Kamux - parempaa palvelua, auto kotiovellesi!

Hauskaa.

Ja yhtiö itse komeilee kuluttajasuojan listoilla hyvän palvelunsa johdosta.
Vittu, että kehtaavat!

17

2021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi mainosversio

      Osta sika säkissä!

      Tuomme törkeän ylihintaisen romun kotiovellesi ja älä sitten soittele vioista perään. Valittajat haukumme vit..n lehmiksi ja lyömme luurin korvaan.

      Romux

    • Tarkoitit siis tätä

      Ilta-Sanomat sai Kuluttajaviraston kuluttajaneuvonnasta listan yrityksistä, joista suomalaiset tekivät eniten valituksia vuonna 2012.

      Alla autoliikkeet, joista on tehty eniten valituksia

      Laakkonen 326 valitusta

      Rinta-Jouppi 311 valitusta

      Kamux 292 valitusta

      Delta-auto 263 valitusta

      Vaikka nuo kaikki ovat hintatasoltaan keskimääräistä huomattavasti kalliimpia liikkeitä, niin silti ne eivät suostu suosiolla noudattamaan kuluttajansuojalakia, vaan asiakkaiden on haettava aikaa vievä Kuluttajariitalautakunnan päätös.

    • Kamux ei ota vastuut

      Hantta 66 17.11.2012 10:51:
      Sain tiedon Kamuxin vastineesta käräjäoikeudelle ja näemmä itse tj. on valinnut
      kaltaisensa työntekijätkin. Tj. oli mielestään vailla vastuuta väärien tietojen annosta sekä virhevastuunalaisista vioistakin. Hän vetosi että jokaisessa autossa on tuollaisia vikoja.

      1) raidetangon pää väljä
      2) jarrulevyt edessä ohjearvojen alapuolella
      3) jarrulevyt takana ohjearvojen alapuolella
      4) käsijarruvaijeri poikki
      5) takajarrut umpiruostees ei pelannu kunnolla
      6) etujarrupalat loppu > ei paloissa pintaa, teräs hankas jarrulevyä
      7) takasumari rikki> sähkövika! korjauskehotus 1kk ajalla
      8) polttimoita palanut > vaihdettu ja ok

      Lisäksi moottorinohjainyksikön vika, Kamux nollannut vikamuistin, ajotietokone
      kertoo pvm ja km-määrän. Pahoja käyntihäiriöitä pakkasella ei saa autoa käyntiin lainkaan, seisonnassa koko talven.

      Korjauskehotteisiin, katsastuspuutteisiin (Kamux myöntänyt) sekä ohjainyksikön vikaan Kamuxin kanta KORJAA OMALLA KUSTANNUKSELLA.

      Kaikkea ollaan ehdotettu, vaihtoa takasin (mikä meni vaihdos Kamuxille), vaihtoa ehjään saman hl:n autoon, puutteiden/vikojen korjaamista 1/3 mulle
      2/3 Kamuxille kuluista ym. Kaikkiin kanta, ei käy, pitäis korjauttaa reklamoidut
      viat omaan piikkiin sitten vaihto jne.

      Korjaukset maksais tonneja, eikä vastuun välttely tuo ratkasua,

      • Hantta 66

        Joo ennen tilanne oli em. "kamux ei ota vastuuta", mutt sovinto on tehty ja homma
        on bueno. Tosin vaikk edellytin, ett auto tarkastetaan autotohtorilla, Kamux ei jostain
        syystä tehny nii, vaan tseggautti tulevan kiesin merkkiliikkees. Tseggaus ei oo
        niin kattava ja antaa helposti sen kuvan, ett täs merkkiliikkees on toimarin sukua
        tai seurakuntansa jäseniä hommis. En ymmärrä ett lisäks pitää valehdella ettei
        H:linnas saa autotohtorin palvelua. Kait se on niin, ett valehtelee kerra valehtelee
        aina, oli sitt uskos tai ei.


      • Hantta 66
        Hantta 66 kirjoitti:

        Joo ennen tilanne oli em. "kamux ei ota vastuuta", mutt sovinto on tehty ja homma
        on bueno. Tosin vaikk edellytin, ett auto tarkastetaan autotohtorilla, Kamux ei jostain
        syystä tehny nii, vaan tseggautti tulevan kiesin merkkiliikkees. Tseggaus ei oo
        niin kattava ja antaa helposti sen kuvan, ett täs merkkiliikkees on toimarin sukua
        tai seurakuntansa jäseniä hommis. En ymmärrä ett lisäks pitää valehdella ettei
        H:linnas saa autotohtorin palvelua. Kait se on niin, ett valehtelee kerra valehtelee
        aina, oli sitt uskos tai ei.

        Perun puheeni toimarista! Tänään palaveerattiin ja sälli on toiminut niinkuin on
        sovittu ja kortit avoimesti näytetty, joten mun osaltani homma on ohi ja loppuun
        käsitelty


      • näinsevaanon.

        Mistään liikkeestä ei pidä ostaa autoa jossa on katsastus edessä tulevan puolen vuoden aikana. Antaa liikkeiden katsastaa autot niin saavat itse korjata katsastukseen vaikuttavat viat.


    • Tarkennus

      "Tj. oli mielestään vailla vastuuta väärien tietojen annosta sekä virhevastuunalaisista vioistakin. Hän vetosi että jokaisessa autossa on tuollaisia vikoja."

      Siis kaikissa Kamuxin autoissa on tuollaisia vikoja, ei muiden.

    • natsikyttä

      Kamuxin omistaja on kyttänatsisika. Poliisikoulussa on yhtenä pääsyvaatimuksena, että pystyy pidättämään pissaa niinkauan kunnes se nousee päähän.

    • höpöhöpööööö

      "Ja yhtiö itse komeilee kuluttajasuojan listoilla hyvän palvelunsa johdosta.
      *****, että kehtaavat! "

      Ootko miettiny miks noi yhtiöt on tuol listoilla ?

      No oisko vaikka siksi että noi liikkeet tekee eniten kauppaa suomessa? Ja aina joka liikkeesee sattuu niitä että tulee vikoja autoihin ja jne..

      ku nää muut pikku puutikit suomes myy ehkä 100 autoo vuodessa.. nää isot liikkeet myy autoja 10 000 ja yli, ni siks nää liikkeet on tuolla.. moni pikku liikkekin voisi varmasti olla listoilla mutta kun heidän myynti määrät ei riitä tuonne mitenkään päin.

    • Vitun lehmäx

      Hyvää palvelua, kun myyjä kilahtaa puhelimessa nuorelle nais asiakkaalle ja alkaa nimittelemään tätä törkeästi.
      Lisäksi autot ylihinnoiteltuja.

    • autoilua 40v.

      Joo, ja sähköpostitse tehtyihin tiedusteluihin ei vastata kuukaudessakaan, vaikka vasta on kysymyksessä auton osto! Nettiauton id-nro kuvissa näytetään katsastustieto, mutta kohdassa 1 olevan sarakkeen malli ja valmistusnro tietoa, jotka eivät erotu luettavasti suurennuslasillakaan ei vaivauduta lähettämään. Näiden avulla selviäisi vieläkö vanhaan kärryyn saa varaosia?

      Onpa todella hyvää palvelua!?!

    • vaaraksimuilleoot

      jos et suurennuslasillakaan nää nii mitä vitt .. ua sä autollakaan teet..?

    • Kerranpetetty

      Missään autokaupassa ei ole ikinä huijattu niin paljon kuin kyseisessä liikkeessä. Älä osta Kamuxilta, saat vaan uhkailua perävalotakuulla!

    • miikkee75

      Kävinpä huvikseen kattelee autoja kyseisessä kaupassa. On muuten erikoinen tapa tehdä autokauppaa. Hallissa ei ollut yhtään kiinnostavaa autoa (suurinosa likaisia ja muutenkin risaisen näköisiä). Kun myyjä tuli juttelee..sanoin millasta etsin. Mentiin myyjän pöydän luo ja myyjä laitto nettiin hakutoiveet ja alkoi luettelee autoja joita oli joissain muissa myymälöissä :DD hauska mies. Väitti että ei ole mitään väliä missä liikkeessä auto on, KOSKA tuovat auton näytille. MUTTA ei kertoillut että tähän näytille tuontiin sisältyy sitoumus ostaa auto tai muuten olet velkaa 200 euroa. Eli miksi ostaisin auton näkemättä sitä ollenkaan,koeajamatta? Miten tuollasta kehtaa pokkana edes ehdottaa? Jokainenhan osaa käyttää nettiä ja hakea autoa nettiautosta. Ei siihen tarvita autokauppiasta. Sama kun itse laittas "autokaupan" pystyyn..menis torille tietokoneen kanssa,nettiauto vaan auki ja kaikille haluama auto sieltä. "Tämä auto nyt on inarissa,mutta se tuodaan sulle heti tänne" maksat siitä vaan 200e ;D hauskaa. Miksei ne suosittele esim käymään katsomassa autoa kyseisessä liikkeessä,,mun tapauksessa mielenkiintoinen auto olisi ollut 80km:n päässä. Olis ollu halvempi käydä siellä katsomassa kuin että liikkeelle tehdä ostositoumus. Tai maksaa sopimussakkoa 200e. Aika outo haju jäi suuhan ja maku suuhun.

    • Bona66

      Tätäkö se nyt sitten on?

    • Kokemux

      Ei tullut kamux
      Minä koin Kamuxilla suoranaista uhkailua, itse toimitusjohtaja oli myyjänä. Liikkeessä ei ollut autoa, joka olisi kiinnostanut. Jossain muussa toimipisteessä olisi ollut jotain vähän sinnepäin.

      Mies vaati, että sovittaisiin, että tuo auto tuodaan nähtäväkseni, vaikka meille kotiin. Sanoinkin, että enhän sitten kehtaisi olla ostamatta autoa, jonka takia liike näkee niin paljon vaivaa. Mies myhäili, että niin heillä toimitaan. Auto siirrettiin minulta kysymättä lähimpään toimipisteeseen (kotoani 100 km), johon minun olisi pitänyt mennä sitä "katsomaan JA ostamaan", kuten myyjä tekstarissaan ilmoitti.

      Kirjoitin, että en tule, koska olin jo löytänyt toisesta liikkeestä itselleni auton (ja ihanan, kohteliaan myyjän), jonka jälkeen sain vihaisen ja halventavan tekstarin "sopimuksen rikkomisesta". Mitään sopimusta ei siis oltu tehty, edes suullisesti.

      Mies käyttäytyi todella lapsellisesti ja epäammattimaisesti, aikuinen ihminen. Etenkin, kun hän kehui, että kauppa käy todella hyvin. Luulisi, että yhden asiakkaan menetys ei kirpaisisi niin paljoa.

      Herkempi naisihminen olisi ostanut sian säkissä, koska ei olisi uskaltanut olla ostamatta. Sen verran aggressiivinen mies oli jo heti kättelyssä. Ulos kaupasta ei ollut mitään asiaa, ennenkuin hän oli esitellyt netistä koko repertuaarin ja kertoessaan, että auto tosiaan yleensä myydään ostajan näkemättä.

      Se vain viedään kotiin sen jälkeen, kun ostaja on sen netistä valinnut. En ikinä uskaltaisi ostaa autoa näkemättä sitä, ainakaan siltä mieheltä. Kehui olevansa entinen poliisi. Onneksi entinen. Olen aina arvostanut poliiseja.

      Minun tuttavapiiristäni ei tule asiakkaita siihen kauppaan.

      • Zyrtek

        Hullu ostaa käytetyn koeajamatta ja tosi hullu ostaa kamuksilta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe