä paljon kuin uuteen.

    • v*tunSamsung

      Ittelläni tänään jotenki kummallisesti ei suostu enää latautuu ja akkua oli kyl jotain 60% mut silti se oli laukussa hetken päästä sammunu. Koko puhelimen ostin vasta joku kuukausi sitten joten rehellisesti sanottuna v*tuttaa hyvinki vahvasti. Omistan siis S3 4G:n. Ja en ees pääse viemää sitä huoltoo kun en ole kotona ja siellä kaikki takuukuitit sun muut. Helteillä ja kovalla pelaamisella voi kyl olla osaa tähän, mut sen verran uus puhelin nii en olis uskonu sen heti menevän p*skaksi.

    • Takuutiedot löytyy yleensä myyntiliikkeen koneilta. Eli kuittia ei välttämättä ole pakko olla.

      • tarataka

        Itellä s3 mini. Akku vaan tyhjenee vaikka lataukssessa on. Viime yönä puhelin pois päältä ja latauksee kun akkua 25%. No sitten kun ammulla katoin nii aha, eipä ollu virtaa ollenkaan. Muuten kannattaa ladata battery doctor. Auttaa huomattavasti. 6kk vanha puhelin. No katotaas mitä tehää. Nytkii 2%.


      • tarataka
        tarataka kirjoitti:

        Itellä s3 mini. Akku vaan tyhjenee vaikka lataukssessa on. Viime yönä puhelin pois päältä ja latauksee kun akkua 25%. No sitten kun ammulla katoin nii aha, eipä ollu virtaa ollenkaan. Muuten kannattaa ladata battery doctor. Auttaa huomattavasti. 6kk vanha puhelin. No katotaas mitä tehää. Nytkii 2%.

        välillä toimii akku pois tai uudelleen käynnistys. Akku kuluu semmosta 1-2% minuutissa vaikka latauksessa wifi, bt, data ja kaikki muu paska pois päältä. Sitte yhtäkkii tulee super speedi ja saattaa nousta 2% minuutissa vaikka käytössä...


    • vittujenkevät

      joo siis itellä ihan samoja ongelmia samsung s3 4G kanssa. ku ei pitkiin aikoihin oo ladannu täyteen asti jos on ladannut ollenkaan. akku kuluu puolessa tunnissa eikä lataudu 8h kuin 10%. aamulla on kiva ylläri kun pitäs kouluun lähteä ja akku tilttaa nollissa. piristi mukakasti myös tätäkin maanantai aamua. ostetaan kaikki nokia 3210 ja unohetaan ikuisuusongelmat akun kestävyydestä. ukolla lähemmäksi 15 nokialainen toimii vieläkin. itsellä 6 kk vanha korealainen paska vetelee viimosiiaan. #firstwordproblems

      • Nokia3210

        Ei kannata Nokia 3210 hankkia, niitten vakio vikoja on akun hajoaminen.

        Minulla niitä 3kpl ja kaikista akku paskana :D


    • onneksi2

      Oli sama ongelma, puhalsin "latausreikään" käytin akun irti, hinkkasin akkua villapaitaan 10 sek. ja laitoin lataamaan ja heti tuli elonmerkkejä!

    • latausongelma

      Mulla on sama ongelma, itelläniki on samsung galaxy s3. Vanhemmat veikkaa, että jonkinlainen pala on voinu irrota tuolta mihin laitetaan laturinpää. Vielä ei olla viety korjaukseen, eikä tää kännykkäkään oo muutaku vasta vähä päälle vuoden vanha.

    • Se ei todennäköisesti mene takuuseen jos vika on itse aiheutettu.

    • Joku6

      Mulla saa laituriin mutta yöllä oli 61% ja nyt 68%

    • ZXD

      Pari kertaa oon joutunu lumihankeen puhelimen upottamaan jos puhelin ei lataa nii lumihankeen upotus auttaa
      10-30 sekuntia riittää
      JA KESÄLLÄ PAKASTIMEEN TAI JÄÄKAAPPIIN (kuulostaa oudolta mutta se auttaa)

    • Vxkdmdldkevvfbfkekf

      Mullakin s 3 ja ei lataudu tää tapahtu yks kerta aikasemminki mut nyt tuli uudestaan oon kuullu että sillon ku lataus loppuu nii pitäis painaa pitkää äänen hiljennys nappulaa ja koti nappulaa nii pitäis s3 alkaa toimii

    • Samppa917

      Samsungin tyyppi vika on et laturin reikä kerää pölyä minkä saa hammastikulla kaivettua pois. Toinen puhelin usb liitin on todella herkkä esim jos puhelin on latauksessa ja puhelin tippuu lattialle niin liitin vääntyy

    • Hei vanha keskustelu mutta kysyn kumminki.Saako samsungin lataus reikää jollain tiukemmaksi omassa ei pysy laturin liitin reijässä ja on kokeillut uudella laturilla mutta sama vika. Myöskään puhelin ei ole pudonnut lattialle kun on ollut latauksessa eli puhelimen liitin on kans ehjä.

      • Udohdin mainita että lataus reikä on putsattu paineilmalla eli liitin reikä on kans puhdas


    • Anonyymi

      Samsussa puhelimessa ja tabletissa sama vika. Pari kuukautta toimi niin, että laittoi laturin liittimen pään tikkuaskin tms päälle niin latasi. Eli siis niin, että puhelimen toinen pää 'roikkui' liittimen varassa ja toinen pää pöydällä.. Eli voi testata painamalla johdon juuresta ylöspäin, niin näkee lähteekö lataamaan. Nyt ei puhelimessa auta tuokaan. Tabletissa vielä toimii.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe