Netanttila

imot1

Kertokaas kokemuksia tuosta toimitus ajasta, itse tilasin viikko takaperin tuotteen tuolta ja ei ole tullut edes ilmoitusta että olisi tilaus otettu käsittelyyn. Ainoastaan tuo automaattinen tilausvahvistus saapui. Eli ei nyt taida ihan tuo heidän noin viikkon toimitusaika ihan pitää paikkansa. Toimitus muotona on nouto oman paikkakunnan myymälästä.
Vai onko tuolla tapana edes ilmoittaa kun tilaus otetaan käsittelyyn, ja kun lähetetään matkaan, yleensähän tuo on tapana ja siksi ihmetyttää.
Vai pitääkö alkaa puhelimella ottamaan yhteyttä ja kyselemään.

75

6252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtgbn

      Sieltä tulee sähköpostiin ilmoitus, kun tuote on noudettavissa myymälästä.

      Oliko lupaus toimtusajasta NOIN viikko? Kannattaa vielä varmaan pari päivää odotella ennenkuin alat kysellä Anttilalta.

    • nuuka-laihialta

      samaa täs ihmettele... kameran tilasin ku saa niin halvalla...

    • Maya5

      Itse olen tilaillut muutaman kerran NetAnttilasta, sekä postilla että noudolla ja tyytyväinen olen ollut. Ei kannata koko firmaa lytätä jos kerran epäonnistuu toimitus, se on vaan inhimillistä. tekstari muistaakseni tuli kun oli nouto myymälästä. (oletuksena että annoit puhelinnumeron tilauksen yhteydessä). Jos ei ala etenemään niin puhelua asiakaspalveluun, eikä foorumilla ilkkua.

    • hyvin on pelannut.

      Heippa, vanha ketju jo, mutta ihan oma kokemus tuoreeltaan:

      Tilasin maanantaina tuotteet, laskulla, keskiviikkona oli paketti tullut postiin!

      Eli noin nopeesti. Olen kyllä tilannut aikaisemminkin, heti verkkopankissa maksamalla ja laskulla, ja aina on tullut tuotteet kyllä vähintään siinä viikon sisällä.

      Ainoa oli yks kerta, kun vähän v-tutti, eli olin tilannut mikroaaltouunin ja kotiin kuljetettuna, kun ei itsellä ole autoa, niin tota, se tuotiin aamulla jo ennen kuin töihin lähdin ja tuoja oli joku Kiitolinjan älytön äijä - vähän sitä äijää nauratti vissiin kun muijalle pitää kotiin kantaa paketti - no, se on sitä, kun useimmilla se auto on tai vähintään äijä kantamassa. Joo, ja pakkasta oli paljon sinä aamuna.

      Että hyvin on muuten pelannut. Kiitos, Anttila, jatketaan samalla linjalla.

    • luulin liikoja

      Ensimmäinen ja samalla viimeinen kerta. 9.4. tuli vahvistus, että tilaus otettu vastaan, toimitusaika 2-4 arkipäivää. Tilaustenseurannassa 17,4,tila edelleen sama, asiakaspalvelu ei tiedä mitää "olen vaan tällainen tavallinen ihminen täällä töissä, en tiedä" Tavara lähtee varmaan samantien palautukseen, kun se joskus sattuu saapumaan. ;)

    • web68

      tilaan tavaraa sieltä viikottain ja aina on paketti tullut postiin parissa päivässä,postin seurantakoodilla (antamalla tietoihin puh.numeron tulee tekstari suoraan kännyyn kun perillä)
      palautuksetkin on toiminut myös hyvin ja hyvitykset näkyy omilla sivuilla.
      omien sivujen paketin seurantaan ei kannata luottaa,välillä tuote jo perillä
      kannattaa tarkistaa postin sivuilta myös paketin lähetyskoodi jos anttilan sivut ei näytä mitään
      lähipostissa vaikka netanttilan omat sivut näyttää että paketti ei olisi edes lähtenyt
      viime kuun ostokset näyttivät yli 700e,homma toimii ainakin meillä toimitusten suhteen kuin "junan vessa"
      nyt ottaa päähän kun ovat uusineet sivut eikä tilaaminen onnistu kun ei pääse kirjautumaan,jokin palvelin kuulema alhaalla asiakaspalvelun mukaan.

    • tyytyväinen

      Olen tilannut vuosikausia eikä mitään moitittavaa. Tekstiviestillä tulee ilmoitus milloin on tullut joskus se tulee parissa päivässä ja joskus on tullut viikon, kahden päästä. Hyvin pelaa!!

    • Eppu ei

      Voihan siitä kysellä,mutta usein tilatut tuotteet myös muissa verkkokaupoissa sijaitsevat eri varastopaikoissa ja on lähetettykin eri aikoihin.Olisiko tässäkin tapauksessa kyse tälläisesta.Net anttilasta en ole tilaillut suurempia ostoja koska niitä ei taida nykyään osamaksulla saada ostettua kuten ennen.Muutoin on tilaus tullut aina perille kohtuuajassa.

    • johanon_venninen

      Viikon sisällä ja joskus nopeammin on tilaus ollut perillä. Kun tekee tunnuksen nettisivuille, pääsee seuraamaan lähetyksiä ja postin seurantakoodit löytyy sieltä hetimiten. Nyt taitaa olla just jotain häikkää kun ei sivuille pääse ollenkaan?

    • Osta minulta kotisiv

      Sivut alhaalla jo pari päivää.....

      • anttilafani

        Nyt on toimineet sivut jo...oli jotain päivitys ym.hommia ollut. Aina tulee alle viikossa ja kyllä edelleen saa sieltäkin osamaksulla, mikä järki sieltä muuten ois ostaakkaan mitään isompaa :)


    • A. RINA

      Kannattaa ostaa Prisman verkkokaupasta.

    • Angry Bird

      Tilasin NetAnttilasta joulukuussa 2012 miehelleni syntymäpäivälahjaksi television. Postilaatikkooni tupsahti lappu, jossa pyydettiin sopimaan kotitoimituksesta. Soitin annettuun numeroon ja siellä kerrottiin, ettei tuotetta löydykään ja käskettiin ottamaan yhteyttä paikalliseen itellan toimipisteeseen eli R-kioskiin. Kävin siellä muutamaan otteeseen kyselemässä televisiota, mutta siellä kerrottiin, että lähetys on kuitattu paikallisen (ihan rehdin ja rehellisen) postinjakajan toimesta. Televisiota ei kuitenkaan löytynyt missään vaiheessa. Nyt NetAnttila pommittaa minua joka kuukausi karhukirjeellä. Olen reklamoinut asiasta heti joulukuussa, mutta yrityksen mielestä vastuu on siirtynyt minulle koska POSTINJAKAJA on kuitannut lähetyksen. Viimeisin vastaus jonka sieltä sain juuri tänään (7.8.2013) oli että minun pitää tehdä asiasta rikosilmoitus tai muussa tapauksessa joudun maksamaan toimittamattoman television. Eli asia kiteytettynä: Firma lähettää tavaran, rahdinkuljettaja hukkaa sen ja asiakas joutuu maksamaan tuotteen silti, vaikka tavaraa ei ole ikinä hänelle toimitettu tai tekemään rikosilmoituksen rahdinkuljettajan hukkaamasta tuotteesta. Mikäli tavarantoimittajat oikeasti toimisivat näin olisi poliiseilla aika tekeminen kadonneiden pakettien kanssa. Tai mistäpä sitä tietää, ehkä pakettien etsiminen kuuluu nykyään poliisille... Ei voi kuin ihmetellä tämän yrityksen asiakaspalvelupolitiikkaa.

      • 14+3

        En ota kantaa saamaasi asiakaspalveluun, mutta eipä toimintaohjeita ollut kovin vaikeaa etsiä:

        http://www.posti.fi/hinnatjaohjeet/korvauskaytanto.html

        Tuolla ohjeissa on selkeästi sanottu, miten etäkaupan katoamistilanteissa menetellään, jossa osapuolina on myyjä, posti ja kuluttaja. Ymmärrän kyllä, että Ärrän myyjät eivät osaa välttämättä tällaisissa neuvoa, mutta hei sulla on ollut kahdeksan kuukautta aikaa ottaa asiasta selvää...


    • 18+16

      Olen tilannut ja paketti saapui noudettavaksi 3 päivässä, siis nopeasti. Ainut mikä mättää on, että olen saanut jo 8 saapumisilmoitusta samasta tuotteesta yhden aamupäivän aikana. Siellä jokin tekninen juttu ilmeisesti spämmää näitä ilmoituksia.

    • Netanttilan vakiasi.

      Kyllä itsekin olen tilannut ja tilaus parhaillaankin sisässä. Tähän saakka kaikki pelannut hyvin ja toivotaan, että vastaisuudessakin. Lisäksi Netanttilasta saa tavaran hyvin edullisesti. Ainahan sattuu ka jos posti kuittaa lähetyksen, niin on myöskin siitä vastuussa.

    • NEJANTTILA

      Aika paska paikka, myy tarjouksessa ja sitten perutaan tilaus.
      Samanlaista kusetusta nykyään muissakin kaupoissa.
      Näennäisen edullista.

      • jennahveli

        Mullaki oli ihan samalla tavalla! maanantaina canon eos 1100d extrapakkaus 2,99 seuraavana päivänä 3,55 ja sitfen taas 2,99 ja sitten honta olikin se sama 2,99 mut ei lisäpakkausta. Tommone tilattii keskiviikona toimitusaika 1-4 päivää. viikonloppu vÄlissä toivon että tulee jo maanantaina tai sitte tiistaina.


    • esko a

      Täysin ala-arvoinen verkkokauppa. Tilasin tuotteen "ennakkoon" eli noin viikkoa enne julkaisua odottaen tietysti, että tuote saapuisi minulle ilmestymispäivänä tai korkeintaan siitä seuraavan päivänä. Eipä ole vieläkään kuulunut.. Netanttilassa ei ole myöskään mahdollista seurata tilauksen etenemistä saati postitusta. Kiltisti pitää odotella josko tuote joskus saapuisi minulle asti. Olisi ollut nopeampaa noutaa tuote kaupasta sen ilmestymisepäivänä.
      En tule käyttämään netanttilaa enää ikinä.

      • Ant-ex

        Kyllä siellä minun mielestäni on tilausten seuranta. Millä lailla se on puutteellinen? Kyllä rekisteröityneelle netanttila.com:n asiakkaalle tulee selvitystä tilauksen tilasta. Ai mistä tiedän ...


    • Tutkittua

      Luovuin net anttilasta tilaamisesta kokonaan,sillä ovat siirtyneet klarnan käyttäjiksi.Ennen tilasin anttilasta paljon.Myös hinnat on nousseet anttilassa paljon yli muiden verkkokauppojen,ja hintavertailuja käytän aina ennen ostoa.

    • Juhis1000

      Netanttila näyttää ottavan rahat, mutta toimituksen suhteen ei olla niin turhan tarkkoja. Roikuin toista tuntia Netanttilan chatissa, ennen kuin pääsin esittämään kysymykseni: Hei. Olen jo 17.11. tilannut Kitvision HD 5W actionkameran Suomenojan Kodin1:en.
      Minulle luvattiin 2-4 päivän toimitusaika.
      Mitään ilmoitusta ei ole vieläkään tullut. Miksi?
      Tilausnumero: 662xxxxx
      Oli kuulemma tilaus jäänyt jumiin. Jumiin? Kuinkahan paljon tapahtuu, että asiakas unohtaa periä tilaustaan? Lupasivat palata asiaan. Jää nähtäväksi, mutta tämä oli viimeinen tilaukseni tuolta. Vaihtoehtoja löytyy.

    • KiertäkääKaukaa

      Tilasin lähimpään Anttilaan toimitettavaksi NetAnttilasta kolmatta viikkoa sitten lapselle synttärilahjan. Toimitusajaksi luvattiin tilausvahvistuksen mukaan 2-4 arkipäivää. Mitään saapumisilmoitusta ei ole vieläkään tullut. Asiakaspalvelu ei vastaa sähköpostitse tai palautesivujen kautta esitettyihin tiedusteluihin. Chat-palvelussa vastauksena tuli että jostain syystä tilaus ei ole heidän päässä lähtenyt eteenpäin ja siitä luvattiin tehdä vikailmoitus. Edelleenkään asialle ei ole ilmeisesti tehty mitään sillä saapumisilmoitusta vielä odotellaan. Pakko käydä ostamassa lapsen synttärilahja muualta ja palauttaa toi tilaus sitten aikanaan takaisin jos sen joskus saa. Epäilen ettei ehdi tällä vauhdilla jouluksikaan. Itse en tämän kokemuksen myötä uskaltaisi joululahjoja tuolta tilata kun toimitusajat ovat minimissään sen 2 viikkoa luvatun max. neljän arkipäivän sijaan.

    • Jaahastaas

      Olisi tarvinnut tämäkin ketju lukea lävitse niin en varmaan olisi tilannut mitään..
      Noh halvalla kun pitäisi saada niin siihen sorruin katsotaan nyt miten minun käy.
      Tulen päivittämään tarinan kuin kävi.
      2.12 pistin tilauksen ja tavaraa oli sivujen mukaan saatavissa nouto lähimmästä myymälästä oli vielä toimitus.

      • jaahastaas

        Noh nyt kävi niin että illalla se kännykkä sitten piipitti että tilaus olisi toimitettu valitsemaani myymälään.
        jännätään nyt vielä sitten se että oliko paketissa se mitä pitikin vai tuliko jotakin ihan muuta....


      • tyytyvainenasiakas

        Do di tänään hain ja puketissa oli mitä pitikin. Ehkä uskallan tilata toistekkin. Alkoi vaan hieman jännittään että kuinka käy kun aloin tilauksen tehtyäni lueskelemaan että mitenkä kyseinen pulju on toimitukset hoitanut.


    • Hyviä.kokemuksia

      Eihän koko maan kattava tunnettu nettikauppa voi olla pelkkää huijausta. Itse tilasin muistaakseni noin neljä vuotta sitten Netti-Anttilasta Samsung-läppärin, joka toimitettiin nopeasti. Ei valittamista. Masina toimii muuten yhä, vaikka se ei tietenkään johdu Anttilasta. Samsungin läppäreitä ei enää myydä Euroopassa, mutta vanha porskuttaa...

    • Naurettavanhuonokauppa

      Tilasin Anttilasta tietokoneen näytön joulukuun alussa, ja kun ei viikkoon kuulunut mitään, soitin asiakaspalveluun ja sieltä sanottiin että koko tuotetta ei ole edes heidän valikoimassaan vaikka tilaushetkellä luki että sitä on verkkokaupassa ja se on ennakkotilaus tuote joka tulee vasta myyntiin seuraavana päivänä, nyt on kaksi viikko odoteltu ja soitettu eikä edelleenkään kunnon vastausta. Viimeinen kerta kun tulee sieltä mitään tilattua. EN SUOSITTELE jos vaan muualta mahdollista tilata.

    • Jouluostoksilla

      Anttilan verkkokaupan toimitusajat eivät pidä paikkaansa. Luvattu toimitusaika noudettavaksi tavaratalosta 1-4 arkipäivää. Reilun parin tunnin päästä on 9 arkipäivää kulunut eikä tuote ole tullut vielä.

      Asiakaspalveluun pari kertaa yhteydessä ja sieltä sanottu että tuote on matkalla tavarataloon ja että toivottavasti tulee pian. Asiakaspalvelu haluton / kyvytön millään lailla selvittämään missä paketti oikeasti tällä hetkellä sijaitsee.

      Ja edelleenkin tuotetiedoissa "Toimitus jopa 1-2 arkipäivässä". Älkää uskoko vaan hankkikaa tavara jostain muualta jos toimitusajalla mitään väliä.

    • RaneKivisoja

      Täysin alaarvoinen. TilasinGarmin Nuvicamin. Meni vajaa kuukausi kun ilmoittivat että tuotetta ei saa. Tuntuu vähän että osaa tuotteista myydään vaikka tavara ei ole heillä olemassakaan. Asiakaspalvelusta kun kysyin niin meni se vajaa kuukausi että joku tiesi edes jotain....

    • kylläsetoimi

      Jep varastosaldoa kannatta katsoa onko tuotetta saatavilla niin sillä ainakin varmistuu siitä että tuotteen pitäisi saada. Itse kyttäsin tuotetta pitkään ja ihmettelin että kun oli että tuote tulee myyntiin silloin ja ja tällöin...Aina kun se päivä tuli kohdille niin olikin tuotteet myyntitulo mennyt eteenpäin.

      Mutta kun varastossa sitten vihdoin oli tavaraa ja tilauksen tein niin homma toimi niinkuin pitikin. Reaaliaikainen oli myös varaston päivitystieto sillä kun tilauksen tein niin varstossa 1 kappale tuotetta oli vähemmän.

    • pettynytNetanttilaan

      Mitä Netanttilalle on tapahtunut? Ennen oli suht luotettava paikka tilata, ja hinnatkin siedettäviä. Nyt hinnat nousseet pilviin, asiakaspalvelua ei ole, chat -palvelukin lopetettu. Kirjautumisesta ei ole mitään mitään hyötyä, kun omilla sivuilla on vain nimesi ja osoitteesi!

      Hirveää asiakkaan aliarvioimista, mutta onko siihen varaa, kun Anttila ketjulla menee muutenkin huonosti!

    • Tilailija

      Joo,itsekin pitkäaikaisena anttilan tilaajana, nyt jo toisen kerran peräkkäin tilattua tuotetta ei vaan tule. Eli, tilasin yamahan kautinsetin ja yhden pleikkarinpelin. Peli tuli suht nopeasti ,tilattu27.12.15->noudettu 31.12.15. Mutta tilatut kaiuttimet vielä jossain! 12-päivää kulunut tilauksesta (8 arkipäivää),samalla luvattu toimitusaika
      2-4 päivää, kyselin tilauksesta s-postilla,ei vastausta. Tämä on jo toinen kerta puolenvuoden sisällä. Ehkäpä en enää tilaa. Hobby hallilla homma toimii,sieltä tulee tilattua myös aikapaljon.

    • jujujujuju

      Kaksi viikkoa sitten tilatusta kaiutinsetistä ei ole muuta kuulunut kuin tilausvahvistus sähköpostiin, toimitusajaksi ilmoitettiin noin viikko. Tokkopa noita kannattaa enää edes odottaa saapuvaksi, no onneksi tuli valittua maksutavaksi postiennakko.

    • turhautunu

      2 viikkoa oottanu kameraa, toimitusajaksi luvattiin viikko ja verkkokaupassa luki että on varastossa, nyt koko tuote hävinnyt sieltä. Soitin tänää asiakaspalveluun ja sieltä vastattiin vaan, että selvitellään.. Myönsi kuitenki, että viimevikoina on tullu muitaki valituksia.

    • nipatus

      joo minäkin tilasin viime viikon maanataina kotiteatteri subwooferin anttilasta postiennakolla ja viikossa piti tulla vaan eipä ole näkynyt ja nyt koko tuote hävinnyt anttilan valikoimista ja sähköpostiin tullut vain tilaus vahvistus ja anttilan profiilissa lukee vain että tilaus otettu käsittelyyn ja toissa päivänä lähetin kysymyksen ja vastausta ei ole kuulunut näinkö on huonoksi mennyt palvelu anttilassakin kysyn vaan :-(

    • nollakauttaviis

      Myyvät ilmeisesti tuotteita joita ei ole varastossa ja saavat korottoman pikavipin asiakkailta jotka maksavat tuotteet heti tilisiirrolla. Jos jollekkin alennustuotteille saadaan riittävästi tilauksia että valmistaja myy " paljous-alennuksella " lavallisen tuotetta niin sitten toimitetaan asiakkaille, muuten perutaan tilaukset ja palautetaan fyrkat.

    • EiNetAnttila

      Anttilan verkkokauppa on mennyt aivan perseelleen.Ostin tuotteen huhtikuussa 2015 maksoin käteisellä ( pankkisiirrolla ) ,siis en osamaksulla.
      Nyt lähes vuosi kaupasta putkahti postista ( kuin avioton lapsi) kirje jossa MAKSUKEHOTUS , KORKO JA PERINTÄKULUT . Olen ällikällä lyöty ,Mistä moinen lasku minulle olisi muodostunut , katselen tilaussopimusta noin vuoden takaa. Olen maksanut kerralla , en ole velkaa NetAnttilaan senttiäkään.
      Useita puhelinsoittoja ( maksullinen numero) , ei vastaa kukaan , vaan musiikkia .
      Lähetin e-mailia jossa liitteenä kuitti , laskukopio ja kysymyksiä , viimein sain vastauksen kun pommitin vastausta heiltä. " Näyttää siltä , että järjestelmävirheen vuoksi laskuun oli jäänyt avoimeksi luottokustannusten osuus " , oli heidän vastaus.
      Onko nyt netAnttila korottamassa yhtiön arvoa tälläisillä tempuilla , jos meitä on vaikka 100 000 asiakasta niin eikös yhtiön arvo olekin huima koska saatavat lasketaan myytävän yhtiön arvoksi . Kommentoikaa viisaammat olenko oikeassa , pankeilla ainakin lainasaatavat lisäävät pankin varallisuutta.

    • anti-tila

      Tuotteelle luvattu n. viikon toimitusaika.Kuukauden kuluttua sain neljänteen sähköpostikyselyyni vastauksen:"Selvitämme asiaa" Tuosta on kulunut nyt 2 viikkoa, eikä mitään selvitystä ole kuulunut. Ilmeisesti ei oo, ei tuu?

    • whatthefuk

      Itse tilasin kuulokkeet anttilan verkkokaupasta ja eivätkä ole vielä tulleet....tilasin siis kuulokkeet 22.1 ja nyt on 4.2, eikä kuulokkeista ole kuulunut mitään.......

      • usafafsdaf

        Joo enpä saanut tuotetta.. eivät pysty toimittamaan suuren kysynnän vuoksi..


    • Tilasin levysoittimen 13.1.2016, toimitusajaksi luvattiin n. viikko. Omilla sivuilla on lukenut heti tilauksen jälkeen "otettu käsittelyyn" . Soitin 25.1.2016 asiakaspalveluun kysyäkseni missä mennään. . Sieltä sanottiin että: juu tämä tuote toimitetaan vk5. No eipä tullut vk5.
      Lähetin 5.2 sähköpostilla asiakaspalveluun kyselyn tuotteen toimitusajankohdasta. Vastausta ei ole kuulunut, vaikka asiakaspalvelu on avoinna myös viikonloppuisin.

      Helppohan sitä on myydä tuotetta puoleen hintaan, kun todellisuudessa mitään ei pystytä toimittamaan.
      Ennen NETanttila oli luotettava lafka, nyt näyttää että homma ei toimi millään tasolla.

    • regei1

      Kiitokset NetAnttilaan koskevista kommenteista just olin tilaamassa joten enpä tilaa .

    • skytis

      Olispa pitänyt lukea tämän palstan kommentit ennen tilausta NetAnttilasta, tilaus olisi ehkä jäänyt tekemättä, niin paljon näyttää olevan kielteistä palautetta heidän toiminnastaan ja kaikki saman suuntaista.

      Tilasin 5.2. toista tonnia maksavan kannettavan tietokoneen. Toimitusajaksi luvattiin 2 - 4 työpäivää. Kun mitään ei viikon sisällä kuulunut, aloin kyselemään tilauksen kohtaloa sähköpostilla asiakaspalvelusta. Siihen vastattiin seuraavana päivänä, että käsittelemme viestiäsi ja palaamme asiaan mahdollisimman pian. Seuraavan päivän viestissä tuli pahoittelut, että tilaus ei ole jostain syystä edennyt keräilyyn, asiaa selvitellään ja siihen palataan mahdollisimman pian. Taas kului viikko eikä mitään kuulunut. Niimpä soitin tänään asiakaspalvellun ja pitkän odottelun jälkeen sain "asiakaspalvelijaan" yhteyden. Vaikutti siltä, että tilaukselleni ei vieläkään ollut tehty mitään. "Asiakaspalvelija" vain pahoitteli tapahtumaa.
      Uskomatonta, että "palvelu on tällä tasolla. Minusta tuli entinen Anttilan asiakas kerralla ja peruin tekemäni tilauksen. Onneksi olin valinnut toimituksen myymälään ja maksutavaksi laskun, joten rahani eivät jääneet seisomaan heidän tilillään.

    • Ennenasiatsujuihyvin

      Tilasin NetaAnttilasta lasilyhdyn, joka oli rikki saapuessaan.
      Ilmoitin asiasta samantien asiakaspalveluun sähköpostilla kuvien kera. Mitään vastausta en saanut. Viikon jälkeen soitin ja asiakaspalvelusta luvattiin tehdä puolestani uusi tilaus ja että uusi lyhty tulisi kotiin pikimmiten. Mitään ei kuulunut. Kahden viikon jälkeen soitin jälleen asiakaspalveluun ja sieltä vastattiin, että asia on parhaillaan käsittelyssä. Pari viikkoa kului jälleen ja eilen soitin uudelleen. Nyt toivottavasti alkaa tapahtua, kun olin jo aika äkäinen asiasta. Joka kerta olen joutunut jonottamaan kymmenisen minuuttia, joten voitte arvata, paljonko tuolle lyhdylle on jo tullut hintaa. Aika näyttä, mitä tapahtuu.
      Uskomatonta, mutta täysin totta.

    • jussinen90
    • Eienääanttilanasiakas

      Itse tilasin 4kpl tuotetta, sain yhden. Lasku kuitenkin tuli neljälle kappaleelle ja lähetyslistassa lukee toimitetut tuotteet "4kpl". Sähköpostitse oltu pariin otteeseen asiakaspalveluun yhteydessä, kolmen päivän jälkeen tuli vastaus että selvitellään ja ollaan sitten yhteydessä. Tästä kulunut jo viisi päivää. Tänään laitettu uusi sposti ja yritetty soittaa maksulliseen puhelinnumeroon josta ei yllätysyllätys vastata. Muutama vuosi sitten tilasin netanttilasta ja kaikki meni ok, joten siksi uskalsin tilata uudelleen. Jos näitä keskusteluja olisin ennen tilaamista tajunnut lukea niin olisi jäänyt tilaamatta. Kaiken tämän lisäksi sain vielä tavaratalossa josta paketin noudin niin surkeaa asiakaspalvelua kun kävin sanomassa että tuotteita puuttuu. Ei kuulemma ole heidän ongelmansa. Että sillai :)

    • hajainenmieli

      En pidä NetAnttilan tavasta laittaa ensimmäiseen laskuun vain ne osamaksuerät. Ainakin Hobby Hall lähettää laput joka erälle erikseen. Kun alkaa vaivata muistihäiriöt, niin sitten unohtaa, että eihän niistä tulekaan sitä erälaskua vaan ne pitää katsoa sieltä ensimmäisestä laskusta.

      No asia hoituu, kun ei vaan tilaa sieltä ja menee tavarataloon ostoksille.

      • ärsyyntynyt

        Olen tilannut iät ja ajat netanttilasta ja maksanut suurimmat ostokseni osamaksulla. Homma on tähän asti pelittänyt. Kunnes pari viikkoa sitten postista tupsahti maksuhuomautus. Olin laskun mukaan maksanut liian vähän. Olin maksanut jo useamman erän onnistuneesti mutta yhtäkkiä mukamas liian vähän. Soitin ja tiedustelin asiaa laskutuksesta. Lupasi palata asiaan seuraavana päivänä. Ei ole vieläkään palannut vaikka aikaa on kulunut melkein kaksi viikkoa. Olen kirjoittanut useamman säkhöpostin heille ja tiedustellut asiaa. Kukaan ei vastaa. Laitoin jopa chat-viestin verkkokauppaan. He olivat yhteydessä laskutukseen ja lupasivat taas olla yhteydessä pikapuolin. Eivät olleet. En halunnut soittaa uudestaan heidän maksulliseen numeroon ja tehdä itselleni ylimääräistä laskua lisää. Eräpäiväkin meni jo. Maksoin kun en halua maksuhäiriömerkintää. En tilaa ikinä enää kyseisestä puljusta mitään ja suosittelen samaa muillekin


      • ÄLÄmaksaAIHEETONTAkarhua
        ärsyyntynyt kirjoitti:

        Olen tilannut iät ja ajat netanttilasta ja maksanut suurimmat ostokseni osamaksulla. Homma on tähän asti pelittänyt. Kunnes pari viikkoa sitten postista tupsahti maksuhuomautus. Olin laskun mukaan maksanut liian vähän. Olin maksanut jo useamman erän onnistuneesti mutta yhtäkkiä mukamas liian vähän. Soitin ja tiedustelin asiaa laskutuksesta. Lupasi palata asiaan seuraavana päivänä. Ei ole vieläkään palannut vaikka aikaa on kulunut melkein kaksi viikkoa. Olen kirjoittanut useamman säkhöpostin heille ja tiedustellut asiaa. Kukaan ei vastaa. Laitoin jopa chat-viestin verkkokauppaan. He olivat yhteydessä laskutukseen ja lupasivat taas olla yhteydessä pikapuolin. Eivät olleet. En halunnut soittaa uudestaan heidän maksulliseen numeroon ja tehdä itselleni ylimääräistä laskua lisää. Eräpäiväkin meni jo. Maksoin kun en halua maksuhäiriömerkintää. En tilaa ikinä enää kyseisestä puljusta mitään ja suosittelen samaa muillekin

        VAROITUS Anttilan aiheettomista maksukehotuksista! Olen ostanut paljon ko. verkkokaupasta laskulla kuukausierissä. Olen myös erittäin tarkka ja huolellinen asiakaspalautusten, summien ja eräpäivien kanssa. Talletan myös kuitit pidemmäksi aikaa. Anttilan osamaksuostot sujuivat ongelmitta aivan viime kesään (2015) asti. Syksyllä sain useita aiheettomia maksukehotuksia, joiden summat ja suorituspäivämäärät eivät vastanneet millään tavoin pankin kautta suorittamiani maksuja. Huom. viitenumerot ja Anttilan tilinro ovat olleet aina oikein. Oikaisin sähköpostitse laskutukseen. Pahoitteluja virheistään eivät esittäneet, ei myöskään että asia olisi oikaistu. Postittivat nipun laskukopioita, joihin oli käsin tehty yliviivauksia ja jotain ihme summia. Olin marraskuussa alustavasti yhteydessä Kilpailu- ja kuluttajavirastoon. Nyt huhtikuussa olen saanut taas neljä täysin "hanurista" olevaa maksukehotusta (esim. kolmen laskun yhteissumma alle 10 euroa maksukehotuskulut päälle). Ymmärrän, että on jopa helpompi maksaa tuollainen pikkusumma kuin ruveta aikaa vievästi kaivelemaan kuitteja ja tiliotteita / verkkopankin maksutapahtumia. Itse olen laittanut sähköpostia laskutukseen. Aiemmin ilmoitin heille oikeat maksupäivät ja summat, mutta en enää. Jatkossa vaadin heitä ilmoittamaan ensin minulle, millä summilla ja pvm asiakaspalautukseni näkyy heillä sekä millä summilla ja päivämäärillä maksamani lyhennyserät heillä näkyvät (tuo vaadittava siis maksukehotuskirjeen puutteellisten tietojen lisäksi!). Tästä on tullut jo pieni painajainen! Itse en tule maksamaan senttiäkään ylimääräistä. Tilitoimistotaustaa omaavana tiedän, että virheellisiä laskuja ei tokikaan pidä maksaa, mutta tässä tapauksessa niistä on nähtävä vaivaa protestoida Anttilan laskutukseen, ettei (sinänsä syyttömänäkään!) joudu "Lindorffin listoille". Lopetan nyt ko. verkkokaupasta ostamisen, sillä onhan muita, laskutuksen oiken hoitavia yrityksiä. Ottakaa ihmeessä yhteyttä kuluttajaviranomaisiin, jos tulee aiheettomia rästilaskuja - ei tämän firman virheellinen laskutus näemmä muuten oikene.


      • entinenasiakas

        Minulle tuli myös muutamia viikkoja sitten aiheeton maksukehoitus. Koko laskun erittely oli outo. En ollut kyseisilä summilla mitään tilannut. Viimeksi olin tehnyt tilauksen syksyllä, jonka maksoin samantien pois. En siis ole osamaksulla mitään maksanut. Asiakaspalvelu vastasi parin viikon odottelun jälkeen lyhyesti kun tiedustelin mistä lasku koostuu että järjestelmävirheen vuoksi laskuun on jäänyt avoimeksi luottokustannusten osuus. Pyysivät kopiota jo suorittamastani maksusta( en uskaltanut olla maksamatta laskua, sillä olisi muutoin mennut Lindorffille perintään)jonka olen laskutuksen sähhköpostiin laittanut yli viikko sitten, mutta mitään vastausta en ole saanut enkä myöskään rahojani tililleni. Näyttäisi siis siltä että näitä aiheettomia maksukehoituksia on mennyt ilmeisesti muillekin. Asiakaspalvelu on ala-arvoista, tai pikemminkin se ettei sitä ole. Muutaman päivän odotan, sitten aion olla yhteydessä kuluttajaviranomaisiin.


      • ÄLÄmaksaAIHEETONTAkarhua
        entinenasiakas kirjoitti:

        Minulle tuli myös muutamia viikkoja sitten aiheeton maksukehoitus. Koko laskun erittely oli outo. En ollut kyseisilä summilla mitään tilannut. Viimeksi olin tehnyt tilauksen syksyllä, jonka maksoin samantien pois. En siis ole osamaksulla mitään maksanut. Asiakaspalvelu vastasi parin viikon odottelun jälkeen lyhyesti kun tiedustelin mistä lasku koostuu että järjestelmävirheen vuoksi laskuun on jäänyt avoimeksi luottokustannusten osuus. Pyysivät kopiota jo suorittamastani maksusta( en uskaltanut olla maksamatta laskua, sillä olisi muutoin mennut Lindorffille perintään)jonka olen laskutuksen sähhköpostiin laittanut yli viikko sitten, mutta mitään vastausta en ole saanut enkä myöskään rahojani tililleni. Näyttäisi siis siltä että näitä aiheettomia maksukehoituksia on mennyt ilmeisesti muillekin. Asiakaspalvelu on ala-arvoista, tai pikemminkin se ettei sitä ole. Muutaman päivän odotan, sitten aion olla yhteydessä kuluttajaviranomaisiin.

        Anttilan laskutus vastasi nyt protestiini heidän aiheettomasta maksukehotuksesta: olisivat palauttamassa maksamiani aiheettomia luottokustannuksia. Yksi karhulasku heidän mukaansa jää kuitenkin maksettavakseni: tämä lasku (noin 10 euroa kuitenkin ihan tuulesta temmattu!). En kuitenkaan ole noita AIHEETTOMIAKAAN maksanut, joten niiden laskutus-asiaskaspalautussysteemi on kyllä todella huolestuttavan perusteellisesti sekaisin, kun maksunpalautusta jo olisivat tekemässä! Mainiota, että tältä keskustelupalstalta löytyi muitakin kohtalotovereita. Laittakaa mieluusti kiiruusti tietoa eteenpäin kuluttajaviranomaisille näistä Anttilan maksukehotusvirheistä kuluttajansuojan takia! Kun tarpeeksi moni ilmoittaa havaitsemistaan laskutusvirheistä, niin sitä nopeammin puuttuvat viranomaiset asiaan. Harmittaa niiden maksunsa hoitaneiden asikkaiden puolesta, jotka tuskailevat aiheetonta ja outoa maksukehotusta, mutta eivät jaksa ruveta summia epäilemään / kuitteja ja tilitapahtumia kaivelemaan ynnä selvittelemään asiaa, vaan maksavat. Tai pahimmassa tapauksessa ovat tympiintyneet mitään selvittelemään -maksun ajallaan hoidettuaan- ja joutuvat aivan syyttä suotta Lindorffin perintätoimien kohteeksi! Selvittely Anttilan laskutuksen kanssa on todellakin sekavaa, koska heidän järjestelmässään asiat näyttävät olleen -jo puolisen vuotta- aika lailla sekaisin (esim. koska laskussa on suoritettujen maksujen summia väärillä summilla ja väärillä päivämäärillä!). Perusteettomien karhulaskujen vuoksi Anttilasta en enää tilaa: näiden hemmetin sotkujen selvittämiseen on puolen vuoden aikana mennyt hemmetisti aikaa, paperia ja printterin mustetta kuin myös hermoja.


      • Vanillina
        entinenasiakas kirjoitti:

        Minulle tuli myös muutamia viikkoja sitten aiheeton maksukehoitus. Koko laskun erittely oli outo. En ollut kyseisilä summilla mitään tilannut. Viimeksi olin tehnyt tilauksen syksyllä, jonka maksoin samantien pois. En siis ole osamaksulla mitään maksanut. Asiakaspalvelu vastasi parin viikon odottelun jälkeen lyhyesti kun tiedustelin mistä lasku koostuu että järjestelmävirheen vuoksi laskuun on jäänyt avoimeksi luottokustannusten osuus. Pyysivät kopiota jo suorittamastani maksusta( en uskaltanut olla maksamatta laskua, sillä olisi muutoin mennut Lindorffille perintään)jonka olen laskutuksen sähhköpostiin laittanut yli viikko sitten, mutta mitään vastausta en ole saanut enkä myöskään rahojani tililleni. Näyttäisi siis siltä että näitä aiheettomia maksukehoituksia on mennyt ilmeisesti muillekin. Asiakaspalvelu on ala-arvoista, tai pikemminkin se ettei sitä ole. Muutaman päivän odotan, sitten aion olla yhteydessä kuluttajaviranomaisiin.

        Sama tilanne minulla. Tuli maksukehoitus tänään, jossa tilauksen päivämäärä on puolen vuoden takaa (tätä tilausta ei löydy omien sivujen tilauksista) ja summakin on aivan eri, mitä viimeisimmät tilaukseni ovat. Nyt harmittaa, kun viime viikolla juuri tein yhden tilauksen kyseiseen puljuun ja nyt tuli tuo maksukehoitus. Saa sitten ilmeisesti odotella myös tuosta tilauksesta maksukehoitusta joskus puolen vuoden päästä. Oli kyllä viimeinen tilaus minulta. Laitoin heti viestin laskutukseen, mutta tuskinpa sieltä tulee mitään järkevää vastausta.

        Voisin myös sanoa äitini puolesta muutaman sanan. Hän tilasi kasvojenhoitojuttuja ennen joulua, ja maksoi laskun normaalisti. Maksukehotuksia tuli ainakin kaksi ja aina se 5 euroa lisää siihen per lasku. Äitini maksoi sen saman laskun varmaan kolme kertaa. Siinä tuli aika kalliit ihonhoitotuotteet. Hän ei uskaltanut olla maksamattakaan, kuten moni muu... Hän sanoi myös, ettei enää koskaan aio tilata sieltä mitään.

        SIISPÄ: Mitä h*lvettiä Anttilalle on tapahtunut? Kaipa sillä menee niin huonosti, että asiakkaita täytyy ruveta huijaamaan. Entinen luottokauppa on muuttunut kusettavaksi paskapuljuksi. Älkää hyvät ihmiset enää tilatko sieltä mitään !!!!

        Siinä se.


    • joskustilannut

      Apua, miksi en lukenut tätä ketju aiemmin. Tilaan paljon tavaraa yleensä ulkomailta, ja esimerkiksi Espanjan Mangosta Barcelonasta vaatteet tulevat 2 (kahdessa!) päivässä kotiin kannettuna. Nyt erehdyin tilaamaan parilla sadalla vaatetta, piti toimittaa parissa päivässä ja pian kulunut kaksi viikkoa. Puheluihin ei vastata, eikä sähköposteihin.... Varmaan saan pian jonkun muistutuksen, vaikka maksoin vaatteet verkkopankissa. Siinä oli lapsien kevätvaatteet, ei ole rahaa ostaa enää muualta.

      JOO, SUOMEN LUOTETTAVIN VERKKOKAUPPA; haistakaa...

    • PäivitystäJep

      Jep, ei enää Anttilaa. Tilasin tuotteen ja maksoin kuljetuksen "lähimpään postiin". Anttilassa ei nykyaikana tiedetä, mikä on lähin posti. Ilmoitus tuli toiseksi lähimmästä, minne on jo huomattavasti pidempi matka.

    • Ekatilaus

      Kyllä on netanttila sekaisin.
      Tein tilauksen heille noudolla liikkeestä.
      Maksaessani tilausta, maksu onnistui, mutta palatessani takaisin netanttilan sivulle, ilmoitti virheestä.
      Omissa tiedoissa, tilaushistoriassa tuo tilaus näkyy edelleen tilausnumerolla.
      Olin puhelimitse yhteydessä heihin, niin vastaus oli, tilausta ei ole vaikka maksu tililtäni lähti. Asiakaspalvelu lisäksi kehoitti tekemään tilauksen niin, että ei maksa sitä etukäteen.
      Olen tilannut tavaroita kymmenistä verkkokaupoista, mutta nyt tuli kyllä todellinen rimanalitus.

      • Ekajavika

        Aivan sama kokemus maksu. Rahat kyllä lähti, mutta tilausta ei näy järjestelmissä. Ei koskaan ennen missään muussa nettikaupassa ole käynyt näin. Yli 30 min. puhelimessa spostia = tunti meni selvittämiseen. Aivan uskomaton homma. Soitin johtoon, leviteltiin käsiä. Todellinen rimanalitus. Enpä tule olemaan enää missään tekemisissä ko. firman kanssa jatkossa. Suosittelen välttämään. Monella vanhuksella menee varmasti rahat tuonne ja mitään eivät koskaan saa, eivätkä todellakaan jaksa/pysty näitä asioita selvittelemään. Todella törkeätä.


    • ongelmia

      Kannattaa kaikkien tehdä ongelmista ilmoitus kuluttaja-asiamiehelle, netissä on sitä varten kaavake. Kun tulee useampi ilmoitus verkkokaupan toimintaan puututaan. Itselläni ongelma kodin ykkösen toimituksen kanssa. Toimitus luvattiin jopa 1-3 päivässä, nyt tilauksesta 2 viikkoa eikä tilausta ole edes käsitelty ja tänään ei enää heidän puhelin palvelunsa vastannut.

      • ongelmia

        niin ja tilaukseni on ennakkoon maksettu


    • siiri86

      Vaikuttaapa ongelmalliselta, itsekin tehnyt tilauksen viikko sitten ja ei mitään tietoa toimituksesta, tuotteiden saapumisesta. Nyt kun soitin aspaan, saa jonottaa 15-20 minuuttia ja virkailija vain kertoi, että tuotetta ei ole enää varastossa, myyty loppuun ja tarkistavat onko minun tilaukseni enää edes voimassa vai joudutaanko peruuttamaan tilaus? Ihan ala-arvoista. ALV alennukset kuulemma tuottavat ruuhkaa. Ainoa lohtu taitaa olla, että tilasin laskulla joten ei ainakaan ole omat rahat keräämässä Anttilalle korkoa.

    • Vttuuntunut

      Olen ollut asiakas kauan, mutta nyt loppui. Tilasin tuotteen joka viallinen valmiiksi ja yrittänyt soittaa asiakaspalveluun joka maksullinen, 2 tuntia 42 minuuttia jonossa kunnes hermo meni ja lopetin jonotuksen, aivan totaalista kusetusta koko firma. Vittu mitä rottailua, pysykää kaukana, koska kun se viallinen tuote joku pv tulee vastaan ni olet omillasi Netanttilan kanssa, huijarifirma joka toivottavasti katoaa kartalta.

    • Kusetusta

      Tilauksesta on nyt 1 kk ja en ole saanut minkäänlaista yhteydenottoa tilauksen myöhästymiseen tai toimitusaikaan liittyen. Asiakaspalvelu ei vastaa sähköpostilla lähetettyihin kyselyihin, ainoa tapa on maksullinen "palvelunumero" josta vastataan vastattu 35-45 min odottamisen jälkeen, molemmilla kerroilla sama vastaus, että ongelma ei ole Anttilan vaan tavarantoimittajan ongelma, varsin mielenkiintoinen vastausta näin tilaajan kannalta. Nyt mietitään miten saisi rahansa takaisin (yli 700 Eur). Suosittelen lämpimästi etsimään muita vaihtoehtoja Anttilan sijaan, niitä kyllä tarjolla. Palveluliiketoiminta on monella alla parastuottoisinta bisnestä mutta olisko kuitenkin niin, että Anttilan tapauksessa joku asia hieman pielessä, kusetusta koko toiminta !

    • SuuriPuhallus

      Tein tilauksen Netanttilasta 13.5.16 ja 19.5. tuli ilmoitus tekstiviestillä, että toimitukseni on saapunut Oulun Anttilaan. Kävin 20.5 . Top Tenissä hakemassa toimituksen, mutta siitä puuttui sähkögrilli. Kysyin myyjältä, että missä grilli on niin hän naureskeli, että siitä tulee erillinen viesti. En kyllä ymmärrä miksi, koska viestissä, jonka sain oli koko toimitus ja menin sen kuittaamaan, mutta myyjä ei ymmärtänyt pointtiani. Nyt sitten grilliä ei ole tullut, lasku kylläkin. Olen kaksi puhelua soittanut, kaksi eri miestä on aikonut selvittää asiaa samoin palautteeseen reilun kahden viikon viiveellä vastannut nainen, mutta asiapa ei selviä. Olen vuosikaudet tilannut Netanttilasta ja ennen homma toimi, joten en osannut pelätä huijausta. Nyt mietin,että olisikohan Oulun Top Tenin myyjä varastanut grillini tai varastomies.

    • Entinen_asiakas

      Minä olen tilannut laskulle Anttilasta 26 vuoden ajan ja nyt sanottiin etten saa enää laskulle tilata. Olen kaikki tilaamani tavarat maksanut. Ehdotettiin vain että maksaisin tilauksen yhteydessä heti tilaamaani tuotteet. En varmana maksa. Rahoja ei varmaan saa takaisin jos palautan tuotteet. Onneksi on muita paikkoja joista voi tilata. Hyvästi Anttila.

    • Toimimaton_Anttila_com

      Yritin tilata vappuna tietokonetta, johon kuului monitoimitulostin kaupan päällisiksi, Anttilan nettikaupasta. Rahat menivät tililtä, mutta tilausta ei syntynyt. Asiakaspalvelusta sain viikonlopun jälkeen puhelimitse neuvon tehdä uuden tilauksen ja pyytää palautusta epäonnistuneesta tilauksesta reskontrasta. Epäonnistuneen tilauksen rahojen palautumiseen meni 10 päivää. Tietokoneen sain vähän yli viikossa, mutta monitoimitulostimen tulemisessa meni lähes kuukausi. Lisäksi jouduin tietokoneen tilaamaan normaalilla hinnalla, kun tarjous loppui vappuviikonloppuun ja nyt olen odottanut reilusti yli kuukauden, että saisin sovitun 150 euron palautuksen (alkuperäisen tarjouksen ja tekemäni tilaukseni erotuksen).
      Olen 11 kertaa soittanut ruuhkautuneeseen asiakaspalveluun ja lähettänyt monta sähköpostia selvittääkseni tilauksen eri vaiheita. Asiakaspalvelu vastaa ystävällisesti, mutta asia ei kuitenkaan etene… Ei todellakaan Suomen paras nettikauppa eikä toimitukset 1 – 3 päivässä!

    • Varoittavaesimerkki

      yleensä en jaksa nähdä vaivaa kirjoitella minnekään, mutta tilasin ensimmäisen ja samalla viimeisen kerran kodin1-verkkokaupasta. Älkää koskaan tilatko kyseisestä puljusta, siellä ei tunnu olevan kenelläkään mitään tolkkua asioista!!
      Eli, tilasin kuukausi sitten tuotteen, joka oli hyvässä tarjouksessa. Tuotetta oli nettisivujen mukaan varastossa ja lupasivat nopeaa 1-4 arkipäivän toimitusaikaa ilmaiseksi lähimpään Anttilaan. Tilasin tuotteen erämaksulla ja omilla sivuilla kodin1-nettikaupassa tilauksen tila näkyi alusta saakka "otettu käsittelyyn". Ajattelin että kävipä hyvä tuuri. Sitten aikaa kului ja kärsivällisenä odottelin reilun viikon ja kun mitään ei kuulunut, ensin yritin kysellä sähköpostilla, mutta sieltä ei vastausta tullut, joten soitin asiakaspalveluun. Siellä eivät tienneet asiasta mitään, lupasivat laittaa jotain selvityspyyntöä varastolle ja että varastolta joku ottaisi yhteyttä minuun, kun asia selviäisi.
      Kuulosti hyvältä, sitten odotin taas toisen viikon ja kun ei alkanut mitään kuulua jouduin soittamaan uudestaan asiakaspalveluun. Tälläkään kertaa(yllätys yllätys) siellä ei tiedetty mitään asiasta, mutta tuotteen tietoihin nettisivuilla oli ilmestynyt teksti "myyntiintulopäivä 29.6.2016".
      Asiakaspalvelussa lupailtiin että tilaamani tuotteeni lähtee viimeistään tuolloin tulemaan ja taas kerran tyydyin heidän vastaukseen ja jäin odottelemaan. Ajattelin että hyvinhän tässä lopulta kävi, saan tuotteen alennettuun hintaan epätietoisen monen viikon odottelun jälkeen. Sitten juuri ennen tuota kyseistä 29.6 eli myyntitulopäivää tulee sähköposti kodinykkösiltä, jossa kerrotaan että tilaus peruutettu. Ei auta kuin taas soittaa asiakaspalveluun ja kysyä mitä ihmettä? Kuukauden odottelun jälkeen, juuri kun he olivat saamassa tuotetta, tilaus peruutetaan heidän toimesta?! Asiakaspalvelussa ei muutakuin pahoitella "olen pahoillani, että tämä tieto tuli sinulle vasta nyt". Puhelu ei silläkään kerralla edennyt yhtään mihinkään, joten lopetin puhelun. Asiakkaan kohtelu oli täysin surkeaa, eikä kellään tuntunut olevan mitään tietoa, miten koko pulju toimii.
      No sitten ajattelin, että vaikka tuotteen hinta on noussut, tilaisin saman tuotteen uuteen hintaan, kun nyt on tiedossa milloin he saavat tuotetta myyntiin. Täytän tiedot ja valitsen laskutavaksi erämaksun. Kas kummaa, enää ei voikaan maksaa useammassa erässä. Ainoastaan verkkopankkimaksu heti on toiminnassa. EN todellakaan kaiken tuon jälkeen ole antamassa rahojani etukäteen kyseiselle puljulle. Päätän tilata tuotteen muualta.
      Opetuksena kaikille, älkää KOSKAAN tilatko kodin1 verkkokaupasta. Luvatut toimitusajat ovat täysi vitsi ja jos tuote sattuukin loppumaan, asiakkaalle ei ilmoiteta kuin kuukauden viiveellä. Onneksi en maksanut rahojani etukäteen, luin että monella ollut niiden takaisin saamisen kanssa pahoja ongelmia. Sähköpostia siellä kukaan ei lue ja asiakaspalvelussa osataan vain pahoitella kaikkea. Ainiin, asiakaspalvelun jonotuskin on maksullista, jonne joutuu soittamaan ja jonottamaan "pari" kertaa. Kusetusta koko firma!

      • toistontoistoa

        Kusetusta koko tarina. Kuten aina ennenkin......


    • TIlausta_odotellessa

      Kesko myi putiikin jonnekki saksaan. Taitanu mennä sen jälkeen vielä huonommaksi. Asiakaspalvelu on surkea ollu aina.
      Rahaa ei kannate antaa näille ennakkoon ku sitä tuskin sieltä asiakaspalvelusta takasi saa.
      Alkaa muistuttaa toiminnaltaa suruisan kuuluisaa helsingin urheiluvälinehuoltoa (huh.fi) joka on ryöstäny ihmisiä jo vuosia.

    • 13-16

      "Konkurssiin asetetun Anttilan myymälät avoinna normaalisti - verkkokauppa väliaikaisesti kiinni
      Tiistai 19.7.2016 klo 16.59
      Tavarataloketju Anttila on asetettu konkurssiin, kertoo yhtiö tiedotteessaan.

      Helsingin käräjäoikeus on antanut päätöksen yhtiön konkurssiin asettamisesta. Anttila jätti konkurssihakemuksen käräjäoikeuteen aiemmin tänään.

      STT:n mukaan yhtiön lähettämässä tiedotteessa sanotaan, että tervehdyttämistoimenpiteistä huolimatta yhtiö ei ole kyennyt saamaan toiminnalleen lisärahoitusta.

      Anttila ja Kodin1-tavaratalot ovat avoinna normaalisti. Verkkokaupat Anttila.com ja Kodin1.com ovat väliaikaisesti suljettuina, tiedotteessa kerrotaan."

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016071921931689_uu.shtml

      Toivottavasti ei kovin monella jäänyt tavaroita saamatta. Nyt voi olla tiukkaa, jos ei ole maksanut luottokortilla.

      • Jopotti666

        Tilasin fillarin reilu viikko sitten. Maksoin luottokortilla. Tuote ei ole vielä tullut. Mitä toimenpiteitä vaaditaan että luottokunta palauttaa rahat, jos tuote ei saavu?


      • Nase-setä

        Reklamaatio kortin myöntäjälle (joka usein on pankin rahoitusyhtiö eikä luottokunta), että et ole saanut tilaamaasi tuotetta etkä myöskään rahoja takaisin. Ensin varmaan hyvä muodon vuoksi soittaa Anttilaan ja pyytää tuotetta tai rahat.


    • Luottomies46

      Eihän siinä kun soittaaa vaikka luottokuntaan tai laittaa viestin asiakaspalveluun. En nyt osaa sanoa kun anttila konkkasi niin palautuuko luottokorttimaksu. Kuitenkin luotolla ostaessahan on 180päivän maksuturva joten ei vielä kiire

    • Persprirantti

      Minulta Anttila perii edelleen msksuja vaikka tilaus maksettu ajat sitten. Tuotteet kyllä sain.

      • ÄläMaksaAiheetontaKarhua

        VAROITUS! Anttilasta sain jälleen (nyt syyskuussa 2016) aiheettoman maksukehotuksen v.2015 kesäkuun tilaukseen / erissä maksamiseen liittyen. Kyseessä SAMA laskunumero kuin jo muutama kerta aiemmin! Laskussa kummittelee mm. viimeinen maksuerä aivan väärällä summalla, kuin mitä olen maksanut. Tili- ja viitenumerot ovat olleet oikein. Onneksi on kaikki kuitit tallessa, jos (ja kun?) tätä asiaa jatketaan joskus vielä perintäyhtiönkin kanssa... Alkup. summa laskussa noin 10 euroa, kuluja lisätty jo toinen mokoma. En todellakaan maksa JO KERTAALLEEN OIKEILLA SUMMILLA maksettua uudella VÄÄRÄLLÄ / AIHEETTOMALLA maksukehotuksella. Helvetinmoinen ja tympeä homma vain, kun firman laskutuksessa ei tajuta vaikka rautalangasta mallia vääntäisi.


    • ÄläMaksaAiheetontaKarhua

      Sinnikkäästi väänsin vielä loppusyksyllä 2016 Anttilan laskutuksen kanssa heidän aiheetonta karhulaskuaan. Onneksi oli kuitit ja maksupvm:t itsellä tallessa ja VIIMEINKIN (loppusyksystä 2016) poistivat VIRHEELLISEN karhun! Paljon eri nettikaupoista tilanneena tuo Anttilan maksukehotuslaskutussekoilu oli kyllä 0NNEKSI ainoa laatuaan. Paperittomuuteen pyritään niin laskuissa kuin tiliotteissa, mutta tässä tapauksessa homman setvimistä helpotti mm. tiliotteiden tulostaminen verkkopankista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3279
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      553
      3091
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2503
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2022
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1672
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      119
      1365
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1225
    Aihe