Eliittikumppanit nettihuijaus?

huijjjattu

Näyttävillä tv-mainoksilla "palveluaan" tarjoava Eliittikumppanit täyttää nettihuijauksen merkit. Käytännössä palvelua on mahdoton käyttää ilmaisjäsenenä ja maksullisesta jäsenyydestä on mahdoton päästä eroon.

Sinkkuus lienee ainoa vaihtoehto. Kumppaniehdokkaisiin ei voi luottaa, eikä edes kumppaninhaun palveluntarjoajaan.

37

4485

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jt21

      Juu, ei vaikuta mitenkään luotettavalta tämä Eliittikumppanit. Kävin kirjautumassa sisään ja tein persoonallisuustestin. Tämän jälkeen alkoi sitten rahastus. Se on varma merkki huijauksesta jos miehelle alkaa tulla useita viestejä päivittäin ja viestin luoja on täysin persoonaton ja jollakin tapaa täydellinen ihminen. Selvästi ammattilaisen kirjoittamia viestejä millä houkutellaan sitoutumaan palveluun.

    • Huijari-------->

      "Tunturissa kulki ski-bussi, sitä ajoi mukava lappilainen vanha miekkonen. Hän kertoi, että aina pääsiäisen aikaan naimisissa olevat naisporukat tulevat bussiin juomat repussa, meikit täydessä tällingissä, ja ne ehdottelevat täysin avoimesti ja yrittävät ketä tahansa, myös bussin kuljettajaa. Kaikki miehet, jotka ovat elossa, kelpaavat silloin. Nämä naiset eivät peitelleet yhtään, että heillä on aviomiehet kotona. Sukset ovat mukana vain muodollisesti."

    • Eliittihuijarit

      On oikea nimi.

    • Reality bites

      Ei sen pahempaa huijaamista kuin tuolla todellisuudessakaan. Sormus vaan piloon, ykköset päälle ja metsälle. Meikit naamaan, puskurit ja sääret esille, merkkivaatteet päälle ja metsälle. Uskokoon ken haluaa ja niitä haluajia kyllä hyvännäkösille riittää.

    • 36DD

      Eliittikumppanit on huijausta, siellä mitään eliittikumppaneita tapaa. 40v-eläkeläisiä ja peräseinäjokelaisia kaivinkoneenkuljettajia ja yrittäjä/toimitusjohtajia (lue: persoonallisuushäiriöinen, suuruudenhullu yhden miehen firman tj, perseaukinen valittaja).

      Joka toisella miehellä ei ole kuvaa ja heistä joilla kuva on, puolella on hauskasti kaljatölkki kuvassa (siis eikö siitä tölkistä voi erota koskaan?). Kaikki, jok'ikinen äijä harrastaa liikuntaa ja on urheilullinen ja viihtyy lenkkipolulla ja on kiittollinen äidistä, lapsista ja terveydestä. Kaikki vastaukset ovat copypasteja, yksikään ei jää mieleen mistään.

      Ei kuvaa, klik seuraavaa. Olen 38v eläkeläinen, klik seuraava. Viihdyn lenkkipolulla ja olen kiitollinen äidistäni, boring! Kirjaudu ulos.

    • lederhosen

      Vaikuttaa huijarifirmalta. Sain tänään ohjeet kuluttaja-asiamieheltä asian eteenpäin viemiseksi. Jäsenmaksun peruutusoikeus on 14 pv, mutta firma ei vastaa eikä reagoi peruutusilmoitukseen eikä mihinkään. Haluan parisataa euroani takaisin, jotka oli veloitettu minulta.

      Jos haluat irtisanoutua maksullisesta jäsenyydestä ja olet laittanut kirjallisen irtisanomiskirjeen tai-mailin, kopioi se ja tee rikosilmoitus. Ja kuluttajavirastoon mailia, jotta saadaan asia useamman uhrin voimin tietoon. Kuluttajavirastoon on toimitettu firman sopimusehdot tarkistettaviksi nyt. Yritys vetoaa Saksan lakeihin, mutta sen on noudatettava Suomene kuluttajasuojalakia koska toimivat Suomessa ja Suomeksi. Joka tapauksessa palvelun peruutusoikeus on etäkaupassa sovellerttava ja irtisanominen kirjallisesti tehtynä on validi.

      Odotan vielä yritykseltä reaktiota, ja jos sitä ei tule määräajassa, niin otan heti yhteyden viranomaisiin, asianajajaamme ja kaikkiin mahd. tahoihin.

      • Kerro sitten kuinka jatko etenee! Otin kuukauden sopimuksen ja luulin, että se oli siinä. Kuukausi umpeutui ja ihmettelin, että kuinka vieläkin pääsen sivuille ja huomasin, että kuukauden sopimus oli heidän puoleltaan jatkuvaa!!!Pistin heti sähköpostilla kirjelmän, että en ole kiinnostunut heidän palveluistaan, mutta en ole saanut mitään vastausta....Huijarifirma kaikin puolin ja sivustot aivan onnettomat. Älkää ihmiset missään nimessä liittykö ja älkää maksako mitään luottokortilla! Virheistä ihminen oppii, mutta kalliiksi taitaa tulla...HUOH.


    • lederhosen _

      Omassa tapauksessani sain rahani takaisin. Lähetin lopulta tiukan viestin työpaikaltani (olen ammatissa, joka ehkä pelotti heitä, ja tunnen lainsäädännön), ja ilmoitin, että olen jo monesti sanoutunut irti palvelusta ja tässä tulee viimeini ilmoitus, odotan välitöntä rahojen palautusta.

      Sain vastauksen pian, jopa kaksi kertaa. Ja rahat olivat kortillani takaisin 3 päivässä.

      Ei valittamista sen suhteen. Jos veloittavat koskaan enää korttiani, käy kalpaten :)

      • Lucy

        Millainen viestisi oli? Olisi kiinnostava tietää, koska itselläni on nyt se ongelma että asiakaspalvelusta ei vastaa kukaan. No toki olen odottanut vasta pari päivää ja näin viikonloppuna ei tapahdu varmasti mitään. Mutta ihan vaan mielenkiinnosta ois kiva tietää mitä heille kirjoitit. Oon laittanu kaikenlaisia viestejä heille menemään.


      • damn2
        Lucy kirjoitti:

        Millainen viestisi oli? Olisi kiinnostava tietää, koska itselläni on nyt se ongelma että asiakaspalvelusta ei vastaa kukaan. No toki olen odottanut vasta pari päivää ja näin viikonloppuna ei tapahdu varmasti mitään. Mutta ihan vaan mielenkiinnosta ois kiva tietää mitä heille kirjoitit. Oon laittanu kaikenlaisia viestejä heille menemään.

        Ihan sama ongelma!!!Ilmoitin, että irtisanon jäsenyyden, mutta sieltä ei millään tavoin ole kommentoitu asiaa. Alunperinkin oli homma kusetusta; Otin kuukaudeksi jäsenyyden kokeilumielessä, mutta ylläripylläri he tekivät siitä jatkuvan! Nyt ihmettelen miten saan jäsenyyden katkaistua...Pitääkö ilmoittaa luottokorttifirmaan, että mitään maksuja sille firmalle e ienää tehdä vai pitääkö kortti lopettaa???Apua! Jos sieltä edes niitä kumppaneita löytyisi niin hyvä sitten, mutta tarjonta ei todellakaan ole kummoista! Tai siis samaa tasoa, joita ale-baareissa pyörii...huh.


      • Lucy
        damn2 kirjoitti:

        Ihan sama ongelma!!!Ilmoitin, että irtisanon jäsenyyden, mutta sieltä ei millään tavoin ole kommentoitu asiaa. Alunperinkin oli homma kusetusta; Otin kuukaudeksi jäsenyyden kokeilumielessä, mutta ylläripylläri he tekivät siitä jatkuvan! Nyt ihmettelen miten saan jäsenyyden katkaistua...Pitääkö ilmoittaa luottokorttifirmaan, että mitään maksuja sille firmalle e ienää tehdä vai pitääkö kortti lopettaa???Apua! Jos sieltä edes niitä kumppaneita löytyisi niin hyvä sitten, mutta tarjonta ei todellakaan ole kummoista! Tai siis samaa tasoa, joita ale-baareissa pyörii...huh.

        Monien irtisanomisien jälkeen tänään tuli viimein viesti että jäsenyys päättyy. Kylläpä ehdin säikähtää että minkä asian kanssa olenkaan naimisissa. Kuluttuja-asiamies oli minuun myös yhteydessä ja kysyin jo lakimieheltäkin apua. Mutta kaikki hyvin. Tuli toki uhkailtua rikosilmoituksilla ym :) Selityksenä heillä oli se että suosio oli yllättänyt ja asiakaspalvelijoiden määrää on lisätty ja jonotusaika on ollut noin 5 päivää. Vahingosta viisastuneena tää on kyllä ensimmäinen ja viimenen kerta kun mitään tällaista kokeilen. Ja kaikki mailit pidän kyllä vielä tallella jonkin aikaa.


      • Lucy
        Lucy kirjoitti:

        Monien irtisanomisien jälkeen tänään tuli viimein viesti että jäsenyys päättyy. Kylläpä ehdin säikähtää että minkä asian kanssa olenkaan naimisissa. Kuluttuja-asiamies oli minuun myös yhteydessä ja kysyin jo lakimieheltäkin apua. Mutta kaikki hyvin. Tuli toki uhkailtua rikosilmoituksilla ym :) Selityksenä heillä oli se että suosio oli yllättänyt ja asiakaspalvelijoiden määrää on lisätty ja jonotusaika on ollut noin 5 päivää. Vahingosta viisastuneena tää on kyllä ensimmäinen ja viimenen kerta kun mitään tällaista kokeilen. Ja kaikki mailit pidän kyllä vielä tallella jonkin aikaa.

        REPS!! Sain kyselyn Eliittikumppaneilta, että mitä mieltä oon niiden asiakaspalvelusta!!! AAAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAA!!!!! Ompas tosi vaikea vastata.


    • IKisinkku M

      Niin no, olen joskus aiemminkin täällä huomauttanut asiaan liittyen että ilmaisia lounaita ei yleensä ole ainakaan tuntemattomien tahoilta ja pitäähän se mainoskampanjakin jollain tavoin rahoittaa. Kysy aina itseltäsi kun joku tarjoaa ilmaiseksi jotain että mikä koukku tähän oikein liittyy ja varmista se että pääset helposti eroon jos sen ilmaisen lahjuksen vastaanotat.

      Sinänsä minusta hieman huvittavaakin että palveluun jota mainostetaan tasokkaaksi ja jonka jäsenien annetaan ymmärtää olevan varakasta porukkaa houkutellaan uusia jäseniä ilmaisuudella, varakkaiden ei luulisi niin sen perään olevan.

    • SolitaryMan1977

      Kyllä se yleensäkin on niin, että KAIKKI maksulliset deittipalvelut huijaavat enemmän tai vähemmän. Ilmaisissa deiteissä on hyvä, että sitä saa mitä tilaa. Täysin ilmainen.

      No miesten kohdalla se on: ei yhtään vastausta...kuten normaalia on. Siitäkö pitäisi vielä maksaa? EHEI!

    • ulla3

      No olen liittynyt Match.com -palveluun ja koska kieltäydyn maksamasta rakkaudesta on palvelu ihan yhtä tyhjän kanssa. Perusjäsenyydellä ei voi kuin katsella ja lähettää silmäniskuja. Onkohan sieltäkään kukaan koskaan löytänyt ketään (ne jotka haluavat maksaa?)? Minulle tarjolla ei ole kuin epäviehättäviä tapauksia, joita en livenäkään haluaisi..Jos mies sanoo olevansa urheilullinen, se tarkoittaa sitä, että hän kävelee töihin ja silloin tällöin pyöräilee vai? Ihminen, jolla on reilusti ylipainoa ja kertoo pitävänsä kunnostaan säännöllisesti huolta ei ehkä ole katsonut itseään peiliin..

      En käy muualla kuin töissä, harrastuksissa, kaupassa ja shoppailemassa. En ole tavannut juuri ketään livenä eikä tosiaan johdu siitä, että olisin hiljainen/arka/epäsosiaalinen/epäviehättävä. Netin treffipalveluista olen ollut kiinnostunut vain äärimmäisenä keinona ja totean siis, että 40 laatunainen taitaa jäädä ikisinkuksi hyvien kumppanitarjokkaiden puuttuessa.

    • Valehtelet itsellesi

      "En ole tavannut juuri ketään livenä eikä tosiaan johdu siitä, että olisin hiljainen/arka/epäsosiaalinen/epäviehättävä."

      Aivan varmasti miehet tekevät sinulle aloitteita, jos em. pitäisi paikkansa.

    • ulla3

      No eipä juurikaan, koska en käy juuri missään. Pitänee siirtyä Stockan Herkkuun ja odottaa ;) Eihän suomimies tee aloitteita, vaan katselee ujosti tai perään, muttei vahingossakaan tee aloitetta muutoin kuin humalassa. Ja minä en aloitteita enää tee, kun ne eivät sitten johda mihinkään sen kummempaan kuitenkaan. Ainoat ns. aloitteet ovat olleet baarissa ja miehet lähestyvät minua ei toisinpäin (en harrasta irtosuhteita, ovat juosseet perässä kyllä). Joko olen liian vanha tai mies ei kaipaa vakavampaa suhdetta. Tartteeko siinä sen kummemmasta olla kyse? :) Useimmiten aika tai paikka on väärä kuitenkin, tai sitten ne ketkä minusta kiinnostuisivat livenä, eivät ole oikeasti varteenotettavia..eräskin olisi ollut tarjolla, mutta vaikka kuinka yritin, en päässyt hänen kanssaan samalle aaltopituudelle. Hän on 40 eikä koskaan seurustellut, enkä ihmettele yhtään miksi..Itselläni on takana pitkiä parisuhteita, joten en kai ihan kamala ihminen voi olla :) Ansaitsisin mielestäni onnen hyvän miehen kanssa, yksinolo alkaa olla jo enempi ahdistavaa kuin nautittavaa. Tykkäisin jakaa elämäni, minua ei ole tehty yksinoloon. Suhteet päättyivät mahdottomina eli väärät ihmiset sitten kai yhdessä.

      • odotan aloitetta

        En halua kuulostaa ikävältä mutta kerrompa jotain mitä olen miehenä oppinut. Nuorempana tuli tietyst kovasti hyvinkin paljon lähestyttyä tyttöjä, pyydettyä tanssimaan, treffeille jne. Pakkeja tuli varmasti useilta sadalta. Ei silti, joskus pääsin kyllä tanssimaan, mutta treffeille en. Kaikenlaisia tapoja tuli kokeiltu, puhetta, kirjeitä, lahjoja, tanssikursseja. Ei mitään apua.

        Sitten kun löin hanskat tiskiin ja lupasin itselleni, että ei koskaan enää. Eli lopetin kaikenlaiset lähestymisyritykset. Havaitsinkin yllättäen kysyntää. Ja naisia onkin siitä lähtien ollut, ei paljon mutta kuitenkin. Eli, en tee enää aloitteita, annan naisten tehdä. Omat aloitteeni eivät koskaan kelvanneet.

        Nyt jos ajatellaan ikääsi. Uskon, että on paljon miehiä joilla on samanlaisia kokemuksia kuin minulla. Ja sitten kun tähän yhdistetään ikäsi >40v, seuraa tästä se, että se joukko miehiä joka olisi sinusta kiinnostunut, ei yksinkertaisesti halua tai uskalla nuoruudessa koettujen nöyryytysten pelossa lähestyä kaltaistasi naista. Eli, miehet ovat nuoruudesaan oppineet, että aloitteenteko ei auheuta muuta kuin taloudellista menetystä ja henkistä kärsimystä.


    • merja5

      Minulle kävi aivan samoin. Laitoin kunnon ukaasit. Hassuinta on että kun lähetät heille viestiä niin viesti ei jää lähetettyihin viesteihin ollenkaan. Mihin otan yhteyttä? Voinko ilmoittaa MasterCardin firmaan? Käsittääkseni siellä on joku vakuutus ?
      Auttakaa minua please !!

    • Riitta20

      Miten niin jäsenyydestä ei pääse eroon? Otin vasta jäsenyyden

    • himatuikku

      Johan toi eliitti etuliite antaa ymmärtää, että täysin hanurista koko toiminta. Kyllä taas aapinaa koijataan hienoilla sanoilla. Ja luodaan korkealentoisia haaveita ihmistä kummallisemmasta olennosta. Huh.

    • tyly peli

      Maksulliset sivustot ovat aina huijareita. Ei pidä liittyä, ei ainakaan maksaa mitään eikä antaa luottokorttitietoja. Jos olet jo mokannut, ilmoita irtisanomisesta, mikäli mahdollista. Ilmoita luottokorttiyhtiöön, että ko. firmalle ei saa enää välittää mitään maksuja. Mikäli veloittavat liikaa tai eivät palauta rahoja, vaikka pitäisi, niin rohkeasti ilmoitus poliisille. Huijareiden toiminta perustuu siihen, että niihin ei saa yhteyttä ja ihmiset eivät uskalla ilmoittaa poliisille, jolloin huijaus saa jatkua.

    • Ellin Boxi

      Täytynee olla tosi naivi ja yksinkertainen "eliitti-ihminen", että uskoo johonkin ilmaiseen lounaaseen. Tuo mainoshan selvästi erehdyttää ja kus...aa. On vain heille mukavaa, että saavat noita "ilmaisia" jotta saadaan paljon ns. asiakkaita. Sitten tulee todella varmaan ehdokkaita, mutta et niitä 101% kyllä ilmaiseksi saa...se jää sanomatta mainoksessa. Niin kauan saa huijata asiakkaita, kunnes nousee kansannousu...ja Suloisessa lammasmaassamme sitä ei todella tule tapahtumaan. Voi niitä tyhmiä eliitti-ihmisiksi itseään tuntevia, jotka eivät edes tajua maalaisjärjellä ajattelevia tavallisia duunareita paremmin olla erossa näistä huijareista. Kyllä tämä firma jo imagollaa karsii sen todellisen mukavan ihmisen, sillä onhan todella törkeää mainostaa, että joku eliitti on kermaa ja te muut p..asakkia. Ajatelkaa todella toisenkin kerran jos lähdette rahoittamaan näitä kalliita tv-mainoksia ja mahdollisesti kermaa kuorivalla "eliittiporukalla", joka muusta välitä kuin busineksesta. Näitä ilmaisia mahdollisuuksia tutustua on aivan kosolti ja pikkulanteilla pääset vaikka tansseihin ja tapaat heti kiinnostavia "eliittikumppaneita" !

    • Kein Elit

      Taitaa olla vaikea valittaa, kun sylttytehdas ilmoittaa osoitteekseen vanhan tehdasrakennuksen eteläisessä osassa Berliiniä. Suomalaisia tässä kuitenkin täytyy olla mukana. Jos olisin itse erehtynyt tällaiseen, olisin varmasti Berliinin matkallani käynyt itse sylttytehtaalla oven takana :-) . Ei varmasti sisälle olisi päästetty, uskoisin. Onneksi Suomessa on omilla aivoillakin ajattelevia, jotka ymmärtävät, että ei mitään ilmaista ole, eikä näistä mitään todellisia iloja ole, mutta suruja varmasti sitäkin enemmän.

    • Standardisinkku

      Onpa paljon eliittiin kuuluvaa porukkaa tälläkin palstalla näköjään.

    • jpkn

      Tiedoksi huijatuille, että luottokorttilaskulla olevaa veloitusta ei tarvitse eikä kannata maksaa, vastuu asiasta siirtyy tällöin Luottokunnalle. Asiaan kuuluvat ilmoitukset (kuluttajansuoja / poliisi / luottoyhtiö, en tiedä tarkalleen) täytyy toki olla tehtynä. Siksi nettiostokset kannattaa _aina_ maksaa luottokortilla, jos sellainen on käytettävissä ja firma on vähänkään epäilyttävä.

      Sen sijaan toivo pankkitililtä suoraan maksettujen rahojen palautumisesta saattaa olla heikko. Näin siis, jos todellinen huijari kyseessä, tai sitten konkurssi tms. Eliittikumppanin tapausta en tunne.

    • been there

      Jep. Eliittikumppani on ihan paska palvelu.

      Otin kuukaudeksi jäsenyyden ja pääsin siitä ihan ohjeiden mukaisesti irti. On tosin äärimmäisen vanhanaikaista vaatia sähköposti-irtisanominen.

      Sen sijaan ne tarjokkaat. Palvelussahan ei itse voi hakea mitään. Täytyy vain odotella joka päivä, mitkä 20 ehdokasta palvelu laittaa tyrkylle.

      Profiileista on piilotettu esimerkiksi se, onko henkilöllä lapsia vai ei. Iso miinus, sillä olemassa olevat lapsethan ovat hyvin merkittävä asia. Itse en ainakaan halua lapsellista kumppania.

      Kun itse halusin akateemisen, lapsettomanl lähialueella asuvan ja sopivan ikäisen (10 vuoden ikähaarukka), ne loppuivat todella nopeasti. Muistaakseni parin viikon päästä palvelu tarjotteli jo lapsellista, 500 kilometrin päässä asuvaa amista. Todellinen eliittikumppani, joo-o.

      Ihan surkea. Ei kannata maksaa, eikä liittyä. Match.com on paljon parempi.

      • Aatelissuku

        Ai, amiksen käyminen tekee ihmisestä toisen luokan kansalaisen ! Riippumatta yhteiskunnallisesta asemasta tai sukutaustasta ? Narsistinen väite


    • "Eliittikumppanit nettihuijaus?"

      -Et kai ihan aikuisten oikeasti kuvitellut siellä olevan mitään "eliitti"kumppaneita sua odottamassa..?! XD

      Vielä kun puhutaan Suomen kokoisesta maasta...

    • tepa3

      ja kun saat tietoon miten itse eliittikumppaniin oy jotain saisi myös jättää aika painavan tekstin.ai joo aika erikoista huoraus on kiellettyä suomessa .mut eliittikumppanit maksavat siis sutenööri toimintaa.ja kellä ihmisillä.on paljon yksinäisiä ja shwot ihmisiä jotka haluaisivaty tutustua muihin,ei muuta mahdollisuutta kuin intirnjet. eliittikumppanit jokainen joka on ollut mainoksen uhri kapinaa koska ei ketään saa huijata RAHALLA eikä EDELLEENKÄÄN OLE SUTENÖÖRI TOIMINTA LAILLISTA! rahastaa ei saa rakkaudesta!!!UGH OLEN puhunut!

      • ...

        Sinäkö kuulut eliittikumppaneihin? Että semmosta eliittiä..


    • Vilpertti

      En tiedä onko tämä sama huijaus tuossa e-kontakti palvelussa. Menin sinne vaan testimielessä koska en ala maksamaan mistään seuranhausta. Sain sellaisen kuvan esittelyssä että voisi edes jotain viestejä lähettää siellä ilmaisjäsenenä. No, eihän siellä voi muuta kun "flirtata" ja vastaanottaa viestejä joita ei voi lukea jos ei ole maksava jäsen.

      Noin 15 viestiä tullu, mutta jääkööt lukematta kun ei ilmaiseksi voi lukea. En ala maksamaan, varsinkaan kun eihän tuossa ole edes mitään intoa olla ilmaisjäsen jos kerta mitään ei siellä pysty tekemään ilman maksua.

    • Yksi kymysys

      Eikö jo nimi Eliittikumppani herätä ihmetystä?

      Miksi joku olisi eliittiä ja joku toinen ei? Rahako tämän eron tekee, vai ulkonäkö?

      Mainoksista on käynyt ilmi, että palvelun asiakkaina on lääkärejä ja muita hyvin tienaavia ihmisiä.

      Jos siis haluaa taloudellisesti menestyvän kumppanin, mennään Eliittikumppanin asiakkaaksi. Mutta eikö suomalainen nai rakkaudesta?

      • eliitin määritelmä

        Tämän palvelun eliitiATN:t ja eliittiATM:t eivät pärjää kuten olettaa saattaa normaalissa parisuhdemarkkinatilanteessa.


    • just samaan johtopäätökseen tulin minäkin..sivustoa on ihan mahdoton käyttää maksamatta jäsenmaksua..suomi24:lla paljon parempi systeemi!!

      • miksi et menisi..

        Baariin ja maksaisi suoraan jollekin kivalle miehelle?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2446
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1358
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1087
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe