petin, tunnustin, he*****ti irti, mitäs nyt

wrong done

eli tein väärin, juu en kaipaa mitään moraalisaarnaa, vaan kyselen neuvoja tilanteeseen. kumppani sai siis tietää, että olin ollut hänen kaverinsa kanssa ja tarkoituksena olikin mennä yhteen tämän toisen kanssa, mutta kummallisten kiemuroiden kautta päädyimme kuitenkin jatkamaan ensimmäisen kanssa. pettämisestä on nyt noin vuosi ja seksiä oli useammankin kerran tai siis olimme yhdessä ja seksielämä oli sen mukaista. nykyiseni meni aivan tolaltaan kun kuuli, että meillä oli seksiä. selvisimme kaikesta huolimatta, hirveiden tapahtumien siivittämänä kuitenkin tähän päivään. nyt ongelma on se, että nykyiseni puhuu aika usein, melkein päivittäin, tästä toisesta ja vertailee ja saa raivareita ja itkukohtauksia edelleen, niistä selvitään jotenkin, mutta nyt hän on alkanut kärttämään tietoa seksi kertojen määrästä. mitä mieltä olette, kannattaisiko kertoa vai jatkaa hiljaisuuden rataa, pelkään vaan, että jos en vastaa mitään, hän jatkaa vain kärttämistä, itse haluaisin pitää menneet mokat menneisyydessä ja jatkaa eteenpäin, onko liikaa vaadittu? hän itsekään ei ole ollut mikään enkeli!!!!en silti jaksa kaivella hänen mokiaan koko ajan! mitä tekisinkään? pelkään, että kaikki räjähtää taas käsiin :(

152

6534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totta tämä..

      Totta kaikki räjähtää käsiin..

      • minkku1001

        Heh ,elekää vanhemmiksi ja tehköö, mikä tuntuu parhaalta. Jos petättää, ni menköö ehtikää ulkopuolisia suhteita. Jos tuntuu hyvältä se oma, ni pysyköö. Eleköö tiällä ruikutello. Tiellä ihellä on vastuu teidän tekemisistä!


      • illalla yöllä aamull

        mittee tuota urputtoo,jos jiät lehele soittellee.mene ja kuksi sitä pettäjäkaveriasi.mitä tuota ruikuttoo,jos tuntuu vieras paremmalta juokse sinne.mitä tuota valittamaan täällä netissä,iteppähä oot valintas tehnä.minä petin rakastajattaren kanssa vuoiosia ja aina se tuntu yhtä makialle.tuntu kuin varpaista olis kynnet lähteny.kyllä se tuntuu kivalle kun saa oikein sydämen kyllyydetä paneskella.aiku on namia.naikaa ja nauttikaa useampi sarvi vois olla poikaa illassa.täytys joskus kokeilla jossan saunaillassa.tietäis ainakin aamulla saaneensa,tai voishan sitä aamun hämyssä jatkaa jos löytyis kiva porukka.


      • iem

        Etkö osaa sanoa, että turpa kiinni, se tehoaa ja herättää pahemmanki meiskaajan tai ole sitten tossun alla. Mahtaa muijas vain hakea syytä, että vois itsekkin käydä vieraissa, eikä se tavara siitä pienene vaikka se käviski, se vain parantaa seksielämää, vaikka moni varmaan tuomitsee sen ja tuomitsijat ovat sellaisia, joilla haluttaa, mutta eivät uskalla toteuttaa unelmaansa.


      • trakro
        iem kirjoitti:

        Etkö osaa sanoa, että turpa kiinni, se tehoaa ja herättää pahemmanki meiskaajan tai ole sitten tossun alla. Mahtaa muijas vain hakea syytä, että vois itsekkin käydä vieraissa, eikä se tavara siitä pienene vaikka se käviski, se vain parantaa seksielämää, vaikka moni varmaan tuomitsee sen ja tuomitsijat ovat sellaisia, joilla haluttaa, mutta eivät uskalla toteuttaa unelmaansa.

        pah...no se on siun näkemys asiasta mutta kun mie annan oman palautteen pettämisestä niin jos miulle ukko sanoo vielä turpa kii nii se olen mie joka läväytän sen ukon turvan kiinni mie en ikänä oo sietänä pettämistä ja jos ei osaa yhen kanssa olla nii olkoo ilman naista sellanen mies tarvii akkoo ollenkaa...


      • Pitäkää hyvänänne!
        iem kirjoitti:

        Etkö osaa sanoa, että turpa kiinni, se tehoaa ja herättää pahemmanki meiskaajan tai ole sitten tossun alla. Mahtaa muijas vain hakea syytä, että vois itsekkin käydä vieraissa, eikä se tavara siitä pienene vaikka se käviski, se vain parantaa seksielämää, vaikka moni varmaan tuomitsee sen ja tuomitsijat ovat sellaisia, joilla haluttaa, mutta eivät uskalla toteuttaa unelmaansa.

        Käärmeet eivät saa seksikaveria kuin toisen muijasta.Siinä on ollut alunperin väärä valinta omaksi muijaksi.Täysin Pa.........!


    • Avoimuutta, terapiaa

      Et taida ymmärtää kuinka syvältä pettäminen satuttaa, siitä toipuminen voi viedä vuosia. Se on suurin loukkaus omaa puolisoa kohtaan, sitä ei voi verrata muihin ihmisen virheisiin kuin ehkä väkivaltaan. Jos yrität olla vastaamatta ja unohtaa, se ei välttämättä auta puolisoasi oikealla tavalla asian yli. Jos et kerro asioista, siitä seuraa että puolisosi ei uskalla luottaa sinuun kun ajattelee, että salaat asiat yhä. Avoimuus olisi tärkeää. Sillä tavoin annat puolisollesi mahdollisuuden löytää luottamus sinua kohtaan uudestaan. Teidän olisi syytä hakeutua parisuhdeterapiaan, jos haluatte vakavasti jatkaa yhdessä tulevaisuudessa. Guuglaa ja weehdota itse tätä puolisollesi, usko pois, se kannattaa, voitte saada suhteennne parempaan kuntoon kuin ennen pettämistä.

      • ap1

        ymmärrän toki, että pettäminen on kuvottavaa ja väärin, mutta jos nyt selkiytän niin petin, koska puolisoni oli väkivaltainen ja kait pelkään, että väkivalta alkaa taas, jos kerron totuuden. nyt meillä on paljon parempi suhde kuin ennen pettämistä ja lyöntejä. olemme paljon läheisempiä kuin ennen monella tapaa. ja hyväksyn että hän on loukkaantunut ja pettynyt ja hyväksyn surun ja itkuraivarit, mutta luulen, ettei totuus seksikertojen määrästä auttaisi häntä mitenkään oikeasti, saisi hänet vaan ahdistumaan entisestään, nyt hän vaikuttaisi luulevan kertoja olevan tyyliin yksi tai kaksi. en vaan tiedä miten hänet saisi rauhoittumaan, kuten sanoin en itse kaivele hänen iskujaan koko ajan, en jaksa, olemme menneet eteenpäin, hän on tiedostanut tehneensä väärin ja katuu, se riittää minulle.


      • p98yp89yn
        ap1 kirjoitti:

        ymmärrän toki, että pettäminen on kuvottavaa ja väärin, mutta jos nyt selkiytän niin petin, koska puolisoni oli väkivaltainen ja kait pelkään, että väkivalta alkaa taas, jos kerron totuuden. nyt meillä on paljon parempi suhde kuin ennen pettämistä ja lyöntejä. olemme paljon läheisempiä kuin ennen monella tapaa. ja hyväksyn että hän on loukkaantunut ja pettynyt ja hyväksyn surun ja itkuraivarit, mutta luulen, ettei totuus seksikertojen määrästä auttaisi häntä mitenkään oikeasti, saisi hänet vaan ahdistumaan entisestään, nyt hän vaikuttaisi luulevan kertoja olevan tyyliin yksi tai kaksi. en vaan tiedä miten hänet saisi rauhoittumaan, kuten sanoin en itse kaivele hänen iskujaan koko ajan, en jaksa, olemme menneet eteenpäin, hän on tiedostanut tehneensä väärin ja katuu, se riittää minulle.

        "...petin, koska puolisoni oli väkivaltainen..."

        Ja tuoko olis syy.... voi hyvänen aika!


        "mutta luulen, ettei totuus seksikertojen määrästä auttaisi häntä mitenkään oikeasti, saisi hänet vaan ahdistumaan entisestään, nyt hän vaikuttaisi luulevan kertoja olevan tyyliin yksi tai kaksi. en vaan tiedä miten hänet saisi rauhoittumaan, "


        Just joo, että valhetta valheen päälle. Olet todella typerä, aivan hullu.

        Minun neuvoni on, että eroa - ja tämä on sen toisen parhaaksi.

        Kasva aikuiseksi ja usko kun sanon, rehellisyys on AINOA oikea tie parisuteessa. Jokainen valhe selviää ennemmin tai myöhemmin ja sitten joka kerta olet tuhat kertaa syvemmällä kusessa.


      • egehe
        p98yp89yn kirjoitti:

        "...petin, koska puolisoni oli väkivaltainen..."

        Ja tuoko olis syy.... voi hyvänen aika!


        "mutta luulen, ettei totuus seksikertojen määrästä auttaisi häntä mitenkään oikeasti, saisi hänet vaan ahdistumaan entisestään, nyt hän vaikuttaisi luulevan kertoja olevan tyyliin yksi tai kaksi. en vaan tiedä miten hänet saisi rauhoittumaan, "


        Just joo, että valhetta valheen päälle. Olet todella typerä, aivan hullu.

        Minun neuvoni on, että eroa - ja tämä on sen toisen parhaaksi.

        Kasva aikuiseksi ja usko kun sanon, rehellisyys on AINOA oikea tie parisuteessa. Jokainen valhe selviää ennemmin tai myöhemmin ja sitten joka kerta olet tuhat kertaa syvemmällä kusessa.

        "...petin, koska puolisoni oli väkivaltainen..." Minkäköhän takia hän oli tosiaankin väkivaltainen? Olitkohan sellainen ämmien tissejä ja perseitä kaupungilla vilkuileva kusipää?Olikohan hänellä aihetta jo aiemmin epäillä sinua? Tuskimpa mikään auttaa kumppanisi pahaan oloon, sinä saat kärsiä nyt ansiosi mukaan. Mahtoi olla todellakin sen arvoinen nainen tämä hoitosi, että kumppanisi itkee vuoksesi.


      • jaha.

        Jos kumppanini pettäisi minua, niin ottaisin heti eron, siinä on paras tapa toipua kyllä. En vain hyväksyisi sellaista.


      • tytsyliiniiiiii
        ap1 kirjoitti:

        ymmärrän toki, että pettäminen on kuvottavaa ja väärin, mutta jos nyt selkiytän niin petin, koska puolisoni oli väkivaltainen ja kait pelkään, että väkivalta alkaa taas, jos kerron totuuden. nyt meillä on paljon parempi suhde kuin ennen pettämistä ja lyöntejä. olemme paljon läheisempiä kuin ennen monella tapaa. ja hyväksyn että hän on loukkaantunut ja pettynyt ja hyväksyn surun ja itkuraivarit, mutta luulen, ettei totuus seksikertojen määrästä auttaisi häntä mitenkään oikeasti, saisi hänet vaan ahdistumaan entisestään, nyt hän vaikuttaisi luulevan kertoja olevan tyyliin yksi tai kaksi. en vaan tiedä miten hänet saisi rauhoittumaan, kuten sanoin en itse kaivele hänen iskujaan koko ajan, en jaksa, olemme menneet eteenpäin, hän on tiedostanut tehneensä väärin ja katuu, se riittää minulle.

        "Hyväksyn surun ja itkuraivarit". Tottakai suru pitää hyväksyä, mutta sun työ on nyt se että poistat sen surun. Ensimmäinen sääntö : Ole rehellinen. Vastaa, vaikka ei kysytä. Kerro itse kaikki, ja aina jos kumppanisi kysyy uudestaan jotain, kerro se uudestaan. Huomioi häntä. Menkää parisuhdeterapiaan, sillä nää on ihan perusjuttuja, rehellisyys jne, joten teillä näyttää olevan aika paljon opittavaa, JOS pyritte onnelliseen parisuhteeseen.


      • 666
        p98yp89yn kirjoitti:

        "...petin, koska puolisoni oli väkivaltainen..."

        Ja tuoko olis syy.... voi hyvänen aika!


        "mutta luulen, ettei totuus seksikertojen määrästä auttaisi häntä mitenkään oikeasti, saisi hänet vaan ahdistumaan entisestään, nyt hän vaikuttaisi luulevan kertoja olevan tyyliin yksi tai kaksi. en vaan tiedä miten hänet saisi rauhoittumaan, "


        Just joo, että valhetta valheen päälle. Olet todella typerä, aivan hullu.

        Minun neuvoni on, että eroa - ja tämä on sen toisen parhaaksi.

        Kasva aikuiseksi ja usko kun sanon, rehellisyys on AINOA oikea tie parisuteessa. Jokainen valhe selviää ennemmin tai myöhemmin ja sitten joka kerta olet tuhat kertaa syvemmällä kusessa.

        Puolison väkivaltaisuus on erittäin hyvä syy erota ja jopa suositeltavaa, mutta naisten väkivaltaisuutta katsellaan edelleen sormien läpi ja vähätellään.
        Lähes aina väkivaltaisuus yhdistetään mieheen, totuus kumminkin on jotain muuta.

        Itse erosin väkivaltaisen vaimon takia, eipä ne tapojansa paranna lupailivat mitä hyvänsä.

        Pettäminen nyt on melko tavallista ja paljon yleisempää mitä kuvitellaan. Tavis nainen saa lähes aina jos haluaa, mutta saman tasoisilla miehillä tämäkään homma ei ole yhtä vaivatonta.
        Tosin on sitten miehiä jotka ovat niitä suositumpia ja samoin naisia. Näillä sitten eivät pelivehkeet pääse ruostumaan.

        Ns. pettämisen jäkeen kun tilanteesta on selvitty, voi parisuhde olla monin tavoin paljon antoisampaa ja onnellisempaa.


      • tuurrrututuut
        666 kirjoitti:

        Puolison väkivaltaisuus on erittäin hyvä syy erota ja jopa suositeltavaa, mutta naisten väkivaltaisuutta katsellaan edelleen sormien läpi ja vähätellään.
        Lähes aina väkivaltaisuus yhdistetään mieheen, totuus kumminkin on jotain muuta.

        Itse erosin väkivaltaisen vaimon takia, eipä ne tapojansa paranna lupailivat mitä hyvänsä.

        Pettäminen nyt on melko tavallista ja paljon yleisempää mitä kuvitellaan. Tavis nainen saa lähes aina jos haluaa, mutta saman tasoisilla miehillä tämäkään homma ei ole yhtä vaivatonta.
        Tosin on sitten miehiä jotka ovat niitä suositumpia ja samoin naisia. Näillä sitten eivät pelivehkeet pääse ruostumaan.

        Ns. pettämisen jäkeen kun tilanteesta on selvitty, voi parisuhde olla monin tavoin paljon antoisampaa ja onnellisempaa.

        Mä voin lohduttaa sua, - jos se nyt ketään lohduttaa-, että kyllä tässä maassa katsotaan kaikkea väkivaltaa sormien läpi, ihan miesten ja naisten. Eikä se ole mikään kilpailu, eikä mitään missä on mitään järkeä, kun kummankin väkivalta on väärin. Ei sitä naisten väkivaltaa hyväksytä, ellei puoliso itse hyväksy, ja olen kanssasi samaa mieltä, että väkivalta on syy erota. Jokaisen väkivaltaisen ihmisen pitäisi tajuta mennä hoitoon.

        Pettäminen on rumaa, eikä siitä kyllä yleensä ole seurauksena mikään parempi ja antoisampi ihmissuhde vaan kaksi roikkujaa, joista toinen ei anna koskaan anteeksi ja toinen ei saa koskaan unohtaa. Vaan todennäköisesti toistaa virheensä. Harvoin siitä mikään luottamus ja läheisyys kasvaa, vaan epäluulot ja paha mieli, usein kuollut suhde.
        Pettäminen on yleistä koska ihmiset on niin itsekeskeisiä ja luulevat selviävänsä, kuka jäämättä kiinni, kuka saamalla anteeksi.


      • Ala vetää jo!
        ap1 kirjoitti:

        ymmärrän toki, että pettäminen on kuvottavaa ja väärin, mutta jos nyt selkiytän niin petin, koska puolisoni oli väkivaltainen ja kait pelkään, että väkivalta alkaa taas, jos kerron totuuden. nyt meillä on paljon parempi suhde kuin ennen pettämistä ja lyöntejä. olemme paljon läheisempiä kuin ennen monella tapaa. ja hyväksyn että hän on loukkaantunut ja pettynyt ja hyväksyn surun ja itkuraivarit, mutta luulen, ettei totuus seksikertojen määrästä auttaisi häntä mitenkään oikeasti, saisi hänet vaan ahdistumaan entisestään, nyt hän vaikuttaisi luulevan kertoja olevan tyyliin yksi tai kaksi. en vaan tiedä miten hänet saisi rauhoittumaan, kuten sanoin en itse kaivele hänen iskujaan koko ajan, en jaksa, olemme menneet eteenpäin, hän on tiedostanut tehneensä väärin ja katuu, se riittää minulle.

        Puolisosi väkivaltaisuus olisi täysin oikein! Nykyinen lepsu oikeuslaitos ei ainakaan syyllistä rankaise sillä mitoin mitä on tehnyt? En kääntäsi syytä aviopuolisoon,mistä kyllä saa myötätuntoa tältä porukalta.Sinun olisi pitänyt mennä alnperin kaltaistesi kanssa parisuhteeseen,ja säilyttäneet tyylinne loppuunnasti.


    • Terapiaa, todella

      Ohhoh. Olette olleet todella raakoja toinen toisillenne. Ette tule selviämään parina ilman pariterapiaa, ennustan. Nyt ei ole koko elämä, huomenna kaikki voi palautua lähtöruutuun, jos ette kykene käsittelemään pahoja tekojanne, ja kahden kesken se ei varmaankaan onnistu. Väkivaltainen ihminen tarvitsee aina terapiaa, yksilöterapiaa ainakin, jotta voi oppia tavan kohdata oma aggressiivisuutensa toisin kuin lyömällä. Joas pelkäät yhä, puolisosi ei ole kasvanut väärästä käytösmallistaan pois.

    • Lakonius

      "hyväksyn että hän on loukkaantunut ja pettynyt ja hyväksyn surun ja itkuraivarit, "

      Siis sinä pettäjä HYVÄKSYT - no onhan sekin alku.

    • Myrkkymalja

      AP siis annostelee totuutta kumppanilleen. Siitä ei hyvä seuraa, voin vakuuttaa kokemuksesta. Kun pettäminen on paljastunut, on kerrottava rehellisesti perusasiat: keiden kanssa, milloin, missä ja kuinka usein. Se sattuu, se on nöyryyttävää, mutta se on tehtävä, jos molemmat haluavat uuden yhteisen alun.

      • Hetieikähetkenpäästä

        Niin totta. Vielä kolmen vuoden jälkeen "pms-päivinä" vatvon ja tenttaan puolison ja salarakkaan seksikertojen määrää. Tiedostan, että 3 kk:n salasuhteessa taatusti oli enemmän kuin molempien väittämä yksi "hekuma", eikä maailmaani enää kaada vaikka kertoja olisi ollut sata. Se vain huonoina hetkinä suututtaa, kun toinen ei voi tunnustaa totuutta, varsinkin, kun on itsensä aikoinaan puhunut melkolailla pussiin juuri tuolla annostelulla.


      • EroaEroa
        Hetieikähetkenpäästä kirjoitti:

        Niin totta. Vielä kolmen vuoden jälkeen "pms-päivinä" vatvon ja tenttaan puolison ja salarakkaan seksikertojen määrää. Tiedostan, että 3 kk:n salasuhteessa taatusti oli enemmän kuin molempien väittämä yksi "hekuma", eikä maailmaani enää kaada vaikka kertoja olisi ollut sata. Se vain huonoina hetkinä suututtaa, kun toinen ei voi tunnustaa totuutta, varsinkin, kun on itsensä aikoinaan puhunut melkolailla pussiin juuri tuolla annostelulla.

        Sillä tenttauksellako asiat sitten paranee????
        Olet idiootti!
        Jos et pysty antamaan anteeksi, niin eroa.


      • hui kamalaa!
        Hetieikähetkenpäästä kirjoitti:

        Niin totta. Vielä kolmen vuoden jälkeen "pms-päivinä" vatvon ja tenttaan puolison ja salarakkaan seksikertojen määrää. Tiedostan, että 3 kk:n salasuhteessa taatusti oli enemmän kuin molempien väittämä yksi "hekuma", eikä maailmaani enää kaada vaikka kertoja olisi ollut sata. Se vain huonoina hetkinä suututtaa, kun toinen ei voi tunnustaa totuutta, varsinkin, kun on itsensä aikoinaan puhunut melkolailla pussiin juuri tuolla annostelulla.

        Eli et ole antanut asiaa anteeksi, et unohtanut, et luota puolisoon, et osaa elää sen kanssa, että puolisosi on pettänyt. Eikö ole aika raskasta elää noin, ainaisessa epäluulossa? Yhtä raskasta teille molemmille. Miksi jatkoit puolisosi kanssa? Mikä sut saa roikkumaan sua pettäneessä ihmisessä?


      • niinpä niin
        EroaEroa kirjoitti:

        Sillä tenttauksellako asiat sitten paranee????
        Olet idiootti!
        Jos et pysty antamaan anteeksi, niin eroa.

        Niin, se petyttyhän se idiootti on. Ei kuule, kyllä se menee niin että kun pettää, puukottaa toista selkään. Se on vaan niin että ei ne asiat tenttauksella tosiaan parane, mutta harvoin pettämisestä muuta seurausta on.


      • älä muut sa!
        hui kamalaa! kirjoitti:

        Eli et ole antanut asiaa anteeksi, et unohtanut, et luota puolisoon, et osaa elää sen kanssa, että puolisosi on pettänyt. Eikö ole aika raskasta elää noin, ainaisessa epäluulossa? Yhtä raskasta teille molemmille. Miksi jatkoit puolisosi kanssa? Mikä sut saa roikkumaan sua pettäneessä ihmisessä?

        Sama asia saa sen petetyn roikkumaan kun sen pettäjänkin. Pettäjä valitsi pettää, hän päätti sillä hetkellä, ettei sillä vakisuhteella ole niin paljon merkitystä, vaan petti. Pettäminen on iso asia eikä siitä huijuttelemalla yli vaan mennä. Tää tulee joillekin niin kovin yllätyksenä mutta teoilla on seuraukset ja yleisin seuraus pettämisestä on se, että toinen pettyy ja kun se pettyy se ei enää luota. Koska on sattunut ja pahasti. Loukkauksilla on joku raja ja on eri asia riidellä ja suuttua kun pitää suhdetta toiseen. On eri asia pettää toiselle lupaus tuoda maitoa kaupasta, kun pettää toista panemalla vierasta.

        On se varmaan yhtä raskasta kummallekin. Petetty haluaisi luottaa vaan kun luottamus rakentuu teoista ja siitä että toinen on luottamuksen arvoinen. Petetty roikkuu kun toisaalta rakastaa, mutta sitä puukkoa selässä on vaan vaikea unohtaa. Pettänyt ihminen luuli päässeensä kuin koira veräjästä ja roikkuu varmaan syyllisyydestä yhtä paljon kun rakkaudesta, vaikka tietääkin rikkoneensa suhteen.

        Tuossa sen näkee pettämisen seurauksen, se luottamus kun on paljon helpompi hajottaa kun rakentaa. Suhdetta taas ei olekaan niin helppo laittaa poikki, sillä kivusta huolimatta on vaikea lakata tosta vaan rakastamasta.
        Että niinpä, hui kamalaa ja silti ihmiset tekee niin toisilleen. Kun ei se satu itseen ennenkuin se sattuu itseen.


    • tuolla asiaasta list

      www.vippiilmanluottotietoja.com

    • Lihaa myllyyn

      Täysin merkityksetöntä huuhaata ja jauhamista.

      Yhdentekevää onko naitu yhden tai useamman kerran, kun kerran naitu on.

      Aloittajan tekstistä löytyy kyllä ristiriitaisuuksia, joko tahallisesti jätettynä tai
      sitten tahattomasti lisättyinä.

      Sen siitä saa kun harrastaa ja kuvittelee voivansa luottaa muihin kuin
      itseensä. Koskaan ei kannata ruveta suhteeseen, ainakaan se "kaverin"
      kanssa, koska paskaks menee kuitenkin, kuten suhteet yleensäkin.

      Parempi elää omineen ja rallattaa minkä ehtii, koska mitään täältä ei
      mukaan saa, kun finaali koittaa.

      • Kuka nuija

        Tulee yleensä selittelemään palstoille tekojaan?


      • vai oliko se .yllyyn
        Kuka nuija kirjoitti:

        Tulee yleensä selittelemään palstoille tekojaan?

        Trolli :)


        tai sellainen joka kirjoittelee näihin omaksi huviksi ja muiden ärsykkeeksi


    • elämänkokemusta<

      Kerro kaikki ja katso mitä siitä seuraa. Todennäköisesti suhde ei onnistu enää tämän kanssa. Jos nainen ei voi antaa anteeksi, on parempi erota. Ehkä kuitenkin sinunkin kannattaisi miettiä, että jos suhde ei toimi syystä tai toisesta, niin ENSIKSI erotaan ja SEN JÄLKEEN katsotaan uutta kumppania. Monella suomalaisella on läheisriippuvuus eli ei osata olla parisuhteessa, mutta ei osata olla sinkkunakaan.

      Pettäminen on SINUN valintasi ja et voi syyttää siitä ketään. Vaikka tyttöystäväsi olisi millainen hirviö hyvänsä, niin sinä itse vastaat omista teoistasi.

      Kuulostaa pahalta, että tyttöystäväsi on väkivaltainen. Sitä ei pidä sallia, vaikka hän olisikin heikompi eikä lyönti sattuisi. Väkivaltaisuus ei yleensä vähene iän myötä ja jos perustatte perheen, niin se väkivalta heijastuu yleensä myös lapsiin.

      Jos haluatte jatkaa suhdetta, hänen pitää antaa anteeksi sinulle ja sinun pitää osoittaa olevasi luottamuksen arvoinen. Vaadi vastaavasti häneltä sitä, että väkivaltaa ei ole lainkaan. Jos luottamusta ja rauhaa ei ole kotona, ei yhdessäoloakaan kannata jatkaa.

    • menetetty tapaus

      Erotkaa ennenkuin tapatte toisenne.

    • Juokse karkuun.

    • petetty!

      PETTÄÄ KERRAN, PETTÄÄ AINA!!!!!!
      kuka hullu nainen suostuu olemaan tuollaisessa suhteessa? Kerta niin vähän toisesta välittää että tuollaiseen pystyy!
      Jos yhtään edes kunnioitat naistasi, pakkaat kamas ja häivyt sen elämästä. KUKAAN EI OLE ANSAINNUT TUOLLAISTA!!!!!!!!

      • Omistan kaikki ihmis

        Olet täysin omistushaluinen emakko!
        Rakkaudesta et tiedä niin yhtään mitään!


      • X-files 0

        Sekään ei välttämättä pidä paikkaansa,
        onpa niitäkin jotka jatkavat ja
        se pettäminen loppuu kun tajuaa
        mitä se aito rakkaus on


      • kärsivällisyyttä

        Ja vielä Pettäminen on suhteellinen käsitys jos sinulla on tunteita omaasi kohtaa ja toinen oli tosiaankin hairahdus niin ei se ole pettämistä se on mielestäni vain seksiä. ja joo olen nainen. itse olen sitä mieltä et pettämiselle on sääntö jos sitä silloin tällöin toista pesää haluaa niin pidä huoli ettei se vaikuta käsillä olevaan suhteeseen sinulla ei ole tunteita pelissä eikä tyttöystäväsi saa koskaan tietää näin minä olen sanonut omalle miehelleni kyllä mä ymmärrän että jos sitä ollaan 50vuotta yhdessä niin se toinen pesä joskus houkuttelee ja miksipä ei mut jos se on vain seksiä niin mitä sitten. Meillä on ainakin välillä paljon paljon enemmän. mutta muista ne säännöt ei tunteita se ei vaikuta suhteeseen ja toinen ei koskaan saa tietää


    • Katriiiiiii

      Kannattaa olla vaan hiljaa, kun ei niitä seksikertoja voi muistaa kukaan tarkasti. Eikä se usko tai lopeta kyselyään vastasit mitä vaan. Jos kuitenkin päätät vastata, sano joku 32 kertaa niin pääset eroon tuosta jankkaamisesta. Uskoo kerralla ettet salaie ainakaan paljoa.

    • Nainen*

      No, oikeestaanhan saat sitä mitä tilasit. Jos olet varma ettei se sun petturi kaveri (ja tyttöystäväsi nk ystävä) kerro tyttöystävällesi totuutta, niin turha särkeä nykyisen sydäntä enempää kertomalla...tosin varmaan jos hän lukee näitä juttuja niin tajuaa että tää aloitus oli sun kirjoittamasi...ja siinä tapauksessahan kaikki on ohi. Mä en tajua miten et voinut ensin lopettaa suhdetta tyttöystävääsi ennenkuin aloitit suhteen toisen kanssa...ja paha paha moka...vielä tyttöystävän kaverin kanssa. En ihmettelisi vaikkei tyttis antais sulle ikinä anteeks.

      Vaikuttaa vähän siltä että sait lemput siltä kenen kanssa petit ja päätit sit jatkaa tyttöystäväsi kanssa...kunnes tulee uusi nainen kenen kanssa voit jatkaa...

      • Omistan Sinut!

        Kaikki parisuhteet ovat enemmän tai vähemmän vaikeita!
        Mutta onko kyseessä rakaus vai omistaminen????


    • Lööppi

      Miksi S24 otsikko taas päin vittua, alkaa muistuttaa iltamediaa.

    • tyhmyys

      On liikaa vaadittu!!! Kehtaat vielä kysyä!!! Tyypillistä ääliömäistä käyttäytymistä - loukkaa toista ja toisen pitää vaan unohtaa tapahtuneet.. Mitähän sä kuvittelet????

      • ligöouhöohö

        Pieni sielu loukkaantuu!!!

        Iso sielu rakastaa!!!


      • en ymmärrä

        no te armaat petetyt kuinka kauan on teidän mielestä sopivaa sitten naukua asiasta, itsehän olette jääneet suhteeseen siis valinneet sen petturin seuran edelleen? miksi jatkatte suhdetta, jos ette voi mennä eteenpäin? eikö olisi teillekin helpompaa antaa menneiden olla, jos kerta olette yhteen päättäneet jäädä? mitä se teitä hyödyttää, että vaahtoatte koko ajan aiheesta? eikö olisi helpompi erota kuin jatkaa, jos ei ole oikeasti tahtoa ja halua mennä eteenpäin? ap:n tilanteessa tapahtuneesta oli kulunut jo vuosi, pitääkö sitä vuosi tolkulla vatvoa???


    • TuttuaJuttua

      Jätä se!

    • fdgfdg

      En haluaisi moralisoida, mutta lause alkaa isolla.

    • feministi1

      Vastaa jokaiseen kysymykseen rehellisesti, älä ole mykkä. Vaikka kysymyksiä olisi 999.

    • Pajarantsi

      No joo, miksi pettämisen keskustelut ovat yleensä ,et miehet pettää... hei haloo!!
      Naiset pettää siinä missä miehetkin, toiset oikein nauttii siitä, ettei jää kiinni.
      Miettikää sitä!

    • hoowerilla takuutulo

      hommaa semmonen vanhan ajalan pulsaatoripesukone jossa kumitelat ja veivaa pimpeliäsi siinä välissä eestaa siinä on ihan tarpeeks tommoselle petturille ja venkulalle.

      kuinka monta niitä kitkutuskumppaneita oikein pitää olal että riittää !!

      tänä aikana on ihmiset täysin tonttuja.

      • pulsaattoripesu

        rullaa vaan oma mulkkus
        äläkä toisten


      • HAUSKAA TEKSTIÄ

        KITKUTUS tämä kyllä nauratti...niin mahtava ilmaisu :o))))))))


    • ugte5tiokpå

      Olet sinkku eli jakojäännös.

    • myöspetetty

      Oisko kannattanu eka erota ja sit käyä sauvoo muilla soilla???

    • Henu

      Sössön sössön, nyt on jo myöhästä! Keula kohti uusia tuulia...

    • JKKKKK

      NIINKKÖ

    • jörks

      Kerro kaikki mutta muista sanoo että seksi sen toisen kanssa oli kuin ois vaivanu pullaa, eli kylmää ja nihkeetä, teit sen vain jotta huono seksi kokemus fiilis tuli täyteen. jos homma karkaa kädestä ota esille nykysen muijan jutut ja sano että se on sama asia eli käydään molempien asiat juurta jaksaen läpi ja sit mietitään jatkoa. homma o kuitenkin saatava molemminpuolin tasolle 0. ei etua kummallakaan toisen yli.

      • Haloo valehtelija

        Ja puoliso on niin tyhmä että ei ymmärrä mikä orkku on? Haloo, vähän rajaa noihin valheisiin, joille petettykin nauraa.


    • H:ttiäkö menit tunnustamaan!? Tunnustaa ei pidä ikinä, ei vaikka jäisi ns. rysän päältä kiinni; jos kieltää tarmokkaasti ja johdonmukaisesti, nainen alkaa epäillä omia silmiäänkin.

      Tästä tilanteesta. Kantsii sanoa, ettei niitä ollut montaakaan, määrä ei edes ole jäänyt mieleen, eikä niillä ollut muuta merkitystä kuin fyysisten halujen tyydytys; ihmisenä akka ei merkinnyt sinulle mitään. Ja lukita vastaus siihen; ei antaa piiruakaan periksi, ei vaikka tulisi itkupotkuraivareita, ivaa, kysymistä hellyyden, "asiallisuuden" tai huumorin varjolla; ei muuta kuin vakava pokeri päälle ja sama uudestaan.

      Siitä se aikanaan lähtee. Jos ei lähde, suhde kannattaa katkaista.

      Ei kannata vastata hyökkäykseen vastahyökkäyksellä, sillä nainen on hysteerinen ja tolkuton tässä tilanteessa.

      • neuvo eroon

        Vanhapoikamiea, just toi vakava pokka aiheutti meillä avioeron, ei se pettäminen. Jos ei tunnusta, kun jättää, puoliso jättää.


    • Potku pyllyyn

      Toivottavasti et saa häneltä pettämistäsi anteeksi. Kerran pettänyt pettää uudelleen, niin se vaan menee halusitpa tai et, tuo pettämisen taito on ihmisen luonteenpiirre.

      • Potku pimpsaan

        Niinpä niin, älä koskaan anna kenellekkään anteeksi!
        Älä edes itsellesi anna anteeksi, sillä ethän sinä koskaan mokaile!!!
        Eiköstä vaan???


    • Mie vaan

      Tuo on vaikea tilanne, tiedän kokemuksesta!
      Itse ollut samassa tilanteessa joskus ja se suhde
      päättyi loppujen lopuksi yli 2 vuoden uudelleen
      yrityksen jälkeen eroon.. Meillä petetty oppi 2
      vuodessa antamaan anteeksi ja unohtamaan,
      mutta ongelmaksi tuli että pettäjä ei osannut antaa
      itselleen anteeksi tekoaan..
      Niin ei välttämättä käy kaikille, todellakaan!!
      Mutta siis me puhuimme asiasta avoimesti,
      kenen kanssa, missä, milloin, kuinka monesti...
      Eli vastaa vaan niihin kysymyksiin joita tulee!
      Tsemppiä toivottavasti saatte suhteen toimimaan!! :)

    • petturi2

      Mitä petit? Teit lapsen toiselle?

    • minnihaha

      Kummasta sinä OIKEASTI välität? Vai onko nykymaailmassa sijaa tunteille? Joku sinut ajoi vieraisiin ( hillitöntä humalaa en pidä riittävänä syynä, koska kyseessä oli kumppanisi kaveri, vaikuttaa suunnitellulta pitemmältä ajalta) puhdistakaa pöytä ja vaikka nämä kehityskeskustelut eivät ole mukavia, niin sen jälkeen asiat ovat realistisella tasolla - kuvitelmat ja epävarmuus ovat paljon hankalampi tila elää ja olla. Luottamusta lienee turha odottaa, kun kaksi läheistä vehkeilee selän takana.

    • katsokaa yhdessä

      En ymmärrä? Kymmenen vuoden jälkeen osapuolet haluvat että akka panee toista miesta tai ukko naista. Kannattaa seuraavan kerran videoida niin näkee tyttöystäväkin.. Paremi mitä katsoa netista pornoa.

    • tiukkapipo

      Jätä se, jos ei hyväksy panemista. Liitto ei ole kestävällä pohjalla, koska paneminen ei lopu yhteen kertaan.

      • olet hoopo..

        Totta:"koska paneminen ei lopu yhteen kertaan. "

        Ei tietenkään paneminen lopu yhteen kertaan, koska meitä kaikkia naitattaa aina.


    • peruspetturi

      Kannattaa pettää! Ja aivan erityisesti, kannattaa mennä vielä kehumaan niillä pettämisillään!!!
      Jollet saa pidettyä housuja jaloissas, niin pidä ainakin suus kiinni ens kerralla.

      • ei petä

        Ei oo pettämistä, jos sanoo panevansa myöskin muita


      • jatka poikamiehenä
        ei petä kirjoitti:

        Ei oo pettämistä, jos sanoo panevansa myöskin muita

        Kannattaa heivata akka jos jo kerran asia sovittu ja aina vaan vetää sitä esiin. Mitä hän sillä tiedolla tekee kuinka monta kertaa olet jonkun toisen kanssa n.inut.

        Seuraavassa riidassa se vetää ne aina esiin. Jos et akalle kelpaa sellaisena kuin olet niin anna olla. Se haluaa saada sinut ja elämäsi omaan hallintaansa kärttämällä sinulta tietoa kuinka monta kertaa olet toista n.inut.

        Jos vielä haksahdat sen kanssa naimisiin menemään niin saat lopun elämäsi kuulla asiasta ja se akka kostaa sinulle lopettamalla nopeasti seksin harrastamisen kanssasi. Siinäpäs sitten kiehut liemissäsi.


      • Housut jalassa

        Minä kyllä osaan naida housut jalassakin!
        On kokeiltu monta kertaa wessassa!


    • sss9

      Naurattaa....yritit saada tyttöystävän kaverin, mutta et sitten loppupeleissä sille kelvannutkaan. Jouduit tyytymään entiseen ja saat kuunnella vittuiluja loppuikäsi jos jäät suhteeseen ja jos se ei nakkaa sua pihalle. Läheisriippuvainen paska, joka ei osaa olla yksin.....sait ansiosi mukaan.

    • asdadsasd

      Suomi24 on ovelasti laittanut ikäänkuin pettäjän mieheksi ja petetyn naiseksi, vaikka viestistä ei tule ollenkaan sukupuolia esille ja nykyään selkeä enemmistö pettäjistä on naisia.

    • "kaukopartiomies"

      Onhan niitä "porauslauttoja" ja "ruskaretkiä", mistä ei kotio mitään tietoja heru.
      Mukavaa vaan oli reissussa. Hiljaa hyvä tulee, kun hoitelee sen riittävän kaukana.
      kaikki on hyvin ja ihmiset tyytyväisiä, kun ei kantaudu turhaa tietämystä ja tuskaa.

    • Eikös`siin yhes` Yölinnun lauluskii lauleta et`: Sitä saa mitä tilaa......

    • Omistushaluton

      Syöminen ja seksi ovat ovat ihmisen perustarpeita!!!
      On aivan sama mistä niitä saa, kunhan vain saa tyydytyksen eli nälkä lähtee syömällä ja naimahalut naimalla.
      Onko se synti, jos ruokailet esim. mummosi luona ja syöt mummon ihania lihapullia , joita vaimosi ei osaa laittaa??????
      Sama on naimisen laita. Meille on laitettu aivan uskomattoman vahva seksivietti, mitä pyrimme toteuttamaan li meillä on seksin nälkä lähes aina.
      Nyt sitten pitäisi osata erottaa tämä seksivietti ja rakkaus!!!
      Ne nimittäin ovat aivan kaksi eri asiaa!!!!
      Ja sitten vielä rakkauteen sotketaan omistushalu!!!
      Rakkaus ja toisen omistaminen ovat ihan kaksi eri asiaa!!!

      Tässäkin tapauksessa on aivan selvää, että vaimosi on erittäin omistushaluinen, eikä voi kestää ajatusta , että sinulla olisi ollut hauskaa jonkun muun kanssa.
      Yleensäkin ja erityisesti naiset tuntuvat olevan erityisen omistushaluisia, mutta toki miehetkin tämän omistamisen osaavat, mutta täytyy muistaa, että omistushalu ei missään nimessä ole rakkautta.

      Lienee selkeintä erota koska vaimosi on noin omistushaluinen, eikä myöskään pysty antamaan anteeksi tuota luonnollista hairahdstasi.

      Omistaminen ei ole rakkautta!

    • aikuinen....

      Huom!! Kesken kasvuset harrastaa pettämistä :O.....

    • hymm13

      Miksikä se siitä kuluu!?
      Itse en haluaisi kuulla mitään tunnustuksia pettäjältä, enkä yksityiskohtia - enkä määriä. Tieto lisää tuskaa. Jos petätte, pitäkää hemmetti huoli, ettette jää kiinni! Käyttäkää kondomia.

    • Entinen pettäjä

      Hei !
      Ymmärrän tilanteesi, itsekkin kahdessa suhteessa pettänyt ja kertonut kummastakin lisäksi olen nainen.
      Huomasin itsekkin että, suhde menee raiteiltaan kertomisen jälkeen, tuskin se sen paremmin meni kerta pettämään päädyin.
      Suosittelen lämpimästi sitä samaa mitä itsekkin kokeilin; aluksi kaikki mahdollisten asioiden käsittely/selvittely. Yritä vakuuttaa kumppanisi että rakastat juuri häntä ja että tajusit virheesi! Kokeilkaa on/off vaihdetta (jotta toinenkin saa madollisesti käydä "kostamassa"). Tämän jälkeen jos kumpaakin osapuolta vielä kiinnostaa, niin aloitus puhtaalta pöydältä.
      Näiden toimenpiteiden jälkeen jossei homma vieläkään toimi, kannattaa harkita kunnolla eroa. Koska petetyn on erittäin vaikea saada luottamus takaisin kumppaniinsa. Ja joutuisit kuuntelemaan monta monta vuotta sitä s*tnan nalkutusta v*ttuilua "kerran pettäjä, aina pettäjä".. Ja pahinta on se ylenpalttinen mustasukkasuus! Sitä ei saa millään pois, se laittaa ainaki pettämään uudestaan jossei muuta.

      Paras ja toimivin keino on ottaa ero ja tajuta että ei enää ikinä petä. Ennemmin jättää ku pettää. Itse opin sen kantapään kautta. Ja mitähän v*ttua edes tekee semmosen ihmisen kanssa parisuhteessa jota petti? Ei mitää, todennäköisesti parempaa seksiä ja toimivampaa parisuhdetta löytyy joltain muulta henkilöltä.
      Onnea yritykselle!

    • helppoa.

      ei voi päästä kyyhkysesi vapauteen

      ei teidän ole pakko olla yhdessä jos muut kiinnostaa.

    • kerro totuus

      annahan toisen päättää se puolestasi ja kerro, saat nähdä oletko sen arvoinen miehenä, rakastajana ja kumppanina että sinut kannattaa pitää tiukassakin paikassa!!!! sittenpä näet. ei ruikutuksia, saat totuuden!

    • Rakkautta on päästää irti.....

    • haaremi

      Hyvä provo;)

    • oot huvittava poju

      Ole edes mies, älä tuollainen vitun vässykkä!!!!Tuskin muijaas kiinnostaa oletko pettänyt vai ei, samantien voit kertoa varmaan pakkaa laukut ja etsii toisen kunnon miehen!

    • Pahin mahdollinen

      Mikä p... Pettää tyttöystävänsä KAVERIN kanssa! Heittäsin molemmat pihalle, ukkoni ja ystäväni. Jos jäät ukko, niin ota vastaan kaikki, kerro karvas totuus niin tyttöystäväsi saa päättää mitä tekee suhteenne suhteen.

    • passivisti

      Jännästi täällä hyväksytään naisten harjoittama väkivalta. Mies ei huomioi, katselee muita naisia, tai ei muuten käyttäydy naisen odotusten mukaisesti niin sehän se oikeuttaa väkivaltaan. Jepjep

    • Lääkitystä kehiin..

      Miksi raskaana olevat pettäjä naiset vinksahtaa päästä aina?. Onko se siitä että he ei voi käyttää mieliala -lääkitystä ja esiintyykö jakautunut persoona sitten joko " kilahtelee ja iloisena tiettyinä päivinä ja taas se suunnaton raivopää huutaa miehelleen " taas haet multa pimppaa, kun ryhävalas on raskaana"
      On se sekopäistä kun naisen persoona jakautuu raivolle ja 5 min iloiseksi. Kyllä siinä mies juoksee " työkaverin syliin". Kun sekopää raskaana ryhis on ilman lääkitystä sekaisin.

    • ....

      No tavallaan homma on jo ohi. Jos sinun pitää mennä panemaan jotain muuta naista kun omaasi, niin et ole sitoutunut tarpeeksi. Peli on pelattu ja syyllisen näet kun katsot peiliin. Elämä yllättää toisinaan, eikun vaan onnea jatkoon ja ota opiksesi. Jos olet parisuhteessa tulevaisuudessa jonkin toisen kanssa, niin et tee enää samaa virhettä.

    • EL: ak.IM

      wrong done

      Elä vingu. Jos toinen kysyy montako seksikertaa oli, niin vastaa, että liian monta. Jos kysyy oliko tunnetta mukana, niin sano että ihan typeryyteen asti. Vetoa tyhmyyteesi. Se ei edes olisi valehtelua. Jos mimmisi saa tietää, että olet julkisesti ilmaissut pettäneesi, niin taru on ohitse. Sitä se ei kestä.

    • Pano on aina pano.

      Kyrpää pilluun vaan ;)

    • JäykkäKouristus

      Tämä on normaalia toimintaa geneettisesti. Nykyinen satuihin perustuva vastakkainasettelun maailma ei vain suostu hyväksymään sitä. Toisenlaisessa todellisuudessa joka löytyy meidän geeniperimästä tätä pettämistä ei edes huomattaisi mitenkään, koska ketään ei nyt kiinnosta ts asialla ei olisi edes käsitettä. Sukulaisemme simpanssi eivät esineellistä itseään joten nämä parittelut hoidetaan kaikessa tyytyväisyydessä kaikki kaikkien kanssa periaatteella ja jengi on ilmeisen tyytyväistä ja naaraat ovat aktiivisempi parittelija osapuoli. Bonobo simpanssi on vielä kehittänyt tätä hommaa pidemmälle ne eivät edes tappele kun ovat niin tyydyttyneitä.

      Mutta koska olemme muinoin noin 10000 vuotta sitten alkaneet esineellistämään itsemme omistettaviksi esineiksi, voimme tehdä näin esineiden kesken omistussopimuksia, jossa määrittelemme säännöt muinaisten sääntökokoelmiemme mukaan ja seuraamme ja vahdimme ankarasti näiden sääntöjen noudattamista.

      Näiden muinaisten sääntökokoelmien vallan heiketessä länsimaissa tämä toiminta lisääntyy geneettisestä perimästämme johtuen kokoajan lisääntyvissä määrin ja sille ei kukaan voi mitään. Nuoremmissa sääntökokoelma kulttuureissa kuten islamissa nämä omistussäännöt vielä elävät vahvoina ja niiden rikkojaa odottaa vielä monissa maissa kivittäminen tms rangaistus.

      Kannattaa huomata tämä tärkeä asia, että rakkaus ei ole omistamista. Omistaminen tuhoaa rakkauden. Omistaminen liittyyn nykyiseen maailmankuvaan melkein tärkeimpänä sosiaalisena statuksena. Tämä miljardeja kertoja lausuttu totuus joka pitää paikkansa, mutta ihmiskunta ei enää pysty sitä sisästämään vaan kuluttaa kaiken aikansa tappelemiseen omistaja pohjalta.

      Polyamoristit ovat hieman alkaneet irrottautua omistamisen kouristuksesta...

    • MAAILMA 4

      istukaa pöydän ääreen ja laskekaa suhteenne hyvät asiat ja huonot.
      Katsokaa mikä on tulos ja mietintöä. Kevennykseksi keittäkää kahvit .
      Ei maailma vielä ole kaatunut. Muistakaa se. Hyvää talven jatkoa!

    • ÄLKKÄ MÄHLÄKÄ

      No niin, nythän se elämä vasta teille aukesi HYVÄÄ JATKOA

    • Lopetatko jo!

      miksi joka provo Ruhtinaalta joka palstalta.

    • ei simpanssi

      mutta kun, pettäjät yleensä alkaa halveksimaan omaa puolisoa, löytäen kaikenlaista vikaa, jos se olisikin kuin simpansseilla, mutta kun ei ole...

    • jos ei pääse yli

      Vaikene asiasta, älä lähde puhumaan enää aiheesta mitään. Se on vanha juttu ja jos sitä ei voi jo jättää taakse, niin se on sitten eron paikka.

      Itse jouduin aikoinaan polttamaan entisen tyttöystävän kirjeet, kun se sidottu nippu vanhojen kamojen joukossa oli uudelle tyttöystävälle ylitsepääsemätön uteliaisuuden kohde. Ihan kiva ne olisi ollu säästää vanhoille päiville, mutta paskaakos noista, menneet ovat menneitä.

    • Kohta menee hermot..

      Tässä maailmassa on joillakin ihmisillä vinksahtanut järki kirjoittelussa..tapellaan että ketä teki ja Mitä!!! Eikö voitaisi antaa olla ja jokainen jatkaa sitä elämäänsä!!! Eikä olla täällä nämä neljä tyyppiä tappelemassa, joka helvetin palstalla!!!!!!!!!!! Miloin ollaan " Ruhtinas nimimerkillä" Milloin ollaan" Lapinneitoa" " Ruhtinas on mies joka kiusaa joka palstalla ihmisiä!!!!!!!!!!!!

    • turha jatkaa

      Eikö ollut ketään muuta kuin kumppani jolle ripittäytyä? Ei hän kuulusteluja lopeta niin kauan kuin suhteenne jatkuu. Tuota se tulee olemaan niin kauan kuin olette yhdessä. Kerää kamppeesi ja lähde. Ei tuo suhde tuosta enää muuksi muutu. Naiset ei älyä lopettaa suhdetta, vaan jää siihen inhoamaan itseään. Tee miehen työ, ja lähde pois. Sinulla alkaa sen jälkeen uusi vaihe elämässä. Maailma on täynnä ihania naisia jotka ei kuullustele. Toivottavasti otat tästä opiksesi, ja et ikinä mene enää kertomaan kumppanille, että petit tätä. Jos joku sinut käräyttää, niin et tietenkään myönnä silloinkaan, ellei ole todisteita. Nyt tiedät, mitä tunnustamisen tyhmyydestä seuraa.

    • hyvä neuvo

      Sano sille akalles että harrastitte seksiä joka päivä parhaina päivinä pari kolme kertaa. Kerro ihan kaikkii mitä teitte aivan yksiselitteisesti. Kehu sen toisen pukeutumista,alusasuja,seksi käyttäytymistä ja kerro että aivan mahtava seksi kumppani. Vielä hiukan värität juttua esim seksiä elokuvateatterissa,autossa jne jne.Eiköhän se oma akaas tajua lopettaa tai jos ei niin vaihda akkaa.

    • Näin on.

      Ap : Kannattaa eka kysyä Ip osoitteet, ennekuin menee BLOGIIN syyttämään väärää henkilöä näiden kirjoittelusta. Kyllä se on sellainen nuori mies joka täällä terrorisoi näitä palstoja!! Ei se ketä luulet.

      • wrong done

        TUO AP ON KYLLÄ ÄÄLIÖ NAINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

        AVAAJANA SANON, ETTÄ MINULLA ON PAREMMA TODISTEET KUN NUO IB:T

        NIMITTAIN KUVAT AVAUKSESSANI!!!!!!!!

        TOIVOEN W.D.


    • wrong done

      Avauksen kuvassa tuo nainen. voisiko Mafia auttaa ? Sniperit, toimikaa! Kana lihoks! :D

      Tai ANTAKAA MULLE NYRKKIRAUTA, PERKELE!

      T, AVAAJA wd

    • naisiin pettynyt

      Muijat ovat kuin, Lehmät laitumella ei syö itse, mutta ei anna toistenkaan syödä!!!

    • Hyvä kun tunnustit. Valheen päälle ei voi tasapainoista ja luottamuksellista ihmissuhdetta perustaa. Tyttöystävällesi voi olla mahdotonta jatkaa suhdetta, mutta jos se onnistuu sinun pitää pystyä olemaan pettämättä jatkossa. Hae apua ongelmaasi. Et voi vahingoitttaa toisia miten tykkäät. Aikuinen vastuullinen ihminen kantaa vastuuta paitsi itsestään myös toisten puolesta.

    • kärsivällisyyttä

      EI räjähdä mulla on sama kokemus takana. Ja itse olin petetty osapuoli. Naisesi käy sitä läpi ja sä saat kärsiä seuraukset. Mut jos sä et kiltisti kuuntele ja anna naisellesi tukea hän ei pääse koskaan siitä yli. Niin minä sanoin omalle mihelleni kun hän ihmetteli kolmen vuoden jälkeen miksi vielläkin joskus otan asian puheeksi. Vastasin jos en saa puhua asiasta kanssasi niin kenen kanssa sitten. Asiasta pääsee helpommin yli kun sen saa käydä läpi aluksi useasti sitten se harvenee ja lopulta unohtuu. Met ollaan mieheni kanssa oltu nyt 6vuotta yhdessä pettämisestä on 5vuotta meillä on kaksi lasta yhteinen asunto. Ei kaikki lahoa käsiin. Sinuna olisin naisellesi rehellinen kaikesta mitä toisen kanssa tapahtui muistat kehua että omasi on parempi kauniimpi ja niin edelleen kyllä se siitä tsemppiä!

    • Kohta riittää

      Jos suhteessa on noin huono olla, että pitää tapella, niin miksi ei eroa? Jos aviomies ei tee suhteessa yhdessä asioita, niin hae eroa! Turha tulla syyttelemään muiden onnellisista suhteista muita! Raskaana hormonit heittelee ja onko pakko tulla lukemaan tälläistä tyhmää palstaa johon kaikenlaiset voi tulla heittämään jokaisen elämästä mitä paskaa tahansa! Ei oo vaikea arvata yhden ihmisen valituksia täällä ja monet joo " tulee heittämään provoa täällä! Ihmiset myös puhuu paljon ja tieto leviää muidenkin ihmisten joukkoon, vaikka ei puhuisi, on ihmisiä joiden salarakkaat puhuu myös omille kundi ystävilleen " kerskailee kuinka hyvä pano oli ja siitä ne muut kundit puhuu muille ja muille.." Ettäihan itseään saa syyttää että menee puhumaan avoimesti omasta pettämisestään muille ihmisille, Miehet varsinkin ei OSAA PITÄÄ SALAISUUKSIA!!!! Turha tulla itkemään kun joku provoaa sun jutuilla ja sun pettämisillä täällä palstoilla! Sun raskaudella! On muitakin ihmisiä kuin se yksi. " Joka muka kiusaa suo" Ja se yksi on mies joka on pettäjän kaveri,joka on tietoinen sun seksisuhteesta. Koska miehet puhuu keskenään näistä. Joo ymmärrän että joku haluaa julki kahden ihmisen teot täällä,mutta pitäisi olla munaa tulla kertomaan myös meille kahdelle täällä kasvotusten!! Eikä täällä provota loputtomiin. Ymmärrän myös kaverin miespuolista kaveria joka ei ymmärrä pettämistä ja kai näillä palstoilla haluaa tuoda oman näkemyksen asioihin.

    • Väärääputa syytät

      Nimimerkille Surku: Se joka näitä provoja heittää,niin on ihan kuule mies!! Ei kannata olla noin avoin ja kertoa joka palstalla sun seksikertomuksia, Tiedän tasan tarkkkaan että kuka näitä provoja heittää ja sinua kiusaa. Se ei ole se ketä tunnet. ei ole nainen. Vaan Ruhtinas joka haluaa ilmeisesti julki jotain. En tiedä miksi.

    • jgdfdf

      Mitä odotit? Että tunnustuksesi jälkeen kaikki on hyvin ja lähdette puhtaalta pöydältä?
      Tuo on vuosia kestävä prosessi ja jää kummittelemaan teidän elämäänne loppuiäksi. Sinulle ihan oikein, mutta olet pilannut kumppanisi itsetunnon ja elämän joten onneksi olkoon. Toivottavasti nyt on hyvä mieli.

      Tietenkin kaikki räjähtää käsiin.

      Menkää pariterapiaa, jos teillä voisi olla vielä yhteistä tulevaisuutta.

    • U R K K I

      Kävit ja panit,MITÄ SITTE!? Jos vaimos ei tosissaan osaa tajuta että hyvähän se on ku mies kelpaa muillekki,vaiha akkaa.

    • I-setä

      Mitä väliä noista kertoista? Pääasia että olet sen 1-sen kanssa. Oli mitä oli,teit virheen ja varmaan kadut sitä. Jos hän ei suostu antamaan anteksi ja unohtamaan kaikki niin kannatta erota (kunhan ei ole lapsia)

    • näi o

      Mitä järkee tollasessa suhteessa, erotkaa ja pankaa omilla tahoillanne niin paljon kun lystää. Parisuhteessa ei käydä vieraissa, sillon on jossain jotain vikaa, vaikka yläpäässä tai alapäässä!!

    • heheheheheheheheeeee

      On se vaan kiva nähdä kuinka tyhmiä ihmiset voivatkaan olla kun sössivät elämänsä noin.

    • Ei-tunnustava=kusip*

      Mun exmies oli jus näitä, jotka ei tunnusta yhtään mitään vaikka jäisi alasti kiinni naisen päältä. Juuri se oli syy miksi heitin äijän pihalle, ei itswe pettäminen. Jos ei osaa olla rehelline omalle puolisolle edes silloin kun jää housut kintuissa kiinni, ja yrittää epätoivoisesti tehdä omasta ppuolisostaan hullua valehtelemalla ja syyttämällä vaimoa mustasukkaisen vainoharhaiseksi, niin ei ole mies vaan pelkkä luuseri kusipää valehtelija. Rehti mies osaa tunnustaa viiimeistään kun käry käy, sillä ei se paha teko valheelisilla sanoilla yhtään paremmaksi muutu.

      • Ei-tunnustava=kusip*

        KAIKKI MIEHET OVAT SIKOJA - AJA AUTOLLA NIIDEN YLI TAI ISKE PESISMAILA KATKI NIVUSIIN! uraaaaaaaaaaa URAAAAAAAAAA HURRRAAAAAAAAA

        mies vaan pelkkä luuseri ********* valehtelija. kUULEMMA anelee armoa :D


      • ffffffffffffffffffff
        Ei-tunnustava=kusip* kirjoitti:

        KAIKKI MIEHET OVAT SIKOJA - AJA AUTOLLA NIIDEN YLI TAI ISKE PESISMAILA KATKI NIVUSIIN! uraaaaaaaaaaa URAAAAAAAAAA HURRRAAAAAAAAA

        mies vaan pelkkä luuseri ********* valehtelija. kUULEMMA anelee armoa :D

        KAIKKI MIEHET OVAT SIKOJA

        KAIKKI ÄMMÄT ON HUO_RIA!!!!!!


    • do it

      blaah näitä juttuja, suurin osa vastaajista on just näitä petettyjä naisia, voisko oikeesti joskus nämä petetyt vilkaista peiliin ja miettiä mikä ajaa pettämään????auttaisko se yhtään, että pihtaatte koko ajan ja valitatte kaikesta, ette välitä ulkonäöstänne yhtään, määitte vaan ja uhkailette selibaatilla, jos et tee sitä ja tätä. just eilen juttelin yhden kaverin kanssa, jonka vaimo on just tota kauraa, kysyin et eiks se nyt sit oo ihan suotavaa, et hakee äijä parka seksinsä muualta, kun oma ei anna ikinä, niin ei kuulemma oo kun akka sais sätkyn. haloo naiset, mikä teitä vaivaa????

    • hkjhjkhkjhk

      Onneks oon sinkku niin et tarvitse tollasta paskaa miettiä.

    • KALLE KELLO

      Ai, lapset on päässyt leikkimään aikuisten leikkiä.. Kusipää sinä olet, montako tyttöystävän kaveria olet kaatanut ja tyttöystäväsi on samanlainen idiootti, kun ei tajua heivata sinua kaverinsa helmoihin. Eikö lapset vielä tiedä, että tuo peli ei tee mitään muuta kun loukkaa toista sydänjuuria myöten, ja sinä kehtaat ruikuttaa anteeksiantoa. Tiedätkö mitä sana LUOTTAMUS tarkoittaa? Opettele ensin se ja yritä sitten uudelleen -jonkun toisen kanssa.

    • Setämies666

      Sinä petit ja naisystäväsi oli väkivaltainen. Ei kuulosta hyvältä tämä. Kerroit pettäneesi koska naisystäväsi oli väkivaltainen. Voisit pohdiskella tuota hieman ajan kanssa. Tahdoitko hänestä eroon, haitko hyväksyntää, läheisyyttä vai halusitko vai seksiä?

      Ihme juttu kun jengi lähtee kaikista henkseleistä irti, koska pettäminen. Harvassa kommentissa on otettu yhtään kantaa siihen, että toinen osapuoli oli väkivaltainen. Mikä ei oikeuta pettämistä (eikä pettäminen väkivaltaa). Eipä tuossa oikein muuta, kuin että kannattaa myös harkita eroamista. Tottakai kumppanissasi on myös hyviä puolia, ethän muuten olisi hänen kanssaan. Mutta ylittävätkö huonot puolet ne hyvät?

    • Geneetinensivujuonne

      Ei siihen tarvitse minkäänlaista syytä jos nainen raivoaa !

      Tämän asian olen itse saanut karvaasti kokea !

      Nainen on sellainen että hän tekee asiasta kuin asiasta aiheen saadakseen räyhätä .

      Räyhäys on osa naisen perusluonnetta eikä sille näinollen voi kukaan juuri mitään !

    • U R H O

      Se räyhäis petät tai et.Eli anna mennä jatkossa just niinku haluat,jos tekkee vierasta mieli,PANE MENEMÄÄN NIINKU MIES. ..ttuako noitten akkojen vikinöistä,ei ne lopu teet ja elät miten tahansa.Pane ketä haluat ja koska haluat,PISTE.

    • Epäilen ap:ta

      Epäilen sellaisten pettäjämiesten, jotka väittää naisia väkivaltaiseksi, sanana. Yleensä vaimo suuttuu kun petetään. Sitten voi jotain tapahtua - ja sen jälkeen ukko käy kylillä huutelemassa martyyrina kuinka väkivaltainen puoliso hänellä on. Että edes tossa kohtaan ne ei osaa olla rehtejä omalle puolisolleen.

    • U R H O

      Kaikki menee hyvin ku pitää vieraat naiset ja niiden panemiset sisällään,ei tuo nyt ole synti eikä mikään.Se että yrität akkamaisesti parantaa oloas kertomalla ollen rehellinen pahentaa vaan tilannetta,nyt tajuat sen itekin.Nussi ja pidä turpas kiinni.

      • U R H O

        Mulla oli 11v aikana toistakymmentä naista ja joidenkin kans suhde kesti kuukausia.Koskaan en narahtanu.Joskus oli huono omatunto mutta se on se hinta.TAJUATKO?


      • alkuperäinenkö
        U R H O kirjoitti:

        Mulla oli 11v aikana toistakymmentä naista ja joidenkin kans suhde kesti kuukausia.Koskaan en narahtanu.Joskus oli huono omatunto mutta se on se hinta.TAJUATKO?

        TAJUAN pointtisi Urho, mutta kerroin seksistä,koska halusin aloittaa uuden suhteen ja entisestä eroon. Hain lohtua uudesta suhteesta.en ajattele pettämistä elämäntapana tai oikeana valintana.Mutta kuka meistä on virheetön?


    • kivinen tie

      Sucker, nyt hänellä on aina ase sinua vastaan, olet hävinnyt pelin.
      Pettämistä ei pidä koskaan tunnustaa, vaan elää tekonsa kanssa.
      Itse tunnustin, en saanut koskaan anteeksi, erosimme vuosien päästä, koska hän ei antanut anteeksi.

      Ei kannata pettää..

      • not again

        ei kannata


      • aina voitolla

        Ei kannata tunnustaa. Siinä saa vastapeluri valttikortin, jonka turvin voi lopun elämää rehvastella. Ainut vaihtoehto tässä tapauksessa ero. Paitsi jos nauttii tuollaisesta.


    • kerran kokenut

      Tottakai kannattaa olla avoin ja rehellinen. Aattele ittes toisen rooliin. Silloin ku toinen haluaa siitä puhua ja kysellä, puhu ja vastaa....mutta näytä samalla katuvuutta ja välittämistä nykyistäs kohtaa. Tietty kerran ku on pettäny se toinen kerta tulee olemáa helpompaa....tsemppiä teille.

      • abnormal life

        kiitos, näin olen tehnyt, kuunnellut ja katunut ja välittänyt. mutta siinä olet väärässä, että toinen kerta petturuudelle olisi helpompaa. minä en todellakaan sellaiseen hel..tiin enää lähtisi, en koskaan!


    • INUIK

      IDIOOTTI

    • moippppppo

      Kestä ne vittuilut ku mies.. ootha ne ite aiheuttanu... molemmille olis varmaan helpompaa jos eroisitte, sais akkaski ehkä kunnon miehen joskus.

    • poikamies on herra

      Jätä se sika!

    • Siinä ei ole mitään tehtävissä, nainenhan on sellainen:D

    • anteeksi antaminen

      Naisen on vaan päätettävä HALUAAKO syvällisesti antaa anteeksi.

      Jos haluaa, pettämiskorttia EI oteta esiin vuoden tai kolmen vuoden päästä jonkin riidan yhteydessä. Asiahan on anteeksi annettu.

      Tähän ei moni syvällisesti ja oikeasti pysty.

    • U R H O

      Pano on pano eikä siinä tarvi muuta kummempaa pohtia,ei niitä tarvi kertoa akalleen,se ei tee hyvää.Akkaansa loukkaa jos sen teon kertoo tai jollekin jolta akkasi sen saa kuulla,se on pahin moka mitä mies voi tehdä.Jos ..oraat,pidä turpa tukossa ja sillä siisti.Ja jos teko aiheuttaa pahan olon,se on kärsittävä turpa ummessa,PISTE.Mä panen ketä haluan ja koska haluan.Voin olla uskoton,MUTTA rakkaudessa olen aina uskollinen.Mua ei ..orat hurmaa.En mä niitä jumaloi,mä vaan panen niitä.Se on aikusen miehen leikkiä,ei muuta.

    • 5+17

      Sano sille sun tyttöystävälles, että oot kai tietone että me oltiin lähellä eroo ja ajattelin et kai se on sama pettää ku erotaan. Sil sipuli ja eronkin voit otta. Oman soppas keitit.

    • miukumauku

      Taidatte tarvita parisuhdeterapiaa.
      Nyt jos edelleen vuoden jälkeen tilanne on tämä, hankalaa on muuten.
      Et itse keskustelemalla tai "lisää tunnustamalla" pysty asiaan vaikuttamaan. Ottakaa selvää seurakuntanne parisuhdeterapeutista tai tilatkaa yksityiselle aikaa.

    • HU0RAA TURPAAN!

      HU0RAA TURPAAN!

    • Mielestäni teidän kuuluisi nyt jutella suoraan tunteista. Kerro rehellisesti mitä ajattelet ja anna hänen kertoa miltä hänestä tuntuu.

    • do right

      sovit sen kanssa, että saa pettää sinua 20 kertaa ihan luvallisesti kenen kanssa haluaa. palataan sitten asiaan kun häntä on nussinut 20 jätkää, että haluatko hänet vielä tai haluaako hän sinut.

    • norppiss

      Sinun kannattaisi nyt vähän miettiä mitä sinä haluat. Mitä haluat parisuhteelta?
      Voisit yrittää puhua naisesi kanssa teidän kummankin mietteistä ja tuntemuksista. Se on hyvä jos haluaisit unohtaa asian, mutta sinun on nyt vain käsiteltävä tekojesi seuraukset.

      Ihmiset täyttävät oman tyhjiönsä toisella ihmisellä. Miten toinen ihminen voisi täyttää tyhjiö sisällämme jollemme me itse siihen pysty? Se tyhjiö pitää täyttää itsellään, rakastaa itseään. Vasta silloin voi rakastaa toisia ihmisiä.
      Heti kun aletaan edes seurusteluun tulevat kuvioon mukaan kaikenlaiset roolit ja säännöt joita rupeamme täyttämään edes miettimättä miten ne rajoittavat ja mitä ne ovat. Nehän sitten vahvistuvat kun avioon astutaan ja laki tulee soppaan mukaan. Eivätkä vain parisuhteen osapuolet, vaan myös suhteen ulkopuoliset alkavat tarkkailemaan ja jopa arvostelemaan suhdetta näiden roolien kautta. Jos kaksi ihmistä pitävät toisistaan, tuntevat vetovoimaa ja viihtyvät yhdessä, niin miksi sihen pitää liittyä niin paljon kaikkea turhaa säätöä.
      En nyt tarkoita että kaikkien pitäisi alkaa vapaisiinsuhteisiin jossa ei ole mitään väliä vaikka vähän lempisi muiden kanssa. Jos kaksi ihmistä oikeasti rakastaa toisiaan, he eivät kahlitse toisiaan, vaan antavat toiselle täyden vapauden toimia vapaan tahdon mukaan. En usko että toisiaan ilman rajoituksia rakastavat ihmiset tuntisivat edes tarvetta etsiä lisää rakkautta ja seksiä toisista suhteista. Ja rakkautta on myös päästää toinen menemään, jos toinen löytää rakkauden toisen kanssa. Miten sitä edes voisi kahlita toista jos oikeasti tätä rakastaa. Se mitä yritän tässä sanoa on se että ihmisten täytyisi miettiä mitä se rakkaus on.

    • Härskiä touhua

      Pakkaa vaan laukkusi ja lähde petturi tielle.Maailma on täynnä seksi-kikuja.Vaikka Jeesus sanoikin raamatussa,että ken heittää sitten ensimmäisen kiven,tuskin Hän tarkoitti yleistää koko asiaa,koska Hänen Isänsä taas kirjoitti kivitauluihin että,Älä tee huorin.Niinkuin Eeva lankesi Käärmeen pauloihin ja Aatami ja Eeva karkoitettiin paratiisista,lähtisin kyllä sovinnolla yhteisestä kodistanne hakematta myötätuntoa vastaavilta?

      • wrong done

        Kiitos kaikille positiivisesta kannustuksesta!! Haluaisin vielä kysyä,miksi ihmeessä jotkut kehottavat eroamaan,kun olemme kuitenkin päättäneet jatkaa yhdessä. Enkä ole ketään pakottanut olemaan seurassani. Päinvastoin. Haluaisin vaan päästä eroon menneisyyden haamuista ja jatkaa rakastaen,tänäänkin vaan tuli kuitenkin hirveä riita,kun tämä petturi kaveri oli mennyt toisaalla puolustamaan minua :-( minkä minä voin hänen puheilleen, emme ole enää missään tekemisissä.


    • eroa

      Et taida tajuta miten pettäminen satuttaa. Ei tuollaisen asian yli pääse noin vain. ja mikä pahinta, olet ollut naisesi kaverin kanssa sängyssä. Mielestäni olet halveksittava tyyppi.

      Mutta - jos olette kuitenkin päättäneet jatkaa yhdessä, voit pyytää anteeksi ja sanoa toiselle, että yhdessä jatketaan REHELLISELLÄ pohjalla ja kun on anteeksi annettu, on jatkettava elämää siitä eikä kaivella menneitä. Sano sille naisellesi että ellei se pysty antamaan anteeksi ja olemaan kaivelematta menneita, on ero tulossa. Ei kannata jatkaa yhteiselämää ellei pääse sopusointuun asioiden kanssa.

      Mieluummin teet niin että jätät nyt naisesi, se on ainoa oikea teko. Hänhän kärsii koko ajan ja katkeroituu kanssasi. Hän on sairastunut oikeasti sinun tekosistasi. Paraneminen on hidasta eikä ainakaa nedisty kanssasi. Mieti kannattaako sinun laittaa häntä kärsimään kanssasi huonoa elämää. Ei iloinen ja elämänhaluinen ihminen itke päivittäin.

      • mieti tätä

        Kumman kaa olet päättänyt jatkaa? Kumppanisi kaverin kanssa tai kumppanin kanssa? Kai suhteesi ilman muuta jatkuu siihen kaveriin? Älä nyt sitä ainakaan mene kertomaan kumppanille. Siitä tämän tyypin ihminen vasta riemastuisi ja räkyttäisi taas seuraavat 5 vuotta. Kumppanin kaveri saattaisi olla parempi vaihtoehto, koska jos hän ei tenttaa, kuinka usein petät häntä kumppanisi kanssa?


    • wrtfwergehretgsr

      kerro totuus ja ole pahoillasi. se sattuu, mutta enemmän vituttaa jos toinen salaa.

    • Viisas neuvo

      Leikkaa pippelisi irti, niin ehkä hän rauhoittuu, kun tietää varmasti, ettet enää petä häntä, ainakaan fyysisesti.

    • SeAitoJaAlkuperäinen

      kyllä nämä vastausten tasot on monenkirjavia, leikkaa pippeli...entäs jos olenkin nainen niin mitens leikkaan sen pippelin? ja jos olen mies niin joo tottakai leikkaan
      samantien...voi äly hoi, kysyn nyt vielä rautalangasta vääntämällä, miksi meidän pitäisi erota, jos haluamme olla yhdessä. kysymykseni alussa kun ei käsitellyt kuinka erota vaan kuinka pysyä yhdessä kun halu siihen löytyy.

    • Djiizös

      Ei se järvi soutamalla kulu. Mix ihmeessä naintikertojen lukumäärää kysytään? Se että on naitu on se oleellinen. Jos on erottu ja menty yhteen niin sitten se on niin. Jos tämä jatkaa asian vatvomista niin dumppaa tyyppi HETI ja hae itsellesi sopiva, ilmeisesti samanlainen pettäjätyyppi kun olet itsekin.

      • n2357111317

        Hän kysyy sitä, koska aihe on hänelle edellee helvetin kipeä. Tämä kertoo siitä, että hän välittää miehestään edelleen. Hän ei hillitse itseään, eikä ymmärrä ettei yksityiskohtien tarkka selvittäminen paranna oloa. Olen käynyt ton läpi. Minun poikaystäväni auliisti kertoi jokaisen yksityiskohdan hänen ja lapsuudenystäväni yhteisistä öistä. Ja uskokaa, ei helpota oloa vaikka kaikki on videontarkasti dokumentoituna päässä! Yritettäisiin ymmärtää vähän enemmän ja tylyttää vähemmän? Ei ole helppoa kummallakaan puolella varmasti...


    • janskuuuuuu344
    • K Okenut

      Koettakaa kestää toisianne 3 vuotta, sitten alkaa helpottaa...

    • kansalaisuusasdasd
      • looove is real

        mitens tämä liittyy aiheeseen? vai luuletko että leijumalla mekin saisimme suhteen kuosiin, se ei toiminut edellisessä suhteessa niin tuskin nytkään, en usko keinotekoisiin fiiliksiin ;)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe