Turun paras asuinpaikka..

Peikki Hetteri

..on kiistämättä Yo-kylä. Olen asustellut siellä nyt vuoden päivät ja viihtynyt vallan erinomaisesti. Vuokra on todella kohtuullinen ja nettiyhteydet ilmaiset. Paikallinen kyläkuppila on oiva tapa tutustua alueen asukkaisiin ja harvoinpa on tullut lähdettyä kämpille ilman iloluontoista naisseuraa. Opiskelijatyttöjä on täällä maailman joka kolkasta. Viime viikonloppuna minulla oli yövieraana venäläinen Irina, joka lukee täällä Turussa lääketiedettä. Venäjää en osaa, mutta hän osasi englantia todella sujuvasti. ja paljon muutakin missä venäläinen nainen on tunnetusti taitava.
Aionkin pitkittää opintojani saadakseni asua täällä Yo-kylässä mahdollisimman pitkään. Olen pieneltä paikkakunnalta, missä on vain yksi disko ja karvalakki-kaljakuppila. Tämä on minulle ihan maan päällinen paratiisi. Voin suositella muillekin, ihan vilpittömin mielin.

4

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tentti poikineen

      Hauskaa, että olet viihtynyt. Mulla vaan elämä on mennyt jatkuvaksi bilettämiseksi, kun seurasta ei ole puutetta oli sitten arki-ilta tai viikonloppu. Aina tulee otettua, vaikka kuinka on päättänyt, että vissylinjalla tänä ehtoona. Jotenkin kännääminen tuntuu olevan tällä sellainen hyväksyttävä tapa viettää vapaa-aikaa. Oma valmistuminenkin on lykkääntyny jo aikas reilusti. Proffa uhkailee jo kurssilta pudottamisella, mutta joteski kuteski sitä vaan on mukana raahustettu.

    • yo kylä my ass

      syö pelle pas.kaa.

    • Olet oppinut

      trollaamaankin. Ei sellaista venakkoa olekaan joka ilmaiseksi antaisi muuta kuin tauteja, ihmettelen vaan kuka niiltä haluaa mitään.

      • Peikki Hetteri

        Kyllä venäläiset naiset on ihania. Osaavat pitää itsestään huolta, eivätkä hiihtele tuulipuvuissa kaupungilla. Korkeat korkokengät, hame jaturkki on aika yleinen vaatetus heillä. Katseet kääntyy Suomen miehillä. Heillä kun on muija kotona paplarit päässä aamuin illoin ja löhöö katsellen , hömppäsarjoja sipsiä ja siiderijuomaa nautiskellen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe