Anneli kirjoittaa

luettavaa

niinaberg.com

73

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei löytynyt
      • Uudet kirjoitukset

        Joo, kannattaa lukea Niina Bergin viimeisimmät kirjoitukset, esim. Annelin oma kirjoitus ja Anu Suomelan haastattelu.

        Uutta on postattu myös tänne:

        www.anneliauer.com


      • onko?
        Uudet kirjoitukset kirjoitti:

        Joo, kannattaa lukea Niina Bergin viimeisimmät kirjoitukset, esim. Annelin oma kirjoitus ja Anu Suomelan haastattelu.

        Uutta on postattu myös tänne:

        www.anneliauer.com

        Onk tommonen Anu Suomela kans sit tappanu jonkun?


      • Ei kai ne oikeasti
        Uudet kirjoitukset kirjoitti:

        Joo, kannattaa lukea Niina Bergin viimeisimmät kirjoitukset, esim. Annelin oma kirjoitus ja Anu Suomelan haastattelu.

        Uutta on postattu myös tänne:

        www.anneliauer.com

        laske tuollaisia murhaajia nettiin ja kesken oikeudenkäynnin vielä. Taitaa sepitellä itse juttujaan, samanlainen kahjo.


      • proffat puhuu
        onko? kirjoitti:

        Onk tommonen Anu Suomela kans sit tappanu jonkun?

        Heh, hauska vitsi. Anu Suomela on Sexpon asiantuntija.

        Hyviä videoita tuolla www.anneliauer.com blogissa. Selittää sen miten lapsille on voitu aiheuttaa ikäviä valemuistoja äidistään. Jos aikuisillekkin voidaan tuottaa valemuistoja, täytyy sen olla paljon helpompaa, kun kysymyksessä on lapset.


      • OIKEAT VALEMUISTOT?
        proffat puhuu kirjoitti:

        Heh, hauska vitsi. Anu Suomela on Sexpon asiantuntija.

        Hyviä videoita tuolla www.anneliauer.com blogissa. Selittää sen miten lapsille on voitu aiheuttaa ikäviä valemuistoja äidistään. Jos aikuisillekkin voidaan tuottaa valemuistoja, täytyy sen olla paljon helpompaa, kun kysymyksessä on lapset.

        Tuo on sen Jens Kukan sisaren tekemä blogi.
        Siis tuo www.anneliauer.com-blogi
        On omien sanojensa mukaan JK:n sisko, siis samat vanhemmat.

        Olen seurannut muutamaa perhettä, missä lapset tapaavat sisaruksiaan joka toinen viikko. Ikäeroakin on, kuten ilm näillä sisaruksilla.

        Eivät voi mitenkään sanoa , että tietäisivät / tuntisivat täysin toisensa.
        Toista se on tuon NB:n ja AA:n "ystävyys". Se on sitä todellista , ovat "tunteneetkin" muutaman vuoden, josta enimmän aikaa AA on ollut lusimassa.

        Joten se niistä tuntemisista.

        Minullakin on valemuistoja
        .Minulla oli terve isä, joka sodan jälkeenkin oli terve.
        Nyt hän on jo kuollut.
        Eläessään oli 55% invalidi, vaikka ei pystynyt mitään työtä tekemään.
        Ei laiskuuttaan, mutta oli kropaltaan niin vaivainen ja sairas.
        Nyt en oikein tiedä, oliko hän terve tai sairas?
        Meillä ei kuitenkaan ketään tappanut toista, siksi eivät nuo ole varmaan OIKEITA valemuistoja.


      • Nehän taitaakin
        proffat puhuu kirjoitti:

        Heh, hauska vitsi. Anu Suomela on Sexpon asiantuntija.

        Hyviä videoita tuolla www.anneliauer.com blogissa. Selittää sen miten lapsille on voitu aiheuttaa ikäviä valemuistoja äidistään. Jos aikuisillekkin voidaan tuottaa valemuistoja, täytyy sen olla paljon helpompaa, kun kysymyksessä on lapset.

        ajaa vapaaksi kaikkea. Zoofilia jo onnistunut, seuraavaksi pedofilia, negrofilia ja kannibalismi, mitäs muuta? Ei kai nyt tuollaisista harrastuksista pullantuoksuista kotiäitiä vankilaan saisi laittaa. Virpi Buttkin vaan keitteli miehen päätä kattilassa, Terhi söi terveellisä miehen sisäelimiä, suotta vankilassa kaikki.


      • Älä selitä,
        OIKEAT VALEMUISTOT? kirjoitti:

        Tuo on sen Jens Kukan sisaren tekemä blogi.
        Siis tuo www.anneliauer.com-blogi
        On omien sanojensa mukaan JK:n sisko, siis samat vanhemmat.

        Olen seurannut muutamaa perhettä, missä lapset tapaavat sisaruksiaan joka toinen viikko. Ikäeroakin on, kuten ilm näillä sisaruksilla.

        Eivät voi mitenkään sanoa , että tietäisivät / tuntisivat täysin toisensa.
        Toista se on tuon NB:n ja AA:n "ystävyys". Se on sitä todellista , ovat "tunteneetkin" muutaman vuoden, josta enimmän aikaa AA on ollut lusimassa.

        Joten se niistä tuntemisista.

        Minullakin on valemuistoja
        .Minulla oli terve isä, joka sodan jälkeenkin oli terve.
        Nyt hän on jo kuollut.
        Eläessään oli 55% invalidi, vaikka ei pystynyt mitään työtä tekemään.
        Ei laiskuuttaan, mutta oli kropaltaan niin vaivainen ja sairas.
        Nyt en oikein tiedä, oliko hän terve tai sairas?
        Meillä ei kuitenkaan ketään tappanut toista, siksi eivät nuo ole varmaan OIKEITA valemuistoja.

        kun et tiedä henkilöistä yhtään mitään.

        Katso ne videot, niin sullakin syttyy lamppu.

        Ai niin, et varmaan ole käynyt edes kansakoulua loppuun. Sääli, jää elämästä niin paljon ymmärtämättä vieraiden kielten lisäksi.


      • raitapaita
        Ei kai ne oikeasti kirjoitti:

        laske tuollaisia murhaajia nettiin ja kesken oikeudenkäynnin vielä. Taitaa sepitellä itse juttujaan, samanlainen kahjo.

        Etkö tiennyt, että kaikilla vangeilla on langaton nettiyhteys sellissä?


    • kaikkea sitä

      Ei kannata lukea, ihan huu haata.

      • Pohjanmaan akka

        Uskon A vilpittömyyteen. Mukava kuulla oma kohtaisiakin ajatuksia. Hienoa että taistelutahtoa löytyy ja uskoa


      • On se
        Pohjanmaan akka kirjoitti:

        Uskon A vilpittömyyteen. Mukava kuulla oma kohtaisiakin ajatuksia. Hienoa että taistelutahtoa löytyy ja uskoa

        auerska murhaaja, asia vilpitön ja te vilpittömästi sekaisin.


      • Niin on
        On se kirjoitti:

        auerska murhaaja, asia vilpitön ja te vilpittömästi sekaisin.

        Samaa mieltä. Hirveetä, että joku lukee sen häiriintyneen psykopaatin tarinointia.


      • Anneli syytön
        Niin on kirjoitti:

        Samaa mieltä. Hirveetä, että joku lukee sen häiriintyneen psykopaatin tarinointia.

        Annelilla on mieleltään terveen paperit. Onkos sulla?


      • lainan vakuutena
        Anneli syytön kirjoitti:

        Annelilla on mieleltään terveen paperit. Onkos sulla?

        on mulla, tosin en tiedä missä. taitavat olla nordeassa lainan vakuutena.


      • itse sanoit
        lainan vakuutena kirjoitti:

        on mulla, tosin en tiedä missä. taitavat olla nordeassa lainan vakuutena.

        Siltä vaikuttaa.


      • Sepä hyvä
        Anneli syytön kirjoitti:

        Annelilla on mieleltään terveen paperit. Onkos sulla?

        Joutuu kärsimään täyden rangaistuksen.


      • oli mulla joskus
        Anneli syytön kirjoitti:

        Annelilla on mieleltään terveen paperit. Onkos sulla?

        mulla oli, mutta ne meni vahingossa ooppelin luovutuskirjan yhteydessä ostajalle.


      • onko
        oli mulla joskus kirjoitti:

        mulla oli, mutta ne meni vahingossa ooppelin luovutuskirjan yhteydessä ostajalle.

        kyseessä se ooppeli joka mutkissa aina on suistumassa tieltä liian suuren tilannenopeuden takia?


      • meni kuopioon
        Anneli syytön kirjoitti:

        Annelilla on mieleltään terveen paperit. Onkos sulla?

        on mulla ollu.
        laitoin ne kuopion yliopiston pääskykoehakemusten joukkoon.


      • kaikki vaikuttaa
        itse sanoit kirjoitti:

        Siltä vaikuttaa.

        siltä se tosiaan vaikuttaa, mikä lienee sitten.


      • ne meni jo
        lainan vakuutena kirjoitti:

        on mulla, tosin en tiedä missä. taitavat olla nordeassa lainan vakuutena.

        sama täällä, mullakin oli terveen paperit mutta ne hävisi siinä veikkauksen uudessa arpapelissä.


      • raaputusjuttu
        ne meni jo kirjoitti:

        sama täällä, mullakin oli terveen paperit mutta ne hävisi siinä veikkauksen uudessa arpapelissä.

        siinä piti raaputtaa niin maar perhanasti


      • ei rypisty
        Anneli syytön kirjoitti:

        Annelilla on mieleltään terveen paperit. Onkos sulla?

        mulla on. kotona lääkärikirjan välissä etteivät rypisty.


      • ei ole mulla
        ne meni jo kirjoitti:

        sama täällä, mullakin oli terveen paperit mutta ne hävisi siinä veikkauksen uudessa arpapelissä.

        mulla ei ole papereita.


      • virosta saa
        Anneli syytön kirjoitti:

        Annelilla on mieleltään terveen paperit. Onkos sulla?

        tilasin virosta kun en muuten saanut


    • jörkka tietää

      jörkka sanoi että lukeminen kannattaa aina ja kyllä jörkka tietää.

    • samaa mieltä jörkast

      jep, juuri näin. jörkka jos kuka tietää.

      • Peite-Seppå

        Emme varsinaisesti harrastaneet seksiä, mutta pientä fyysistä toimintaa kyllä oli. Seppo ei ollut impotentti. Huomasin sen aamulla herätessäni Sepon viereltä hotellihuoneessa.


      • turhaa taakkaa

        mitä jörkka ei tiedä niin se on turhaa taakkaa.


      • joko vapaa
        turhaa taakkaa kirjoitti:

        mitä jörkka ei tiedä niin se on turhaa taakkaa.

        onko se antti mesimarja jo vaputunut?


    • tommosta soopaa

      "Lapset ovat lumikuningattaren linnassa, jossa heitä pelolla hallitaan".

      Siis tämä on Anneli Auerin kirjoitusta Niina Bergin blogista.
      Minä tyhmä minä olenkaan, kun luulin niiden olevan enonsa ja hänen vaimonsa luona.TURVASSA.
      Paitsi sen vanhimman, joka mitä ilmeisemmin halusi toisten lasten "muistavan" asiat niinkuin äidilleen parhaiten sopi, tyttären mielestä.

      • audienssi Sepolle

        S.Isotalo kirjoittaa Murhainfossa Helmikuun15 pv Häkenauha ketjussa näin:

        Vasta alussa olevissa oikeudenkäynneissä ovat vastassa Annelin poika ja Annelin esikoinen, on täyttänyt 15 vuotta ja puolustaa sekä itseään, että äitiään pojan videoita vastaan Turun Hovioikeudessa. Amanda on päätodistaja kaikissa edessä olevissa oikeudenkäynneissä. Epäilemättä hän myös kaataa kaikki syytteet, itseään ja äitiään kohtaan.

        Epäilemättä, EPÄILEMÄTTÄ.

        Lapsi kerkeää täyttämään jo 16 v, enne kuin sitä varsinaista Ulvila-asiaa aletaan käymään käräjäoikeudessa.
        Ei hänen siellä tarvitse mitään todistaa äitiään vastaan.

        Olisi aika riskaabelia edes mennä todistajaksi, vaikka laki sen sallisikin??

        Näyttävät olleen niin eteviä nuo kuulustelijatkin, että saivat AA:n tunnustamaan muka murhan JOTA HÄN EI J.MANNERIN ajatuksiinsa myötävaikuttaneen mukaan ollutkaan tehnyt.

        Voi sentään, toivottavasti olet sen audienssin jo saanut AA:ltaS.Isotalo.

        Jos et ole saanut audienssia vielä, niin voin kertoa, ettei AA:lla ole ollenkaan "pelisilmää".
        Vai eikö siellä vankilassa saa edes lukea sinne vietyä materiaalia. Tokihan nuo "ystävät" ovat hänelle leikekirjan koonneet, että hän tietää missä mennään?

        (Onhan sieltä ristikoiden takaa jo tullut AA:lta kaikenlaista kertomusta "Lumikuningattaren vankina-juttujakin", jotka eivät ole ihan sllaista tarinaa, jota ikuinen ihminen tuottaa!!)

        Olisihan hyvä pohja sille "Murhalesken muistelmat" kirja sensaatiollekin.

        Tunnen henkilön, jonka äiti kokosi pojalleen (taparikollinen) leikekirjaa lapsesnsa "urotöistä".

        Näinkin pöpejä meistä äideistä löytyy.


      • Nettisalapoliisit
        audienssi Sepolle kirjoitti:

        S.Isotalo kirjoittaa Murhainfossa Helmikuun15 pv Häkenauha ketjussa näin:

        Vasta alussa olevissa oikeudenkäynneissä ovat vastassa Annelin poika ja Annelin esikoinen, on täyttänyt 15 vuotta ja puolustaa sekä itseään, että äitiään pojan videoita vastaan Turun Hovioikeudessa. Amanda on päätodistaja kaikissa edessä olevissa oikeudenkäynneissä. Epäilemättä hän myös kaataa kaikki syytteet, itseään ja äitiään kohtaan.

        Epäilemättä, EPÄILEMÄTTÄ.

        Lapsi kerkeää täyttämään jo 16 v, enne kuin sitä varsinaista Ulvila-asiaa aletaan käymään käräjäoikeudessa.
        Ei hänen siellä tarvitse mitään todistaa äitiään vastaan.

        Olisi aika riskaabelia edes mennä todistajaksi, vaikka laki sen sallisikin??

        Näyttävät olleen niin eteviä nuo kuulustelijatkin, että saivat AA:n tunnustamaan muka murhan JOTA HÄN EI J.MANNERIN ajatuksiinsa myötävaikuttaneen mukaan ollutkaan tehnyt.

        Voi sentään, toivottavasti olet sen audienssin jo saanut AA:ltaS.Isotalo.

        Jos et ole saanut audienssia vielä, niin voin kertoa, ettei AA:lla ole ollenkaan "pelisilmää".
        Vai eikö siellä vankilassa saa edes lukea sinne vietyä materiaalia. Tokihan nuo "ystävät" ovat hänelle leikekirjan koonneet, että hän tietää missä mennään?

        (Onhan sieltä ristikoiden takaa jo tullut AA:lta kaikenlaista kertomusta "Lumikuningattaren vankina-juttujakin", jotka eivät ole ihan sllaista tarinaa, jota ikuinen ihminen tuottaa!!)

        Olisihan hyvä pohja sille "Murhalesken muistelmat" kirja sensaatiollekin.

        Tunnen henkilön, jonka äiti kokosi pojalleen (taparikollinen) leikekirjaa lapsesnsa "urotöistä".

        Näinkin pöpejä meistä äideistä löytyy.

        Kyllä, kouluttamattomia kotiäitejä löytyy tosi paljon Suomesta. Asuvat pellonlaidassa ja pääsevät netin kautta katsomaan maailmaa.


      • audienssi Sepolle kirjoitti:

        S.Isotalo kirjoittaa Murhainfossa Helmikuun15 pv Häkenauha ketjussa näin:

        Vasta alussa olevissa oikeudenkäynneissä ovat vastassa Annelin poika ja Annelin esikoinen, on täyttänyt 15 vuotta ja puolustaa sekä itseään, että äitiään pojan videoita vastaan Turun Hovioikeudessa. Amanda on päätodistaja kaikissa edessä olevissa oikeudenkäynneissä. Epäilemättä hän myös kaataa kaikki syytteet, itseään ja äitiään kohtaan.

        Epäilemättä, EPÄILEMÄTTÄ.

        Lapsi kerkeää täyttämään jo 16 v, enne kuin sitä varsinaista Ulvila-asiaa aletaan käymään käräjäoikeudessa.
        Ei hänen siellä tarvitse mitään todistaa äitiään vastaan.

        Olisi aika riskaabelia edes mennä todistajaksi, vaikka laki sen sallisikin??

        Näyttävät olleen niin eteviä nuo kuulustelijatkin, että saivat AA:n tunnustamaan muka murhan JOTA HÄN EI J.MANNERIN ajatuksiinsa myötävaikuttaneen mukaan ollutkaan tehnyt.

        Voi sentään, toivottavasti olet sen audienssin jo saanut AA:ltaS.Isotalo.

        Jos et ole saanut audienssia vielä, niin voin kertoa, ettei AA:lla ole ollenkaan "pelisilmää".
        Vai eikö siellä vankilassa saa edes lukea sinne vietyä materiaalia. Tokihan nuo "ystävät" ovat hänelle leikekirjan koonneet, että hän tietää missä mennään?

        (Onhan sieltä ristikoiden takaa jo tullut AA:lta kaikenlaista kertomusta "Lumikuningattaren vankina-juttujakin", jotka eivät ole ihan sllaista tarinaa, jota ikuinen ihminen tuottaa!!)

        Olisihan hyvä pohja sille "Murhalesken muistelmat" kirja sensaatiollekin.

        Tunnen henkilön, jonka äiti kokosi pojalleen (taparikollinen) leikekirjaa lapsesnsa "urotöistä".

        Näinkin pöpejä meistä äideistä löytyy.

        Olen kahdesti kysynyt Annelilta audienssia, Ensin häneltä itseltään, johon hän ei vastannut ja sitten asianajajalta, joka kehoitti kirjoittamaan Annelile vankilaan. en kirjoittanut kun ymmärsin, että viranomaiset lukisivat kirjeeni.

        Miksi olisin halunnut tavata häntä? Tarvitsin tietoja uusista todistuksista Ulvilan surmassa, ei lsh asiassa. Nyt on on Alibi kertonut aivan riittävästi uusista todistuksista, joissa ei ole mitään salattavaa, kuten arvelinkin. Ne olisi Anneli voinut kertoa minulle. Sitten vielä Hymy julkisti syytökset lsh-asiassa. Tietoa on aivan riittävästi. Tein yhteenvedon asiasta blogiini. Audienssit saavat jäädä muiden tehtäväksi. Asemani Annelin ainoana ulkopuolisena puolustajana vain vahvistuu kun en tapaa häntä. Kun tämä kaikki on ohi on asia aivan toinen,


      • Raamattu-lakikirja
        sisotalo kirjoitti:

        Olen kahdesti kysynyt Annelilta audienssia, Ensin häneltä itseltään, johon hän ei vastannut ja sitten asianajajalta, joka kehoitti kirjoittamaan Annelile vankilaan. en kirjoittanut kun ymmärsin, että viranomaiset lukisivat kirjeeni.

        Miksi olisin halunnut tavata häntä? Tarvitsin tietoja uusista todistuksista Ulvilan surmassa, ei lsh asiassa. Nyt on on Alibi kertonut aivan riittävästi uusista todistuksista, joissa ei ole mitään salattavaa, kuten arvelinkin. Ne olisi Anneli voinut kertoa minulle. Sitten vielä Hymy julkisti syytökset lsh-asiassa. Tietoa on aivan riittävästi. Tein yhteenvedon asiasta blogiini. Audienssit saavat jäädä muiden tehtäväksi. Asemani Annelin ainoana ulkopuolisena puolustajana vain vahvistuu kun en tapaa häntä. Kun tämä kaikki on ohi on asia aivan toinen,

        Uskotko Raamattuun ja kaikkeen mitä siellä kirjoitetaan?
        Minä en usko.
        Siellä toinen kohta kumoaa toisen, aivan kuin lakikirjakin.
        Oletko huomannut Raamatussakin on luvut ja jakeet niin kuin Suomen lakikirjassakin?

        Vai väitätkö, että Ensimmäisen Mooseksen Kirjan 5 luku voisi mitenkään olla totta?

        Ovatko kenties niitä valemuistoja, vai peräti silkkaa satuilua?

        Esimerkiksi Aadamin poika Seet olisi elänyt 912 vuotiaaksi ja kaikki muut ne vanhat gubbet siinäkin luvussa.

        Niitä on siellä pilvin pimein, niitä ikivanhoja ukkoja siellä.

        Jos et tuohon usko, niin ei kannata uskoa AA:n "koottuihin muuttuviin kertomuksiinkaan.


      • Vanhuus on ikävää
        sisotalo kirjoitti:

        Olen kahdesti kysynyt Annelilta audienssia, Ensin häneltä itseltään, johon hän ei vastannut ja sitten asianajajalta, joka kehoitti kirjoittamaan Annelile vankilaan. en kirjoittanut kun ymmärsin, että viranomaiset lukisivat kirjeeni.

        Miksi olisin halunnut tavata häntä? Tarvitsin tietoja uusista todistuksista Ulvilan surmassa, ei lsh asiassa. Nyt on on Alibi kertonut aivan riittävästi uusista todistuksista, joissa ei ole mitään salattavaa, kuten arvelinkin. Ne olisi Anneli voinut kertoa minulle. Sitten vielä Hymy julkisti syytökset lsh-asiassa. Tietoa on aivan riittävästi. Tein yhteenvedon asiasta blogiini. Audienssit saavat jäädä muiden tehtäväksi. Asemani Annelin ainoana ulkopuolisena puolustajana vain vahvistuu kun en tapaa häntä. Kun tämä kaikki on ohi on asia aivan toinen,

        Kaikki fyysiset vaivat ja sitten vielä höperöityy uskomaan murhaajaa uhriksi. On sillä auerskallakin varmaan hauskaa jos pääsee lukemaan ukkorievun sepityksiä.


    • Pthyi

      Eukkohan on ihan kieroutunut. Hyi shatana.

      • Rusoposki mukava

        Se rusottavaposkinen on kiva nainen. Anneli taas on psykopaatti lastenraiskaaja-miehenmurhaaja. Siis Auerin Anneli.


    • hirvee juttu..

      kauheeta kattoo tommonen meno....

      • Auer Vaara

        Annelilla ei ole mitään mielisairautta tai psyykkistä häiriötä. Se selvisi mielentilatutkimuksessa.


    • AAAAA

      Niin selvisi Breivik myös siitä ensimmäisestä mt-tutkimuksesta

    • ei oo tietoo

      tietääkö kukaan miten kävi antero muuriojalle pälkäneeltä?
      kevättalvella 1871.

      • heikosti kävi

        huonosti kävi. kattokaa netistä.


    • suosiossa sossussa

      Minulle on turha selitellä mitään, että pystytään estämään jonkun kirjoittelu täällä.
      Murhainfossa sai taas Sirpa pari viikkoa estoa niille palstoille .
      Kohta on taas sirpaa ja sirpasirpaa näilläkin palstoilla.

      Eikö tuota Ulf Vilaa saa mitenkään pois hölmöjä aloituksiaan tekemästä?
      Hänellä on tietty monta vanhaa tietokonetta, joista operoi eri IP tunnuksilla.
      Sossusta saa rahaa niiden käyttämiseen, vaikka vanhat tietokoneet kuluttavatkin sähköä 5 kertaa enemmän, kuin kannettavat.
      Hän varmaan kertoo nyyhkytarinaa (tai satuja, niinkuin täälläkin) ja taas tulee sossusta fyrkkaa.

    • kiitti vaan

      Olit valpas katalapentu.

      • uole!

        Niistä pitää muistaa ilmoittaa. Heti ku pippelijuttuja tulee, niin ei muuta ku ilmoita asiaton viesti nappulaa painamaan.


      • Mikä maa mikä valuutta
        uole! kirjoitti:

        Niistä pitää muistaa ilmoittaa. Heti ku pippelijuttuja tulee, niin ei muuta ku ilmoita asiaton viesti nappulaa painamaan.

        Joku täällä painaa sitä nappulaa ihan työkseen. Olen kirjoittanut viestejä joissa ei ole mitään asiatonta. Mutta ei vaan tänne jää näkyviin. Nimimerkki voi jäädä apua tarvitsevan hampaisiin. Eikö palstan pitäjä pysty estämään painelut


    • Olipa yllätys!!!!

      TÄSSÄ TEILLE TODELLINEN HERKKUPALA, ROUVAN ANTAMAT HAASTATTELUT LEHDILLE.

      Itse en jaksanut yhteen syssyyn lukea, muttei näitä niin paljoa ole.
      Googlettakaa Hejac, sieltä Keskustelu.
      Siitä Henkirikokset Suomessa--Ulvilacase lehtijutut. Ei niitä ole kuin 3 sivua, mutta kun on niin paljon lehdistä otteita, niin niissä on paljon lukemista.

      Anneli Auer kertoi, että peite-Sepon tyttökin oli kuollut 5 vuotiaana.

      Olen huuli pyöreenä lukenut niitä ja huomenna jatkan.Saan sitten vielä tarkemman kuvan siitä, miten äiti "myy" lapsiaan julkisuudelle.

      MIKSI?

      Näette hänen itsensä kertomana miten on tätä juttua seurannut?

      Siellä on myös hoitajien kuulusteluista. Vastauksia on 0, mutta siinä on tekstiä, joka selventää paljon.Avatkaa se ja lukekaa.

      • Anneli syytön

        Täyttä paskaa siellä kirjoitellaan. Ei Anneli ole lapsiaan mihinkään myynyt. Kaikkea ihmiset keksiikin.


      • Oivalsit hyvin
        Anneli syytön kirjoitti:

        Täyttä paskaa siellä kirjoitellaan. Ei Anneli ole lapsiaan mihinkään myynyt. Kaikkea ihmiset keksiikin.

        Etkö todella ymmärtänyt?

        Ne ovat Anneli Auerin ITSE lehdille antamat haastattelut.

        Kerrankin olet samaa mieltä, ihan täyttä p.s.k.a.a se Anneli siellä lehtimiehille kertoo.


    • samaaa moskaa

      Tämä hukkuu kaikkeen moskaan ja se on kai tarkoitus?
      näköjään
      Osaan aina poimia Murhainfosta ja Hejacista toisten niille palstoille laittamat jutut, jota ovat Annelin tavoin ajatteleville SE punainen vaate.
      Lukekaa tuo Olipa yllätys, niin näette mitä AA todella uskoo ja mitä yrittää saadamuutkin uskomaan.
      Todella pimeetä.

    • ruuneperi 68

      On aika huono kirjoittamaan, ei tuollaisia "ylistyslauluja" jaksa hurttikaan lukea.
      Kirjoittaakohan hän noita töissä ollessaan?
      Ei luulisi vajaan kolmen vuoden ikäisellä äidillä, jolla on muitakin lapsia ihan omiksi tarpeiksi, kerkeävän työssäkäynnin ja kotitöiden lisäksi tuollaisia selostuksia suoltamaan.

      • ruuneperille

        aika hyvin se vajaa kolme vuotiaaks äidiks kirjottaa ja vielä töissä


      • Mihin tuollainen

        muka töihin pääsisi, ei mihinkään.


    • avautukaa vielä

      Tämä tällä parasta onkin, irvailu jostain kirjoitusvirheestä.

      Muuhun ette juuri pysty
      .
      Siis Niina Bergillä on oman ilmoittamansa mukaan täysi-ikäinen, 15 v ,12 v ja 2 vuotias lapsi vuonna 2012.

      Jos tätä kaipasitte, saitte.

      Ei ole kivaa NB:n lapsillakaan lukea netistä omasta elämästään.
      Minä otin nämä Annelin blogista, jonne hän oli "avautunut".

      • Perkeleellistä menoa

        Ja eläimiä on uhrattu joka viikonloppu, vaikka kukaan ei perkele vie ole meillä edes eläimiä nähnyt. Kai se itse Saatana on ne eläimet uhrattavaksi toimittanut.


      • Tehokas keino
        Perkeleellistä menoa kirjoitti:

        Ja eläimiä on uhrattu joka viikonloppu, vaikka kukaan ei perkele vie ole meillä edes eläimiä nähnyt. Kai se itse Saatana on ne eläimet uhrattavaksi toimittanut.

        vaikka lavastaa eläinten tappaminen peloitellakseen lapsia, sitten leimaa vielä valehtelijaksi. Helpostihan noita eläimiä saa jos niikseen. Netissä on ilmoituksia vaikka kuinka paljon, suomalaisia, virolaisia...


      • 889900oooo
        Tehokas keino kirjoitti:

        vaikka lavastaa eläinten tappaminen peloitellakseen lapsia, sitten leimaa vielä valehtelijaksi. Helpostihan noita eläimiä saa jos niikseen. Netissä on ilmoituksia vaikka kuinka paljon, suomalaisia, virolaisia...

        jos Aueri olisi murhaaja ja lapset tämän tietäisivät niin ei siinä kylä mitään elukoita enää tarvi uhrata pelottelumielessä, pelkkä katse riittää


      • Uskalsihan
        889900oooo kirjoitti:

        jos Aueri olisi murhaaja ja lapset tämän tietäisivät niin ei siinä kylä mitään elukoita enää tarvi uhrata pelottelumielessä, pelkkä katse riittää

        poika nytkin kertoa totuuden kun pääsi turvallisten ihmisten luo. Olisi voinut kertoa jossain tilanteessa muillekin.


    • Pelottava nainen

      Annelin kasvatusmetodeihin taisivat kuulua lisäksi mm. pahoinpitely ja seksuaalinen hyväksikäyttö, ainakin käräjäoikeuden julkistaman (7 v) tuomion yhteenvedon mukaan.

    • lasteni ikäluokkaa

      Voitte lähettää syntymäpäiväkortteja AA:lle piakkoin.
      Hän on kohta kahdeksan viidettä ikäinen,(48) täyttää 19.03.2012.

      • korjaan edellistä

        Mulla ne vuodet menee hitaammin kuin muilla, ei näköjään ole vuosikaan vaihtunu vielä.

        Siis AA:n syntymäpäivä on 19.03.2013


      • Sehän pääsee
        korjaan edellistä kirjoitti:

        Mulla ne vuodet menee hitaammin kuin muilla, ei näköjään ole vuosikaan vaihtunu vielä.

        Siis AA:n syntymäpäivä on 19.03.2013

        vankilasta suoraan eläkkeelle jos laskevat pois ollenkaan.


    • ruunepereja
    • Lahkolaiset
      • Poliisipartio paikalle

        Sinne! Siellä voi joukossa olla sarjamurhaaja tunnon tuskissaan hakemassa anteeksiantoa teoilleen. Kannattaisi jonkun salapoliisin edes mennä sinne sekaan.


    • hae ite

      Eilen justiinsa luin, kuinka AA kertoo, että vankilassa on ihan mukavaa olla, aika vaan tulee pitkäksi.
      Lukekaa nyt hemmetissä itse noita viitteitä AA:han, ei se mun tehtäväni ole ampua alas noita väitteitänne.
      Katsokaa Murhainfon kirjoitusten alaosassa, jollain oli punaisella kommentti AA:n maininnasta vankilassa.
      Tuo oli joku video, missä kertoi tunnelmistaan vankilassa.
      Hae itse!

      En voi aavistaa, mitä seuraavaksi joku kyselee.?

      • Etpä

        tosiaan osaa aavistaa mitä seuraavaksi joku kyselee. Onko se ongelma? Tuskin.
        Moni toistaa sitä että Auer on kertonut viihtyvänsä vankilassa. Ehkä suomalaisissa vankiloissa ei ole niin ahdistavaa kuin jostain CSI- tai muista ulkomaisista rikosleffoista voi päätellä.
        Mutta miksi väittelijöistä osa korostaa Auerin viihtymistä nykyisissä oloissaan? Antaako se väittelijöille jollakin tavalla mielenrauhaa? Tyhmä kysymys mutta ei ripitiltä viisaita kysymyksiä voikaan odottaa. Enkä odota edes vastauksia, voihan tänne kirjoittaa kysymyksiä jotka johdattelevat ajatuksia (siis manipuloivia kysymyksiä)


    • AA:n kommenttia?

      Nyt odotetaan Annelin kommentteja päivän polttavimmasta oikeudenkäynnistä. Pikku Vilja - Eerikan murhasta. Mitä mieltä on AA tytön kohtelusta ja murhasta? Toivossa eletään.

    • liunssilude

      Jos AA:n vanhin on tuon Sillan jaSallan tuonne perhekerhoon kirjoittanut, on hän siis luku-ja kirjoitustaitoinen
      Äiti autereinen olisi sii voinut joka viikko kirjoittaa kirjeen jokaiselle lapselleen erikseen, vaikka yhteiseen kirjekuoreen laitettuna ja pitää näin yhteyttä lapsiinsa.

      Olen täältä kirjoitetuista (etenkin Minfon puolelta) nähnyt, että hänen ainoa kirjeensä olisi ollut tuo HELOU KULLAT joka on takaperin luettuna T kuole allu..

      Näinhän sitä on tuumittu netissä.
      Ei jokaviikkoinen puhelinsoitto ole millään korvannut sitä, että olisi jokaiselle viikottain kirjoittanut henkilökohtaisen kirjeen.

      Kirjeeseen voi aina palata ja muistella, kun ikävä yllättää.

      Kerkeäähän hän kirjoittamaan noita epistoloita tuonne niinabergin blogiinkin.

      Lapsilla olisi konkreettista muisteltavaa, eikä äiti häipyisi minnekään kaukaisuuteen.
      Kyllä konsteja on, ettei lapsi etäänny äidistään, mutta toinen asia on, jos ei haluakaan muuta kuin itseään esille, kun kerrankin on päässyt esille.

      • ihan vaan lude

        Tuleeko kirjeet tosiaan aina nettiin, kun jonkulle kirjoittaa?

        Hienosti päätelty, ei ole kirjoittanut, koska kirjeitä ei ole netissä. Teetkö muutkin päätelmäsi tuolla pettämättömällä logiikalla :)


      • analookinen
        ihan vaan lude kirjoitti:

        Tuleeko kirjeet tosiaan aina nettiin, kun jonkulle kirjoittaa?

        Hienosti päätelty, ei ole kirjoittanut, koska kirjeitä ei ole netissä. Teetkö muutkin päätelmäsi tuolla pettämättömällä logiikalla :)

        Jonkulle:
        Meillä oli Suomen ope joka kertoi jutun:"Opettaja kysyi, onko jonkulla jotakin sanottamista?"
        "Ei minkulla, onks sinkulla", vastasi oppilas.

        Älä hemmetississä ota asiaa noin henkilökohtaisesti.
        Tulee muuten `sinkullekin` möykky rintaan, niiden kahden möykyn lisäksi.


    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe