Varkauden sairaalan lapra

tosi on 110%

www.ajanvaraus.fi

Tästä osoitteesta voit varata ajan Varkauden sairaalan laporation ajanvaraukseen. Tietenkin myös suurimpaan osaan Suomea!

Itse varasin ajan viime viikon perjantai aamuksi klo 8.20

Homma toimi todella hyvin. Täsmälleen klo 8.20 pyydettiin sisälle!!

tosi onnistunutta palvelua. 10 pistettä

Toinen mikä kannatta ottaa käytäntöön on sähköiset lääkereseptit. Voit käydä

missä tahansa Suomen apteekissa hakemassa lääkkeesi!

Jos nenä valuu tee näin, keitä teetä ja laita joukkoon teelusikallinen inkivääritahnaa ja juo.
Nenä herkii valumasta välittömästi!

16

644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeillut

      Todella toimiva järjestelmä !!!!!

    • inkivääriä nenään

      Varmasti herkii nenä valumasta, varsinkin jos olet allerginen inkiväärille.

    • verenimijät

      No, niin tilasin minäkin ja sitten labraihminen meni ottamaan jonkun rouvan välistä ja kun olisi ollut minun vuoroni, ei muistanutkaan minua pyytää, vaan piti kysäistä omaa vuoroa. Pääsääntöisesti kyllä toimii, mutta tarkkana saa olla.

    • hyväpalvelu

      Oikea osoite on www.islab.fi/ajanvaraus.fi
      Ripeä ja lisäksi ystävällinen palvelu!

      • Kunhan kokeilin

        Sivua ei löydy.Ilmeisesti aloittajan linkki on oikea.


    • Tatu
    • Islab se on

      Islab on kaiken kattava valikko josta pääsee mihin hyvänsä terveyskeskukseen, joten törkypuhetta, etteikö www.islab.fi toimisi.

    • islab se on

      "Hyväpalvelun" islab osoitteessa on viimeinen .fi liikaa oikea osoite on www.islab.fi tai www.islab.fi/ajanvaraus nämä kummatkin linkit toimivat ja kummastakin pääsee valikkoon mihin terveyskeskuksen labraan on pyrkimässä. Mainio palvelu.

    • piiiikki

      ainut miikka vaan, kun ei saa kunnalliseen lääkäriin aikoja.

    • Varkkila1

      Jos näin paljon teetättää työtä laittaa edes toimiva nettiosoite, niin mitä se kertoo mainostajista ja sen sellaisista...Voi hyvä p....

      • ääh..

        Niin... mitä se kertoo varkautelaisten OIKEASTA osaamisesta....


      • Kuhmon kiva

        Ja jos varkkilaa noin paljon ärsyttää ettei joku osannut linkittää oikein niin hanki ELÄMÄ!!!!


      • Varkkila1
        Kuhmon kiva kirjoitti:

        Ja jos varkkilaa noin paljon ärsyttää ettei joku osannut linkittää oikein niin hanki ELÄMÄ!!!!

        Niinhän mä olen jo hankkinutkin, kun en linkitä vääriä linkkejä koko ajan :)


      • ääähhhh...
        Kuhmon kiva kirjoitti:

        Ja jos varkkilaa noin paljon ärsyttää ettei joku osannut linkittää oikein niin hanki ELÄMÄ!!!!

        Varkkilasta en tiedä, mutta minua v####aa ylimieliset ja kyllä minä tiedän kaiken -asentteella varustetut varkautelaiset. Puhuvat enemmän kuin oikeasti osaavat. Rasittavaa kun eivät tee kunnolla asoita.


    • saako aikoja

      Ylen jutussa tuodaan esiin, että suuri syy tilastojen vääristelyyn on hoitotakuun tuoma paine. Takuun mukaan terveyskeskukseen on saatava aika hoidon tarpeen arviointiin kolmen arkipäivän kuluessa yhteydenotosta. Hoitoon terveyskeskukseen on päästävä kolmessa kuukaudessa.

      Jos oma terveyskeskus ei pysty hoitamaan potilasta määräajassa, sen pitää järjestää potilaalle mahdollisuus päästä hoitoon muualle.



      Lähteet: Yle, Sosiaali- ja terveysministeriö/hoitotakuu

    • Anonyymi

      mark boals

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe