Autocenter tampere mersu huolto

surkeaa autocenter

moi. vein uuden juuri ostetun mersedes benz autoni tampereen lielahdessa sijaitsevaan autocenterin merkkihuoltoon öljynvaihtoon. öljynvaihto meni ihan ok,mutta otin autopesun samaan yhteyteen. kysyin pestäänkö auto käsin ja varoen,he sanoivat että kyllä. no kun pääsin kotiin ja sain auton talliin huomasin etu puskurissa 15sentin alueen olevan ihan naarmujen peitossa. soitin autocenteriin,he väittivät ettei heidän pesustaan tule naarmuja. auto oli siis ihan uusi ja naarmuton ennen tuota huoltoa. jos teillä on mersu ja haluatte sii pitää hyvää huolta,älkää käyttäkö autocenterin palvelua ainakaan tampereella.

39

8453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhutkos palturia

      Eihän ihan uutta autoa tarvii öljynvaihtoon eikä muuhunkaan huoltoon viedä.

      • pettynyt 100 %

        jos tuosta liikeestä ostaa niin varmasti joutuu viemään öljyn vaihtoon


    • olet nolo

      ja sinulla on vain puheesi asian takana, liekkö kilpailijan pelle?

    • Jakke20

      Autoni oli kuukauden Autocenterissä korjatavana! Terteri näytti että virtalukko on rikki ja sille hinta-arvio oli päälle 900. Kun se oli vaihdettu, auto ei vieläkään toiminut. Liike tilasi riskillä rattilukon jonka jälkeen auto toimi. Kaikkineen koko juttu 1560e. Ovh korjaukselle pitkälti yli 2k. Sain vähän hyvitystä pitkittyneen ajan vuoksi. Liikkeestä ei soitettu että hinta-arvio ei pidä vaan korjattiin silti. 15% saa heittää hinta-arvio jonka jälkeen kuuluu soittaa asiakkaalle ja kysyä mitä tehdään uuden hinta-arvion puitteissa. Suurin syy miksi aion tehdä valituksen kuluttajariitalautakuntaan on se että vaihdettiin turha osa. Tuon osan hinta oli 760e töineen. Herää vaan kysymys miksi luotetaan testereihin eikä vikaa kunnolla tutkita? Siksi asentajat siellä töissä on että tutkisivat. Tai mitä virkaa on testereillä jos ei heti kerro mikä autossa on vialla?

      Liikkeestä tullessani huomasin että toinen virta-avain ei toiminut. Varattiin aika avaimen ohjelmoinnille joka kestäisi kuulemma tunnin ja auton tarvisi olla avaimen kanssa paikan päällä. Kotiin tullessani päätin kokeilla mitä tapahtuu kun avaimen laittaa virtalukkoon. Kun käänsin avainta näyttöpaneelissa luki "ohjelmoidaan avainta". Tämä kesti minuutin. Muutenkin joutui useita kertoja itse kyselemään milloin on uusi aika kun auto pääsee työn alle kun vanha aika ei enää pätenyt. Tarjosivat huollon sijaisauton kahta päivää ennen korjauksen valmistumista vaikka olisi kuulunut lain mukaan tarjota aiemmin. Älkää käyttäkö Lielahden Autocenterin palveluita. Jotkut huoltoliikkeet mainostaa että pidämme ihmisistä huolta niin Lielahden Autocenteriin sopisi slogan "Pidämme lompakostasi huolta".

    • jekkis75

      Hei! Minulla myös huonoja kokemuksia Tampereen Autocenteristä. Ostin auton ja se hajosi saman tein. Yritys myy vissiin pääosin käyttettyjä tuonti autoja. Yritys ei pidä sovittuja lupauksia. Todella pettymys ja huono kokemus yrityksestä! Tuntuu että autokaupoilla käyminen rehellisen myyjän ja lupaksien kera tässä yrityksessä on haavetta. Yrittäjän on myös huomioitava asiakastyytyväisyys eikä vain omaa lompakkoaan. ¨Jos myy on kannettava vastuu tuotteesta ja asiakkaan tyytyväisyydestä!¨

      Itse en palaa yritykseen jossa minua kohdellaan huonosti vaan ostan ajoneuvoni jatkossa liikkeestä joka toimii rehellisesti ja oikeudenmukaisesti :)

      • GodBless

        sam asia edelleen. Ostin ko. liikkeesta auton joka maksoi 12800€. noin 800km jälkeen ilmeni että lohkossa halkeama ja auto tarvii uuden koneen. Liike ilmoitti että tuo ostamasi auto on elinkaaten lopussa ja heillä ei ole mitän vastuuta autosta. Myyjä kuitenkin möi auton minulle sanoin" todella hyvä yksilö jossa kaikki kunnossa, suhteellisen uusi eikä kilometrit paina (235tkm). Monia vuosia vielä jäljellä.


    • Käyttöarvo

      Ette ole ainoita, jotka ovat tyytymättömiä Tampereen Autocenteriin. Kovasti kuuluu huonoa palautetta. Osaamattomuutta ja asiakkaiden aliarviointia.

    • hyvin pettynyt

      vaikkakin tämä on jo puoli vuotta vanha ketju, vastaampa minäkin, että en osta tuolta liikkeestä enää ikinä mitään autoa. yhden ostin ja nyt ollaankin käräjillä asiasta kun myivät rikkinäisen auton ehjänä minulle. ja nyt vielä vierittävät minun niskaani syyt. ja kyse on juurikin huollosta ja heidän laskutuksista. yhden laskun sain ja siitä heti soitin liikkeeseen, etten maksa tätä, koska auto ei tullut kuntoon vaan vaihtoivat väärän osan autoon. myyjä vakuutti asian olevan ok, että vetää laskun laskutuksesta pois. no ajattelin asian olevan ok. nyt sitten reilun puolen vuoden kuluttua postiluukusta tipahtaa haaste käräjiltä jossa minua syytetään maksamattomasta laskusta! en edes ole mitään muistutuksia tai kehotuksia saanu. nyt sitten lakiavun kanssa lähdetään ratkomaan ongelmaa. suosittelen karttamaan tuota paikkaa!

    • Hanu

      Sama paikka on " erikoistunut" moottoripyöriin....Ja asiahan ratkaistaan oikeusteitse...

    • Das auto

      Itsellä hyvät kokemukset volkswagen huollosta, ja yllätyksenä tuli että ovat myös valtuutettuja! Autossani oli käyntihäiriöö ja sitä ovat aiemmin tutkineet yksi toinen valtuutettu lielahdessa nimeä en viitsi mainita. Sain volkkarilleni nopeasti ajan, soittamalla ja puhelimeen jopa vastattiin heti (toisin kuin muualla)palvelu hyvää, hinta-arvio jonka sain jopa alittui. Pätevät asentajat! Ei voi muuta kuin suositella

      • Das auto

        Jottei jää epäselväksi niin tarkoitin TAMPEREEN AUTOCENTERiä


    • meseperhe

      Kuin myös, pelkkää hyvää sanottavaa TAmperereen Autocenteristä niin autoista kuin huolloista. kaksi autoa sieltä nyt ostettu, ei mitään vikaa ja huolto-ohjelman mukaiset huollot teetetty siellä valtuutetussa mersun huollossa.

    • eicenteriin

      Mutta esim. MB 200 CDI vm 2010 auton laatikkoöljyä ei kannata vaihdattaa Tampereeen Autocenterissä sillä siellä jää kaikki paskat laatikon öljypohjaan ja öljyä vaihdetaan vain 4 litraa ( laskun mukaan) kun oikea tilavuus on noin 7 litraa, ei siis jaksettu päästää turbiinin öljyjä vaihdossa jätteiden sekaan. Itse oli tehtävä vaihto kunnolla ja ALKUPERÄISELLÄ suodattimella sekä öljypohjan pesulla ja laatikkoon se oikea määrä 7 litraa, nyt toimii moitteettomasti.
      Miksi laskuun piti kirjoitella turhaa paskaa, kuten että tuulilasi on rikki, kyllä sen itsekin näin ja että moottorin suojamuovi puuttuu, puuttuihan se kun olin ihan itse sen jättänyt pois.
      Automaattilaatikon öljyvuodon selvittäminen ja korjaus ei onnistunut, korjasin itse Vehon osalla , eli öljyputki ja O-rengas öljynjäähdyttimeen, työ otti aikaa noin tunnin, maksoivat yhteensä 28 euroa ja kas kummaa ei ole enää lammikkoa alla.
      Ainoa onnistunut asia oli törkeän laskun kirjoitus.

      • Isto

        Miksi sinä tuosta öljymäärästä autocenteriä syytät? He tekivät sen täysin tehtaan ohjeen mukaan, siinä on tuo 4 litraa. Samalla tavalla jokainen merkkiliike sen tekisi. Ja harvinaisen tarkkaa ja huomaavaista palvelua olet saanut, kun on ilmoitettu rikkinäisestä lasista ja erityisesti puuttuvasta suojamuovista. Ei se mitään "turhaa paskaa" ole, vaan kyllä tuolla muovillakin tarkoitus siellä on.
        Vikojen korjauksesta on minulla samanlaisia kokemuksia, joten siellä en vikoja lähtisi korjauttamaan.


    • pettynyt_autocenteri

      Ei sit ollenkaa mitään kehuttavaa…

      Ostin bemmin sieltä viimevuonna ja heti 3päivää oston jälkeen tietokoneella otettiin vikakoodit ja hehkut ja releet ja takaluukku ei toiminut, dvd ei toiminut..

      Autocenter totesi vaan että normaalia kulumista.

      En osta mitään koskaan sieltä enään!

    • Vittuuntunut asiakas
      • Jjk75

        Ite ostin vuosi sitten Audin ko. Liikkestä. Kaikki meni mallikkaasti ja hyvin toiminut on. Huollon myös teetin siellä ja parempaa palvelua oli kuin lielahden vastaavassa.


    • Touareg

      No et sattunu huomaamaan sitä oikeaa Mersuliikettä tien toisella puolen.
      Ammattitaito syntyy vuosien kokemuksella niin huollossa kuin pesussa,
      mutta toisilla se on valmiina ei tarvitse kuin alkaa huiskimaan.
      Tuttava osti VW Touaregin kyseisestä liikkeestä ja se oli Italiasta tuotu ja
      lopun arvata saattaa miten moottorin kävi eli se pyortyi välittömästi ja siitä
      selvisi koneremontilla joka maksoi toista kymppiä..
      Ei vastaan tuloja myyjän puolelta joten meidän suku ei osta yhtään mitään
      eikä suositella muillekaan.

    • vitunurpo

      vittuako täällä taas uppaillaan vanhoja viestejä...mene töihin.

      • Roope1234

        Kertoo liikkeestä jo aika paljon kun myyjät huutelevat täällä. Kannattaa kiertää kyseinen pulju hyvin kaukaa


      • F12TdF

        Hyvä Vitunurpo, työntekohan on aivan yliarvostettua puuhaa ja välttämätöntä lähinnä rahattomille...


    • OnSePaska

      Kyllähän se niin on, että fiksumpaa olis hakea auto vaikka Virosta. Siellä saa ainakin rehellisen hinnanalennuksen mahdollisista vioista :)

      • en-ikinä-enää

        Siis aivan paska. Huollon kokemus ja asiantuntemus on niin vankka kun 3kk Takk:issa autonasentajana opiskelevalla työharjoittelijalla voi olla. Todella surkeata työtä, ihan öljynvaihdosta alkaen, tai vaihtoehtoisesti todella välinpitämättömät asentajat. Itseäni laskuttivat asioista joita eivät olleet tehneet. Eivät tietenkään myöntäneet, hämmästelivät kyllä kovasti. Olisi pitänyt lukea tämä foorumi ennen kun autoni sinne vein. Tulee kalliiksi huollattaa ensin siellä ja käydä jossain toisessa paikassa tarkastuttamassa, että laskutetut asiat on tehty centterissä täytyisi itse seisoa vieressä koko huollon ajan, on siellä niin tunnolliset asentajat.


    • AutocenterTampereJaguarH

      Autocenter on ollut pettymysten paikka aiemminkin ja erityisesti nyt äskettäin kun käytin Jaggen määräaikaishuollossa. Sain huollon yhteydessä suosituksen lisätöistä hintaan liki 1800 € sisältäen jarrulevyt ja palat eteen ja taakse, takalaakeri, raidetangon sisäpäissä välystä johon uudet päät aurauskulman säätö. Korjauttaessani auton toisaalla kerroin ao. korjauslistan. Mekaanikon ihmetys oli suuri kun takajarrujen palat olivat liki uudet ja jarrulevyt kunnossa. Lisäksi jarrujen tapit oli voideltu suoja-aineella, ei vaseliinilla joka haittasi jarrujen liikettä. Raidetangon välys oli toinen mysteeri. Tätä eivät havainneet tämän toisen korjaamon mekaanikot eikä katsastusmies samana päivänä katsastaessani auton heti huollon perään. Maksoin lopulta 700 €, säästö reilu 1000€!

    • Onneksihuomasin

      Liike näyttää olevan kuluttaja.fi mustallalistalla joka kehottaa asiakkaita välttämään yritystä

      • F12TdF

        Sillä listalla toki voi joskus olla joku ihan hyväkin yritys, eli ei siitäkään aina tiedä.


    • Valdeeee

      Eikö loppukäyttäjän pitäisi jo tietää että jos mainostaulussa lukee kaikki merkit mitä maa päällään kantaa ei sellaisia osaajia ole olemassa joilta hoituu työt kuin työt.
      Ajatelkaa omilla aivoilla kuka hallitsee mitäkin mutta ei koskaan niiden puoleen joilta käy kaikki,
      itse vein juuri Mecen huoltoon M.Vänttiselle jossa pidellään vain yhtä merkkiä ja se riittää mulle

    • Eienääääääikinä

      Minulla tuore kokemus. Vein auton etupuskurin korjaukseen jonka vakuutusyhtiö maksaa. Autossa oli muuta vikaa niin kysyin että onnistuuko samalla auton katsominen kun osia odotellaan. Luvattiin että kyllä ehditään sitä katsomaan, sanoin että on vaikea saada sopiin työnpuolesta aikoja erikseen ja sanoin että vien muualla korjaukseen jos eivät ehdi katsoo autoa samalla. Nyt sitten kun auto vietiin sinne niin pyysin että soittelevat sieltä kun autoa ruvetaan tutkimaan ja siihen ei aleta kuluttaan koko päivää jos vikaa ei löydy. Sitten ilmoitettiin että on kahden viikon jono ettei millään ehditä katsomaan autoa. Jos olisin tiennyt niin olisin vienyt kotipaikkakunnan maalausliikkeelle eikä olisi tarvinnut kuluttaa omaa aikaa viedä autoa 100km päähän kyseiseen paikkaan. He eivät millään pienimmälläkään halunneet tulla vastaan asiassa. Tuttava vei kesällä bmw vian tutkimiseen, autosta etsittiin 3h vikaa testerillä ja sanoivat että ei löydä vikaa. He olivat kysyneet että kun vika selviää, voiko ilmoittaa vian heille jotta hekin tietävät. He laskuttivat 400e aivan turhasta. Saako mistään nykyään hyvää asiantuntevaa palvelua ja yrityksillä ei ole mitään vastuuta mistään mitä luvataan.

      Tämäkin piti itse todeta ennenkuin uskoo.

    • Beeämvee

      Pysykää poissa. Hirveä kiire ja luokaton työnjälki sen seurauksena.

    • e250

      Tämähän olikin hyvä ketju. Ajattelin aamulla soitella yhdestä Itävallan mersusta... enpä taida soitellakaan.

    • Bemaristi

      Sama meno jatkuu... toivottavasti ihmiset tajuaa ostaa ja korjauttaa autonsa muualla että saadaan tämä yritys alas.

    • Aaporepo

      Moro.

      Ompas muutama harmillinen tapahtuma sattunut vuosien varrelle, kun nämä palautteet luin. En väitä etteikö virheitä olisi vuosien saatossa muutama tehtykin.

      Sen voin kuitenkin ylpeänä sanoa, että maahantuojien tekemien asiakastyytyväisyysmittauksien tulos on meillä hieno, sijoitumme kaikkien valtuutettujen merkkiemme palautteissa suomen kärkipäähän, jollain merkeillä ihan sinne ykköseksi asti, sadat vastanneet asiakkaat eivät varmasti ole väärässä. Tämä johtuu ainakin siitä, että olemme löytäneet alan parhaita tekijöitä joukkoomme, joilla on pitkä ura jo tekemiensä merkkien parista ja haluamme todella panostaa asiakaspalveluun.

      Vastaan itse lähes aina puhelimeen, kun asiakas soittaa, on kello sitten 6 aamulla, tai 11 illalla ja ratkaisu ongelmiin aina löydetään.

      Tervetuloa juttelemaan ja vaikka kahville.

      Ystävällisin terveisin, Aapo Repo, puh. 040-1922122.korjaamopäällikkö, korikorjaamo. Tampereen Autocenter Oy.

    • Pettynyt1

      Tampereen Auto Center on todellakin petturi paikka!
      He eivät ole oikeudenmukaisia ​​ja ovat hyvin raakoja.
      Myyjä hymyilee, mutta samalla päässä on täynnä hölynpölyä ja petturia ajatuksia! Tämä yritys ei pärjää liian pitkälle ...
      He eivät palvele kovin rehellisesti!!

    • Anonyymi

      Rahastusta ja omatoimisia korjauksia, ahneita ainakin ovat ja silti eivät saaneet autoa edes kuntoon.

    • Anonyymi

      Vastuu myymistä autoista on kuin Jopet Shown autokauppiaalla.

      • Anonyymi

        ei mitään vastuuta mistään..korjauksista..ylihintaisia autoja..en todellakaan suosittele kyseistä liikettä!


      • Anonyymi

        Pitää 110% paikkansa tämä asia!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää 110% paikkansa tämä asia!!

        Tämä kyseinen liike on huonosta maineesta tuttu!!


    • Anonyymi

      Tamperren Autocenterillä ei ole kovinkaan korkeaa ammattitaitoa ja ylilaskutusta on jokaisen tilaisuuden tullen. Useamman kerran kokemuksella lopputuloksena on nyt se, että en enää tule käyttämään ko. yrityksen ns. palveluja. En voi suositella myöskään muille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3481
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      185
      1567
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1297
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1162
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      825
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      48
      786
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe