Onko ketään qruiserissa huijattu?

petetty2

Elikkä olen 99% varma että minua on huijattu qruiserissa. Tarina alkaa siitä että tutustuin tuossa syksyllä erääseen 21 vutiaaksi esiintyvään kundiin qruiserissa, hänellä oli kyllä kuviakin kasvo kuvista lähtien ja ne kyllä täsmäsivät aikalailla ilmoittamaan ikäänsä. Olin hyvin ihastunut alusta alkain ja hänkin antoi ymmärtää että tunne on molemmin puoleinen viesteistä ja puffeista päätellen. Mutta alusta alkain minua hämmensi se että hän ei vastannut kaikkin viesteihini vaikka ne näkyivät luetuissa viesteissä. Mutta sitten kerran hän lähetti itse minulle viestiä ja ihmetteli miksi minusta ei ole kuulunut vähään aikaan mitään, no minä sanoin että olen lähettänyt sinulle viestiä mutta et vastannut. No hän yritti väittää ettei muka olisi nähnyt viestiäni, no minäkään en viitsinyt sitten alkaa sen enempää väittämään asiasta vaikka olin nähnytkin että hän on lukenut ne mutta ei vastannut. Joten nettisuhde vielä jatkui. Sitten ehdotin hänelle tapaamista eräälle viikonlopulle, mutta hän kieltäytyi vedoten työkiireisiinsä ja sanoi että joskus toisella kertaa. No minä odotin viikon ja taisinpa kaksikin ja ehdotin sitten uutta tapaamista, mutta siihen hän ei vastannut ollenkaan. Minä jatkoin vielä taistelua ja lähetin taas viestiä ja kysyin että voisiko hän antaa minulle puhelin numeron että olisi helpompi saada yhteyttä, no siihen hän vastasi ja antoi numeronsa. Sitten muutaman kerran läheteltiin tekstiviestejä mutta sitten kun kysyin kolmannen kerran tapaamista tekstiviestillä niin en saanut taas minkäänlaista vastausta. Niin sen jälkeen yritin eniron kautta selvittää puhelinnumeron avulla hänen nimeään mutta eihän sieltä mitään löytynyt kun numero oli tietenkin salainen. Mutta silloin tuli mittani täyteen, poistin kaikki hänen lähettämänsä tekstiviestit puhelimesta ja qruiserista poistin suosikki listalta ja kaikki puffit ja lopuksi puhelinnumeronkin puhelimenmuistiosta. Ja tein sellaisen johto päätöksen että se ei ollutkaan oikeasti 21 vuotias poika vaan joku kenties 40 tai ties vieläkin vanhempi äijä. Joten kysyisinkin että onko kukaan muu joutunut qruiserissa sellaisen huijauksen kohteeksi että joku olis esiintynyt nuorena poikana kuvineen kaikkineen ja totuus olis paljastunutkin vanhaksi tai kesi-ikäiseksi äijäksi?

13

591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa?

      Voi olla, tai sitten vain ei uskaltanut. Monet etsivät qruiserista ensimmäisiä homokokemuksiaan anonyymisti ja se tapaaminen todellisessa maailmassa vaatii jonkin verran avoimuutta.

    • Sivusta seuraaja

      Ihan tavanomaiselta nettimaailman menolta kuulostaa. Aina kannattaa olla skeptinen sen suhteen mitä/ketä netissä tulee vastaan. Et taatusti ole ainoa, jolle näin on käynyt. Unohda asia ja jatka eteenpäin.

    • heliumpallo_

      No siis, en nyt ymmärrä, mikä tässä viittaa siihen, että henkilö olisi vanhempi kuin väitti. Ihmiset eivät aina toimi loogisesti. Niin se vain on :(

    • justusliini

      En minäkään usko että olisi valehdellut ikänsä, kuten edellinen sanoi, "mikä tässä viittaa siihen?". Ehkä hän tapasi jonkun mielenkiintoisemman, tai ei loppupeleissä muuten vaan ollutkaan enää kiinnostunut sinusta. Tuollainen viesteillä pommittaminen ja kyseleminen saa joidenkin mielenkiinnon lopahtamaan hyvin nopeasti!

      • petetty2

        No esimerkiksi se että hän ei suostunut kasvotusten näyttämään minulle itseään. Jos hän kerran oikeasti olisi tykännyt minusta ja ollut juuri se jona kuvissakin esiintyi niin mitä pelättävää hänellä olisi silloin ollut? Ja eikö salaisessa puhelinnumerossakin ole yleensä aina jotain hämärää? Ja kuten otsikossa annoin jo ymmärtää niin tuskin olen ainoa jolle on tehty näin, joten saisinko kuulla vähän muidenkin kokemuksia.


      • ei ole outoa
        petetty2 kirjoitti:

        No esimerkiksi se että hän ei suostunut kasvotusten näyttämään minulle itseään. Jos hän kerran oikeasti olisi tykännyt minusta ja ollut juuri se jona kuvissakin esiintyi niin mitä pelättävää hänellä olisi silloin ollut? Ja eikö salaisessa puhelinnumerossakin ole yleensä aina jotain hämärää? Ja kuten otsikossa annoin jo ymmärtää niin tuskin olen ainoa jolle on tehty näin, joten saisinko kuulla vähän muidenkin kokemuksia.

        Kyllä minä ainakin olen laittanut numeroni sellaiseksi, ettei sitä kaikki hullut voi jostain netistä toi numeropalvelusta sukunimeäni, osoitettani jne mennä tarkistamaan! Mitä omituista siinä on? Taidat olla vähän sinisilmäinen.


    • Orsi

      Nuo ovat ikäviä juttuja. Tiedän, että moni tarvitsee keskustelukontakteja näihin asioihin liittyen saadakseen edes jotakin tapaa saada toteuttaa itseänsä. Syitä voi olla useampiakin. Ihminen voi olla todella syvällä kaapissa, mutta toisaalta ihminen voi olla esimerkiksi fyysisesti vammainen.

      Toivottavasti löydät onnea ja rakkautta.

    • 20+ = 87 v.

      Ajatelkaa jos se oli 87 vuotias terminaalivaiheessa oleva AIDS-potilas. Kävi välillä koomassa niin ei pääsyt vastaamaan? koomiensa välissä sulle vastaili.

      No, tämä tällaisena vitsinä :)

    • Ei tajua ikäeroa

      Tuskin mikään feikki vaan yksinkertaisesti väsyi vastaamaan jatkuvasti kielteisesti sun tapaamis ehdotuksiin ja/tai olit vain liian uteleva.

      Tälläistä sattuu eikä sitä sovi murehtia, jos jota kuta ei kiinnosta tavata niin ei kiinnosta tavata PISTE.

      Ota aina huomioon minkä ikäisen ja avoimesti homon henkilön kanssa juttelet, jos olet häntä huomattavasti vanhempi ja/tai hän on kaapissa, et kovin suurella todennäköisyydellä tule tapaamaan häntä livenä ellei hän ehdoita asiaa ensin.

      Asiat jotka vaikuttavat negatiivisesti: Iän valehteleminen, iso ikäero, utelu, jatkuva kyseleminen tai viestittely, jatkuva seksin ehdottelu tai siitä puhuminen, ei täsmää profiilissa kuvatun haussa olevaa miestä ja oman ulkonäön liioittelu.

      • Rehellisyys tärkeää

        Niin ja yleisestikkin valehteleminen (onko naimisissa, julkisesti homo, bi, terve, luotettava, mukava, asiallinen jne.)

        Rehellisen kuvauksen tekeminen itsestään on ainoa tapa jolloin ei kovin pahasti pety, tautipesän tai epäluotettavan henkilön maineen saa nimenomaan jos antaa itsestään tahallaan vähänkin harhaanjohtavan kuvan (perus ajattelua "Hän valehteli oman ikänsä suhteen, miksei siis myös valehtelisi ettei kanna sukupuolitauteja").

        Eli kuvaa itsesi sellaisena kuin olet, älä sellaisena kuin joku haluaa sinun olevan.


      • petetty2

        No jos nyt ensin otetaan tämä ikäero kysymys niin hän on profiilinsa mukaan minua 15 vuotta nuorempi, joidenkin mielestä se saattaa olla iso ikä ero mutta siinäkin pätee se vanha sananlasku että niin metsä vastaa kuin sinne huudat. Eli koska hän ei ole minulle liian nuori niin enhän minäkään voi olla hänelle silloin liian vanha, että se ikä erosta.

        Ja mitä tulee tuohon kyselemiseen ja utelemiseen niin jostakinhan sitä nyt täytyy puhua, ja varsinkin tutustumisen alkuvaiheessahan ruukataan kysellä kaikenlaista ammattia harrastuksia jne. Minä en tiedä että mikä se on sitten se oikea puheenaihe ja mikä väärä, koska tärkeintähän ei ole se mistä puhutaan vaan se että puhutaan. Mitä ystävyyttä se sellainen on ettei puhuta mitään toisille? Sitä kutsutaan mykkäkouluksi.

        Ja seksistä en ole vihjannut hänelle sanaakaan, sellainen ei kuulu tapoihini!

        Joku mainitsi vielä täällä sellaistakin että hän olis löytänyt muuta seuraa, se on täysin mahdollista, varsinkin jos hän on niin sanottu ilopoika. Eli ei osaa kenellekkään olla uskollinen vaan lirkuttelee joka päivä eri miehelle.


    • Anonznymouz

      Qruiseri... plah.... vittu kaikki vaan kyttää toisiaan paska jäykkänä eikä sano tai tee mitään. En suosittele.

    • jjnuu

      On huijattu. 29 vuotias hyvännäköinen nuorehko mies olisi pitänyt olla kuvien perusteella. Antoi jopa salatun puhelinnumeronsa. Vastasi lopulta puhelimeen ja kuulosti papalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe