Miksi hotmail.fi ei toimi?

tiedonjanuinen

Jostakin syystä tänään ei pääse kirjautumaan sisään hotmail.fi -sähköpostiin.

Hotmail.com - sähköposti toimii normaalisti.


Tietääkö kukaan mistä on kysymys?

47

34617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedonjanuinen

      Sen verran selvisi, että tämä härdelli ilmeisesti liittyy jotenkin tuohon Hotmailin muuttumiseen Outlookiksi.

      Kellä lisää tietoa?

      • Anonyymi

        Outlook on täysin paska se kyylää sun asiasi linkittää tilisi valvoo ja vahtaa mikrosoft paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outlook on täysin paska se kyylää sun asiasi linkittää tilisi valvoo ja vahtaa mikrosoft paskaa

        NIIN NE KAIKKI TEKEE..... PUHELIMISTA - AUTOIHIN JNE ...
        TÄÄ ONKIN KYYLÄREIDEN MAAILMA


    • kiukuttaapa

      Enpä osaa sanoa, mutta minulla ei toimi edes hotmail.com kunnolla. Koko päivän aikana olen yrittänyt saada avattua sähköpostitiliäni - välillä se avautuu ja sitten taas ei, mutta en ole onnistunut lähettämään kuin YHDEN viestin.
      Miksi - oi miksi? Kysyn minäkin. Kaikki ongelmat alkoivat, kun siirryin outlookiin.

    • apua1

      Sähköpostini kai nyt vaihtui outlookiksi ja nyt en ole viikkoon päässyt sähköpostiini.. yritän kirjautua, mutta aina tulee sama viesti, "voimme tuntua ylisuojelevilta mutta, meidän on varmistettava että voit vastaanottaa suojauskoodin..mihin lähetämme sen? Sit kun laitan että lähettäis koodin tekstarilla niin se sanoo kokoajan, palvelussamme on häiriö, yritä myöhemmin uudelleen... no olen jo monta kertaa ohittanut sen ja sen avulla päässyt sähköpostiin, mutta nyt sitä ei voi enää ohittaa... mitä hittoa pitäs tehä?!?

    • maija5

      moikka, kuntulin kahdeviikon lomani jälkeenkotiin niin hotmailin s-postini oli poissa
      jakaiki tiedostot sen mukana, kyllä hatuttaa

      olin säästänyt tärkeitä meilejä ja tiedoksia
      jos joku tietää syyn niin ihana ihminen neuvo minua, kiiiitos

    • miksi en pääse Hotmail sähköpostiin. Tulee tälläinen ilmoitus Ennen kuin voimme jatkaa...

      Anna turvallisuussyistä Microsoft-tili, jonka suojaustietoja olet muuttamassa.

      laitoin sähköposti osoiteeni sitte kysyy jotain koodia? mitä en ole edes saanut ? Jos tämä viesti toistuu, yritä uudelleen myöhemmin.Onko tilini hakkeroitu? tai sitte tulee tällänen viesti. Voimme tuntua ylisuojelevilta...



      ...meidän on kuitenkin varmistettava, että pystyt vastaanottamaan suojauskoodin, jos et pääse tähän tiliin.

      • ritva1941

        Sama juttu olen monta kertaa koettanut monena päivänä hotmail.com.Ei onnistu.Onko vanhat postit nyt menetetty?


    • putki-inssi1

      Tää Hotmail on nyt aivan perseestä. Mulla toimi yli kymmenen vuotta ilman ongelmia ja nyt ne idiootit ovat ylitsesuojelevia. Käsittämätöntä idiotismia. Muutama sekuntti on vain aikaa kaivaa joku securite code.
      Joka saatanan kuukausi on nyt temppuiltava saman asian kanssa. Kuka vittu nyt hyötyisi mun tilistäni, tai edes haluaisi sitä kaapata? Sulkisivat koko systeemin, koska sinne on pesiytynyt idiootteja.
      Kellekään ei voi lähettää mailia, että lopettakaa jo pelleily. Yritin chattailla niitten MS:n väen kanssa, mutta siitä ei tullut lasta eikä paskaa. Kysyivät vaan, että "what is problem?". Vastasin, että " I can not log in my Hotmail account so send me the security code to my mobile phone if you need it." Idiootti kyseli siellä vain "Hello. Are you still there?"

      • itselläkään ei toimi Hotmail. Tein uuden Hotmail osoitteen niin sama vika että joku securite code -Ja tossa toisessa sähköpostissa on tärkeitä viestejä joita tarvitsen. esimerkiksi laskuja jotka pitäis maksaa. Lopuksi mistä saan ton koodin?


      • Sype

        Muutan tietoni ja sähköpostini luukku.com:n.Jospa siellä toimisi paremmin.Minullakin monta päivää ollut jumissa.


    • irkku1

      Sähköpostit on kaapattu se ei ole aito microsoftin ilmoitus!! Älkää antako mitään tietoja tai puhelinnumeroa!!!!

      • buknk

        onko mahdollista saada sitä takasi?


    • käytä muttia

      Käyttäkää kunnon sähköpostia eikä näitä kummia "teknoleluja" joiden ainoana ominaisuutena näyttää olevan jatkuva tökkiminen.
      Itse olen "unixisti" ja unix käyttöjärjestelmässä on alusta saakka ollut sähköpostijärjestelmä joka myös toimii. Linuxdistrossa käyttelen MUTT nimistä tekstipohjaista sähköpostisovellusta ja se toimii ongelmitta.
      Ei sähköpostin käyttö voi ollaa pelkkää tuskaa.

    • Kuumasta kärsinyt

      Minulla on tehtäväpalkissa Outlookin kuvake, josta hotmail.fi -tilini aukesi. Kuvake on siinä edelleen, mutta se ei enää reagoi painalluksiin millään tavalla. Sähköpostiin pääsen bingin aloitussivun kautta.

    • Sari ja vituttaa

      Juu, eipä näköjään toimi minullakaan hotmail.fi. Pyytää vahvistusta luultavasti meidän 15v tyttären salasanaan lähetettäväksi. Eli joku oli hakkeroinut hänen salasanan tietoonsa.
      Toisella tyttärellä tökki jo viikko sitten s-posti.

    • vituttaa.
    • Pitkätwitut vaan !!!

      Ei niitä kukaan ole hakkeroinut, vaan tämä on tätä Mikkisoftan omaa politiikkaa, että pitää antaa heille mahdollisimman paljon omia tietoja muka suojelun vuoksi. Pelkkää urkintaa urkinnan vuoksi. Kuvittelevat omistavansa koko maailman. Onneksi en ole riippuvainen mistään mikkisoftan paskatileistä, enkä tule koskaan olemaankaan.
      Pian 20 vuotta olen käyttänyt Hotmailia ja nyt se näköjään loppuu Microsoftin typeryyksien vuoksi kokonaan.
      Linux rulaa, enkä aio enää ostaa enkä käyttää mitään tuotetta mikä viittaa vähääkään Microsoftiin!!!!!!!!

      • Anonyymi

        OIkein!!!! Olen tullut samaan johtopäätökseen!!!


    • SUIVAANTUNUT HOTMAIL

      kyllä keljuttaa tuo sähköpostin muuttuminen taas ei ole päässyt kirjautumalla eikä millään avaamaan sähkö posteja ....ja yksityiselläkin on nykyään monet asiat hoidettavana sitä kautta .ON KAI PAKKO VAIHTAA TUOTTAJAA....

      • Kyrsii

        Mulla meni 15.9. Hotmail.fi lukkoon ja pyysin uutta salauskoodia. Lukitus oli voimassa kuukauden. Mulla on toinen s-posti Hotmail.com ja se toimii, mutta tuo hotmail.fi on se virallisempi jonka osoitteen olen antanut moneen paikkaan.
        Nyt on tullut tuo hervottoman pitkä uusi salauskoodi mutta en ole vielä saanut palautettua tiliäni kun tuntuu niin monimutkaiselta. Pelkään että taas on kuukauden lukitus jos töpeksin.
        Pitää oikein ajan kanssa paneutua. Ottaa tosissaan aivoon tällainen. Vuosikaudet olen käyttänyt sitä ja yhtäkkiä vain alkoi pyytää salauskoodia ja ilmoitti että on muka lähetetty sellaiseen osoitteeseen jota mulla ei edes ole.
        Oli muotoa [email protected]

        Pyysin sen koodin nyt tähän toiseen osoitteeseeni. Ihmettelen vain mikä se osoite oli johon kuukausi sitten ilmoittivat että salakoodi on lähetetty vaikka olen siihen asti päässyt sisään salasanalla.
        Kummallista touhua. Menee nuo varotoimenpiteet kyllä liiallisuuksiin kun ei pääse enää omaan s-postiinsa.
        Onko muut saaneet ongelmitta palautettua s-postinsa?


      • vi....taa
        Kyrsii kirjoitti:

        Mulla meni 15.9. Hotmail.fi lukkoon ja pyysin uutta salauskoodia. Lukitus oli voimassa kuukauden. Mulla on toinen s-posti Hotmail.com ja se toimii, mutta tuo hotmail.fi on se virallisempi jonka osoitteen olen antanut moneen paikkaan.
        Nyt on tullut tuo hervottoman pitkä uusi salauskoodi mutta en ole vielä saanut palautettua tiliäni kun tuntuu niin monimutkaiselta. Pelkään että taas on kuukauden lukitus jos töpeksin.
        Pitää oikein ajan kanssa paneutua. Ottaa tosissaan aivoon tällainen. Vuosikaudet olen käyttänyt sitä ja yhtäkkiä vain alkoi pyytää salauskoodia ja ilmoitti että on muka lähetetty sellaiseen osoitteeseen jota mulla ei edes ole.
        Oli muotoa [email protected]

        Pyysin sen koodin nyt tähän toiseen osoitteeseeni. Ihmettelen vain mikä se osoite oli johon kuukausi sitten ilmoittivat että salakoodi on lähetetty vaikka olen siihen asti päässyt sisään salasanalla.
        Kummallista touhua. Menee nuo varotoimenpiteet kyllä liiallisuuksiin kun ei pääse enää omaan s-postiinsa.
        Onko muut saaneet ongelmitta palautettua s-postinsa?

        Mulla ihan sama ongelma.


    • se riitti, kiitti

      Sontaa koko homma aikaisemmin toimi nikottelematta 10 vuotta ja ny kun se meni mikrosftin hommeleiksi, niin muka varmistellaan vaikka mitä. Ei enää aavistustakaan minkä sähköpostin olene heille antanut. Mitään puhelinnumeroita tai muita tietoja ei minulta tipu.
      On niitä luotetttavampiakin postisysteemejä olemassa.

    • ÄO riittävä?

      Hei! Vertaistukea eli kärsijöitä siis löytyy. Kirjoittelin oman tarinani eilen tälle palstalle.
      Tahalliselle kiusalle eikä suojelulle toiminta jo tuntuu. Pankkikoodilla ainakin pitäisi saada sähköposti uudelleen avattua, eli saada uuden salasanan jolla tili aukeaa. useimmille se sähköposti on tärkeä, jolle on vuosia tullut eri tahoilta, tärkeiltäkin meilejä.

      Itse ilmeisesti yritin muistella vuosia sitten luomaani salasanaa ja kun se meni väärin tili sulkeutui ja kone väitti käyttäjän itsensä estävän tilin käytön tai sulkeneen sen. Tarvitsin salasanaa kun halusin lukea myös kännykästä sähköpostini. Tili on toiminut vuosia ilman sitä vanhaa salasanaa, vaikka joskus sitä kysellytkin. Tiedot joita vaaditaan tilin uudelleen avaamiseksi ovat kohtuuttomat ja tarkoituksen vastaiset. Ensinnäkin tälle tilille tulee enemmän kuin lähtee tärkeitä viestejä ja toiseksi kysytään neljää salasanaa joita viimeksi olen käyttänyt ko. tilin kohdalla ja etukäteen käyttöä koskevia luottokorttimaksuja. Maksan kuukausimaksua netistä DNA;lle ja muistaakseni jälkikäteen.

    • pafisisti

      Mulla on ongelmana, että kun poistin kännykästäni sähköpostin ja sitten yritin sitä uudelleen määrittää niin eipä anna enää hotmail tulla sähköpostiin kännykän kautta. Ilmoittaa aina vain, että käyttäjänimi tai salasana on virheellinen...

      Sitten kun tietokoneelta kirjautuu sisään niin siellä on sähköposti että epäilyttävä kirjautumisyritys ja se on estetty, miten tän saa pois??!

    • mail useri

      Kysy paremminkin, miksi ei toimi sinulla. Meillä muilla toimi mainiosti.

    • Vittuuntunutkansalainen

      Lähetin Microsoftille terveiset et lopetin molemmat kaikki Hotmail ja Outlook tilit ja käskin niiden työntää ne poikittain sinne mihin aurinko ei ikinä paista.
      Mimimerkki:
      Ja tyäntäkää se näitä merkkejä ei sallita perseeseenne!

    • järkimenee

      Kahteen päivään ei oo päässy sähköpostiin. com päätteinen tili toimii kyllä mutta ei fi päätteinen. Menee vittu järki ku ei pääse tarkistaan tärkeitä posteja.

    • Gmailiin

      Jahha. Hotmail on uusinut taas ilmeensä. Tällä kertaa sitten tällainen albanialainen versio. Kuka helkutin tunari on raiskannut graafisesti koko paletin? Voi prkl.

    • Beniamin

      Miten hotmail.fi hoidetaan uudella nimityksellä?

      • Beniamin

        Nimittain HOTMALE :D


    • lopetinjotoisenhotmailin

      Virhe: Viestiä ei voida sulkea seuraavasta syystä: Viestiä ei voi tallentaa, koska sitä ei ole enää olemassa. Se voidaan vain hylätä. Jos haluat käyttää viestin sisältöä myöhemmin, kopioi se talteen ennen viestin hylkäämistä.
      Lisäksi tuo teksti vain tulee kun avaan viestin jonka lähetin hotmailiin kokeilumielessä. Tuo ei ole edes se lähettämäni viesti.
      Unohtunut salasana?
      – www.expert.fi –
      Vaihda unohtunut salasana luomalla uusi

      Ainoa vaihtoehto on sen tilin lopetus ja lähettää hotmailin viestit toiseen postilaatikkoon. En ole kirjautunut kännyn kautta koskaan tuonne hotmailiin. Aina kotiokoneella!

    • toivonettäapua

      Kirjauduin hotmailiin kahta eri googlen sivua käyttäen ja

      1.Outlook.com - Microsoft free personal email Tämä toimii ja hotmail pelaa oikein!
      2. Kirjaudu
      https://www.hotmail.com/?mkt=fi-FI Tämä ei toiminut

    • ReCAPCHA

      Ennen joulua toimi vielä sähköpostini, mutta tänään kun menin sähköpostilleni niin kuin ennenkin se ei suostunut avautumaan.

    • dkhsjahf

      Hotmailin piti todella muuttua Outlookiksi.

    • Oraan

      Sama täällä, sähköpostistani voi lähettää viestejä (Hotmail.fi ), mutta se ei ota vastaan niitä, siis saapuvia. Muutama päivä sitten toimi normaalisti.

    • GeraldCruz

      Hei katsojat

      Lainatarjous !!! Oletko yrittänyt hankkia lainaa paikalliselta pankilta, ja sitä on hylätty? oletko yrittänyt useista lainanantajista ja heitä on väärennetty kovalla työllä ansaitut rahat? älä vaivaudu enempää, koska Mega Financial Group on täällä tarjoamassa lainaa ilman stressiä luotettaville asiakkaille, jotka ovat valmiita palauttamaan takaisin lainan. ulos kaikenlaisia lainoja sekä yksilöille että yrityksille. ota itsesi pois seisova taloudellinen tilanne ja elää parempaa elämää. Kiinnostuneet henkilöt ottavat meihin yhteyttä sähköpostitse: [email protected]

      Uskollisesti
      Gerald Cruz

    • meneLiveCom

      Pääset käsiksi hotmail tiliisi microsoftin outlook sivulta. Hotmail on microsftin sähköpostipalvelu, samoin on outlook, live.com

      https://outlook.live.com/owa/ - Tämäkin toimii live/outlook/hotmail tileillö on sama paikka missä kirjautua microsoftin sivuilla.

      >1.Outlook.com - Microsoft free personal email Tämä toimii ja hotmail pelaa oikein!
      >2. Kirjaudu

      >https://www.hotmail.com/?mkt=fi-FI Tämä ei toiminut

    • dakany.endre

      Tarjoamme erilaisia ​​lainoja yksilöille (henkilökohtainen laina) ja toimimme yhteistyössä elinten kanssa 3%: n korolla per annul.Tämä auttaa sinua täyttämään taloudelliset velvoitteet erityisesti meneillään olevan maailman finanssikriisin vuoksi. Voit lainata 1 000 - 500 000 000 (punta, euro tai dollari). Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä sähköpostitse ([email protected]) Terveisin.

      Kiireellinen laina tarjous.

    • richardcosmos

      Tarvitsetko kiireellistä lainaa? Annamme yrityksille lainoja, henkilökohtaisia lainoja, opintolainoja, autolainoja jne. Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä meihin: ([email protected])

      Kiireellinen laina tarjous.

    • wittuperkele

      tunnut pääsevän postiin kuin postiin.

    • Junttura

      Miksi Hotmail.fi ei toimi?

    • Anonyymi

      Hei kaikki ,
      Olen Tuija kotoisin Oulusta ja haluan vain sanoa kovan kiitoksen Dante Paola -osuuskunnan avulle vilpittömyydestä, avoimuudesta, läpinäkyvyydestä, totuudenmukaisuudesta, rakkaudesta ja tuesta lainavarojen saamisen aikana ja sen jälkeen. Olen ollut paljon läpi näiden huijareiden käsissä, ja aika ei salli minun sanoa kaikkea sitä, jonka olen käynyt viime kuukauden aikana verkossa vieraassa tai saada lainavaroja kotiin täällä Suomessa, mutta Jumala vastasi rukoukseni tien ja rakkauden kautta herralta Dante Paolalta, joka omaksui minut ja ymmärsi kanssani alkuperäisestä epäilystäni ja epäherkkyydestäni huolimatta ja olen hänen hyvällä sydämellään ja rakkaudellaan nyt kodinomistaja hänen 2%: n korkolainavarojensa kautta ja minulla on lupaus. levittää tätä uutisia ja kertoa myös maailmalle, että siellä on edelleen aitoja ja harvoja hyviä online-lainayrityksiä, jotka voivat auttaa ja elvyttää myös kuivaa luuta, kuten olin ennen. Älä jätä kuuntelematta ja lukemassa tätä todistusta, koska tämä on todellinen elämää muuttava kokemus, ja jokaisen, joka tarvitsee tällaista kääntymistä, ei pitäisi epäröida tai epäillä sitä, koska olen todistanut ja vannon taivaan Jumalalle, että tämä tarina on todellinen ja myös tarina kokemuksestani heidän kanssaan. Katso heidät heidän sähköpostistaan, jos tarvitset rahoitusta! sähköposti: [email protected], tai Voit ottaa yhteyttä häneen sähköpostitse: [email protected], jos haluat pikaviestin tai whatsapp / 35677926593

      Kiitos
      Tuija

    • Anonyymi

      Bill Gates pidätettiin ja vietiin Gitmoon! En sit tiedä liittyykö just tähän:) Itse kans yritin kirjautua, ja sainkin kirjauduttua mutta siihen se jäikin.. En saa näkyviin sähköposteja ja outlook.com välilehti ilmestyy tyhjänä eteen??? googletin ni hotmail. com ni siinä oli joitain ohjeita jos outlook ei toimi,, mut en jaksa rupee nyt värkkää tän kaa.... piti jakaa krokote tietoutta sitä haluaville!!! Älkää ottako!!!

    • Anonyymi

      Mikä pidättellee hotmailin sähköpostejani jopa viikkoja? sitten tulee vanhoja posteja useita sivuja kerralla,jotka ovat myöhässä .nimim. Ärsyyntynyt koko hotmailiin.

    • Anonyymi

      Samaa mietin minäkin. Olisi ollut todella tärkeää asiaa taloyhtiölle, vaan en pääse omalle sähköpostilleni.

    • Anonyymi

      samaa ihmettelen myös. salasanan antamisen jälkeen aukeaa sivu, jossa lukee: 401 - Unauthorized: Access is denied due to invalid credentials.
      You do not have permission to view this directory or page using the credentials that you supplied

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4683
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4542
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      615
      4141
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3097
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2661
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2193
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2153
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      213
      2130
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1755
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1492
    Aihe