Näytönlukitus

Tietämätön äiti

Samsung pocket. Näytönlukitusta yritetty avata liian monta kertaa. Nyt kysyy s-postiosoitetta. Tytär ladannut puhelimeen google playn ja se tili on olemassa mutta kertoi ettei google playta tehdessä olisi kysytty salasanaa. Eli nyt ei tiedetä salasanaa saati sitä onko se juuri se google playhin tekemä s-postiosoite se joka siihen pitäisi kirjoittaa että lukituksen saa poistettua. Onko ainoa keino viedä puhelin jonnekin huoltoo ja mitähän tämä sitten maksaisi.

Osaako kukaan auttaa tietämätöntä äitiä =)

149

28233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko kännykässä siis jokin itse asennettu Android järjestelmä? Google Play tulee vakiona kaikissa Android malleissa. ( Paitsi ehkä halvimmissa kiinalaisissa).

      Eli todennäköisesti tyttärelläsi on Google tili ja puhelin kysy nyt sen salasanaa. ( Eli esim Gmailin sähköpostiosioite ja salasana käy).

      Jos ette muista näitä niin yksi keino ennen huoltoon lähettämistä olisi tehdä hard reset. Se tapahtuu näin: http://www.samsdroid.com/2012/08/samsung-galaxy-pocket-gt-s5300-hard.html

      • TaevitsenApua

        moi, mulla on sama pulma ja yritän itsekkin tuota samaa juttua, mutta mulle ei mitään neljää vaihtoehtoa tuole?


      • TaevitsenApua kirjoitti:

        moi, mulla on sama pulma ja yritän itsekkin tuota samaa juttua, mutta mulle ei mitään neljää vaihtoehtoa tuole?

        Mitä siellä näkyy?


      • Karppa-pappa

        Toimii! Sain lapsenlapseni Samsung GT-S5360 resetoitua tuon antamasi linkin ohjeilla; siis sillä "recovery method" illa. Vaatii hieman sorminäppäryyttä, jotta sormet saa ulotettua ohjeiden mukaan oikeille näppäimille ja oikeassa järjestyksessä. Kiitos!
        PS. Ohje toiminee useilla eri Samsung kännyillä!


      • Sain samsung galaxy s4:stä pois menemällä Asetukset > Lisää > Laitteen järjestelmävalvojat > ruksi pois järjestlmävalvojan kohdalta


    • tietämätön äiti

      Salasanasta ei ole tietoa ja yritin tuota reset juttua. Englannin kielitaitoni ei ole hyvä joten kun siinnä tulee neljä vaihtoehtoa minkä niistä valitse?

    • Tietämätön äiti

      Kiitos avusta vapunen =)

      Puhelin toimii =)

    • Ole hyvä!

    • Tietämätön

      Miten Samsung galaxy s saa pin lukituksen pois olen unohtanut salasanan mitä pitäisi tehdä Oisko jotain tehtävissä. Kun En haluaisi käyttää Sg miniä

    • 23-23

      Vapunen:

      ""Onko kännykässä siis jokin itse asennettu Android järjestelmä? """


      Aloittajalla on Samsung.

    • JunttiMuija

      Hei. Unohdin eilen illalla tehdyn "hienon" näytönlukituksen, enkä saa sitä poistettua edes tolla hard-reset toiminnolla. Onko ainoa vaihtoehto viedä laite huoltoon?

      • pin man

        huollossa avaavat mutta älkää ihmiset käyttäkö noita kuvio ym lukitus temppuja koska niiden kanssa on aina jossain vaiheessa lirissä,eikö pin koodi riitä ihmisille


      • Ärsyyntynyt
        pin man kirjoitti:

        huollossa avaavat mutta älkää ihmiset käyttäkö noita kuvio ym lukitus temppuja koska niiden kanssa on aina jossain vaiheessa lirissä,eikö pin koodi riitä ihmisille

        En tiedä pin koodia


    • Nimenomaan kannattaa käyttää turvallisuuden takia. Hard reset poistaa kyllä kaikki lukitukset mikäli se tehdään oikein.

      • JunttiMuija

        Jess! Nyt sain toimimaan, kun katsoin ylemmästä linkistä, missä kuva valikosta. En ollut osannut valita oikeaa kohtaa ja vasta tuosta kuvasta löysin infon, että vol näppäimillä liikutaan valikossa. Meinas jo usko mennä.... Nyt näyttö lukitaan samalla vanhalla kuin tässä tabletissa, ihan vain lasten varalta. Kiitos avusta!


      • JunttiMuija kirjoitti:

        Jess! Nyt sain toimimaan, kun katsoin ylemmästä linkistä, missä kuva valikosta. En ollut osannut valita oikeaa kohtaa ja vasta tuosta kuvasta löysin infon, että vol näppäimillä liikutaan valikossa. Meinas jo usko mennä.... Nyt näyttö lukitaan samalla vanhalla kuin tässä tabletissa, ihan vain lasten varalta. Kiitos avusta!

        Ole hyvä!


      • Jarrutin

        No saako s5 auki jos kysyy resen jälkeen silti samsung acaunt tilin numeroo ei hakua miten saa pois kun tuli ostettua ku saa kuulemma auki


    • pin man

      tarkoitin että pin koodi riittää

    • Mutta pelkkä pin-koodi ei auta oikeastaan yhtään. Varkaan täytyy vain ottaa sim-kortti pois puhelimesta ja näin hän pääsee puhelimen tietoihin käsiksi. Suojakoodi onkin sitten eriasia.

    • pin man

      Tarkotin suojakoodi "pinniä" eli numeroita

    • Niin no se riittää ihan hyvin. Ja ennen puhelimen myymistä se kannattaa resetoida ja sen jälkeen salata. Näin tiedostoja ei saa kovin helpolla esiin.

      • pinnit meni yli ;)

        Hei mitä te oikein puhutte..!?

        Siis eikö se suojaa, jos Samsung avattaessa kysyy nelinumeroisen pin-koodin?

        Tein myös sen varastamisen varalta sivuston..
        ja F-Securessa kai myös jos varkauden varalta systeemi?

        Mitä vielä pitäisi suojata?

        Mistä muusta suojasta puhuitte!? :)

        Kiitos!!


      • pinnit meni yli ;) kirjoitti:

        Hei mitä te oikein puhutte..!?

        Siis eikö se suojaa, jos Samsung avattaessa kysyy nelinumeroisen pin-koodin?

        Tein myös sen varastamisen varalta sivuston..
        ja F-Securessa kai myös jos varkauden varalta systeemi?

        Mitä vielä pitäisi suojata?

        Mistä muusta suojasta puhuitte!? :)

        Kiitos!!

        Suojaa toki ja tuo F-secure on nykyään turha. Andoidissa on vakiona oma etäpaikannus/tyhjennys palvelu: https://support.google.com/accounts/answer/3265955?hl=fi


    • nema88

      mul lapsen samsungin gt-s5300 se unohtanut tuon näppäinkoodi lukituksen? saako sitä mitenkään purettua? vaikka yritän "veikkailla" koodia niin se on aika mahdotonta.

    • riitu7

      minne se osoite pitää kirjoittaa? Tyttären puhelin myöskin lukossa.

    • Siis mikä osoite? Gmail?

      • riitu7

        joo olen hoksannut jo mutta kiitos


    • mismia

      hard reset auttoi loistavasti unohtuneen suojanumeron pyyhkimiseen galaxy y:ssä, kiitokset vinkeistä :)

    • ei lukkoon

      Minä en mihinkään Samsung puhelimeeni, enkä tablettiin ole laittanut mitään näytönlukitusta. Varmuuden vuoksi. Tabletti oli ensimmäinen androidini ja tappelin sen kanssa siitä näytön lukosta. Sitten onneksi huomasin, ettei sitä tarvitse. Tabletissa oli ainakin jokin kuvio, enkä tiedä pystyisikö sitä laittamaan kirjaimilla. Kannattaa ennemminkin ottaa käyttöön se puhelimen seuranta, vai mikä lie nimeltään. Kuitenkin se, jolla voi löytää varastetun tai kadonneen puhelimen. Tosin en tiedä onko pocketissa sellainen mahdollisuus, mutta kalleimmissa ainakin on.

    • Joka tapauksessa jokin suojakoodi kannattaa laittaa puhelimeen. Oli se sitten normaali suojakoodi tai kuvio. Nämä estää sen ettei tuntematon pääse käyttämään puhelinta niin helposti tai ylipäätään tärkeitä tiedostoja.

      • Miksi an annat puhelimen tuntemattomille?? vaikuttaa oudolta.


      • hieronymus5252 kirjoitti:

        Miksi an annat puhelimen tuntemattomille?? vaikuttaa oudolta.

        Jos puhelin sattuu putoamaan ja putoamista ei näe niin se voi joutua tuntemattoman henkilön käsiin. Tai sitten jos unohtaa kännykän julkiselle paikalle.


    • huuu3

      unohdin näytön lukituksen kuvion ja nyt puhelin pyytää g mail tilin salasanaa mutta en muista yhtään mikä se oli, pääseekö tästä huollossakaan enään mitenkään eteenpäin?

      • 4/78*895

        Eikö sitä gmail-tilin tietoja millään voi laittaa vähän muunnettuna lompakkoon, jääkääpin taakse paperilapulle, kalenteriin jne.

        Ei ihmisen muisti voi muistaa kuin rajallisen määrän salasanoja.

        PUK-koodit sitten vielä paremassa paikassa. Samsung on vähän epäjohdonomainen kun se käyttää SIM- ja näppäinlukituksesta samaa PIN-nimitystä.


    • Hard reset ainut vaihtoehto.

    • ääk tää puhelin

      mites sama galaxy giolle? ku valikko tulee näkyviin, mistä pitää painaa?
      reboot system now
      apply update from sdcard
      wipe data/factory reset
      wipe cache partition
      test redbend fota [FS]
      siis jos näytön lukitus on mennyt lukkoon ja ei muista google tiliä?
      pikainen vastaus kiitos:)!?!

    • Valitset

      "wipe data/factory reset"

      ja jos puhelin ei käynnisty uudelleen automaattisesti tuon jälkeen niin

      "reboot system now"

      Ota huomioon. että tämä poistaa kaikki omat tiedostot ja asennetut sovellukset puhelimen muistista.

      • ääk tää puhelin

        vvou kiitoss paljon!!


    • jokuvaa

      miten se hard reset tehää??

      • Etkö osaa lukea tätä palstaa. alusta.???


    • Riippuu mallista. Eli kertoisitko sen.

    • Mene asetuksiin ja sieltä factory reseat, eli tehdas asetukset, niin se on taas kuin ostaessa, helppoa

      • Hankala mennä asetuksiin jos ei muista näyttölukkoa.


    • sdasd

      Juu samsung xcoveriin olis tarkotus tuota hard resettiä tehä ja se nyt lataillu tossa jtn 30min ja kertoo vaan että downloading... do not turn off target!!
      ei mitään tapahdu :DD

    • Hensku

      Vapunen....

      osaisitko auttaa... Mulla samsung galaxy trend ja likka "auttoi" laittamaan tuon hemmetin näytön suojakoodin. Kun pelaili tuolla puhelimellani =(

      Haluaisin sen pois, koska se on niiiiiiin raivostuttava. Nyt kuitenkin kun haluaisin sen ottaa pois, niin kas vaan...se kysyy tuota suojakoodia =( Eikä me muisteta sitä koodia mikä se on...

      En uskaltaisi alkaa itse säheltämään sitä pois joten tarjoutuisitko auttamaan...

      • Hensku

        Hei,

        Kiitos supernopeasta vastauksesta.

        Olen likan kanssa yrittäny kymmeniä kertoja koodia saada oikein....mutta tosiaan tuloksetta =(

        Häviääkö tuossa toimenpiteessä kaikki? Kuvat, viestit, sähköpostiasetukset, facebook-asetukset yms?

        Voi itku että harmittaa niin paljon....


      • Hensku
        Hensku kirjoitti:

        Hei,

        Kiitos supernopeasta vastauksesta.

        Olen likan kanssa yrittäny kymmeniä kertoja koodia saada oikein....mutta tosiaan tuloksetta =(

        Häviääkö tuossa toimenpiteessä kaikki? Kuvat, viestit, sähköpostiasetukset, facebook-asetukset yms?

        Voi itku että harmittaa niin paljon....

        Olen niin surkea enkussa että uskallanko tota tehdä =)


      • Apua tarvitseva

        Osaisitko auttaa minuakin... Mulla on Samsung Galaxy s plus. Laitoin eilen illalla puhelimeeni kuviolukituksen ja unohdin kyseisen kuvion. Yritin kuviolukitusta liian monta kertaa väärin, ja puhelin meni lukkoon, ja puhelin kysyy nyt google-tilini tunnuksia joita en muista. Olen tehnyt kyseisen hard resetin, mutta sen jälkeen puhelin palaa takaisin samaan tilaan jossa puhelin kysyy google-tilini tunnuksia. Onko ainoa vaihtoehto viedä puhelin liikkeeseen aukaistavaksi, vai osaisitko auttaa


      • Apua tarvitseva kirjoitti:

        Osaisitko auttaa minuakin... Mulla on Samsung Galaxy s plus. Laitoin eilen illalla puhelimeeni kuviolukituksen ja unohdin kyseisen kuvion. Yritin kuviolukitusta liian monta kertaa väärin, ja puhelin meni lukkoon, ja puhelin kysyy nyt google-tilini tunnuksia joita en muista. Olen tehnyt kyseisen hard resetin, mutta sen jälkeen puhelin palaa takaisin samaan tilaan jossa puhelin kysyy google-tilini tunnuksia. Onko ainoa vaihtoehto viedä puhelin liikkeeseen aukaistavaksi, vai osaisitko auttaa

        Hard resetin jälkeen puhelin on siinä tilassa kun avasit sen ensimmäistä kertaa.


    • Kaikki asennetut sovellukset ja tiedostot häviävät puhelimen muistista.

      Ja uskaltaa tehdä.

      • Hensku

        Entä numerot =( Häviääkö nekin?

        Pitääkö tuossa tehdä muuta kuin painaa antamasi ohjeen mukaisesti? Olen tosiaan niin sairaan huono enkussa niin ohjeet tuntuvat vaikeilta....


    • Ei häviä jos ne on tallennettu Google tilille. (Tarkista Gmailista)

      Eli paina noita painikkeita ja sen jälkeen kin näyttöön tulee valikko niin paina "Wipe data/fastory reset ja sen jälkeen "reboot".

      • Hensku

        Tuhannet kiitokset avusta. Olet varmaan monelle ollut avuksi.

        Mukavaa joulunodotusta sinulle!


      • Reetzuu

        Voisitko auttaa minuakin? Mulla on samsung galaxy s2 ja unohdin sen näytön pin salasanan.... Miten siis saisin sen pois?



    • Ole hyvä!

    • Huomaa muuten että yhteystiedot eivät välttämättä palautu puhelimeen automaattisesti vaan vasta kun Google tiliin on kirjauduttu tiliasetuksista.

      • päähajoo.

        Mä laitoin eilen mun galaxy s3 miniin näyttölukon ja muistan kyllä kuvion ja voin siis puhelintani käyttää. Mutta en osaa kyseistä toimintoo ottaa pois päältä ja niin mielellään sen poistaisin...


    • Valikko->Asetukset->Lukitusnäyttö->Näyttälukko

    • Pööpöö

      Ääää.... Tabletissa on 4 numeroinen koodi enkä tiiä mikä se vois olla?? Ehdotuksia tai tollaista Hard Reset toimintooo =O merkki on Acer

    • Mikä Acer? Acer tabletteja on monia.

    • tuike.

      Apua. :/
      Oli Samsung xcover poissa käytöstä pari kuukautta enkä mitenkään muista näytön salasanaa. Vaikka yritän monta kertaa, sanoo 'odota 30sek ja yritä uudelleen.' Eli en pääse siihen tilaan jossa kysyy gmailin salasanaa.

      • tuike.

        Kiitos Varpunen. :)


      • kiisusx
        tuike. kirjoitti:

        Kiitos Varpunen. :)

        Hei Varpunen!
        Mun tytöllä Samsung advance ja näyttö lukittu :((( Autatko? ;)
        Painoin virta äänenvoimakkuus ylös,alas, koti näppäimiä yhtäaikaa - ei tapahtuu mitään :O


      • kiisusx
        kiisusx kirjoitti:

        Hei Varpunen!
        Mun tytöllä Samsung advance ja näyttö lukittu :((( Autatko? ;)
        Painoin virta äänenvoimakkuus ylös,alas, koti näppäimiä yhtäaikaa - ei tapahtuu mitään :O

        Kiitos, Varpunen!
        Onnellista uutta vuotta sinulle! Ihanaaa...


      • kiisusx kirjoitti:

        Kiitos, Varpunen!
        Onnellista uutta vuotta sinulle! Ihanaaa...

        Ole hyvä ja samoin sinne!


    • Todella iloinen :D

      Kiitos avusta Vapunen !!

    • Mollis11

      Hei mulla Samsung tab 3 ja asensin salasanan. En ole määritellyt laitetta googleen ja en millään saa purettua salasanaa. Löytyykö keltään hyviä vinkkejä mitä tälle voi tehdä. Vai pitääkö unohtaa koko laite. Siis en pääse nyt kirjautumaan laitteelle koska salasana on muistin syövereissä.

    • tuntematon7

      mun pikkuveli laittoi mun kuviolukituksen liian monta kertaa väärin samsung galaxy mini s5570 : llasta ja nyt se pyytää google tiliä ja salasanaa. tiiän ne täsmälleen mut se väittää et ne on väärin. ja ku kokeilen tota hard reset toimintoo tulee tämmöi teksti ku " A custom OS can cause critical problems in your phone and installed applications. If you want to download a custom OS, press the volume up key. Otherwise, press the volume down key to cancel " En oikee tajuu tosta mitään ku en oo hyvä enkus. saako mitenkää tota korjattuu vai pitääkö viedä korjaamoon.

    • Painoit todennäköisesti väärää painiketta.

      Oikeat painikkeet ovat menu ja virta.

    • tietämätön

      sori mut en ymmärrä mistään mitään ja että missä se se juttu pitää laittaa mutta siis mulla on samsung galaxy s3

    • Trend oli lukossa

      Kiitos vapunen tosi paljon sain trendini auki kun katsoin noita vastauksiasi! :)

    • apua tarvitseva

      olisiko mitenkään mahdollista jättää tiedot, vaikka tekee hard resetin?? ottaa sim kortti pois tai jotain muuta. auttakaa kännykkä samsung galaxy s 2 plus

    • Eli siis tarkoitatko että haluaisit jättää tiedostot puhelimeen?

    • tyhmä ...

      hei vapunen, et olisi millään halunnut auttaa minua ? en ymmärrä noista yhtään mitään vaikka katsoin videonkin. voisitko suomentaa mitä pitää tehä ja milloinkin ? minulla siis samsung galaxy s3

    • Eli jos tarkoituksena on resetoida eli palauttaa S3 mallin tehdasasetukset niin

      1. Sammuta puhelin

      2. Paina yhtäaikaa äänenvoimakkuus ylös kotipainiketta (keskipainike) virtapainiketta

      3. Odota kunnes tulee Androidin logo ja vapauta painikkeet

      4. Eteen pitäisi tulla resetointi valikko josta valitaan äänenvoimakkuuspainikkeilla "Wipe data/factory reset" ja sen jälkeen vahvistetaan valinta virtapainikkeella.

      5. Sen jälkeen paina "reboot".

    • tepa3

      Apua voisko Vapunen tai joku auttaa minun tabletti samsung 3 10.1 kysyy pin koodin se on ihan normaali juttu mutta sitten kysyy salasanaa joka kerta kun laitan päälle. Kysymys miten voisi sen salasanan kysymisen saada pois ettei se sitä kysy aina ?

    • lolittaja3

      mulla on trend plus ja unohin suojakoodin tai sen ihmeen salasanan nii miten saa auki??

    • Näkyykö näytön alaosassa Unohditko salasana kohtaa jos yrität kirjoittaa sen väärin muutaman kerran?

    • akime

      Heis. Minulla on Samsung Galaxy S4 zoom. Jostain syystä puhelimeni ei enää suostunut hyväksymään näytönlukitus PIN-koodiani ja lukitsi SIM-korttini liian monen avaamisyrityksen jälkeen. Sitten puhelin pyysi PUK-koodia, jonka löysin helposti operaattorini sivuilta.

      Sain käytettyä PUK-koodia, joka antoi minun vaihtaa SIM-korttini PIN-koodin, mutta nyt se sanoo näin: Anna lukitusken poistotoiminnon PIN-koodi. Minulla ei ole harmainta aavistustakaan mikä se on, enkä ole löytänyt minkäänlaista vastausta ongelmaani googlettamalla.

      Tarvitsisin puhelimeni takaisin käyttöön pikinmiten, sillä se on ainut puhelimeni ja kotona nettiyhteyteni ainoa lähde. Näistä syistä en mielelläni lähettäisi puhelinta huoltoon ja olisin kiitollinen pikaisesta avusta.

      Voiko kukaan auttaa?

    • Se voi olla itse määritetty koodi puhelimen asetuksista.

      • akime

        Ehkä, mutta miten sen saisi tietää? Kun ei mihinkään puhelimen tietoihin pääse käsiksi.


    • Ei oikein mistään. Pitää yrittää saada Google tilin kirjautumisikkuna esiin kirjoittamalla se montakertaa väärin.

      • akime

        Olen nyt yrittänyt 55 kertaa erilaisia PIN-koodeja. Ei mitään muuta kuin: Odota 30s yrittääksesi uudelleen. Eikö tule mitään muuta mieleen?


      • akime

        Kiitos! Tämä toimi!


    • Ole hyvä!

    • viivin moka

      Hei olisi pieni pulma, tytölle joulukuussa ostettu Hong Kong kaupasta Android 4.0 tähän asti toiminut ja nyt meni vaihtamaan liukulukituksen ,EIKÄ MUISTA MIKÄ!!koitin resettiä mut pitääkö muitakin painella samalla,kiitoksia avusta...

    • Mikä on sen tarkka malli? Näihin ei merkkilaitteisiin ei löydy niin hyvin resetointiohjeita koska ne on niin harvinaisia.

      • viivin moka

        Allwinner A13(Cortex-A8 1.2 GHz Mali400) jos se nyt on toi kun on CPU teknisissä tiedoissa,itse tabl:sta löydy mitään!!


    • Juu tuolle ei oiekin löydy noita ohjeita.

      Kannattaa siis kokeilla menu virtapainike ylös tai alas painikkeita kun puhelin on kiinni. ( Painaa noita yhtäaikaa ja päästää virtapainikkeesta irti kun virta on tullut)

      • viivin moka

        Suuret kiitokset! se toimi.


    • Tietämätön

      mitä tehdä kun on samsung galaxy tab 2 pin ja ei musta sitä oon kokeilolut 25 kertaa =(

    • Apua1

      Mulla olis Samsung Pocket semmonen vuoden vanha silloo kun ostin sen niin tein siihen salasanan ja nyt kun olen vaihtanut puhelintani niin olen unohtanut sen salasanan ja pitäis ny myydä se puhelin muttei sitä saa edes auki että voisin poistaa tietoni sieltä,mitä neuvoksi? Onko se pakko viedä korjaamolle ja jos on niin kuinka paljo se edes maksaa ?

    • Eli se ei siis käynnisty ollenkaan?

    • Aries1996

      millä aukeaa samsung galaxy s5? en saanut tuolta aiemmin linkatuilta hard reset sivuilta sitä artikkelia auki... voiko joku linkata tai auttaa muuten?

    • Hieno systeemi

      Loman jälkeen yritin avata Samsungin tabletin, mutta en muistanut näytön lukituksen salasanaa. Laitoin tabletin päälle ja hain läppärillä ja kooklaten "find my Samsung". Ja menin oheiselle sivulle.

      http://findmymobile.samsung.com/account/init.do

      Koska olen rekisteröinyt kaikki Samsunglaitteeni sinne Samsung-accountille, niin pystyin avaamaan lukituksen tuolta sivustolta tietämättä näytön lukitukseen asentamaani salasanaa.

      Samasta paikasta voin myös lukita omat Samsungit, sekä seurata missä ne menevät. ;))

      • Jantteri113

        Kiitos vinkistä! Sain puhelimen auki tuon avulla.


    • näytön lukitus

      S3 mini kun laitan näppäinlukkoon niin se aukeaa itsestään ja menee takaisin näppäinlukkoon? eli painan power nappulaa kerran niin se menee lukkoon ja sitten näyttö tulee takasin siihen pin koodi ruutuun ja menee lukkoon ja taas pin koodi ruutuun!

      • ÄÄNET

        Mullakin tekee samaa! mutta mulla kun laturin laittaa kiinni niin kaikki tietää sen ku tulee se ääni mulla rämppää sitä!


    • Se on normaalia että näyttö sammuu vähän ajan päästä kun sen aukaisee.

    • koko aja

      ja sitten menee takaisin päälle ja pois ja takaisin päälle ja pois ja tekee sitä kokoajajn

    • Se taas ei ole normaalia vaan ohjelmistossa on tällöin vikaa.

    • Ihaa

      Kiitti tosi paljon sain puhelimeni auki hard reset-toiminnolla

    • piripää007

      mitä voin tehdä kun olen unohtanut denver tac-70051 tabun sen liukuviivanvetojutun kuvion?heittääkö seinää vai myyäkkö mustalaisille?vai saako sen jopa auki vielä?

    • Halpoihin ei merkkitabletteihin ei ole saatavilla hyviä resetointi ohjeita.

    • tommiesi2

      Millä pystyy ohittamaan Samsung galaxy s4 niin pin-koodin koodii en muista ja pitäis saada auki (puhelimen pin-koodi)

    • Jos se ei ala kysymään Google tunnuksia niin ainoa keino on hard reset.

      • tommiesi2

        miten Hard reset tehdään?


    • tommiesi2

      Puhelin toimii kiitos :)

    • sonttuliini

      Voi v... Olen käyttänyt puhelimessa (sgs4 ) kuvio-salasanaa. Koitin sitten huvikseen piirtää sen monta kertaa väärin. Tuli se 30sek ilmoitus ja alle "anna vaihtoehtoinen salasana", jonka olen laittanut joskus. Valitsin salasanan ja muistin sen oikein. Nyt kuitenkin puhelin ei anna enää vaihtaa kuviota (eikä muutakaan) takaisin, vaan minun piti valita salasana suojakoodiksi. Kokeilin ottaa JV asetuksista kaikki pois, mutta ei auta. Aikani yritin ja nyt se ei anna edes vaihtaa salasanaa! Ehdottaa vaan puhelimen suojausta, kun yritän mennä valikkoon josta ennen vaihdoin kuvion. Mitä teen? En jaksaisi joka kerta näyttöä avatessa kirjoittaa pitkää salasanaa..

    • Taisi mennä jotenkin sekaisin koko salasana osio.

    • sonttuliini

      Otin varmuuskopiot ja ajattelin sen jälkeen palauttaa tehdasasetukset. Kokeilin varmuuskopioinnin jälkeen vielä kerran ja tadaa! Toimii :D Ei ois varmaan pahitteeksi silti tyhjätä koko luuri.. Sen verran on viimeaikoina temppuilut.

    • kukkamaarit

      Onko mahdollista lukitusta puhelimesta siirtää tietoja eka tietokoneelle? Esim. whatsapp viestejä? en millään haluais niitä menettää :(

    • Ei ole jos et tiedä sen salasanaa tai kuviokoodia.

    • Voi elämä

      Moi!

      Samsung Galaxy s4 minin näyttö ihan sökö ja kuvat pitäisi saada koneelle. Näytössä luonnollisesti lukituskoodi, jota ei nyt pysty näppäilemään. Saanko kuvia millään puhelimesta ulos?

    • Ei saa. Onko varmuuskopiointi unohtunut?

      • Siis jos ne on muistikortilla niin saa.


    • Voi elämä

      Ei tietenkään ole, sehän olisi liian järkevää ja tällaisen tumpelon hyvä back-up. Täytyy vaan niellä oma tyhmyys ja marssia kauppaan uutta laitetta hankkimaan. Kiitos kuitenkin.

    • Jatkossa kannattaa muistaa tämä varmuuskopiointi ja tehdä se aina tietyn väliajoin tietokoneelle. Samahan koskee tietokoneen tiedostoja eli niistäkin kannattaa tehdä varmuuskopio ulkoiselle medialle jos ne on tärkeitä.

      • uummama

        Hei miten toi tehää samsung tab 2 GT-P5110 ? tarvisin nopeesti !!


    • mas2

      tiedätkö vapunen miten saisi nokia lumia 520 lukitus näytön auki ko olen unohtanut salasanan?

    • Hard reset.

    • iik1

      auta vapunen miten saisin vika sietotilan pois käytöstä

    • sami 78

      mulla samsung x-cover ei anna resetoida kysyy vaan confire password

    • apuaa

      Hei. Mulla on sg tab3lite ja oon laittanu muistioon salasanan enkä muista sitä tiätääkö kukaan mitä kannattaisi tehdä. Enkä haluaisi viedä huoltoon avattavaksi.

      • helppohommaon

        Avaa se muistiosta..


    • lukittunutkänny

      moi voisitteko auttaa unohin ton s4 minin salasanan siihen alku juttuu joskus on tullut sellanen että vois pistää sähkö postin ja salasanan mut ei siinä ole enään semmosta

    • hölmöys

      Hei Vapunen!
      Autatko minuakin, kun näköjään täällä on moni sulta saanut avun?
      Mulla on uusi Samsung J5 ja PIN -koodin lisäksi se kysyy joka kerta avattaessa salasanaa. Olen yrittänyt saada salasanan pois käytöstä, mutta en onnistu. Yritin näytön lukituksesta, mutta aina vaan täytyy se saamarin G-mailin salasana laittaa.
      Kiitos jo etukäteen avusta.
      T: Ansku

      • Anonyymi

        Kannattaa skannata puhelin esim. BitDefender Antiviruksella joka on ilmainen. Tämä siksi koska liikkeellä on ollut myös haittaohjelmia ("viruksia") jotka kysyvät PIN-koodia.


    • Sain samsung galaxy s4:stä pois menemällä Asetukset > Lisää > Laitteen järjestelmävalvojat > ruksi pois järjestlmävalvojan kohdalta

    • Anonyymi

      Minulla on Samsung galaxy a02s ja olen tehnyt faktory reset mutta ei auta tulee teksti vaan että puhelimen tehdasasetukset on palautettu. Poista puhelimen lukitus antamalla pinkoodi. Käytä sen sijaan google-tiliäni. Voiko joku ihana auttaa minua!!!

      • Anonyymi

        Sinun pitää antaa kysytyt tiedot. Ilman niitä puhelinta ei saa edes huollossa auki


    • Anonyymi

      Kyllä se salasana kysytään aina..

      Puhelinta ei saa auki edes huolto jos salasanaa muista.

    • Anonyymi

      Mitä ihmeen sekoilua tämä ketjun alotus on? Ensinnäkin Google Playtä ei tarvitse ladata mistään, ei myöskään Samsungin älypuhelimissa, koska se on valmiiksi asennettuna puhelimessa. Toisekseen Google Play on sovelluskauppa eikä sillä ole mitään tekemistä puhelimen lukituksen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe