SKINGAIN

Hiukseton nainen

Onko kellään kokemuksia skingain-jauheen käytöstä? Miten vaikuttanut ihoon? Hiuksiin? Itse aloitin viikko sitten käyttämään toivoen apua erityisesti huksiini jotka lähti imetyksen myötä.

72

25488

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1969

      Minulla myös käytössä ollut jo neljättä viikkoa, itse en ole huomannut mitään eroa mutta äitini sanoi kun viimeksi tavattiin että ihoni näyttää hyvältä, hän ei siis tiennyt että käytän skingainia.

    • Hiukseton nainen

      Mulla nyt pari viikkoa ollut käytössä ja olen huomannut että ihoni on pehmeämpi ja vartalovoiteetkin on voinut jättää pois. Toivotaan nyt vielä että alkaa rypyt silottumaan ja hiukset hulmuamaan :)

      • rumbaaa

        Olen käyttänyt vasta muutaman päivän, et ei vielä ihmeempää. Mutta saatteko jauheen liukenemaan hyvin veteen tai mehuun?
        Kun mulla jauhe ei oikein liukene, jää lusikkaankin paakkuna, jos sekoitan.
        Mitähän teen väärin...


      • Anonyymi

        Huomasin kahden pvn jälkern heti että nivelkivut väheni.


    • Hiukset lähtee

      Tänään ostin ensimmäistä kertaa ja samaa ihmettelin tuon liukenemisen kanssa, mutta kyllä se sitten aika hyvin liukeni, kun annoin olla siellä lasissa vähän pidempään ja sekoittelin välillä.

      Saa nähdä tuleeko minkäänlaisia tuloksia, itse lähinnä toivoisin hiusten vahvistumista ja että niitä lähtisi vähän vähemmän, aika näyttää... Aika arvokasta vain, Life -luontaistuotekaupassa 44,90 euroa 30 pussia. Mutta toisaalta jos oikeasti tulee näkyviä tuloksia, niin eiköhän semmoiseen malta vähän panostaa :)

      • Hiukset lähtee

        Ja lisäyksenä vielä, veteen sekoitin. Oli vähän imelän makuista, huomenna kokeilen appelsiinimehuun.


    • kaunis iho
    • Hiukseton nainen

      Mä sekoitan veteen ja paakuiksihan se tuppaa menemään mutta vähän aikaa kun antaa olla ja sekoittaa välillä niin liukenee paremmin. Sitten ennen juomista laitan lorauksen omenamehua niin peittää kivasti makua. Mutta kyllä välillä tekee tiukkaa sen juominen hajun ja paakkujen takia :)

      • Hiukset lähtee

        Eilen tuli kaksi viikkoa siitä kun aloitin skingain-jauheen käytön. En voi itse sanoa, että vielä näkyviä muutoksia olisi, mutta esimerkiksi kasvojen iho tuntuu rasvaisemmalta/pehmeämmältä. Ja se on pelkästään hyvä, koska iho on tähän asti ollut melko kuiva ja kirvellyt varsinkin sierainten kohdalta. Hiuksia lähtee edelleen, mutta senkin suhteen olen jo optimistinen.

        Jauheen olen alkanut sekoittamaan aamuisin keitettyyn veteen (juon teetä ja ihan pieneen määrään vettä sekoitan) ja saanut sen siihen aika hyvin liukenemaan. Sitten olen lisännyt appelsiinimehua ja laittanut jääkaappiin jäähtymään hetkeksi, ei ollenkaan vaikeuksia juoda sitä kylmänä :)

        Aion todellakkin jatkaa tämän jauheen kanssa, hyvältä vaikuttaa!


      • Hiukset lähtee
        Hiukset lähtee kirjoitti:

        Eilen tuli kaksi viikkoa siitä kun aloitin skingain-jauheen käytön. En voi itse sanoa, että vielä näkyviä muutoksia olisi, mutta esimerkiksi kasvojen iho tuntuu rasvaisemmalta/pehmeämmältä. Ja se on pelkästään hyvä, koska iho on tähän asti ollut melko kuiva ja kirvellyt varsinkin sierainten kohdalta. Hiuksia lähtee edelleen, mutta senkin suhteen olen jo optimistinen.

        Jauheen olen alkanut sekoittamaan aamuisin keitettyyn veteen (juon teetä ja ihan pieneen määrään vettä sekoitan) ja saanut sen siihen aika hyvin liukenemaan. Sitten olen lisännyt appelsiinimehua ja laittanut jääkaappiin jäähtymään hetkeksi, ei ollenkaan vaikeuksia juoda sitä kylmänä :)

        Aion todellakkin jatkaa tämän jauheen kanssa, hyvältä vaikuttaa!

        Nyt oon jauhetta käyttänyt yli neljä viikkoa ja hain uuden pakkauksen pari päivää sitten tuosta paikallisesta luontaistuoteliikkeestä, myyjä kehui ihoa kovasti :) Mutta kaikkein paras palaute oli tänään Prisman kassalla, kun noin 20-25-vuotias kassapoika pyysi nähdä henkilöllisyystodistuksen, kun ostin kolme lonkeroa! Tiedän, että nykyään kassan täytyy pyytää paperit, jos epäilee ostajaa alle 30 vuotiaaksi, mutta kun minä täytän tänä vuonna 43 vuotta :) Paperit on viimeksi pyydetty noin 20 vuotta sitten! Pikkusen meni itsellä pasmat sekaisin, kun en ensin tajunnut, että minultako se niitä papereita kyselee!


      • Onneksi olkoon
        Hiukset lähtee kirjoitti:

        Nyt oon jauhetta käyttänyt yli neljä viikkoa ja hain uuden pakkauksen pari päivää sitten tuosta paikallisesta luontaistuoteliikkeestä, myyjä kehui ihoa kovasti :) Mutta kaikkein paras palaute oli tänään Prisman kassalla, kun noin 20-25-vuotias kassapoika pyysi nähdä henkilöllisyystodistuksen, kun ostin kolme lonkeroa! Tiedän, että nykyään kassan täytyy pyytää paperit, jos epäilee ostajaa alle 30 vuotiaaksi, mutta kun minä täytän tänä vuonna 43 vuotta :) Paperit on viimeksi pyydetty noin 20 vuotta sitten! Pikkusen meni itsellä pasmat sekaisin, kun en ensin tajunnut, että minultako se niitä papereita kyselee!

        Kunpa minultakin kysyttäisiin. Olen 45 :)


      • Hiukset lähtee
        Onneksi olkoon kirjoitti:

        Kunpa minultakin kysyttäisiin. Olen 45 :)

        Kiitos vaan ;) Mutta jos ihan asiaa puhutaan, niin myyjä kyseli myös sitä, että olenko huomannut mitään vaikutusta nivelissä. Aloittaessani Skingainia tietenkin turhamaisuuttani ajattelin vain kuinka komia hipiä mulle tulee enkä sen enempää, mutta olen kärsinyt myös kipeistä olkanivelistä jo pari vuotta ja syönyt jatkuvasti 600 Buranaa. Nyt on jonkun päivän ollut helpompaa ja tänään ei ole särkyä ollut ollenkaan. Se, että pelkästään takin laittaminen henkarilla tangolle tai peiton laittaminen pussilakanaan on ollut välillä todella vaikeaa kertoo siitä miten huonossa kunnossa olkapäät on. Mutta jos kivut oikeasti tästä vähenee, niin sitten tiedän mikä sen saa aikaiseksi :)


      • Hiukset lähtee
        Hiukset lähtee kirjoitti:

        Kiitos vaan ;) Mutta jos ihan asiaa puhutaan, niin myyjä kyseli myös sitä, että olenko huomannut mitään vaikutusta nivelissä. Aloittaessani Skingainia tietenkin turhamaisuuttani ajattelin vain kuinka komia hipiä mulle tulee enkä sen enempää, mutta olen kärsinyt myös kipeistä olkanivelistä jo pari vuotta ja syönyt jatkuvasti 600 Buranaa. Nyt on jonkun päivän ollut helpompaa ja tänään ei ole särkyä ollut ollenkaan. Se, että pelkästään takin laittaminen henkarilla tangolle tai peiton laittaminen pussilakanaan on ollut välillä todella vaikeaa kertoo siitä miten huonossa kunnossa olkapäät on. Mutta jos kivut oikeasti tästä vähenee, niin sitten tiedän mikä sen saa aikaiseksi :)

        Ja en tietenkään 600 kappaletta Buranaa, vaan Burana 600 mg:sta :)


      • aksjrbvU
        Hiukset lähtee kirjoitti:

        Eilen tuli kaksi viikkoa siitä kun aloitin skingain-jauheen käytön. En voi itse sanoa, että vielä näkyviä muutoksia olisi, mutta esimerkiksi kasvojen iho tuntuu rasvaisemmalta/pehmeämmältä. Ja se on pelkästään hyvä, koska iho on tähän asti ollut melko kuiva ja kirvellyt varsinkin sierainten kohdalta. Hiuksia lähtee edelleen, mutta senkin suhteen olen jo optimistinen.

        Jauheen olen alkanut sekoittamaan aamuisin keitettyyn veteen (juon teetä ja ihan pieneen määrään vettä sekoitan) ja saanut sen siihen aika hyvin liukenemaan. Sitten olen lisännyt appelsiinimehua ja laittanut jääkaappiin jäähtymään hetkeksi, ei ollenkaan vaikeuksia juoda sitä kylmänä :)

        Aion todellakkin jatkaa tämän jauheen kanssa, hyvältä vaikuttaa!

        Älä hyvä nainen sekoita kuumaan veteen! Kollageeni on aminohappoketjua ja proteiinit tuhoutuvat ja koaguloituvat kuumassa ts menee niiltä teho!


    • Lintu9

      Montako pussia jauhetta otatte päivässä? Pitäiskö aloittaa kahdella jonkun aikaa ja siirtyä sitten yhteen päivässä? Ikänä 42v. :)

      • Rita 55

        Minä olen sekoittanut jauheen maustamattomaan jugurttiin ja lisännyt siihen pari teelusikallista mansikkahilloa. En pidä jauheen mausta ja hillon maku peittää sen hyvin. Jauhe sekoittuu jugurttiin paremmin, kuin esim. mehuun.


      • Riitta O

        Kannattee aloittaa 2 pussilla päivässä kahden viikon ajan.


      • riitta O
        Riitta O kirjoitti:

        Kannattee aloittaa 2 pussilla päivässä kahden viikon ajan.

        Siis yksi aamulla ja toinen illansuussa.


      • Hiukset lähtee
        riitta O kirjoitti:

        Siis yksi aamulla ja toinen illansuussa.

        Jälleen päivittelen noita kokemuksia... Kerroin tässä jokunen aika sitten äidillenikin tästä tuotteesta ja hän oli googlettanut tämän skingainin. Nähtyään, että sillä luvattiin helpotusta myös nivelkipuihin, niin päätti myös kokeilla kärsittyään jo joitain vuosia nivelreumasta. Eilen sain kuulla, että kolme viikkoa on nyt käyttänyt ja kipuihin ei ole tarvinut enää särkylääkitystä, vaan nyt sormet jotka eivät ole aikoihin koukistuneen nyrkkiin koukistuvat jälleen siten että sormenpäät osuvat kämmenpohjaan. Äitini joka elää eläkeläisenä sanoi, että vaikka rypyt ei häviä, niin tätä tuotetta hän jatkossa aikoo hankkia kun kivut on lähtenyt :)


      • Hiukset lähtee
        Hiukset lähtee kirjoitti:

        Jälleen päivittelen noita kokemuksia... Kerroin tässä jokunen aika sitten äidillenikin tästä tuotteesta ja hän oli googlettanut tämän skingainin. Nähtyään, että sillä luvattiin helpotusta myös nivelkipuihin, niin päätti myös kokeilla kärsittyään jo joitain vuosia nivelreumasta. Eilen sain kuulla, että kolme viikkoa on nyt käyttänyt ja kipuihin ei ole tarvinut enää särkylääkitystä, vaan nyt sormet jotka eivät ole aikoihin koukistuneen nyrkkiin koukistuvat jälleen siten että sormenpäät osuvat kämmenpohjaan. Äitini joka elää eläkeläisenä sanoi, että vaikka rypyt ei häviä, niin tätä tuotetta hän jatkossa aikoo hankkia kun kivut on lähtenyt :)

        Ja taas pitää korjailla edellistä kirjoitustani. Eli äitini jatkaa skingainin käyttöä koska kivut ovat lähteneet, ei kun on lähtenyt :) Samoin itselläni on jo toista viikkoa ollut kivutonta olkapäiden kanssa.


    • kokemusta on

      Paakkuja
      Skin Gainia voi tosiaan laittaa kaikkeen mihin mielikuvitus vaan riittää, vaikutus on kuitenkin sama. Olen kuullut että jotkut laittavat sita kahviinkin ja auttaa paljon jos antaa sen vähän aikaa seestyä niin paakutkin siitä sitten tasoittuvat. Hyvä tuote samalla kun iho tulee kauniimmaksi niin myös niveliä hoitava vaikutus eli kaksi kärpästä yhdellä kertaa, maksaa ne nivel-tuotteetkin about 40 eskoo vähintään. Hyvä tuote käyttää ennaltaehkäisyyn vanhenemismuutoksiin:) Ymmärrän jos motivaatiota ei ole koska vaikutukset ovat "pitemmässä juoksussa". Itse aion käyttää ko tuotetta aina se sisältä päin auttaa paremmin kuin voiteet jotka loppupelissä menevät ilta/aamupesun kanssa viemäriin ja mitkä hinnat niillä!!

    • Leena972

      mistä voi ostaa skingain?

      • Tarja 48 v.

        Hei,
        Sinunapteekki.fi:ssä on nyt tarjouksessa 37,90€. Olen nyt yhden paketin sekoitellut kerran aamussa ja atooppinen ekseema -ihoni voi huomattavasti paremmin. Kasvojen iho on selkeästi pehmeämpi ja hilseily hävinnyt. Vartalovoidettakaan ei tarvitse joka suihkukerran jälkeen käyttää. Olen positiivisesti yllättynyt tästä tuotteesta.


      • Sokos myy skingainia,olen käyttänyt kollageeni valmisteita jo vuosia ,tuon Espanjasta jossa käyn joka vuosi,ihoni on hyvä ja lähes rypytön 65v,uskon että kollageeni ovat auttaneet.käytän edelleen,skingain on kyllä kallis tuote.


    • Skinfani

      Olen käyttänyt Skingainia nyt 1,5 kk - ensimmäinen kk kaksi pussia päivässä, nyt 1 pussi/pv. Olen 52 v. ja nyt jo huomaan, että - ihan oikeasti - juonteet silmien alla ja poskissa ovat madaltuneet selvästi, iho tuntuu napakammalta (vielä pukkaa epäpuhtauksia pinnalle, mutta toivon niidenkin vielä häviävän). Suurempi ilo oli huomata, että lonkkanivelien särky väheni selvästi kolmen viikon käytön jälkeen. Nykyään ei särje juuri ollenkaan! Olen tosi onnellinen Skingainistä ja aion käyttää sitä jatkossakin. Sekoitan sokerittomaan mustaherukkamehutiivisteeseen kuumaa vettä ja sitten sekaan annospussi. Jonkun aikaa kestää, että jauhe liukenee, mutta liukenee kokonaan. Haju ei ole hyvä, mutta mehun tuoksu peittää hyvin. Lisäksi sokeriton versio parempaa, koska minusta jauhe tekee juoman aika makeaksi. Teho ei kärsi kuumasta vedestä. Kun mehu on sopivasti viilentynyt juomakelpoiseksi, myös jauhe on liuennut.
      PS. luontaistuote -kauppias kertoi, että 1 yli 80-vuotias mummokin oli saanut apua niveloireisiin! Toivottavasti tätä ei hetken päästä julisteta myrkyksi!

    • TIEDONHALUINEN

      Hei
      Oletteko huomenneet että koostumus on muuttunut.Ennen liukeni veteen niin että jäi paakkuja.Nyt 4/16 pakkaus on aivan erimakuinen, maistuu inkiväärille ja liukenee heti.Tuli mieleen että onko edes samaa ainetta vaikka on sama pakkaus.

      • Liukenee paremmin

        Hei vaan!
        Huomasin saman asian kuin tiedonhaluinen. Mielenkiintoista, onko muutosta muutenkin itse tuotteen vaikutuksessa. Itselläni on kynnet vahvistuneet ja kasvotkin tuntuvat napakammilta kuukauden käytön jälkeen. Nyt olen uutta pakettia käyttänyt vajaat 2 viikkoa. En ole vielä huomannut erityistä uuden koostumuksen myötä.


    • polvikipuja

      Hei ..... siitä liukenemisestä niin paljon, että kun kylmään juomaan sitä sekoitan, niin samalla sekoitan kovaa ja kaadan samalla pikkuhiljaa pussin sisällön kuppiin. Eli sekoitan koko ajan. Tuotteen selosteessa sanotaan että liukenee huonosti kylmään.

    • 1696

      Tuotteen koostumus on muuttunut ja maistuu nykyään sitruunalle sekä liukenee hyvin. Tiedän tämän koska kysyin luontaistuotekauppiaalta, tieto nykyisestä koostumuksesta tärkeää sikäli jos on allerginen sitruunalle niinkuin tätini joka ei voi tuotetta enää käyttää.

      • Iho-ongelmainen

        Itse tilasin kuukausi sitten terveysmarket.fi kyseistä Skingain tuotetta ja se ainakin liukenee hyvin veteen (erä 4/16). Makukin on menettelee, vaikka ei nyt mikään lemppari olekkaan. Suosittelen kyllä tuotetta muillekin, sillä ainakin oma iho on paremmassa kunnossa kuin aikoihin.


    • mummeli

      Heippa.... Itse olen käyttänyt 3 kk:tta...Huomasin heti eron ihossani...Toki olen jo iäkkäämpikin . Muutkin ovat sen huomanneet ja sanoneet minun nuorentuneen..Jatkan käyttöä niin kauan kun sitä saa ja elän .

    • 66 v

      Olen nyt käyttänyt Skingainia yhden paketin 1/pv ja nivelkivut ovat lieventyneet. En enää herää öisin särkyyn. Hiuksia lähtee yhtä paljon kuin aiemminkin, mutta tukka rasvoittuu nopeammin; onko se sitten hyvä vai huono asia? Kynnet ovat vahvistuneet ja kun tänään hain uuden paketin Lifestä, myyjä ei uskonut, että olen täyttänyt 66 v.
      Pitäisikö kokeilla 2 kpl/pv kahden viikon ajan, niinkuin jotkut täällä mainostavat? Jos vaikka hiukset tykkäisivät? Minulla ei ole ollut mitään ongelmia jauheen liukenemisessa, vaikka sekoitan sen kylmään veteen. Eikä se mielestäni maistu edes pahalta, mutta en jää sitä makustelemaan, vaan juon tosi vauhdilla ja heti perään sokeritonta mustaherukkamenua päälle.

    • nymasi 60v

      Hei Skingainin käyttäjät!
      Olenko ainut jolla on tullut vatsaoireita Skingainista? Olen käyttänyt sitä aamuisin parin viikon ajan 1 annospussi päivässä ja vatsa ei tykkää. Muutaman tunnin kuluttua juoman nauttimisesta tulee tosi kiire vessaan, ripulointia on pari kertaa päivässä. Jos tilanne ei muutu, tämä jännitysmomentti on liikaa vaikka olisikin hyvä aine.

      • Testi1

        Käytin pari pakettia, vaikka ihoni on hyvä ennestään. Mutta... mielestäni ihon kunto vain parani. Aion hankkia lisää.


      • inkku22

        Minulle on tullut ihmeellistä kutinaa käytön aikana.
        Pelkään, että johtuuko se tästä kollageenistä.


    • VainViikkoTakana

      Hei!
      Yksi pieni vinkki tuohon "paakkuuntumiseen".
      Laita jauhe aina kuivaan lasiin/mukiin.
      Ja siihen päälle vasta neste, minkä parhaaksi olet todennut!
      Lusikalla samaan aikaan sekoittaminen tietty auttaa asiaa.

      Mukavia kyseisen tuotteen käyttöön :)

    • VainViikkoTakana

      Ja jos ongelmana on kuiva ja ärsyyntynyt iho,
      suosittelen "Etana-voidetta", jota saa Luontaistuotekaupoista!
      Aloitin Etana-voiteella ja tämä SKINGAIN lisänä ei tee ainakaan mitään pahaa.
      Kolmen vuorokauden jälkeen iho on rauhoittunut ja jopa punoitus on jo nyt lähes minimissään....aion jatkaa samaa rataa. Katsotaaan mikä tilanne on 4 kk:n kuluttua!?

    • beautyismybusiness

      Itse olen käyttänyt skingainia pari kuukautta, ekan kuukauden 1 pussi päivässä ja nyt tammikuun ajan kahta pussia koska ihoni tuntui erityisen kuivalta.

      Tulokset ovat positiivisesti yllättäneet! Vartalon iho on pehmeä ja sileä, rasvaan kyllä kerran päivässä sekä kuivaharjaan mutta jotenkin vielä pehmeämmältä tuntuu kuin aiemmin :)

      Kasvojen ihossa edelleen pientä pintakuivuutta mutta sekin tuntuu pehmeämmältä ja jotenkin "pulleammalta", siis kuin piirteet olisivat vähän kohonneet :D Minulla ei ole ollut vielä mitään syviä ryppyjä, vain pieniä juonteita (olen 30-v) mutta esim. otsan juonteet ovat mielestäni silottuneet, silmien ympärillä en ole havainnut vielä juonteissa muutosta.

      En tiedä onko nämä muutokset skingainin ansiota mutta aion kyllä jatkossa käyttää :)

    • Maija-Mehiläinen

      Heippa!

      Olen käyttänyt tuotetta n. kuukauden. Kynteni eivät ole koskaan olleet näin hyvät :).
      Ainut asia, joka alkoi tänään askarruttamaan oli tuoteseloste: hydrolysoitu tyypin I kollageeni, NAUDAN NAHASTA !
      Olen ollut kasvissyöjä 20 vuotta, nyt alkoi häiritsemään tuo teksti.
      Jäi jotenkin alussa noteeraamatta, kun kaadoin ensimmäiset pakkaukset lasipurkkiin, niin en selostetta lukenut...
      Ajatuksia...kanssasisaret....:)

      • jbgoipp

        Toimivin kollageeni kuulemma tulee eläinperäisestä.


    • Typerys 35v

      Olen käyttänyt nyt 4kk ja en huomaa mitään parannusta kasvoissa. Juonteet ja uurteet täsmälleen samat. Olen 35v. Tunnen itseni todella typeräksi pistäessäni nyt 160€ ko. tuotteeseen. Etsiessäni tarkempaa tietoa kollageenista, useat lähteet painottavat, että sisäisesti nautittuna ruoansulatus pilkkoo aineen niin, että itse kollageenia ei edes päädy verenkiertoon ja sitä kautta iholle asti. Fakta vain on, että vanhenemisen merkkejä ei voi estää/ hidastaa ja ainoa keino niitä korjata on kirurgia ja pistoshoidot, valitettavasti.

      • beautyismybusiness

        Kaipa se on niin, että joillakin skingain toimii, joillakin ei. Vähän niinkuin muutkin ihonhoitotuotteet, ihmiset löytävät itselleen toimivan tuotteen mikä taas ei välttämättä sovi jollekin toiselle alkuunkaan. Itse uskon, että skingain toimii minun kohdallani, en keksi muutakaan syytä sille miksi ihoni on niin paljon pehmeämpi ja heleämpi kuin ennen tuotteen käyttämistä.


    • Purelogicoliin

      verrattuna onko Skingain tehokkaampaa, samantehoista vai tehottomampaa? Itse (40 nainen) käytin muutaman kerran 6kk kuurin Purelogicol-kapseleita, joita saa Suomea huomattavasti edullisemmin esim. gorgeousshop.co.uk:sta, ja oma ihoni sekä oikeastaan ihan synnynnäisesti jähmeät ja nirisevät niveleni vetreytyivät kyllä huomattavasti niillä kapseleilla! Hiukset ovat olleetoikein vahvat koko ikäni, mutta kynnet vahvistuivat Purelogicoleilla selkeästi.

      Hinta tuli kuitenkin ulkomaan halvemmassa nettikaupassakin esteeksi ja nyt on ollut vuosi taukoa. Onneksi on kookosöljy, jota sisäiseesti ja ulkoisesti käyttäen pintakuiva atopiaihoni pysyi kurissa nyt päättyvänä aika lauhana talvena! Rahatilanteen kääntyessä parempaan päin olen ruvennut harkitsemaan, kannattaisiko minun jatkaa kollageenivalmisteiden syöntiin, mutta Skingainillä. Kellään kokemusta kummastakin kollageenivalmisteesta?

    • Mysterious M

      Olen tutustunut sekä Purelogicoliin, että Skingainiin. Nautin pari kk vain tuota Purelogocolia ja kolmisen kuukautta Skingainia. En huomannut tuosta Purelogocolista mitään vaikutusta ja siksi lopetin. Skingainia käytin sen 3kk, mutta sain kovat vatsakivut ja lopetin toistaiseksi käytön. Ilmeisesti näitä ei saa nauttia yhtä aikaa hiilareiden kanssa, koska ne sitoo rasvaa, joku minua valisti.
      Käy blogissani katsomassa :http://kristallikimara.blogspot.fi/2013/10/skingain.html ja
      http://kristallikimara.blogspot.fi/2014/01/kynnet-ja-skingain.html

      • Anonyymi

        Kollageeni tulee nauttia aamuisin tyhjään vatsaan


    • irbe

      Hiusten kasvu on kuin onkin nopeutunut, ja iho pehmentynyt. Tilasin Purelogicolia ja kokeilen sitä kun Skingain loppuu. Toiveissa olisi myös nivelvaikutukset.

      Tuosta naudannahasta joku kysyi niin tutkimusten mukaan eläinperäinen kollageeni imeytyy ja tehoaa paremmin kuin kalaperäinen. Mulle on ihan sama mistä se on kunhan toimii. Eläimiä ei kuitenkaan kasvateta eikä teurasteta kollageenin takia vaan sitä saadaan kun naudat pannaan lihoiksi. Lisäksi se on erittäin puhdistettua, ei kait siinä ole muuta kuin nuo aminohappoketjut....

    • 42v nainen

      Aika vähän oli kokemuksia hiusten suhteen, mutta pitää kokeilla tuotetta. Olen kohta jo ihan epätoivoinen näiden ohenevien hiusteni kanssa.

    • Daniella40

      Ensinnäkin Maija Mehiläinen: Tietysti tuote on eläinperäinen, koska mikään kasvikunnan tuote ei sisällä kollageenia. Ihmiskeho ja eläinten keho tuottaa sitä itse, kunnes ikän myötä sen tuotanto hiipuu ja lopulta loppuu kokonaan.

      Sitten noista vastaavista tuotteista verrattuna Skingainiin: Mikään muu kollageenituote ei sisällä sekä ykkös- että kakkostyypin kollageenia, siksi Skingain on paras kollageeni-tuote, mitä markkinoilla on. Se vaikuttaa paitsi ihoon, myös nileviin, rustoon ym. Ja imeytyminen kyllä onnistuu, koska tuote on hydrolysoitu. Se, kuinka hyvin se kenelläkin imeytyy, riippuu henkilön mikroverenkierrosta ja sen kautta soluaineenvaihdunnasta (mitä paremmat nämä ovat, sen paremmin kaikki nautitut ravinteet kulkeutuvat perille asti). Itse tehostan mikroverenkiertoa Bemerillä ja saan näin parhaan hyödyn myös käyttämistäni ravinteista (Bemeristä hyvä tiivistelmä esim. täällä, jos joku haluaa lukea: http://www.bemer-partner.com/bemerGroup/marinka/yhteystiedot/bemer-edustajasi/

      Kyllä on tukka tuuhentunut, kynnet vahvistuneet ja "Sibelius-ryppy" silottunut. :)

    • Elisa56

      Siis paras tuote mitä markkinoilta löytyy on kyllä tämä:
      http://www.sinunapteekki.fi/catalog/ultracoll/ultracoll-kollageeni-1000-p-3475.html

      Olen käyttänyt purelogicolia,skingainia ja ultracollia.
      Ultracoll noista ilman muuta paras. Hiukset ovat tuuhentuneet ja iho parempi plussana vielä liikunta parantunut huomattavasti,koska nivelkivut loppuneet tämän tuotteen myötä!

      Ultracoll sisältää 1,2,4, ja 7 tyypin kollageenia.

      • Kuka myy ultracollia,olisin kiinnostunut tietämään.


    • nupu

      Ultracollia kanssa täällä käytetty nyt noin puoli vuotta. Nivelkivut ja varsinkin olkapäät paremmassa kunnossa, tukka kasvaa kaksi senttiä kuussa ja oheneminen ainaskin vähentynyt jos ei loppunut :). Atooppinen iho paremmassa kunnossa kuin aikoihin, voi jopa jättää rasvauksia väliin.

      Aiemmin kokeiltu Purelogicollia, söin pari vuotta mustasta pahvilaatikosta ja vaikutus hyvä, sitten laatikko muuttui valkoiseksi eikä vaikuttanut enää mitään, lopetin puolen vuoden syönnin jälkeen - mikä lie muuttunut paketin myötä.

      Tilaan Ultracollia Saksasta, hinta kolmenkympin tienoilla.

    • Liisura

      Hei Ultracollin käyttäjät , otatteko pillerit aamulla vai illalla.
      Minäkin kiinnostuin tästä tuotteesta ja tilasin nuo pillerit.
      Tuloksia odotellessa....

    • Jessica_5

      Hei,

      Minä otan 1tabletin aamulla ja toisen illalla yleensä ruokailun yhteydessä.
      Käyttänyt nyt n. 2 kuukautta ja täytyy myöntää, että tämä toimii.
      Kipeä olkapää mennyt vaiva ja saliharrastus taas kuvioissa mukana. Yes! Hyvä tuote!

    • Epäilijä

      Olisko kuitenkin kysymys placebo- vaikutuksesta?
      Kuten esim mitä kalliimpi luksus-voide, sitä parempi vaikutus mielestämme, vaikka marketti-voide ajaa saman asian ihan tutkitusti.

    • Nainen 47v.

      Hei Skingainin käyttäjät! Itse sain hyvän vinkin aloittaessani käytön 2 kk sitten. Tyhjään vesipulloon 2 dl kylmää vettä ja jauhe ja ravista voimakkaasti! Helppoa eikä ainakaan minusta edes maistu pahalta (lime/sitruuna) eikä paakuista tietoakaan! Olen käyttänyt 1 ps/pvä ja myyjä kertoi, että tulokset näkyvät vasta 2-3 käyttökuukauden jälkeen minkä jälkeen voi jatkaa esim. 2-3 pvänä viikossa. Itsellä helpottui couperosa ja poskien pintakuivuus aika pian aloitettuani käytön ja nyt huomaan kasvojeni ihon pehmeämmäksi. Ja ohuet hiukseni ovat vahvistuneet! Mutta ikävä kyllä, papereita minulta ei ole kysytty:( Kiinnostuin myös tuosta ultracollista, mitä saa kolmeksi kuukaudeksi samaan hintaan kuin skingainia kuukaudeksi.

    • Sporttinenvm1973

      Löysin nautaperäistä kollageenia hiljattain kuluttajaystävälliseen hintaan, vain runsaat 10 eur / kk, itsellä ainakin toiminut tosi hyvin. Iho ei enää niin kuiva ja kireä ja niveletkin joustaa paremmin ilman nivelkipuja. Jauhe liukenee tosi nopeasti veteen ja on hajuton & mauton ja puhdasta hydrolysoitua kollageenia ilman turhia lisä-/säilöntäaineita. www.nutrielixir.fi (Active siis nivelille).

    • Kuuskytyks

      Nyt tuntuu Skingain mainostavan taas kovasti. Käytin yhden purkin sitä, eikä mielestäni mitään vaikutusta - kukaan ei kehunut eikä omasta mielestänikään naama saati hiukset muuttuneet paremmiksi. Lisäksi säikähdin tuota eläinperäisyyttä. Ostin sitten UltraCollia 180 kappaleen purkin, josta nyt on jäljellä vajaaksi viikoksi. Eli kaksi pilleriä päivässä ja purkki kestää kolme kuukautta. En osaa vieläkään sanoa, onko vaikuttanut ihooni mitenkään suuremmin, koska samaan aikaan olen laihduttanut - joten rypytkin tulevat paremmin näkyviin :) Ehkä ihon väri on parantunut? Kynsiin ei myöskään mitään suurempaa vaikutusta, edelleen lohkeilevat. Hiuksissa olen havainnut nopeampaa kasvuvauhtia. Outoa siksi, että eikös kynnet ja hiukset kulje niinkuin käsikädessä? Nivelkivut eivät ole vaivanneet niin kuin aikaisemmin. En tiedä, pitäisikö vielä ostaa yksi purkki, ennen kuin voi sanoa mitään varmaa? Merikollageeni kuitenkin tuntuu mukavammalta kuin eläinperäinen. Kun vaan voisi olla varma mitä siinä purkissa oikein on....

    • Jaana45

      Voin kyllä hehkuttaa ultacollin puolesta! Siis todellakin nivelet(olkapäät ja polvet) huomattavasti paremmassa kunnossa kuin 3kk sitten kun aloitin tämän käytön.
      Tulen varmasti käyttämään tätä tuotetta jatkossakin!

    • Tietoa tästä

      Onko kollageenin syöminen turvallista ? Tietääkö kukaan.

      • Huomasin

        Nythän on näköjään tullut tuosta Skingainista kapseli versiokin.
        Eli 2 kapselia aamulla ja toiset 2 illalla. Pitänee kokeilla.


    • Kyssäri

      Onkohan kysymyksessä gelatiini,eli eläinten nahkasta saatava aine,paremmin tunnettu liivatteena?Kuka tietää?

    • BeautifulSkin

      Itse en ole tuota nauta peräistä collageeni valmistetta halunnut kokeilla mutta äyriäis peräinen Rejuvenated Collagen Shots on todella paranranut sekä kuivan ihon että kynsien kuntoa silmin nähden :) Itse tilaan tuotetta ihanasta engl. nettikaupasta: Beauty and Boutique, josta ainakin viimeksi oli ilmainen toimituskin. (Rejuvenated Collagen shots: Marine based, sis. myös vanhenevalle iholle välttämätöntä hyalyronihappoa, acai marjaa ja c-vitamiinia :)

    • Eracos

      Onko kukaan saanut finnejä poskiin skingainin käytön yhteydessä, olen jo vanhempi nainen eikä ole ollut aikaisemmin mitään finniongelmia?

      • Liisura

        Minulle on myös tullut finnejä poskiin. Semmoisia aika isojakin. Luulisin että se on ohimenevä ilmiö. Toivon ainakin :)


    • mirella55

      Onkohan kenelläkään uusia kokemuksia näistä?

    • mt534

      Minäkin sitten mainoksen "uhrina" sorruin kokeilemaan Skincainia jauheena...olen siis käyttänyt lähes kaksi kuukautta ja kyllä täytyy todeta että tehonnut on. Olen jo eläkkeellä oleva 64 vuotias mummeli ja huulien yläpuolella olevat pystyrypyt ovat silinneet/hävinneet lähes kokonaan ja iho on muutenkin paaaljon kimmoisampi. Olen elämäni aikana kokeillut jos vaikka mitä ja täytyy todeta että tämä Skincain on ainoa joka on tuonut tuloksia vaikka olin alussa tosi skeptinen. Olen tosi tyytyväinen "hairahdukseeni" ja aion käyttää niin kauan kun tuotetta saatavilla on vaikka hintavahan tuo kuukauden satsi on. Toisaalta itseensähän tässä panostetaan ja menee se raha turhempaankin itselläni välillä. Nivelvaivoja minulla ei oikeastaan ole koskaan ollutkaan ja toivottavasti tämä myös toimii ennaltaehkäisevänä myös niveliin :)

    • TinskuM

      En huomannut juuri vaikutustusta skingainin käytöllä,mutta Ultracoll kollageeni yhdessä hyaluronihapon kanssa toiminut loistavasti. Iho on "kosteampi" siis ei niin kuiva kuin ennen oli. Kynnet kasvaa vauhdikkaammin ja hiukset myös. Todella toimiva tuote:)

    • 42v

      Hei!
      Itse olen käyttänyt tuotetta 4kk. Tänä syksynä en ole taistellut atooppisen ihottuman kanssa ollenkaan ja iho on paremmassa kunnossa :) Jauheen sekoitan kylmään veteen (saa kyllä sekoittaa pitkään, mutta lopulta liukenee). Ihan ok tuote.

    • Anonyymi

      Mielestäni ihan super tuote, laitan sen aamuisin smootien joukkoon.
      Minulla oli erinäisiä nivelkipuja aiemmin, ensiksi huomasin niiden kadonneen, ei särkylääkkeitä enää.
      Iho, kynnet, hiukset voi paremmin, minulla jää jatkuvaan käyttöön.

    • Anonyymi

      Hei
      Olen käyttänyt tuotetta yli vuoden ja kyllä ainakin kasvojen iho on todella kostean tuntuinen ja hyvin voivan näköinen (ikä 62) .
      Ihastuin tuotteeseen, koska se on hajuton ja mauton.

      Nyt kuitenkin kun sain viimeisen erän 12/22 tuote haisee ihan viemäriltä ja maistuu kummalliselta, ennen ei minkäänlaista hajua ja makua ole ollut.
      Onko muilla ollut vastaavaa?

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt vuosia , välillä pidän taukoa. Ollut nyt 2 kk ilman ja aloin ihmettelemään miten rypyt ja velttous ovat lisääntynyt kehossa kauttaaltaan ja muistin että skingaita en ole käyttänyt. Varmaan joku yhteys ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe